Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

Νομίζεις





















Ο Στράτος Διονυσίου σε τραγούδια του Αλέκου Χρυσοβέργη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Νομίζεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Νύχτωσε κι ακόμα το πιστεύεις | πως δεν θά ’ρθω να σε ξαναδώ. | Όμως το μυαλό σου μην παιδεύεις, | δεν μπορώ εγώ να σ’ αρνηθώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως το μυαλό σου βασανίζεις, | μ’ άλλην δεν μπορώ να κοιμηθώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως την καρδιά σου βασανίζεις, | νομίζεις. | Βιάστηκες συμπέρασμα να βγάλεις | κι ίσως να ’ναι λάθος σου αυτό. | Όμως στο μυαλό σου να το βάλεις | πως εσένα πάντα θ’ αγαπώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως το μυαλό σου βασανίζεις, | μ’ άλλην δεν μπορώ να κοιμηθώ. | Νομίζεις, πως χωρίσαμε νομίζεις | όμως την καρδιά σου βασανίζεις, | νομίζεις.

02. Καλύτερα μαζί σου και τρελός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς & Ειρήνη Χρυσοβέργη
Πέταξα τα σκεπάσματα | και φόρεσα ό,τι βρήκα, | και μες στην νύχτα με βροχή | τρεις παρά δέκα βγήκα. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Πάταγα στα βροχόνερα | και μ’ έδερνε τ’ αγιάζι, | μα μόνο η αγάπη σου | εμένανε με νοιάζει. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός.

03. Μας υποχρέωσες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Ήρθες απόψε δυο λεπτά, | μ’ αναστατώνεις την καρδιά | και φεύγεις, και φεύγεις. | Ήσουνα λες περαστική, | μ’ άνοιξες κι άλλη μια πληγή | και φεύγεις, και φεύγεις. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Ήρθες απόψε ξαφνικά, | φέρνεις στο νου μου τα παλιά | και φεύγεις, και φεύγεις. | Σαν ένα σύννεφο περνάς | και με τον πόνο με κερνάς | και φεύγεις, και φεύγεις. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες.

04. Εγώ τον πόνο τον τραγούδησα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μύγα στο σπαθί μου δε σηκώνω, | φύγε και άσε με, άσε με μόνο. | Λιώνουν τα σίδερα κι εγώ τελειώνω, | φύγε και άσε με, άσε με μόνο. | Εγώ τον πόνο τον τραγούδησα, | δεν τον φοβήθηκα ποτέ μου. | Φύγε κι εσύ κι αν σε αγάπησα, | ξέρω να κλείνω τις πληγές μου. | Μύγα το σπαθί μου δεν αγγίζει, | φύγε και άσε με, δε με φοβίζεις. | Την περηφάνια μου δεν την πετάω | και σαν κειμήλιο θα την κρατάω. | Εγώ τον πόνο τον τραγούδησα, | δεν τον φοβήθηκα ποτέ μου. | Φύγε κι εσύ κι αν σε αγάπησα, | ξέρω να κλείνω τις πληγές μου.

05. Τι αχαριστία Θεέ μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Θέλω να βγω να της τα πω | απ' το τραγούδι μέσα, | πως στην καρδιά και στο μυαλό | δεν είχε λίγη μπέσα. | Είπες την αγκαλιά μου φυλακή | και την αγάπη πόνο, | μα στη ζωή κρατήθηκες | απ' τον δικό μου ώμο. | Τι αχαριστία Θεέ μου, Θεέ μου τι ψευτιά | όταν πέφτει η γυναίκα τόσο χαμηλά.  | Είπες ότι σου κλέβω τη ζωή | και τα φτερά σου καίω, | με δίκασες που σ' αγαπώ | και μ' έκανες να κλαίω. | Τι αχαριστία Θεέ μου, Θεέ μου τι ψευτιά | όταν πέφτει η γυναίκα τόσο χαμηλά.

06. Ποιος σ' αγαπάει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πάνε μέρες, πάνε νύχτες, δεν σε είδα, δεν με είδες, | κι όταν σε σκεφτόμουνα τις νύχτες δεν κοιμόμουνα, | στης επιστροφής το δρόμο είπα και στον ταχυδρόμο | σκίσ' το γράμμα κι η χαρά της είναι να με δει μπροστά της. | Ποιος σου χτυπάει, ποιος σου μιλάει, | ποιος σ' αγαπάει, ποιος σε πονάει, | ποιος σου χτυπάει, ποιος σου μιλάει, | ποιος σ' αγαπάει, το μυαλό σου δεν πάει. | Όλη νύχτα περπατούσα και στο δρόμο σταματούσα, | κι έλεγα να πέταγα, πιο γρήγορα να έφτανα, | μ' έτρωγε η αγωνία κι είχα μια αμφιβολία, | μήπως μ' έχεις πια ξεχάσει κι η καρδιά μου πάει να σπάσει. | Ποιος σου χτυπάει, ποιος σου μιλάει, | ποιος σ' αγαπάει, ποιος σε πονάει, | ποιος σου χτυπάει, ποιος σου μιλάει, | ποιος σ' αγαπάει, το μυαλό σου δεν πάει.

07. Θέλω να πηγαίνω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Είναι ψεύτρα και μπαμπέσα | η αγάπη της | όμως είναι μαγεμένο | το κρεβάτι της | Θέλω να πηγαίνω να πηγαίνω να πηγαίνω | κι απ' τον ερωτά της κάθε νύχτα να πεθαίνω | Είμαι σκλάβος στα φιλιά της | και στα χάδια της | κι έχουν μείνει στο κορμί μου | τα σημάδια της | Θέλω να πηγαίνω να πηγαίνω να πηγαίνω | κι απ' τον ερωτά της κάθε νύχτα να πεθαίνω

08. Όλα για όλα δικά σου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Ζήτησέ μου το φως απ' τα μάτια μου, θα στο δώσω, | ζήτησέ μου τη γη με τους ώμους μου να σηκώσω, | ζήτησέ μου να φύγω απ' το σπίτι μου, θα το κάνω, | ζήτησέ μου για ετούτο τον έρωτα να πεθάνω. | Όλα για όλα δικά σου | φτάνει να μπω στην καρδιά σου, | όλα για όλα δικά σου | μονάχα να μ' έχεις κοντά σου.  | Ζήτησέ μου ν' αφήσω στα χέρια σου τη ζωή μου, | ζήτησέ μου στις φλόγες να καίγεται το κορμί μου, | ζήτησέ μου να φτάσω στην κόλαση, θα το κάνω, | ζήτησέ μου για ετούτο τον έρωτα να πεθάνω. | Όλα για όλα δικά σου | φτάνει να μπω στην καρδιά σου, | όλα για όλα δικά σου | μονάχα να μ' έχεις κοντά σου.  | Όλα για όλα δικά σου.

09. Πού πας χωρίς εμένα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Ειρήνη Χρυσοβέργη & Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όλα στη μέση τ' άφησες | γιατί δεν είχες θάρρος | και κουβαλάω μοναχός | του χωρισμού το βάρος. | Πού πας χωρίς εμένα, | αγάπη πού θα βρεις, | μονάχη σου θα μείνεις | και θα καταστραφείς.  | Όλα στη μέση τ' άφησες | κι ο κόσμος ρημαγμένος | και η καρδιά μου έγινε | σαν τοίχος ραγισμένος. | Πού πας χωρίς εμένα, | αγάπη πού θα βρεις, | μονάχη σου θα μείνεις | και θα καταστραφείς.

10. Αλίμονό μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πολλές αγάπες στο μυαλό μπορεί να κρύβω | μα στην καρδιά μου θα υπάρχει μόνο μία, | δε σε φοβάμαι, δε σε βλέπω σαν θυσία, | και να πεθάνω εγώ για σένα, θα 'ναι λίγο. | Μα αλίμονό μου, αλίμονό μου, | απ' την καρδιά αν φτάσεις στο μυαλό μου, | αλίμονό μου, αλίμονό μου, | τότε δεν θα 'χω τίποτα δικό μου, | αλίμονό μου. | Θέλω να σ' έχω καλοκαίρια και χειμώνες, | μέσα στα χάδια σου, εγώ, να ταξιδεύω, | έχω εσένα, τίποτ' άλλο δεν γυρεύω, | κι όλες οι νύχτες μας θα γίνουνε αιώνες. | Μα αλίμονό μου, αλίμονό μου, | απ' την καρδιά αν φτάσεις στο μυαλό μου, | αλίμονό μου, αλίμονό μου, | τότε δεν θα 'χω τίποτα δικό μου, | αλίμονό μου, | μα αλίμονό μου, αλίμονό μου, | τότε δεν θα 'χω τίποτα δικό μου, | αλίμονό μου.

11. Ντροπή Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Ντροπή νιώθουν οι άνθρωποι που έχουνε ψυχή, | ένα συναίσθημα μεγάλο και βαθύ, | που δεν το 'χεις εσύ, | ντροπή, να 'μαι το θύμα της καρδιάς σου μια ζωή | κι απ' την αγάπη σου να έχω προδοθεί, | ντροπή. | Δε θα μείνω εγώ με τα χέρια σταυρωμένα, | η δική σου ντροπή να λερώνει κι εμένα, | ο καημός κι η οργή τις πληγές μου ανοίγει | και θα φύγω, γιατί η ντροπή σου με πνίγει, | και θα φύγω, γιατί η ντροπή σου με πνίγει, | ντροπή. | Ντροπή, εσύ δεν έμαθες ποτέ τη λέξη αυτή, | στην αμαρτία έχεις, τώρα, κατεβεί, | ντροπή, | ντροπή, να βασανίζεις τις καρδιές που σ' αγαπούν, | μα θα 'ναι αργά όταν οι τύψεις θα σε βρουν, | ντροπή. | Δε θα μείνω εγώ με τα χέρια σταυρωμένα, | η δική σου ντροπή να λερώνει κι εμένα, | ο καημός κι η οργή τις πληγές μου ανοίγει | και θα φύγω, γιατί η ντροπή σου με πνίγει, | και θα φύγω, γιατί η ντροπή σου με πνίγει, | ντροπή. | Ντροπή νιώθουν οι άνθρωποι που έχουνε ψυχή, | ένα συναίσθημα μεγάλο και βαθύ, | ντροπή.

12. Τι να φοβηθούμε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μες στην καρδιά μου κρυμμένη κρατούσα μια θέση, | να 'ρθει μια μέρα η μεγάλη αγάπη, να δέσει. | Ήρθες εσύ στο σκοτάδι κι έγινες φως μου | δωσ' μου στοργή και αγάπη ατέλειωτη, δωσ' μου. | Τι να φοβηθούμε εγώ κι εσύ, | σαν ποτάμια έχουμε ενωθεί, | μες στο ίδιο όνειρο κι οι δυο, | σ' έναν ατελείωτο δεσμό. | Έτσι κι εγώ, σαν κι εσένα, ζητούσα ένα χέρι, | έγινες τώρα εσύ της ζωής μου το ταίρι. | Πες μου να κάνω εγώ όποια θέλεις θυσία, | μόνο η αγάπη σου έχει για μένα αξία. | Τι να φοβηθούμε εγώ κι εσύ, | σαν ποτάμια έχουμε ενωθεί, | μες στο ίδιο όνειρο κι οι δυο, | σ' έναν ατελείωτο δεσμό.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης