Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Στράτος Διονυσίου για πάντα Vol. 2





















Ο Στράτος Διονυσίου σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ένας αητός γκρεμίστηκε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αητός αητό μεγάλωνε | του ’λεγε και τον μάλωνε | αητόπουλο γεννήθηκες | μ’ αητό να ζευγαρώσεις | αητούς κι εσύ να δώσεις | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο | Κι εκείνο επαράκουσε | επήγε κι εξεστράτησε | μια πέρδικα ορέχτει | σε ρούγα πάει και πέφτει | κι ένας αητός γκρεμίστηκε | και το βουνό εσείστηκε | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο

02. Συγνώμη που αγάπησα εκείνη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Συγγνώμη μάνα που μια αγάπη | έγινε αιτία να σ' αρνηθώ | και στην καρδιά σου καπνό και στάχτη | ν' αφήσω μόνο και να χαθώ. | Συγγνώμη που αγάπησα εκείνη | ακόμα κι από σένα πιο πολύ | της είχα όμως τόση εμπιστοσύνη | σαν να 'ταν το δικό σου το φιλί. | Συγνώμη μάνα, έπεσα θύμα | μα τώρα δως μου καταφυγή | ρώτα όμως πρώτα και την καρδιά σου | που 'χει αγαπήσει και θα σου πει. | Συγγνώμη που αγάπησα εκείνη | ακόμα κι από σένα πιο πολύ | δεν είχε όμως την ίδια καλοσύνη | ούτε και το δικό σου αγνό φιλί.

03. Στης αγάπης μας το στέκι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Παναγιώτης Καμηλιέρης
Ένα μαύρο συννεφάκι | φάνηκε στον ουρανό μας | Κι έφερε μεγάλη μπόρα | κι έσβησε το όνειρό μας | Στης αγάπης μας το στέκι | Έπεσε αστροπελέκι | Ποιος περίμενε από τόσο | ένα τόσο συννεφάκι | Πως θα φέρει τόσες πίκρες | Τόσους πόνους και φαρμάκι | Μες στης μοίρας μας τα χέρια | όλα τά 'φερε ο χρόνος | Πίκρες γίναν τα φιλιά μας | Στην καρδιά μας μπήκε ο πόνος

04. Αν είσαι φίλος με καρδιά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αν είσαι φίλος με καρδιά | ρίξε την πρώτη μπαταριά | ρίξε το πρώτο βόλι | Να γίνω στάχτη και βοή | να ξεμπερδέψω απ' τη ζωή | που με προδώσαν όλοι | Σ' όλον τον κόσμο να το πεις | στην μάνα μου να μην το πεις | γιατί με καρτεράει | Ποτίζει τα βασιλικά | ζυμώνει δίπλες και γλυκά | και ψιλοτραγουδάει | Κι αν σε ρωτήσει πού 'ναι ο γιος | που ήταν όλο της το βιος | πες της πως πάει στα ξένα | Να φέρει άστρα και πουλιά | και για τα άσπρα της μαλλιά | Μια ασημένια χτένα

05. Η ψευτιά του κόσμου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Η ψευτιά του κόσμου | Έφτασε στο χείλος | Δεν υπάρχει μπέσα | Δεν υπάρχει φίλος | Απονιά μεγάλη | Και πλεονεξία | Ψεύτικα είναι όλα | Και χωρίς αξία | Σύντομη παλιοζωή | Άδικη και ψεύτρα | Είσαι όλο πονηριές | Άπιστη και κλέφτρα | Με γυναίκα άπονη | Μοιάζεις ξελογιάστρα | Δεν μας δίνεις τίποτα | Και μας τάζεις κάστρα | Η ψευτιά του κόσμου | Έφτασε στα ύψη | Και κανείς δεν ξέρει | που θα καταλήξει | Πονηριά μεγάλη | Και υποκρισία | Ψεύτικα τα πάντα | Δίχως σημασία

06. Τ' αγκάθια της καρδιάς σου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Μιχάλης Τουτουντζής
Ξημέρωνα και νύχτωνα | μέσα στην αγκαλιά σου | χωρίς να δω πως έκρυβε | αγκάθια η καρδιά σου. | Πληγώθηκα και μάτωσα | στ’ αγκάθια της καρδιάς σου. | Ας γίνουν μάθημα οι πληγές | που άνοιξα κοντά σου. | Ξυπόλητος στ’ αγκάθια σου | ξανά δεν περπατάω, | φεύγω γιατί κουράστηκα | κοντά σου να πονάω. | Πληγώθηκα και μάτωσα | στ’ αγκάθια της καρδιάς σου. | Ας γίνουν μάθημα οι πληγές | που άνοιξα κοντά σου.

07. Ο δάσκαλος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Στην αγάπη μας εντάξει | να 'σαι σε παρακαλώ | Πάψε πια να μου σερβίρεις | ψέματα ένα σωρό | Όλα τα 'χω καταλάβει | και σταμάτα ως εδώ | Δάσκαλος πολύ μεγάλος | Είμαι χρόνια της ζωής | Και στον έρωτα σου λέω | Είμαι πια καθηγητής | Μες στα μάτι σε διαβάζω | Παραμύθια όταν μου λες | Δεν μπορείς να με γελάσεις | Και να αφήσεις τις λαδιές | Μάθε ότι έχω βγάλει | Στην ζωή πολλές σχολές

08. Με μπουζούκια θα σου τραγουδήσω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Στράτος Διονυσίου | Στίχοι: Στράτος Διονυσίου
Θα ’ρθω απόψε στο παράθυρό σου | Τον καημό μου πάλι να σου πω | Με μπουζούκια θα σου τραγουδήσω | Της αγάπης τον γλυκό σκοπό | Θα σου πω εκείνο το τραγούδι | Κάποτε που λέγαμε μαζί | Μη μ’ αφήσεις παραπονεμένο | Άνοιξε και δως μου ένα φιλί | Κι όταν μες στον ύπνο σου ακούσεις | Της αγάπης λόγια τρυφερά | Άνοιξε και πες μια καληνύχτα | Και κοιμήσου μ’ όνειρα γλυκά

09. Τ' άγια χώματα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ε, ρε Θε μου, να γινόταν να ξυπνήσω ένα πρωί | στ' άγια χώματα της Πόλης, κει που έζησα παιδί | που άκουγα τον αμανέ μου, πίνοντας τον αργιλέ | κι έλεγα και το γιαρέ μου στης Ντουντούς τον καφενέ. | Να ντυθώ να πάω τσάρκα και να ρίξω γιασεμί | στο σοκάκι μιας Τσερκέζας που 'χα πρωτοφιληθεί | και ν' αναστηθούν στο νου μου ο βαρκάρης κι ο αμαξάς | και οι ξακουστοί νταήδες που 'βγαζε ο Γαλατάς. | Να ξανάβλεπα τους μόρτες να μεθούν και να τα σπαν | και να κλείνουνε οι πόρτες από τα καφέ σαντάν | να τσακώνονται στα χέρια και να κάνουν σαματά | το πρωί τα τζιβαέρια και ας πέθαινα μετά.

10. Ένα βράδυ που θα πιω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ένα βράδυ που θα πιω | και θα γίνω σούρα | θα γυρίσω σβούρα | το Βοτανικό | Και σε όλους θα το πω | πως δεν είσαι εντάξει | Και πως μ' έχεις κάψει | γιατί σ' αγαπώ | Ένα βράδυ που θα πιω | κάτω στου Γιανίμπα | θα τα κάνω λίμπα | στο Βοτανικό | Για να πάψεις να γελάς | με τα δακρυά μου | τσέρκι την καρδιά μου | να τηνε κυλάς | Ένα βράδυ που θα πιω | ίσα μ' ένα τόνο | το βαθύ μου πόνο | θα 'ρθω να σου πω | Κι αν ξυπνήσ' η γειτονιά | βρίσε με μαζί της | Έιν' ένας αλήτης | πες με απονιά

11. Καρδιά μου άστατη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Καρδιά μου άστατη | Και διφορούμενη | Είσαι για μένα πια | Κατηγορούμενη | Καταδικάζεσαι και απολογήσου | Και πες μου άλλοθι για την οργή σου | Αγάπησες χίλιες φορές | Μα ψεύτικα καρδιά χτυπούσες | Και ενώ θρηνούσα συμφορές | Εσύ για αγάπη αλλού πετούσες | Καταδικάζεσαι, καταδικάζεσαι | Γιατί είσαι άστατη | Γιατί μοιράζεσαι | Καρδιά μου άστατη | Και ασυγχώρητη | Σ' έχω στα στήθια μου | μα είσαι απόρρητη | Για χίλια σφάλματα κατηγορείσαι | Κρίνεσαι ένοχη και τιμωρείσαι

12. Ο τρίτος άνθρωπος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Τα φιλιά σου όσο πάνε αραιώνουν | και τα χάδια σου σιγά, σιγά κρυώνουν. | Μα σ’ το λέω καθαρά: | Κάτσε φρόνιμα, κυρά, | γιατί θα γίνω απάνθρωπος, | αν μάθω πως ξεφύτρωσε στη μέση | τρίτος άνθρωπος. | Έχω νιώσει: την παρέα μου βαριέσαι. | Σ’ αγκαλιάζω, σε φιλώ και χασμουριέσαι. | Μα σ’ το λέω καθαρά: | Κάτσε φρόνιμα, κυρά, | γιατί θα γίνω απάνθρωπος, | αν μάθω πως ξεφύτρωσε στη μέση | τρίτος άνθρωπος. | Τελευταίως όλο και μου τα μπερδεύεις. | Κάτι, φαίνεται, κρυφό μού μαγειρεύεις. | Μα σ’ το λέω καθαρά: | Κάτσε φρόνιμα, κυρά, | γιατί θα γίνω απάνθρωπος, | αν μάθω πως ξεφύτρωσε στη μέση | τρίτος άνθρωπος.

13. Πού πας Μεμέτη μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Δήμητρα Σκαρβέλη | Στίχοι: Δήμητρα Σκαρβέλη
Μεμέτη μου Μεμέτη μου αμάν, αμάν | Θα σβήσω από το ντέρτι μου | Πού πας Μεμέτη μου πού πας αμάν, αμάν | Και μένα τώρα με ξεχνάς | Μεμέτη μου Μεμέτη μου | Νταλγκά μου και σεκλέτι μου | Πάμε μια νύχτα στον οντά | Για να μου σβήσεις το σεβντά | Μεμέτη μου Μεμέτη μου | Μη μου χαλάς το κέφι μου | Για σένανε παλικαρά | Τα ρίχνω όλα έναν παρά

14. Έχω καρδιά μποέμισσα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Έχω καρδιά μποέμισσα, μποέμισσα κι αλήτισσα, | μ’ αρέσει να ’μαι ελεύθερο πουλί. | Δεν λογαριάζω τίποτα στον κόσμο που γεννήθηκα | ούτε με νοιάζει ο κόσμος τι θα πει. | Αν ξενυχτάω, αν τα πίνω και γλεντάω | και αν στο σπίτι μου χαράματα γυρνάω, | δικαίωμά μου, τα τάλιρά μου | όπως μ’ αρέσει θα τα φάω. | Έχω καρδιά μποέμισσα, μποέμισσα κι αλήτισσα, | μ’ αρέσει η ελεύθερη ζωή. | Δεν θέλω μονιμότητες, ελέγχους και μπλεξίματα | κι όπως μ’ αρέσει θα ζήσω τη ζωή. | Αν ξενυχτάω, αν τα πίνω και γλεντάω | και αν στο σπίτι μου χαράματα γυρνάω, | δικαίωμά μου, τα τάλιρά μου | όπως μ’ αρέσει θα τα φάω.

15. Τα φυλλοκάρδια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Με φυλλοκάρδια γεμάτα άχτι | Πίσω από ρούχο μισανοιχτό | Ένα ποτήρι πιοτό και στάχτη | Κάθομαι απόψε και το ρωτώ | Αν αξίζει για τα σένα | να ξενυχτώ | Και τα νιάτα μου να πνίγω | μες στο πιοτό | Στον τοίχο βλέπω φωτογραφίες | Που με κοιτάζουν μα δεν μιλούν | Είναι του γέρου και της γριάς μου | Κι εγώ νομίζω πως με ρωτούν

16. Αυτή που μ’ έχει κάψει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Αν τραγουδήσουν φίλοι μου | Τα πικραμένα χείλη μου | Κι ο ουρανός θα κλάψει | Θα βάλει μαύρα όλη η γη | Κι ο ήλιος δεν θα ξαναβγεί | Γι' αυτή που μ' έχει κάψει | Αν τραγουδήσουν φίλοι μου | Τα πικραμένα χείλη μου | Θα σκοτεινιάσει η πλάση | Θα πέσουν χίλιοι κεραυνοί | Θα γίνουν φλόγες οι καημοί | Γι' αυτή που μ' έχει κάψει | Αν τραγουδήσουν φίλοι μου | Τα πικραμένα χείλη μου | Κι ο ουρανός θα κλάψει | Κι όλου του κόσμου οι καρδιές | Θα γίνουν μαύρες και βαριές | Γι' αυτή που μ' έχει κάψει

17. Πού γυρνούσες πάλι εχτές Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Πού γυρνούσες πάλι εχτές | και δεν ήσουνα στο σπίτι | κι έψαχνα με καρδιοχτύπι; | Μ’ έβαλες σε υποψίες | πως μου κάνεις απιστίες | κι ότι μ’ άλλον ξενυχτάς. | Γιατί χάνεσαι, πού πας; | Πως μ’ απατάς φαντάζομαι, | άρχισα να ψυλλιάζομαι. | Κι άμα το ξακριβώσω, | να ξέρεις, θα σε διώξω. | Δεν ανέχομαι λαδιές, | ύποπτες κρυφές κινήσεις, | θέλω ντόμπρες εξηγήσεις | κι όχι πονηρά ξενύχτια | και ψευτιές και παραμύθια. | Μου το δείχνεις φανερά | πως δεν στέκεσαι καλά. | Πως μ’ απατάς φαντάζομαι, | άρχισα να ψυλλιάζομαι. | Κι άμα το ξακριβώσω, | να ξέρεις, θα σε διώξω.

18. Όπως φεύγουν τα καράβια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Χρόνια βλέπω στο λιμάνι | πλοία που σαλπάρουνε | κι όπως τα κοιτάζω λέω: | "Θέ μου, να με πάρουνε!" | Κι όπως φεύγουν τα καράβια | έφυγες κι εσύ μακριά, | κι έχω μέσα μου μια πίκρα | σαν την θάλασσα βαθιά. | Χρόνια βλέπω στο λιμάνι | κι η ζωή μου πέρασε, | μες στην απονιά του κόσμου | η καρδιά μου γέρασε. | Κι όπως φεύγουν τα καράβια | έφυγες κι εσύ μακριά, | κι έχω μέσα μου μια πίκρα | σαν την θάλασσα βαθιά.

19. Βουνό με βουνό Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ένα μήνα σ' έχω χάσει βρε μπαμπέσα | κι όποιο κέντρο κι αν θα δω μπουκάρω μέσα, | θα σε βρω, που θα μου πας κι αν έχεις φύγει, | το βουνό με το βουνό ποτέ δε σμίγει. | Κι αν τυχόν καμιά φορά και σε τρακάρω, | μ' όποιον να 'σαι, να το ξέρεις, θα σε πάρω, | σαν σε σκέφτομαι με πιάνουν πάντα ρίγη, | το βουνό με το βουνό ποτέ δε σμίγει. | Τι σου φταίω, κάθε βράδυ κι είμαι σούρα | και οι φίλοι να μου κάνουνε καζούρα, | να μου λένε, θα τη βρεις κι αν έχει φύγει, | το βουνό με το βουνό ποτέ δε σμίγει.

20. Ο τσακιτζής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αν θα μ' αρνηθείς | Αν θα μ' αρνηθείς | Να ξέρεις πως θα γίνω | Για σένα τσακιτζής | Θα γίνω θα γίνω | Για σένα τσακιτζής | Με τα χρυσά μου άρματα | Θα σκίσω την καρδιά σου | Θα κάψω το χαρέμι σου | Και τον ψευτοπασά σου | Πρέπει να το ξέρεις | πως κυρά θα το πληρώσεις | Αν τύχει τα χείλη σου | Σε άλλονε να δώσεις | Θα γίνω θα γίνω | Για σένα τσακιτζής | Αν θα μ'αρνηθείς | Να ξέρεις πως θα γίνω | Για σένα τσακιτζής | Σε ξένα χέρια κούκλα μου | Ποτέ μου δεν σ' αφήνω | Εγώ για την αγάπη σου | Και τσακιτζής θα γίνω | Ξέρω πως σου τάξανε | χρυσάφια και παλάτια | Κι αμέσως θαμπώσανε | Τα όμορφά σου μάτια

21. Μπαγλαμάδες και μπουζούκια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Σαν έρθει η ώρα να πεθάνω | να μην τρομάξετε παιδιά | εγώ το γλέντι μου θα κάνω | και τη στερνή μου τη βραδιά | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε  | Το τελευταίο μου ποτήρι | θέλω γεμάτο να το δω | κι απ' της ζωής το πανηγύρι | να φεύγω και να τραγουδώ | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε

22. Της γυναίκας η καρδιά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Σπατάλησα τα νιάτα μου και την ζωή μου | Για να γνωρίσω της γυναίκας την καρδιά | Μαράζι γέμισα και πίκρα την ψυχή μου | Γιατί δεν βρήκα τίποτα άλλο από ψευτιά | Δεν βρίσκεις άκρη στης γυναίκας την καρδιά | Περπάτησα και έζησα πολλές γυναίκες | Από τα κάτω ως τα πιο ψηλά σκαλιά | Μαράζι γέμισα και πίκρα την ψυχή μου | Γιατί δεν βρήκα τίποτα άλλο από ψευτιά | Δεν βρίσκεις άκρη στης γυναίκας την καρδιά

23. Άσε κάτω τις βαλίτσες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πάνω στην τρέλα σου τι πας να κάνεις | Πού πας να φύγεις μες στην βροχή | Κάτσε και σκέψου το θα με τρελάνεις | Δεν έχω μέσα μου άλλη αντοχή | Άσε κάτω τις βαλίτσες και μη ξεκινάς να φύγεις | άσε κάτω τις βαλίτσες και την πόρτα μην ανοίγεις | Δεν με βλέπεις που πεθαίνω και που τρέμω σαν πουλί | άσε κάτω τις βαλίτσες σε παρακαλώ πολύ | Τα μπογαλάκια σου μη τα μαζεύεις | Και μη ανοίγεις γι’ αλλού πανιά | Τα σκαλοπάτια μας δεν θα κατέβεις | Γιατί μαντάλωσα την κλειδωνιά

24. Ο μουσαφίρης Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Έμπαζες τον μουσαφίρη | Απ το πίσω παραθύρι | Και στ' αμπελοχώραφά μου | Είχα κι άλλο νοικοκύρη | Η δική σου η γλωσσίτσα | Παραμύθια μού 'λεγε | Από δω και μπρος κουκλίτσα | Κούνια που σε κούναγε | Σ’ είχα σαν την πριγκηπέσα | Μα εσύ δεν είχες μπέσα | Μ’ έκανες να μανταλώνω | Και ο κλέφτης να’ ναι μέσα | Μού 'θελες μουσαφιρλίκια | Λες κι εγώ κολλάω μπρίκια | άντε τώρα στη μαμά σου | Να της πεις τα συχαρίκια

25. Σε μια ξένη κοινωνία Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Λαχτάρησα να πάω | Σ' αυτούς που αγαπάω | Σ' αυτούς που αγαπάω | Σ' αυτούς που μ' αγαπούν | Σ' αυτούς που έχουν πόνο | Για μένα στην καρδιά τους | Και μια γλυκιά κουβέντα | Στα χείλη να μου πουν | Τα χαΐρια σου τα είδα ξενιτειά | Το ψωμί σου το πληρώνω μ' αγωνία | Είμαι ξένος σε μια ξένη κοινωνία | στους δικούς μου να γυρίσω θέλω πια | Τα χαΐρια σου τα είδα ξενιτειά | Αυτά που 'χω κερδίσει | Κανείς να μην κερδίσει | Με δάκρυ έχω ποτίσει | Την κάθε μια μπουκιά | Εδώ σου λείπουν όλα | Σου λείπει η πατρίδα | Σου λείπει η καλή σου | Και η μάνα η γλυκιά

26. Ένα πολύχρωμο κομπολογάκι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Ένα πολύχρωμο κομπολογάκι | Θα σου χαρίσω να με θυμάσαι | Και για ενθύμιο θέλω να το 'χεις | Όπου κι αν βρίσκεσαι όπου κι αν θα 'σαι | Κάθε μια χάντρα θα σου θυμίζει | Απ' την αγάπη μας και μια περίπτωση | Χαρές και λύπες πού 'χαμε ζήσει | Και τώρα φεύγεις από μια σύμπτωση | Με το πολύχρωμο κομπολογάκι | Μέτρα τους πόνους που θα μ΄αφήσεις | Μέτρα τα όνειρα πού 'χαμε κάνει | Κι ίσως κοντά μου ξαναγυρίσεις

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης