Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

30 χρόνια επιτυχίες (1960-1990)





















Ο πρώτος δίσκος

01. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βρέχει φωτιά στη στράτα μου | φωτιά που μ' έχει κάψει | για τα φτωχά τα νιάτα μου | κανένας δε θα κλάψει | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου | Κύμα πικρό στην πλώρη μου | και τα πανιά σκισμένα | ούτε αδελφός αγόρι μου | δε νοιάστηκε για σένα | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου

02. Αργά είναι πια αργά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Αργά, είναι πια αργά | να τη λησμονήσω να φύγω | να κάνω πίσω | Είν' αργά, είναι πια αργά | Έχει γίνει αίμα μου στην καρδιά | Ντροπή, ξέρω είναι ντροπή | Τόσα που τραβάω να την αγαπάω | Ντροπή, ξέρω είναι ντροπή | Βλέπω για πού πάω μα την αγαπώ | Αργά, είναι πια αργά | Να τη λησμονήσω... | Αργά, είναι πια αργά | Είναι μια φωτιά δεν μπορώ πια | Για να τη σβήσω | Είν' αργά, είναι πια αργά | Έχω γίνει ένα με τη φωτιά | Ντροπή, ξέρω... | Αργά, είναι πια αργά | Είναι μια φωτιά...

03. Και λέγε-λέγε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | για κοίτα ένας νταλκάς σε πειρασμό με βάζει. | Με κοροϊδεύεις, με κάνεις ό,τι θες, | εγώ που έδιωχνα γυναίκες μέχρι χθες. | Και λέγε, λέγε, λέγε, λέγε, | ο χριστιανός μπερδεύτηκα. | Απ’ τα πολλά σου λέγε, λέγε | χωρίς να θέλω μπλέχτηκα. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | το ξύλο της χρονιάς, μου φαίνεται πως θέλεις. | Κοίτα μαζέψου πριν γίνει το κακό. | Πολύ σου πέφτει που σ’ αγάπησα εγώ. | Και λέγε, λέγε... | Και λέγε, λέγε... | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς

04. Καλύτερα μαζί σου και τρελός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς & Ειρήνη Χρυσοβέργη
Πέταξα τα σκεπάσματα | και φόρεσα ό,τι βρήκα, | και μες στην νύχτα με βροχή | τρεις παρά δέκα βγήκα. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Πάταγα στα βροχόνερα | και μ’ έδερνε τ’ αγιάζι, | μα μόνο η αγάπη σου | εμένανε με νοιάζει. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός.

05. Ο λαός τραγούδι θέλει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου & Μαρίνα Βλαχάκη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος & Γ. Βρούβας
Γίνε σίδερο και βράχος να χτυπάει το άγχος | μη σε πάρει από κάτω η παλιοζωή. | Να βρεις άκρη μη γυρεύεις, μην τα δυσκολεύεις, | κάθε μέρα που περνάει πίσω δεν θα ’ρθει. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα! | Η ζωή δεν είναι τρένο να πατήσεις φρένο | όπου θες να σταματήσεις και να κατεβείς. | Στου παράδεισου την πόρτα σε ρωτάνε πρώτα, | κι αν δεν γλέντησες ποτέ σου, μέσα δεν θα μπεις. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα!

06. Το μπουζούκι του Νικόλα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Νίκος Καρανικόλας
Δυο φίλοι απ' την Κοκκινιά | κάναν στο μαγαζί ζημιά | το μπουζούκι του Νικόλα του το σπάσανε | και το κέφι του απόψε το χαλάσανε | Όλα τα φταίει μια μικρή | που μπήκε μες στο μαγαζί | τη ματιά της στο Νικόλα την επέταξε | κι απ' τα φυλλοκάρδια μέσα αναστέναξε | Νικόλα μη σκοτίζεσαι | και μην κακοκαρδίζεσαι | το μπουζούκι σου οι φίλοι κι αν στο σπάσανε | της μικρής τα μάτια φταίνε που κοιτάξανε | Όλα τα φταίει μια μικρή | που μπήκε μες στο μαγαζί | τη ματιά της στο Νικόλα την επέταξε | κι απ' τα φυλλοκάρδια μέσα αναστέναξε

07. Τα πήρες όλα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Δε θέλω να γυρίσεις | και ας με καίει τόσο. | Παράτα με να ζήσεις, | δεν έχω να σου δώσω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες. | Δε θέλω να γυρίσεις, | αλήθεια σου μιλάω. | Τι χώρια, τι κοντά σου, | το ίδιο θα πονάω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες.

08. Αφιλότιμη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Ήμουνα μοναχοπαίδι, ήμουνα μοναχογιός, | κι έχω γίνει ψυχοπαίδι, κι έχω γίνει παραγιός. | Στη δική σου την καρδιά, αφιλότιμη, | πόσο λάθος με μετράς, αφιλότιμη. | Ήμουνα ο νοικοκύρης, ήμουνα ο σεβνταλής, | κι έχω γίνει μουσαφίρης, κι έχω γίνει κουρελής. | Στη δική σου την καρδιά, αφιλότιμη, | πόσο λάθος με μετράς, αφιλότιμη.

09. Ο ταξιτζής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή, | μαύρες ώρες και πικρές περνάω. | Ψάξε να βρεις μιαν ερημιά | να μην ακούω φωνή καμιά, | τη νύχτα αυτή πονάω. | Πριν από λίγο χώρισα, δεν έχω πού να πάω | πριν από λίγο χώρισα και σαν τρελός γυρνάω. | Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή. | Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή, | πού θα πάμε είναι το τελευταίο. | Εσύ που άκουσες πολλά | κι είδες ακόμα πιο πολλά | συγχώρα με που κλαίω.

10. Γυναίκες-γυναίκες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιάννης Παλαιολόγος | Στίχοι: Σόφη Παππά
Μέρες οι νύχτες μου και με γέρασαν | Γλέντια ξενύχτια αγκαλιές | Τόσες γυναίκες καημούς με κέρασαν | Κι ονειρεμένες βραδιές | Γυναίκες, γυναίκες | Περάσανε κι όμως | Εγώ στην ζωή μου | Απόμεινα μόνος | Το μόνο δώρο που πήρα απ' το χτες | Φωτογραφίες παλιές | Καρδιά μην κλαις | Ένα ποτήρι κρασί τα νειάτα μου | Κι όλο το ήπια με μιας | Γιατί καρδιά αναζητούν τα μάτια μου | Τον ερχομό μιας καρδιάς

11. Χθες το βράδυ στην ταβέρνα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Παναγιώτης Καμηλιέρης
Χτες το βράδυ στην ταβέρνα ήμουν σκεπτικός | καθισμένος στη γωνιά μου μελαγχολικός, | γέμιζα το ποτηράκι και το έπινα | και σκεπτόμουνα πώς ήμουν και πώς έγινα. | Ζούσα μια ξένοιαστη ζωή πριν σε γνωρίσω | προτού μ' ανάψεις τη φωτιά μες στην καρδιά, | μες στην ταβέρνα τώρα βρίσκομαι για σένα | πίνω μα η σκέψη μου σε σένα τριγυρνά. | Μ' έχουν χάσει οι δικοί μου και οι φίλοι μου | και το γέλιο έχει σβήσει απ' τα χείλη μου, | την ταβέρνα τώρα έχω μόνη συντροφιά | και για σένανε δεν θέλω να μου λένε πια.

12. Νομίζεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Νύχτωσε κι ακόμα το πιστεύεις | πως δεν θά ’ρθω να σε ξαναδώ. | Όμως το μυαλό σου μην παιδεύεις, | δεν μπορώ εγώ να σ’ αρνηθώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως το μυαλό σου βασανίζεις, | μ’ άλλην δεν μπορώ να κοιμηθώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως την καρδιά σου βασανίζεις, | νομίζεις. | Βιάστηκες συμπέρασμα να βγάλεις | κι ίσως να ’ναι λάθος σου αυτό. | Όμως στο μυαλό σου να το βάλεις | πως εσένα πάντα θ’ αγαπώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως το μυαλό σου βασανίζεις, | μ’ άλλην δεν μπορώ να κοιμηθώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως την καρδιά σου βασανίζεις, | νομίζεις.

13. Εγώ καλά σου τα ‘λεγα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εγώ καλά σου τα 'λεγα | και τ' άκουγες παράλογα | Περπάτησε ανάλογα | Θυμάσαι που σου τα 'λεγα; | Εγώ καλά σου τα 'λεγα | Γιατί δε συμβιβάζεσαι; | Που τρέχεις και τι βιάζεσαι; | Αμάρτησες; Κολάζεσαι! | Αδίκως θυσιάζεσαι | Γιατί δε συμβιβάζεσαι; | Αφού το κρίμα κρίνεται | κι ο αίτιος ευθύνεται | το πίνεις και δεν πίνεται | Εξαίρεση δε γίνεται | αφού το κρίμα κρίνεται

14. Υποκρίνεσαι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Μάκης Αλατζάς
Υποκρίνεσαι, το ξέρω, υποκρίνεσαι | κι επειδή σε αγαπώ μόνο μου δίνεσαι | Υποκρίνεσαι μαζί μου από συνήθεια | και ας κάνω πως δε ξέρω την αλήθεια | Κι εγώ πεθαίνω κάθε μέρα λίγο, λίγο | και απάνω στις πληγές, πληγές ανοίγω | Κι εγώ πεθαίνω κάθε μέρα λίγο, λίγο | μα δεν έχω πια τη δύναμη να φύγω | Υποκρίνεσαι, το ξέρω, υποκρίνεσαι | γιατί έτσι δυστυχώς μόνο μου δίνεσαι | Υποκρίνεσαι μαζί μου από συνήθεια | και ας κάνω πως δε ξέρω την αλήθεια | Κι εγώ πεθαίνω...

15. Εγώ ο ξένος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αφού για σένα είμαι ξένος τώρα πια | και δεν χωράω στη δική σου την καρδιά | θα φύγω σαν ένας θεός ξεθωριασμένος, | ξένος, για πάντα ξένος. | Εγώ που ήμουνα θεός | θα φύγω τώρα σαν τρελός, | θα φύγω σαν κυνηγημένος. | Εγώ που ήμουνα θεός | θα φύγω τώρα σαν τρελός, | απόκληρος και πικραμένος. | Εγώ ο ξένος, εγώ ο ξένος. | Εγώ ο ξένος που σ' αγάπησα πολύ | κι απ' την αγάπη έχω τόσο πικραθεί | θα γίνω τώρα ένας σταθμός λησμονημένος, | ξένος, για πάντα ξένος.

16. Μπαγλαμάδες και μπουζούκια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Σαν έρθει η ώρα να πεθάνω | να μην τρομάξετε παιδιά | εγώ το γλέντι μου θα κάνω | και τη στερνή μου τη βραδιά | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε  | Το τελευταίο μου ποτήρι | θέλω γεμάτο να το δω | κι απ' της ζωής το πανηγύρι | να φεύγω και να τραγουδώ | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε

17. Της γυναίκας η καρδιά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σκυφτέ διαβάτη της βροχής | και ταξιδιώτη της ζωής | η προδοσία μιας γυναίκας σε βαραίνει. | Μην πίνεις άλλο και μεθάς | και τη ζωή σου μη χαλάς, | είναι γραφτό ότι αρχίζει να πεθαίνει. | Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος | πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος, | της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος. | Σκυφτέ διαβάτη της βροχής | και ταξιδιώτη της ζωής | με την αλήθεια δεν μπορείς ποτέ να παίξεις. | Κι αν την αγάπησες πολύ | σου δίνω μία συμβουλή: | ποτέ γυναίκα στη ζωή να μην πιστέψεις.

18. Ένας αητός γκρεμίστηκε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αητός αητό μεγάλωνε | του ’λεγε και τον μάλωνε | αητόπουλο γεννήθηκες | μ’ αητό να ζευγαρώσεις | αητούς κι εσύ να δώσεις | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο | Κι εκείνο επαράκουσε | επήγε κι εξεστράτησε | μια πέρδικα ορέχτει | σε ρούγα πάει και πέφτει | κι ένας αητός γκρεμίστηκε | και το βουνό εσείστηκε | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ο Σαλονικιός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | να βγει να χορέψει, ο Σαλονικιός | Άιντε, κάντε του λεζάντα | την βραδιά να κλέψει, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες ν' αρχίσουν τσιφτετέλια | ν' ανάψουνε τα τέλια, ολοταχώς | Και τα μπουζούκια να κάψουν το πατάρι | χορεύει και γουστάρει, ο Σαλονικιός | Γλέντι όμορφο και φίνο | φούντωσε κι απόψε, ο Σαλονικιός | Άιντε, στην υγειά του πίνω | να 'ναι πάντα ωραίος, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός

02. Ο παλιατζής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αυτό το σπίτι που το βλέπεις σκοτεινό | τον παλιατζή απόψε νά ’ρθει περιμένει | για να μαζέψει ακόμα ό,τι μένει | από μια αγάπη που χτυπήθηκε σκληρά | από του μαύρου χωρισμού τη συμφορά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | Πάρ’ το τσουβάλι κι έλα μέσα, παλιατζή | έχω ενθύμια πολλά να το γεμίσεις | Μάζεψε όλες τις σκληρές μου αναμνήσεις | δεν έχω δύναμη να βλέπω τα παλιά | που μου θυμίζουν μια χαμένη αγκαλιά | Πάρε ό,τι θέλεις...

03. Αγάπη μου επικίνδυνη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Με τι καρδιά ξαναγύρισες | συγγνώμη να μου ζητήσεις | κι απάνω που σε λησμόνησα | ό,τι μου ’κανες να μου θυμίσεις | Αγάπη μου επικίνδυνη | φοβάμαι και τη σκιά σου | ερείπιο με κατάντησες | με τον άπιστο τον έρωτά σου | Δεν είμαι πια για πειράματα | να φύγεις και να μ’ αφήσεις | δεν έχω πια άλλο τίποτα | μόνο ερείπια για να γκρεμίσεις | Αγάπη μου επικίνδυνη | φοβάμαι και τη σκιά σου | ερείπιο με κατάντησες | με τον άπιστο τον έρωτά σου

04. Λέγε με παλιόπαιδο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | όπως θες εσύ. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με ξενύχτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Για όσα έκανα για σένα | μη μου λες ευχαριστώ, | μα δεν μπορείς εσύ εμένα | να με λες αχάριστο. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | λέγε με όπως θες, | πως με τα ξενύχτια μου στο δικό μας σπίτι | άναψα φωτιές. | Μα μη με λες αχάριστο, αγάπη μου, αν θες.

05. Ο φαντάρος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Όσο χρειάστηκε να πιεις ένα τσιγάρο | και να μου σβήσεις και την κάφτρα στην καρδιά | τόσο χρειάστηκε να κάψεις τον φαντάρο | που κάνει όνειρα για σένα στη σκοπιά. | Έκανες, έκανες ένα τσιγάρο, | Πέθανες, πέθανες ένα φαντάρο. | Όσο χρειάστηκε να πιεις ένα τσιγάρο | έγινε η αγάπη σου κι ο έρωτας καπνός | γιατί τον πίκρανες απόψε τον φαντάρο | έναν φαντάρο που κοιμάται μοναχός. | Έκανες, έκανες ένα τσιγάρο, | πέθανες, πέθανες ένα φαντάρο.

06. Εγώ δεν είμαι ένοχος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Αναστενάξτε φυλακές και σίδερα λυγίστε | δακρύστε δεσμοφύλακες και εσείς κελιά ραγίστε… | Εγώ δεν είμαι ένοχος, μα ποιος θα με πιστέψει | ζητάν να με δικάσουνε χωρίς να έχω φταίξει | Καταδικάστε με, να δω τι θα κερδίσετε | μια μάνα δίχως γιο μες τη ζωή θ’ αφήσετε | Εμένα με κατάστρεψε του κόσμου η κακία | κι από αθώο, ένοχο με λέει η κοινωνία

07. Καρδιά μου είχες αγαπήσει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Σε όρκους πίστεψες καρδιά μου | Και σε αμαρτωλό φιλί | Μη θες και την στερνή βραδιά μου | Να με πικράνεις πιο πολύ | Καρδιά μου είχες αγαπήσει | Μα ο καημός δεν σ' έχει αφήσει | Καρδιά μου θα ΄σαι μες στο χώμα | Και βλέπω να πονάς ακόμα | Τους πόνους μοίραζες καρδιά μου | Με την δική σου ζυγαριά | Μη θες και την στερνή βραδιά μου | Να μου την κάνεις πιο βαριά

08. Αποκοιμήθηκα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Ξεφυλλίζοντας απόψε τα όνειρά μου | να περάσει όπως, όπως η βραδιά μου | στη δική σου τη σελίδα εσταμάτησα | και θυμήθηκα για σένανε πως δάκρυσα. | Μα δεν θυμήθηκα το χρώμα των ματιών σου | ούτε τον ήχο της φωνής σου δεν θυμήθηκα. | Και προσπαθώντας κάτι για να θυμηθώ | αποκοιμήθηκα. | Αν σ' αγάπησα απόψε δεν θυμάμαι | και αλήθεια σου το λέω, δεν λυπάμαι. | Κάποιο δάκρυ μου αν κύλησε για σένανε | πες πως ήταν κάποιο δάκρυ για κανένανε.

09. Να είχα το κουράγιο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Αντώνης Μπακιρτζής
Είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση | έκανα στάση στη δική σου γειτονιά | με αγωνίες και καημούς έχω χορτάσει | είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση | Να είχα το κουράγιο | την αγκαλιά σου να την απαρνιόμουνα | να είχα το κουράγιο | στη γειτονιά σου να μην ξαναρχόμουνα | Είχα λουλούδια στην καρδιά και συ μια πέτρα | κάτσε και μέτρα πόσο μου ‘κανες κακό | τι μου ‘χεις δώσει και τι πήρες κάτσε μέτρα | είχα λουλούδια στη καρδιά και συ μια πέτρα | Να είχα το κουράγιο | την αγκαλιά σου να την απαρνιόμουνα | να είχα το κουράγιο | στη γειτονιά σου να μην ξαναρχόμουνα

10. Του κόσμου το περίγελο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Του κόσμου το περίγελο | χαράματα περνάει | μπροστά στο παραθύρι της | και σιγοτραγουδάει | Του κόσμου το περίγελο | κατάντησε να γίνει | και όλα αυτά για χάρη της | και όλα αυτά για κείνη | Του κόσμου το περίγελο | περνά κι αναστενάζει | έχει στα στήθια του φωτιά | μα ποιος τη λογαριάζει

11. Μας υποχρέωσες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Ήρθες απόψε δυο λεπτά, | μ’ αναστατώνεις την καρδιά | και φεύγεις, και φεύγεις. | Ήσουνα λες περαστική, | μ’ άνοιξες κι άλλη μια πληγή | και φεύγεις, και φεύγεις. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Ήρθες απόψε ξαφνικά, | φέρνεις στο νου μου τα παλιά | και φεύγεις, και φεύγεις. | Σαν ένα σύννεφο περνάς | και με τον πόνο με κερνάς | και φεύγεις, και φεύγεις. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες.

12. Γιατί καλέ γειτόνισσα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Βρήκα την πόρτα σου κλειστή | και το κλειδί παρμένο. | κοντεύουνε χαράματα | κι απ' έξω περιμένω. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή; | Πότε μου λες πως δε με θες | και πότε με γυρεύεις | ας ήξερα πώς σκέπτεσαι | και τι θεό λατρεύεις. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή;

13. Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα | γιατί την είχα σαν μικρό παιδί | κι όλα τα λάθη της τα συγχωρούσα | πικρή στιγμή μαζί μου να μη δει | Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει | λέει πως ήμουν ένοχος εγώ | πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει | ακόμα μια φορά σε συγχωρώ | Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα | γιατί την είχα πάντοτε ψηλά | γιατί μέσα στα μάτια την κοιτούσα | για να τη βλέπω μόνο να γελά | Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει | λέει πως ήμουν ένοχος εγώ | πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει | ακόμα μια φορά σε συγχωρώ

14. Εγώ να δεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως πετάς | και πως μακριά μου δε ζεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με κοιτάς | στο σώμα μου θέλεις να μπεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως μεθάς, | πως είμαι το κέντρο της γης. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με φιλάς | το στόμα μου θέλεις να πιεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις.

15. Το κιτρινισμένο γράμμα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Τα στερνά της λόγια τα 'χω στο χαρτί γραμμένα | κι αν για κείνη δεν υπάρχω, ζει αυτή για μένα. | Τ' όνομά της πάντα λέω κι ο καημός με καίει | κι αν αυτή γελά που κλαίω, η καρδιά μου φταίει. | Το κιτρινισμένο γράμμα θυμητήρι το κρατώ, | μια και στο φριχτό μου δράμα ήτανε αρχή αυτό. | Πίνω μήπως την ξεχάσω κι ο καημός μ' αφήσει, | μα το νου μου πάω να χάσω πριν ο πόνος σβήσει. | Μες στη σκέψη μου υπάρχει πάντα η μορφή της | κι ας μου λέει πως δεν θά 'ρθει η υπογραφή της.

16. Κύριος ήρθα, κύριος φεύγω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Εμένα, δεν θα με ξεχάσεις | δεν θα φύγω ποτέ απ' την ψυχή σου | τις νύχτες σαν ρίγος θα περνάω στο κορμί σου | θα λες το όνομά μου και θα τρέμει η φωνή σου | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | εγώ σ' αγάπησα, εγώ σε τίμησα | εγώ σε πρόσεξα και σε σεβάστηκα | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Εμένα, δεν θα με ξεχάσεις | δεν θα φύγω ποτέ απ την καρδιά σου | θα ζω, θα υπάρχω μέσα στα κύτταρά σου | θα κλείνεις τα μάτια και θα με έχεις μπροστά σου | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | εγώ σ' αγάπησα, εγώ σε τίμησα | εγώ σε πρόσεξα και σε σεβάστηκα | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω

17. Και τα λέω σε σένα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Σου λέω μη θυσιάζεσαι | σου λέω πως ο κόσμος ειν' σκληρός | σου λέω μη, μη μοιράζεσαι | γιατί δε ζεις και φεύγει ο καιρός. | Και τα λέω σε σένα, σε σένα π' αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ' ακούω εγώ | και τα λέω σε σένα, σε σένα π' αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ' ακούω εγώ | να τ' ακούω αγάπη μου εγώ. | Σου λέω μη, μη σκορπίζεσαι | σου λέω και βάλτο στο μυαλό | σου λέω μη, μη σκοτίζεσαι | γιατί κανείς δε σου χρωστάει καλό. | Και τα λέω σε σένα, σε σένα π' αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ' ακούω εγώ | και τα λέω σε σένα, σε σένα π' αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ' ακούω εγώ | να τ' ακούω αγάπη μου εγώ. | Και τα λέω σε σένα, σε σένα π' αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ' ακούω εγώ | και τα λέω σε σένα, σε σένα π' αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ' ακούω εγώ | να τ' ακούω αγάπη μου εγώ.

18. Άνθρωπος είσαι και λυγάς Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Το ξέρω οι άντρες δεν κλαίνε | το ξέρω πως είναι ντροπή | μα ένα σου λέω μονάχα | να μη σε βρει | Όσο δυνατός κι αν είσαι | όσο αν αντέχεις κι αν κρατάς | άνθρωπος είσαι, άνθρωπος είσαι | άνθρωπος είσαι και λυγάς | Το ξέρω οι άντρες δεν κλαίνε | μα τέτοιες στιγμές πώς κρατάς | και σκέψου αν δεν είχα κι εσένα | να μ' αγαπάς | Όσο δυνατός κι αν είσαι | όσο αν αντέχεις κι αν κρατάς | άνθρωπος είσαι, άνθρωπος είσαι | άνθρωπος είσαι και λυγάς

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης