Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

Στου Παράδεισου το στέκι


















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος
Βασίλης Τσιτσάνης

01. Αρχόντισσα Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής & Στελλάκης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κουράστηκα για να σε αποκτήσω | αρχόντισσά μου μάγισσα τρελή | σαν θαλασσοδαρμένος μες στο κύμα | παρηγοριά ζητούσα ο δόλιος στη ζωή | Πόσες καρδούλες έχουν μαραζώσει | και ξέχασαν για πάντα τη ζωή | μπροστά στ' αρχοντικά σου τα στολίδια | σκλαβώθηκαν για σένα ξένοι και ρωμιοί | Αρχόντισσα τα μαγικά σου μάτια | τα ζήλεψα τα έκλαψα πολύ | φαντάστηκα, σκεφτόμουνα παλάτια | μα συ με γέμισες μαρτύριο στη ζωή

02. Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα Τραγούδι: Μαρίκα Νίνου & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Γεράσιμος Τσάκαλος
Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα | ας καθαρίσουμε μια ώρα αρχύτερα | του χωρισμού μας έφτασε η ώρα | μπορεί και για τους δυο να ‘ναι καλύτερα | Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα | κι αν περιμένουμε τι θα κερδίσουμε | αφού η γκρίνια ξέσπασε σαν μπόρα | στο δρόμο αυτό κι οι δυο θα δυστυχήσουμε | Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα | αφού δε γίνεται μαζί να ζήσουμε | κι αφού μας πήρε πια η κατηφόρα | καλύτερα από τώρα να χωρίσουμε

03. Αραπίνες Τραγούδι: Φώτης Πολυμέρης & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Νύχτες μαγικές, ονειρεμένες | αγάπες λάγνες, ξεχασμένες στην ξενιτιά | Τρέχει ο νους μου προς τα περασμένα | τα βράδια μου τ' αγαπημένα, στην Αραπιά | Σάς μιλάω με καημό, με σπαραγμό | για τόσες τρέλες που νοσταλγώ | Αραπίνες λάγνες, ερωτιάρες | με ουίσκι, με γλυκιές κιθάρες, γλέντι και πιοτό | Αραπίνες, μάτια φλογισμένα | και κορμιά φιδίσια, καμωμένα σαν εξωτικά

04. Η αχάριστη Τραγούδι: Ι. Γεωργακοπούλου & Σ. Περπινιάδης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δε ρώτησες τόσον καιρό για μένα | πώς πέρασα, τρελή, στην ξενιτιά | σ' αγάπησα, δυστύχησα για σένα | και σέρνομαι, κακούργα, μακριά | Τα βάσανά μου μ' έριξαν στα ξένα | και μ' έχουν της ζωής κατάδικο | αχάριστη, δεν πόνεσες για μένα | κι αυτό το βρίσκω να 'ναι άδικο | Μου είπανε πως ζεις ευτυχισμένη | θεότρελη, στα πλούτη κολυμπάς | μα μια κατάρα πάντα θα σε δέρνει | του προδομένου ο πόνος της καρδιάς

05. Κάποια μάνα αναστενάζει Τραγούδι: Σ. Χασκίλ & Μ. Βαμβακάρης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Κάποια μάνα αναστενάζει | μέρα νύχτα ανησυχεί | το παιδί της περιμένει | που έχει χρόνια να το δει | Πάνω στην απελπισιά της | κάποιος την πληροφορεί | ότι ζει το παλικάρι | και οπωσδήποτε θα ΄ρθει | Με υπομονή προσμένει | και λαχτάρα στην καρδιά | ο λεβέντης να γυρίσει | απ' τη μαύρη ξενιτιά

06. Συννεφιασμένη Κυριακή Τραγούδι: Π. Τσαουσάκης & Σ. Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης & Αλέκος Γκούβερης
Συννεφιασμένη Κυριακή, | μοιάζεις με την καρδιά μου | που έχει πάντα συννεφιά, | Χριστέ και Παναγιά μου. | Όταν σε βλέπω βροχερή, | στιγμή δεν ησυχάζω. | μαύρη μου κάνεις τη ζωή, | και βαριαναστενάζω. | Είσαι μια μέρα σαν κι αυτή, | που ‘χασα την χαρά μου. | συννεφιασμένη Κυριακή, | ματώνεις την καρδιά μου.

07. Η ζημιά Τραγούδι: Μαρίκα Νίνου & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απόψε το μπουζούκι μου θα το μαλαματώσω | ρίξε την πιο γλυκιά πενιά | κι αν πάθεις και καμιά ζημιά Τσιτσάνη μου, | εγώ θα την πληρώσω | Απ' της γυναίκας το νταλκά να φύγω, να γλιτώσω | παίξε να βρω παρηγοριά | κι αν κάνω και καμιά ζημιά Τσιτσάνη μου, | εγώ θα την πληρώσω | Απόψε με τον πόνο μου καρδούλες θα ματώσω | για τη σκληρή της την καρδιά | αν κάνω και καμιά ζημιά Τσιτσάνη μου, | εγώ θα την πληρώσω

08. Στα Τρίκαλα στα δυο στενά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Στα Τρίκαλα στα δυο στενά | σκοτώσανε το Σακαφλιά | σκοτώσανε το Σακαφλιά | στα Τρίκαλα στα δυό στενά | Τέτοιο ντερβίσικο παιδί | το κλαίμε όλοι μας μαζί | το κλαίμε όλοι μας μαζί | τέτοιο ντερβίσικο παιδί | Δεν τον ξεχνάμε βρε παιδιά | το φίλο μας το Σακαφλιά | το φίλο μας το Σακαφλιά | δεν τον ξεχνάμε βρε παιδιά
                                  
09. Η σκιά μου κι εγώ Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Η σκιά μου κι εγώ κάθε βράδυ πικρό σε ζητάμε | και ρωτάμε αν ζεις αν σε είδε κανείς και πονάμε | μες στον ύπνο να 'ρθεις όνειρό μου γλυκό σε προσμένω | κι απ' αγάπη τρελή να σε σφίξω αγκαλιά περιμένω | Ποιες μάγισσες τρελές σε κρατούν μακριά μαγεμένο | τις ώρες τις πικρές κάθε βράδυ μετρώ και πεθαίνω | γιατί να φύγεις να χαθείς αγάπη μου | περιμένω πότε θα ξαναρθείς | Νυχτερίδες πουλιά μας κρατούν συντροφιά στο σκοτάδι | όταν κλαίμε πικρά η σκιά μου κι εγώ κάθε βράδυ | μες στον ύπνο να 'ρθεις όνειρό μου γλυκό σε προσμένω | κι απ' αγάπη τρελή να σε σφίξω αγκαλιά περιμένω | Ποιες μάγισσες τρελές σε κρατούν μακριά μαγεμένο | τις ώρες τις πικρές κάθε βράδυ μετρώ και πεθαίνω | γιατί να φύγεις να χαθείς αγάπη μου | περιμένω πότε θα ξαναρθείς

10. Δεν είναι όνειρο η ζωή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δεν είναι όνειρο η ζωή | δεν είναι πανηγύρι | απόψε που χωρίζουμε | είναι πικρό ποτήρι. | Τώρα τα βήματα με παν | στη φτωχογειτονιά μας | στο σπίτι που ήταν μάρτυρας | στα τόσα βάσανά μας. | Δεν είναι πόνος να πονεί | μαχαίρι να πληγώνει | είναι φωτιά ο χωρισμός | σε καίει και σε λιώνει. | Τώρα τα βήματα με παν | στη φτωχογειτονιά μας | στο σπίτι που ήταν μάρτυρας | στα τόσα βάσανά μας.

11. Με παράσυρε το ρέμα Τραγούδι: Βασίλης Τσιτσάνης & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Βαριά σεκλέτια έχω απόψε | και η καρδιά μου είναι κλειστή | Βλέπω να φεύγει απ' τη ζωή μου | εκείνη που 'χω ερωτευθεί | Με παράσυρε το ρέμα | μάνα μου, δεν είναι ψέμα | καίγομαι γι αυτή και λιώνω | την αγαπώ | Με τραβούν τα βήματά της | η κακούργα η ομορφιά της | κι αν μου φύγει κάποια μέρα | θα τρελαθώ | Στον ύπνο μέσα φεύγει η καρδιά μου | Τη βλέπω μ' άλλον να μ' απατά | και με τρομάζουν τα όνειρά μου | αν βγουν στο τέλος αληθινά

12. Πέφτεις σε λάθη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πέφτεις σε λάθη τι έχεις πάθει | και κάθε μέρα βρίζεις και γελάς | με πικραίνεις σαν ξένο με κοιτάς | και στο ρέμα με τραβάς | Δεν είσαι κείνη που 'χα γνωρίσει | κι ήτανε σφάλμα να σε παντρευτώ | με προδίνεις και πρέπει να σε βρει | τιμωρία σοβαρή | Έχεις αλλάξει και μ' έχεις κάψει | την προσβολή σου δε θα τη δεχτώ | δε σ' αντέχω κυρά μου δε βαστώ | και το δρόμο μου τραβώ

13. Όταν πίνεις στην ταβέρνα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όταν πίνεις στην ταβέρνα | κάθεσαι και δεν μιλάς | Κάπου, κάπου αναστενάζεις | απ' τα φύλλα της καρδιάς | Θα 'θελα να σε ρωτήσω | και να πληροφορηθώ | Πιο μεράκι σ' έχει κάνει | τόσο μελαγχολικό | Μήπως έχεις αγαπήσει | και προδόθηκες κι εσύ | Έλα κάθισε κοντά μας | να γλεντήσουμε μαζί

14. Το Μινόρε του Τσιτσάνη Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

Ο δεύτερος δίσκος
Μανώλης Χιώτης

01. Ηλιοβασιλέματα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | θυμάμαι ακόμα και πονώ | το τελευταίο δειλινό | πριν φύγεις και μ' αφήσεις | ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | Δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | τώρα με άλλον αγκαλιά | περνάς τα στέκια τα παλιά | κι εγώ πίνω φαρμάκια | δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | Ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν | και όπως πέφτει η βραδιά | την έρημη μου την καρδιά | οι πόνοι την ξεσκίζουν | ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν

02. Πάρε το δάκρυ μου Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πάρε το δάκρυ μου | πάρε το δάκρυ μου | να το ’χεις συντροφιά σου. | Πάρε τον πόνο μου | πάρε τον πόνο μου | και βάλ’ τον στην καρδιά σου. | Πάρ’ τα να νιώσεις | της αγάπης μου τον πόνο | και πως για σένα | υποφέρω ένα χρόνο. | Πάρε τη ζάλη μου | πάρε τη ζάλη μου | που μ’ έχει ξετρελάνει. | Πάρε τα νεύρα μου | πάρε τα νεύρα μου | που μ’ έχουνε πεθάνει. | Πάρ’ τα, αγάπη μου | στη θάλασσα και ρίχ’ τα | γιατί δε βρίσκω | ησυχία μέρα νύχτα. | Πάρε τα χείλη μου | πάρε τα χείλη μου | που στάζουνε φαρμάκι. | Πάρ’ την καρδιά μου | πάρ’ την καρδιά μου | που την τρώει το σαράκι. | Τι να την κάνω | την καρδιά μου πληγωμένη | και μια ζωή | χωρίς σκοπό βασανισμένη;

03. Περασμένες μου αγάπες Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | με το πέρασμα του χρόνου την ανάμνηση του πόνου | στην καρδιά μου αφήσατε | περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | Για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | ένιωσα ανατριχίλα μέχρι της καρδιάς τα φύλλα | σαν τα πρωτοφίλησα | για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | Περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα | όσο μακριά κι αν πάτε στη ζωή μου τριγυρνάτε | σαν χλωμά φαντάσματα | περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα

04. Το χρήμα δεν το λογαριάζω Τραγούδι: Γ. Μπιθικώτσης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Το χρήμα δεν το λογαριάζω | τα δυο σου μάτια σαν κοιτάζω | δυο μαύρα μάτια σαν κι αυτά | αχ δεν τα βρίσκω με λεφτά | Βλέπεις εντάξει σου ξηγιέμαι | πως σε λατρεύω δεν τ' αρνιέμαι | είσ' η λαχτάρα μου η χρυσή | γιατί δε λες το ναι κι εσύ | Έλα να σμίξουμε μικρό μου | κι όταν σε νιώθω στο πλευρό μου | δε θα σ' αλλάζω με καμιά | κι ας μου χαρίσουν το ντουνιά

05. Μελαχρινή τσιγγάνα μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι | Τσιγγάνα στο τσαντίρι σου | στρώσε διπλό ντιβάνι | να σκάσουν απ' τη ζήλια τους | τσιγγάνες και τσιγγάνοι | Απόψε θέλω όμορφα | ο Χιώτης να μου παίξει | απόψε το κορίτσι μου | γουστάρει να χορέψει | Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι

06. Σήκω κοπέλα μου Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Απόψε θέλω όμορφα | ο Χιώτης να μου παίξει, | απόψε το κορίτσι μου | γουστάρει να χορέψει. | Σήκω κοπέλα μου, σήκω κορίτσι μου, | σήκω και χόρεψε να καμαρώσω, | σήκω αγάπη μου κι είμαι στο έτοιμο | όλα για σένανε να τα πληρώσω. | Απόψε θέλω να σε δω | στο κόλπο το δικό σου, | στο όμορφο, στο έξυπνο, | σ' όλο το έξαλλο σου. | Σήκω κοπέλα μου, σήκω κορίτσι μου, | σήκω και χόρεψε να καμαρώσω, | σήκω αγάπη μου κι είμαι στο έτοιμο | όλα για σένανε να τα πληρώσω.

07. Κίνδυνος θάνατος Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Κίνδυνος θάνατος είναι τα μάτια σου | αυτά τα μάτια σου τα πονηρά | που μ' αναστάτωσαν μόλις τ' αντίκρισα | και μου 'χουν κάψει την καρδιά | Όταν τα μάτια σου μου ρίχνουν ένα βλέμμα τους | μου ηλεκτρίζουν την καρδιά μ' όλο το ρεύμα τους | Κίνδυνος θάνατος είναι τα μάτια σου | και μου ανάψανε βαρύ καημό | εκμεταλλεύεσαι τα χτυποκάρδια μου | και δε λυπάσαι που πονώ | Όταν τα μάτια σου μου ρίχνουν ένα βλέμμα τους | μου ηλεκτρίζουν την καρδιά μ' όλο το ρεύμα τους

08. Έξω απ΄ άδικο Τραγούδι: Σ. Καζαντζίδης & Ζ. Νάχη & Μ. Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Έξω απ’ άδικο κι από κακιά γυναίκα, | αυτά τα δυο με καταστρέψαν στη ζωή | κι έχω καεί, αχ! κι έχω καεί. | Μα δεν πειράζει, καλή καρδιά, | έξω απ’ άδικο κι εβίβα βρε παιδιά. | Κι αν θυσίασα το παν για μια γυναίκα, | ζημιές μονάχα και λαχτάρες έχω δει, | κι έχω καεί, αχ! κι έχω καεί. | Μα δεν πειράζει, καλή καρδιά, | έξω απ’ άδικο κι εβίβα βρε παιδιά. | Δεν αδίκησα κανέναν μες στον κόσμο, | όμως εμένα μ’ αδικήσανε πολλοί, | κι έχω καεί, αχ! κι έχω καεί. | Μα δεν πειράζει, καλή καρδιά, | έξω απ’ άδικο κι εβίβα βρε παιδιά.

09. Απόψε έχω μεγάλο πόνο Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Απόψε έχω μεγάλο πόνο, | απόψε θέλω να πιω πολύ | και της καρδιάς μου που δεν μ' ακούει | να της τα ψάλλω απ' την καλή. | Αφού καρδιά μου στο ξαναείπα, | ποτέ στ' αλήθεια μην αγαπάς, | μα εσύ δε μ' έχεις ποτέ ακούσει | και όπως θέλεις με κυβερνάς. | Προτού ακόμα να βρω γαλήνη | από τον πρώτο το χωρισμό, | καινούργιες, πάλι, πληγές μ' ανοίγεις | μα δεν αντέχω άλλο καημό. | Αφού καρδιά μου στο ξαναείπα, | ποτέ στ' αλήθεια μην αγαπάς, | μα εσύ δε μ' έχεις ποτέ ακούσει | και όπως θέλεις με κυβερνάς, | και όπως θέλεις, και όπως θέλεις | με κυβερνάς καρδιά μου.

10. Αφού το θες Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Δεν τη θέλεις πια την αγκαλιά μου | χόρτασες τα χάδια, τα φιλιά μου | σε γλυκοφιλώ και συ με σπρώχνεις | δε με θέλεις πια γι' αυτό με διώχνεις | Αφού το θες τούτη τη βραδιά | με βαριά καρδιά και καημό μεγάλο | αγάπη μου, σου αφήνω γεια | αφού τώρα πια δε με θέλεις άλλο | Τι 'ναι αυτό που σ' έκανε ν' αλλάξεις | κι έτσι ξαφνικά να με πετάξεις; | ήμουνα εντάξει στο πλευρό σου | με κοιτάζεις τώρα σαν εχθρό σου | Έφτασε ο κόμπος πια στο χτένι, | τώρα το βλέπω είμαστε σαν ξένοι | κι έτσι θα χωρίσουμε σε λίγο, | φίλα με αγάπη μου να φύγω.

11. Λαός και Κολωνάκι Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι σημασία έχει αυτό | αν είμαι φτωχαδάκι | κι εσύ αν είσαι πλούσια | από το Κολωνάκι | Όλοι το ίδιο είμαστε | σε τούτο το κοσμάκη | και όλοι έχουμε καρδιά | λαός και Κολωνάκι | Φτώχεια και πλούτη δυστυχώς | ποτέ τους δεν ταιριάζουν | μα όταν θέλουν δυο καρδιές | λεφτά δε λογαριάζουν | Ο έρωτας αγάπη μου | τίποτα δεν κοιτάει | και όταν θα ‘ρθει η στιγμή | την πόρτα σου χτυπάει

12. Παρτίδες Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Παρτίδες, αδερφάκι μου, θ' ανοίξουμε | και την παλιά φιλία μας θα σβήσουμε | ρε μάγκα το παράκανες | θαρρώ πολλά μου τα 'κανες | στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς | Τι θες τα σούρτα φέρτα 'μπρος στο σπίτι της | καλά και σώνει πας να μπεις στη μύτη της | ας το χωρέσει η κούτρα σου | δεν είναι για τα μούτρα σου | στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς | Το ξέρεις πως για πάρτη μου τρελαίνεται | και μάγκες σαν κι εσένα τους σιχαίνεται | γι' αυτό λοιπόν, σαχλόμαγκα | σταμάτα τα καμώματα | τη γκομενίτσα δε θα μου τη φας

13. Πάρε με στο τηλέφωνο Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πάρε με στο τηλέφωνο | λιγάκι να τα πούμε | και δώς μου ένα ραντεβού | για να συναντηθούμε | Πάρε με στο τηλέφωνο | κι απ' το γλυκό σου στόμα | θέλω ν' ακούσω να μου πεις | πως μ' αγαπάς ακόμα | Να μην ξεχάσεις μάτια μου | να μου τηλεφωνήσεις | γιατί να ξέρεις μια καρδιά | στη μέση θα την σκίσεις | Έστω κι απ' το τηλέφωνο | στείλε μου τα φιλιά σου | και με τη φαντασία μου | θα βρίσκομαι κοντά σου

14. Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Με τέτοια βαρυχειμωνιά | και με φουρτούνα στην καρδιά | το κύμα σε | το κύμα σε τυλίγει | κι αν κάνει η βάρκα σου νερά | τότε την κάθε σου χαρά | η θάλασσα | η θάλασσα την πνίγει | Μοιάζεις κι εσύ | μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα | που με τα κύ, | που με τα κύματα σου | μου τα 'χεις κά, | μου τα 'χεις κάνει θάλασσα | και πνίγομαι | και πνίγομαι κοντά σου | Όταν στο πέλαγο βρεθείς | είναι μοιραίο να χαθείς | με τέτοια τρι, | με τέτοια τρικυμία | και το τιμόνι της καρδιάς | θα σου τ' αρπάξει ο βοριάς | που το' χει αδυ, | που το' χει αδυναμία

15. Όταν είμαι στα κέφια Οργανικό
Μουσική: Μανώλης Χιώτης

Ο τρίτος δίσκος
Γιώργος Ζαμπέτας

01. Τα δειλινά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Έφυγες και πήγες μακριά, | σύννεφα σκεπάσαν την καρδιά, | σβήσαν απ' τα χείλη τα τραγούδια, | γύρω μαραθήκαν τα λουλούδια. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια. | Στους μεγάλους δρόμους περπατώ, | με το βλέμμα μου σ' αναζητώ, | λες κι αντιλαλούν τα βήματά σου | και ο πόνος με τραβάει κοντά σου. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δεν θα γυρίσεις πια. | Στα κλαδιά σωπαίνουν τα πουλιά, | έρημη η παλιά μας η φωλιά, | φύτρωσε στην πόρτα μας χορτάρι, | απ' τα χέρια μου σ' έχουνε πάρει. | Μα τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια.

02. Αλήτη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Στέκει στου δρόμου κάποια άκρη μοναχός | θαρρείς και κρύβει τη ντροπή του στο σκοτάδι | Όμως τι φταίει αν γεννήθηκε φτωχός | Τι φταίει αυτός, αν της ζωής | αν της ζωής είναι ρημάδι | Αλήτη δίχως αγάπη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι | Αλήτη μες στη μανία του βορρά μικρό σπουργίτι | Αλήτη | Κι όμως κι αυτός ίσως μπορέσει μια φορά | να βρει ένα όνειρο μια αγκάλη έν’ απάγκιο | να βρει δυο χέρια να του δώσουνε φτερά | και τα δυο χείλη για να του δώσουνε κουράγιο | Αλήτη δίχως αγάπη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι | Αλήτη μες στη μανία του βορρά μικρό σπουργίτι | Αλήτη

03. Το καράβι Τραγούδι: Μπέμπα Μπλανς
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Αργό το βήμα μες στη νύχτα | με την καρδιά βαριά βαδίζω | φύγανε όλοι και μ' αφήσαν | να περιμένω κάποιο δειλινό | Μόνο για μένανε καράβι | δεν έχει πια να ταξιδέψω | και τα λιμάνια και οι κάβοι | και οι καρδιές μ' αφήσαν έξω | Σύννεφα σκέπασαν τ' αστέρια | αργεί πολύ να ξημερώσει | ο κόσμος ρήμαξε για μένα | καθώς απελπισμένα περπατώ | Μόνο για μένανε καράβι | δεν έχει πια να ταξιδέψω | και τα λιμάνια και οι κάβοι | και οι καρδιές μ' αφήσαν έξω

04. Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου Τραγούδι: Πέτρος Αναγνωστάκης
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χ. Βασιλειάδης & Ν. Μουρκάκος
Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου | να τραγουδήσω στερνή φορά | αύριο φεύγω όλα τελειώνουνε | σβήνει για μένα κάθε χαρά | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά | Σαν τον αλήτη στα σκαλοπάτια σου | στέκω μονάχος και τραγουδώ | για μένα ο κόσμος είναι τα μάτια σου | κι ο έρωτας σου με φέρνει εδώ | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά

05. Ξημερώματα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα | Και πριν να βγει ο ήλιος | Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε | Ένας χαμένος φίλος | Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες | Τα χρόνια έχουν φύγει | Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα | Χίλιες πληγές μ' ανοίγει | Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός | Κάθε ματιά σου πόνος | Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά | Του χωρισμού ο χρόνος

06. Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω | να με σκεπάσει το νερό | τη δύστυχη ζωή που κάνω | να την αντέξω δεν μπορώ | Θα ξεχαστώ από τους φίλους | θα με ξεχάσουν συγγενείς | και θα χαθώ σ' αυτά τα βάθη | που δε θα τα πάτησε κανείς | Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω | να με σκεπάσει το νερό | τα κύματα να μ' αγκαλιάσουν | το φως να μην το ξαναδώ

07. Ρωμιός αγάπησε Ρωμιά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
Τα δυο αστέρια του βορρά | λουλούδια α, | λουλούδια ανθισμένα | ένας Ρωμιός και μια Ρωμιά | από μπαξέ | από μπαξέ κομμένα | Δύο πλατάνια αψηλά | ρίχνουν τα φύ, | ρίχνουν τα φύλλα στρώμα | κι ο Δίας απ' τον Όλυμπο | φυλάει τον Πλα, | φυλάει τον Πλαταμώνα | Ρωμιός αγάπησε ρωμιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιός αγάπησε ρωμιά | Πάρε Θεέ του έρωτα | το δυνατό | το δυνατό σου άστρο | και ρίχτο ξημερώματα | στο μαγεμέ, | στο μαγεμένο κάστρο | Ρωμιός αγάπησε ρωμιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιός αγάπησε ρωμιά

08. Με το βοριά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Βοριάς είν η αγάπη σου | και ποιος θα με γλυτώσει | νοτιάς φυσάει στα χείλη σου | και τα 'χω πελαγώσει | Με αγαπάς, σε αγαπώ στο μαύρο κύμα πάνω | με το νοτιά σ' αναζητώ, με το βοριά σε χάνω | Στην πρύμνη σου 'δωσα φιλί | στην πλώρη την ψυχή μου | την πλώρη πήρες κι έφυγες | κι έχασα τη ζωή μου | Με αγαπάς, σε αγαπώ στο μαύρο κύμα πάνω | με το νοτιά σ' αναζητώ, με το βοριά σε χάνω

09. Πάρε το δρόμο τον παλιό Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Πάρε το δρόμο τον παλιό | της νύχτας το στενάκι | ν' αγκαλιαστούμε τρυφερά | να φύγει το φαρμάκι. | πάρε το δρόμο τον παλιό | της νύχτας το στενάκι. | Πάρε το δρόμο τον παλιό | που 'χαμε βρει οι δυο μας | ήταν το γέλιο σπίτι μας | κι ο ουρανός δικός μας | πάρε το δρόμο τον παλιό | που 'χαμε βρει οι δυο μας.

10. Το θέμα είναι να την βρω Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
Το θέμα είναι να την βρω | το θέμα είναι να την βρω | το θέμα είναι να την βρω | κι από τα δύ, κι από τα δύσκολα να βγω | Στην τσέπη μου δεν έχω μια | και ούτε με νοιάζει που θα βρω | και στο δωμάτιο γωνία | στρώνω κουβέρτα να την βρω | Το θέμα είναι να την βρω | το θέμα είναι να την βρω | και από τα δύ, κι από τα δύσκολα να βγω | Ρίχνει χαλάζι με μανία | κι είναι το παράθυρο κλειστό | στα τζάμια δυνατές ψιχάλες | και τα σκεπάσματα τραβώ | Κι αφού την βρίσκω στη γωνία | την περιμένω να της πω | μες τα φιλιά της όλη τη νύχτα | μαζί με εκείνη θα την βρω

11. Ο αράπης Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας & Χορωδία
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μελαμψές Βεδουίνες, ξελογιάστρες, τσαχπίνες | χορεύουν τα βράδια χορούς της αγάπης, ενώ το ταμ, ταμ | το χτυπάει ο αράπης, ο μαύρος, ο σκύλος, ταμ, ταμ, ταμ | Ταμ, ταμ, ταμ, χτυπάει ο αράπης | Η μικρή απ’ τ’ Αλγέρι, που ’χει ντέφι στο χέρι | τη βλέπουνε όλοι, της λένε γι’ αγάπη, ενώ η μικρή | γουστάρει τον αράπη, το μαύρο... | Και η μπουρδού απ’ τ’ Αλγέρι, με το ντέφι στο χέρι | τη βλέπουνε όλοι, της λένε γι’ αγάπη, ενώ η χουχού | γουστάρει τον αράπη, το μαύρο... | ...γουστάρει κι αγαπάει, το μαύρο, το σκύλο, | τον αράπη, το Μανόλη το Χιώτη, την Μαίρη Λίντα, τον Τσιτσάνη, | την Πόλυ Πάνου, τον Κολοκοτρώνη, το Μπιθικώτση, την Καίτη Γκρέυ, | τον Καλδάρα, τον Γαβαλά, τη Ρία Κούρτη, τον Αγγελόπουλο, | τον Πετσά, τον Αάάάπηηη...

12. Κάτω απ' το ραδίκι Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Γιώργος Ζαμπέτας
Γεια σου, Μανώλη ... | Άιντε, από κάτω απ' το ραδίκι, | άντε, από κάτω απ' το ραδίκι, | άιντε, από κάτω απ' το ραδίκι, | άιντε, κάθονται δυο πιτσιρίκοι | Γεια σου, Μανώλη ... | Και φουμάρουνε τσιγάρο | άιντε και φουμάρουνε τσιγάρο, | άιντε και φουμάρουνε τσιγάρο, | άιντε το’ να πόδι απάνω στ' άλλο | Άντε, από κάτω, καλέ μου, απ' τη μολόχα | άιντε ναι, από κάτω απ' τη μολόχα | άιντε από κάτω απ' τη μολόχα | πρώτα το τσαρδί μου το’ χα

13. Αν μας σπάσουν το μπουζούκι Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας & Ελένη Ροδά
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Κλάψτε μάγκες μου απόψε, | βγήκε μια διαταγή. | Να μας κλείσουν το κουτούκι | να μας σπάσουν το μπουζούκι | τι τη θέμε τη ζωή. | Μας πήγανε πλημμέλημα | επί διαταράξει και όμως τα | μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει. | Και όμως τα μητρώα μας τα | βρήκανε εντάξει, μας πήγανε | πλημμέλημα επί διαταράξει. | Μ' έπιασαν ιδιαιτέρως | μ' έκαναν προσεχτικό. | Μου απαγόρευσαν να κλαίω | και τον πόνο μου να λέω | στο μπουζούκι το γλυκό. | Μας πήγανε πλημμέλημα | επί διαταράξει και όμως τα | μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει. | Κλάψτε μάγκες μου απόψε | τη μεγάλη μας ζημιά. | Αν μας κλείσουν το κουτούκι | και μας σπάσουν το μπουζούκι | γράφτ' αλίμονο παιδιά. | Μας πήγανε πλημμέλημα | επί διαταράξει και όμως τα | μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει.

14. Ρεμπέτικη σερενάτα Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής & Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μέσα στο γλυκοχάραμα | που κελαηδούν τ' αηδόνια | άνοιξε το παράθυρο | και δείξε μου συμπόνια | Είναι βαρύς ο πόνος μου | και βγαίνει απ' την καρδιά μου | Άκουσε το τραγούδι μου | και τη γλυκιά πενιά μου | Μέσα απ' τον ύπνο το βαρύ | ήρθα να σε ξυπνήσω | γλυκιές στιγμές που ζήσαμε | ξανά να σου θυμίσω | Μέσα στο γλυκοχάραμα | που κελαηδούν τ' αηδόνια | δακρύζω όταν σκέφτουμαι | πώς πέρασαν τα χρόνια

15. Διαβολικές πενιές Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης