Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Πάλι μαζί μας





















01. Αυτή που μ’ έχει κάψει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Αν τραγουδήσουν φίλοι μου | Τα πικραμένα χείλη μου | Κι ο ουρανός θα κλάψει | Θα βάλει μαύρα όλη η γη | Κι ο ήλιος δεν θα ξαναβγεί | Γι' αυτή που μ' έχει κάψει | Αν τραγουδήσουν φίλοι μου | Τα πικραμένα χείλη μου | Θα σκοτεινιάσει η πλάση | Θα πέσουν χίλιοι κεραυνοί | Θα γίνουν φλόγες οι καημοί | Γι' αυτή που μ' έχει κάψει | Αν τραγουδήσουν φίλοι μου | Τα πικραμένα χείλη μου | Κι ο ουρανός θα κλάψει | Κι όλου του κόσμου οι καρδιές | Θα γίνουν μαύρες και βαριές | Γι' αυτή που μ' έχει κάψει

02. Ψωμί και δάκρυ Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Στο πρόχειρο τραπέζι σου | ζωή μας έχεις βάλλει | Και για το πιάτο το ζεστό | σκληρή η βιοπάλη | Γουλιά νερό | Γουλιά καημός | Μπουκιά ψωμί και δάκρυ | Μα δεν βαριέσαι βρε ζωή | θα βρούμε εμείς την άκρη | Στο πρόχειρο τραπέζι σου | ζωή μας ρίχνεις μόνο | Κι όποτε θέλεις μας κερνάς | πικρό καημό και πόνο

03. Ανταμώσαμε αδέρφια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Λεβέντες που 'ρθατε απόψε | ν' ακούσετε που τραγουδώ | θέλω τα ντέρτια σας να σβήστε | κι όλους στα κέφια να σας δω | Πιέστε λοιπόν και έξω ντέρτια | μιας κι ανταμώσαμε αδέρφια | Λεβέντες κάντε μου μια θέση | να 'ρθω στο πλάι σας κι εγώ | κι όσα τραγούδια μου ζητήστε | με τη σειρά θα σας τα πω | Λεβέντες βάλτε να τα πιούμε | κι ας τραγουδήσουμε μαζί | θέλω απόψε να γλεντήστε | και να καεί το μαγαζί

04. Έδιωξα την πίκρα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Έκλεισα την πόρτα | και το παραθύρι στον καημό | έδιωξα τις πίκρες | κι έβαλα φραγμό στον στεναγμό | Σε σ΄ ένα βρήκα λησμονιά | και τα παλιά τ' αρνήθηκα | κοντά σου βρήκα την ζωή | σαν να ξαναγεννήθηκα | Έφραξα τον δρόμο | κι έκλεισα της πίκρας τα στενά | έδιωξα τον πόνο | κι είπα δεν πικραίνομαι ξανά

05. Μην το κουράζεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Κορίτσι μου μη το κουράζεις | γιατί στα νεύρα με πειράζεις | Εγώ στο λέω για καλό σου | να βάλεις φρένο στο μυαλό σου | Και να φερθείς ανώτερα | μη πάθεις τα χειρότερα | Μη θέλεις να με ξενερώσεις | για θα πλαγιάσεις όπως στρώσεις | Κόντρες μη κάνεις στα χαμένα | κι έτσι μη με μετράς κι εμένα | Και να φερθείς ανώτερα | μη πάθεις τα χειρότερα | Σύνελθε κι έλα στα καλά σου | κι άσε στην πάντα τα τρελά σου | Λάδι μες στη φωτιά μη στάζεις | κι άλλο τα νεύρα μη μου σπάζεις | Και να φερθείς ανώτερα | μη πάθεις τα χειρότερα

06. Χάρε βγες στο μονοπάτι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Χάρε βγες στο μονοπάτι | πάρ' το δίκοπο σπαθί σου | τα μεσάνυχτα και κάτι | θα λογαριαστώ μαζί σου | Και θα δούμε βρε μπαμπέση | ποιος θα φύγει από την μέση | Χάρε βγες στο μονοπάτι | παρ' το μαύρο σου βιβλίο | τα μεσάνυχτα και κάτι | σβήνει ο ένας απ’ τους δύο

07. Τους άλλους πίστεψες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Αυτοί που σού 'πανε για μένα | λόγια βαριά και πικραμένα | για να σε πείσουνε | Δικοί μου ήταν κι αδερφοί μου | πριν δούνε την καταστροφή μου | και με μισήσουνε | Κι εσύ, που ήσουνα δική μου | τους άλλους πίστεψες | δεν νοιάστηκες για την ζωή μου | κι όλα τ' αχρήστεψες | Αυτοί που ήρθαν να σε βρούνε | λόγια πικρά για να σου πούνε | και σε πληγώσανε | Έκαναν ότι μ' αγαπούσαν | σαν τον Ιούδα με φιλούσαν | και με προδώσανε

08. Νερό κι αλάτι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Νερό κι αλάτι όσα είπαμε ως τώρα | Και μια για πάντα τα παλιά ας τα ξεχάσουμε | Πες πως βρεθήκαμε στην πιο κακιά μας ώρα | Για ένα πείσμα την αγάπη μας να χάσουμε | Είναι ανθρώπινα αγάπη μου τα λάθη | κι ας γίνουν όλα νερό κι αλάτι | Νερό κι αλάτι όσα είπαμε κι οι δύο | αφού γνωρίσαμε τα σφάλματα που κάναμε | Ας το ξεχάσουμε του χωρισμού τ' αντίο | Για να γλυκάνουμε μια αγάπη που πικράναμε

09. Μη φωνάζεις ταβερνιάρη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Μη φωνάζεις ταβερνιάρη | πριν τα πιω σου το 'χα πει | Πως απόψε θα μεθύσω | κι αύριο θα σε ξοφλήσω | μια και βρίσκομαι ταπί | Γέμισε το κατοστάρι | ταβερνιάρη κι ασ' την γκρίνια | Μια κι εγώ έχω ρεστάρει | πες κι εσύ πως έχεις γκίνια | Μη φωνάζεις ταβερνιάρη | κι άσε με να πιω κρασί | Έχω τα δικά μου ντέρτια | και δεν βρίσκομαι στα κέφια | μη μου χώνεσαι κι εσύ

10. Βάλε στην καρδιά το χέρι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Βάλε στην καρδιά το χέρι | πριν αποφασίσεις | ή σε μένα το μαχαίρι | πριν μ' απαρνηθείς | Βάλε στην καρδιά το χέρι | ή σε μένα το μαχαίρι | βάλε στην καρδιά το χέρι | Πριν το άδικο σε φέρει | και μου μπήξεις το μαχαίρι | Βάλε στην καρδιά το χέρι | Μια καρδιά θα καταστρέψεις | και θα μ' αδικήσεις | όρκο παίρνω να πιστέψεις | και μην μ' αρνηθείς

11. Τι μου ‘κανες κυρά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Στο έβδομο χειρουργικό | καρδιά με πάθος τραγικό | τους έβαλε σε φασαρία | Μα οι γιατροί λεν καθαρά | επέμβαση πως δεν χωρά | γιατί είν' αγάπης ιστορία | Είδες τι μού ΄κανες κυρά | που φέρθηκες τόσο σκληρά | με πίκρανες με πλήγωσες | και την καρδιά μου κλείδωσες | Στο έβδομο χειρουργικό | συμβούλιο κάναν βιαστικό | και ψάξαν της καρδιάς το θέμα | Μα δεν υπήρχε δυστυχώς | κανείς κατάλληλος γιατρός | και μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

12. Φέρτε να δω τη μοίρα μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Φέρτε να δω τη μοίρα μου | και δίνω τη ζωή μου | Για να μου πει πού έφταιξα | Και τά 'βαλε μαζί μου | Και στη θάλασσα να πέσω | το νερό της θα στερέψει | Κι άσπρη μέρα δεν θυμάμαι | και για μένα να 'χει φέξει | Φέρτε να δω τη μοίρα μου | και δίνω όσα, όσα | Για να μου πει πώς έμπλεξε | στα βάσανα τα τόσα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης