Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Ενθύμιον



















Ο Νότης Σφακιανάκης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Εισαγωγή Υποδοχή από το Κοινό

02. Γύφτισσα μέρα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χρυσόστομος Χαρίσης | Στίχοι: Διονύσης Πουλόπουλος
Γύφτισσα μέρα μ' έναν ήλιο δειλό | στα σύννεφα κρυμμένο. | Γύφτισσα μέρα μ' έναν ήχο βραχνό | σαν τραγούδι θλιμμένο. | Η βροχή που μαστιγώνει τους δρόμους | η καρδιά που δεν αντέχει τους πόνους | μακριά σoυ η ζωή μoυ είναι άδεια | φοβισμένο παιδί στα σκοτάδια. | Γύφτισσα νύχτα μ' ένα φως χαμηλωμένο | σ' ένα κερί λιωμένο | γύφτισσα νύχτα μ' ένα όνειρο γυμνό | και φιλί ραγισμένο. | Η βροχή που μαστιγώνει τους δρόμους | η καρδιά που δεν αντέχει τους πόνους | μακριά σoυ η ζωή μoυ είναι άδεια | φοβισμένο παιδί στα σκοτάδια.

03. Παράλληλα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Παράλληλα περπατάμε παράλληλα | κι όλα είναι ακατάλληλα | για vα σμίξουμε πάλι. | Παράλληλα σαν φονιάδες σκοτώσαμε | την αγάπη που νιώσαμε | γιατί ήταν μεγάλη. | Ήταν μια αγάπη δυνατή | όμως στη δύσκολη στιγμή | την παρατήσαμε | χωρίς αιτία κι αφορμή | πέσαμε πάνω σαν τρελοί | και τη διαλύσαμε. | Παράλληλα περπατάμε παράλληλα | και στo ίδιο κατάλυμα | δεν θα ζούμε τα βράδια. | Παράλληλα σαν φωτιές αργοσβήνουμε | και στo τέλος θα μείνουμε | δύο σώματα άδεια.

04. Παπαρούνα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Σόφη Παππά | Στίχοι: Σόφη Παππά
Τι κατάλαβες λοιπόν | είσαι μόνη κι είμαι απών. | Τι κατάλαβες που είσαι | μοναχή και προσποιείσαι. | Κι όταν μ' ανταμώνεις | καίγεσαι και λιώνεις | μάτια μαρτυριάρικα | μη μoυ τα χαμηλώνεις. | Σαν την παπαρούνα μοιάζεις | κι όλο χρώματα αλλάζεις | παπαρούνα που σε σκόρπισε τo ψέμα. | Σαν τη παπαρούνα μοιάζεις | χίλια χρώματα αλλάζεις | μ' αγαπάς και τo φωνάζεις | με τo βλέμμα. | Τώρα είσαι μόνη | ήλιος που κρυώνει | νύκτα μεθυσμένη | κι ανεμοδαρμένη. | Κι όταν μ' ανταμώνεις | καίγεσαι και λιώνεις | μάτια μαρτυριάρικα | μη μου τα χαμηλώνεις.

05. Μήπως είμαι τρελός Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Το σχήμα του κορμιού σου | στο κρεβάτι μου έχει μείνει | κι εγώ στο πάτωμα κοιμάμαι | το μόνο από σένα | που μου έχει απομείνει | για να ‘χω να θυμάμαι. | Μήπως είμαι τρελός | μήπως τα ‘χω χαμένα | που ακόμα πιστεύω θα γυρίσεις σε μένα. | Μήπως είμαι αλλού | στη μεγάλη μου πλάνη | και νομίζω πως ζω αλλά έχω πεθάνει. | Τα ίχνη των χειλιών σου | στο ποτήρι μου που πίνω | μια σφραγισμένη καταδίκη | κι ο έρωτας κρυμμένος | στο χάος της ψυχής σου | με σέρνει σε μια δίκη.

06. Δεν θα πετάξουμε ποτέ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όλο τα ίδια λέμε γιατί δεν μάθαμε | πολλά | κι όλα μας τα ταξίδια μέσα στην | ίδια γειτονιά. | Όλο τα ίδια λέμε γιατί δεν μάθαμε | πολλά. | Δεν θα πετάξουμε ποτέ, δεν θα | γνωρίσουμε ουρανούς. | Πάμε για ύπνο και θα δεις όσα | λαχτάρισε o νους. | Δεν θα πετάξουμε ποτέ, γιατί μας | κάρφωσαν στη γη | έτσι χτυπάvε δυστυχώς κάθε ελπίδα | δυνατή. | Μόνο στη φαντασία παίρνουν τα | όνειρα μορφή | όπως η πεταλούδα που μια νύκτα | μόνο ζει | μόνο στη φαντασία παίρνουν τα | όνειρα μορφή.

07. Αηδόνι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιάννης Δημητράς | Στίχοι: Σόφη Παππά
Όταν κλαίει ένα αηδόνι | ένας έρωτας τελειώνει. | Ένα αηδόνι όταν σωπαίνει | ένας έρωτας πεθαίνει. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω στα προδομένα τα φιλιά της. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω ξανά μέσα στην αγκαλιά της. | Όταν κλαίει ένα αηδόνι | βάφει κόκκινο τo χιόνι. | Ένα αηδόνι όταν σωπαίνει | απ’ τη δύση o ήλιος βγαίνει. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω στα προδομένα τα φιλιά της. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω ξανά μέσα στην αγκαλιά της. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος, | στη δικιά της vα σβήσω αγκαλιά. | Όταν κλαίει ένα αηδόνι | ένας έρωτας τελειώνει.

08. Έρωτά μου αγιάτρευτε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Έρωτά μου αγιάτρευτε | και καημέ μου μεγάλε | ιστορία μου όμορφη | της ζωής μου φινάλε | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς | Έρωτά μου παράξενε | μακριά σου δεν κάνω | αν σε χάσω καλύτερα | προτιμώ να πεθάνω | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς

09. Αηδόνι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιάννης Δημητράς | Στίχοι: Σόφη Παππά
Όταν κλαίει ένα αηδόνι | ένας έρωτας τελειώνει. | Ένα αηδόνι όταν σωπαίνει | ένας έρωτας πεθαίνει. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω στα προδομένα τα φιλιά της. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω ξανά μέσα στην αγκαλιά της. | Όταν κλαίει ένα αηδόνι | βάφει κόκκινο τo χιόνι. | Ένα αηδόνι όταν σωπαίνει | απ’ τη δύση o ήλιος βγαίνει. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω στα προδομένα τα φιλιά της. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος | κι ας πεθαίνω ξανά μέσα στην αγκαλιά της. | Παίξτε, παίξτε βιολιά | τραγουδήστε πουλιά, | μόν’ o θάνατος είν’ αθάνατος, | στη δικιά της vα σβήσω αγκαλιά. | Όταν κλαίει ένα αηδόνι | ένας έρωτας τελειώνει.

10. Θα την ταξιδέψω την ψυχή Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Παϊτέρης | Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Ame gaimaga sas amen bun, tuman me da tut | Ame gaimaga sas amen bun, tuman me da tut | Sostar me klanman pesun de les saoglu | Dukan pun mage tanamek mak korgoru | Ame gaimaga sas ame en diou nake in di Klan | Ame gaimaga sas ame provlan | Me tuge tugava me tuge rova | Me tuge Na svapan me tuge neran | Θα το ταξιδέψω το κορμί, ναι το κορμί | Θα την ταξιδέψω τη ψυχή, ναι τη ψυχή | μαζί με σένα χωρίς ντροπή | μαζί με σένα και όπου βγει | Για κρεβάτι ζεστό χώμα | για σεντόνι ουρανό | δυο κορμιά σε ένα σώμα σου χαρίζω τον Θεό | Για αγάπη ζεστό χώμα | για σεντόνι ουρανό | δυο κορμιά σε ένα σώμα σου χαρίζω τον Θεό | Θα το ταξιδέψω το κορμί, ναι το κορμί | θα την ταξιδέψω τη ψυχή, ναι τη ψυχή | ναι και όπου βγει

11. Ανησυχώ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χρυσόστομος Χαρίσης | Στίχοι: Διονύσης Πουλόπουλος
Μ' ένα σoυ φιλί μoυ είπες σ' αγαπώ | με μι' αγκαλιά μoυ είπες πως σε θέλω | και από τότε έχω vα σε δω | και στο μυαλό μoυ τη μορφή σoυ φέρνω. | Κι ανησυχώ, ανησυχώ | στείλε ένα μήνυμα ένα σήμα | σε αγαπώ, σε αγαπώ | όπου κι αν είσαι τώρα γύρνα. | Με μια ματιά με χώρισες στα δυο | σαν τo θεό μoυ είπες σ' αγαπώ | και από τότε ψάχνω vα σε βρω | χωρίς ελπίδα μέσ' στους δρόμους τριγυρνώ. | Mainiboni, mainiboni | Pirjal ek selamos pirjal | Mainiboni, mainiboni | Kaike se leis a parpale.

12. Όποια και να 'σαι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

13. Αγριολούλουδο Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη με λυπάσαι διώξε με απόψε | σαν να 'μαι αγριολούλουδο | και τη ζωή μου κόψε | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει | Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια | το κρύο το συνήθισα θ' αντέξω και τα χιόνια | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει

14. Υπάρχω Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Υπάρχω | κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω, | σκλάβα τη ζωή σου θά' χω | κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς. | Υπάρχω | μέσ' στα μάτια σου που κλαίνε, | μέσ' στα χείλη σου που καίνε | και θα υπάρχω στα τραγούδια που θ' ακούς. | Είμαι της ζωής σου ο ένας, | δε με σβήνει κανένας | κι αν με άλλους μιλάς | κι ώρες, ώρες γελάς | κατά βάθος πονάς, | γιατί σκέφτεσ' εμένα. | Είμαι και αρχή και φινάλε | και στη σκέψη σου βάλε | πως αν κάνεις δεσμό | μέσ' σε λίγο καιρό | θα χωρίσεις γιατί | θα υπάρχω εγώ. | Υπάρχω, | στη χαρά σου και στη λύπη | η μορφή μου δε θα σου λείπει | κι ούτε πρόκειται ποτέ να ξεχαστώ. | Υπάρχω | μέσ' στην τύχη σου που βρίζεις, | στο μυαλό σου που ζαλίζεις | με τσιγάρο μ' αναμνήσεις και πιοτό. | Είμαι...

15. Ο Στράτος Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Σδούκος | Στίχοι: Γιώργος Θανόπουλος
Ήταν φίλε μoυ λεβέντης | ήταvε καλό παιδί | και τov αγαπούσαν όλοι | και τov λάτρεψαv πολλοί | ποιός δεν έχει τραγουδήσει | "Ταξιτζή" και "Παλιατζή". | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Έφυγε δίχως αντίο | ξαφνικά ένα πρωί | γιατί άρεσαν στo Χάρο | τα τραγούδια που ’χε πει | και τov πήρε τροβαδούρο | στo δικό του μαγαζί. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έγινε άχαρη πολύ.

16. Ο παλιατζής Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αυτό το σπίτι που το βλέπεις σκοτεινό | τον παλιατζή απόψε νά ’ρθει περιμένει | για να μαζέψει ακόμα ό,τι μένει | από μια αγάπη που χτυπήθηκε σκληρά | από του μαύρου χωρισμού τη συμφορά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | Πάρ’ το τσουβάλι κι έλα μέσα, παλιατζή | έχω ενθύμια πολλά να το γεμίσεις | Μάζεψε όλες τις σκληρές μου αναμνήσεις | δεν έχω δύναμη να βλέπω τα παλιά | που μου θυμίζουν μια χαμένη αγκαλιά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή

17. Ο Στράτος Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Σδούκος | Στίχοι: Γιώργος Θανόπουλος
Ήταν φίλε μoυ λεβέντης | ήταvε καλό παιδί | και τov αγαπούσαν όλοι | και τov λάτρεψαv πολλοί | ποιός δεν έχει τραγουδήσει | "Ταξιτζή" και "Παλιατζή". | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Έφυγε δίχως αντίο | ξαφνικά ένα πρωί | γιατί άρεσαν στo Χάρο | τα τραγούδια που ’χε πει | και τov πήρε τροβαδούρο | στo δικό του μαγαζί. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έγινε άχαρη πολύ.

18. Άκου βρε φίλε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Άκου βρε φίλε να δεις τι κρίμα | στα δάκρυά της έπεσα θύμα | καρδιά δεν είχε στα στήθια μέσα | ήτανε ψεύτρα δεν είχε μπέσα | Μάτια που κλαίνε μην τα πιστεύεις | είναι επικίνδυνα να τ' αγαπάς | Θα σε γελάσουνε αν τα λατρεύεις | θα σε πληγώσουν και θα πονάς | Άκου βρε φίλε να δεις τι κρίμα | στα δάκρυά της έπεσα θύμα | έκανε τάχα πως μ' αγαπάει | τώρα πονάω κι η αλήτισσα γελάει | Μάτια που κλαίνε μην τα πιστεύεις | είναι επικίνδυνα να τ' αγαπάς | Θα σε γελάσουνε αν τα λατρεύεις | θα σε πληγώσουν και θα πονάς

19. Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουνε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουνε | και μου θυμίζουνε τα περασμένα | Χαρές που φύγανε και δεν γυρίζουνε | και τα όνειρά μου πού'ναι χαμένα | Κι οι δυο μας φταίμε γι'αυτό που έγινε | Ίσως της μοίρας να 'ταν γραφτό | Απ' την χαρά μας λύπη μας έμεινε | και αναμνήσεις ένα σωρό | Για μια αγάπη που την χαλάσαμε | χωρίς αιτία δίχως σκοπό | Σαν ξένοι τώρα δίπλα περάσαμε | κι ας μ' αγαπούσες κι ας σ' αγαπώ

20. Όνειρα και όνειρα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Ηλίας Μπάσιος | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Καρτερώ | Πάλι ν’ ακούσω τα βήματα σου | Νά `ρθω σαν πρώτα στην αγκαλιά σου | Πως λαχταρώ | Καρτερώ | Όπως και τότε να `ρθείς κοντά μου | Και να σε κάψω με τα φιλιά μου | Πως λαχταρώ | Όνειρα και όνειρα πήγανε χαμένα | Είναι από τα λάθη σου όλα γκρεμισμένα | Όνειρα και όνειρα πήγανε χαμένα | Είναι από τα λάθη σου όλα γκρεμισμένα | Καρτερώ | Το άγγιγμα σου τ’ αγαπημένο | Όλη τη νύχτα να σ’ ανασαίνω | Πως λαχταρώ | Καρτερώ | Κι’ όλο σε ψάχνω στους άδειους δρόμους | Να σ’ ακουμπήσω γλυκά στους ώμους | Πώς λαχταρώ | Όνειρα και όνειρα πήγανε χαμένα | Είναι από τα λάθη σου όλα γκρεμισμένα | Όνειρα και όνειρα πήγανε χαμένα | Είναι από τα λάθη σου όλα γκρεμισμένα

21. Όνειρο απατηλό Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' ένα όνειρο τρελό | όνειρο απατηλό | ξεκινήσαμε κι οι δυο μας | και στου δρόμου τα μισά | σβήσαν τ' άστρα τα χρυσά | ξαφνικά από τον ουρανό μας | Ποια μοίρα με ζηλεύει | ποιο μάτι φθονερό | και χάθηκε μια αγάπη | προτού να τη χαρώ | σαν πλοίο που ναυάγησε | σαν νούφαρο που μάδησε | στης λίμνης μέσα το θολό νερό | Με ελπίδες λιγοστές | έστω και απατηλές | να γυρίσεις περιμένω | ίσως βγει αληθινό | τ' όνειρό μου το τρελό | τ' όνειρό μου το ναυαγισμένο

22. Όνειρο δεμένο Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Όνειρο δεμένο στο μουράγιο | πόρτα μου κλεισμένη στο νοτιά | έκανα τον πόνο μου κουράγιο | στην αγάπη μου έβαλα φωτιά. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς. | Στην αγάπη μου έστησαν καρτέρι | κι από τ' άστρα κλέψανε το φώς | άστραψε στην νύχτα το μαχαίρι | κι ο καημός μου γίνηκε αδελφός. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς.

23. Ο πρόσφυγας Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Δίνω στο παιδί μπαξίσι | πέντε τάλιρα χρυσά | άιντε να μου τραγουδήσει | δυο Σμυρναίικα παλιά. | Να μου το πει τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος. | Όσα έχω αποχτήσει | πρόσφυγας στην ξένη γη | σου τα δίνω όλα μπαξίσι | και τραγούδα ως την αυγή. | Πες το, καλέ, τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος.

24. Μαύρα μάτια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μαύρα μάτια σαν την νύχτα | δίχως φεγγαράκι δίχως | που να βρω καλέ τραγούδι | για να το ταιριάξει στίχος | Κοιμόμουνα και ξύπνησα | μονάχα που τα αντίκρισα | τα μάτια σου τα μαύρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου. | Μαύρα μάτια σαν την νύχτα | τα κοιτάω και λέω θα σβήσω | να ‘μουνα Χριστέ ζωγράφος | έτσι να τα ζωγραφίσω. | Κοιμόμουνα και ξύπνησα | μονάχα που τα αντίκρισα | τα μάτια σου τα μαύρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου.

25. Άστρα μη με μαλώνετε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Λευτέρης Καμπουράκης | Στίχοι: Λευτέρης Καμπουράκης
Άστρα μη με μαλώνετε | που τραγουδώ τη νύχτα | Ω, γιατί 'χα πόνο στην καρδιά | γιατί 'χα πόνο στην καρδιά | ψηλό μελαχρινάκι μου | γιατί 'χα πόνο στην καρδιά | και βγήκα και τον είπα | Άστρα μη με μαλώνετε | που τραγουδώ τη νύχτα | Στ' άστρα θα πω τον πόνο μου | απού δεν τον μαρτυρούνε | Ω, απού 'χουνε κι υπομονή | Αχ ή, πώς με κατάντησες | απού  'χουνε κι υπομονή | ώρες με τσ' ώρες και γροικούνε | Στ' άστρα θα πω τον πόνο μου | απού δεν τον μαρτυρούνε | Δεν έτυχε φεγγάρι μου | να 'ρθεις στο χάλι απού 'μια | Ω, κι έχεις το δίκιο να ρωτάς | Αχ ή, πώς εκατάντησα | έχεις το δίκιο να ρωτάς | γιάηντα στεναχωρούμαι | Δεν έτυχε φεγγάρι μου | να 'ρθεις στο χάλι απού 'μια | Έχασα την αγάπη μου | κι εσύ ρωτάς φεγγάρι | Ω, για ήντα τσι νύχτες δεν μπορεί | Αχ ή, καημοί και βάσανα | για ήντα τσι νύχτες δεν μπορεί | ο ύπνος να με πάρει | Έχασα την αγάπη μου | κι εσύ ρωτάς φεγγάρι

26. Ήτανε μια φορά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό | μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ | Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή | τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί | Ένα Σαββάτο βράδυ καλέ μια Κυριακή | τον ήλιο το φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί | Ήλιε μου φώτισέ τον φεγγάρι μου | πάνε και μίλησέ του για χάρη μου | Γυρίζει κι αρμενίζει καλέ στα πέλαγα | τους πειρατές θερίζει καλέ και τους χαλά | Στον ήλιο στο φεγγάρι και στη βροχή | και μένανε μ' αφήνει έρμη και μοναχή | Γαλέρα ανοίχτηκε μάτια μου με το βοριά | στη μάχη ρίχτηκε μάτια μου και στον καυγά | Μέσα σ' ένα σινάφι πειρατικό | είδα φωτιά ν' ανάβει και φονικό

27. Η μπαλάντα του κυρ Μέντιου Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Λουκάς Θάνου | Στίχοι: Κώστας Βάρναλης
Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια | κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό | Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι | ούλοι δούλοι αφεντικό και μ' αφήναν νηστικό | και μ' αφήναν νηστικό | Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι | και με κάμα και βροχή ώσπου μου 'βγαινε η ψυχή | Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι | κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά | του χωριού την εκκλησιά | Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο | αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς | θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς | Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι | όργωνα στα ρέματα τ’ αφεντός τα στρέμματα | Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα | να σκοτώνονται οι λαοί για τ' αφέντη το φαΐ | για τ' αφέντη το φαί | Άιντε θύμα άιντε ψώνιο... | Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει | άλλος ήλιος έχει βγει σ' άλλη θάλασσα άλλη γη | Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

28. Ναυάγια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Εξόριστος στην όγδοη λεωφόρο | πληρώνω της αλήθειας μου το φόρο | και κάθε που η ανάγκη με προστάζει | αυτή η λέξη πόσο με τρομάζει. | Σώπασαν τα πουλιά του παραδείσου | το ίδιο και μαζί σου και χωρίς σου | τα φώτα αυτού του δρόμου μην ανάψεις | να λες πως μ' αγαπάς μόνο μην πάψεις. | Γιατί μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια | μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια. | Βουλιάζει η ψυχή μου κάθε τόσο | σε θέλω μα δεν έχω να σου δώσω | παλεύω μ' ένα τίποτα στο πλάι | το τέλος μου με βλέπει και γελάει. | Αρρώστησε το αίμα μου στις φλέβες | μετράω της θητείας μου τις μέρες | οι ένοχοι ποτέ δε θα πληρώσουν | και σ' ένα Γολγοθά θα με σταυρώσουν. | Γιατί μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια | μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πρώτη φορά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Πρώτη, πρώτη φορά που αγαπώ | που τραγουδώ στου έρωτα τους δρόμους | τώρα ξενυχτώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου. | Πρώτη, πρώτη φορά που τραγουδώ | το σ' αγαπώ στου πρωταγωνιστή το ρόλο είμαι εγώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου.

02. Why do you do it Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Kirby| Στίχοι: Kirby
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Πρώτη φορά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Πρώτη, πρώτη φορά που αγαπώ | που τραγουδώ στου έρωτα τους δρόμους | τώρα ξενυχτώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου. | Πρώτη, πρώτη φορά που τραγουδώ | το σ' αγαπώ στου πρωταγωνιστή το ρόλο είμαι εγώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου.

04. Δάνειο ζωής Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Ζωή πικρή πες μου λοιπόν τι έχω κάνει | Και με παιδεύεις και φαρμάκι με κερνάς | άσε με λίγο μήπως βρω κι εγώ λιμάνι | Δώσε μου πίσω τη χαρά που μου χρωστάς | Δως μου ένα δάνειο ζωή | Δυο μήνες ευτυχία | Και βάλε επιτόκιο | Δυο χρόνια δυστυχία | Εγώ ζητάω φάρμακο για τις πληγές μου | Κι εσύ φαρμάκι έχεις μάθει να κερνάς | Αφού τα χρέη μου τα 
πλήρωσα για πες μου | Πότε θα πάψεις επιτέλους να χτυπάς

05. Στην αλάνα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήσουνα νέο παλικάρι | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήτανε τέσσερις φαντάροι | σ' έστησαν σε μια γωνιά και σημαδεύαν την καρδιά σου | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήταν πρωί και παγωνιά | Σε καρτερούσε η ζωή και μια παραδουλεύτρα μάνα | κι έγινες κείνο το πρωί κόκκινο κρίνο στην αλάνα | Σ' έστησαν σε μια γωνιά κι έκλαιγε η μοίρα σου παρέκει | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι είχε κι ο χάροντας τουφέκι | σ' έστησαν σε μια γωνιά και τους κοιτούσες και γελούσες | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήταν πρωί και παγωνιά | Σε καρτερούσε η ζωή και μια παραδουλεύτρα μάνα | κι έγινες κείνο το πρωί κόκκινο κρίνο στην αλάνα

06. Δεν ξανακάνω φυλακή Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Λεονάρδος Μπουρνέλης | Στίχοι: Πάνος Μιχαλόπουλος
Δεν ξανακάνω φυλακή. | Με τον Καπετανάκη | που ’χει ντούγκλα στο μουστάκι | τα μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε. | Τη δόλια τη μανούλα μου | την πότισες φαρμάκι, | αχ, εσύ Καπετανάκη. | Τα μελιτζανιά να μην τα βάλει πια. | Ξυπνώ και βλέπω σίδερα, | στη γη στερεωμένα | τα παιδάκια τα καημένα. | Τα μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε.

07. Καϊξής Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιώργος Φωτίδας
Γκελ, γκελ Καϊξή | γιαβάς, γιαβάς | Μεσ΄ της Πόλης τ΄ ακρογιάλι | μέσ΄ τη σιγαλιά | μεσ΄ του Χαρεμιού τη Λίμνη | γκελ, γκελ Καιξή | Να κλέψω τη | Γκιουζέλ Χανούμ | σκλάβα μέσα στο κελί της | κλαίει και θρηνεί | και ζητάει τη λευτεριά της | γκελ, γκελ Καϊξή

08. Το βαπόρι απ' την Περσία  Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το βαπόρι απ' την Περσία | πιάστηκε στην Κορινθία | Τόνοι έντεκα γεμάτο | με χασίσι μυρωδάτο | Τώρα κλαίν' όλα τ' αλάνια | που θα μείνουνε χαρμάνια | Βρε κουρνάζε μου τελώνη | τη ζημιά ποιός τη πληρώνει | Και σ' αυτή την ιστορία | μπήκαν τα λιμεναρχεία | Τώρα κλαίν' όλα τ' αλάνια | που θα μείνουνε χαρμάνια | Ήταν προμελετημένοι | καρφωτοί και λαδωμένοι | Δυο μεμέτια, τα καημένα, | μεσ' στο κόλπο ήταν μπλεγμένα | Τώρα κλαίν' όλα τ' αλάνια | που θα μείνουνε χαρμάνια

09. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν  Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε | σαν τα λούλουδα του κάμπου | σαν τα λούλουδα του κάμπου βρε | τα ματόκλαδά σου λάμπουν | Τα ματάκια σου αδερφούλα βρε | μου ραγίζουν την καρδούλα | μου ραγίζουν την καρδούλα βρε | τα ματάκια σου αδερφούλα | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | νου και λογισμό μου παίρνεις | νου και λογισμό μου παίρνεις βρε | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | Τα ματάκια σου να βγούνε βρε | σαν και μένα δε θα βρούνε | σαν και μένα δε θα βρούνε βρε | τα ματάκια σου να βγούνε

10. Μπιρ Αλλάχ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιάννης Σταμούλης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί | Αργά σαν σουρουπώνει | Κι όταν θα πει το μπιρ Αλλάχ | μπιρ Αλλάχ το στήθος μου ματώνει | Τέτοια στιγμή σε γνώρισα | στα μακρινά τα ξένα | Κι όταν ακούω μπιρ Αλλάχ | μπιρ Αλλάχ ο νους μου πάει σε σένα | Στα βάθη της Ανατολής | στη μαύρη ερημιά μου | Όταν ακούω μπιρ Αλλάχ | μπιρ Αλλάχ ματώνει η καρδιά μου

11. Πέντε Έλληνες στον Άδη  Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Πέντε Έλληνες στον Άδη | ανταμώσαν ένα βράδυ | Και το γλέντι αρχινάνε | κι όλα γύρω τους τα σπάνε | Με μπουζούκια, μπαγλαμάδες | τρέλαναν τους σατανάδες | Κι από κέφι ζαλισμένοι | χόρευαν οι κολασμένοι | Στο ρωμαίικο τραγούδι | κάηκε το πελεκούδι | Κι όλοι φώναζαν αράδα | να μας ζήσει η Ελλάδα

12. Με τα μάτια μιλάμε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όσα λόγια και να πούμε τίποτα δε βγαίνει | απ' τα μάτια η αγάπη στην καρδιά πηγαίνει | στην καρδιά πηγαίνει, τίποτα δε βγαίνει | τίποτα δε βγαίνει, στην καρδιά πηγαίνει | Με τα μάτια μιλάμε εμείς | και τι λέμε δεν ξέρει κανείς | η σιωπή είναι χρυσός θα το δεις | με τα μάτια μιλάμε εμείς | Με τις λέξεις στην αγάπη δεν μπορείς να χτίσεις | θέλει ο έρωτας θυσίες να τον αποκτήσεις | να τον αποκτήσεις και να τον κερδίσεις | και να τον κερδίσεις, πρέπει v' αγαπήσεις

13. Έρωτα με την αγρύπνια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Θοδωρής Λίζος | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Άλλο δεν αντέχω θέλω να πετάξω | είπες «και ν' αλλάξω τα σημάδια μου» | κι έγινε ο πόνος άγρια καταιγίδα | μαύρη νυχτερίδα στα σκοτάδια μου. | Έρωτα με την αγρύπνια | πάλι έκανα για σένα | κι έμεινε η νύχτα ξύπνια | για χατίρι σου | Έρωτα με την αγρύπνια | και δυο μάτια κουρασμένα | ότι σε θυμίζει ήπια | στο ποτήρι σου | Τι ν' αφήσω λόγια σήκωσα τα λάθη | πες μου ποιος θα μάθει τι να έφταιξε | σαν σουγιάς με κόβει τώρα η αγάπη | πήγε εφτά και κάτι και δεν έφεξε. | Έρωτα με την αγρύπνια | πάλι έκανα για σένα | κι έμεινε η νύχτα ξύπνια | για χατίρι σου | Έρωτα με την αγρύπνια | και δυο μάτια κουρασμένα | ότι σε θυμίζει ήπια | στο ποτήρι σου.

14. Απόγευμα θλιμμένο Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιάννης Νικολαΐδης | Στίχοι: Φώτης Μαυρίδης
Ένα απόγευμα θλιμμένο σε θυμήθηκα, | όσα περάσαμε σκεφτόμουν και λυπήθηκα. | Με την ανάμνησή σου ζω και τυραννιέμαι | μα πίστεψέ με: σ' αγαπώ, δε σε αρνιέμαι. | Λυπάμαι γιατί δεν μπορώ ν' αντέξω στο χωρισμό | και κάθε απόγευμα θλιμμένο σε θυμάμαι. | Με παίρνουνε τα δάκρυα, οι καημοί και τα παράπονα | και νιώθω τη ζωή μου να τελειώνει. | Κάθε απόγευμα που έρχεται και φεύγει | μου παίρνει λίγο, λίγο τη ζωή, | τους χτύπους της καρδιάς μου λιγοστεύει | και αισθάνομαι πως πια δεν ζω πολύ.

15. Τα στέφανα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Σαλέας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Αυτά τα στέφανα που φτιάχτηκαν με άνθη, | κάθε λουλούδι έχει γίνει αγκάθι. | Αυτά τα στέφανα που κάποτε μας σμίξαν, | γίναν θηλιές και την αγάπη μας την πνίξαν! | Βλέπω μπροστά στα εικονίσματα τα στέφανα, | σαν ορφανά του χωρισμού μας τη βραδιά. | Κι ενώ με πίκρα αναρωτιέμαι τι σου έκανα, | σαν δακρυσμένη με κοιτάζει η Παναγιά, | σαν δακρυσμένη με κοιτάζει η Παναγιά. | Μοιάζουν στο φως του καντηλιού λευκά φαντάσματα | με στολισμένα τα μαλλιά λεμονανθούς, | και εγώ μαζί τους στης καρδιάς μου τα χαλάσματα | να σε γυρεύω και εσύ να μη μ’ ακούς.

16. Πόση μοναξιά  Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Σαλέας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Πόση μοναξιά, πόση μοναξιά, | πόση μοναξιά, γλυκιά μου, | αγκαλιάζει την καρδιά μου | από τη βραδιά που σαν μια σκιά | σ’ έβλεπα να χάνεσαι στα χέρια του βοριά. | Μες στην καταιγίδα που χανόσουνα | άγγελος τη νύχτα μου φαινόσουνα. | Κι έμειναν σημάδια από τα χνάρια σου | στη βρεγμένη γη και στα φύλλα της καρδιάς μου. | Από τη βραδιά που σαν μια σκιά | σ’ έβλεπα να χάνεσαι στα χέρια του βοριά. | Πόση μοναξιά, πόση μοναξιά, | πόση μοναξιά με πνίγει | από τότε που ’χεις φύγει, | από τη βραδιά που σαν μια σκιά | σ’ έβλεπα να χάνεσαι στα χέρια του βοριά. | Μες στην καταιγίδα που χανόσουνα | άγγελος τη νύχτα μου φαινόσουνα. | Κι έμειναν σημάδια από τα χνάρια σου | στη βρεγμένη γη και στα φύλλα της καρδιάς μου. | Από τη βραδιά που σαν μια σκιά | σ’ έβλεπα να χάνεσαι στα χέρια του βοριά.

17. Τι του λες και τι σου λέει Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Μιχάλης Αλεξάκης | Στίχοι: Γιώργος Μαυροκέφαλος
Κλείνω τα μάτια να μη βλέπω | με σένανε το τι συμβαίνει | Και κάνω ότι δεν ακούω, | όταν τηλέφωνο σε παίρνει | Κλείνω τα μάτια | κι όλο κλαίω | κι όλο κλαίω | Τι του λες και τι σου λέει | όταν σου τηλεφωνεί | Τι του λες και τι σου λέει | και μου κόβεις την αναπνοή | Κλείνω τα μάτια σαν βουρκώνουν | κι από τη ζήλεια μου πεθαίνω, | φεύγω να μη με δεις που κλαίω | σ' άλλο δωμάτιο πηγαίνω. | Κλείνω τα μάτια | κι όλο κλαίω | κι όλο κλαίω

18. Δεύτερα χέρια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Αλκαίος | Στίχοι: Γιώργος Αλκαίος
Δύο φορές το βράδυ σε ξύπνησα | παραμιλούσες κι ανησύχησα | έλεγες πως άλλο δεν μπορείς να κρυφτείς | και την αλήθεια πως δεν μπορείς να πεις. | Σε ρώτησα και απάντησες | εμένα αν ποτέ αγάπησες | όχι είπες ψιθυριστά | ντύθηκα και έφυγα βιαστικά. | Και τώρα δεύτερα χέρια σ' αγκαλιάζουνε | δεύτερα χείλη σε φιλάνε | όλα τώρα μοιάζουνε | μαχαίρια που με τρυπάνε. | Δύο φορές και πάλι ξενύχτησα | συντροφιά με το σκοτάδι ξαγρύπνησα. | Πάλι η μορφή σου ήρθε βιαστικά | να με τυραννήσει μες στα σκοτεινά. | Σε ρώτησα κι απάντησες | γιατί ήθελα να μάθω αν μ' αγάπησες | όχι είπες ψιθυριστά | ντύθηκα και έφυγα βιαστικά. | Και τώρα δεύτερα χέρια σ' αγκαλιάζουνε | δεύτερα χείλη σε φιλάνε | όλα τώρα μοιάζουνε | μαχαίρια που με τρυπάνε.

19. The world is a ghetto Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: S. Allen Thomas | Στίχοι: S. Allen Thomas
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης