Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Πιστός



















Ο Γιάννης Πάριος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Είμαι τρελός που σ’ αγάπησα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κάθε βραδάκι σε σκέφτομαι | τρέλα κι αυτή, για φαντάσου | κι όσο με διώχνεις θα έρχομαι | θέλεις δε θες στα όνειρά σου. | Είμαι τρελός που σ' αγάπησα | είμαι τρελός δυστυχώς | είμαι τρελός που σ' αγάπησα | κι άμα θέλω ας κάνω κι αλλιώς. | Ξέρω πριν κλείσω τα μάτια μου | μόνο εσένα θυμάμαι | κι είναι βαριά η ανάσα μου | να μη σε χάσω φοβάμαι.

02. Πιστός Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πιστός, θα μείνω πάντοτε πιστός | όσο κι αν φεύγει ο καιρός, | ερωτευμένος διαρκώς με σένα. | Πιστός, κι ας σου στερώ κάποιες χαρές, | χαρές που σ' έκαναν να κλαις για μένα. | Πιστός, θα μείνω πάντοτε πιστός, | δεν είσαι κάτι που περνά | είσαι ανάγκη που πονά εμένα. | Πιστός στη λεωφόρο της ζωής | που βγάζει πάντοτε, θαρρείς, σε σένα. | Πιστός, θα μείνω πάντοτε πιστός | μπροστά σου εδώ γονατιστός | κι ας είμαι εγώ ο δυνατός, | θα μείνω πάντοτε πιστός. | Πιστός, θα μείνω πάντοτε πιστός, | ένας αγιάτρευτα πιστός | που κάνει λάθη συνεχώς με σένα. | Πιστός, σε μια αγάπη δυνατή | που κάνει τόση υπομονή με μένα. | Πιστός, θα μείνω πάντοτε πιστός | κι ας γνώρισα κατά καιρούς | τόσους και τόσους πειρασμούς για μένα. | Πιστός, κι ας λέω τάχα δεν μπορώ| κι ας φεύγω πάντα θα γυρνώ σε σένα| Πιστός, θα μείνω πάντοτε πιστός | μπροστά σου εδώ γονατιστός | κι ας είμαι εγώ ο δυνατός, | θα μείνω πάντοτε πιστός.

03. Εγώ κι εσύ ερωτευμένοι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απόψε θα ΄ρθω πάλι στ΄ όνειρό σου | ταξίδι να σε πάρω μακρινό | σε κόσμους που δε βάζει το μυαλό σου | σε άλλους γαλαξίες κι ουρανό | Τα κόκκινα φτερά μου τ΄ ανοιγμένα | με φέρνουν στον δικό σου ουρανό | και κάνω κύκλους γύρω από σένα | σαν να ΄μαι δορυφόρος σου εγώ | Εγώ κι εσύ ερωτευμένοι | μικροί θεοί αγαπημένοι | εγώ κι εσύ στόμα με στόμα | σ΄ένα ταξίδι που δεν έχει τελειωμό | Γλυκαίνει ο κόσμος γύρω κι ομορφαίνει | και γίνεται τραγούδι ο καημός | σαν όνειρο γλυκό με παρασέρνει | δεν είμαι πια δεν είμαι μοναχός | Στα χέρια σου αφήνομαι και πάλι | ταξίδεψέ με όπου θες εσύ | και κάνε μου τη νύχτα πιο μεγάλη | απόψε που θα είμαστε μαζί | Εγώ κι εσύ ερωτευμένοι | μικροί θεοί αγαπημένοι | εγώ κι εσύ στόμα με στόμα | σ΄ένα ταξίδι που δεν έχει τελειωμό

04. Δεν παραδίνομαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κι ας πονάει η καρδιά μου κι ας κλαίω | δεν παραδίνομαι, δεν παραδίνομαι σου λέω | υποτάσσομαι στο άλλο το μισό μου | και πετάω με το ένα το φτερό μου | Δεν παραδίνομαι σου λέω | την λέξη αυτή δεν βάζω εγώ στο στόμα | δεν παραδίνομαι σου λέω | η μάχη δεν τελείωσε ακόμα | Είμαι φλόγα που όλα γύρω μου τα καίω | δεν παραδίνομαι, δεν παραδίνομαι σου λέω | και στρατό να έχω αντίπαλο μπροστά μου | δεν την φτάνουν οι σφαίρες την καρδιά μου | Δεν παραδίνομαι σου λέω | την λέξη αυτή δεν βάζω εγώ στο στόμα | δεν παραδίνομαι σου λέω | η μάχη δεν τελείωσε ακόμα

05. Σ’ αγαπάω γιατί σ’ αγαπάω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ρωτάς γιατί σε αγαπάω | όμως δεν είναι μυστικό | και απορείς που δε μιλάω | μα είν' απλό πολύ απλό. | Σ' αγαπάω γιατί σ' αγαπάω | η απάντηση είναι απλή | στη μικρή σου παλάμη χωράω | στην αγάπη δεν έχει γιατί. | Μη με ρωτάς γιατί είναι κρίμα | και την καρδούλα σου χαλάς | το σ' αγαπώ είναι ένα βήμα | και πού σε πάει μη ρωτάς.

06. Σε διάλεξα για να με πλάσεις Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Σε διάλεξα για να με πλάσεις | κι άνοιξα πόρτα στην καρδιά σου | εκεί που είσαι να με φτάσεις | και να με πας με τα φτερά σου | Σε διάλεξα για να κλάψω | Να ΄ναι καθάρια η ματιά μου | φωτιά να βάλω και να κάψω | ότι ματώνει την καρδιά μου | Δεν έχω περιθώρια εγώ | δεν έχεις ούτε εσύ γι΄ άλλη αγάπη | αγάπα με λοιπόν να σ΄αγαπώ | σε διάλεξα με διάλεξες και πάει | Σε διάλεξα για να με πλάσεις | στην πιο περίεργη στιγμή μου | στα δυο τον πόνο να μοιράσεις | και να γλυκάνεις τη ζωή μου | Σε διάλεξα για να υπάρχω | να μου μαζεύεις τα κομμάτια | το μαύρο άσπρο να το βάψω | να δω τον κόσμο μ΄ άλλα μάτια | Δεν έχω περιθώρια εγώ | δεν έχεις ούτε εσύ γι΄ άλλη αγάπη | αγάπα με λοιπόν να σ΄αγαπώ | σε διάλεξα με διάλεξες και πάει

07. Κάνεις κύκλους Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Μεσ΄ την ερημιά του κόσμου | μόνο μ΄άφησες ψυχή μου | γκρέμισες τα πάντα εντός μου | κι άφησες τη φυλακή μου | Κάνεις κύκλους, κάνεις κύκλους | γύρω απ΄ τους κλειστούς μου τοίχους | μα να δεις που δε θ΄ αντέξω | γρήγορα θα δραπετεύσω | Έξω από την κλειστή μου πόρτα | παίζεις με τη μοναξιά μου | και της βάζεις φάλτσα ακόρντα | με κιθάρα την καρδιά μου | Κάνεις κύκλους κάνεις κύκλους | γύρω απ΄ τους κλειστούς μου τοίχους | μα να δεις που δε θ΄ αντέξω | γρήγορα θα δραπετεύσω | Και θα κάνεις μοναχή σου | κύκλους μεσ΄τη φυλακή σου

08. Και να που γύρισες Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Κι ας μη μου μίλησες κι ας μη με φίλησες | φτάνει που γύρισες έστω κι αργά | Και να που γύρισα έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Έστω κι αν πόνεσα έστω κι αν έκλαψα | φτάνει που γύρισα έστω κι αργά | Κράτα με κοντά σου κράτα με | φεύγει η ζωή αγάπα με | άδικα το χρόνο χάσαμε | κράτα με κοντά σου κράτα με | Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Και να που γύρισα έστω κι αργά | σαν τα πουλιά χωρίς φτερά | μα δεν σ΄ αρνήθηκα κι ας τιμωρήθηκα | φτάνει που γύρισα έστω κι αργά | Και να που γύρισες έστω κι αργά | σαν τα πουλιά χωρίς φτερά | έστω κι αν μάτωσες έστω κι αν λύγισες | φτάνει που γύρισες έστω κι αργά | Κράτα με κοντά σου κράτα με | φεύγει η ζωή αγάπα με | άδικα το χρόνο χάσαμε | κράτα με κοντά σου κράτα με | Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά

09. Λόγια Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πρέπει να μάθω πια να ζω | να ζω χωρίς εσένα | με τη δική σου έγνοια | κουράστηκα πολύ | Πρέπει να μάθω πια να ζω | να ζω χωρίς εσένα | ελεύθερο πουλί | γλυκειά που ΄ναι η ζωή | Λόγια είναι μονάχα λόγια | μιλώ στον εαυτό μου | κι εκείνος μου γελά | Λόγια είναι μονάχα λόγια | το θέλει το μυαλό μου | μα όχι η καρδιά | Πρέπει να μάθω πια να ζω | να ζω χωρίς εσένα | ήρθε ο καιρός για μένα | να φύγω μακριά | Πρέπει να μάθω πια να ζω | να ζω χωρίς εσένα | ν΄ ανοίξω τα φτερά | για πρώτη μου φορά | Λόγια είναι μονάχα λόγια | μιλώ στον εαυτό μου | κι εκείνος μου γελά | Λόγια είναι μονάχα λόγια | το θέλει το μυαλό μου | μα όχι η καρδιά

10. Ξεχνάμε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ξεχνάμε άνθρωποι είμαστε ξεχνάμε | σπάνια πίσω μας κοιτάμε | τα πάντα ο χρόνος ξεπερνά | Ξεχνάμε ότι μας πόνεσε ξεχνάμε | κι απ΄το μηδέν ξαναρχινάμε | για να πονέσουμε ξανά | Θυμάμαι που ορκιστήκαμε θυμάμαι | πως θ΄ αγαπιόμαστε θυμάμαι | κι άλλα πολλά κι άλλα πολλά | αλλά ξεχνάμε άνθρωποι είμαστε ξεχνάμε | σπάνια πίσω μας κοιτάμε | τα πάντα ο χρόνος ξεπερνά | Ξεχνάμε άνθρωποι είμαστε ξεχνάμε | και τη σελίδα μας γυρνάμε | απ΄το βιβλίο της ζωής | Ξεχνάμε αχ πόσο εύκολα ξεχνάμε | και τα φτερά ξανακολλάμε | για να πετάξουμε θαρρείς | Θυμάμαι που ορκιστήκαμε θυμάμαι | πως θ΄ αγαπιόμαστε θυμάμαι | κι άλλα πολλά, κι άλλα πολλά | αλλά ξεχνάμε άνθρωποι είμαστε ξεχνάμε | σπάνια πίσω μας κοιτάμε | τα πάντα ο χρόνος ξεπερνά | Ξεχνάμε...

11. Όλα θα περάσουν Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Η ζωή μας είναι τρελός ρυθμός | βάσανα γεμάτη σαν ποταμός | όμως θα τα πάρει κι αυτά μαζί | φτάνει να ΄χεις θάρρος και αντοχή | Όλα θα περάσουν και χωρίς εσένα | έτσι είναι η ζωή μας συνεχίζεται | όλα θα περάσουν όλα και κανένα | όλα θα περάσουν μα εσύ ποτέ | Κι αν περάσουν χρόνια μη το ξεχνάς | μέσα στην καρδιά μου θα τριγυρνάς | λίγη η ζωή μας σαν μια στιγμή | όλα θα περάσουν ποτέ εσύ | Όλα θα περάσουν και χωρίς εσένα | έτσι είναι η ζωή μας συνεχίζεται | όλα θα περάσουν όλα και κανένα | όλα θα περάσουν μα εσύ ποτέ

12. Δεν μ’ αγαπάς κι είναι κρίμα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ποτέ δεν πρόσεξες τα μάτια μου | αν είναι πράσινα η γκρίζα | ούτε που λυπήθηκες τα νιάτα μου | που ΄ναι κομμένα από τη ρίζα | Στον εαυτό σου πάντα κλείνεσαι | και στης ψυχής σου τον καθρέφτη | χωρίς να θέλεις φυλακίζεσαι | σαν τον χειρότερο τον κλέφτη | Δε μ΄αγαπάς, δεν μ΄αγαπάς | σαν κύμα έρχεσαι και πας | κι όλο απάνω μου ξεσπάς κι είναι κρίμα | Δε μ΄αγαπάς, δεν μ΄αγαπάς | με κοροϊδεύεις με γελάς | σαν το παιδί με τυρρανάς κι είναι κρίμα | Ούτε η φωνή μου σε συγκίνησε | που σαν γυαλί έχει ραγίσει | στης μοναξιάς την πίκρα λύγισε | και δεν μπορεί να τραγουδήσει | Ο μόνος άνθρωπος που αγάπησες | είναι μονάχα ο εαυτός σου | τους άλλους όλους τους ναυάγησες | μεσ΄ το παράλογο εγώ σου | Δε μ΄αγαπάς, δεν μ΄αγαπάς | σαν κύμα έρχεσαι και πας | κι όλο απάνω μου ξεσπάς κι είναι κρίμα | Δε μ΄αγαπάς, δεν μ΄αγαπάς | με κοροϊδεύεις με γελάς | σαν το παιδί με τυρρανάς κι είναι κρίμα

13. Πρωινός καφές Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω | ότι θα χωρίσουμε ξανά | είμαι ένα καράβι αραγμένο | μέσα στη δική σου αγκαλιά | Και σ΄αγαπώ και μ΄αγαπάς | τί άλλο θέλω πες μου | είσαι συνήθεια δυνατή | σαν πρωινός καφές μου | Έπαθα πολλά ώσπου να μάθω | τί αξίζεις μάτια μου εσύ | άδικο να ζούμε τόσο λίγο | δίπλα σου δε φτάνει μια ζωή | Και σ΄αγαπώ και μ΄αγαπάς | τί άλλο θέλω πες μου | είσαι συνήθεια δυνατή | σαν πρωινός καφές μου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης