Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Στην υγειά μας



















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Σήκω χόρεψε κουκλί μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Σήκω χόρεψε κουκλί μου | να σε ‘δω να σε χαρώ | τσιφτετέλι Τούρκικο | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Όπα νινα νιναναη, νιναναη ναη | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναη | Θα σου τραγουδήσω πάλι | στον ασίκικο χαβά | κούνα λίγο το κορμί σου | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Μια φορά μονάχα ζούμε | μες στον ψεύτικο ντουνιά | πρέπει λίγο να χαρούμε | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα

02. Πολλές φορές Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Πολλές φορές | μου λες πως θα φύγεις. | Πολλές πληγές | μες στη καρδιά μου ανοίγεις. | Πολλές φορές | με τυραννάς | και με πληγώνεις και με πονάς. | Πού θα πας | και θέλεις να μ΄ αφήσεις. | Μια βραδιά | σε μένα θα γυρίσεις. | Μια βραδιά με πόνο στη καρδιά. | Σκληρή καρδιά | γιατί μ΄ απαρνιέσαι. | Θα 'ρθει καιρός | θα κλαις και θα χτυπιέσαι. | όπου κι αν πας, | θα ξαναρθείς, | μα στη καρδιά μου | άλλον θα βρεις. | Πού θα πας | και θέλεις να μ΄ αφήσεις. | Μια βραδιά | σε μένα θα γυρίσεις. | Μια βραδιά με πόνο στη καρδιά.

03. Να 'χα τα χρόνια σου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Είκοσι χρονών και κλαις | για μια αγάπη σου χαμένη | είκοσι χρονών τι θες | ποιος σου είπε ότι φταις | η ζωή σε περιμένει | Νά 'χα τα χρόνια σου | αχ και να τά 'χα | Νά 'χα τα χρόνια σου | αυτά μονάχα | Τα σγουρά σου τα μαλλιά | άσε με να τα χτενίσω | κι αν σου πήραν την καρδιά | θα κινήσω μια βραδιά | να σου τηνε φέρω πίσω

04. Ο λαός τραγούδι θέλει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου & Μαρίνα Βλαχάκη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας & Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γίνε σίδερο και βράχος να χτυπάει το άγχος | μη σε πάρει από κάτω η παλιοζωή. | Να βρεις άκρη μη γυρεύεις, μην τα δυσκολεύεις, | κάθε μέρα που περνάει πίσω δεν θα ’ρθει. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα! | Η ζωή δεν είναι τρένο να πατήσεις φρένο | όπου θες να σταματήσεις και να κατεβείς. | Στου παράδεισου την πόρτα σε ρωτάνε πρώτα, | κι αν δεν γλέντησες ποτέ σου, μέσα δεν θα μπεις. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα!

05. Λαϊκό τσατσά Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Αν θες να ζήσεις καινούργιες συγκινήσεις | να μ' ακολουθήσεις σε κέντρα λαϊκά, | θα δεις, γλυκιά μου, κι άλλα πιο ωραία | γλέντια πιο σπουδαία απ' τα κοσμικά. | Θα σε γλεντήσω με κέφια ρωμαίικα | με τσιφτετέλια, συρτά και ζεϊμπέκικα | και θ' απολαύσεις σε κόλπα ρεμπέτικα | φιλιά, ρετσίνα και λαϊκό τσατσά. | Θ' ακούσεις νότες να πέφτουν τριγύρω σου, | θα δεις ρυθμούς που θ' αρέσουν στον τύπο σου | κι άλλα πολλά, που δεν τα 'δες στον ύπνο σου, | φιλιά, ρετσίνα και λαϊκό τσατσά.

06. Λέγε ό,τι θες Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Τα χείλη σου στάζουν φαρμάκι και απειλές, | η ζήλια σε κάνει να λες κουβέντες τρελές. | Δεν υπάρχει άλλη, δεν υπάρχει άλλη, | εσύ 'σαι η αγάπη μου η μεγάλη. | Λέγε ό,τι θες, λέγε | λέγε ό,τι θες, λέγε | λέγε ό,τι θες, λέγε | εγώ θα σ' αγαπώ. | Τα μάτια σου είναι δυο σπίθες που βάζουν φωτιές, | η ζήλια σε κάνει να λες κουβέντες τρελές. | Δεν υπάρχει άλλη, δεν υπάρχει άλλη, | εσύ 'σαι η αγάπη μου η μεγάλη.

07. Ματόκλαδά μου γυριστά Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Ειρήνη Χρυσοβέργη & Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πέφτουνε τ’ αστέρια όταν με φιλάς, | με το άσπρο φως τους σε φωτίζουν. | Το κορμί σου στο κορμί μου ακουμπάς | και τα χτυποκάρδια μας αρχίζουν. | Ματόκλαδά μου γυριστά | και χείλη μου λαχταριστά, | για σας τα πάντα αρνήθηκα, | με σας ξαναγεννήθηκα. | Ήρθε η αγάπη και μας ένωσε, | σαν ποτάμια τώρα και κυλάμε, | και τα μυστικά της μας φανέρωσε, | μάθαμε κι οι δυο μας ν’ αγαπάμε. | Ματόκλαδά μου γυριστά | και χείλη μου λαχταριστά, | για σας τα πάντα αρνήθηκα, | με σας ξαναγεννήθηκα.

08. Δεν έχω παλάτια και λεφτά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης & Ρία Νόρμα
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; | Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... | Τι σου `χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; | Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... | Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις | Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

09. Να 'χα εκατό καρδιές Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Να 'χα χίλια μάτια τα μάτια σου να βλέπω | και χείλη εκατό να σε γλυκοφιλώ | και να μη σε χορταίνω. | Αμάν, να 'χα εκατό καρδιές | να σ' αγαπώ εκατό φορές | γιατί μια καρδιά που έχω | το σεβντά σου δεν αντέχω. | Να 'χα χίλια μάτια εσένα να κοιτάζω | και χίλιες αγκαλιές αμέτρητες φορές | γλυκά να σ' αγκαλιάζω.

10. Και μαζί και μόνος Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη & Θανάσης Κομνηνός
Μουσική: Φαίδωνας Λιονουδάκης | Στίχοι: Γιώργος Μίτσιγκας
Εσύ μιλάς για μοναξιά και είσαι μόνος, | είναι κι ο πόνος σου μαχαίρι στην καρδιά. | Εγώ μιλώ για μοναξιά κι έχω παρέα | έτσι όπως, όπως να περάσει η βραδιά. | Και μαζί και μόνος, | πάλι νιώθω μόνος. | Και μαζί και μόνος, | ίδιος είν’ ο πόνος. | Εγώ μιλώ για μοναξιά και είμαι μόνος, | είσαι μονάχη σου κι ας έχεις συντροφιά. | Μες στο μυαλό του καθενός είν’ ένας κόσμος | που κρύβει χί, που κρύβει χίλια μυστικά. | Και μαζί και μόνος, | πάλι νιώθω μόνος. | Και μαζί και μόνος, | ίδιος είν’ ο πόνος.

11. Από σένα θα πάω Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Λούλα Παπαγιαννοπούλου
Ήτανε να μη μου τύχει | έτσι να σ’ ερωτευτώ. | Τώρα ό,τι κι αν μου κάνεις | θα σου πω κι ευχαριστώ, | γιατί πια δεν έχω μάτια | άλλη αγάπη για να δω. | Ήτανε να μη μου τύχει | έτσι να σ’ ερωτευτώ. | Από σένα θα πάω, από σένα θα πάω, | από σένα π’ αγαπώ. | Από σένα θα πάω, από σένα θα πάω, | όσο δίπλα σου θα ζω. | Από σένα θα πάω, από σένα θα πάω, | και να φύγω, θα πονώ. | Δεν περίμενα ποτέ μου | ότι θα μ’ εκδικηθείς, | τη δική μου αδυναμία | πως θα εκμεταλλευθείς. | Μη νομίζεις άλλη αγάπη | σαν κι εμένα πως θα βρεις. | Δεν περίμενα ποτέ μου | έτσι να μ’ εκδικηθείς.

12. Γκρέμισ' τα Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος
Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα όλα πια | Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα σκληρή καρδιά | Αφού όλα αρχίσανε στραβά | Η αγάπη στο ντουνιά κατάντησε ζημιά | Κάν' τα όλα τώρα ρημαδιό | Μα εγώ θα σ’ αγαπώ, μα εγώ θα σ’ αγαπώ | Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα όλα πια | Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα σκληρή καρδιά | Αφού κατά βάθος με πονάς | Γιατί με τυραννάς γιατί δε με πονάς | Πες μου τι σου έκανα η ψυχή | Που γίνομαι χαλί, που γίνομαι χαλί

13. Πήραν τα στήθια μου φωτιά Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Πήραν τα στήθια μου φωτιά πυρκαγιά | δεν την σώνει κανείς την δική μου καρδιά | στάχτη θα γίνω θα καώ θα χαθώ | και θα φταίει γι' αυτό η καρδιά π' αγαπώ | Αγωνίες πολλές υποψίες τρελές | μια ζωή τυραννία | να σταθώ δεν μπορώ ούτε άκρη να βρω | απ' τον πόνο κι απ' την αγωνία | Πήραν τα στήθια μου φωτιά πυρκαγιά | δεν την σώνει κανείς την δική μου καρδιά | Να το πιστέψω δεν μπορώ, δεν μπορώ | πως αυτή π' αγαπώ ζει με άλλον σκοπό | η ζήλεια ρίζωσε βαθιά στην καρδιά | και χει γίνει καημός και βαθύς σπαραγμός | Αγωνίες πολλές υποψίες τρελές | μια ζωή τυραννία | να σταθώ δεν μπορώ ούτε άκρη να βρω | απ' τον πόνο κι απ' την αγωνία | Πήραν τα στήθια μου φωτιά πυρκαγιά | δεν την σώνει κανείς την δική μου καρδιά

14. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος & Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά. | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ. | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα. | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ, | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ. | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ. | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει. | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ, | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ. | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά. | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ…

15. Είμαστε αλάνια Τραγούδι: Μ. Νίνου & Β. Τσιτσάνης & Π. Τσαουσάκης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Είμαστε αλάνια, | διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα | και δεν την τρομάζουν οι φουρτούνες τη δική μας ράτσα | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί | Κάθε μας μεράκι γίνεται τραγούδι και το λέμε | και μες στα στραπάτσα μάθαμε ποτέ μας να μην κλαίμε | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί

Ο δεύτερος δίσκος

01. Μην περιμένεις πια Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην περιμένεις πια να ξανασμίξουμε | και την αγάπη μας να ζωντανέψουμε. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Από τα φαρμάκια που μου 'χεις δοσμένα | σκότωσες ό,τι είχα όμορφο για σένα, | κι απ' τον έρωτά μας μοναχά η κρύα στάχτη | έχει μείνει τώρα μες στην καρδιά. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Μην περιμένεις πια νά 'ρθω στο πλάι σου | και την ανάσα μου στο προσκεφάλι σου. | Μην περιμένεις πια, όλα σκορπίσανε | αφού τα χείλη σου άλλον φιλήσανε.

02. Κάτσε στον καναπέ μου Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Κάτσε στον καναπέ μου και φίλησέ με | φέρε το χέρι βόλτα κι αγκάλιασέ με | έλα και πες μου λόγια για την αγάπη | αφέντρα της καρδιάς μου, γλυκέ σατράπη. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου. | Δως μου τα δυο σου χείλη τα φλογισμένα, | απόψε ο κόσμος όλος είναι για μένα, | έτσι που μ' αγκαλιάζεις έχω μεθύσει, | η φλόγα της καρδιάς μου, αχ, πώς θα σβήσει. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου.

03. Πατέρα κάτσε φρόνιμα Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Πατέρα, κάτσε φρόνιμα | μη γίνεσαι ρεζίλι. | Τα νιάτα θέλουν έρωτα | κι οι γέροι χαμομήλι. | Κάθε πράμα στον καιρό του | και τον Αύγουστο κολιός, | στη ζωή έγινε νόμος | και δε γίνεται αλλιώς. | Μπαμπά μου, κάτσε φρόνιμα, | σ’ το λέω μια και δύο. | Δεν είσ’ εσύ για τσαχπινιές | αλλά για συνεργείο. | Κάθε πράμα στον καιρό του | και τον Αύγουστο κολιός, | στη ζωή έγινε νόμος | και δε γίνεται αλλιώς. | Μπαμπά μου, κάτσε φρόνιμα | μη στρίβει το μυαλό σου. | Και άσε το ζεϊμπέκικο, | σ’ το λέω για καλό σου. | Κάθε πράμα στον καιρό του | και τον Αύγουστο κολιός, | στη ζωή έγινε νόμος | και δε γίνεται αλλιώς.

04. Άιντε στην υγειά της Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Παραπονιάρικο σκοπό | απόψε να μου πείτε, | και για τα μάτια που αγαπώ, | που έχασα να πιείτε. | Άιντε στην υγειά της, | άιντε στην υγειά της, | άιντε στην υγειά της, ρε παιδιά. | Κι αν δεν μ’ αγαπάει άλλο η καρδιά της, | άιντε στην υγειά της, ρε παιδιά. | Παραπονιάρικο σκοπό. | Παραπονιάρικο σκοπό | και δάκρυα στα μάτια. | Φτωχή καρδιά μου, έγινες | απόψε δυο κομμάτια. | Άιντε στην υγειά της, | άιντε στην υγειά της, | άιντε στην υγειά της, ρε παιδιά. | Κι αν δεν μ’ αγαπάει άλλο η καρδιά της, | άιντε στην υγειά της, ρε παιδιά.

05. Παπαρούνα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Σόφη Παππά | Στίχοι: Σόφη Παππά
Τι κατάλαβες λοιπόν | είσαι μόνη κι είμαι απών. | Τι κατάλαβες που είσαι | μοναχή και προσποιείσαι. | Κι όταν μ' ανταμώνεις | καίγεσαι και λιώνεις | μάτια μαρτυριάρικα | μη μoυ τα χαμηλώνεις. | Σαν την παπαρούνα μοιάζεις | κι όλο χρώματα αλλάζεις | παπαρούνα που σε σκόρπισε τo ψέμα. | Σαν τη παπαρούνα μοιάζεις | χίλια χρώματα αλλάζεις | μ' αγαπάς και τo φωνάζεις | με τo βλέμμα. | Τώρα είσαι μόνη | ήλιος που κρυώνει | νύκτα μεθυσμένη | κι ανεμοδαρμένη. | Κι όταν μ' ανταμώνεις | καίγεσαι και λιώνεις | μάτια μαρτυριάρικα | μη μου τα χαμηλώνεις.

06. Έχεις κορμί αράπικο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έχεις κορμί αράπικο | και μαύρα μάτια πλάνα | Η μάνα που σε γέννησε | θα ήτανε τσιγγάνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Είσαι κούκλα μου τσαχπίνα | μια φελάχα αραπίνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Η ομορφιά σου μάνα μου | φουντώνει το σεβντά μου | Έλα γλυκιά σουλτάνα μου | για πάντα στον οντά μου | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι

07. Σ' έβλεπα στα μάτια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Σ' έβλεπα στα μάτια | κι ήσουνα δικός μου, | ταίρι μου παντοτινό. | Μ' άφησες μια μέρα | κι έχασα το φως μου | κι έχασα τον ουρανό. | Στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό | γύρισες, χαρά μου, κι ήρθα να σε βρω. | Δάκρυσαν τα μάτια σου, δάκρυσα κι εγώ | στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό. | Πάλι την πόρτα μου θα χτυπάς | μ' αγαπάς, μ' αγαπάς | πάλι καρδούλα μου θα στο πω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

08. Ο τσολιάς Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Γεωργία Τζόυ
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Νίκος Λούπας
Μια κούκλα μες στη γειτονιά τσολιά τηνε φωνάζουν | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | και στο σεργιάνι σαν θα βγει τα κάλλη της θαυμάζουν, | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Έλα τα τσαρούχια μας! | Μαχαραγιάς κι αν ήμουνα όλα θα τα πουλούσα | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | με σένα κούκλα μου γλυκιά παντοτινά θα ζούσα | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Στη μεταξένια σου ποδιά θα ζήσω ένα χρόνο | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | να κάθουμαι να σε κοιτώ και να σε καμαρώνω | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Να σε κοιτώ μικρούλα μου λιγάκι μες στα μάτια | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | να γίνουμε αυτοκράτορας με πλούτη και παλάτια. | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | βρε πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Άιντε οι τσολιάδες μας ε πω, πω!

09. Απόψε στις ακρογιαλιές Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απόψε στις ακρογιαλιές | αντιλαλούν διπλοπενιές, | έλα κοντά μας φίλε να τα πιείς | κι απ' τα ωραία μας θα τρελαθείς. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί. | Κάτσε και γλέντησε με μας, | σεκλέτια διώχνει ο μπαγλαμάς, | κι αν έχεις πόνο μέσα στην καρδιά | θα τον ξεχάσεις με μια διπλοπενιά. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί. | Κι εσένανε βρε γόησσα | εγώ σε παρηγόρησα, | κι αν είμαι τώρα ρέστος και ταπί | μ' ένα φιλί παρηγόρα με και συ. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί.

10. Ο ωραίος κι η ωραία Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα & Αντώνης Καφετζόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Στης καρδιάς μου το πρώτο σεργιάνι | εμπριμέ είχα βάλει φουστάνι | και σε βλέπω στην πρώτη γωνία | να μου ρίχνεις σαΐτες ματιές. | Της μαμάς μου ο γιός ο ωραίος | από έξι παιδιά τελευταίος | είχα βγει στης αγάπης την πιάτσα | για να κάψω μωρό μου καρδιές. | Κι από τότε στρείδι μύδι | βάλαμε και δαχτυλίδι | κι όλοι λένε στην παρέα: | "Ο ωραίος κι η ωραία". | Κι από τότε χείλια, χείλια | σ' αγαπώ κι είμαι στην τσίλια | κι όλοι λένε στην παρέα: | "Ο ωραίος κι η ωραία". | Μ' ένα βλέμμα κουστούμι σου ράβω | σα λαμπάδα σε τάμα ανάβω | και σου στέλνω το σήμα μωρό μου | πως για σένα επί τόπου σκορπώ. | Βάζω ένα λουλούδι στο πέτο | και χαμόγελο σκέτο κουφέτο | αχ μια φούντωση έχω στα στήθια | και μετράω σφυγμούς εκατό.

11. Άσπρα θα φορέσω Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μ' αγαπάει, μ' αγαπάει | το κορίτσι, Θάνο μου, | κι η καρδούλα του χτυπάει | όταν γέρνει πάνω μου. | Άσπρα θα φορέσω | ρούχα γιορτινά, | όλες μου οι αγάπες | έχουν γίνει μια. | Σε γιαλό, σε σταυροδρόμι | νύχτες το ξορκίζουνε. | Όμως δεν τ' αλλάζουν γνώμη, | ούτε μας χωρίζουνε. | Άσπρα θα φορέσω | ρούχα γιορτινά, | όλες μου οι αγάπες | έχουν γίνει μια.

12. Ένα λεπτό περιπτερά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή
Εγώ χωρίζω και χαλάει η ζωή μου, | εγώ χωρίζω κι η καρδιά μου καίγεται. | Κι εσύ χτυπάς το τζάμι απέναντί μου | και μου φωνάζεις "Συντομεύετε!". | Ένα λεπτό, περιπτερά, | βουλιάζει στα βαθιά νερά | το τελευταίο μου το πλοίο. | Ένα λεπτό, περιπτερά, | ένας αητός χωρίς φτερά | απόψε λέει αντίο. | Εγώ χωρίζω κι η ζωή μου τελειώνει, | εγώ χωρίζω κι ο καημός δε λέγεται. | Ό,τι αγαπώ απόψε με σκοτώνει | κι εσύ φωνάζεις "Συντομεύετε!" | Ένα λεπτό, περιπτερά, | βουλιάζει στα βαθιά νερά | το τελευταίο μου το πλοίο. | Ένα λεπτό, περιπτερά, | ένας αητός χωρίς φτερά | απόψε λέει αντίο.

13. Αν χαθείς τι θα κάνω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μ' αρέσει να 'μαι θύμα σου | να 'μαι φυλακισμένος | γιατί μακριά σου αγάπη μου | νιώθω δυστυχισμένος | Όλα μου φαίνονται άχρηστα | όταν μ' εγκαταλείπεις | και γίνομαι στη μοναξιά | ένα παιδί της λύπης | Με ρωτάς αν χαθείς τι θα κάνω | θα πεθάνω, θα πεθάνω | Μ' αρέσει να 'μαι θύμα σου | να γίνομαι σκιά σου | κι όπου κι αν είσαι αγάπη μου | να βρίσκομαι μπροστά σου | Να κάνω τα χατίρια σου | κι όλα να στα δίνω | κι όταν τις νύχτες με κρατάς | να λιώνω και να σβήνω

14. Παίξε Χρήστο επειγόντως Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Παίξε Χρήστο επειγόντως κείνο το ρυθμό | χρέος στο χορό να μπούμε εθνικό, | να χορέψουν τσιφτετέλι όλοι οι λαοί | Γιαπωνέζοι, Αμερικάνοι, Γερμανοί. | Ω, η χαρά να 'ναι το σύνθημα | κι ο καημός το παρασύνθημα, | φλόγες μυστικές μ' αγγίζουνε | κι οι πυροσβέστες, βρε, σαστίζουνε. | Πες Μανώλη την κουβέντα κείνη τη στρωτή | στο χορό να ξεστρατίσουν κι οι στρατοί, | να χορέψει και η φάρα των γιαχνί σοφών | στην Ακαδημία μέσα Αθηνών.

15. Άμα θες να φύγεις φύγε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Κάθε μέρα μου γκρινιάζεις | ότι σε παραμελώ | αφού στο 'χω αποδείξει | μόνο εσένα αγαπώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | άμα θες να κλάψεις κλάψε | να γκρινιάζεις μόνο πάψε | δεν μπορώ να τ' ανεχτώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | στο ‘πα και στο ξαναλέω | μη μου πεις μετά πως φταίω | όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ | Έρχομαι στην αγκαλιά σου | λίγο να ξεκουραστώ | και τις πιο όμορφες στιγμές μου | κάνεις και βαρυγκωμώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | άμα θες να κλάψεις κλάψε | να γκρινιάζεις μόνο πάψε | δεν μπορώ να τ' ανεχτώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | στο ‘πα και στο ξαναλέω | μη μου πεις μετά πως φταίω | όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ | Χαίρομαι που με λατρεύεις | χαίρομαι που μ' αγαπάς | όμως με κουράζει η γκρίνια | όταν την παρατραβάς | Άμα θες να φύγεις φύγε | άμα θες να κλάψεις κλάψε | να γκρινιάζεις μόνο πάψε | δεν μπορώ να τ' ανεχτώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | στο ‘πα και στο ξαναλέω | μη μου πεις μετά πως φταίω | όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ

Ο τρίτος δίσκος

01. Εγώ ο ξένος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αφού για σένα είμαι ξένος τώρα πια | και δεν χωράω στη δική σου την καρδιά | θα φύγω σαν ένας θεός ξεθωριασμένος, | ξένος, για πάντα ξένος. | Εγώ που ήμουνα θεός | θα φύγω τώρα σαν τρελός, | θα φύγω σαν κυνηγημένος. | Εγώ που ήμουνα θεός | θα φύγω τώρα σαν τρελός, | απόκληρος και πικραμένος. | Εγώ ο ξένος, εγώ ο ξένος. | Εγώ ο ξένος που σ' αγάπησα πολύ | κι απ' την αγάπη έχω τόσο πικραθεί | θα γίνω τώρα ένας σταθμός λησμονημένος, | ξένος, για πάντα ξένος.

02. Είσαι ένα πιστόλι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Δεν έχεις αίμα μέσ' στις φλέβες σου εσύ | έχεις μια πέτρινη καρδιά που με μισεί | Μα εγώ σε θέλω δεν με νοιάζουν οι ντροπές | Γι 'αυτές τις λίγες της αγάπης σου στιγμές. | Είσαι ένα πιστόλι που με σημαδεύει | για να μου ανοίξει τρύπες στην καρδιά | είσαι εφιάλτης που με κυριεύει | σ' αγαπώ κι ας είσαι μαύρη συμφορά. | Δεν έχει φλόγα δική σου η καρδιά | είσαι το χιόνι που μου σβήνει τη φωτιά | Μα εγώ σε θέλω δεν με νοιάζει κι αν χαθώ | γιατί με καίει το κορμί σου το γυμνό.

03. Μην κοιτάς τι λέω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μην κοιτάς τι λέω όταν με ρωτάνε | όλα τα δικά σου πάντα με πονάνε | Μην κοιτάς τι λέω, | μην κοιτάς τι λέω, | αγάπη μου για σένα μέρα νύχτα κλαίω. | Όπου κι αν πάω, | όπου κι αν πάω, | μες στην καρδιά μου σε κουβαλάω. | Μην κοιτάς τι λέω σ’ όσους σε γνωρίζουν | όλα τα δικά σου τη ψυχή μου αγγίζουν. | Μην κοιτάς τι λέω, | μην κοιτάς τι λέω, | με την αναπνοή σου ακόμα αναπνέω. | Όπου κι αν πάω, | όπου κι αν πάω, | μες στην καρδιά μου σε κουβαλάω. | Όπου κι αν πάω, | όπου κι αν πάω, | μες στην καρδιά μου σε κουβαλάω.

04. Καλή τύχη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

05. Αλλοτινές μου εποχές Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αλλοτινές μου εποχές | αλλοτινοί μου χρόνοι | Ερωτικές μου συντροφιές | ερωτικοί μου πόνοι | Αχ και να ‘ρχόσαστε ξανά | αυτά τα κρύα δειλινά | που είν' η καρδιά μου μόνη | τώρα που σουρουπώνει | Αλλοτινές μου εποχές | Αλλοτινοί μου χρόνοι | Αγαπημένες μου φωνές | αγαπημένα χείλη | Ονειρεμένες μου στιγμές | σ' ονειρεμένο δείλι | Αχ και να φέρνατε ξανά | στην ορφανή μου την καρδιά | μηνύματα τ' Απρίλη | της μοναξιάς μου φίλοι | Αγαπημένες μου φωνές | Αγαπημένα χείλη

06. Άγιε μου Σώστη, σώσε με Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Τη ζωή μου τυραννάει | με χιλιάδες ψέματα. | Η πλανεύτρα ομορφιά της | μου άναψε τα αίματα. | Άγιε μου Σώστη, σώσε με, | την αγαπάω, νιώσε με. | Μια φορά στα χίλια χρόνια | τέτοια αγάπη γίνεται. | Μια φωτιά ο έρωτάς της | με τίποτα δεν σβήνεται. | Άγιε μου Σώστη, σώσε με, | την αγαπάω, νιώσε με.

07. Άστο να πάει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Γιάννης Πάριος & Μάριος Τόκας
Ήρθες και θέλεις να το συζητήσουμε | και μ' εκβιάζεις με κουβέντες κι απειλές. | Ήρθες και βάζεις όρους πώς να ζήσουμε | κι εγώ που νόμιζα πως μόνο εμένα θες. | Άστο, άστο να πάει άστο! Άστο πονάει άστο! | Μη βάζεις όρους, για αγάπη μιλάμε | και στην αγάπη συμφωνίες δεν χωράνε. | Άστο, να πάει άστο! Άστο πονάει άστο! | Ήρθες και θέλεις να το συζητήσουμε, | τα θέλεις όλα ούτε λίγο ούτε πολύ. | Κάνεις τα πάντα συμφωνία για να κλείσουμε, | θέλεις συμβόλαιο μαζί μου δηλαδή. | Άστο, άστο να πάει άστο! Άστο πονάει άστο! | Μη βάζεις όρους, για αγάπη μιλάμε | και στην αγάπη συμφωνίες δεν χωράνε. | Άστο, να πάει άστο! Άστο πονάει άστο!

08. Μένω κι επιμένω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Γιατί με διώχνεις απ' την αγκαλιά σου | Γιατί με βγάζεις από την καρδιά σου | Είμαι καράβι έξω απ' το λιμάνι | Γιατί αγάπη μου γιατί τι σου 'χω κάνει | Ποιος σαν εμένα όλα θα στα δώσει | Ποιος θα μπορέσει πες μου να σε νοιώσει | Ποιος μες τα μάτια ποιος θα σε κοιτάει | Ποιος σαν εμένα πες μου ποιος θα σ' αγαπάει | Μένω κι επιμένω | Δε θα φύγω | Κι ας με αρρωσταίνεις | Λίγο, λίγο | Μόνος αν θα μείνω | Δεν θ' αντέξω | Άσε που φοβάμαι μήπως μπλέξω | Γιατί με διώχνεις απ' την αγκαλιά σου | Γιατί με βγάζεις από την καρδιά σου | Είμαι καράβι έξω απ' το λιμάνι | Γιατί αγάπη μου γιατί τι σου 'χω κάνει | Γιατί με διώχνεις και μ' αφήνεις μόνο | Θέλεις να πάρεις τον κακό το δρόμο | Και σαν τρελή τις νύχτες να γυρίζεις | Γιατί αγάπη μου γιατί με βασανίζεις

09. Βάρα μου το ντέφι Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Αυτή τη νύχτα σ' αγαπάω | μη ρωτάς γιατί. | Από τη μια στιγμή στην άλλη | χάνεται η ζωή. | Μονάχα κοίτα με στα μάτια | κι άσ' τα αισθήματα, | γιατί η ζωή μας όλη είναι | λίγα βήματα. | Βάρα μου το ντέφι | κι έλα φίλα με. | Γλέντα με απόψε | και ξενύχτα με. | Βάρα μου το ντέφι | κι άσ' τα πείσματα, | όλα στη ζωή μας | είν' ασήμαντα. | Αυτή τη νύχτα σ' αγαπάω, | μη ρωτάς γιατί. | Από τη μια στιγμή στην άλλη | χάνεται η ζωή. | Δε σε ρωτάω δε με νοιάζει | όπου κι αν με πας. | Μια νύχτα μόνο ας περάσει | όμορφη για μας. | Βάρα μου το ντέφι...

10. Κίνδυνος θάνατος Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Κίνδυνος θάνατος είναι τα μάτια σου | αυτά τα μάτια σου τα πονηρά | που μ' αναστάτωσαν μόλις τ' αντίκρισα | και μου 'χουν κάψει την καρδιά | Όταν τα μάτια σου μου ρίχνουν ένα βλέμμα τους | μου ηλεκτρίζουν την καρδιά μ' όλο το ρεύμα τους | Κίνδυνος θάνατος είναι τα μάτια σου | και μου ανάψανε βαρύ καημό | εκμεταλλεύεσαι τα χτυποκάρδια μου | και δε λυπάσαι που πονώ | Όταν τα μάτια σου μου ρίχνουν ένα βλέμμα τους | μου ηλεκτρίζουν την καρδιά μ' όλο το ρεύμα τους

11. Άλλα μου λεν τα μάτια σου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Μυστήριο κατάντησες για μένα | και τα ’χω, αγαπούλα μου, χαμένα, | και το σφυγμό σου νά ’βρω δεν μπορώ, | γι’ αυτό με τυραννάς τόσον καιρό. | Άλλα μου λεν τα μάτια σου | και άλλα η καρδιά σου. | Άλλα μου λεν τα χάδια σου | και άλλα τα φιλιά σου. | Μαζί μου παίζεις θέατρο αράδα, | μια τέτοια κωμωδία δεν ξανάδα. | Παράξενα στα μάτια με κοιτάς, | μα ούτ’ εσύ δεν ξέρεις τι ζητάς. | Άλλα μου λέν τα μάτια σου...

12. Πήρα απ' το χέρι σου νερό Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Μπορείς να κάνεις ό,τι θες | μπορείς και να μη μ' αγαπάς | και να χαρίζεις όπου θέλεις τα φιλιά σου | Πήρα απ' το χέρι σου νερό | να το ξεχάσω δε μπορώ | ακόμα κι αν θα στερηθώ την αγκαλιά σου | Πήρα απ΄το χέρι σου νερό | τώρα θα πάρω τον καημό | και θα γυρίσω στα παλιά μου τα λημέρια | Εκεί που λιώνει η ζωή | εκεί που σβήνει η χαρά | εκεί που χάνονται ο ήλιος και τ' αστέρια

13. Ο μαθητής Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Ένα καιρό που μ’ έστελνε | η μάνα μου σχολείο ω! ω! ω! ω! | κι ο δάσκαλος μου μ’ έβαζε | στο πρώτο το θρανίο | Ο πιο καλός ο μαθητής | ήμουνα εγώ στη τάξη ω! ω! ω! ω! | κι οι δάσκαλοι μου με είχανε | μη βρέξει και μη στάξει | Πάντοτε στο τετράδιο | βαθμό έπαιρνα δέκα ω! ω! ω! ω! | κι αν στη ζωή πήρα μηδέν | τα φταίει μια γυναίκα | Στον έλεγχο διαγωγή | είχα κοσμιωτάτη ω! ω! ω! ω! | κι όμως οι συναναστροφές | μου βγάλανε το μάτι

14. Χατζή Μπαξές Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πάμε τσάρκα πέρα στο Μπαξέ Τσιφλίκι | κούκλα μου γλυκιά απ' τη Θεσσαλονίκη | Στου Νικάκη τη βαρκούλα, γλυκιά μου Μαριγούλα | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα πέρα στο Καραμπουρνάκι | να τα πιούμε μια βραδιά στο Καλαμάκι | κι από 'κει στο Μπεχτσινάρι, σε φίνο ακρογιάλι | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα στην Ακρόπολη, στη Βάρνα | κι από 'κει στα κούτσουρα του Δαλαμάγκα | Μαριγώ θα σε τρελάνει, ν' ακούσεις τον Τσιτσάνη | να σου παίξει φίνο μπαγλαμά

15. Μικρός αρραβωνιάστηκα Τραγούδι: Αθηναϊκή Κομπανία
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μικρός αρραβωνιάστηκα | κορόιδο που επιάστηκα | και πήρα μια μπεμπέκα | μαγκιώρα για γυναίκα | Στο γάμο μάγκα να 'σουνα | να δεις καλαμπαλίκι | σαν να 'μουνα υπόδικος | και περιμένω δίκη | Και βγήκε η απόφαση | πως είμαι παντρεμένος | να κουβαλώ καθημερινώς | σαν γάιδαρος στρωμένος | Επήρα τη γυναίκα μου | παίρνω το μπουγιουρντί μου | τα σέα μου τα μέα μου | και βουρ για το τσαρδί μου | Την άλλη μέρα ξύπνησα | τότε να δεις μεράκια | αφού δεν είχαμε ψιλή | αυτή 'θελε χαδάκια | Να φύγω και να κουνηθώ | δε μ' άφηνε απ' το σπίτι | κι ένα χαλκά από σίδερο | μου κόλλησε στη μύτη

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης