Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Παραγγελιές No. 1



















Ο πρώτος δίσκος

01. Όποια και να 'σαι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

02. Ο παλιατζής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αυτό το σπίτι που το βλέπεις σκοτεινό | τον παλιατζή απόψε νά ’ρθει περιμένει | για να μαζέψει ακόμα ό,τι μένει | από μια αγάπη που χτυπήθηκε σκληρά | από του μαύρου χωρισμού τη συμφορά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | Πάρ’ το τσουβάλι κι έλα μέσα, παλιατζή | έχω ενθύμια πολλά να το γεμίσεις | Μάζεψε όλες τις σκληρές μου αναμνήσεις | δεν έχω δύναμη να βλέπω τα παλιά | που μου θυμίζουν μια χαμένη αγκαλιά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | 
από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή

03. Μια Κυριακή Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή | Μια Κυριακή, ήρθες με τσίπουρο πιωμένος και ρακί | Μπήκες και πήρες το παιδί μου, μια Κυριακή | Βγήκες και πήρες την ψυχή μου, μια Κυριακή | Δεν το μπορώ, το προσκεφάλι του το άδειο να θωρώ | Δεν το βαστώ, να 'ναι το στόμα του γαρύφαλλο κλειστό | Κι έλα, ξερίζωσ' την καρδιά μου, σαν τον ανθό | Να μπω κι εγώ απ' το χώμα χάμω, να κοιμηθώ | Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή

04. Όταν κοιμάται ο δυστυχής Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Όταν κοιμάται ο δυστυχής | κανείς μην τον ξυπνήσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | Μέσα σε ένα όνειρο | μπορεί και να ξεχάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | Κάποια γυναίκα πέρασε | μέσα από τη ζωή του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του.

05. Σ' αγάπησα για μια φορά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Μην ψάχνεις την παλιά πληγή στο στήθος μου, | την έκλεισε ο χρόνος. | Και τα σημάδια μη ζητάς | που χάραξε ο πόνος. | Σ’ αγάπησα για μια φορά, | σ’ αγάπησα, πιο πάνω απ’ ό,τι άξιζες φοβάμαι. | Για σένα έκλαψα πικρά, | μα τώρα σε λυπάμαι, μα τώρα σε λυπάμαι. | Δεν φέρνεις πίσω τα παλιά με δάκρυα, | χωρίσαμε στ’ αλήθεια. | Πληγή βαθιά ο χωρισμός | που μου ’γινε συνήθεια. | Σ’ αγάπησα για μια φορά, | σ’ αγάπησα, πιο πάνω απ’ ό,τι άξιζες φοβάμαι. | Για σένα έκλαψα πικρά, | μα τώρα σε λυπάμαι, μα τώρα σε λυπάμαι.

06. Εχτές που γιόρταζες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Εχτές που γιόρταζες σου στρώσαμε ένα πιάτο | κι ένα ποτήρι στ’ όνομά σου με κρασί. | Mου γράφεις το 'σπασες εκείνο το κοντράτο | κάμε ό,τι πρέπει γιε μου κι ό,τι θες εσύ. | Το ριζικό μας ήταν βάσανα γιομάτο | και η χαρά μας ήταν πάντοτε μισή. | Εχτές που γιόρταζες σου στρώσαμε ένα πιάτο | κι ένα ποτήρι στ’ όνομά σου με κρασί. | Καμιά φορά ο τοίχος όπως πάντα στάζει | για τους φτωχούς και ο Θεός είναι φτωχός. | Μού’ πε ο γιατρός να κάνω μπάνια δεν πειράζει | μ' αυτά που στέλνεις τρώμε, δόξα σοι ο Θεός. | Κάμε κουράγιο μη σε παίρνει το μαράζι | Ήταν γραμμένη η ξενιτειά κι ο χωρισμός. | Καμιά φορά ο τοίχος όπως πάντα στάζει | Για τους φτωχούς και ο Θεός είναι φτωχός.

07. Αλήτης Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Μάριος Τόκας
Σε χίλιους δυο μπελάδες | Για σένα μπλέκουμαι | Στην γειτονιά σου όλοι | Για αλήτη μ' έχουνε | Τόσα στο κατώφλι σου | Βράδυ ξαγρυπνώ | Άνοιξε για λίγο την πόρτα | Πώς ν' αντέξω, πώς | Αχ, δεν μπορώ μοναχός | Τι τάχα σού 'χω φταίξει | Και μάγια μού 'κανες | Και με κακολογούνε | Στις γύρω γειτονιές

08. Χαροκόπου 1942-1953 Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εφτά νομά, σ’ ένα δωμά, | πού να ξαπλώ, να κλείσεις μά, ; | Ο ένας πάει σινεμά | ο άλλος πέφτει και κοιμά, | ύπνος με βάρδια δηλαδή | στην πόρτα σύρμα για κλειδί. | Εφτά νομά, δυστυχισμέ, | σ’ ένα δωμά, φυλακισμέ, | δικαίως αγανακτισμέ, | και με τα πάντα αηδιασμέ, | Πώς τα ’χεις έτσι μοιρασμέ, | ντουνιά ψευτοπολιτισμέ; | Οι δυο δουλε, απ’ τους εφτά | από τα χρέ, τι να προφτά, ; | Σαν τα τσουβά, σαν τα σκουπί, | εφτά νομά, χωρίς ελπί, | σ’ ένα δωμά, μισογιαπί. | Ποιος να φωνά, και τι να πει;

09. Μεθυσμένη μου αγάπη Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Βραδιές γεμάτες μελαγχολία, | κι ο έρωτάς σου μια αμαρτία, | κάθε γωνιά μες στην καρδιά μου είσαι κι εσύ. | Βραδιές γεμάτες με αναμνήσεις | και υποσχέσεις πως θα γυρίσεις, | μες στο δωμάτιο τα πάντα είσ’ εσύ. | Μεθυσμένη μου αγάπη, | πάρε την καρδιά μου, πάρ’ την, | αφού ξέρω σαν και μένα είσαι κι εσύ. | Μεθυσμένη μου αγάπη, | πάρε την καρδιά μου, πάρ’ την. | Με μισή αγάπη ποιος μπορεί να ζει; | Βραδιές γεμάτες χωρίς φεγγάρι, | αυτή η αγάπη πού θα με βγάλει, | εσύ ’σαι μόνη κι εγώ είμαι φυλακή. | Πάρ’ ένα δρόμο κι όπου σε βγάλει, | πιοτό δεν είσαι μα είσαι ζάλη, | είσαι αγάπη, είσαι στίγμα στην ψυχή. | Μεθυσμένη μου αγάπη, | πάρε την καρδιά μου, πάρ’ την, | αφού ξέρω σαν και μένα είσαι κι εσύ. | Μεθυσμένη μου αγάπη, | πάρε την καρδιά μου, πάρ’ την. | Με μισή αγάπη ποιος μπορεί να ζει;

10. Με τελείωσες Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Η γη όλο γυρίζει ζαλίστηκε όλη η πλάση | κι ο νους στριφογυρίζει σε σένα που ‘χω χάσει | Με τελείωσες κι ας γινόμουνα για σένα μια ζωή θυσία | με τελείωσες κι έγινε η αγάπη ψέμα και υποκρισία | Η γη όλο γυρίζει μες του πιοτού τη ζάλη | τα ολόγλυκά σου χείλη τα πίνω στο μπουκάλι | Με τελείωσες κι ας γινόμουνα για σένα μια ζωή θυσία | με τελείωσες κι έγινε η αγάπη ψέμα και υποκρισία

11. Αγαπάω σαν παιδί αγαπάω Τραγούδι: Αντύπας
Μουσική: Άγγελος Καλαβρυτινός | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου & Αντύπας
Αγαπάω σαν παιδί, αγαπάω | κι ώρες δύσκολες περνάω. | Ζαλίζομαι και χάνομαι, | τον κόσμο τον αφήνω | αφήστε με στη ζάλη μου, | σβήνω για `κείνη, σβήνω. | Αγαπάω σαν παιδί, αγαπάω | κι ώρες δύσκολες περνάω. | Ζαλίζομαι και χάνομαι, | και πυρετός με πιάνει | αφήστε με στον πόνο μου | κακό δεν έχω κάνει. | Αγαπάω σαν παιδί, αγαπάω | κι ώρες δύσκολες περνάω. | Ζαλίζομαι και χάνομαι, | και τα `χω μπερδεμένα | αφήστε με στη σκέψη μου | δεν πείραξα κανένα. | Αγαπάω σαν παιδί, αγαπάω | κι ώρες δύσκολες περνάω.

12. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | σαν άνθρωπος να κλαίει | να του χτυπώ τα τέλια του | τον πόνο μου να λέει | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Δεν τον χωρά τον πόνο μου | η δόλια η καρδιά μου | ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε | στερνή παρηγοριά μου | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | φίλο μου να τον κάνω | αφού κανείς δε με πονά | μαζί του θα πεθάνω | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου

13. Στρώσε μου να κοιμηθώ Τραγούδι: Κ. Γκρέυ & Β. Τσιτσάνης & Α. Ρεπάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πήρα τη στράτα κι έρχομαι | μες στη βροχή και βρέχομαι | στα σκαλοπάτια σου εγώ σφυρίζω | άνοιξε μέσα για να μπω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Να με στεγνώσεις με φιλιά | μες στη θερμή σου αγκαλιά | και μη μ' αφήσεις πια να ξαναφύγω | κοντά σου βάλε με να ζω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Κανένα μάτι μη μας δει | πέτα σαν πρώτα το κλειδί | και έχεις το λόγο μου | γλυκιά μου αγάπη | στιγμή δεν θα σ' απαρνηθώ | και στρώσε μου να κοιμηθώ

14. Φέρτε μια κούπα με κρασί Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Φέρτε μια κούπα με κρασί | και κάντε μου παρέα, | για μένα απόψε η βραδιά | είναι η τελευταία. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Πέστε τραγούδια θλιβερά | απ’ της καρδιάς τα βάθη, | δεν είναι άλλα πιο βαριά | απ’ τα δικά μου πάθη. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Κι αν δείτε, φίλοι, κάποτε | μια μάνα πικραμένη, | πέστε ας το πάρει απόφαση | κι ας μη με περιμένει. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα.

15. Το βουνό Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Λουκάς Νταράλας | Στίχοι: Ευάγγελος Πρέκας
Θ' ανέβω και θα τραγουδήσω | στο πιο ψηλότερο βουνό | ν' ακούγεται στην ερημιά | ο πόνος μου με την πενιά | Με το βουνό θα γίνω φίλος | και με τα πεύκα συντροφιά | κι όταν θα κλαίω και πονώ | θ' αναστενάζει το βουνό | Απάνω στο βουνό θα μείνω | κι από τον κόσμο μακριά | θα κλαίω μόνος θα πονώ | και θα μ' ακούει το βουνό

Ο δεύτερος δίσκος

01. Γιε μου, γιε μου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Γιε μου, είν’ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου | που σε βλέπω σαν ξερόφυλλο του ανέμου | στη ζωή κυνηγημένος να γυρνάς | Γιε μου, δεν τον άκουσες τον δόλιο σου πατέρα | παρασύρθηκες και μέρα με τη μέρα | είσαι είκοσι χρονών κι όμως γερνάς | Γιε μου, τι περιμένεις, πε μου | σ’ έναν δρόμο λασπωμένο | θα ’σαι πάντα σα δεντρί ξεριζωμένο | δίχως μοίρα, δίχως ήλιο κι ουρανό | Γιε μου, τον καημό μου συλλογίσου | γύρνα σπίτι να γλυκάνω την πληγή σου | γιε μου, γιε μου, πώς πονώ | Γιε μου, είν’ οι άνθρωποι απάνθρωποι καλέ μου | οι αρχόντοι είν’ εμπόροι του πολέμου | και γελούν όταν το δάκρυ μας κυλά | Γιε μου, μην πιστεύεις σε κανέναν ακριβέ μου | ως κι οι φίλοι σου χαρήκανε, Θεέ μου | που ’χεις πέσει τώρα τόσο χαμηλά

02. Στη μέση του δρόμου Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Στη μέση του δρόμου στάθηκα | Θεέ μου, πού είμαι, χάθηκα | Πού είσαι εσύ που σε κράταγα χθες | Σε μια απουσία χιλιάδες πληγές | Κι όλο το σκέπτομαι, σε ξανασκέπτομαι | πως με αγάπησες για λίγο μόνο | Μα κι αν με ρώταγαν τώρα που μ' άφησες | θα ξαναδιάλεγα τον ίδιο πόνο | Στη μέση του δρόμου στάθηκα | Στη μέση του δρόμου ξέμεινα | Αγώνα να ζήσω έδινα | Εγώ νυχτερίδα που τρέμει το φως | κι εσύ μακριά μου σα μαύρος καπνός | Κι όλο το σκέφτομαι... | Στη μέση του δρόμου στάθηκα | Κι όλο το σκέπτομαι, το ξανασκέπτομαι | θα ξαναδιάλεγα τον ίδιο πόνο | Στη μέση του δρόμου στάθηκα

03. Ο τρελός Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | και μη τον συνεφέρεις | Τι κρύβει μέσα το μυαλό | ενός τρελού δεν ξέρεις | Μπορεί να βρει στην τρέλα του | αυτά που ’χει ποθήσει | και που δεν αξιώθηκε | να δει και ν’ αποκτήσει | Βρε άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | άσ’ τονε στο όνειρό του | Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε | κι έφτιαξε ένα δικό του

04. Το κουρασμένο βήμα σου Τραγούδι: Αθηναϊκή Κομπανία
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Αργά, αργά, βαριά, βαριά | σ' ακούω στο σκοτάδι | Το κουρασμένο βήμα σου να σέρνεται | κάθε βράδυ, κάθε βράδυ | Καρδιοχτυπάς, παραμιλάς | μπρος στο παράθυρο της | και με παράπονο πικρό της τραγουδάς | το σκοπό της, το σκοπό της | Σε παίρνουν τα χαράματα | ενώ αυτή κοιμάται | μην τυραννιέσαι άδικα και μην πονάς | δε λυπάται, δε λυπάται

05. Εγώ με την αξία μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Εγώ με την αξία μου κι όχι με ξένες πλάτες | περήφανα περπάτησα μες στης ζωής τις στράτες. | Εγώ με την αξία μου, με το φιλότιμό μου | κρατάω πάντα στη ζωή ψηλά το μέτωπό μου. | Περάσαν απ' τα χέρια μου λεφτά, γυναίκες μάτσα | κι αντιμετώπισα εχθρούς, φουρτούνες και στραπάτσα. | Δεν έδωσα δικαίωμα ποτέ μου σε κανένα | να πει πως αναδείχτηκα με τα φτερά τα ξένα.

06. Θα τη βρω την άκρη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιώργος Θεοδοσιάδης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Θα τη βρω την άκρη, μην το συζητάς | όταν είσαι αητόπουλο πάντα θα πετάς | χόρεψε στο πλάι μου και μη με ρωτάς | θα τη βρω την άκρη, μην το συζητάς. | Κι αν μονάχος μου παραμιλώ | θα πιω, θα κλάψω και θα τη βρω. | Θα τη βρω την άκρη κάπου μια βραδιά | θα τη βρω για `σένανε που `χω στην καρδιά | όταν είσαι αητόπουλο πάντα θα πετάς | θα τη βρω την άκρη, μην το συζητάς. | Κι αν μονάχος μου παραμιλώ | θα πιω, θα κλάψω και θα τη βρω.

07. Με τα ρούχα κοιμάμαι Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Αγάπη μου, | αγάπη μου, | αγάπη μου, | απ' τον καιρό που έχεις φύγει | έχω μισήσει το κρεβάτι μου, | αγάπη μου, | αγάπη μου, | αγάπη μου, | τ' αφήνω ξέστρωτο και κλαίω | για τα λάθη μου, | Με τα ρούχα κοιμάμαι, | με τα ρούχα ξυπνάω, | όλα γύρω ρημάξανε, | κι ότι βρίσκω τα σπάω, | με τα ρούχα κοιμάμαι, | σαν αλήτης του δρόμου, | στο κορμί μου πονάνε, | τα σημάδια σου μόνο, | Αγάπη μου, | αγάπη μου, | αγάπη μου, | απ' τη στιγμή που έχεις φύγει | καίει στο πρόσωπο το δάκρυ μου, | αγάπη μου, | αγάπη μου, | αγάπη μου, | γύρισε πίσω να γλιτώσω | από τα πάθη μου, | Με τα ρούχα κοιμάμαι, | με τα ρούχα ξυπνάω, | όλα γύρω ρημάξανε, | κι ότι βρίσκω τα σπάω, | με τα ρούχα κοιμάμαι, | σαν αλήτης του δρόμου, | στο κορμί μου πονάνε, | τα σημάδια σου μόνο, | Αγάπη μου, | αγάπη μου, | αγάπη μου.

08. Σε χάνω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Δημήτρης Κορδατζής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Όλου του κόσμου οι συννεφιές | Στα μάτια σου ανταμώνουν | Του έρωτα σου οι σκιές | Τη σκέψη μαστιγώνουν | Και όσα ζήσαμε στο χθες | Το αίμα μου παγώνουν | Σε χάνω | Και δεν ξέρω τι να κάνω | Σε χάνω | Και δεν έχω επιλογές | Και αντάμωσαν στις πίκρες μου απάνω | Για σένα όλου του κόσμου οι συννεφιές | Όλου του κόσμου οι συννεφιές | Απόψε με τυλίγουν | Οι αναμνήσεις μας θηλιές | Που νιώθω να με πνίγουν | Και αυτά που ζήσαμε στο χθες | Βαθιές πληγές μ’ ανοίγουν

09. Στη φωτιά θα πέσω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στη φωτιά θα πέσω αν μου πεις να πέσω, | στο γκρεμό θα πέσω αν το θες εσύ. | Ούτε θα τρομάξω, | ούτε θα πονέσω, | στο γκρεμό θα πέσω αν το θες εσύ. | Στα δικά σου χέρια η ζωή τραγούδι, | στα δικά σου χέρια η ζωή χρυσή. | Ούτε θα τρομάξω, | ούτε θα πονέσω, | στο γκρεμό θα πέσω αν το θες εσύ. | Στη φωτιά θα πέσω αν μου πεις να πέσω, | τόσο σε λατρεύω, τόσο σ' αγαπώ. | Ούτε θα τρομάξω, | ούτε θα πονέσω, | στη φωτιά θα πέσω, τόσο σ' αγαπώ.

10. Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω Τραγούδι: Π. Γαβαλάς & Έ. Λάμπο
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Το σατράπη εμένα μη μου παριστάνεις | γιατί όσο αν σ' εκτιμώ και σ' αγαπώ | σα γλεντώ δε θέλω έλεγχο να κάνεις | σ' ότι πιω σ' ότι χορέψω σ' ότι πω. | Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω | και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω. | Απ΄τη σούρα μου τη μύτη μου δε βλέπω | μα γλεντάω δίχως να παρεκτραπώ | και γι αυτό ελέγχους δεν σου επιτρέπω | σ' ότι πιω σ' ότι χορέψω σ' ότι πω. | Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω | και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω. | Πάρ ΄το απόφαση πως δεν σου πέφτει ο λόγος | η γυναίκα πρέπει να 'ναι πάντα υπό | και υποτάξου και εξηγήσου αναλόγως | σ' ότι πιω σ' ότι χορέψω σ' ότι πω. | Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω | και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.

11. Τα ξένα χέρια Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όποιος μεγάλωσε στα ξένα χέρια | κι ήπιε το δάκρυ της ορφάνιας το πικρό | αυτός γνωρίζει τι θα πει | να τρως με πόνο το ψωμί | όταν βρεθείς χωρίς προστάτη στη ζωή | Είναι πικρά είναι βαριά τα ξένα χέρια | τα ξένα χέρια είναι μαχαίρια | Και στην αγάπη μου τα όνειρά μου | κι αυτά γκρέμισαν από της μοίρας την οργή | αυτός που μου 'χε υποσχεθεί | πως θα μ' αλλάξει τη ζωή | κι αυτός δεν είχε μες τα στήθια του ψυχή

12. Μες στην πολλή σκοτούρα μου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μες στην πολλή σκοτούρα μου | γιατί να σε γνωρίσω | κλαίω και λέω μυστικά για σένανε | γιατί να σ' αγαπήσω | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως πια δε με γνωρίζεις | αφού η καρδιά μου επόνεσε για σένανε | γιατί με βασανίζεις | Θέλω να ξέρω πού γυρνάς | με ποιον εκουβεντιάζεις | τα μάτια σου τ' αράπικα πόσους γελούν | όταν γλυκοκοιτάζεις

13. Σου ’δωσα διαζύγιο Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Σου ’δωσα διαζύγιο, | τι θέλεις πια από μένα; | Τώρα γυρίζεις και τα λες | τι μού ’χεις καμωμένα. | Τρελή σε στεφανώθηκα | μες στον Άγιο Διονύση | και σ’ έκανα νοικοκυρά | και ποιος να σου μιλήσει | Έπρεπε να σε παίδευα, | να ’καιγα την καρδιά σου. | Πάρε το διαζύγιο | και τράβα στη δουλειά σου.

14. Με τα φώτα νυσταγμένα Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά | τριγυρνάνε οι νταλίκες στην Αθήνα | στα λιμάνια, στους σταθμούς, στην αγορά | ό,τι ψάχνεις στη ζωή να βρεις ξεκίνα. | Σ' έχω δει πολλές φορές να τριγυρνάς | στο λαβύρινθο της πόλης σαν χαμένος | το σακάκι σου στον ώμο να κρατάς | κι όλους όσους δεν θυμούνται φορτωμένος. | Σα σκηνές από ταινία "προσεχώς" | μοιάζεις μέσα στις στροφές αυτού του νόστου | δυο γενιές χαμένες πίσω δυστυχώς | κι η Αθήνα μια μητρόπολη του νότου.

15. Απόψε είναι βαριά Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Απόψε είναι βαριά | η δόλια μου καρδιά | Σκοτείνιασαν τα πέρατα κι ερήμωσαν οι δρόμοι | κι εμένα το κορίτσι μου δε φάνηκε ακόμη | Απόψε είναι βαριά | η δόλια μου καρδιά | απόψε είναι βαριά | Να κάμω υπομονή | ποιος ξέρει αν φανεί | Το δρόμο μήπως έχασε και τόσο έχει αργήσει | ή μήπως μ' εγκατέλειψε και πια δε θα γυρίσει | Να κάμω υπομονή | ποιος ξέρει αν φανεί | να κάμω υπομονή | Απόψε ο φτωχός | θα μείνω μοναχός | Θα γύρω το κεφάλι μου στο κρύο μαξιλάρι | και μες τα μαύρα δάκρυα ο ύπνος θα με πάρει | Απόψε είναι βαριά | η δόλια μου καρδιά | απόψε είναι βαριά

Ο τρίτος δίσκος

01. Τα πήρες όλα κι έφυγες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Δε θέλω να γυρίσεις | και ας με καίει τόσο. | Παράτα με να ζήσεις, | δεν έχω να σου δώσω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες. | Δε θέλω να γυρίσεις, | αλήθεια σου μιλάω. | Τι χώρια, τι κοντά σου, | το ίδιο θα πονάω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες.

02. Έρωτά μου αγιάτρευτε Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Έρωτά μου αγιάτρευτε | και καημέ μου μεγάλε | ιστορία μου όμορφη | της ζωής μου φινάλε | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς | Έρωτά μου παράξενε | μακριά σου δεν κάνω | αν σε χάσω καλύτερα | προτιμώ να πεθάνω | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς

03. Ο γυάλινος κόσμος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα μου δώσει δύναμη | τον κόσμο αυτό ν’ αλλάξω, | να φτιάξω όμορφες καρδιές | μεγάλες και πονετικές, | τις σκάρτες να πετάξω; | Να σου δώσω μια να σπάσεις, | αχ βρε κόσμε γυάλινε, | και να φτιάξω μια καινούργια | κοινωνία άλληνε. | Να φτιάξω φίλο αληθινό | το φίλο να πονάει. | Τα βάσανα και οι καημοί | να λείψουνε απ’ τη ζωή | κι όμορφη να κυλάει. | Και στης γυναίκας την καρδιά | να βάλω λίγη μπέσα, | να της ανάψω μια φωτιά | να καταστρέψω την ψευτιά | που ’χει στα στήθια μέσα.

04. Μπορεί να έφυγες Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Βασίλης Βασιλειάδης
Μπορεί να έφυγες γιατί βαρέθηκες | κι ίσως να ζήτησες αλλού χαρά, | όμως δε σκέφτηκες πως με κατέστρεψες | κι άφησες πίσω σου μια συμφορά. | Γιατί σαν άνθρωπος σε σφάλμα έπεσα | που σε αγάπησα αληθινά, | ενώ δεν άξιζες κι ούτε σου έπρεπε | να ’χεις στα χέρια σου τέτοια καρδιά. | Μπορεί να χάθηκες γιατί κατάλαβες | ότι δεν ήσουνα για μένα πια, | κι ίσως να ντράπηκες για ό,τι μου ’κανες | κι έφυγες άξαφνα κάποια βραδιά.

05. Ρίξε μια ζαριά καλή Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Φέρε και καμιά εξάρες, φτάνουν πια ντόρτια και δυάρες | Φτάνουν πια τόσοι καημοί | Φέρε και καμιά εξάρες, φτάνουν πια ντόρτια και δυάρες | Φτάνουν πια τόσοι καημοί | Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Και για μένα βρε ζωή ρίξε μια ζαριά καλή | Φίλος και λαβωματιά κι ειν' η αγάπη μου φωτιά | Πού να πω τα βάσανά μου, πού να πω τα μυστικά μου | που μου καίνε την καρδιά | Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Και για μένα βρε ζωή ρίξε μια ζαριά καλή | Δεν είμαι παιδί κακό, γιατί θέλεις να πονώ | Έφτασε η ψυχή στο στόμα, μ' ένα ασσόδυο ακόμα | απ' τον κόσμο θα χαθώ | Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Και για μένα βρε ζωή ρίξε μια ζαριά καλή

06. Αν βαρέθηκες κυρία Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Αν βαρέθηκες κυρία | φύγε ήσυχη ξανά, | τη μικρή μας ιστορία | δεν την είπα πουθενά. | Παλικάρι είμαι, κυρά μου | κι άδικα ανησυχείς. | Όσα είδ' η αγκαλιά μου | δεν τα έμαθε κανείς. | Κι αν μπρος σε ξένους βρεθούμ' ένα βράδυ | θα σε κοιτάξω σαν άγνωστη πια, | σαν να μη γίναμ' οι δυο στο σκοτάδι | στάχτη στην ίδια τη φωτιά. | Παλικάρι είμαι, κυρά μου | κι άδικα ανησυχείς. | Όσα είδ' η αγκαλιά μου | δεν τα έμαθε κανείς. | Άντρας είμαι, δεν πειράζει, | κάνε εσύ τη μοιρασιά, | δως μου εμένα το χαλάζι, | κράτα εσύ την ξαστεριά. | Ούτε τώρα που σε χάνω | θ' ακουστεί λόγος πικρός. | Αν θα κλάψω θα το κάνω | όταν μείνω μοναχός. | Κι αν μπρος σε ξένους βρεθούμ' ένα βράδυ | θα σε κοιτάξω σαν άγνωστη πια, | σαν να μη γίναμ' οι δυο στο σκοτάδι | στάχτη στην ίδια τη φωτιά. | Παλικάρι είμαι, κυρά μου | κι άδικα ανησυχείς. | Όσα είδ' η αγκαλιά μου | δεν τα έμαθε κανείς.

07. Θα τα σπάσω όλα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Πήγε έξι το πρωί, | μα ο ήλιος δε θα βγει, | νύχτα τη ζωή μου, | θα σκεπάσει... | Σαν χαμένος τριγυρνώ, | σε θυμάμαι και πονώ, | και στα όριά μου έχω φτάσει, | ντρέπομαι καρδιά μου σαν παιδί να κλαίω, | πνίγομαι μακριά σου δεν μπορώ | σου λέω | δεν αντέχω τόση ερημιά, | θα τρελαθώ... | Πάλι θα τα σπάσω όλα!!! | Θα τα καταστρέψω όλα!!! | Όλα μου θυμίζουνε, | εσένα φως μου, | όλα με σκοτώνουνε | πως να στο πω... | δύναμη να σου φωνάξω δώς μου, | Σ' αγαπώ!!! | Όλα μου θυμίζουνε τα δυο σου μάτια, | μέσα στο μεθύσι μου σ' αναζητώ, | πάλι θα με πνίξει | ο καημός μου, | Σ' αγαπώ!!! | Πάλι θα τα σπάσω όλα!!! | Πήγε έξι το πρωί, | δεν αντέχω τη ζωή, | έλα ένα χάδι να μου δώσεις. | Πάψε να με τιμωρείς, | και έλα απόψε να με βρεις, | έλα από την τρέλα να με σώσεις. | Ντρέπομαι καρδιά μου σαν παιδί να κλαίω, | πνίγομαι μακριά σου δε μπορώ | σου λέω | δεν αντέχω τόση ερημιά, | θα τρελαθώ... | Πάλι θα τα σπάσω όλα!!! | Θα τα καταστρέψω όλα!!! | Όλα μου θυμίζουνε, | εσένα φώς μου, | όλα με σκοτώνουνε | πως να στο πω... | δύναμη να σου φωνάξω δώς μου,, | Σ' αγαπώ!!! | Όλα μου θυμίζουνε τα δυο σου μάτια, | μέσα στο μεθύσι μου σ' αναζητώ, | πάλι θα με πνίξει | ο καημός μου, | Σ' αγαπώ!!! | Πάλι θα τα σπάσω όλα!!!

08. Η σκιά μου κι εγώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Η σκιά μου κι εγώ | Δυο φωνές τρομαγμένες | Τραγουδάμε για σένα, για σένα | Για σένα που έφυγες. | Και στα τζάμια η βροχή | Που ατέλειωτα κλαίει | Τραγούδα, τραγούδα, μου λέει | Για κείνον που έφυγε. | Έφυγες | Και στέρεψαν οι ποταμοί κι οι θάλασσες | Και τη ζωή μου ολόκληρη την χάλασες | Έφυγες, έφυγες. | Η σκιά μου κι εγώ | Σε μια κάμαρα άδεια | Τραγουδάμε για σένα, για σένα | Για σένα που έφυγες. | Και στα τζάμια η βροχή | Που αφήνει σημάδια | Τραγούδα, τραγούδα, μου λέει | Για κείνον που έφυγε. | Έφυγες | Και στέρεψαν οι ποταμοί κι οι θάλασσες | Και τη ζωή μου ολόκληρη την χάλασες | Έφυγες, έφυγες.

09. Φίλε μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Σάσα Μανέτα
Έφυγε εκείνη που αγαπώ | και τώρα στην ζωή μου τι μου μένει | ποια θα φωνάζω τώρα πια | αγαπημένη | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά | Έφυγε εκείνη που αγαπώ | κουβάρι στο μυαλό μου οι εικόνες | και οι στιγμές του χωρισμού | γίναν αιώνες | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά

10. Είν΄ ο δεσμός μας σαν νικοτίνη Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κάθε φίλος και γνωστός μας | αποφεύγει να μας βλέπει. | Ο παράνομος δεσμός μας | να τελειώνει πρέπει, πρέπει. | Μα πώς να γίνει, μα πώς να γίνει, | κι οι δυο μας προσπαθήσαμε. | Είν’ ο δεσμός μας σαν νικοτίνη | που την εσυνηθίσαμε. | Ούτε η συνείδησή μας, | ούτε ο κόσμος το επιτρέπει. | Η χαρά η αμαρτωλή μας | να τελειώνει πρέπει, πρέπει. | Μα πώς να γίνει, μα πώς να γίνει, | κι οι δυο μας προσπαθήσαμε. | Είν’ ο δεσμός μας σαν νικοτίνη | που την εσυνηθίσαμε.

11. Αλίμονο Τραγούδι: Κωστής Χρήστου
Μουσική: Μίμης Χριστόπουλος | Στίχοι: Σάκης Καπίρης
Χωρίς την αγάπη σου θα ήμουνα μόνος | Η πίκρα θα μ΄ έπνιγε, το δάκρυ, ο πόνος | Εσύ με οδήγησες στης γης την ελπίδα | Του κόσμου το νόημα στα μάτια σου είδα | Αλίμονο σ΄ αυτούς που δεν αγάπησαν | Αλίμονο, αλίμονο, αλίμονο | Αλίμονο σ΄ αυτούς που δεν δακρύσανε, ζωή | Την ομορφιά σου δε γνωρίσανε ζωή | Την ομορφιά σου δε γνωρίσανε | Μπορεί να γελάστηκα, μπορεί να πληγώθηκα | Μα τ΄ άστρα στον ώμο μου ξενύχτης φορτώθηκα | Κι αν είχε το ψέμα της ναυάγιο κάνει | Τον κόσμο τον ένιωσα αγάπης λιμάνι | Αλίμονο σ΄ αυτούς που δεν αγάπησαν | Αλίμονο, αλίμονο, αλίμονο | Αλίμονο σ΄ αυτούς που δεν δακρύσανε, ζωή | Την ομορφιά σου δε γνωρίσανε ζωή | Την ομορφιά σου δε γνωρίσανε

12. Νταβαντζής Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Κι αν δε θυμάσαι δεν πειράζει | κάποτε είμαστε μαζί | σ' ένα πορνείο στη Βεγγάζη | που σ' έσωσα απ' τον νταβατζή | Κι αν σε πειράζει ξέχασέ το | δε σου ζητώ απλοχεριά | μα όταν αλλάζει ο καιρός πώς με πονάει | του νταβατζή σου, του νταβατζή σου | του νταβατζή σου η μαχαιριά | Κι αν δε θυμάσαι δεν πειράζει | το αίμα μου έτρεχε καυτό | είδα τον Χάρο με τα μάτια | και από θαύμα μόνο ζω | Κι αν σε πειράζει ξέχασέ το | δε σου ζητώ απλοχεριά | μα όταν αλλάζει ο καιρός πώς με πονάει | του νταβατζή σου, του νταβατζή σου | του νταβατζή σου η μαχαιριά

13. Φταίω Τραγούδι: Αντύπας
Μουσική: Αντύπας | Στίχοι: Αντύπας
Φταίω που χωρίσαμε | φταίω | Τώρα όσο κι αν κλαίω | Και συγγνώμη να λέω | Φταίω | Ξέρω αγάπη μου φταίω | Ένα μόνο σου λέω | Σε θυμάμαι και κλαίω | Φταίω | Και τι δεν θα ‘δινα να ‘μαι μαζί σου | Να παίρνω δύναμη απ’ τη μορφή σου | Και τι δε θα ‘δινα γλυκό μου πάθος | Να συγχωρούσες αυτό το λάθος | Και τι δεν θα ‘δινα να ‘μαι μαζί σου | Να παίρνω δύναμη απ’ τη μορφή σου | Και τι δε θα ‘δινα γλυκό μου πάθος | Να συγχωρούσες αυτό το λάθος | Φταίω που χωρίσαμε | φταίω | μαύρες ώρες περνάω, υποφέρω, πονάω | φταίω | Ξέρω αγάπη μου φταίω | Ένα μόνο σου λέω | Σε θυμάμαι και κλαίω | φταίω | Και τι δεν θα ‘δινα να ‘μαι μαζί σου | Να παίρνω δύναμη απ’ τη μορφή σου | Και τι δε θα ‘δινα γλυκό μου πάθος | Να συγχωρούσες αυτό το λάθος | Και τι δεν θα ‘δινα να ‘μαι μαζί σου | Να παίρνω δύναμη απ’ τη μορφή σου | Και τι δε θα ‘δινα γλυκό μου πάθος | Να συγχωρούσες αυτό το λάθος

14. Θα τη χωθώ σε κάποιο μπαρ Τραγούδι: Στέλιος Διονυσίου
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Βαγγέλης Φρίγκης
Αφού τα βράδια δεν κοιτάμε το ίδιο αστέρι, | αφού το χέρι σου αγγίζει άλλο χέρι, | αφού τα όνειρά μου πια δεν κουμαντάρω, | θα κάνω κάτι που πολύ θα το γουστάρω. | Θα τη χωθώ σε κάποιο μπαρ, θα πιω ουίσκι | μέχρι να μεθύσω με κάποια που σου μοιάζει | να τη βρω, έτσι για να ξαναγαπήσω. | Αφού το ξέρω και στα μάτια σου το είδα | πως δεν υπάρχει πια για μας καμιά ελπίδα, | αφού στα όνειρά σου πια δεν συμμετέχω | θα κάνω κάτι γιατί άλλο δεν αντέχω. | Θα τη χωθώ σε κάποιο μπαρ, θα πιω ουίσκι | μέχρι να μεθύσω με κάποια που σου μοιάζει | να τη βρω, έτσι για να ξαναγαπήσω.

15. Δρόμοι του πουθενά Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Rory Gallagher | Στίχοι: Χρήστος Δέτσικας
Κλείνω τα μάτια ν’ ακούσω τη φωνή σου | Κλείνω τα μάτια να νιώσω το φιλί | Κι αν έκλεψα ανάσα απ’ τη δική σου | Ήτανε νύχτα και τώρα είναι πρωί | Δε με νοιάζει, μη σε νοιάζει | Οι δρόμοι που τραβάμε | κι ο δικός σου κι ο δικός μου | Στο πουθενά μας πάνε | Κλείσε τα μάτια τώρα είναι η σειρά σου | Νιώσε τον πόνο άγγιξε την πληγή | Κι αν νόμιζες για λίγο πως σου ανήκω | Ήτανε νύχτα και τώρα είναι πρωί | Δε με νοιάζει, μη σε νοιάζει | Οι δρόμοι που τραβάμε | κι ο δικός σου κι ο δικός μου | Στο πουθενά μας πάνε | Δε με νοιάζει, μη σε νοιάζει | Οι δρόμοι που τραβάμε | κι ο δικός σου κι ο δικός μου | Στο πουθενά μας πάνε

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης