Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

Εσύ λέγε με έρωτα





















01. Θα ζήσω και χωρίς εσένα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Δεν θα σε παρακαλέσω να γυρίσεις πίσω | ξέρω ότι θα πονέσω, μα θα συνηθίσω | όρθιος θα σταθώ, δε θα χαθώ | δε θα χαθώ | Θα ζήσω και χωρίς εσένα θα ζήσω | θα ζήσω, όσο κι αν μου λείπεις θα ζήσω | όρθιος θα σταθώ, δε θα χαθώ | δε θα χαθώ | Θα ζήσω και χωρίς εσένα θα ζήσω | θα ζήσω, όσο κι αν μου λείπεις θα ζήσω | όρθιος θα σταθώ, δε θα χαθώ | δε θα χαθώ, δε θα χαθώ | θα ζήσω | Δεν θα σκύψω το κεφάλι όσα κι αν περάσω | το δικό σου το κανάλι θα το ξεπεράσω | όρθιος θα σταθώ δε θα χαθώ | δε θα χαθώ | Θα ζήσω και χωρίς εσένα θα ζήσω | θα ζήσω, όσο κι αν μου λείπεις θα ζήσω | όρθιος θα σταθώ, δε θα χαθώ | δε θα χαθώ | Θα ζήσω και χωρίς εσένα θα ζήσω | θα ζήσω, όσο κι αν μου λείπεις θα ζήσω | όρθιος θα σταθώ, δε θα χαθώ | δε θα χαθώ, δε θα χαθώ | Θα ζήσω και χωρίς εσένα θα ζήσω | θα ζήσω, όσο κι αν μου λείπεις θα ζήσω

02. Με γρανάζια σπασμένα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Εδώ στην επόμενη μέρα | μια μέρα που λείπεις εσύ | ο έρωτας μοιάζει φοβέρα | κι οι άνθρωποι βαθειά πληγή | Εδώ στην επόμενη μέρα | μια μέρα που ζω μοναχός | ο πόνος δεν πάει πιο πέρα | κι εγώ συνεχίζω σκυφτός | Με γρανάζια σπασμένα | σαν αδέσποτη σφαίρα | σημαδεύω εσένα | μα πεθαίνω εγώ | Με γρανάζια σπασμένα | σαν αδέσποτη σφαίρα | σημαδεύω εσένα | μα πεθαίνω, πεθαίνω εγώ | μα πεθαίνω, πεθαίνω, πεθαίνω εγώ | Εδώ στην επόμενη μέρα | μια μέρα που λείπεις εσύ | ο έρωτας μοιάζει φοβέρα | κι οι άνθρωποι βαθειά πληγή | Εδώ στην επόμενη μέρα | μια μέρα μετά το μηδέν | κανείς μην μου πει καλημέρα | το σχόλιο να ‘ναι ουδέν | Με γρανάζια σπασμένα | σαν αδέσποτη σφαίρα | σημαδεύω εσένα | μα πεθαίνω εγώ | Με γρανάζια σπασμένα | σαν αδέσποτη σφαίρα | σημαδεύω εσένα | μα πεθαίνω, πεθαίνω εγώ | μα πεθαίνω, πεθαίνω, πεθαίνω εγώ | Με γρανάζια σπασμένα | σαν αδέσποτη σφαίρα | σημαδεύω εσένα | μα πεθαίνω, πεθαίνω εγώ | μα πεθαίνω, πεθαίνω, πεθαίνω εγώ

03. Εσύ λέγε με έρωτα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Άντζυ Σαμίου
Απόψε όπου κι αν είσαι στιγμή να μην ξεχνάς | πως μέσα στο κορμί μου σαν την ψυχή γυρνάς | βιάστηκες να μ' αφήσεις με το φιλί στο στόμα | την γλύκα απ' το κορμί σου δε χόρτασα ακόμα | Θα 'μαι μαζί σου μια ζωή θα 'μαι μαζί σου | θα 'σαι το σώμα μου και θα 'μαι η ψυχή σου | δεν έχω όνομα εγώ για όποιον με ρωτά | εσύ λέγε με | εσύ λέγε με | εσύ λέγε με έρωτα | εσύ λέγε με | εσύ λέγε με έρωτα | εσύ λέγε με έρωτα | Μου φτάνει να θυμάμαι τα χείλη σου ξανά | κι αυτή η θύμισή σου σα ρεύμα με περνά | εσύ εις όλος ο κόσμος και δε ρωτώ γιατί | εσύ τη μοναξιά μου την έκανες γιορτή | Θα 'μαι μαζί σου μια ζωή θα 'μαι μαζί σου | θα 'σαι το σώμα μου και θα 'μαι η ψυχή σου | δεν έχω όνομα εγώ για όποιον με ρωτά | εσύ λέγε με | εσύ λέγε με | εσύ λέγε με έρωτα | εσύ λέγε με | εσύ λέγε με έρωτα | εσύ λέγε με έρωτα | εσύ λέγε με έρωτα

04. Έλα καρδούλα μου Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Γυρεύω στα μεγάλα σου τα μάτια | να βρω τι σ' έχει κάνει και πονάς | πώς έγινε η καρδούλα σου κομμάτια | και πάντα βουρκωμένη με κοιτάς | Τι σου 'χουν πει και με βλέπεις αδιάφορα | κάποτε εσύ μ' αγαπούσες παράφορα | τι σου 'χουν πει και βουρκώνεις ψυχούλα μου | πες μου καρδιά μου, πες μου καρδιά μου | έλα καρδούλα μου | έλα μου, έλα | Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω | πώς φτάσαμε στα χείλη του γκρεμού | φοβάμαι γι αυτό ψάχνω να προλάβω | πριν έρθει η στιγμή του χωρισμού | Τι σου 'χουν πει και με βλέπεις αδιάφορα | κάποτε εσύ μ' αγαπούσες παράφορα | τι σου 'χουν πει και βουρκώνεις ψυχούλα μου | πες μου καρδιά μου, πες μου καρδιά μου | έλα καρδούλα μου | έλα μου, έλα

05. Ίσως απάνω στο πιοτό Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Απόψε θέλω να τα πιω | τίποτα να μη νιώθω, | να μη θυμάμαι αν σ' αγαπώ | κι ας σβήνω απ' τον πόθο. | Ίσως απάνω στο πιοτό | ίσως να βρω το θάρρος | μακριά να φύγω να χαθώ | να μη σου είμαι βάρος. | Απόψε θέλω να τα πιω | όλα να τα ξεχάσω, | να μη με νοιάζει αν σ' αγαπώ | ούτε κι αν θα σε χάσω.

06. Μεσάνυχτα ακριβώς Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Χτύπησαν πάλι μεσάνυχτα και σου τηλεφωνώ | στου χωρισμού τ' αδιέξοδο να σου παραδοθώ | χτύπησαν πάλι μεσάνυχτα κι εγώ παραμιλώ | με τη ζωή μου στα χέρια σου και θολωμένο μυαλό | Μεσάνυχτα ακριβώς | ποιος νόμος ποιος Θεός θ' αποφασίσει | αν βρίσκεται κανείς στην άκρη της ζωής να μ' αγαπήσει | Μεσάνυχτα ακριβώς | ποιος νόμος ποιος Θεός θ' αποφασίσει | αν βρίσκεται κανείς στην άκρη της ζωής να με κρατήσει | Χτύπησαν πάλι μεσάνυχτα και σου τηλεφωνώ | έτσι κι αλλιώς πια δε νοιάζομαι κι αν θα ταπεινωθώ | χτύπησαν πάλι μεσάνυχτα και θέλω να σου πω | πόσο πολύ σ' εμπιστεύθηκα, πόσο πολύ σ' αγαπώ | Μεσάνυχτα ακριβώς | ποιος νόμος ποιος Θεός θ' αποφασίσει | αν βρίσκεται κανείς στην άκρη της ζωής να μ' αγαπήσει | Μεσάνυχτα ακριβώς | ποιος νόμος ποιος Θεός θ' αποφασίσει | αν βρίσκεται κανείς στην άκρη της ζωής να με κρατήσει | Μεσάνυχτα ακριβώς | ποιος νόμος ποιος Θεός θ' αποφασίσει | αν βρίσκεται κανείς στην άκρη της ζωής να με κρατήσει

07. Δηλητήριο Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Ξόδεψα τα δάκρυά μου σε μια ψεύτικη αγάπη | που στα χείλη το φιλί της ήταν μια ζωή φαρμάκι | Δηλητήριο στο στόμα που δεν ξέπλυνα ακόμα | δηλητήριο στο στόμα, μα την αγαπώ ακόμα | Δηλητήριο στο στόμα που δεν ξέπλυνα ακόμα | δηλητήριο στο στόμα, μα την αγαπώ ακόμα | Ξόδεψα τον έρωτά μου μες στο άδειο το κορμί της | και τις νύχτες ξεψυχούσα για να πάρω το φιλί της | Δηλητήριο στο στόμα που δεν ξέπλυνα ακόμα | δηλητήριο στο στόμα, μα την αγαπώ ακόμα | Δηλητήριο στο στόμα που δεν ξέπλυνα ακόμα | δηλητήριο στο στόμα, μα την αγαπώ ακόμα | Δηλητήριο στο στόμα που δεν ξέπλυνα ακόμα | δηλητήριο στο στόμα, μα την αγαπώ ακόμα

08. Συμπτώσεις Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κορίνα Καπτάνη
Φίλα με, ξημερώνει και θα χωρίσουμε | θα πάει ο καθένας όπου ανήκει | σύμπτωση, μες τη ζωή μας να γνωρίσουμε | σε μία νύχτα μία ήττα και μια νίκη | Συμπτώσεις, που σε κάνουν το παρών να ακυρώσεις | συμπτώσεις, που σε κάνουνε αλλιώτικα να νιώσεις | συμπτώσεις, που τραβάνε στη ζωή σου μια γραμμή | κάτι συμπτώσεις που σου αλλάζουν τη ζωή σε μια στιγμή | Φίλα με, τελειώνει πια η παρένθεση | κι ας πούμε ήταν όνειρο τυχαίο | κράτα με, χάνονται όλα σαν ψευδαίσθηση | σ' ένα ταξίδι πρώτο μα και τελευταίο | Συμπτώσεις, που σε κάνουν το παρών να ακυρώσεις | συμπτώσεις, που σε κάνουνε αλλιώτικα να νιώσεις | συμπτώσεις, που τραβάνε στη ζωή σου μια γραμμή | κάτι συμπτώσεις που σου αλλάζουν τη ζωή σε μια στιγμή | κάτι συμπτώσεις που σου αλλάζουν τη ζωή σε μια στιγμή

09. Τι δε λέγανε για σένα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Τι δε λέγανε για σένα, τι δε λέγανε, | πως δεν έκανες για μένα συμβουλεύανε. | τι δε λέγανε για σένα, τι δε λέγανε. | Μα δεν άκουσα κανέναν και πληγώθηκα | παραδόθηκα σε σένα και προδόθηκα. | Τι δε λέγανε για σένα, τι δε λέγανε, | και με λόγια που πονούσαν με τρελαίνανε. | τι δε λέγανε για σένα, τι δε λέγανε. | Μα δεν άκουσα κανέναν και πληγώθηκα | παραδόθηκα σε σένα και προδόθηκα.

10. Θέλω να πίνω Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Θέλω για τον έρωτά μας | όλα να τα δίνουμε | τις καρδιές και τα κορμιά μας λεύτερα ν' αφήνουμε | Θέλω να πίνω, θέλω να γίνομαι | στην αγκαλιά σου θέλω ν' αφήνομαι | και να με λιώνεις | θέλω να πίνω, θέλω να γίνομαι | μες στα φιλιά σου σαν παραδίνομαι | να με τελειώνεις | Θέλω κάτι τέτοια βράδια | να ξεχνάς όλα τα μη | και στα πιο τρελά μου χάδια | να γυρεύεις αφορμή | Θέλω να πίνω, θέλω να γίνομαι | στην αγκαλιά σου θέλω ν' αφήνομαι | και να με λιώνεις | θέλω να πίνω, θέλω να γίνομαι | μες στα φιλιά σου σαν παραδίνομαι | να με τελειώνεις | Θέλω να πίνω, θέλω να γίνομαι | στην αγκαλιά σου θέλω ν' αφήνομαι | και να με λιώνεις | θέλω να πίνω, θέλω να γίνομαι | μες στα φιλιά σου σαν παραδίνομαι | να με τελειώνεις

11. Θα 'ρθουν κι άλλα πολλά Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Και να 'τανε το τελευταίο το φαρμάκι που πίνω | μου 'χει γίνει συνήθεια στη ζωή μου να δίνω | Θα ‘ρθουν κι άλλα πολλά που θα γίνω θυσία | δεν τ' αξίζεις αλλά σου 'χω αδυναμία | Θα ‘ρθουν κι άλλα πολλά που θα γίνω θυσία | δεν τ' αξίζεις αλλά σου 'χω αδυναμία | Και να 'τανε το τελευταίο του καημού το ποτήρι | που θα πιω μονορούφι για δικό σου χατίρι | Θα ‘ρθουν κι άλλα πολλά που θα γίνω θυσία | δεν τ' αξίζεις αλλά σου 'χω αδυναμία | Θα ‘ρθουν κι άλλα πολλά που θα γίνω θυσία | δεν τ' αξίζεις αλλά σου 'χω αδυναμία | Θα ‘ρθουν κι άλλα πολλά που θα γίνω θυσία | δεν τ' αξίζεις αλλά σου 'χω αδυναμία

12. Της αγάπης τα τραύματα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Μια μαχαιριά από ‘να χέρι που 'ναι ξένο | ανοίγει μόνο μια πληγή, μια μαχαιριά | μια μαχαιριά από ‘να χέρι αγαπημένο | ανοίγει τραύμα κατευθείαν στην καρδιά | Της αγάπης τα τραύματα δεν περνάνε με κλάματα | τυραννούν την ψυχή σου | της αγάπης τα τραύματα μένουν πάντα αγιάτρευτα | και τα παίρνεις, και τα παίρνεις μαζί σου | Μια μαχαιριά από ένα χέρι που 'ναι ξένο | μπορεί για λίγο να σε κάνει να πονάς | μια μαχαιριά από ένα χέρι αγαπημένο | είναι πληγή που μια ζωή θα κουβαλάς | Της αγάπης τα τραύματα δεν περνάνε με κλάματα | τυραννούν την ψυχή σου | της αγάπης τα τραύματα μένουν πάντα αγιάτρευτα | και τα παίρνεις, και τα παίρνεις μαζί σου | Της αγάπης τα τραύματα δεν περνάνε με κλάματα | τυραννούν την ψυχή σου | της αγάπης τα τραύματα μένουν πάντα αγιάτρευτα | και τα παίρνεις, και τα παίρνεις μαζί σου | και τα παίρνεις, και τα παίρνεις μαζί σου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης