Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Τραγούδια αγάπης





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Μέχρι να γίνουμε άγγελοι Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Μέχρι να γίνουμε άγγελοι να βγάλουμε φτερά, | ας μείνουμε με γρατσουνιές στους ώμους και στην πλάτη, | να μαρτυράνε πως οι δυο πετάξαμε ψηλά | σαν κοιμηθήκαμε μαζί στο ίδιο το κρεβάτι. | Μέχρι να βρούμε ουρανό, | άσε με να παραμιλώ, | να καίγομαι στο σώμα σου, | και να φιλώ το στόμα σου. | Μέχρι να γίνουμε άγγελοι να βγάλουμε φτερά, | ας μείνουμε με γρατσουνιές στους ώμους και στην πλάτη, | τις νύχτες να σε προσκυνώ με λόγια φλογερά | σαν θα σε ρίχνω στης φωτιάς ξανά το μονοπάτι. | Μέχρι να βρούμε ουρανό, | άσε με να παραμιλώ, | να καίγομαι στο σώμα σου, | και να φιλώ το στόμα σου.

02. Με το βοριά Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Βοριάς είν η αγάπη σου | και ποιος θα με γλυτώσει | νοτιάς φυσάει στα χείλη σου | και τα 'χω πελαγώσει | Με αγαπάς, σε αγαπώ στο μαύρο κύμα πάνω | με το νοτιά σ' αναζητώ, με το βοριά σε χάνω | Στην πρύμνη σου 'δωσα φιλί | στην πλώρη την ψυχή μου | την πλώρη πήρες κι έφυγες | κι έχασα τη ζωή μου | Με αγαπάς, σε αγαπώ στο μαύρο κύμα πάνω | με το νοτιά σ' αναζητώ, με το βοριά σε χάνω

03. Θα κλείσω τα μάτια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε πότισα το πιο γλυκό μου δάκρυ | με πότισες τον πιο γλυκό καημό | σε άγγιξα στου ονείρου μου την άκρη | και στράγγιξα τον πρώτο στεναγμό | Θα κλείσω τα μάτια θ' απλώσεις τα χέρια | να βρουν να φωλιάσουν λευκά περιστέρια | αγάπη μου πρώτη αγάπη μεγάλη | θα κλείσω τα μάτια κι όπου με βγάλει | Λαχτάρησα ζωή απ' τη ζωή σου | λαχτάρησες το φως του αυγερινού | στα σύννεφα περπάτησα μαζί σου | κι ανοίξανε οι πόρτες τ' ουρανού | Θα κλείσω τα μάτια θ' απλώσεις τα χέρια | να βρουν να φωλιάσουν λευκά περιστέρια | αγάπη μου πρώτη αγάπη μεγάλη | θα κλείσω τα μάτια κι όπου με βγάλει

04. Πάρε το δαχτυλίδι μου Τραγούδι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Πάρε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | και πίστεψε πως σ' αγαπώ | με όλη την καρδιά μου. | Βάλε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | για να μη με ξεχνάς ποτέ | μακριά μου όταν θα 'σαι, | να το φοράς στο χέρι σου | κι εμένα να θυμάσαι. | Μοίρα καλή μας ένωσε | μες στη ζωή για πάντα, | τον έρωτά μας δεν μπορεί | κανείς να εμποδίσει, | εμάς μονάχα ο θάνατος | μπορεί να μας χωρίσει.

05. Όποια και να 'σαι Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

06. Όταν σημάνει η ώρα Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή
Ξέρω πως θα φύγεις μακριά μου | Μέσα από την αγκαλιά μου | Θα πετάξεις σαν πουλί | Ξέρω πως θα κλάψουμε κι οι δυο | Στο πικρότερο αντίο | Στο πικρότερο φιλί | Κι όταν σημάνει η ώρα | Τότε καρδιά μου χρυσή | τη μεγαλύτερη μπόρα | Θα την περάσεις εσύ | Στάλα δεν με ρώτησες μια στάλα | Αν χωράν μαζί με τ' άλλα | Τα φαρμάκια τούτα δω | Πίσω πότε θα γυρίσεις πίσω | Πόσες νύχτες θα μετρήσω | Ώσπου να σε ξαναδώ

07. Λίγα ψίχουλα αγάπης Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δε θέλω πλούτη να μου δώσεις και παλάτια | δε θέλω λούσα όπως άλλες που γυρνάς | λυπήσου μόνο της καρδιάς μου τα κομμάτια | και πες μου λίγο τη φτωχή πως μ' αγαπάς | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω | Αυτά τα λίγα ψίχουλα κι αν θα μου τάξεις | σου τα πληρώνω με οποιαδήποτε τιμή | και θα τα πάρω κι αν ακόμα τα πετάξεις | όπως πετάνε σ' ένα σκύλο το ψωμί | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

08. Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα | η ώρα που γεννιέται η ζωή | η ώρα που ταιριάζει η αναπνοή σου | μαζί με την δική μου αναπνοή | Κι αν είναι η αρχή στην κατηφόρα | η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα | Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα | η ώρα που μου σβήνεις τον καημό | η ώρα που και η σκέψη μου πεθαίνει | και που δε θέλω να 'χει τελειωμό | Κι αν είναι η αρχή στην κατηφόρα | η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα | Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα | η ώρα που μ' αρέσει να πονώ | η ώρα που σου δίνω την ψυχή μου | χωρίς να νοιώθω τίποτα φτηνό | Κι αν είναι η αρχή στην κατηφόρα | η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα

09. Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ Τραγούδι: Φωτεινή Δάρρα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ | μέτρο δεν έχει η αγάπη | είναι απ' τον ήλιο πιο ψηλά | και δεν τη φτάνει μάτι | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα | Η αγάπη που μας έδεσε | πόνο δε θα γνωρίσει | είμαστε δυο σταλαγματιές | από την ίδια βρύση | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα

10. Η πρώτη αγάπη σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Μαζί στα πρώτα βάσανα | στα πρώτα καρδιοχτύπια | οι δυο μας πρωτοζήσαμε | τα πρώτα μας ξενύχτια | Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Ωραία ήταν η ζωή | και ο καιρός περνούσε | κι ο ένας περισσότερο | τον άλλον επονούσε | Και τ' αποτέλεσμα ήταν αυτό | να καταλήξουμε στο χωρισμό | Να καταλήξουμε στο χωρισμό | το αποτέλεσμα ήταν αυτό | Μα πώς μπορεί ο πόνος μου | να μην είναι μεγάλος | αφού εγώ σ' αγάπησα | σε χαίρεται ένας άλλος | Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | όμως δεν ήτανε το τυχερό | Όμως δεν ήτανε το τυχερό | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ

11. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

12. Άνοιξε, άνοιξε Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Το παράθυρο κλεισμένο, | σφαλισμένο, σκοτεινό, | για ποιο λόγο δεν τ' ανοίγεις | πεισματάρα, να σε 'δω; | Άνοιξε, άνοιξε, | γιατί δεν αντέχω, | φτάνει πια, φτάνει πια | να με τυραννάς. | Ξεροστάλιασα στ' αγιάζι | ώρες να σου τραγουδώ, | η καρδιά μου φλόγες βγάζει, | μα δε βγαίνεις να σε 'δω. | Άνοιξε, άνοιξε, | γιατί δεν αντέχω, | φτάνει πια, φτάνει πια | να με τυραννάς.

13. Τα μαύρα μάτια σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μη φύγεις | και ποτέ μη μ' αρνηθείς | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά | Μέσα στα μάτια σου | κοιτάζω κείνη που αγαπούσα μέχρι χτες | εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές | τα μαύρα μάτια σου μ' ανάβουν πυρκαγιές | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά

14. Πολύ σ' αγαπώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Γ. Βασιλόπουλος & Δ. Ατραΐδης
Αν είναι έγκλημα και αν αμάρτησα γιατί σ' αγάπησα ας δικαστώ | Στα κάτεργα κι αν με στείλουνε δεν μετανιώνω γι' αυτό | Αν είμαι ένοχος κι αν είναι λάθος μου αυτό το πάθος μου το δυνατό | Δεν πρόκειται να με κάνουνε γνώμη ν' αλλάξω εγώ. | Πολύ σ' αγαπώ, πολύ σ' αγαπώ | Και παίρνω γι' αυτό την ευθύνη | Πολύ σ' αγαπώ κι αν κάνω κακό | Υπάρχει θεός και ας με κρίνει. | Αν είναι έγκλημα και αν αμάρτησα γιατί σ' αγάπησα αληθινά | Θα έγινε που αγάπησα ίσως για πρώτη φορά | Αν είμαι ένοχος ας με δικάσουνε και ας μου βάλουνε ποινή βαριά | Δεν πρόκειται να σε βγάλουνε απ' την δική μου καρδιά.

15. Ανεβαίνω σκαλοπάτια Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Μουφλουζέλης
Το κορίτσι το δικό μου είναι απ’ τη φτωχολογιά, | μα στον κόσμο δεν υπάρχει άλλη τέτοια ομορφιά. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές, | για να δώ τα δυο της μάτια που μ’ ανάψανε φωτιές. | Αχ, που μ’ ανάψανε φωτιές. | Το κορίτσι το δικό μου, το κοιτάζουνε πολλοί, | μα αυτό δεν έχει μάτια άλλον άντρα για να δει | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ... | Το κορίτσι π’ αγαπάω, είν’ κορίτσι σπιτικό, | απ' την πόρτα του δε βγαίνει αν δεν πάω να το δω. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ...

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πεθαίνω για σένα Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Στον κόμβο Κηφισίας επάνω σου τρακάρω, | σε ώρα απελπισίας, Χριστό είδα τον χάρο. | Χτύπησε καραμπόλα και η δόλια η καρδιά μου, | τα παίζω όλα για όλα, άναψε την φωτιά μου. | Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη | δε πα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη | Τί να μας πει η φυσική οι νόμοι δεν μετράνε, | σε φάση μεταφυσική τα πάθη κυβερνάνε | Αν είσαι άνθος του κακού δεν ψάχνω αποδείξεις, | στην αυταπάτη ενός τρελού θα ζω μέχρι να λήξεις. | Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη | δε πα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη

02. Μα πού να πάω Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης | Στίχοι: Ιωσήφ Σαρασίδης
Σ' ένα δωμάτιο σκοτεινό | έψαχνα να ονειρευτώ κάτι δικό μου | Είχα τα μάτια μου κλειστά | πάλευα μέσα στη φωτιά τον εαυτό μου | Μα έγιν' η σκέψη φυλακή | γίναν χιλιάδες τα γιατί μες το μυαλό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου | Είπα να φύγω | ν' αλλάξω δρόμο στην καρδιά | Είπα να φύγω | να μην πονάω άλλο πια | Μα που να πάω | που σ' αγαπώ τόσο πολύ | Μα που να πάω | αφού είσαι όλη μου η ζωή | Σε μια παραίσθηση τρελή | έψαχνα λόγο κι αφορμή στον πανικό μου | Να βρω τον τρόπο να σου πω | πως έπαψα να αγαπώ τον εαυτό μου | Μα εσύ δεν ήσουν εκεί | μιλούσα μόνος στη σιωπή με τον καημό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου

03. Πριγκηπέσα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας | Στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω | πώς να σου το πω | έλεγα περνούν τα χρόνια | θα συμμορφωθώ. | Μα είναι δώρο άδωρο | ν' αλλάξεις χαρακτήρα | τζάμπα κρατάς λογαριασμό | τζάμπα σωστός με το στανιό. | Έξω φυσάει αέρας | κι όμως μέσα μου | μέσα σ' αυτό το σπίτι | πριγκηπέσα μου, | το φως σου και το φως | χορεύουν γύρω μας | απίστευτος ο κόσμος | κι ο χαρακτήρας μας. | Άλλα θέλω κι άλλα κάνω | κι έφτασα ως εδώ | λάθη στραβά και πάθη | μ' έβγαλαν σωστό. | Ξημερώματα στο δρόμο | ρίχνω πετονιά | πιάνω τον εαυτό μου | και χάνω το μυαλό μου.

04. Απορώ με την καρδιά μου Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απορώ με μένα, απορώ, | που σε θέλω ακόμα απορώ. | Κάνεις τόσα λάθη και σ' τα συγχωρώ, | σαν βροχή το χώμα σε ζητώ. | Απορώ με την καρδιά μου | που αντέχει να πονά. | Φαίνεται πρώτη φορά μου | αγαπώ αληθινά. | Απορώ με μένα, απορώ, | κάνω για να φύγω κι όμως δεν μπορώ. | Ξέρω πως μου κάνεις μέσα μου κακό | κι όμως δεν το κρύβω: σ' αγαπώ.

05. Δε μετανιώνω Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος & Σοφία Βόσσου
Μουσική: Ανδρέας Μικρούτσικος | Στίχοι: Ανδρέας Μικρούτσικος
Αν η καρδιά μου ράγισε | αν η ζωή ναυάγησε | μόνο μια λέξη θα ‘θελα | ακόμα να σου πω | Δε μετανιώνω | που αγάπησα εσένα μόνο | δε μετανιώνω | που μόνο εσένα αγαπώ | Αν όλα αυτά που ζήσαμε | μια νύχτα τα σκορπίσαμε | μόνο μια λέξη θα ‘θελα | ακόμα να σου πω | Δε μετανιώνω | που αγάπησα εσένα μόνο | δε μετανιώνω | που μόνο εσένα αγαπώ

06. Όλα σ' αγαπάνε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Το πρόσωπό μου στον καθρέφτη με κοιτά | κι αφού δεν κλαίω πώς μπορεί αυτό και κλαίει; | Πιάνω τα μάτια μου μα είναι αυτά υγρά, | δεν του μιλάω μα για σένανε μου λέει. | Όλα σ' αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ' αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ' άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ. | To πρόσωπο μου στον καθρέφτη με κοιτά, | την αγωνία μου για σένα μου θυμίζει. | Μ' άφησες μόνο μου ακόμα μια φορά | και η ζωή χωρίς εσένα δεν αξίζει. | Όλα σ' αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ' αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ' άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ.

07. Όλα για σένανε μιλάνε Τραγούδι: Πάνος Κιάμος
Μουσική: Γιάννης Πετρίδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Όλα για σένανε μιλάνε | σε ξέρουνε με τ’ όνομά σου | CD, βιβλία, φωτογραφίες | Τ’ άδειο μπουκάλι απ’ τ’ άρωμά σου | Χτυπάει τηλέφωνο και τρέχω | Βήματα ακούω, λέω πως ήρθες | Δεν το αντέχω να μη σ’ έχω | Δεν τις αντέχω αυτές τις νύχτες | Χωρίς νερό μπορώ, χωρίς εσένα | Είμαι στον άνεμο φτερό, | φύλλο ξερό στο πρωτοβρόχι | Όλοι για σένανε ρωτάνε | Τρελαίνομαι μα δε μιλάω | Τι να τους πω για μας τους δυο | Που τη σκιά σου κυνηγάω | Χτυπάει τηλέφωνο και τρέχω | Βήματα ακούω, λέω πως ήρθες | Δεν το αντέχω να μη σ’ έχω | Δεν τις αντέχω αυτές τις νύχτες | Χωρίς νερό μπορώ, χωρίς εσένα όχι | Είμαι στον άνεμο φτερό, | φύλλο ξερό στο πρωτοβρόχι

08. Σ΄ αγαπάω, μ΄ ακούς Τραγούδι: Ελεάνα Παπαϊωάννου
Μουσική: Νίκος Μπαξεβάνης | Στίχοι: Θεόδωρος Άγγελος
Κλαίνε τα μάτια μου | κι είναι τα βράδια μου | φωτιά που με καίνε. | Πιοτό στο ποτήρι μου, | και τα δυο χείλη μου | φωνάζουν και λένε: | Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς, | σ’ αγαπάω, μ’ ακούς; | Σ’ αγαπάω σου λέω. | Είμαι μόνος, μ’ ακούς, | είμαι μόνος, μ’ ακούς; | Σ’ έχω ανάγκη, πεθαίνω. | Έχω στα στήθια μου, | μα την αλήθεια μου, | καρφί που πονάει. | Είσαι στη σκέψη μου | και κάθε λέξη μου | για σένα μιλάει. | Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς, | σ’ αγαπάω, μ’ ακούς; | Σ’ αγαπάω σου λέω. | Είμαι μόνος, μ’ ακούς, | είμαι μόνος, μ’ ακούς; | Σ’ έχω ανάγκη, πεθαίνω.

09. Πονάει η αγάπη Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Πάλι ρωτάς τι έφταιξε | κι ένα σου δάκρυ έτρεξε | πάλι ρωτάς τι φταίει. | Δίνεις μια να σπάσεις το ποτήρι σου | μια κραυγή βγαίνει απ’ τα χείλη σου | σαν τρελή χορεύεις και αφήνεσαι | στο τραγούδι μου κομμάτια γίνεσαι! | Πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει | εγώ το ξέρω απ’ όλους πιο καλά | πονάει όταν σ’ αφήνει σαν τη θηλιά σε πνίγει | πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει! | Πάλι γυρνάς απ’ τα γνωστά | να ξεχαστείς με δυο πιοτά | με μπαγλαμά που κλαίει. | Δίνεις μια να σπάσεις το ποτήρι σου | μια κραυγή βγαίνει απ’ τα χείλη σου | σαν τρελή χορεύεις και αφήνεσαι | στο τραγούδι μου κομμάτια γίνεσαι! | Πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει | εγώ το ξέρω απ’ όλους πιο καλά | πονάει όταν σ’ αφήνει σαν τη θηλιά σε πνίγει | πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει. | Πάλι γυρεύεις αφορμή | μια αιτία να βρεθεί | να σηκωθείς να φύγεις. | Όμως δεν ξέρεις που να πας | και στα χαμένα θα γυρνάς. | Σ’ ένα ρεμπέτικο τρελό | παραπατάς απ’ το πιοτό | και τον καημό σου πνίγεις. | Σ’ ένα χορό της μοναξιάς | παραπατάς παραμιλάς | και λίγο, λίγο σβήνεις.

10. Εγώ να δεις Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Καίτη Μπόνη
Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως πετάς | και πως μακριά μου δε ζεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με κοιτάς | στο σώμα μου θέλεις να μπεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως μεθάς, | πως είμαι το κέντρο της γης. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με φιλάς | το στόμα μου θέλεις να πιεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις.

11. Έρωτά μου αγιάτρευτε Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Έρωτά μου αγιάτρευτε | και καημέ μου μεγάλε | ιστορία μου όμορφη | της ζωής μου φινάλε | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς | Έρωτά μου παράξενε | μακριά σου δεν κάνω | αν σε χάσω καλύτερα | προτιμώ να πεθάνω | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς

12. Της γυναίκας η καρδιά Τραγούδι: Άγγελος Διονυσίου & Στέλιος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σκυφτέ διαβάτη της βροχής | και ταξιδιώτη της ζωής | η προδοσία μιας γυναίκας σε βαραίνει. | Μην πίνεις άλλο και μεθάς | και τη ζωή σου μη χαλάς, | είναι γραφτό ότι αρχίζει να πεθαίνει. | Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος | πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος, | της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος. | Σκυφτέ διαβάτη της βροχής | και ταξιδιώτη της ζωής | με την αλήθεια δεν μπορείς ποτέ να παίξεις. | Κι αν την αγάπησες πολύ | σου δίνω μία συμβουλή: | ποτέ γυναίκα στη ζωή να μην πιστέψεις.

13. Παράνομη αγάπη Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε έχουν γεννήσει δυο καημοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | σ' έχουν γλυκάνει | όμως σε δίκασε η ζωή | προτού χαράξει το πρωί | προτού χαράξει το πρωί | να 'χεις πεθάνει | Παράνομη αγάπη κουρασμένη | ταλαίπωρη αγάπη και πικρή | πλασμένη να πεθάνεις κολασμένη | και να 'ναι η πορεία σου μικρή | Παράνομη αγάπη γεννημένη | εκεί που δε χαράζει ο ουρανός | απ' όλους τους ανθρώπους δικασμένη | και δίχως τη συμπόνια κανενός | Ζητάει μια πόρτα να κρυφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | και να γλιτώσει | μακριά απ' του κόσμου την οργή | που θέλει να βρει αφορμή | που θέλει να βρει αφορμή | να την πληγώσει

14. Αγάπα με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Inglesias-Ferro | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αγάπα με, | μ' όλα τα λάθη πού 'χω κάνει, | κράτα με. | Ένοχος είμαι απέναντί σου τά' παμε, | μα σ' αγαπώ. | Αγάπα με, | γίνομαι δρόμος να περάσεις, | πάτα με. | Έχω ανάγκη από σένα, | νιώσε με, αγάπα με. | Αγάπα με, | γιατί να ζήσω χώρια σου δε γίνεται, | νεράκι η ζωή μου και θα χύνεται | στις πέτρες δίχως νόημα γι' αυτό | Αγάπα με | και ξέχασε λοιπόν πως παρασύρομαι | και γείρε πάλι απάνω μου να γείρουμε, | αγάπη μόνο αγάπη σου ζητώ.

15. Το δικό σου αμάρτημα Τραγούδι: Καίτη Ντάλη
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τις αμαρτίες τις δικές μου | αν χρειαστεί να τις μετρήσω | από τα δέκα δάχτυλά μου | μόνο τα πέντε θα κρατήσω. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα. | Τώρα το δίκιο σου γυρεύεις | μες στο ποτό και μες στη ζάλη | κι όλο μετράς στα δάχτυλά σου | τις αμαρτίες που ’χω κάνει. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης