Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Απ’ το Λίβερπουλ στη Σαντορίνη





















01. Είν΄ το τραγούδι Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Είν’ το τραγούδι ελπίδα κι ευχή, | μικρό καλοκαίρι, | σαν των αγγέλων γαλάζια η πνοή, | σ’ αγγίζει το χέρι. | Μέσα στις πόλεις γυρνάς | και κάτι προσμένεις, | μα όταν κοιτάς ουρανό, πώς γίνετ’ αυτό, | μίλια να φεύγεις μακριά και να `σαι εδώ, | τόσα μίλια να φεύγεις μακριά και να `σαι εδώ. | Αν μ’ αγαπάς μην κοιτάς χαμηλά | κι ο ήλιος θα φέρει | ένα ζεστό δειλινό να σου πω | να γίνουμε ταίρι. | Μέσα στις πόλεις γυρνάς | και κάτι προσμένεις, | μα όταν κοιτάς ουρανό, πώς γίνετ’ αυτό, | μίλια να φεύγεις μακριά και να `σαι εδώ, | τόσα μίλια να φεύγεις μακριά και να `σαι εδώ.

02. Θα περιμένω το χειμώνα Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης & Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Φύγαν οι μέρες οι ζεστές | μα δε ζεστάθηκε η καρδιά μου | κι οι θάλασσες οι μακρινές | σ' έχουνε πάρει από κοντά μου... | Θα περιμένω το χειμώνα | γιατί ποθώ να νοσταλγήσω
 | το καλοκαίρι που θα 'ρθει
 | τ' όνειρο να μου φέρει πίσω.. | Τόσο αδιάφορες γυναίκες | με μάτια που δε σε κοιτάνε | κι από τα στήθια τους γυμνά | τα λόγια που δε σου μιλάνε | Θα περιμένω το χειμώνα
 | γιατί ποθώ να νοσταλγήσω | το καλοκαίρι που θα 'ρθει
 | τ' όνειρο να μου φέρει πίσω.. | Μέρες και νύχτες που δε ξέρω | πώς μείναν έτσι δίχως χρώμα | κι όσα έχω ζήσει μέχρι χθες | αγάπες μου γελούν ακόμα | Θα περιμένω το χειμώνα
 | γιατί ποθώ να νοσταλγήσω
 | το καλοκαίρι που θα 'ρθει | τ' όνειρο να μου φέρει πίσω...

03. Από το Λίβερπουλ Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Μες στου Λίβερπουλ τους δρόμους | άγγελοι με τα φτερά | μας κρεμάσανε στους ώμους | μια κιθάρα απ' τα παλιά | Απ' τα αρχαία τα καράβια | ναύτες με χρυσά κλειδιά | μας ψιθύρισαν τραγούδια | και χαθήκαν στη στεριά | Το κορίτσι με τα πέπλα | και τα μάτια τα κλειστά | μ' άνοιξε πλατιά την πόρτα | να ονειρευτώ ξανά | Φράουλες μες στα λιβάδια | θάλασσες με κύματα | ουρανός με σκαλοπάτια | για να βρω τα βήματα

04. Στη Σαντορίνη Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Έχασα χρόνο να γυρνώ σ' άγνωστα μέρη | πέρασε πάλι γρήγορα το καλοκαίρι | Κι από τα τόσα δειλινά στη Σαντορίνη | όσα κι αν είδες τίποτα δεν έχει μείνει | Είναι ανάσα, είναι φωτιά, είναι αέρας | κι από τα λόγια της καρδιάς το φως της μέρας | Κι από τα τόσα δειλινά στη Σαντορίνη | όσα κι αν είδες τίποτα δεν έχει μείνει | Όπως τ' αστέρι τ' ουρανού λάμπει ακόμα | ξένο θα είναι το φιλί, ξένο το στρώμα | Κι από τα τόσα δειλινά στη Σαντορίνη | όσα κι αν είδες τίποτα δεν έχει μείνει

05. Το παλιό αλφαβητάρι Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης & Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Οι παλιές φωτογραφίες, | η σκισμένη μου μπαλάντα, | τα τριμμένα μου τετράδια, | είναι όλα μες το φως. | Σαν τις λέξεις που αλλάζουν | και το νόημα δεν ξέρω | με της Λένας την κορδέλα | και με τον χαρταετό. | Πως μετράει η πληγή μου στο χαρτί | Πόσα μου ζωγράφιζες εσύ | Μόνο εσύ... | Πέρασα πολλά και είδα | πως να χάνω και να ελπίζω | να μετράω πόσους χτύπους | στην καρδιά μου να σε βρω. | Με τη γόμα σου να σβήνεις | το μολύβι όσα γράφει | και να μου κολλάς στην πλάτη | ότι πια δεν σ' αγαπώ. | Πως μετράει η πληγή μου στο χαρτί | Πόσα μου ζωγράφιζες εσύ | Μόνο εσύ... | Θα μαζέψω τα παιχνίδια | στο πατάρι και θα φέρω | το παλιό μου αλφαβητάρι | με κουμπιά και μουσική. | Και δε σε ξαναμαλώνω | που μου άλλαξες τον τόνο | και δεν έμαθες να γράφεις | με το χέρι στη ψυχή. | Πως μετράει η πληγή μου στο χαρτί | Πόσα μου ζωγράφιζες εσύ | Μόνο εσύ...

06. Ταξίδια Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Κυλάει ο χρόνος στο νερό | μες στ' όνειρο τ' αποψινό | η αγάπη κι αν είναι πλάι | στο κύμα με παρατάει | Απ' τα ταξίδια θ' απομείνουν | μόνο τα θαλασσινά | κι απ' τα τραγούδια όσα λένε | για δυο μάτια φωτεινά | Δεν ξέρω πια αν είσαι δω | ή αν θέλω νά 'ρθω να σε βρω | τι κρίμα στο πουθενά | να ψάχνεις μιαν αγκαλιά | Απ' τα ταξίδια θ' απομείνουν | μόνο τα θαλασσινά | κι απ' τα τραγούδια όσα λένε | για δυο μάτια φωτεινά | Είναι που έμεινες θαρρώ | στον τελευταίο μας χορό | να βηματίζεις τις στροφές | κι όλο παράπονα να λες | Απ' τα ταξίδια θ' απομείνουν | μόνο τα θαλασσινά | κι απ' τα τραγούδια όσα λένε | για δυο μάτια φωτεινά

07. Σβήσε μου τα φώτα Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης & Κίτρινα Ποδήλατα
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Πώς να δεις το βάθος που 'χει την αλήθεια | μες στα μυστικά σου κρύφτηκα | και πώς να γεμίσω τ' άδεια καλοκαίρια | και να γίνουν όλα όπως πρώτα | Σβήσε μου τα φώτα για να δω τ' αστέρια | Δείξε μου το δρόμο για να σε πιστέψω | τη μικρή οθόνη ράγισε | απ' τα ψέματά της η ύπαρξή μου αιθέρια | δώσε μου ξανά καινούρια ρότα | Σβήσε μου τα φώτα για να δω τ' αστέρια | Με το χρόνο δε τα βγάζεις πέρα, φως μου | και με τα χειροκροτήματα | τίναξε όλες τις στάχτες απ' τα χέρια | άλλο είναι ήτα κι άλλο γιώτα | Σβήσε μου τα φώτα για να δω τ' αστέρια

08. Πώς να μιλώ Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Πού να σταθώ για ν' ακουμπήσω ένα χάδι σου | πώς να κοιτώ για ν' αντικρίσω την αγάπη σου | Πώς να μιλώ και να 'σαι δίπλα μου εκεί | και τ' όνειρο απ' την αρχή | Τι να 'ναι αυτό που σ' εμποδίσει να 'σαι ότι θες | και πώς μπορεί να γαληνέψουνε κι οι προσευχές | Πώς να μιλώ και να 'σαι δίπλα μου εκεί | και τ' όνειρο απ' την αρχή

09. Της αγάπης τα λουλούδια Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Της αγάπης τα λουλούδια τα εκατόφυλλα | μας γεμίζουν τις ημέρες τα εξώφυλλα | με τις όμορφες κοπέλες στα φορέματα | που φοράνε με τις πίκρες και τα ψέματα | Της αγάπης τα τραγούδια με μισόλογα | χρωματίζουν της ψυχής μας τα κρινόφυλλα | με τις όμορφες παρέες τα χαράματα | που ξεσπάνε με το γέλιο και τα κλάματα | Της αγάπης τα τραγούδια σου τα χάρισα | και στις νότες τα λουλούδια πάνω μάδησα | για να ραίνεις το πρωί στο προσκεφάλι σου | που δε μ' άφησες να μείνω πάλι πλάι σου | Κι όταν πέσουνε τα φύλλα κι όταν μαραθεί | μες στα μάτια θα τη βλέπω να μη πικραθεί | και θα σπάσω, θα λυγίσω μόνο μια φορά | και τον πόνο μου θα κρύψω στα βαθιά νερά | Της αγάπης τα τραγούδια σου τα χάρισα | και στις νότες τα λουλούδια πάνω μάδησα | για να ραίνεις το πρωί στο προσκεφάλι σου | που δε μ' άφησες να μείνω πάλι πλάι σου

10. Πύλη θαλασσινή Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Κοιτάζω από παιδί | τα κάστρα από ψηλά | φτάνει το καράβι, | την άγονη γραμμή | που πόθησα να δω | το πιο γλυκό της χάδι | Και περιμένει πάντα εκεί | στη πύλη τη θαλασσινή | ο δάσκαλος με τ' άστρα | και οι γυναίκες οι παλιές | μόνες περνάνε σα σκιές | και χάνονται με τ' άστρα… με τ' άστρα | Στη πύλη τη θαλασσινή | θυμάμαι από παιδί | τα μάτια τα θλιμμένα | που με κοιτάξαν μια στιγμή | κι έμαθα για παντοτινά | πως είν' πικρά τα ξένα… τα ξένα | Κοιτάζω από παιδί | γαλάζια η ακτή | γαλάζια και η μπάντα | και κείνη η θωριά | η τόσο παιδική | με χάραξε για πάντα | Και πολεμούσαν ποιητές | με ραγισμένες τις καρδιές | γαλάζιοι σαν ιππότες | και σπάσαν όλα τα σπαθιά | και σπάσανε οι κλειδαριές | και σιδερένιες πόρτες… οι πόρτες | Στη πύλη τη θαλασσινή | θυμάμαι από παιδί | τα μάτια τα θλιμμένα | που με κοιτάξαν μια στιγμή | κι έμαθα για παντοτινά | πως είν' πικρά τα ξένα… τα ξένα

11. Hidden track Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Καζούλης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης