Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

Στο ωραιότερο σημείο





















01. Υπάρχει ένα φως μακριά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιώργος Παπαποστόλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαποστόλου
Πες μου ένα παραμύθι να κρατηθώ | Βρες μου ένα παραμύθι να το πιστέψω | Νιώθω τη ζωή να φεύγει χωρίς σκοπό | Κι ήρθε πάλι καλοκαίρι, πώς θα τ’ αντέξω | Μα δε μπορώ να καταλάβω τι έχω κάνει κι έχω φτάσει εδώ | Πώς έχω γίνει ένα κουβάρι και ικετεύω να ξεμπερδευτώ | Υπάρχει ένα φως μακριά | Το βλέπω, είναι πολύ μικρό | Υπάρχει ένα φως μακριά | Μου φτάνει για να προσπαθώ | Είναι η ζωή μου, μικρή μα δική μου | Τη θέλω πίσω ξανά άλλη μια φορά | Είναι η ζωή μου, μικρή μα δική μου | Τη θέλω πίσω ξανά άλλη μια φορά | Βρες μου ένα παραμύθι να ονειρευτώ | Πες μου ένα παραμύθι να ησυχάσω | Ήρθε η στιγμή για λίγο να κοιμηθώ | Όνειρα να δω μαζί σου και να ξεχάσω | Μα δε μπορώ να καταλάβω τι έχω κάνει κι έχω φτάσει εδώ | Πώς έχω γίνει ένα κουβάρι και ικετεύω να ξεμπερδευτώ | Υπάρχει ένα φως μακριά | Το βλέπω, είναι πολύ μικρό | Υπάρχει ένα φως μακριά | Μου φτάνει για να προσπαθώ | Είναι η ζωή μου, μικρή μα δική μου | Τη θέλω πίσω ξανά άλλη μια φορά | Είναι η ζωή μου, μικρή μα δική μου | Τη θέλω πίσω ξανά άλλη μια φορά

02. Μια μέρα χαρά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιώργος Μπουσούνης | Στίχοι: Γιώργος Γκίνης
Φτιάχνω ένα σπίτι από χαρά κι από πέτρα | για να καλύπτει του έρωτά μας τα μέτρα | φτιάχνω για σένα ένα μικρούλικο σπίτι | για να χωρέσω αυτό τον πλανήτη | Θα βάλω μέσα φυτά και λουλούδια | και θα τους λέω όλη μέρα τραγούδια | πουλιά να πετάνε και άγρια θηρία | να ζουν τη δική μας τη μικρή ιστορία | μωρό μου μωρό μου... | Μια μέρα χαρά μαζί σου για να ζήσω | κι εσύ να μου λες ποτέ δε θα σ΄αφήσω | δεν γυρνάμε πίσω τώρα ανοίγουμε φτερά | μια μέρα χαρά... | Φτιάχνω ένα σπίτι από φως κι από χώμα | να προστατεύει του έρωτά μας το σώμα | θα στέκεται πάνω σε μία κολόνα | την Άγια Σοφιά και τον Παρθενώνα | θα έχει την αύρα του Μεταξουργείου | και όλη την άπλα της Μεσογείου | μωρό μου, μωρό μου... | Μια μέρα χαρά μαζί σου για να ζήσω | κι εσύ να μου λες ποτέ δε θα σ΄αφήσω | δεν γυρνάμε πίσω τώρα ανοίγουμε φτερά | μια μέρα χαρά...

03. Απέραντο κενό Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Εσύ να λείπεις κάθε βράδυ από 'δω | κι εγώ ένα φάντασμα στον κόσμο του κλεισμένο | μια Πηνελόπη θολωμένη απ' το ποτό | που έχει το μέλλον της σε σένα κερασμένο | Εσύ να λείπεις κάθε βράδυ από 'δω | κι εγώ πλανήτης σε τροχιά που δεν τελειώνει | να κλέβω κάτι απ' τ' απέραντο κενό | και ν' αγαπώ ό,τι δικό σου με πληγώνει | Μα σαν τις πρώτες τις αγάπες που επιστρέφουνε | συνέχεια φεύγω μακριά σου κι όλο έρχομαι | να με ξεχνάς και να με σβήνεις το ανέχομαι | δεν ονειρεύομαι, δε ζω, δεν παραδέχομαι, μόνο δέχομαι | Εσύ να λείπεις κάθε βράδυ από 'δω | κι εγώ να φτιάχνω στον καθρέφτη άλλη όψη | αφού το αύριο δε θέλει να 'σαι 'δω | στείλε το χθες εδώ και πάλι να με κόψει | Εσύ να λείπεις κάθε βράδυ από 'δω | κι εγώ ένα πρόσωπο που κρύβεται και λειώνει | σ' αυτόν τον κόσμο που ό,τι βλέπω είναι μικρό | μόνο η απόσταση των δυο μας μεγαλώνει | Μα σαν τις πρώτες τις αγάπες που επιστρέφουνε | συνέχεια φεύγω μακριά σου κι όλο έρχομαι | να με ξεχνάς και να με σβήνεις το ανέχομαι | δεν ονειρεύομαι, δε ζω, δεν παραδέχομαι, μόνο δέχομαι

04. Τελευταία φορά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Γούνας
Σ΄ένα χαρτί όλες οι πληγές | τις έγραψα για να ΄ναι καθαρές | με κόκκινο βάζω αυτές που έχω από σένα | Έχω γεμίσει πολλές σελίδες | κι εσύ μου λες να έχω ελπίδες | ν΄αγαπηθούμε απ΄την αρχή | δε θα τ΄ αφήσω να συμβεί | Τελευταία φορά τα δικά σου σκαλιά | ανεβαίνω και φτάνω στο τέρμα | πάλι φεύγω από ΄δω μ΄ένα βήμα αργό | κι οδηγώ στο αντίθετο ρεύμα | Τ΄όνειρο τρέχει σαν το νερό | αχ και να ήταν καθαρό | δε φταις εσύ ούτε κι εγώ η μοναξιά μας φταίει | Του καθενός μας η καρδιά | άλλα τραγούδια λέει κρυφά | μη με μαλώνεις σαν παιδί | τώρα μαθαίνω απ΄τη ζωή | Τελευταία φορά τα δικά σου σκαλιά | ανεβαίνω και φτάνω στο τέρμα | πάλι φεύγω από ΄δω μ΄ένα βήμα αργό | κι οδηγώ στο αντίθετο ρεύμα

05. Έλα για λίγο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Στάμος Σέμσης | Στίχοι: Γιώργος Παυριανός
Έλα για λίγο είναι μια όμορφη βραδιά | τη πόρτα ανοίγω, στη μοναξιά δε ξαναδίνω τα κλειδιά | Τι θες να κάνω αφού το ξέρεις σ΄αγαπώ | τι παραπάνω ένα τραγούδι έχω φυλάξει να σου πω | Οι δείχτες στα ρολόγια γυρίζουν | κι αυτοί που αγαπάνε δακρύζουν | χάνονται μέσα στις ματιές | Ζευγάρια στο σκοτάδι χωρίζουν | κι αυτοί που αγαπάνε δακρύζουν | καίγονται βάζουνε φωτιές | Έλα κοντά μου να μου γιατρέψεις τη πληγή | τα δάκρυά μου μαργαριτάρια θα κυλήσουνε στη γη | Δωσ΄μου το χέρι και μη φοβάσαι το κενό | είσαι ένα αστέρι θα ταξιδέψεις στο δικό μου ουρανό | Οι δείχτες στα ρολόγια γυρίζουν | κι αυτοί που αγαπάνε δακρύζουν | χάνονται μέσα στις ματιές | Ζευγάρια στο σκοτάδι χωρίζουν | κι αυτοί που αγαπάνε δακρύζουν | καίγονται βάζουνε φωτιές

06. Τα κορμιά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Λάκης Λαζόπουλος
Πάλι το ξενυχτήσαμε μα δε το εξηγήσαμε | μαζί γιατί δε πρέπει | Τσιγάρο μόνο ανάψαμε και στο καπνό του κλάψαμε | το χρόνο που μας βλέπει | Έξω η ζωή αδιάφορη αγάπη μου παράφορη | και ποιός θα μας ξεμπλέξει | Δεν ξεκολλάνε τα κορμιά τώρα που ήρθε η ώρα | σε δύο σπίτια χωριστά πώς να γυρίσεις τώρα | Πάλι το συζητήσαμε πως το καθυστερήσαμε | κι ο έρωτας μας χάνει | Φωτογραφίες σκίσαμε βαριά τη μοίρα βρίσαμε | πως όλα αυτή τα κάνει | Το σπίτι ξενοικιάσαμε τα πράγματα μοιράσαμε | τίποτα πια δε μένει | Δεν ξεκολλάνε τα κορμιά τώρα που ήρθε η ώρα | σε δύο σπίτια χωριστά πώς να γυρίσεις τώρα

07. Η γη χωρίς εσένα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Θα ‘ρθουνε μέρες θα ‘ρθουνε γιορτές | θ΄ αφήσει ο κόσμος τις άμυνες | Στο λούνα-Παρκ στη σκοποβολή | θα δίνουν μπόνους άλλη μια ζωή | Μα πώς να τη ζήσω αν δεν είσαι εκεί | μα πώς να τη ζήσω αν δεν είσαι εκεί | Δεν έχω αγάπη δεν έχω αγάπη | μόνο ανάγκη μόνο ανάγκη να είσαι εδώ για να ζω | Και γυρίζει η γη, και γυρίζει η γη | ακόμα μια μέρα πώς μπορεί | να γυρίζει η γη χωρίς εσένα | Θα ‘ρθουνε νύχτες με πιο μεγάλο φως | θα λάμπει γύρω η πανσέληνος | Σε μια βεράντα θα παίζει η μουσική | η νύχτα πάντα δείχνει τη πληγή | Μα πώς να την κλείσω αν δεν είσαι εκεί | Μα πώς να την κλείσω αν δεν είσαι εκεί | Δεν έχω αγάπη, δεν έχω αγάπη | μόνο ανάγκη μόνο ανάγκη να είσαι εδώ για να ζω | Και γυρίζει η γη, και γυρίζει η γη | ακόμα μια μέρα πώς μπορεί | να γυρίζει η γη χωρίς εσένα

08. Ο παράδεισος μπορεί να περιμένει Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Ανδρέας Λάμπρου | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Κοίτα πιο πάνω μη φοβηθείς | κάνε βουτιά στο κενό | θα ΄μαι κοντά σου να κρατηθείς | μαζί σου όλα τα ζω | Κι όσα σε κάναν να φοβηθείς | να τα νικήσω μπορώ | το καλοκαίρι που ΄χει χαθεί | θα σου το φέρω εγώ | Ο ουρανός παίρνει φωτιά | από τη πρώτη σου ματιά | κι ότι ονειρεύτηκα | ο έρωτας τώρα μου φέρνει | Ο ουρανός παίρνει φωτιά | από τη πρώτη σου ματιά | κι αν είναι ανθρώπινο | αυτό που γερά θα μας δένει | ο παράδεισος μπορεί να περιμένει | Δεν έχω μάθει να λέω πολλά | νιώσε με σαν μουσική | θα ΄μαι για σένα άρωμα, φως | χρόνος, ρυθμός και φωνή | Πέφτουν εικόνες λείπει η χαρά | και πάντα μένουν οι δυο | κι αν η αγάπη τέλος πονά | δεν έχει τέλος εδώ | Ο ουρανός παίρνει φωτιά | από τη πρώτη σου ματιά | κι ότι ονειρεύτηκα | ο έρωτας τώρα μου φέρνει | Ο ουρανός παίρνει φωτιά | από τη πρώτη σου ματιά | κι αν είναι ανθρώπινο | αυτό που γερά θα μας δένει | ο παράδεισος μπορεί να περιμένει

09. Πάμε Χαβάη Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Senneville-Toussaint & Leander Top | Στίχοι: Ελένη Μηλιώκα
Λοιπόν έλα, στη μηχανή ανέβα | πάμε Χαβάη με μία ρόδα. | Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη. | Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει | μόνο μην κάτσουμε άλλο σπίτι. | Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη. | Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει | μόνο μη μείνουμε άλλο σπίτι. | Τρέξιμο, λογαριασμοί και δουλειά, | άγχος, ακρίβεια, χρέη, δανεικά, | πάντοτε συνωστισμός μεσ΄ το τραμ | και πάντα εκεί το κινητό χτυπά. | Να μαγειρέψεις το πρωί, | ν΄ απλώσεις ό,τι έχει πλυθεί, | να σιδερώσεις, να μαζέψεις, να σκουπίσεις πριν να ΄ρθει. | Μετά να πάμε στη λαϊκή κι έπειτα ΟΤΕ, νερό ,ΔΕΗ | για να πληρώσω-give me a break! | Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη. | Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει | μόνο μην κάτσουμε άλλο σπίτι. | Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη. | Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει | μόνο μη μείνουμε άλλο σπίτι. | Θέλω βόλτες, ταξίδια, γλυκά, φαγητά, | να ξαπλώσουμε μπρούμυτα στην αμμουδιά. | Θέλω στην παραλία ν’ ανάψω φωτιά, | κολύμπι ωρών στα ρηχά ή στα βαθιά. | Θέλω να μαυρίσω και να μείνω έτσι πάντα, | με τον Enrique Iglesias να χορέψω labanda. | N΄ αρπάξω το μικρόφωνο από μία μπάντα | και να φωνάξω "Θεέ μου αμήν". | Λοιπόν έλα, στη μηχανή ανέβα. | Πάμε Χαβάη με μία ρόδα. | Πήρα θαλάσσιο στρώμα, δυο, τρία μαγιό ακόμα, | μπρατσάκια και πετσέτες μ΄ ωραίο χρώμα. | Άμα θες έχω και βατραχοπέδιλα ακόμα, | με 30 δείκτη προστασίας κρέμα για το σώμα. | Δεν ξέρω ακριβώς τι άλλο θα πρέπει | να πάρω αφού έμεινα μ΄ άδεια τσέπη. | Σταματώ και στην τράπεζα να δω αν έχει λεφτά μα | ξέχασα το pin! | Θωμά είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάει. | Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη, | τότε πάρε λεφτά απ' το σπίτι. | Ναι, Θωμά είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάει. | Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη | πάρε κι εσύ λεφτά απ' το σπίτι.

10. Στο ωραιότερο σημείο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Γούνας
Ναι τη ζωή μου τη πίστευα | πράγματα έκανα απίστευτα | τα όνειρά μου να δω ζητάω | Ναι τη φωνή μου τη πλήγωνα | την ανάσα μου κλείδωνα | βάζω απόψε φωτιά μεσ΄τη καρδιά | μήπως με δεις από μακριά | Βρήκα σ΄ ευκαιρία το αύριο | πλάι στο δικό σου παράδεισο | στο ωραιότερο σημείο | μένουμε εμείς οι δύο από σήμερα | Βρήκες σ΄ένα βράδυ τα ίχνη μου | σ΄ έβγαλα να πάνε ως τα χείλη μου | έφερες τα πράγματά σου | τα δικά μου και δικά σου θα ΄ναι τώρα πια | Ναι η ζωή μας δε λέγεται | απ΄ τον έρωτα καίγεται | σ΄αγαπώ με κλειστά τα μάτια | Ναι πήγα σ΄ όλα τα ρήματα | άνοιξα νέα αισθήματα | είναι ευχάριστα αυτά πρώτη φορά | στ΄ αληθινά πιο δυνατά | Βρήκα σ΄ ευκαιρία το αύριο | πλάι στο δικό σου παράδεισο | στο ωραιότερο σημείο | μένουμε εμείς οι δύο από σήμερα | Βρήκες σ΄ένα βράδυ τα ίχνη μου | σ΄ έβγαλα να πάνε ως τα χείλη μου | έφερες τα πράγματά σου | τα δικά μου και δικά σου θα ΄ναι τώρα πια

11. Ανάποδες στροφές Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σάκης Τσιλίκης | Στίχοι: Σταμάτης Μεσημέρης
Στα νέα ήθη και τα ζόρια του καιρού | στην αφασία γενικά του διπλανού | σ' αμπέλια ξέφραγα, στην κόψη ξυραφιού, στο "καλημέρα" | στις αποδράσεις με καπνό χωρίς φωτιά | στα χειρουργεία, τα θρανία, στη σκοπιά | στου Μαραμπού τη γαλαρία σε μια ζαριά, σε χάδια ξένα. | Στις λεπτομέρειες την ύστατη στιγμή | σε μια πορεία που διακόπτει τη ροή | σε κάποια τσίχλα που κολλάει στο χαλί διεστραμμένα | σε χύμα κάδους σκουπιδιών τις Κυριακές | σε κάτι ροκ σπυράκια ακμής με ενοχές | στου Ροναλντίνιο τις ανάποδες στροφές γυρεύω εσένα. | Γυρεύω εσένα... | Στις λαμαρίνες που η βροχή παίζει κουτσό | σε μάτια γκρι πριν απ' τον πρόωρο τοκετό | και στο σταυρόλεξο που άφησες μισό στην εταζέρα | στα κουρασμένα του μετρό απ' τη δουλειά | όταν χτυπούν όλα μαζί τα κινητά | σε μια γκριμάτσα που γελάει όταν πονά αφηρημένα. | Στις λεπτομέρειες την ύστατη στιγμή | σε μια πορεία που διακόπτει τη ροή | σε κάποια τσίχλα που κολλάει στο χαλί διεστραμμένα | σε χύμα κάδους σκουπιδιών τις Κυριακές | σε κάτι ροκ σπυράκια ακμής με ενοχές | στου Ροναλντίνιο τις ανάποδες στροφές γυρεύω εσένα. | Γυρεύω εσένα... | Μέσα από μένα... | Σε απλά παιχνίδια... | Διασκορπισμένα... | Κάτι από σένα... | Σε μία χτένα...

12. Σ’ έναν κόσμο που δεν κάνει κάτι για μας Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: M. Jackson | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Καθεστώτα, κάμερες και φώτα | θα τολμήσω να μιλήσω και θα θυμηθώ να ζήσω | άσπροι, μαύροι τρέχουν μες στην πόλη, | τρομοκράτες έχουν γίνει όλοι | μέσα σ' έναν κόσμο που δεν έχει χώρο για 'μας, | μέσα σ' έναν κόσμο που δεν έχει χώρο για 'μας. | Γιάπηδες, κράχτες, έφηβοι αντάρτες | κάθε νύχτα μέσα σε μια λίστα | βετεράνοι, Porsche και Armani | μετανάστες κι άνθρωποι στις στάχτες | μέσα σ' έναν κόσμο που δεν κάνει κάτι για 'μας, | μέσα σ' έναν κόσμο που δεν κάνει κάτι για 'μας. | Τις καρδιές που χτυπάνε στη γη | μ' ένα τύμπανο εγώ θα ξυπνήσω | δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να μείνει πίσω. | Μια σφραγίδα, μια άλλη γενιά, | μια ελπίδα για κάτι που αλλάζει, | το ταξίδι που θα κάνουμε μαζί κάπου βγάζει. | Κάθε μέρα βόμβες στη σκακιέρα | δε φοβάμαι να μιλήσω, να παλέψω και να ζήσω, | άσπροι, μαύροι, βάζελοι και γαύροι, | τρίτος κόσμος, πύραυλοι και δυόσμος, | μέσα σ' έναν κόσμο που δεν έχει χώρο για 'μας, | μέσα σ' έναν κόσμο που δεν έχει χώρο για 'μας. | Τις καρδιές που χτυπάνε στη γη | μ' ένα τύμπανο εγώ θα ξυπνήσω | Χέρι, χέρι να χορέψουμε παρέα όλοι. | Μια σφραγίδα, μια άλλη γενιά, | μια ελπίδα για κάτι που αλλάζει, | το ταξίδι που θα κάνουμε μαζί, | θα μας πάει μακριά, θα μας φέρει πιο κοντά, | λίγο πριν περάσει αυτή η νύχτα, | θα γίνουμ' όλοι ένα σώμα. | Δεν υπάρχει κάτι να φοβάμαι, | δεν μπορώ να σταματήσω ούτε να τα παρατήσω, | ίδιοι όλοι, σε χωριά και πόλη, | ας μπορούσα μια στιγμή να ζήσω, | σ' έναν άλλο κόσμο που έχει μάτια μόνο για 'μας, | σ' έναν άλλο κόσμο που έχει μάτια μόνο για 'μας. | Όσα η καρδιά μου θέλει και μπορεί, | είναι αυτά που σκέφτηκες για 'μένα, | αυτά που μας ενώνουν χρόνια, | σ' έναν άλλο κόσμο που έχει μάτια μόνο για 'μας, | σ' έναν άλλο κόσμο που έχει μάτια μόνο για 'μας, | σ' έναν άλλο κόσμο που έχει μάτια μόνο για 'μας, | μόνο για 'μας, μόνο για 'μας. | Σ' έναν άλλο κόσμο που έχει μάτια μόνο για 'μας, | μόνο για 'μας, μόνο για 'μας.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης