Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013

30 μεγάλες επιτυχίες





















Ο πρώτος δίσκος

01. Ένα τραγούδι απ’ τ’ Αλγέρι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Σαλπάρει το καράβι απαλά | και με πάει μακριά | μες στην Μπαρμπαριά | Ποθώ γλυκές νεράιδες να δω | κι από κορμί ξωτικό μαγικό χορό | Να χαϊδέψω μαύρα μαλλιά | να φιλήσω χείλη μελιά | κι από μια μαριόλα γλυκιά | ν' ακούσω μια βραδιά | Ένα τραγούδι απ' τ' Αλγέρι | τραγούδι του καμηλιέρη | σ' ένα γλυκό αφρικάνικο σκοπό

02. Να μ’ αγαπάς Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Είδα πολλά κι άλλα πολλά | μες στη ζωή την ταξιδεύτρα | Είπα κι εγώ το σ' αγαπώ | αχ τι καημός μα βγήκα ψεύτρα | Κι είπα ξανά φτάνει ως εδώ | μόνη θα ζω κι ας με ματώνει | κι όσο που είχα γιατρευτεί | ήρθες εσύ, ήρθες εσύ | Να μ' αγαπάς να 'σαι καλός | να μ' αγαπάς να μη με κρίνεις | Ένας μικρός να 'σαι Θεός | όταν με τρως κι όταν με πίνεις | Να μ' αγαπάς να 'σαι παιδί | να μ' αγαπάς σαν τη ζωή σου | Να 'σαι φωτιά να 'σαι βροχή | όσο κορμί τόσο ψυχή | Είδα πολλά κι άλλα πολλά | μες στη ζωή την ξελογιάστρα | Το ριζικό μου για να βρω | του ταξιδιού άναψα τ' άστρα | Μοίρα σκληρή άγριος καιρός | κρύψαν το φως χάθηκε η μέρα | Ψάχνω στεριά ψάχνω νησί | κι ήσουνα εσύ, ήσουνα εσύ

03. Καναρίνι μου γλυκό Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Καναρίνι μου γλυκό | συ μου πήρες το μυαλό, | το πρωί που με ξυπνάς | όταν γλυκοκελαηδάς. | Έλα κοντά μου στην αγκαλιά μου | αχ ένα βράδυ στη κάμαρα μου. | Έλα κοντά μου στην αγκαλιά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου. | Αχ βρε ζηλιάρικο πουλί | συ θα με τρελάνεις, | με την γλυκιά σου τη λαλιά | σκλάβο σου θα με κάνεις. | Έλα κοντά μου στην αγκαλιά μου | αχ ένα βράδυ στη κάμαρα μου. | Έλα κοντά μου στην αγκαλιά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου.

04. Μην κάνεις όνειρα τρελά Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην κάνεις όνειρα τρελά, | κάτσε εδώ που 'σαι καλά. | Τέτοια αγάπη μην γκρεμίσεις, | γιατί δεν την ξαναχτίζεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς. | Μέσα στο αίμα σου είμαι εγώ, | στις φλέβες σου κυκλοφορώ. | Μ' άλλη αγάπη 'συ δεν κάνεις, | μακριά μου θα πεθάνεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς.

05. Συ μου χάραξες πορεία Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δυο φιλιά σου κι ένα χάδι | ένα πικραμένο βράδυ | μου ταράξαν της ψυχής μου τη γαλήνη. | Παραδόθηκα σε σένα, | δε λογάριασα κανένα | κι είπα τώρα ό,τι θέλει ας γίνει. | Συ μου χάραξες πορεία, | εσύ γλυκιά, εσύ γλυκιά μου αμαρτία. | Πώς την έπαθα δεν ξέρω, | ξέρω μόνο ότι υποφέρω | όλη νύχτα πάνω στο κρεβάτι, | να ζητάω, για φαντάσου, | τα παράνομα φιλιά σου | και να μην μπορώ να κλείσω μάτι. | Όμως σκέπτομαι για λίγο | να καθίσω ή να φύγω, | αφού ξέρω απ' τους δυο μας τι θα μείνει. | Να ποιο θα 'ναι το φινάλε, | πόνοι, δάκρυα και βάλε, | μα θα μείνω κι ό,τι θέλει ας γίνει.

06. Συνεργείο Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ζήκας | Στίχοι: Γιώργος Ζήκας
Έχω απόψε νταλγκαδάκι | Και γουστάρω μπουζουκάκι | Κι έχω φίλο μπουζουκτσή | Μάστορα και σεβνταλή | Κι έχω φίλο μπουζουκτσή | Που θα πάω να μου τα πει | Όταν το βραδάκι πέσει | Όλοι ψάχνουνε για θέση | Στο μικρό το συνεργείο | Πού ’χει γίνει πια ωδείο | Στο μικρό το συνεργείο | Μπαίνεις μόνος βγαίνεις δύο | Κι όταν το γλεντάκι αρχίσει | Ποιος μπορεί να σταματήσει | Πέφτουνε οι ζεϊμπεκιές | Μ΄ όμορφες διπλοπενιές | Πέφτουν και τα τσιφτετέλια | Και φωτιές βγάζουν τα τέλια | Γεια σου φίλε μου Νικόλα | Που τα κέφια φτιάχνεις όλα | Γεια σου φίλε μου Ζαφείρη | Πού ’σαι πρώτος στο ποτήρι | Γεια σου φίλε μου Ζαφείρη | Που δεν μας χαλάς χατίρι

07. Φέρτε μια κούπα με κρασί Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Φέρτε μια κούπα με κρασί | και κάντε μου παρέα, | για μένα απόψε η βραδιά | είναι η τελευταία. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Πέστε τραγούδια θλιβερά | απ’ της καρδιάς τα βάθη, | δεν είναι άλλα πιο βαριά | απ’ τα δικά μου πάθη. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Κι αν δείτε, φίλοι, κάποτε | μια μάνα πικραμένη, | πέστε ας το πάρει απόφαση | κι ας μη με περιμένει. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα.

08. Και γιατί δε μας το λες Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Της θάλασσας κρατώ κακιά, αμάν, αμάν | Του βαποριού αμάχη | Που πήρε την αγάπη μου, αμάν, αμάν | Και την εχαίρονται άλλοι | Και γιατί δεν μας το λες | Και γιατί δεν μας το λες | Και γιατί δεν μας το λες | Τον πόνο πού ΄χεις κι όλο κλαις | Και γιατί δεν μ’ άνοιξες | Και γιατί δεν μ’ άνοιξες | Και γιατί δεν μ’ άνοιξες | Παρά το τζάμι σφάλισες | Ανάθεμά τη την στιγμή, καρδούλα μου | Ανάθεμα την ώρα | Όπου σε πρωτογνώρισα, αμάν, αμάν | Σε τούτη εδώ τη χώρα

09. Το ρόδι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Μέσα στο ρόδι είναι μια λέξη κι όποιος τη βρει | δικό του θα 'χει ό,τι ποθήσει πάνω στη γη. | Μέρα και νύχτα, αιώνες τώρα του κόσμου οι σοφοί, | ψάχνουν ρωτάνε μήπως και βρούνε τη λέξη αυτή. | Κάποιος τους είπε στη Μαύρη Θάλασσα μαύρη ροδιά, | κάνει τα ρόδια της κόκκινα τόσο, σαν την φωτιά. | Καράβι φτιάχνουνε, μαύρο καράβι, μαύρο πανί, | φίδια τα ρόδια της, φίδι στη ρίζα της, φίδι κι αυτή. | Κρυφά απ' όλους το ρόδι έχει ένα παιδί, | το 'χει στα χέρια του μαζί με τόξο και το κρατεί.

10. Αμανές Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Άγνωστος | Στίχοι: Άγνωστος
Ω, ω, ω, | Σε αγαπώ, στ’ ομολογώ | Ποτές μου δε, δε θα πάψω | Ποτές μου δε θα πάψω | Να σ’ αγαπώ, ναι όσο ζω | Κι ας μη σε απολαύσω

11. Θάλασσα, λυπήσου Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Κλαίγω και βαριαναστενάζω | Και τη θάλασσα κοιτάζω | Για δυο μάτια ζαχαρένια | Που μου λείπουνε στα ξένα | Θάλασσα λυπήσου | Λίγο πια και μένα | Φέρε το πουλί μου | Από τα ξένα | Θάλασσα φαρμακωμένη | Την καρδιά μου ’χεις καμένη | Πήρες την παρηγοριά μου | Μέσα από την αγκαλιά μου | Αχ βρε θάλασσα κακούργα | Πώς με γέλασες πανούργα | Μου ξελόγιασες πλανεύτρα | Την αγάπη μου βρε κλέφτρα

12. Σ’ είχα και σ’ έχασα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μαργιολάς | Στίχοι: Σαράντος Τσιλιβερδής
Σ’ είχα και σ’ έχασα μέσα από την αγκαλιά μου, | σ’ είχα και σ’ έχασα κι είσαι τώρα μακριά μου. | Δεν το περίμενα να μου φύγεις να σε χάσω, | δεν το περίμενα τέτοιον πόνο να περάσω, | δεν το περίμενα, δεν το περίμενα. | Σ’ είχα και σ’ έχασα από τον εγωισμό μου, | για ένα πείσμα μου έχασα τον άνθρωπό μου. | Δεν το περίμενα να μου φύγεις να σε χάσω, | δεν το περίμενα τέτοιον πόνο να περάσω, | δεν το περίμενα, δεν το περίμενα. | Τώρα κατάλαβα το κακό που έχω πάθει, | τώρα κατάλαβα τα μεγάλα μου τα λάθη. | Δεν το περίμενα να μου φύγεις να σε χάσω, | δεν το περίμενα τέτοιον πόνο να περάσω, | δεν το περίμενα, δεν το περίμενα.

13. Τα βαζάκια Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ζήκας | Στίχοι: Γιώργος Ζήκας
Δεν με νοιάζει που τα πίνεις | και που νυχτοπερπατάς | ούτε κι αν χαράματα την πόρτα | πάλι μου χτυπάς. | Με πειράζει που μ' αφήνεις | και που δεν τηλεφωνάς | τις φορές που λες νωρίς πως θά 'ρθεις | και αλλού γυρνάς. | Και γεμίζω τα βαζάκια λουλουδάκια | βάζω αρώματα κι ανάβω τα κεράκια. | Τώρα που 'χεις πια ξεμείνει | και δεν έχεις πού να πας | στη συγγνώμη το 'χεις ρίξει | κι απ' το σπίτι όλο περνάς. | Και μ' αρέσει να σε βλέπω | νευρικά να περπατάς | κι όλο πια να λες το μέγα ψέμα | πως ξανά με αγαπάς.

14. Του κορμιού το βάρος Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Του κορμιού το βάρος πώς να το αντέξεις, | πώς να το γιατρέψεις δίχως να καείς; | Του κορμιού το βάρος πείνα και ξενύχτι, | της ανάγκης δίχτυ, πάθος της στιγμής. | Μια αγκαλιά μεγάλη το κορμί γυρεύει | στου φιλιού τη ζάλη να παραδοθεί | κι όσο που χορταίνει της αγάπης τα καμώματα | να ξαναρχίσει θέλει απ' την αρχή. | Του κορμιού τους νόμους πώς να υπακούσεις, | αν δεν παρακούσεις θα τιμωρηθείς. | Του κορμιού τους νόμους κι ο Θεός ακόμα, | έπλασε με χώμα, να τους συγχωρείς. | Μια αγκαλιά μεγάλη το κορμί γυρεύει | στου φιλιού τη ζάλη να παραδοθεί | κι όσο που χορταίνει της αγάπης τα καμώματα | να ξαναρχίσει θέλει απ' την αρχή.

15. Ο πυρετός Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ελένη Τσουκαρέλη
Όλοι μου οι φίλοι βρίσκουν το ταίρι | σαν παίρνει και νυχτώνει | μόνον εμένα του έρωτά σου | ο πυρετός με λιώνει. | Μα η δική σου αγάπη | του βάλτου είναι λουλούδι | που απ' το δικό μου δάκρυ | τρέφεται το πικρό. | Όλοι μου οι φίλοι βρίσκουν το ταίρι.... | Πολύ το θέλω να σε μισήσω | ν' ανοίξουν τα φτερά μου | μα μόλις κάνω ν' αποφασίσω | "όχι" μου λέει η καρδιά μου.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ένα σφάλμα έκανα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Δεν έχεις το δικαίωμα | τόσο να με πικραίνεις | Να μου μιλάς για τα παλιά | και να με τυραννάς | Δεν έχεις το δικαίωμα | ακόμα να επιμένεις | Και όλο για το παρελθόν | πικρά να μου μιλάς | Ένα σφάλμα έκανα, | πρέπει να το ξεχάσεις | Γιατί αλλιώς αγάπη μου | γρήγορα θα με χάσεις | Δεν έχεις το δικαίωμα | ένα παλιό μου σφάλμα | Να μου φέρνεις μες το νου | πάλι κάθε φορά | Το πλήρωσα μες τη ζωή | με πόνο και με κλάμα | Γι’ αυτό θα πρέπει τώρα εσύ | να με κερνάς χαρά | Ένα σφάλμα έκανα, | πρέπει να το ξεχάσεις | Γιατί αλλιώς αγάπη μου | γρήγορα θα με χάσεις | Δεν έχεις το δικαίωμα | ξανά να μου θυμίζεις | Μια αμαρτία μου παλιά | που πάει να σβηστεί | Μα όπως σ' αγαπώ εγώ | κι εσύ να μ' αγαπήσεις | Και να γιατρέψεις με στοργή | κάποια παλιά πληγή | Ένα σφάλμα έκανα, | πρέπει να το ξεχάσεις | Γιατί αλλιώς αγάπη μου | γρήγορα θα με χάσεις

02. Σαν της βροχούλας το νερό Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Σαν της βροχούλας το νερό | πέσε στην αγκαλιά μου | και σαν παιδάκι θα σου πω | όλα τα μυστικά μου | Ματάκια που τα ζήλεψα | χείλη που δε φιλούσα | και στης αγάπης τ’ όνειρο | μόνο τα συναντούσα | Είσαι για μένανε καημός | του έρωτα το χάδι | που μου ανάβει το μυαλό | στη σκέψη μου το βράδυ | Της μάγισσας το βάλσαμο | να πιω της αγκαλιάς σου | κι από τη μέθη να χαθώ | παίρνοντας τα φιλιά σου | Ματάκια που τα ζήλεψα | χείλη που δε φιλούσα | και στης αγάπης τ’ όνειρο | μόνο τα συναντούσα | Είσαι για μένανε καημός | του έρωτα το χάδι | που μου ανάβει το μυαλό | στη σκέψη μου το βράδυ

03. Κορίτσι και γυναίκα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Δεν με φοβίζει η μοναξιά ούτε οι μεγάλοι δρόμοι | δεν με λυγίσανε ποτέ του κόσμου αυτού οι νόμοι. | Της μάνας μου κόρη μικρή και μάνα του παιδιού μου, | γυναίκα εκείνου π' αγαπώ, αφέντρα του κορμιού μου. | Μάνα και παιδί μαζί, κορίτσι και γυναίκα, | εννιά ζωές μου τάξανε, να ζήσω θέλω δέκα. | Στης λάγνας της Ανατολής σαν γέρνω την αγκάλη | στα μάγια αντίδοτο έχω εγώ της Δύσης προσκεφάλι. | Μες στης γιορτής τη μουσική την κόλαση αντέχω | και στον παράδεισο να βγω το μυστικό κατέχω. | Μάνα και παιδί μαζί, κορίτσι και γυναίκα, | εννιά ζωές μου τάξανε, να ζήσω θέλω δέκα.

04. Της ταβέρνας το ρολόι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Παράξενα απόψε με κοιτάζεις | απόψε δεν σε πιάνει το κρασί | της ταβέρνας το ρολόι | το κοιτάς, κάτι σε τρώει | δεν αντέχω να σε βλέπω σκεπτική. | Α, ρίξε στο ποτήρι σου | φαρμάκι για χατίρι σου | και φέρ' το να το πιω | και να πεθάνω εγώ για σένα. | Με τρώει κάποια μαύρη υποψία | πως άλλος την καρδιά σου κυβερνά | κι αν αυτό είναι αλήθεια | δως μου μαχαίρια στα στήθια | πριν γκρεμίσουν τα όνειρά μου τα χρυσά. | Α, ρίξε στο ποτήρι σου | φαρμάκι για χατίρι σου | και φέρ' το να το πιω | και να πεθάνω εγώ για σένα.

05. Στης Νάουσας το κάστρο Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Στης Νάουσας το κάστρο, | Μακρυνίτσα μου | καημό πο 'χει η καρδίτσα μου. | Έναν ήλιο κι' αμάν | κι' άλλον ήλιο κι' αμάν | βραδιάζει και που θα γείρω

06. Η παραστρατημένη Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Αργά σε βρίσκω μόνη κάθε βράδυ | να κρυφοκλαίς στου δρόμου τη γωνιά, | κορίτσι δεκαοχτώ χρονών ρημάδι, | δυστυχισμένο θύμα του ντουνιά. | Γιατί να είσαι παραστρατημένη | και να σε δέρνει η μοίρα σου σκληρά, | σαν το καράβι δίχως τιμονιέρη, | σαν το πουλάκι δίχως τα φτερά. | Σαν θα σκεφτείς καλά το πως τραβιέσαι | θα βγεις μετανιωμένη στη ζωή | θα κλαις και κάθε μέρα θα χτυπιέσαι | της νιότης σαν περάσει η ορμή.

07. Της τριανταφυλλιάς τα φύλλα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Της τριανταφυλλιάς τα φύλλα βρ' αμάν | θα τα κάνω φορεσιά αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Να τα βάλω να περάσω βρ' αμάν | να σου κάψω την καρδιά αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Σένα τα λέγω κι άκου τα | πάρε χαρτί και γράψε τα | Απεφάσισα πουλί μου βρ' αμάν | απεφάσισε κι εσύ αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Δυο καρδιές να γίνουν ένα βρ' αμάν | ένα σώμα μια ψυχή αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Σένα τα δίνω τα φλουριά | μαύρα μου μάτια και γλυκά

08. Είσαι πόντος Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γρηγόρης Ασίκης | Στίχοι: Γρηγόρης Ασίκης
Ζούλα, ζούλα το πουλεύεις | Νέο νούμερο γυρεύεις | Το φαΐ σου για ν’ αλλάξεις | Κι ύστερα να με πετάξεις | Είσαι ψεύτρα και ζηλιάρα | Άλφα μάρκα κατεργάρα | Το ρεκόρ το έχεις πάρει | Από κάθε αλανιάρα | Ζούλα, ζούλα μου το στρίβεις | Σαν ρωτώ κι εσύ με βρίζεις | Είσαι πόντος έξτρα, έξτρα | Κι ύστερα ζητάς και ρέστα | Ζούλα, ζούλα εξηγιέσαι | Και μετά μου το αρνιέσαι | Τώρα πάρε πια τη βόλτα | Κι όποια θέλεις χτύπα πόρτα

09. Κομμάτια μ’ έκανες Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Μου 'πες εχτές στα ξαφνικά | Πως θες να φύγεις | Κι έσβησε ο κόσμος μου | Κεράκι στη βροχή | Πώς να μπορέσω | Απ' την αρχή να ξαναρχίσω | Που 'σαι για μένα | Εσύ το τέλος κι η αρχή | Που 'σαι για μένα | Της ζωής μου η ζωή. | Κομμάτια μ' έκανες, κομμάτια | Πάνω που μπαίνει η άνοιξη | Χειμώνας μέσα στην καρδιά μου | Πάνω που μπαίνει η άνοιξη. | Μου 'πες εχτές στα ξαφνικά | Πως θες να φύγεις | Τι έχει φταίξει | Ψάχνει να 'βρει η καρδιά | Γυρίζει πίσω στα παλιά | Για να ξεθάψει | Την πρώτη σπίθα | Που της άναψε φωτιά | Γυρίζει πίσω | Εκεί στην πρώτη μας ματιά. | Κομμάτια μ' έκανες, κομμάτια | Πάνω που μπαίνει η άνοιξη | Χειμώνας μέσα στην καρδιά μου | Πάνω που μπαίνει η άνοιξη.

10. Γυρνάς Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ζήκας | Στίχοι: Γιώργος Ζήκας
Γυρνάς σε τόπους σκοτεινούς χωρίς παντιέρα | Και νάιλον φάτσες σε τραβάνε στο χορό | Χρώματα σχήματα πετιόνται στον αέρα | Και στο βωμό προσφέρεις χώμα και νερό | Σ’ αυτό το χάσιμο ελπίδα τ’ όνειρό σου | Πως κάποτε θα βρεις τον άνθρωπό σου | Μα εσύ εκεί με πίστη πάντα στον σκοπό σου | Σημάδια βάζεις να σε βρει ο άνθρωπός σου | Μες στου τριγώνου σου χτυπιέσαι τις γωνίες | Και στον καθρέφτη σου τα είδωλα θολά | Ντροπές ανάμικτες με σαρκικές θυσίες | Και προσευχές που δε σε βγάζουν πουθενά

11. Το πρώτο το τραγούδι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Το πρώτο το τραγούδι μου το 'μαθες εσύ, | ήταν ένα καράβι μ' ολόλευκο πανί. | Μα πριν καλά προλάβω τα λόγια για να πω, | έφυγες κάποιο βράδυ για μακρινό γιαλό. | "Πού πας καραβάκι με τέτοιο καιρό", | σου φώναζαν οι φίλοι, σου το 'λεγα κι εγώ. | Πέτρωσε το καράβι στη μέση του γιαλού, | πιάστηκε μες στο δίχτυ του γαλανού νερού. | Η θάλασσα δεν έχει δρόμο για να 'ρθώ, | στον ουρανό θ' ανέβω για να σε ξαναδώ. | "Πού πας καραβάκι με τέτοιο καιρό", | σου φώναζαν οι φίλοι, σου το 'λεγα κι εγώ.

12. Πες μου ψέματα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Πες μου ψέματα, πες μου ψέματα | πες μου ψέματα πολλά. | Πες μου ψέματα, τώρα σ' έμαθα, | δεν με ξεγελάς ξανά. | Τα αθώα παραμύθια σου | δράκους κρύβουν και θεριά, | μια σταλίτσα η αλήθεια σου, | καραβάκι στ' ανοιχτά. | Του λαβύρινθου το νήμα | έχω ξετυλίξει πια, | παίρνω απάνω μου το κρίμα, | φεύγω και σ' αφήνω γεια. | Πες μου ψέματα, πες μου ψέματα | πες μου ψέματα πολλά. | Μάτια ψέματα, χείλη ψέματα, | ένα ψέμα η αγκαλιά. | Κάθε που μου λες το "σ' αγαπώ" | μ' όρκους δήθεν της καρδιάς | νιώθω τον κρυφό σου το σκοπό, | τι ζητάς και πού το πας. | Του λαβύρινθου το νήμα | έχω ξετυλίξει πια, | παίρνω απάνω μου το κρίμα | φεύγω και σ' αφήνω γεια.

13. Κάθε δεκαπέντε Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Κάθε δεκαπέντε συναδιώμε με τα μάθια ‘κείνα | Μου’ ριξες τύχη μου κακή| Τα βάσανα με το σακί | Έχω βάσανα που δεν τα | Κάνω σ’ άνθρωπο κουβέντα | Φέρνεις που να μη σε εγνώρει | Μέσα στη ζωή μου ζόρι | Είν’ απαραίτητη σε μια | Φουρτούνα η απανεμιά

14. Έχεις κάτι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ζήκας | Στίχοι: Γιώργος Ζήκας
Έχεις κάτι που μαγεύει | έχεις κάτι που τραβά. | Τις ματιές όλου του κόσμου | αχ με βάζεις σε μπελά. | Τα ματάκια σου καλέ μου | τα είδα και χάθηκα. | Τα λογάκια σου γλυκέ μου | άκουσα και πιάστηκα. | Έχω γίνει εγώ για εσένα | του έρωτά σου άλλοθι. | Κι η αγάπη μου με ρίχνει | στην καρδιά σου αιχμάλωτη. | Τα ματάκια σου καλέ μου | τα είδα και χάθηκα. | Τα λογάκια σου γλυκέ μου | άκουσα και πιάστηκα.

15. Ο κοκαϊνοπότης Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παναγιώτης Τούντας | Στίχοι: Παναγιώτης Τούντας
Πού 'ναι εκείνα μου τα κάλλη | πού 'ναι η τόση εμορφιά, | στην Αθήνα, δεν είχε, άλλη | τέτοια λεβεντιά | Ήμουν κούκλα, ναι στ' αλήθεια | με μεγάλη αρχοντιά! | δε σας λέγω παραμύθια, | τρέλανα ντουνιά! | Μα μ' έμπλεξε ένας μόρτης | αχ ένας μάγκας πρώτης | μου πήρε ό,τι είχα και μ' αφήνει | Μου πήρε την καρδιά μου, | τα νιάτα τα λεφτά μου, | κι απ' τον καημό φουμάρω κοκαΐνη | Μ' αγαπούσαν αφεντάδες | νέοι γέροι και παιδιά | κι όλοι πρώτοι κουβαρντάδες | μεσ' στην αγορά | Αχ τι όμορφα περνούσα | με τραγούδια και κρασί, | κάθε μέρα εγλεντούσα! | τι ζωή χρυσή! | Και τώρα η καημένη | γυρίζω μαραμένη | γιατί ο σεβντάς του μάγκα δε μ' αφήνει, | με τρέλανε ο μόρτης | ο κοκαϊνοπότης | γι' αυτό κι εγώ φουμάρω κοκαΐνη

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης