Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013

Με γεια το κούρεμα





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Γιάννη Ζουγανέλη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Με γεια το κούρεμα Τραγούδι: Αφροδίτη Μάνου & Σάκης Μπουλάς
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Γιαννάκη μου κουρεύτηκες, σε πήρανε φαντάρο; | Μ' αυτό το νέο σου το λουκ είσαι μεγάλη τρέλα. | Πολύ σου πάει το γουλί, Γιαννάκη σε γουστάρω | Αυτό μου έλεγε προχθές κι η Μέρκελ η Αγκέλα. | Γιαννάκη κάτσε φρόνιμα για να τους ξεχρεώσεις | Να σου κουρεύουν τη ζωή τώρα με το ψαλίδι | Να σου πουλάνε μετρητοίς και να σου δίνουν δόσεις | Και να σε κάνουν τελικά σαν κουρεμένο γίδι. | Με γεια το κούρεμα | Με γεια το κούρεμα | Και το μεγάλο δούλεμα | Με γεια το κούρεμα, με γεια | Κι ας σε μουντζώνουν τα παιδιά | Γιαννάκη πάει σύννεφο στον σβέρκο η σφαλιάρα | Με φόρους σου αρπάξανε και τα λεφτά που είχες | Αυτοί και τα κανάλια τους σε πήξαν στην παπάρα | Τα λόγια και τα έργα τους ήτανε όλα τρίχες | Με την ψιλή στα πήρανε τα όμορφα μαλλιά σου | Ησουνα λέει άτακτος κι εσύ παλιοκαράφλα | Γι' αυτό σου πήραν το ψωμί, το σπίτι, τη δουλειά σου | Και σε διαπομπεύουνε στον γάιδαρο καβάλα | Με γεια το κούρεμα... | Γιάννη μαζί τα φάγαμε και τώρα θα πληρώσεις | Πόσες φορές σε έσωσε εκείνος ο καημένος | Που σου 'φερνε τα δάνεια, σε πούλαγε με δόσεις | Μια μέρα πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος | Κούρεψαν τα ομόλογα, κούρεψαν και τη χώρα | Και όλοι πια το ξέρουμε ότι δεν πάει άλλο. | Θ' αρχίσω τα βρομόλογα, τώρα θα πάρω φόρα | Και θα τους στείλω όλους τους μια και καλή στο διάολο | Με γεια το κούρεμα... | Γιάννη μου τα ομόλογα τι τα 'χεις κουρεμένα | Τα κούρεψε η τράπεζα, τα κούρεψ' η Ευρώπη | Με βάλαν στο μνημόνιο, κουρέψανε και μένα | Και μ' έχουν βάλει βάρδια να πλένω την Καλλιόπη | Μα δεν αντέχω μάνα μου το χρέος και τους ξένους | Τη Μέρκελ και τον Σαρκοζί τους έχω εγώ χεσμένους | Αυτοί που κλέψαν τα λεφτά, να τα πληρώσουν μόνο | Δεν τα χρωστάω εγώ αυτά, δεν έχω, δεν πληρώνω | Με γεια το κούρεμα...

02. Δεν είμαστε καλά Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Δεν είμαστε καλά, μας κάψαν τα μυαλά | Οι αρχηγοί και οι σωτήρες | Για ψάξου πιο καλά, κι αν βγαίνουν τα ψιλά | Κάτσε να πιούμε δυο μπύρες | Κι άσ’ τους να ψάχνουνε | Φόρους να γράφουνε | Τίποτε πια να μην ακούμε | Κι εμείς τους γράφουμε | Κι άμα μας ψάχνουνε | Πες τους να παν να …αμηθούνε | Οε, οε, οε, οε, οε, οε, | Οε, οε, οε, οε, οε | Ότι κι αν κάνουνε, δεν θα πεθάνουμε | Γιατί η Ελλάδα δεν πεθαίνει (ποτέ) | Είναι πολύ βαριά η φούστα του τσολιά | Κι αυτό το ξέρουνε κι οι ξένοι | Δεν έχουμε λεφτά, θα πίνουμε ποτά | Κι ας μη μας μένουνε για ναύλα | Γιατί είμαστε τρελοί, μια δυνατή φυλή | Για την ζωή έχουμε κάβλα. | Οε, οε, οε, οε, οε, οε, | Οε, οε, οε, οε, οε | Αυτοί νομίζουνε πως θα μας κλείσουνε | Σαν τα ποντίκια μες την φάκα | Πω, πω τι πάθαμε, μα τώρα μάθαμε | Να μην ψηφίζουμε για πλάκα | Άλλοι τα φάγανε, και τα ..αμάγανε | Και σε ρωτάω πες μου μπέσα | Πες μου ποιόν πιάσανε, | Και ποιόν δικάσανε | Πες μου ποιος πούστης πήγε μέσα | Οε, οε, οε, οε, οε, οε, | Οε, οε, οε, οε, οε | Απ’ τα κανάλια τους, λένε τα χάλια τους | Οι παπαγάλοι του Μαξίμου | Δεν με τρομάζουνε, όσο κι αν κράζουνε | Τους έχω γράψει στο πουλί μου | Είμαι στα κάγκελα και ρίχνω φάσκελα | Είμαι αυτός που διαδηλώνει | Δεν είμ’ υπάλληλος, ούτε κατάλληλος | Για της Ευρώπης το γκαρσόνι | Οε, οε, οε, οε, οε, οε, | Οε, οε, οε, οε, οε

03. Τα μόνα μου ιδανικά Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης & Λαέρτης Μαλκότσης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογιώργος
Θα πάρω σκάφος Ι.Χ. | Να στέκονται όλοι προσοχή | Έτσι και μου την δώσει | Μου το’ πανε ορθά, κοφτά | Το 2017, θέλουν την πρώτη δόση. | Με υποθήκη την γιαγιά | Είπα στην φτώχεια «άντε, γεια» | Και φόρεσα Armani | Με δεκατρείς πιστωτικές | Περνάω νύχτες μαγικές | Και τώρα ποιος με πιάνει | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Με δάνειο τουριστικό | Ταξίδεψα στο Μεξικό | Αβάνα και Παρίσια | Τώρα δεν έμεινε ευρώ | Για να πληρώσω το μετρό | Ομόνοια, Πατήσια | Με υποθήκη την γιαγιά | Είπα στην φτώχεια «άντε, γεια» | Και φόρεσα Armani | Με δεκατρείς πιστωτικές | Περνάω νύχτες μαγικές | Και τώρα ποιος με πιάνει | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Τα μόνα μου ιδανικά | Είναι να ζω με δανεικά | Είναι να ζω με δανεικά | Τα μόνα μου ιδανικά

04. Δώδεκα πόντους και μισό Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιώργος Θ. Παυριανός
Δέκα χιλιάδες αρσενικούς | Πήραν οι Ευρωπαίοι | Και τους μετρήσανε τ’ ακούς | Το μήκος απ’ τα πέη | Και τους μετρήσανε τ’ ακούς | Το μήκος απ’ τα πέη | Κι όταν τελείωσε το test | Βγάλαν τον μέσο όρο | Και δημοσίευσαν τα best | Έτσι να κάνουν ντόρο | Και δημοσίευσαν τα best | Έτσι να κάνουν ντόρο | Αυτοί που παίρνουνε χρυσό | Στους πόντους βγαίνουν πρώτοι | Με δεκαπέντε και μισό | Οι Γάλλοι, πατριώτη | Με δεκαπέντε και μισό | Οι Γάλλοι, πατριώτη | Και κείνοι με το πιο μικρό | Που έρχονται τελευταίοι | Δώδεκα πόντους και μισό | Οι Έλληνες σου λέει | Δώδεκα πόντους και μισό | Οι Έλληνες σου λέει | Δώδεκα πόντους και μισό | Ετούτο το θηρίο; | Μήπως το μέτρησαν μισό; | Μήπως έκανε κρύο; | Μήπως το μέτρησαν μισό; | Μήπως έκανε κρύο; | Ευρώπη, ψεύτρα και πικρή | Οι Έλληνες θ’ απαντήσουν | Κι όσοι τον έχουνε μακρύ | Το στόμα θα σου κλείσουν | Κι όσοι τον έχουνε μακρύ | Το στόμα θα σου κλείσουν | ΨΕΥΤΡΑ!!!

05. Μαγκιά δεν είναι Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης & Τάσος Σκούρας
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης  | Στίχοι: Γιάννης Ζουγανέλης
Μαγκιά δεν είναι να βρίζουμε του αλλουνού το σόι | Ούτε της μάνας του που λεν του διαιτητή | οι φιλάθλοι άμα δεν συμφωνάνε. | Μαγκιά δεν είναι | Είναι ντροπή από 'κει που βγαίνουμε όλοι να το βρίζουμε όλοι | Γιατί από 'κει που βγαίνουμε όλοι άμα μεγαλώσουμε όλοι | Θέλουμε εκεί να μπαίνουμε όλοι | Όχι στης μάνας μας, | σε άλλη κυρία, κοπέλα ή κορίτσι | Όχι στης μάνας μας, | σε άλλη κυρία, κοπέλα ή κορίτσι | Εκεί που βγαίνουμε από της μάνας μας είναι το πιο ωραίο μέρος | Άμα σου τύχει καλό | είναι το πιο ωραίο μέρος | Άμα σου τύχει καλό | Και κακό άμα σου τύχει, | το προσέξεις και το περιποιηθείς | γίνεται κι αυτό καλό | και φρεσκοξυρισμένο | Άμα σου τύχει κακό | καλό και φρεσκοξυρισμένο | Άμα σου τύχει κακό | Από 'κει γεννιόμαστε όλοι | κι οι φτωχοί και με γεμάτο πορτοφόλι | και οι άντρες και οι γυναίκες και οι gay | Ας μη το γουσταρίζουνε οι gay | Είναι κι αυτοί ανθρώποι πονεμένοι από πίσω | Αυτοί το διάλεξαν δε μπαίνει στο δικό μας | Με τον καιρό όμως στρώνει | δεν πονάει δεν πληγώνει | Κι είναι γλυκός τότε ο πόνος | Άμα σου τύχει καλός | είναι γλυκός τότε ο πόνος | Άμα σου τύχει καλός | Είναι ντροπή από 'κει που βγαίνουμε όλοι να το βρίζουμε όλοι | Γιατί από 'κει που βγαίνουμε όλοι άμα μεγαλώσουμε όλοι | Θέλουμε εκεί να μπαίνουμε όλοι | Όχι στης μάνας μας, | σε άλλη κυρία, κοπέλα ή κορίτσι | Όχι στης μάνας μας, | σε άλλη κυρία, κοπέλα ή κορίτσι | Η μάνα μας είναι του πατέρα μας | που βγήκε απ' τη μάνα του που ήταν του πατέρα του | Κι ο πατέρας του πατέρα του πατέρα του πατέρα μας | έχουνε πεθάνει | Όχι στης μάνας μας, | έχουνε πεθάνει | σε άλλη κυρία, κοπέλα ή κορίτσι | ζούνε, ζούνε, ζούνε αυτές | Της μάνας σου | Όχι στης μάνας μου, στης μάνας σας | έχουνε πεθάνει | Στης αδερφής σας | ζούνε, ζούνε αυτές | στης δικιάς σου | Στης δικιάς μου δε χωράει | στης δικιάς σου κολυμπάει | Στης δικιάς μας κάνει τούμπες | στης δικιάς σου κωλοτούμπες | Βάλ' της λάδι να γλιστρήσει | και νερό να κολυμπήσει | Κι απ' τη ζούγκλα να περάσεις | τον Ταρζάν θα δοκιμάσεις | Στη δικιά μας κάνει κρος | στη δικιά σας μοτοκρός | Έξω όλοι από μπροστά μου | θα στον δώσω να τον τρως | Είναι ντροπή από 'κει που βγαίνουμε όλοι να το βρίζουμε όλοι | Γιατί από 'κει που βγαίνουμε όλοι άμα μεγαλώσουμε όλοι | Θέλουμε εκεί να μπαίνουμε όλοι

06. Φερ’ τα όλα τούμπα Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης  | Στίχοι: Γιάννης Ζουγανέλης
Βράδυ, και είμαι Facebook | Η ψυχολογία μου είναι down | Τα οικονομικά ..άμησέ τα, …άμησέ τα | Έξω βρέχει και χιονίζει | Και τα μάρμαρα ποτίζει | Και η γάτα μαγειρεύει | Και ο ποντικός χορεύει | Χορεύει ένα ζειμπέκικο του Μάλαμα | Επηρεασμένο από Τζίμη Χέντριξ | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Φερ’ τα όλα τούμπα | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Φερ’ τα όλα τούμπα | Οι ειδήσεις αποχαύνωσαν τον κόσμο | Και κοιμάται στα κρεβάτια του | Τα κρεβάτια που πήρε απ’ το ΙΚΕΑ | Δίπλα στ’ αεροδρόμιο | Κι ονειρεύεται ταξίδια που δεν θα κάνει | Που δεν θα κάνει ποτέ | Τ’ αεροπλάνα δεν πετάνε, ΑΠΕΡΓΙΑ | Τα τρένα δεν είναι στις ράγες, ΑΠΕΡΓΙΑ | Η ΔΕΗ απεργεί, ο ΟΤΕ απεργεί | Οι Δημόσιοι απεργεί, τα taxi απεργεί | Ο ένας απεργεί, εναντίον του άλλου | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Φερ’ τα όλα τούμπα | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Φερ’ τα όλα τούμπα | Τα λεωφορεία μυρίζουν μετανάστες | Τα πλοία πεθαίνουν στα λιμάνια | Τα υβριδικά δεν πλησιάζονται, είναι ακριβά | Οι δρόμοι είναι γεμάτοι ποδαρόδρομους | Οι ποδηλάτες πουλάνε μούρη | Πουθενά πατίνια, πήγαν ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ | Κι οι φίλοι μου με ψάχνουνε | Με ψάχνουνε στο Facebook | Την ώρα που διαβάζω, διαβάζω Παπαδιαμάντη | Και που να με βρουν στη Σκιάθο | Αφού είσαι απ’ την Μύκονο, Ναξία | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Φερ’ τα όλα τούμπα | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Φερ’ τα όλα τούμπα | Έρχονται μηνύματα από παντού | Από φίλους, από φίλες κι από γκόμενες | Και γκόμενους | Στο Facebook, στο Twitter, στο iPod | Στον Αη Γιάννη, στον Αη Βασίλη, στον Αη Νικόλα, στον Αη Liner | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Φερ’ τα όλα τούμπα | Που είναι τα πάρτυ στη Βουλιαγμένη; | Βούλιαξε η Βουλιαγμένη | Πες μου ποιος γλύφει την Γλυφάδα; | Ο Δήμαρχός της | Φέρτε πίσω τις πέτρες  | από την Πετρούπολη | Ποιος πατάει τα Πατήσια; | Οι ΑΛΛΟΔΑΠΑΙΟΙ | Που είναι ο Έξαρχος των Εξαρχείων; | Έγινε έναρχο των επαρχείων | Ποιος θα τά φέρει όλα τούμπα; | Τούμπα, τούμπα, τούμπα | Ποιος θα φέρει όλα τούμπα στην Τούμπα; | Ο ΠΑΟΚ, ο Άρης ή ο Μπουτάρης | Ποιος θα φέρει τούμπα την Ελλάδα; | Την έφερε ο Παπανδρέ…ουστ

07. Ζήτω οι Ελληναράδες Τραγούδι: Δημήτρης Σταράβας & Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογιώργος
Θέλω τ’ άδικο να βρίζω | Και στα ρέματα να κτίζω | Να τα παίρνω, να λαδώνω | Και το Κράτος να χρεώνω | Να’ χω Lotus και Vitara | Να’ χω Mercedes και Honda | Και στο σύστημα θεσάρα | Δίχως να’ χω τα προσόντα | Να’ χω πλούτη, να’ χω κάλλη | Να’ χω σπίτι στην Εκάλη | Και στην Μύκονο πισίνα | Να ‘ρχονται οι γιάπηδες | Να καπνίζουνε «Κοχίμπα» | Να τα κάνουν όλα λίμπα | Ζήτω οι Ελληναράδες | Οι ανοιχτομάτηδες | Θέλω να’ μαι Δον Κιχώτης | Εργολαβοπατριώτης | Στους Αγίους να πιστεύω | Και τον κόσμο να ληστεύω | Να’ χω Lotus και Vitara | Να’ χω Mercedes και Honda | Και στο σύστημα θεσάρα | Δίχως να’ χω τα προσόντα | Να’ χω πλούτη, να’ χω κάλλη | Να’ χω σπίτι στην Εκάλη | Και στην Μύκονο πισίνα | Να ‘ρχονται οι γιάπηδες | Να καπνίζουνε «Κοχίμπα» | Να τα κάνουν όλα λίμπα | Ζήτω οι Ελληναράδες | Οι ανοιχτομάτηδες | Να’ χω πλούτη, να’ χω κάλλη | Να’ χω σπίτι στην Εκάλη | Και στην Μύκονο πισίνα | Να ‘ρχονται οι γιάπηδες | Να καπνίζουνε «Κοχίμπα» | Να τα κάνουν όλα λίμπα | Ζήτω οι Ελληναράδες | Οι ανοιχτομάτηδες !!! | Για το Σοσιαλισμό ρε γαμώτο…

08. Φως, Νερό, Τηλέφωνο Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιώργος Θ. Παυριανός
Εγώ είμαι η ΔΕΗ σου | Εγώ που σε φωτίζω | Εγώ που το κορμί σου | Συνέχεια ηλεκτρίζω | Γι’ αυτό λοιπόν δεήσου | Να είμαι η ΔΕΗ σου | Να είμαι η ΔΕΗ σου | Γι’ αυτό λοιπόν δεήσου | Εγώ είμαι η ΕΥΔΑΠ σου | Εγώ που σε φροντίζω | Εγώ που τα όνειρά σου | Μ’ αγάπη τα ποτίζω | Στα down και στα up σου | Εγώ είμαι η ΕΥΔΑΠ σου | Εγώ είμαι η ΕΥΔΑΠ σου | Στα down και στα up σου | Εγώ είμαι ο ΟΤΕ σου | Εγώ που σου μιλάω | Εγώ που στις γιορτές σου | Πάντα τηλεφωνάω | Να μην ξεχνάς ποτέ σου | Εγώ είμαι ο ΟΤΕ σου | Εγώ είμαι ο ΟΤΕ σου | Να μην ξεχνάς ποτέ σου | Γι’ αυτό λοιπόν δεήσου | Να είμαι η ΔΕΗ σου | Να μην ξεχνάς ποτέ σου | Εγώ είμαι ο ΟΤΕ σου | Στα down και στα up σου | Εγώ είμαι η ΕΥΔΑΠ σου | Γι’ αυτό λοιπόν δεήσου | Να είμαι η ΔΕΗ σου

09. Ο ψωρο Κωστάλας Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης & Χρήστος Κωνσταντίνου
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Χρήστος Προμοίρας
Ξέρω ένα σκύλο, μαύρο πεινάλα | Τσιμπουρομάνα ως την ουρά | Που τον φωνάζουν ψωρο Κωστάλα | Και κάνει πιάτσα στην αγορά | Όλο γυρίζει, κι όλο μυρίζει | Πλένεται μόνο με την βροχή | Κι όταν θυμάται μόνο γαυγίζει | Κι ύστερα μούγκα και τουμπεκί | Σ’ αυτό τον κόσμο, υπάρχουν κι άλλοι | Ψωρο Κωστάλες μικροί, μεγάλοι | Ψωρο Κωστάλες, ψωρο ανθρώποι | Μεσ’ την Αθήνα, μεσ’ την Ευρώπη | Ψωρο Κωστάλες, και πειναλέοι | Με μαύρες τρύπες και μαύρα χρέη | Ξέρω ένα σκύλο, μαύρο πεινάλα | Δεν έχει φίλους κι αφεντικό | Που τον φωνάζουν ψωρο Κωστάλα | Σκυλο μπατίρη, σκυλο φρικιό | Πάντα ξενύχτης και κουρασμένος | Στα σούπερ μάρκετ, στις λαϊκές | Κόκκαλα ψάχνει απελπισμένος | Φόλες αρπάζει και καρπαζιές | Σ’ αυτό τον κόσμο, υπάρχουν κι άλλοι | Ψωρο Κωστάλες μικροί, μεγάλοι | Ψωρο Κωστάλες, ψωρο ανθρώποι | Μεσ’ την Αθήνα, μεσ’ την Ευρώπη | Ψωρο Κωστάλες, και πειναλέοι | Με μαύρες τρύπες και μαύρα χρέη | Ψωρο Κωστάλες, ψωρο ανθρώποι | Μεσ’ την Αθήνα, μεσ’ την Ευρώπη | Ψωρο Κωστάλες, και πειναλέοι | Με μαύρες τρύπες και μαύρα χρέη

Ο δεύτερος δίσκος

01. Δυστυχία σου Ελλάς Τραγούδι: Μίλτος Πασχαλίδης & Γιάννης Κούτρας
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιώργος Σουρής
Ποιος είδε κράτος λιγοστό | σ' όλη τη γη μοναδικό, | εκατό να εξοδεύει | και πενήντα να μαζεύει; | Να τρέφει όλους τους αργούς, | νά 'χει επτά Πρωθυπουργούς, | ταμείο δίχως χρήματα | και δόξης τόσα μνήματα; | Νά 'χει κλητήρες για φρουρά | και να σε κλέβουν φανερά, | κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε | τον κλέφτη να γυρεύουνε; | Όλα σ' αυτή τη γη μασκαρευτήκαν | ονείρατα, ελπίδες και σκοποί, | οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν | δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή. | Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι, | κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει. | Κι από προσπάππου κι από παππού | συγχρόνως μπούφος και αλεπού. | Θέλει ακόμα, κι αυτό είναι ωραίο | να παριστάνει τον ευρωπαίο. | Στα δυό φορώντας τα πόδια που 'χει | στο 'να λουστρίνι, στ' άλλο τσαρούχι. | Σουλούπι, μπόι, μικρομεσαίο, | ύφος του γόη, ψευτομοιραίο. | Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης, | λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης. | Και ψωμοτύρι και για καφέ | το «δε βαριέσαι» κι «ωχ αδερφέ». | Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς | σαν πιάσει πόστο: δερβέναγάς. | Δυστυχία σου, Ελλάς, | με τα τέκνα που γεννάς! | Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα, | τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;

02. Αχ πατρίδα μου γλυκιά Τραγούδι: Μπάμπης Τσέρτος
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Φάγανε κι’ ήπιανε που λες ένα σκασμό | Και στείλανε σε μένα το λογαριασμό | Δεν είχα να πληρώσω, με μπαγλαρώσανε | Αυτόφωρο με πάνε για τεντιμποϊσμό | Με κουρέψανε γουλί, αλί, αλί και τρισαλί | Όμως όπου να ‘ναι βγαίνει το καινούριο το μαλλί | Με κουρέψανε γουλί, αλί, αλί και τρισαλί | Όμως όπου να ‘ναι βγαίνει το καινούριο το μαλλί | Κι άμα βγει το μαλλί κατσαρό και πολύ | Θα πονέσουνε πολλοί, και θα τρέχουν σαν τρελοί | Κι άμα βγει το μαλλί και μαλλιάσω | Παίρνω φόρα κι όποιονε πιάσω | Θα τους δείξω για μια και καλή | Τι σημαίνει καινούργιο μαλλί | Κι άμα βγει το μαλλί, και σκληρό και πολύ | Θα μπουκάρω στη Βουλή, να τα πω απ’ την καλή | Το καινούργιο μαλλί θα κτενίσω | Κι όποιον βρω απ’ αυτούς θα γα… | μισεύω και τα μάτια μου δακρύζουν λυπημένα | αχ, πατρίδα μου γλυκειά, πόσο σ’ αγαπώ βαθειά | αχ, πατρίδα μου γλυκειά, πόσο σ’ αγαπώ βαθειά. | Μου κάνουμε και πλάκα, πως τα ‘φαγα εγώ | Μου πήρανε τα πάντα, κι εγώ ακόμα ζω | Μου στήσανε καρτέρι και μου την πέσανε | Και βγάλαν τη ζωή μου σε πλειστηριασμό | Με κουρέψανε γουλί, αλί, αλί και τρισαλί | Όμως όπου να ‘ναι βγαίνει το καινούριο το μαλλί | Με κουρέψανε γουλί, αλί, αλί και τρισαλί | Όμως όπου να ‘ναι βγαίνει το καινούριο το μαλλί | Κι άμα βγει το μαλλί κατσαρό και πολύ | Θα πονέσουνε πολλοί, και θα τρέχουν σαν τρελοί | Κι άμα βγει το μαλλί και μαλλιάσω | Παίρνω φόρα κι όποιονε πιάσω | Θα τους δείξω για μια και καλή | Τι σημαίνει καινούργιο μαλλί | Κι άμα βγει το μαλλί, και σκληρό και πολύ | Θα μπουκάρω στη Βουλή, να τα πω απ’ την καλή | Το καινούργιο μαλλί θα κτενίσω | Κι όποιον βρω απ’ αυτούς θα γα… | μισεύω και τα μάτια μου δακρύζουν λυπημένα | αχ, πατρίδα μου γλυκειά, πόσο σ’ αγαπώ βαθειά | αχ, πατρίδα μου γλυκειά, πόσο σ’ αγαπώ βαθειά.

03. Για την Ελλάδα ονειρεύομαι Τραγούδι: Χρήστος Δάντης & Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μπορεί να ζω μέσα στο μάτι του κυκλώνα | Μπορεί να θέλουν να με σβήσουν απ’ το χάρτη | Με τις ειδήσεις τους και με τα δακρυγόνα | Μπορεί να ζω τον πιο φρικτό μου εφιάλτη | Μπορεί… Μπορεί… | Μπορεί να μ’ έριξαν μαζί με τα λιοντάρια | Μέσα στης Νέας Εποχής το Κολοσσαίο | Να με ξεπούλησαν στου κόσμου τα παζάρια | Και να μου λεν πως για όλα εγώ φταίω | Μπορεί… Μπορεί… | Μπορεί να κλέβουν το ψωμί και την ζωή μου | Και να γκρεμίζουν των προγόνων μου το σπίτι | Μπορεί να στέλνουν μετανάστη το παιδί μου | Και να με κάνουν τον ζητιάνο του Πλανήτη | Μπορεί… Μπορεί… Μπορεί… Μπορεί… | Μπορεί να είμαι το ποντίκι μες τη φάκα | Στο εργαστήριο το πείραμα του κόσμου | Να με νομίζουν για τον ΤΕΛΕΙΟ ΜΑΛΑΚΑ | Και να με κάνουν να μην είμαι ο εαυτός μου | Μπορεί… Μπορεί… Μπορεί… Μπορεί… | Γι’ αυτό που είμαι και που ξέρω, περηφανεύομαι | Εγώ για την Ελλάδα θα ονειρεύομαι! | Και για την κόψη του σπαθιού μου, περηφανεύομαι | Εγώ για την Ελλάδα θα ονειρεύομαι! | Μπορεί να θέλουν να φοβάμαι και να τρελαίνομαι | Μα δεν θα σταματήσω να ονειρεύομαι | Μπορεί να φτιάχνουν ένα κόσμο, φριχτό και άγριο | Στην πιο μεγάλη νύχτα, υπάρχει αύριο | Σ’ αυτό που είμαι και που ξέρω, περηφανεύομαι | Εγώ για την Ελλάδα θα ονειρεύομαι! | Και για την κόψη του σπαθιού μου, περηφανεύομαι | Εγώ για την Ελλάδα θα ονειρεύομαι! | Σ’ αυτό που είμαι και που ξέρω, περηφανεύομαι | Εγώ για την Ελλάδα θα ονειρεύομαι! | Και για την κόψη του σπαθιού μου, περηφανεύομαι | Εγώ για την Ελλάδα θα ονειρεύομαι!

04. Άντρες άνεργοι Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Χρήστος Προμοίρας
Πέντ’ έξι άνδρες άνεργοι | Στο μπαρ «Γλυκειά Σεμέλη» | Αγέλαστοι, ανέραστοι | Σαν ξεπεσμένοι αγγέλοι. | Πίνουν, καπνίζουν σκεφτικοί | Με σκοτεινό το βλέμμα | Από Δευτέρα, Κυριακή | Στην τσέπη ούτε κέρμα. | Άνεργοι, εκτός δικτύου | Σ’ εποχές Διαδικτύου | Χάσαν χρόνια, χάσαν τρένα | Ζουν με όνειρα ληγμένα. | Άνεργοι, παροπλισμένοι | Ζωντανοί και πεθαμένοι | Έρημα κορμιά στην πίστα | Και ο καιρός με μαύρη λίστα. | Πέντ’ έξι άνδρες άνεργοι | Περίπου δυο χειμώνες | Αμίλητοι, αφίλητοι | Της λησμονιάς θαμώνες. | Πίνουν, καπνίζουν, σκεφτικοί | Παράταιροι και ξένοι | Ο κόσμος τους μια φυλακή | Και γύρω οι βολεμένοι. | Άνεργοι, εκτός δικτύου | Σ’ εποχές Διαδικτύου | Χάσαν χρόνια, χάσαν τρένα | Ζουν με όνειρα ληγμένα. | Άνεργοι, παροπλισμένοι | Ζωντανοί και πεθαμένοι | Έρημα κορμιά στην πίστα | Και ο καιρός με μαύρη λίστα.

05. Να φυλάγεσαι Τραγούδι: Ελεωνόρα Ζουγανέλη & Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Τις νύχτες σε νανούριζα κι έχτιζα το όνειρό σου | Κι εγώ ονειρευόμουνα τον κόσμο τον δικό σου | Μεγάλωσες, μεγάλωσα, δεν έχω απαντήσεις | Φοβάμαι τώρα πιο πολύ τον κόσμο που θα ζήσεις | Τις νύχτες που φοβόμουνα μου κράταγες το χέρι | Και περπατούσαμε μαζί μέσα στο παραμύθι | Μεγάλωσες, μεγάλωσα, κανένας πια δεν ξέρει | Να μπει στον φόβο του αλλουνού να τον εξαφανίσει | Δεν έχω άλλες συμβουλές και σου ζητώ συγγνώμη | Για όσα ήμουν σίγουρος κι εσύ διαφωνούσες | Κανείς δεν ξέρει αύριο, το τι μας ξημερώνει | Κι εσύ το έβλεπες αυτό και επαναστατούσες | Δεν θέλω άλλες συμβουλές, έχω δική μου γνώμη | Κι αν είναι όλα δύσκολα, εμείς θα βρούμε άκρη | Αρκεί να μείνουμε άνθρωποι κι αυτό που μας ενώνει | Να είναι η αγάπη μας, το γέλιο και το δάκρυ | Να προσέχεις, να αντέχεις, να φυλάγεσαι | Με αγάπη τη ζωή σου να σκεπάζεις | Να αγαπάς, να συγχωρείς και να μοιράζεσαι | Και να ξέρεις πως σου μοιάζω και μου μοιάζεις | Στον ώμο μου ακούμπαγες με τόση εμπιστοσύνη | Να βλέπουμε τη θάλασσα, να λέμε τα δικά μας | Μακάρι να 'ταν η ζωή σαν τη στιγμή εκείνη | Ο φόβος να μας ξέχναγε και να 'φευγε μακριά μας | Ακόμα το κεφάλι μου, το γέρνω στην καρδιά σου | Και σκέφτομαι μια θάλασσα σαν τη δική σου αγάπη | Στα ζόρια και στα δύσκολα θα κρύβομαι κοντά σου | Να ξεχωρίσω τον χρησμό απ' την οφθαλμαπάτη | Να προσέχεις, να αντέχεις, να φυλάγεσαι

06. Ευτυχώς Τραγούδι: Γιάννης Κούτρας
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιώργος Δουλτσίνος
Πάλι καλά που ήμουν κάποτε και νέος | αλλά θα πρέπει πάλι να τα θυμηθώ | πραγματικά ήταν ο κόσμος πιο ωραίος, | ή το νομίζω για να παρηγορηθώ | Πάλι καλά που είχα πάει και σχολείο | αλλά δεν ξέρω για τις γνώσεις τις παλιές | ήταν καλός ο καπετάνιος για το πλοίο, | ή είχε μάθει φουσκωτό σε ακρογιαλιές | Και ευτυχώς είχα υπάρξει και παιδί | και ευτυχώς είχα φωνάξει στις πορείες | κι όλο μου έλεγαν «μην πας και προσοχή, | όλοι αυτοί κάνουν μονάχα αλητείες» | Πάλι καλά που ‘χα διαβάσει και βιβλία | αλλά θα βάλω στο μυαλό μου μια γραμμή, | που ξεχωρίζει τα σπουδαία απ’ τα γελοία | και τις αλήθειες από τη λοβοτομή | Πάλι καλά που κι ένα ασπρόμαυρο κουτί | πριν γίνει έγχρωμο δεν πρόλαβε να κλέψει | όλο το χρώμα απ’ τη δική μας τη ζωή | που βρίσκει τρόπο στη χαρά να επιστρέψει | Γιατί ευτυχώς είχα υπάρξει και παιδί | γιατί ευτυχώς είχα φωνάξει στις πορείες | κι ας λεν ακόμα «μακριά και προσοχή» | τώρα θα μένουνε γεμάτες οι πλατείες.

07. Περαστικά μας Τραγούδι: Στέλιος Διονυσίου
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιούλα Γεωργίου
Φόρο στο όνειρο ποτέ | Κανείς δεν πλήρωσε ως τώρα | Με ποιο δικαίωμα αυτοί | Το στέλνουν σφήνα σ’ άλλη χώρα; | Καινούργιοι Νέρωνες λοιπόν | Μας καίνε πάλι τη ζωή μας | Η Ιστορία σε καρμπόν | Σε νέα πρόβα η αντοχή μας | Περαστικά μας, περαστικά μας | Άντε να φύγουνε | Να βρούμε την υγειά μας | Περαστικά μας, περαστικά μας | Άντε να φύγουνε | Να βρούμε την υγειά μας | Ένα ζειμπέκικο θαρρείς | Μονάχα τώρα θα μας σώσει | Σήκω και χόρεψε να πεις | Ξανά «ισχύς εν τη ενώσει» | Δεν μπαγλαρώνεται η ψυχή | Δεν φυλακίζονται τα «θέλω» | Φτάνει να μείνουμε μαζί | Για να’ χει το παρόν μας μέλλον | Περαστικά μας, περαστικά μας | Άντε να φύγουνε | Να βρούμε την υγειά μας | Περαστικά μας, περαστικά μας | Άντε να φύγουνε | Να βρούμε την υγειά μας | Και μια συγγνώμη ρε παιδιά | Κανείς δεν έχει ξεστομίσει | Μάλλον τους πέφτει πιο βαριά | Από την άτιμη την κρίση | Πες στην αγάπη ένα «ναι» | Και σκότωσε όλα τα «όχι» | Μην επιτρέψουμε κι αυτή | Να γίνει σαν κι εκείνους Πόρνη | Περαστικά μας, περαστικά μας | Άντε να φύγουνε | Να βρούμε την υγειά μας | Περαστικά μας, περαστικά μας | Άντε να φύγουνε | Να βρούμε την υγειά μας

08. Θέλω μια μέρα Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου \ Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου | Θέλω μια μέρα να πάω βόλτα και να χαζεύω | Θέλω μια μέρα να χάνω χρόνο, να κοροϊδεύω | Να μην φοβάμαι, να μην προσέχω | Να μη με ψάχνουν, και να μην τρέχω | Θέλω μια μέρα, να βρω τον δρόμο που έχω χάσει | Θέλω μια μέρα, θέλω ο χρόνος να κάνει στάση | Να βρω ένα δένδρο κι ένα πουλάκι | Να δω τον ήλιο σ’ ένα παγκάκι | Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου | Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου | Θέλω μια μέρα χωρίς κανόνες και προθεσμίες | Θέλω μια μέρα χωρίς ειδήσεις, κι αστυνομίες | Τον εαυτό μου θέλω να ψάξω | Να με ξεχάσουν, να τους ξεχάσω | Θέλω μια μέρα να μην θυμώσω, και να πιστέψω | Θέλω μια μέρα, μια μέρα μόνο θέλω να κλέψω | Να βρω τα λόγια να τραγουδήσω | Να ξαναζήσω, και ν’ αγαπήσω | Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου | Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου | Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου | Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω να είσαι και συ μαζί μου | Θέλω μια μέρα να’ ναι δική μου | Να’ ναι δική μου, να’ ναι δική μου | Να’ ναι δική μου…

09. Η κυβέρνηση Τραγούδι: Γιάννης Ζουγανέλης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης | Στίχοι: Γιώργος Δουλτσίνος
Όταν έρχεται η ώρα για εκλογές, | Μια κυβέρνηση θα φτιάξουμε που λες | Μια κυβέρνηση που θα χει αποδοχή | Και θα δώσει στον λαό προοπτική. | Υπουργό Οικονομίας τον κυρ Μήτσο | Τον μανάβη που 'χει 4 παιδιά | Υπουργίνα Γεωργίας την Ελένη | Που η μέρα της νυχτώνει στα καπνά | Υπουργό για της Παιδείας την Αρχή | Τον υπέροχο φτωχό καθηγητή | Που διδάσκει μεροδούλι τα παιδιά μας | Και τα λόγια του χαϊδεύουνε τ' αυτιά μας. | Και πρωθυπουργό βεβαίως, | Θα 'χω εσένα που σαι νέος | Κάθε μέρα να τα «χώνεις» | Καθεστώτα να μην σηκώνεις. | Και πρωθυπουργό βεβαίως, | Θα 'χω εσένα που σαι νέος | Κάθε μέρα να τα «χώνεις» | Καθεστώτα να μην σηκώνεις. | Υπουργό για την Υγεία τον γιατρό  | Στο Ιράκ που 'χε φύγει για καιρό | Υπουργό Εξωτερικών τον ποιητή | Που μιλά για της Ελλάδας την πνοή | Υπουργό Πολιτισμού γέρο ζωγράφο | Ομορφιές που ζωγραφίζει μες το πάρκο | Κι Υπουργό για το Αιγαίο τον ψαρά | Που δεν ξέρει τι να κάνει στη στεριά | Υπουργό Δικαιοσύνης κάποιον Γιάννη | Που συγχώρεσε τον Γιάννη τον Αγιάννη | Και Υπουργό Εσωτερικών μια μητέρα | Που αγωνίζεται στο σπίτι όλη μέρα. | Και πρωθυπουργό βεβαίως, | Θα 'χω εσένα που σαι νέος | Κάθε μέρα να τα «χώνεις» | Καθεστώτα να μην σηκώνεις. | Και πρωθυπουργό βεβαίως, | Θα 'χω εσένα που σαι νέος | Κάθε μέρα να τα «χώνεις» | Καθεστώτα να μην σηκώνεις. | Και πρωθυπουργό βεβαίως, | Θα 'χω εσένα που σαι νέος | Κάθε μέρα να τα «χώνεις» | Καθεστώτα να μην σηκώνεις. | Και πρωθυπουργό βεβαίως, | Θα 'χω εσένα που σαι νέος | Κάθε μέρα να τα «χώνεις» | Καθεστώτα να μην σηκώνεις.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης