Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Θα ρωτήσω τα τραγούδια





















01. Λέει, λέει, λέει Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος | Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Λέει, λέει, λέει, | λέει και καταρρέει | κι ύστερα για τίποτα δε φταίει | στου γκρεμού την άκρη παραπαίει | λέει, λέει, λέει, | κάθεται στο σπίτι της και κλαίει | τα παραμυθάκια της διαρρέει | όμως η αλήθεια της την καίει | πώς λοιπόν να μην την αγαπώ; | Λέει, λέει, λέει, | όλα τα μετράει | στα ψηλά μπαλκόνια τραγουδάει | πέφτει χαμηλά παραπατάει | λέει, λέει, λέει, | μα όταν σταματήσουν τα ρολόγια | ολ’ αυτά θα μείνουνε στα λόγια | βγες λοιπόν, ψυχή μου, απ’ τα υπόγεια | μπας και δεις το φως τ’ αληθινό. | Οργιάζει η αγάπη. | του αγγέλου το φτερό | τ’ αστραφτερό | το φορώ | για να `ρθώ | ν’ αναστηθώ. | Λέει, λέει, λέει, | πίνει και μεθάει | τα μαργαριτάρια της σκορπάει | τίποτα για μένα δεν κρατάει | λέει, λέει, λέει, | μα όταν σταματήσουν τα ρολόγια | ολ’ αυτά θα μείνουνε στα λόγια | βγες λοιπόν ψυχή μου απ’ τα υπόγεια | μπας και δεις το φως τ’ αληθινό.

02. Το τσιγάρο Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Ελένη Ζιώγα
Χάραξε και δε νυστάζω, | σκέφτομαι τι μου πες χθες | άσε με να σε κοιτάζω | κι άμα ξημερώσει ό,τι θες. | Γύρισε να σ’ αγκαλιάσω, | τώρα ξέρω πως δε φταις | άσε με να σε χορτάσω | κι άμα βγει ο ήλιος ό,τι θες. | Στο τσιγάρο που κρατώ, | στον ένα μου Θεό | να μη δώσει να ξημερωθώ | Στο κορμί αυτό το αγγελικό | στο στόμα που φιλώ | έτσι μια ζωή θα σ’ αγαπώ | Στο κορμί αυτό το αγγελικό | στο στόμα που φιλώ | έτσι μια ζωή θα σ’ αγαπώ | Ξάπλωσε να σε κρατήσω | κλείσαν όλες οι πληγές, | άσε με να σε κοιμίσω | κι αύριο για σένα ό,τι θες. | Γύρισε να σ’ αγκαλιάσω, | τώρα ξέρω πως δε φταις | άσε με να σε χορτάσω | κι άμα βγει ο ήλιος ό,τι θες. | Στο τσιγάρο που κρατώ, | στον ένα μου Θεό | να μη δώσει να ξημερωθώ | Στο κορμί αυτό το αγγελικό | στο στόμα που φιλώ | έτσι μια ζωή θα σ’ αγαπώ | Στο κορμί αυτό το αγγελικό | στο στόμα που φιλώ | έτσι μια ζωή θα σ’ αγαπώ

03. Χάντρα θαλασσιά Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Ελένη Ζιώγα
Μπάτης είσαι κι ευωδιάζεις | Παναγιά μου, όταν περνάς | Τα μαλλιά σου όταν τινάζεις | Μάρτης και μοσχοβολάς | Χάντρα θαλασσιά να βάζεις | Χάντρα πάντα να φοράς. | Το θαλασσί της θάλασσας | κι όλο το μπλε του χάρτη | να μπει στη χάντρα που φοράς | να μη σε πιάνει μάτι | Να μπει στη χάντρα που φοράς | να μη σε πιάνει μάτι | το θαλασσί της θάλασσας | κι όλο το μπλε του χάρτη. | Νόμος είσαι και διατάζεις | το γοβάκι όταν πετάς | το φουστάνι σου όταν βγάζεις | πόνος και με τυραννάς | όσο ζεις και μ’ αγκαλιάζεις | χάντρα πάντα να φοράς | Το θαλασσί της θάλασσας | κι όλο το μπλε του χάρτη | να μπει στη χάντρα που φοράς | να μη σε πιάνει μάτι | Να μπει στη χάντρα που φοράς | να μη σε πιάνει μάτι | το θαλασσί της θάλασσας | κι όλο το μπλε του χάρτη. | Κύμα είσαι και μ’ αρπάζεις | το λαιμό μου όταν φιλάς. | Στο πλευρό μου όταν πλαγιάζεις | μοίρα και με κυβερνάς. | Χάντρα θαλλασιά να βάζεις | όσο ζεις και μ’ αγαπάς. | Το θαλασσί της θάλασσας | κι όλο το μπλε του χάρτη | να μπει στη χάντρα που φοράς | να μη σε πιάνει μάτι | Να μπει στη χάντρα που φοράς | να μη σε πιάνει μάτι | το θαλασσί της θάλασσας | κι όλο το μπλε του χάρτη.

04. Έτσι κι αλλιώς Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Έτσι κι αλλιώς να επιστρέψω δεν μπορώ | σ’ ένα παράδεισο που μ’ έδιωξε και να `μια | βρίσκομαι χάνομαι απελπίζομαι επιζώ | κι όταν δεν έχω τι να κάνω σε θυμάμαι | Σφίγγω τα δόντια παριστάνω το χαζό | χάνω ευκαιρίες γιατί θέλω να θυμάμαι | έτσι κι αλλιώς να επιστρέψω δεν μπορώ | σ’ ένα παράδεισο που μ’ έδιωξε και να `μια | Όταν θα νιώσεις όπως ένιωσα εγώ | το πρόβλημα μου όταν γίνει και δικό σου | όταν θα έχεις μ’ ένα σύννεφο δεσμό | και μόνο σύμμαχο τον εαυτό σου | Εγώ να ξέρεις θα τραβιέμαι γύρω εδώ | εγώ να ξέρεις θα `μαι πάντα ο άνθρωπος σου | όταν θα νιώσεις όπως ένιωσα εγώ | το πρόβλημα μου όταν γίνει και δικό σου. | Έτσι κι αλλιώς να επιστρέψεις δεν μπορείς | είναι νωρίς απ’ το θυμό σου να χωρίσεις | ρίχνεις τα δίχτυα σου αλλού μα απορείς | ποιον απ’ τους δυο μας δεν μπορείς να συγχωρήσεις. | Δεν ξέρω πόσο θα σου πάρει να το βρεις | κι έτσι μαθαίνω απ’ τ’ αδέσποτα ειδήσεις | έτσι κι αλλιώς να επιστρέψεις δεν μπορείς | είναι νωρίς απ’ το θυμό σου να χωρίσεις.

05. Εφάπαξ Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Όλη μου τη ζωή, κρυβόμουνα γιατί | το `θελα μα φοβόμουνα να φύγω. | Κάποτε αγάπη έλεγα αυτή την ενοχή | μα τώρα μ’ εκδικείται λίγο, λίγο. | Όλη μου τη ζωή μού `βγαινε η ψυχή | κάτι να θυμηθώ, κάτι ν’ αρχίσω. | Να `ναι καλοί οι φίλοι κι οι λογαριασμοί | και να μη χρειαστεί να τα σκαλίσω, | κάτι να θυμηθώ κάτι ν’ αρχίσω. | Μου `μάθαν να μισώ, ν’ αρκούμαι στο μισό | να χάνω, να κερδίζω, να ποντάρω. | Να παίρνω διαταγές, να σπάω επιταγές, | σε κάθε ευκαιρία να κορνάρω. | Να σφίγγω τα λουριά, με τόση μαστοριά, | να βρίσκω μία λύση στο ποδάρι, | να κλείνω τα παντζούρια και μόνη συντροφιά, | να σφίγγω πιο πολύ το μαξιλάρι, | να βρίσκω μία λύση στο ποδάρι. | Όλη μου τη ζωή, μια δεύτερη κρυφή, | αγέννητη η ζωή μ’ ακολουθούσε. | Δεν κοίταζε στα μάτια, δεν ήταν φορτική, | δε μίλαγε μα όλα τα ζητούσε, | μια θάλασσα μικρή μ’ ακολουθούσε.

06. Εγώ δε σε κατηγορώ Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Εγώ δε σε κατηγορώ, | που ένα μήνα δε μου είπες μια κουβέντα, | δε φταις εσύ για της ζωής μας την πατέντα, | ούτε ζητώ να με χαϊδεύεις σαν μωρό. | Εγώ δε σε κατηγορώ, | τα Σαββατόβραδα που κέφι πια δεν έχεις, | ούτε τους φίλους τους παλιούς που δεν αντέχεις, | και μου επιτρέπεις και μονάχος μου να βγω. | Εγώ δε σε κατηγορώ, | κι άμα δε λύγιζες εσύ θα είχα σπάσει | κι αν δε με πόναγες θα σ’ είχα ξεπεράσει | και θα ταξίδευα σ’ απέραντο κενό. | Εγώ δε σε κατηγορώ. | Εγώ δε σου αντιμιλώ, | που σε ρωτάω κι απαντάς εκνευρισμένη, | που σε χαϊδεύω και κοιτάς αρρωστημένη, | πίσω από μένα ένα αόρατο εχθρό. | Εγώ τα ρέστα δε ζητώ, | γιατί γνωρίζω πόσο άδικα υποφέρεις, | ξέρω για σένα όσα ούτε εσύ δεν ξέρεις, | πως μένεις πλάι μου στο βάθος απορώ.

07. Θα ρωτήσω τα τραγούδια Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Ήταν μια μέρα χλιαρή και βουρκωμένη, | ακουαρέλα που πουλιέται έναν παρά | κι ύστερα έγινε μια νύχτα μεθυσμένη, | με το φεγγάρι να τρελαίνει τα νερά | Η ματιά σου ανοίγει δρόμους | ο καπνός στήνει εμπόδια, | θα ρωτήσω τα τραγούδια | και θα έρθω με τα πόδια | Πεινασμένος σαν το λύκο | και αξύριστος για μέρες, | θα με στήσουνε στον τοίχο | της αγάπης σου οι σφαίρες | Κι όταν φυσήξει μελτεμάκι και με ρίξει | βελόνα στ’ άχυρα και σπίθα στο σωρό | τότε του μπάρμαν η πετσέτα θα στραγγίζει | όλα τα δάκρυα και θα `ρθω να σε βρω

08. Το σεντόνι Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Μανώλης Φάμελλος | Στίχοι: Μανώλης Φάμελλος
Έχω το σεντόνι σου, το σεντόνι σου | Το `χω να με σκεπάζει | Κι είναι η νύχτα θάλασσα, η νύχτα θάλασσα | Που στα βαθιά με φωνάζει | Μέρες ξημέρωσαν, τα δύσκολα πέρασαν | Μα ο νους μου πίσω γυρνάει | Φταίει το σεντόνι σου, το σεντόνι σου | Που το άρωμά σου κρατάει | Δε μετανιώνω, δε σου θυμώνω | Μα αναρωτιέμαι που να `σαι | Μακριά μου τι φοράς | Όταν κοιμάσαι | Γύρω μου πράγματα, σκισμένα γράμματα | Σκόρπια από δω και από κει | Γίνονται θαύματα | Μα στ’ άψυχα πράγματα | Τι μπορεί να σωθεί | Θα το παλέψω, θα ξαναπιστέψω | Μα λόγο πια δεν κρατώ | Φταίει αυτό το όχι σου | Γι’ αυτό το όχι σου | Όλα τ’ αρνιέμαι εγώ | Δε μετανιώνω, δε σου θυμώνω | Μα αναρωτιέμαι που να `σαι | Μακριά μου τι φοράς | Όταν κοιμάσαι | Έχω το σεντόνι σου, το σεντόνι σου | Σύννεφο που με τυλίγει | Παίζω το τραγούδι σου, το τραγούδι σου | Μα ο ουρανός δεν ανοίγει | Δε μετανιώνω, δε σου θυμώνω | Μα αναρωτιέμαι που να `σαι | Μακριά μου τι φοράς | Όταν κοιμάσαι | Δε μετανιώνω | Μα όταν κρυώνω, αναρωτιέμαι που να `σαι | Μακριά μου τι φοράς | Όταν κοιμάσαι

09. Πώς θα πεθάνω εγώ για σένα Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Ποια σκιά κυνηγάει, το μυαλό μου; | Μακριά, μακριά, που το στέλνει. | Μες το ίδιο κελί η καρδιά, | μια στιγμή κυνηγάει να πιστέψει. | Πως θα πεθάνω εγώ για σένα, | δε σκέφτηκα ποτέ. | Μα πως θα ζήσω εγώ χωρίς εσένα, | δεν ξέρω. | Δεν το είχα σκεφτεί πριν αυτό. | Δεν το είχα αισθανθεί για κανένα. | Νύχτα δεν είχα δει ποταμό. | Μέρα δεν είχα ακούσει τα τρένα. | Πως θα πεθάνω εγώ για σένα, | δε σκέφτηκα ποτέ. | Μα πως θα ζήσω εγώ χωρίς εσένα, | δεν ξέρω. | Πάνω στο μεγάλο σου το θαύμα, | τα σημάδια γελούν. | Πιο ζωή από σένα δεν υπάρχει, | δεν υπάρχει.

10. Έλα και κόψε με στα δυο Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Γιάννης Κότσιρας
Φυσάει αέρας, αέρας λυσσασμένος | βαθιά τα χέρια μου στις τσέπες του καημού | χωρίς εσένα πια γυρίζω παγωμένος | με τα σημάδια του αποχωρισμού | Έλα και κόψε με στα δυο | με μια ματιά μαχαίρι ματωμένο | δύο φορές να σ’ αγαπώ | και δυο ζωές για να σε περιμένω | Μεσ’ τη βροχή χαρτί τσαλακωμένο | λόγια που γράφαμε και τώρα έχουν σβηστεί | για δυο ζωές εγώ θα περιμένω | να ξαναγράψουμε σ’ ένα λευκό χαρτί | Έλα και κόψε με στα δυο | με μια ματιά μαχαίρι ματωμένο | δύο φορές να σ’ αγαπώ | και δυο ζωές για να σε περιμένω

11. Κάπου θα βρεθούμε Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Βαγγέλης Μαχαίρας | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Πες μου πες μου τι σε φέρνει | και με παρασέρνει άλλη λογική | πες μου πες μου ποια αλήθεια | μεσ’ τα παραμύθια γίνεται σιωπή | Αν μ’ αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας | μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς | Αν μ’ αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς | τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς | Δωσ’ μου δωσ’ μου μια στιγμή σου | το κρυφό φιλί σου σώμα και ψυχή | δωσ’ μου δωσ’ μου μια αγάπη | έστω κι αυταπάτη για να ζω εκεί | Αν μ’ αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας | μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς | Αν μ’ αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς | τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς

12. Σ΄ αγαπάω Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Θα περάσει το ξέρω θα περάσει | κι αυτή η νύχτα που διαβόλια μ’ έχουν πιάσει | μα φοβάμαι πως κι απόψε αν δε σε δω | κάποια τρέλα θα κάνω και θα ’ρθω | Δε με πίστεψες ποτέ | δε με άφησες καημέ | να σου δείξω το πόσο σ’ αγαπάω. | Δε σε χόρτασα κι εγώ | και σε έχω σαν θεό | κι όπου πάω μαζί σε κουβαλάω, | σ’ αγαπάω... | Θα γελάσει το ξέρω θα γελάσει, | η ψυχή μου κάποια μέρα θα γελάσει | και θα είναι εκείνη η μέρα που θα ’ρθεις | σαν τραγούδι ξεχασμένο να με βρεις... | Δε με πίστεψες ποτέ | δε με άφησες καημέ | να σου δείξω το πόσο σ’ αγαπάω. | Δε σε χόρτασα κι εγώ | και σε έχω σαν θεό | κι όπου πάω μαζί σε κουβαλάω, | σ’ αγαπάω..

13. Σε θυμάμαι Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Απόψε βγήκε η σελήνη | στους δρόμους σαν τρελή κι εκείνη | και με δυο μάτια δακρυσμένα | μου είπε πως δεν τη ρωτάς ποτέ για μένα | Θα ’θελα να ’ξερα πού να ’σαι | κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι | και ψιθυρίζω μεσ’ το κρύο | τόση αγάπη δεν τελειώνει μ’ ένα αντίο | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | πλάι σου δε θα ’μια | όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | Θεέ μου πώς φοβάμαι | μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς | Δε λέει η νύχτα να χαράξει | μα η καρδιά μου θα σε ψάξει | μεσ’ του μυαλού μου τις κρυψώνες | εκεί που ζούνε οι αγάπες στους αιώνες | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | πλάι σου δε θα ’μια | όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | Θεέ μου πώς φοβάμαι | μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς | Θα ’θελα να ’ξερα πού να ’σαι | κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι | και ψιθυρίζω μεσ’ το κρύο | τόση αγάπη δεν τελειώνει μ’ ένα αντίο

14. Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Γιάννης Κωνσταντινίδης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Άλλος φτάνει στο Ντουμπάι, άλλος ως την Αμοργό | ο καθένας κάπου πάει μα όλοι θα ’ρθουν πάλι εδώ | Πάντα μεσ’ την ίδια πόλη, πάντα μεσ’ το ίδιο γκρι | μα απ’ το γκρίζο μέσα σκάει μια υπόγεια γιορτή | Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι | κάνε το μπαλκόνι σου νησί | ό,τι θέλει ο άνθρωπος καρδιά μου το μπορεί | Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι | κάνε τη Δευτέρα Κυριακή | όλα τ’ αδιέξοδα σε βγάζουν στη ζωή | Ο ένας πάει πρώτη θέση ο άλλος στη τουριστική | όμως και οι δυο γυρνάνε μεσ’ την ίδια φυλακή | Έτσι είναι αυτός ο κόσμος, μα αν εσύ τον δεις αλλιώς | ανατρέπεται και πέφτει, σπάει ο κόσμος ο παλιός | Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι | κάνε το μπαλκόνι σου νησί | ό,τι θέλει ο άνθρωπος καρδιά μου το μπορεί | Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι | κάνε τη Δευτέρα Κυριακή | όλα τ’ αδιέξοδα σε βγάζουν στη ζωή

15. Και πάλι παιδί Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Γιάννης Κότσιρας | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Ήμασταν ακίνητα και αμίλητα αγάλματα, | ήμασταν αγέλαστα, χάνει όποιος γελά. | Γέλασες και κέρδισα κι έτσι μες στα χείλη σου έζησα, | γέλαγες και κέρδιζα, σ’ έχασα μετά… | Κι αν μεγάλωσα κι αν με τη ζωή μου μάλωσα | αν ερχόσουνα, μες στα δυο σου μάτια θ’ άλλαζα | θα γινόμουνα και πάλι παιδί, και πάλι παιδί. | Ήμασταν ακίνητοι απ’ το χρόνο ασυγκίνητοι, | ήμασταν αμίλητοι, χάσαμε κι οι δυο… | Κι αν μεγάλωσα κι αν με τη ζωή μου μάλωσα | αν ερχόσουνα, μες στα δυο σου μάτια θ’ άλλαζα | θα γινόμουνα και πάλι παιδί, και πάλι παιδί, και πάλι παιδί. | Κι αν μεγάλωσα κι αν με τη ζωή μου μάλωσα | αν ερχόσουνα, μες στα δυο σου μάτια θ’ άλλαζα | θα γινόμουνα και πάλι παιδί… | Κι αν μεγάλωσα κι αν με τη ζωή μου μάλωσα | αν ερχόσουνα, μες στα δυο σου μάτια θ’ άλλαζα | θα γινόμουνα και πάλι παιδί, και πάλι παιδί, και πάλι παιδί.

16. Γύρω απ' την αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Γιάννης Κωνσταντινίδης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Δεν περιστρέφεται η γη | γύρω από τον ήλιο | απ’ τον ήλιο | Μα περιστρέφεται η γη | γύρω απ’ την αγάπη | μια ζωή | Κι εγώ όλα αυτά που σου `χα πει | πως δε θ’ αγαπήσω | παίρνω πίσω | Σου δίνω πάλι το κορμί | κι ό,τι με διαλύει | θα διαλύσω | θα διαλύσω | Όλο γυρίζω μια ζωή | Γύρω, γύρω, γύρω απ’ την αγάπη | λέω "δεν έχω αντοχή" | κι όμως ξαναχτίζω την αγάπη | Όλο γυρίζω μια ζωή | Γύρω, γύρω, γύρω απ’ την αγάπη | πονάω, πεθαίνω, ξεψυχώ | μα όλο επιστρέφω στην αγάπη | Έτσι είναι μάτια μου η καρδιά | φταίει το υλικό της | το υλικό της | σπάει στα δύο μια βραδιά | κι όμως επιμένει να χτυπά | Κι εγώ που είχα ορκιστεί | την καρδιά να σώσω | θα στη δώσω | πάρε καρδιά μου την καρδιά | φέρ’ τη μου συντρίμμια | τα συντρίμμια θα ενώσω

17. Αγάπη μου εσύ Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας & Κίτρινα Ποδήλατα
Μουσική: Γιάννης Κωνσταντινίδης | Στίχοι: Γιάννης Κότσιρας
Ήθελες αμάξι των τριών | Πήρες μια Πόρσε και ένα κόκκινο κραγιόν | Ήθελες διαμέρισμα μικρό | Τώρα θέλεις μεζονέτες και βιζόν | Δεν ξέρεις τι θες... | Ήσουνα ρεμπέτισσα και ροκ | Τώρα θέλεις σκύλους γιαλαντζί τουρκομπαρόκ | Ήσουνα στους δρόμους με πλακάτ | Τώρα θέλεις προστασία από τα ΜΑΤ | Δεν ξέρεις τι θες... | Δεν ξέρεις τι θες... | Αγάπη μου εσύ | Αιώνια πληγή | Εξίσωση απλή | Μα δε λύνεσαι | Ελλάδα μου εσύ | Αρχαία, τρελή | Σε άδεια πηγή | Πέφτεις, πνίγεσαι | Δεν ξέρεις τι θες... | Δεν ξέρεις τι θες... | Ήσουνα σταυρός με μπλε κλωστή | Τώρα είσαι στάμπα σε σημαία πλαστική | Ήθελες δυάρι κι αγκαλιά | Πήρες βίλα και βυζάκια πλαστικά | Δεν ξέρεις τι θες... | Αγάπη μου εσύ... (Δεν ξέρεις τι θες) | Δεν ξέρεις τι θες... | Αγάπη μου εσύ (αγάπη μου εσύ) | Αιώνια πληγή (αιώνια πληγή) | Εξίσωση απλή | Μα δε λύνεσαι (μα δε λύνεσαι) | Ελλάδα μου εσύ (Ελλάδα μου εσύ) | Αρχαία, τρελή (αρχαία, τρελή) | Σε άδεια πηγή | Πέφτεις, πνίγεσαι (πέφτεις, πνίγεσαι) | Δεν ξέρεις τι θες... | (πέφτεις, πνίγεσαι) | Δεν ξέρεις τι θες... | (αιώνια πληγή) | Δεν ξέρεις τι θες... | (Ελλάδα μου εσύ) | Κι ανασταίνεσαι | Στη δόξα τραβάς...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης