Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Γυρίζοντας τον κόσμο





















Ο πρώτος δίσκος

01. Το ταγκό της Νεφέλης Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Loreena McKennit | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Το χρυσό κουρέλι που στα μαλλιά της φόραγε η Νεφέλη | να ξεχωρίζει απ' όλες μες στ' αμπέλι | ήρθανε δυό μικροί, μικροί αγγέλοι | και της το κλέψανε. | Δυό μικροί αγγέλοι | που στα όνειρά τους θέλαν την Νεφέλη | να την ταΐζουνε ρόδι και μέλι | να μη θυμάται να ξεχνάει τι θέλει. | Την πλανέψανε. | Υάκινθοι και κρίνα | της κλέψαν τ' άρωμα και το φοράνε | κι οι έρωτες πετώντας σαϊτιές, την περιγελούν. | Μα α καλός ο Δίας | της παίρνει το νερό της εφηβείας | την κάνει σύννεφο και την σκορπά | για να μην τη βρουν. | Δυό μικροί αγγέλοι | που στα όνειρά τους θέλαν την Νεφέλη | να την ταΐζουνε ρόδι και μέλι | να μη θυμάται να ξεχνάει τι θέλει. | Την πλανέψανε.

02. Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου
Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν΄ αυτό | που κρυφά τις καρδιές οδηγεί | κι όποιος το 'νιωσε το νοσταλγεί | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν΄ αυτό | γέλιο, δάκρυ, λιακάδα, βροχή | της ζωής μας και τέλος κι αρχή | Ποτέ, ποτέ κανένα στόμα | δεν το 'βρε και δεν το 'πε ακόμα | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν΄ αυτό | που σε κάνει να λες το σκοπό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν΄ αυτό | στο λεπτό που σου δίνει φτερά | κι είναι λύπη μαζί και χαρά | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν΄ αυτό | γέλιο, δάκρυ, λιακάδα, βροχή | της ζωής μας και τέλος κι αρχή | Ποτέ, ποτέ κανένα στόμα | δεν το 'βρε και δεν το 'πε ακόμα | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν΄ αυτό | που σε κάνει να λες το σκοπό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ

03. Ψυχές και σώματα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Στην προηγούμενη ζωή μου είχα φτάσει | Να σ΄ αγαπήσω, να σε νιώσω, να σε βρω | Κι ύστερα απ΄ αυτό μ΄ είχες καταδικάσει | Ως την επόμενη ζωή να σ΄ αγαπώ | Γι αυτό κι εγώ ξαναγεννήθηκα μικρό μου | Τι σημασία έχει από δω κι εμπρός | Αν θα ΄σαι εσύ που θα ορίζεις τ΄ όνειρο μου | Ή θα ΄ναι μοίρα χωριστή του καθενός | Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε | Αλλάζουν ονόματα και πάλι απ΄ την αρχή | Η μοίρα τώρα από κοντά σου δε με παίρνει | Τίποτα δε νικάει πια το παρελθόν | Κι όλο μια άγνωστη φωνή με γυροφέρνει | Μου λέει τα μάτια μη σηκώνεις απ΄ αυτόν | Αυτός ο άνθρωπός θα σε καταδιώκει | Σαν ενοχή που δεν ξεπλήρωσες ποτέ | Κι αν στην επόμενη ζωή του πεις το Όχι | Πάλι μπροστά σου θα τον βρεις θέλεις δε θες. | Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε | Αλλάζουν ονόματα και πάλι απ΄ την αρχή

04. Μινοράκι Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Σ' ένα μινοράκι σ' έβαλα κρυφά | πάλι η μουσική θα κάνει θαύματα | γιατί σε θέλω. | Της ψυχής μου ο ήχος είναι αυτός που ακούς | σε παραπλανώ με στίχους ψεύτικους | γιατί σε θέλω. | Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου | σε γνωρίζει ο πόνος και έρχεται κοντά σου | ακουμπάει το χέρι πάνω στα μαλλιά σου | κι έτσι κάνεις κουράγιο και τραγούδι άγιο. | Το τραγούδι μου γλυκό λυπητερό | Καρυάτιδα να γίνω δεν μπορώ | για να με θέλεις. | Μια φωτογραφία μου παλιά κρατάς | δεν της μοιάζω πια γι αυτό δε μ'αγαπάς | αχ δε με θέλεις. | Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου | σε γνωρίζει ο πόνος και έρχεται κοντά σου | ακουμπάει το χέρι πάνω στα μαλλιά σου | κι έτσι κάνεις κουράγιο και τραγούδι άγιο. | Χίλιες νύχτες κι άλλες τόσες σ'αγαπώ | με θυμό με τρέλα με παράπονο | πόσο σε θέλω. | Μες στο μινοράκι κλείστηκα και γω | στης μειοψηφίας το μικρόκοσμο | γιατί σε θέλω. | Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου | σε γνωρίζει ο πόνος και έρχεται κοντά σου | ακουμπάει το χέρι πάνω στα μαλλιά σου | κι έτσι κάνεις κουράγιο και τραγούδι άγιο.

05. Φτάνει-φτάνει Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Μιχάλης Φακίνος
Φτάνει, φτάνει, φτάνει | μακριά μου να 'σαι, φτάνει, | παράπονο πικρό πάλι με πιάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | ένα γράμμα μου δε φτάνει | να πω πως σ' αγαπώ, αχ, δε με φτάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | η ζωή μου κύκλους κάνει | σαν το μικρό πουλί | μα δε σε φτάνει, φτάνει | αχ, φτάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | μακριά μου να 'σαι, φτάνει. | παράπονο πικρό πάλι με πιάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | η ζωή μου κύκλους κάνει | σαν το μικρό πουλί | μα δε σε φτάνει, φτάνει | αχ, φτάνει. | Το τραγούδι σου έχει λόγια σαν το κύμα που μας χώρισε. | Το τραγούδι μου | λόγια που 'χουν μέσα δάκρυ μόνο γνώρισε. | Ντελάλη βγάζω στα βουνά για να φωνάξει στο ντουνιά | τον πόνο που 'χω στην καρδιά, βαθιά. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | να 'μαι μακριά σου, φτάνει, | παράπονο πικρό πάλι με πιάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | η ζωή μου κύκλους κάνει | σαν το μικρό πουλί | μα δε σε φτάνει, φτάνει | αχ, φτάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | μια ζωή χωρίς λιμάνι | σαν δέντρο που ο βοριάς όλο το πιάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | το μυαλό μου σαν καλάμι | γυρίζει στα παλιά κι όλο σε χάνει. | Φτάνει, φτάνει, φτάνει | η ζωή μου κύκλους κάνει | σαν το μικρό πουλί | μα δε σε φτάνει, φτάνει | αχ, φτάνει.

06. Θεός αν είναι Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Goran Bregovic | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Τις νύχτες μπαίνεις στα όνειρά μου | λες κι ήρθες σε δικό σου κήπο | κι αν μεγαλώσαν τα φτερά μου | εγώ απ' το πλάι σου δε λείπω | Θεός αν είναι | Χιλιάδες άγγελοι με τ' άσπρα | κλωνάρια λησμονιάς μοιράζουν | κι από το σώμα μου σαν άστρα | παιδιά δικά σου ανάσες βγάζουν | Θεός αν είναι στις φλόγες να καείς | κι απ' το δάκρυ μου φωτιά να πιεις | δεν μπορείς μια ζωή καρδιά να συγχωρείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς | Οι φίλοι μου όλοι εδώ και χρόνια | ζευγάρια γίναν φτιάξαν σπίτια | μονάχα εμένα χάσκει ακόμα | χωρίς μια στέγη ετούτη η αλήθεια | Θεός αν είναι στις φλόγες να καείς | κι απ' το δάκρυ μου φωτιά να πιεις | δεν μπορείς μια ζωή καρδιά να συγχωρείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς

07. Πανσέληνος Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Στην μέση ενός μικρού σπιτιού που 'χω νοικιάσει | το γέλιο ενός μωρού παιδιού με έχει αγκαλιάσει. | Τα ζήτησα όλα απ' τη ζωή μου, τα πλήρωσα με τη ψυχή μου | να έχει ένα τόπο η καρδιά πριν να γεράσει... | Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία | είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα. | Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου ΄χει λείψει | το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία. | Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει | το λάγνο ψέμα σου, που τα 'κανε όλα ωραία. | Είναι σκληρό για μια γυναίκα να 'ναι μόνη | στο λέω τώρα που η αλήθεια δεν θυμώνει. | Όση και να 'ναι η δύναμή μου, θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου | Η μοναξιά στήνει παγίδες και πληγώνει... | Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία | το σπίτι μου έρημο μα κάνουμε παρέα. | Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει | το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία. | Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει | το λάγνο ψέμα σου, που τα 'κανε όλα ωραία.

08. Άνθρωποι μονάχοι Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | σαν το ξεχασμένο στάχυ | ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος | κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος | σαν το ξεχασμένο στάχυ | άνθρωποι μονάχοι | Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | όπως του πελάγου οι βράχοι | ο κόσμος θάλασσα που απλώνει | κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι | ανεμοδαρμένοι βράχοι | άνθρωποι μονάχοι | Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα | άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα...

09. Η ταμπακιέρα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος & Γιώργος Γιαννακόπουλος
Τι μου τη χάρισες αυτή τη ταμπακιέρα | αφού για μένα πονηρά έχεις σκεφτεί | Κι αφού στο βάθος θέλεις να με κάνεις πέρα | τι μου τη χάρισες την ταμπακιέρα αυτή; | Την ταμπακιέρα σου δεν έπρεπε να πάρω | γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ | Μέχρι που σκέφτομαι να κόψω το τσιγάρο | για να σε διώξω μια στιγμή απ' το μυαλό. | Ποτέ δε μ' άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα | και σου γουστάρει πάντα να με τυραννάς | Κι ίσως μου χάρισες αυτή την ταμπακιέρα | για να μου γίνει και το κάπνισμα βραχνάς.

10. Το νου μου εσυγύρισα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Εγώ δε θέλω τίποτα | Εγώ δε ζω ανύποπτα | Τη μοναξιά μου. | Γελάω στο μεγαλείο σου | Το τυχερό λαχείο σου | Το αίσθημά μου. | Ο χρόνος πάντα σέβεται | Αυτόν που ονειρεύεται | Ποιος δεν το ξέρει | Κι ο πόνος πάντα χαίρεται | Μ' αυτόν που ερωτεύεται και υποφέρει | Γι' αυτό καλά του φέρεται. | Εγώ τον κόσμο γύρισα | Το νου μου εσυγύρισα με λίγη τρέλα. | Εσύ να δούμε πού θα πας | Με τα λεφτά που κουβαλάς | Χωρίς κοπέλα.

11. Οι φίλοι Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Πρόσεχε, πρόσεχε παιδί μου πως μιλάς | και προπαντός σε μας που σ' αγαπάμε | δύο φιλαράκια έκανες και θέλεις να τα φας | αφού όταν το σκας αλλού κοιτάμε | Πρόσεχε, πρόσεχε παιδί μου πως μιλάς | και προπαντός σε μας που σ' αγαπάμε | Τους φίλους τους διαλέγουμε | γι' αυτό δεν τους παιδεύουμε | τα μυστικά μας λέμε | κι εμείς ερωτευτήκαμε | αλλά δε τρελαθήκαμε | τους φίλους δεν τους καίμε | κι εμείς ερωτευτήκαμε | αλλά δε τρελαθήκαμε | τους φίλους μας δεν καίμε | Μίλα μας, μίλα μας γιατί μας αγαπάς | τι κρύβεσαι από μας κι απ' τη σκιά σου | δύο φιλαράκια έκανες και θέλεις να τα φας | για πρόσεξε μην έρθει κι η σειρά σου | Μίλα μας, μίλα μας γιατί μας αγαπάς | για πρόσεξε μην έρθει κι η σειρά σου | Τους φίλους τους διαλέγουμε | γι' αυτό δεν τους παιδεύουμε | τα μυστικά μας λέμε | κι εμείς ερωτευτήκαμε | αλλά δε τρελαθήκαμε | τους φίλους δεν τους καίμε | κι εμείς ερωτευτήκαμε | αλλά δε σκοτωθήκαμε | τους φίλους μας δεν καίμε

12. Ζήλεια μου Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα | κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά | Έλειψες μιαν ώρα κι έχει πέσει τώρα | έκλειψη ηλίου και μια σκοτεινιά | Όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα | κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά | Ζήλεια μου, ζήλεια μου | με σένα η καρδιά μου είναι ζωντανή | μίλα μου, μίλα μου | μα φύγε όταν έρθει εκείνος να με βρει | ζήλεια μου, ζήλεια μου | σαν την αγάπη είσαι τόσο δυνατή | μίλα μου, μίλα μου | μα φύγε όταν έρθει εκείνος να με βρει | Ψέματα σου λέω | και κρυφά σου κλαίω | από αγάπη ζήλεια και εγωισμό | κι όταν είμαι ψεύτρα | κι άλλο τόσο φταίχτρα | πάλι από την ζήλεια θα υποκριθώ | ψέματα σου λέω | και κρυφά σου κλαίω | από αγάπη ζήλεια και εγωισμό | Ζήλεια μου, ζήλεια μου…

13. Shikuramen no kaori Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Kei Ogini | Στίχοι: Kei Ogini

14. Wa habibi Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χριστιανικός ύμνος | Στίχοι: Χριστιανικός ύμνος

15. Μέσ' τα δυο της μάτια Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γιάννης Ευσταθίου | Στίχοι: Γιώργος Γκικοδήμας
Δυο κόσμους έχει ψυχή μου | δύση και ανατολή | δυο καρδιές που ζουν και αγαπάνε | μέσα σ' ένα ανάποδο μπιτ. | Μα η αγάπη που στέκει στην μέση | σαν μητέρα θεά με τα δυο της παιδιά | μες την αγκαλιά της όλο κλαίνε και θρηνούν | πως μια ημέρα θα χαθούν. | Θέλω μες στα δυο της μάτια να κοιτάζω | μες στα δυο της μάτια να κοιτάζω | μες στα δυο της μάτια να κοιτάζω | μες στα μάτια της | μέσα στα δυο της μάτια να κοιτάζω. | Μες στα καστανά της τα μάτια | μία θάλασσα ανοιχτή | μες στην αγκαλά της ο ήλιος | να γιατρεύει κάθε πληγή. | Κι από τα μαλλιά της πλεξούδες | να ζεσταίνουν κάθε διαβάτη | που 'χει ξαποστάσει πάνω στο σταρένιο της κορμί | κι έχει αποκοιμηθεί. | Θέλω μες στα δυο της μάτια να κοιτάζω | μες στα δυο της μάτια να κοιτάζω | μες στα δυο της μάτια να κοιτάζω | μες στα μάτια της | μέσα στα δυο της μάτια να κοιτάζω.

16. Να ζήσω ή να πεθάνω Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Δεν έχει απόψε η γη φεγγάρι | να βγούνε οι μοναξιές ζευγάρι | να πιάσουν της καρδιάς τ' αγρίμι | κάτω απ' της ξαστεριάς τ' ασήμι | Φλέβα η ζωή που γρήγορα χτυπά | Να ζήσω ή να πεθάνω | Σ' ένα flamenco απάνω | μάτια μου | σαν τρελή φωτιά | που διψάει για μια μαύρη ματιά | Να ζήσω ή να πεθάνω | μ' ένα κορμί ότι κάνω | μάτια μου | ν' απογειωθώ | κι απ' τη γη | με το φως να ενωθώ | Δεν έχει απόψε η γη κρεβάτια | για κείνους που κοιτούν στα μάτια | κι αν τους ρωτήσεις λένε, ίσως | κάποια μου αγάπη να' ταν μίσος | Φλέβα η ζωή που γρήγορα χτυπά | θέλει ο έρωτας και ο θάνατος ψυχή | πες το κι άρχισε ουρανέ μου μια βροχή. | Φλέβα η ζωή που γρήγορα χτυπά | Να ζήσω ή να πεθάνω | μ' ένα κορμί ότι κάνω | μάτια μου | ν' απογειωθώ | κι απ' τη γη | με το φως να ενωθώ

17. Μάγισσα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μ΄ έλεγαν μάγισσα | που καρδιές ράγισα | χόρευα κι άργησα | κάθε αρχή κατάργησα | Στο λαιμό το φιλί | και στο νου το δάκρυ μου | πολεμώ κι οι πολλοί | πολεμούν την άκρη μου | Πες μου εσύ | να φύγω να ζήσω ή να χαθώ | ποιο κρασί | στο χώμα να στάξω | για να κοιμηθώ | Μεθυσμένο φιλί | στο λαιμό το δάκρυ μου | πολεμώ κι οι πολλοί | πολεμούν την άκρη μου | Μ' έλεγαν μάγισσα | ποιες καρδιές ναυάγησα, | ρώταγα κι άργησα, | μια ζωή νοστάλγησα | Πες μου εσύ | να φύγω να ζήσω ή να χαθώ | ποιο κρασί | στο χώμα να στάξω | για να κοιμηθώ | Η ζωή μου η τρελή, | μια φωτιά, μια μάγισσα | Πες μου εσύ | να φύγω να ζήσω ή να χαθώ | ποιο κρασί | στο χώμα να στάξω | για να κοιμηθώ

18. Δι' ευχών Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Πετούν γεράκια απ' τις φωλιές | την τρομαγμένη μας ζωή να δουν εικόνα | σαν τις παλιές αμαρτωλές | που δεν τους στάθηκε αγκαλιά ούτε κρυψώνα | Κάτω απ' την άρρωστη βροχή | στις εθνικές των φορτηγών με τα ψυγεία | το μαύρο λάδι απ' τη ψυχή | δεν καίει για κάτι που να μοιάζει μ' ευλογία | Δι' ευχών των αγίων ημών | στους ναούς των μεγάλων λυγμών | Δι' ευχών των αγίων της γης | ορατής και αοράτου πληγής | Δι' ευχών των αγίων που κλαις | που μπορείς σ' αγαπάω να λες | Δι' ευχών των αγίων κι αεί | με Θεού πνοή | Κοιτάω τον ήλιο απ' το βουνό | κι οι δυναμίτες της ψυχής μου σπαν την πέτρα | που εγώ να τρέξω ξεκινώ | μεσ' στης παγκόσμιας λογικής τα πέντε μέτρα | Με χαραγμένα τ' αρχικά | όνομα και αίμα και φυλή κι αρχαία τείχη | και μ' ένα δέμα ελληνικά | θα γράψω, κόσμε, τους χρησμούς μου με το νύχι. | Δι' ευχών των αγίων ημών | στους ναούς των μεγάλων λυγμών | Δι' ευχών των αγίων της γης | ορατής και αοράτου πληγής | Δι' ευχών των αγίων που κλαις | που μπορείς σ' αγαπάω να λες | Δι' ευχών των αγίων κι αεί | με Θεού πνοή

19. Όλα σε θυμίζουν Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Όλα σε θυμίζουν, | απλά κι αγαπημένα, | πράγματα δικά σου, καθημερινά | σαν να περιμένουν κι αυτά μαζί μ’ εμένα | νά ’ρθεις κι ας χαράξει για στερνή φορά. | Όλη μας η αγάπη την κάμαρα γεμίζει | σαν ένα τραγούδι που λέγαμε κι οι δυο, | πρόσωπα και λόγια και τ’ όνειρο που τρίζει, | σαν θα ξημερώσει τι θα ’ν’ αληθινό. | Όλα σε θυμίζουν, | απλά κι αγαπημένα, | πράγματα δικά σου, καθημερινά. | Όλα σε θυμίζουν, | κι οι πιο καλοί μας φίλοι. | Άλλος στην ταβέρνα, άλλος σινεμά. | Μόνη μου διαβάζω το γράμμα που ’χες στείλει | πριν να φιληθούμε πρώτη μας φορά. | Όλη μας η αγάπη την κάμαρα γεμίζει | σαν ένα τραγούδι που λέγαμε κι οι δυο, | πρόσωπα και λόγια και τ’ όνειρο που τρίζει, | σαν θα ξημερώσει τι θα ’ν’ αληθινό. | Όλα σε θυμίζουν, | απλά κι αγαπημένα, | πράγματα δικά σου, καθημερινά.

20. Ne me quitte pas Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Jacques Brel | Στίχοι: Jacques Brel

21. Οδός Αριστοτέλους Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σάββατο κι απόβραδο και ασετιλίνη | στην Αριστοτέλους που γερνάς | έβγαζα απ' τις τσέπες μου φλούδες μανταρίνι | σου 'ριχνα στα μάτια να πονάς | Παίζαν οι μικρότεροι κλέφτες κι αστυνόμους | κι ήταν αρχηγός η Αργυρώ | και φωτιές ανάβανε στους απάνω δρόμους | τ' Άη Γιάννη θα 'τανε θαρρώ | Βγάζανε τα δίκοχα οι παλιοί φαντάροι | γέμιζ' η πλατεία από παιδιά | κι ήταν ένα πράσινο, πράσινο φεγγάρι | να σου μαχαιρώνει την καρδιά | Παίζαν οι μικρότεροι κλέφτες κι αστυνόμους | κι ήταν αρχηγός η Αργυρώ | και φωτιές ανάβανε στους απάνω δρόμους | τ' Άη Γιάννη θα 'τανε θαρρώ

22. Το tango της Νεφέλης Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Loreena McKennit | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Το χρυσό κουρέλι που στα μαλλιά της φόραγε η Νεφέλη | να ξεχωρίζει απ' όλες μες στ' αμπέλι | ήρθανε δυό μικροί, μικροί αγγέλοι | και της το κλέψανε. | Δυό μικροί αγγέλοι | που στα όνειρά τους θέλαν την Νεφέλη | να την ταΐζουνε ρόδι και μέλι | να μη θυμάται να ξεχνάει τι θέλει. | Την πλανέψανε. | Υάκινθοι και κρίνα | της κλέψαν τ' άρωμα και το φοράνε | κι οι έρωτες πετώντας σαϊτιές, την περιγελούν. | Μα α καλός ο Δίας | της παίρνει το νερό της εφηβείας | την κάνει σύννεφο και την σκορπά | για να μην τη βρουν. | Δυό μικροί αγγέλοι | που στα όνειρά τους θέλαν την Νεφέλη | να την ταΐζουνε ρόδι και μέλι | να μη θυμάται να ξεχνάει τι θέλει. | Την πλανέψανε.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Για ένα ταγκό Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα tango | κι ένα άγγιγμά σου κάτω από το τραπέζι | Αδιάφορα τριγύρω μου να κοιτώ | Στο γυμνό λαιμό μου το χέρι σου να παίζει | Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια βραδιά | για ρομαντικές φιγούρες πάνω στην πίστα | Να παραμερίζουν όλοι από τη φωτιά | που θα στέλνει το κορμί μας στο πρίμα βίστα | Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια ζημιά | που θα κάνει άνω κάτω την λογική σου | θέλει τρέλα η ζωή μας και νοστιμιά | άμα θες να βρεις τις πύλες του παραδείσου | Μια γυναίκα ένας άντρας κι ένας θεός | ένας έρωτας θεός να μας σημαδεύει | Να σου δίνω τα φιλιά στων κεριών το φως | και να παίρνω αυτά που ο νους ας απαγορεύει

02. Ζήτα μου ό,τι θες Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Απόψε θα σου ορκιστώ | πως σ' αγαπάω | εσύ με σπρώχνεις στο κακό | κι εγώ γελάω | Ό,τι έμεινε απ' το χαλασμό | θα σου χαρίσω | το τελευταίο μου ναυάγιο | πριν ζήσω | Ζήτα μου ό,τι θες, | πάρε με όπου θες, εσύ | Ζωή μισή | δεν θέλω πια να ζω | Απόψε η νύχτα μ' έβαλε | να σε παιδέψω | πριν τον τρελό χορό της | σου χορέψω | κι όσο τα κόκκινα τα πέπλα μου | θα υφαίνεις | μες στον καθρέφτη θα σε βλέπω | να πεθαίνεις | Ζήτα μου ό,τι θες...

03. Μουσικό θέμα Οργανικό
Μουσική: Αυτοσχεδιασμός

04. Συναυλία Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Δώσ' μου ένα τσιγάρο | Να σταθώ να πάρω εισιτήριο | Δίπλα στα ζευγάρια | Τα δεκαοχτάρια, τι μυστήριο | Ίδια είν' η χαρά | Όπως μια φορά | Δεν υπάρχει άλλο | Τι να βγάλω, ποιο διάζωμα | Να 'μαι εγώ με σένα | Κι όλα ανεβασμένα, παιδομάζωμα | Θέλω να στο πω | Πόσο σ' αγαπάω | Και να με κρατάς | Όπως θα κοιτάς | Εγώ στα νιάτα μου ξημέρωνα | Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική | Ό,τι αγαπούσα τ' αποθέωνα | Αρκεί να ήσουνα εκεί | Τραγούδια, στάδια, συγκροτήματα | Καρδιά μου αγάπη μου γλυκιά | Μας φάγαν όλα μας τα χρήματα | Αλλά μας έμεινε η ροκιά | Σ' έβλεπα απ' το πλάι | Κι έλεγα γελάει και σήμερα | Τ' άγρια ξεγελάει | Που 'ρθανε να διώξουν τα ήμερα | Θέλω να στο πω (σ' αγαπώ, σ' αγαπώ) | Και θα στο χρωστάω | Που ό,τι μου ζητάς | Είναι έρωτας | Εγώ στα νιάτα μου ξημέρωνα | Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική | Ό,τι αγαπούσα τ' αποθέωνα | Αρκεί να ήσουνα εκεί

05. Φθινόπωρο Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Όταν του φθινοπώρου η πόρτα ανοίξει | όταν θ' αποδημούνε τα πουλιά | θα φτάνει ένα αεράκι ν' αποδείξει | τι είναι μια αγκαλιά | Θα 'ναι Σεπτέμβρης μήνας μπορεί κι Οκτώβρης | θα 'σαι στην πόλη εσύ κι εγώ στο νησί | και όποιος θυμάται πιο πολύ θα το βρεις | όταν θα παίρνεις το γράμμα μου το θαλασσί | Δεν υπάρχουν σύνορα μου λες | τα καράβια κάνουν κύκλο στις καρδιές | τα δελφίνια όμως θα μου πουν | όποιος μένει πίσω δεν τον αγαπούν | Καθώς κοιτώ να παίζεις με το κύμα | να μου φοράς κοχύλια στα μαλλιά | νιώθω πως δεν αργεί το πρώτο βήμα | που σε πάει μακριά, σ' άλλη αγκαλιά | Αύγουστος μήνας θα λέει η φωτογραφία | μα ο Δεκέμβρης θα 'ναι στην ψυχή | και μένα που με λένε απλώς Μαρία | θα φτιάχνω μια ιστορία από την αρχή | Δεν υπάρχουν σύνορα μην πεις | Το δελφίνι το 'πε στις ακτές | κράτα την καρδιά σου από τους πειρατές | το 'πε και στο κύμα χάθηκε | όποιος μένει πίσω πάει, ξεχάστηκε | Δεν υπάρχουν σύνορα μου λες | τα καράβια κάνουν κύκλο στις καρδιές | τα δελφίνια όμως θα μου πουν | όποιος μένει πίσω δεν τον αγαπούν

06. Η ξενιτιά Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Με γέρασε η ξενιτιά | και τρώει την ζωή μου | δεν την αντέχω μάνα μου  | φθείρεται το κορμί μου  | Η ξενιτιά έχει καημούς | θα πιω πολλά φαρμάκια | διώχνει παιδάκια απ' τη ζωή  | και λιώνει τα κορμάκια  | Θα φύγω μάνα δεν μπορώ | κοντά σου θε να ζήσω | κι απ' τον καημό της ξενιτιάς  | Μάνα μου να γλιστρήσω

07. Η μπαλάντα της Ιφιγένειας Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Με πήρες κάποτε απ΄το χέρι και δε σε ρώτησα πού πάμε | σου είπα με σένα δε φοβάμαι μάνα καλή μάνα μου έρμη | εσύ τον άντρα σου είχες χάσει κι εγώ είχα χάσει το γονιό μου | και τότε μάνα καλέ μάνα τότε σε βάφτισα αρχηγό μου | Κλείδωσες δυό φορές το σπίτι μας πήρες κι ήρθαμε στην πόλη | σαν τα κοράκια πέσαν όλοι έτσι όπως σε είδαν φοβισμένη | κι ακόνιζα παιδάκι πράμα τα νύχια μου και το μυαλό μου | με μια τρεμούλα μ΄ένα φόβο μη γκρεμιστεί ο αρχηγός μου | Κι άρχισαν να κυλούν τα χρόνια όπως το χρώμα στη βατίστα | στην οικοκυρική μοδίστρα κι ο αδερφός μου στα καράβια | η Ελλάδα πήγαινε κι ερχόταν κι έγινε ο τρόμος καθεστώς σου | φοβήθηκα μη σε τσακίσουν και τότε έγινα αρχηγός σου | Και πάνω που άρχιζα να ορίζω ήρθε η αγάπη να με ορίσει | και μπλέχτηκα στο αλισβερίσι οι αγάπες μ΄ έβαλαν στη μέση | εσύ νοιαζόσουν μη πονέσω μα αυτές δε βλέπαν τον καημό σου | κι όλες στο μάτι είχαν βάλει να ρίξουνε τον αρχηγό σου | Κι όταν με πήρε το τραγούδι ήμουν το στόμα των απόρων | έγινα στόχος των εμπόρων και θύμα της πολυγνωσίας | πήγαν να τρίξουν τα θεμέλια δεν ήταν τ΄ αύριο πια δικό μου | τότε ξανάπλωσες το χέρι και σε ξανάκανα αρχηγό μου | Τώρα χαμένη εγώ στους ήχους και λυτρωμένη εσύ χορεύεις | η μόνη εσύ που με πιστεύεις σαν σου μιλώ μεσ΄ στα τραγούδια | τώρα αγαπώ μα δεν ορίζω τώρα δεν ψάχνω να βρω δίκια | τώρα το δρόμο μου τον βρήκα γκρεμίστηκαν τ΄ αρχηγιλίκια

08. Σ' έχασα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μπορεί και να 'χω τρελαθεί | σκοτάδι μέσα μου βαθύ | ξανά ο ύπνος με ξέχασε | κι η νύχτα βραχνάς | πες μου πού γυρνάς | Τόσες χιλιάδες αστέρια εκεί πάνω | κι εγώ μοναχή μου στη γη | ούτε που ξέρω πού είμαι, τι κάνω | και τι με κρατάει στη ζωή. | Σ' έχασα και γύρω πια νυχτώνει | Σ' έχασα κι η πόλη είναι σκληρή | Αγάπη μου, χαρά μου μόνη κι αληθινή... | Μπορεί και να 'χω τρελαθεί | ο ίσκιος σου μ' ακολουθεί | Κυλά στις στέγες το γέλιο σου | σαν πρωινή βροχή και λιώνει την ψυχή... | Τόσες χιλιάδες αστέρια εκεί πάνω | κι εγώ μοναχή μου στη γη | ούτε που ξέρω πού είμαι, τι κάνω | και τι με κρατάει στη ζωή. | Σ' έχασα και γύρω πια νυχτώνει | Σ' έχασα κι η πόλη είναι σκληρή | Αγάπη μου, χαρά μου μόνη κι αληθινή...

09. Δεκατρείς φωτιές Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Θ' ανάψω δεκατρείς φωτιές | Μια και δε φάνηκε απόψε το φεγγάρι | Κι ο πιο παλιός μου αμανές | Απ' το βαθύ σου ύπνο θα 'ρθει να σε πάρει. | Και στη δωδέκατη φωτιά | Όλα τα ρούχα που φοράς θα κάψω φως μου | Κι από το στήθος μου βαθιά | Θα βγει λυγμός ν' ανάψει | Τις φωτιές του κόσμου. | Να μην αργήσεις | Κι όταν ξυπνήσεις | Τη φλόγα της καρδιάς | Έλα να σβήσεις | Να μην αργήσεις | Κι όταν μ' αφήσεις | Να τάξεις της φωτιάς | Πως θα γυρίσεις. | Θ' ανάψω δεκατρείς φωτιές | και θα διαλέξω το αστέρι που σου μοιάζει | Θα πω στη νύχτα τρεις φορές | Το όνομά σου με παράπονο και νάζι | Κι από τον ύπνο σου θα βγεις | Θ' ακολουθήσεις το τραγούδι της ψυχής μου | Σ' ένα άλλο όνειρο θα μπεις | Αυτό που διάλεξε ο νοτιάς και το κορμί μου

10. Οι δρόμοι Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Εσύ κι εγώ κι οι δρόμοι, | το φως δε λέει συγγνώμη, | τρέμει, χαράζει κι ανασταίνεται, | μάτια που κλαίτε μ' αρρωσταίνετε | ζητώντας τ' όνειρο | μια ζωή παραμύθι κι όνειρο. | Κλειδί που σπάει στη μέση | η λογική μου κι η τρέλα μου | μια μολυβιά στη φανέλα μου | την Κυριακή σαν ξυπνήσω γέλα μου, | φοβάμαι φως μου | μ' ένα σώμα μια ψυχή | δίδυμος γκρεμός η ενοχή. | Εμείς οι δυο κι οι φόβοι | ψωμί ζεστό που κόβει | ένας εργάτης κάπου απέναντι | όσα σου δίνω είναι έναντι | σε κάποια πρέπει μου | μια ζωή να χωράει στη τσέπη μου.

11. Συ μου χάραξες πορεία Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δυο φιλιά σου κι ένα χάδι | ένα πικραμένο βράδυ | μου ταράξαν της ψυχής μου τη γαλήνη. | Παραδόθηκα σε σένα, | δε λογάριασα κανένα | κι είπα τώρα ό,τι θέλει ας γίνει. | Συ μου χάραξες πορεία, | εσύ γλυκιά, εσύ γλυκιά μου αμαρτία. | Πώς την έπαθα δεν ξέρω, | ξέρω μόνο ότι υποφέρω | όλη νύχτα πάνω στο κρεβάτι, | να ζητάω, για φαντάσου, | τα παράνομα φιλιά σου | και να μην μπορώ να κλείσω μάτι. | Όμως σκέπτομαι για λίγο | να καθίσω ή να φύγω, | αφού ξέρω απ' τους δυο μας τι θα μείνει. | Να ποιο θα 'ναι το φινάλε, | πόνοι, δάκρυα και βάλε, | μα θα μείνω κι ό,τι θέλει ας γίνει.

12. Αχ χελιδόνι μου Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αχ χελιδόνι μου πώς να πετάξεις | σ' αυτόν το μαύρο τον ουρανό | αίμα σταλάζει το δειλινό | και πώς να κλάψεις και πώς να κλάψεις | αχ χελιδόνι μου | Αχ παλικάρι μου τα τρένα φύγαν | δεν έχει δρόμο για μισεμό | κι όσοι μιλούσαν για λυτρωμό | πες μου πού πήγαν, πες μου που πήγαν | αχ παλικάρι μου | Άχου καρδούλα μου φυλακισμένη | δε βγαίνει ο ήλιος που καρτεράς | μόνο ο ντελάλης της αγοράς | σε ξεκουφαίνει, σε ξεκουφαίνει | άχου καρδούλα μου

13. Σύννεφα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης & Γαβριήλ Δροσινός
Σύννεφα σταχτόμαυρα βαριά αργοκυλάνε | Τριγύρω στον ορίζοντα | και να ‘ξερα πού πάνε. | Να σου ‘στελνα ένα δάκρυ της ματιάς μου | Μια στάλα απ' το αίμα της καρδιάς μου | Κι ύστερα ας πεθάνω. | Ζωή χωρίς αγάπη | Εγώ τι να την κάνω.

14. Μπαρμπαγιαννακάκης Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Βρε μη φοβηθείς τον άνθρωπο, Λούλα μου, Μαρικούλα μου | ορέ όσο θεριό και να’ ναι λέλε ναι κουρμπάν | Ορέ και να μασά τα σίδερα, Λούλα μου, ορέ Λούλα μου, | Ορέ και να τα καταπίνει, λελε ναι Κουρμπάν | Άιντε, άιντε, Μπάρμπα Γιαννακάκη | Που’ ναι, που’ ναι, πουν το Μαρικάκι | Ψαράκια τηγανίζει μεσ’ το μαγεριό, | Εγώ θα σου το πάρω και θα το παντρευτώ | Αχ Γιαννάκη Μπιρ όκα άλτα γκέλ γιαρίμ οκά | Όρε αυτόν τον βλάμη π’ αγαπάς, Λούλα μου, κορούλα μου, | όρε πες του να μεταλάβει ναι λελε κουρμπάν, | όρε μια Κεριακή ξημέρωμα, Λούλα μου, μανούλα μου, | όρε δύο πιστολιές θα λάβει, ναι λελε Κουρμπάν | Άιντε, άιντε, Μπάρμπα Γιαννακάκη | Που’ ναι, που’ ναι, πουν το Μαρικάκι, | Ψαράκια τηγανίζει μεσ’ το μαγεριό | Εγώ θα σου το πάρω και θα το παντρευτώ | άιντε, άιντε όπα της δώσε και τη προίκα της | όπα, γεια σου Μαρικάκι | Άιντε, άιντε, Μπάρμπα Γιαννακάκη | Που’ ναι, που’ ναι, πουν το Μαρικάκι, | Ψαράκια τηγανίζει μεσ’ το μαγεριό | Άστα κι ας καούνε κι έβγα να σε ιδώ | άιντε, άιντε, όπα της, δώσε και τη προίκα της | αχ Γιαννάκη όπα της δώσε και την προίκα της

15. Πες μου πώς γίνεται Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Πες μου πώς γίνεται | αφού έχεις φύγει | αφού έχεις φύγει τόσον καιρό | πάντα να βρίσκεσαι στο άδειο σπίτι | να μ’ αγκαλιάζεις και να σε φιλώ. | Πες μου πώς γίνεται. | Τρελή κι αλλοπαρμένη | με σένα μαγεμένη | δακρύζω και πονώ | φωνάζω και γελώ, | φωνάζω και γελώ | και κλαίω και παραμιλώ. | Πες μου πώς γίνεται | αφού έχεις φύγει | να λες ακόμα πως μ’ αγαπάς | και να σου δίνεται, να σε τυλίγει | αυτό το σώμα που δεν το πονάς. | Πες μου πώς γίνεται.

16. Στο Σου, Μιτζού Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου & Πέτρος Γαϊτάνος
Μουσική: Νίκος Ξυδάκης | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Στο Σου, Μιτζού κάποια βραδιά | Έχασα όλα τα κλειδιά | Και γύρευα λιμάνι | Δυο γιαπωνέζοι θυρωροί, | Αμφιβολία δε χωρεί | Με πήραν για χαρμάνη | Και πες, πες, πες | Και ψου, ψου, ψου | Κάποια βραδιά στου Σου, Μιτζού, | Σε πέντε κι έξι γλώσσες | Α, είδαν πως ήμουν πονηρός, | Και πριν να γίνουνε καπνός | Μου κάνανε τις κλώσες | Δεν είχα όρεξη που λες, | Να μάθουν όλες οι φυλές | Πως ήμουν λυπημένος | Βρήκα στο μπαρ ένα Ρωμιό, | Πήγα να ξομολογηθώ | Μα ήτανε πιωμένος.

17. Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου & Πέτρος Γαϊτάνος
Μουσική: Νίκος Ξυδάκης | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια | τους πάτησε το τρένο, | με μάγκικο σαλπάρανε | με ναργιλέ σβησμένο. | Μεγάλωσε ο μπαγλαμάς | κι έγινε σαν βαπόρι, | παλιοί καημοί στ’ αμπάρι του | στο πουθενά η πλώρη. | Σε λαϊκή στεκότανε | ο Χάρος και πουλιότανε, | και μια γριά, καλή γριά | του αγοράζει δυο κιλά. | Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια | τους πάτησε το τρένο, | με μάγκικο σαλπάρανε | με ναργιλέ σβησμένο.

18. Πού 'σαι Θανάση Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου & Πέτρος Γαϊτάνος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Θα πάρω σβάρνα μια βραδιά | όλες τις συνοικίες | δε θέλω πολυτέλειες | και πολυκατοικίες | Είχα έναν παλιόφιλο | τα ίχνη του έχω χάσει | σ' ένα στέκι απόμερο | το στέκι του Θανάση | Πού 'σαι Θανάση | Πού 'σαι Θανάση | Ήθελα να σ' αντάμωνα... | Πού 'σαι Θανάση | Πού 'σαι Θανάση | ήθελα να σ' αντάμωνα | Η γρουσουζιά να σπάσει | Εκεί θα βρω της νιότης μου | τα φίνα τα ωραία | Το Μάνθο το Θεμιστοκλή | και την παλιά παρέα | Δίπλα θα καθίσουμε | σαν πρώτα στο τραπέζι | και μαζί θ' ακούσουμε | γλυκιά πενιά να παίζει

19. Τι γλυκό να σ' αγαπούν Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου & Πέτρος Γαϊτάνος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μάτια μου μεγάλα | μάτια μελαγχολικά | ήπια στάλα, στάλα | τα βαθιά σας μυστικά | Τι γλυκό να σ’ αγαπούν | και να σου το λένε | μάτια που μελαγχολούν | και κρυφά σου κλαίνε | και κρυφά σου σιγοκλαίνε | Άντρας μου δικός μου | Θεέ μου γλυκαπαντοχή | η καρδιά του κόσμου | στη καρδούλα μου αντηχεί

20. Δε θέλω πια να ξαναρθείς Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου & Πέτρος Γαϊτάνος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ποτέ δε θέλω πια να ξαναρθείς στ' ομολογώ | ποτέ στο δρόμο μου να μη βρεθείς για να σε δω | θα μου θυμίσεις τα παλιά τα πρώτα βράδια μας | θα μου θυμίσεις και τα πρώτα χτυποκάρδια μας | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ | Αφού με άφησες γιατί ζητάς να ξαναρθείς | προτού να φύγεις έπρεπε καλά να το σκεφτείς | σε αγαπούσα κι ήσουν η αδυναμία μου | πολύ λυπάμαι που χωρίσαμε λατρεία μου | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ

21. Πολλές φορές Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου & Πέτρος Γαϊτάνος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Πολλές φορές | μου λες πως θα φύγεις. | Πολλές πληγές | μες στη καρδιά μου ανοίγεις. | Πολλές φορές | με τυραννάς | και με πληγώνεις και με πονάς. | Πού θα πας | και θέλεις να μ΄ αφήσεις. | Μια βραδιά | σε μένα θα γυρίσεις. | Μια βραδιά με πόνο στη καρδιά. | Σκληρή καρδιά | γιατί μ΄ απαρνιέσαι. | Θα 'ρθει καιρός | θα κλαις και θα χτυπιέσαι. | όπου κι αν πας, | θα ξαναρθείς, | μα στη καρδιά μου | άλλον θα βρεις. | Πού θα πας | και θέλεις να μ΄ αφήσεις. | Μια βραδιά | σε μένα θα γυρίσεις. | Μια βραδιά με πόνο στη καρδιά.

22. Κράτα για το τέλος Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Κράτα για το τέλος το πιο ψυχρό σου βλέμμα | εκείνο που αφήνει τον έρωτα μισό | μήπως και πονέσω κι έτσι να μπορέσω | να φύγω και να νιώθω βαθιά πως σε μισώ | Κράτα κι ένα ποτηράκι | για το πιο πικρό φαρμάκι | να το πιω κι απ την καρδιά μου | να σου ευχηθώ | Καλή τύχη γεια χαρά σου | μην πετάς τα όνειρά σου | μην τα βρω ποτέ στο δρόμο | και σε λυπηθώ | Κράτα για το τέλος το πιο μεγάλο μίσος | τότε μόνο ίσως μπορεί να σ' αρνηθώ | να μπορώ να λέω κοίτα με δεν κλαίω | πως έμαθα να χάνω αλλά δε θα χαθώ | Κράτα κι ένα ποτηράκι | για το πιο πικρό φαρμάκι | να το πιω κι απ την καρδιά μου | να σου ευχηθώ | Καλή τύχη γεια χαρά σου | μην πετάς τα όνειρά σου | μην τα βρω ποτέ στο δρόμο | και σε λυπηθώ

23. Το τραγούδι του χελιδονιού Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Έλα εδώ κοντά | να σου δώσω ένα φιλάκι | έλα μη μου κλαις | άσπρο μου χελιδονάκι | Ο Θεός να μας φυλάει | από μάτι που κοιτάει πονηρά | Ο Θεός να μας σκεπάζει | όταν η ψυχή τρομάζει την χαρά | Πες μου, τι σε πολεμάει; | Γέλασε ξανά | κρυσταλλένιο μου αγγελούδι | η άνοιξη να 'ρθει | να φωτίσει το τραγούδι | Μέλισσες και πεταλούδες | να στολίζουν τις φτερούγες που φοράς | και τα σύννεφα ν' ανοίξουν | τον Θεούλη να σου δείξουν, να μιλάς | Να σταθώ κι εγώ στο πλάι | Με τραγούδια και ζαφείρια | θα σου κάνω τα χατίρια | Μην πονάς | θα σου στείλω εγώ δελφίνια | απ' την Πάφο ως την Κερύνεια να γυρνάς | όλες του νησιού τις χάρες να φοράς | χελιδόνι, τη ζωή να τραγουδάς

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης