Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

Γυρνάω εκεί





















01. Κάποιες νύχτες Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Αγγελική Μακρυνιώτη
Πνίγομαι τα λάθη μου μετράω | στους άδειους τοίχους γύρω μου | την σκιά σου κυνηγάω | Κρύβομαι προσποιούμαι πως μιλάμε | κάτι τέτοιες νύχτες | Θέ μου πως φοβάμαι | Κάποιες νύχτες σαν κι αυτή | ξεγελάω τη σιωπή | και γεμίζω το δωμάτιο απ' τη φωνή σου | Κάποιες νύχτες σαν κι αυτή | ζω τα πάντα απ' την αρχή | οι καλύτερες στιγμές μου ήταν μαζί σου | Ντύνομαι στο χρώμα π' αγαπούσες | δεν ξέρω αν με ξέχασες | ξέρω πως για μένα ζούσες | Κλείνομαι ξανά στην φυλακή μου | κάτι τέτοιες νύχτες | ψάχνω την ζωή μου | Κάποιες νύχτες σαν κι αυτή | ξεγελάω τη σιωπή | και γεμίζω το δωμάτιο απ' τη φωνή σου | Κάποιες νύχτες σαν κι αυτή | ζω τα πάντα απ' την αρχή | οι καλύτερες στιγμές μου ήταν μαζί σου

02. Το σκισμένο γράμμα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Σου γράφω απόψε παράπονα που έχω από σένα | και πόσο πονάει που δεν νοιάζεσαι πια για μένα | που έμεινα μόνος και δεν θέλω να δω κανένα | το γράμμα αυτό που ποτέ δεν θα φτάσει σε σένα | Το σκισμένο γράμμα | που ποτέ δεν θα διαβάσεις | τώρα και να θέλεις | είμαι αλλού δεν θα με φτάσεις | Το σκισμένο γράμμα | που σου λέει να γυρίσεις | δεν θα 'ρθει σε σένα | θα χαθεί στις αναμνήσεις | Σου γράφω απόψε αυτά που δεν είπα ποτέ μου | χαμένη μου αγάπη και έρωτα εσύ δυνατέ μου | πονάει πολύ που φιλάς τώρα δυο χείλη ξένα | ο τρόπος εσύ π' αγαπάς δεν ταιριάζει σε μένα | Το σκισμένο γράμμα | που ποτέ δεν θα διαβάσεις | τώρα και να θέλεις | είμαι αλλού δεν θα με φτάσεις | Το σκισμένο γράμμα | που σου λέει να γυρίσεις | δεν θα 'ρθει σε σένα | θα χαθεί στις αναμνήσεις

03. Γυρνάω εκεί Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Είναι σκληρό το αντίο | μην με κοιτάς στα μάτια | φύγε απομακρύνσου | με έκανες κομμάτια | Στου χωρισμού την ώρα | τα λόγια δεν χωράνε | τελειώσαν οι χαρές μας | οι λύπες ξεκινάνε | Γυρνάω εκεί | στην πιο μεγάλη της ζωής μου αγαπημένη | στη μοναξιά | που πάντα εκεί για μια ζωή με περιμένει | Γυρνάω εκεί | μετά από σένα πες μου ποια να αγαπήσω | γυρνάω εκεί | στις αναμνήσεις μου θα ζήσω | Βροχή φωτιά και κρύο | τυλίγουν το κορμί μου | κομμάτιασες ακόμα | εσύ και την ψυχή μου | Σκόρπιες εικόνες βλέπω | ακόμα τη μορφή σου | όμως δεν επιστρέφω | τελείωσα μαζί σου | Γυρνάω εκεί | στην πιο μεγάλη της ζωής μου αγαπημένη | στη μοναξιά | που πάντα εκεί για μια ζωή με περιμένει | Γυρνάω εκεί | μετά από σένα πες μου ποια να αγαπήσω | γυρνάω εκεί | στις αναμνήσεις μου θα ζήσω

04. Πες μου ειλικρινά Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Αγγελική Μακρυνιώτη
Όσες προσπάθειες κι αν κάνω για να ρθω κοντά σου | μια κλειδωμένη πόρτα μοιάζει να `ναι η καρδιά σου | έχω ξεχάσει τι ν’ αφήσω όταν μ’ αγκαλιάζεις | θέλω να πω κάτι για μας και συ κουβέντα αλλάζεις | Πες μου ειλικρινά τ’ απολαμβάνεις | τη ζωή μου κόλαση όταν κάνεις | πες μου ειλικρινά το διασκεδάζεις | τα όρια μου όταν δοκιμάζεις | Πες μου ειλικρινά μην μ’ αποφεύγεις | πες μου ποιο Θεό εσύ πιστεύεις | πες μου ειλικρινά σε μένα φέρσου | πες μου αν μ’ αγάπησες ποτέ σου | Βγαίνεις τα βράδια και αργείς στο σπίτι να γυρίσεις | και στα μηνύματα που πια δεν παίρνω απαντήσεις | και θες πως όλα είναι εντάξει να με πείσεις | έχεις βαλθεί αυτή τη σχέση να διαλύσεις | Πες μου ειλικρινά τ’ απολαμβάνεις | τη ζωή μου κόλαση όταν κάνεις | πες μου ειλικρινά το διασκεδάζεις | τα όρια μου όταν δοκιμάζεις | Πες μου ειλικρινά μην μ’ αποφεύγεις | πες μου ποιο Θεό εσύ πιστεύεις | πες μου ειλικρινά σε μένα φέρσου | πες μου αν μ’ αγάπησες ποτέ σου

05. Όπου να 'ναι θα βρέξει Τραγούδι:Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Πως περνάει ο καιρός | κι οι στιγμές είναι χρόνος | μακριά σου νεκρός | είναι η σκέψη σου πόνος | Πως περνάει ο καιρός | πως πονάει που 'μαι μόνος | πως κυλάει ο χρόνος | Όπου να 'ναι θα βρέξει πάλι | συννεφιάζει ο καιρός | θα με βρει αγκαλιά με άλλη | ο χειμώνας αυτός | Όπου να 'ναι θα 'ρθει καλοκαίρι | και συ πουθενά | τίποτα δεν μπορεί να σε φέρει | σε μένα ξανά | Πως περνάει ο καιρός | η αγάπη σου πόνος | όσα ζήσαμε εμείς | να τα σκέφτομαι μόνος | Πως περνάει ο καιρός | πως πονάει που 'μαι μόνος | πως κυλάει ο χρόνος | Όπου να 'ναι θα βρέξει πάλι | συννεφιάζει ο καιρός | θα με βρει αγκαλιά με άλλη | ο χειμώνας αυτός | Όπου να 'ναι θα 'ρθει καλοκαίρι | και συ πουθενά | τίποτα δεν μπορεί να σε φέρει | σε μένα ξανά

06. Εγώ δεν έκλαψα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Θοδωρής Λαχανάς | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Έπαιξα με την φωτιά | και στο τέλος κάηκα | μαζί σου έπαθα ζημιά | αγάπη μου τρελάθηκα | Εγώ δεν έκλαψα ποτέ | ποτέ μου για γυναίκα | για μένα κλαίγανε οι εννιά | οι εννιά από τις δέκα | Εγώ δεν έκλαψα ποτέ | ποτέ μου για γυναίκα | αλλά δεν υπολόγιζα | την μία από τις δέκα | Μέθυσα για πάρτη σου | το μυαλό μου έχασα | και κάνουνε παράπονα | οι φίλοι μου που ξέχασα | Εγώ δεν έκλαψα ποτέ | ποτέ μου για γυναίκα | για μένα κλαίγανε οι εννιά | οι εννιά από τις δέκα | Εγώ δεν έκλαψα ποτέ | ποτέ μου για γυναίκα | αλλά δεν υπολόγιζα | την μία από τις δέκα

07. Βιώματα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Νεκτάριος Μπήτρος | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Έχω ανάψει ένα τσιγάρο μοναξιάς | που σιγοκαίει τα δάχτυλά μου | κάνω μονάχος μια κατάθεση καρδιάς | και στην σιωπή ηχούν τα αναφιλητά μου | Τα βιώματα που έχω | αν τα κάνω ένα βιβλίο | για αγάπες θα μιλάει | που με κόψανε στα δυο | Τα βιώματα που έχω | μοιάζουν του Χριστού τα πάθη | κι όμως πάλι συνεχίζω | στη ζωή τα ίδια λάθη | Έχω κρατήσει τα δικά σου σ’ αγαπώ | και τα `χω κρύψει στην καρδιά μου | πίνω τον πόνο ξεροσφύρι και πονώ | γιατί μου πρόδωσες κι εσύ τα όνειρά μου | Τα βιώματα που έχω | αν τα κάνω ένα βιβλίο | για αγάπες θα μιλάει | που με κόψανε στα δυο | Τα βιώματα που έχω | μοιάζουν του Χριστού τα πάθη | κι όμως πάλι συνεχίζω | στη ζωή τα ίδια λάθη

08. Λιώμα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Ξανά θα πιω | εγώ για δυο | και θα χαθώ | μεσ’ στο καπνό | Λιώμα θα γίνω πάλι | λιώμα και θα μαι σ’ ένα κώμα | γιατί σε θέλω ακόμα | Λιώμα θα γίνω πάλι | λιώμα χωρίς ψυχή και σώμα | γιατί σε θέλω ακόμα | Ξανά θα ζω | μεσ’ στο κενό | και θα μιλώ | χωρίς μυαλό | Λιώμα θα γίνω πάλι | λιώμα και θα μαι σ’ ένα κώμα | γιατί σε θέλω ακόμα | Λιώμα θα γίνω πάλι | λιώμα χωρίς ψυχή και σώμα | γιατί σε θέλω ακόμα

09. Θα την πάρω τηλέφωνο Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Το πρώτο βήμα πάλι θα το κάνω εγώ | θα πω συγγνώμη για τα λάθη τα δικά της | και θα σκοτώσω τον τρελό μου εγωισμό | γιατί δε γίνεται να ζήσω μακριά της | Δεν μπορώ θα την πάρω τηλέφωνο | τα κενά της καμιά δε γεμίζει | μακριά της να ζήσω δε γίνεται | όσο εκείνη καμιά δεν αξίζει | Το πρώτο βήμα θα το κάνω πάλι εγώ | κι ας το ξέρω ακριβά θα το πληρώσω | δεν το μπορώ χωρίς εκείνη εγώ να ζω | ακόμα μία ευκαιρία θα της δώσω | Δεν μπορώ θα την πάρω τηλέφωνο | τα κενά της καμιά δε γεμίζει | μακριά της να ζήσω δε γίνεται | όσο εκείνη καμιά δεν αξίζει

10. Για να ρωτάς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Μάζεψα τα πράγματά μου | έφυγα απ’ το σπίτι ξαφνικά | σ’ έχω βγάλει απ’ την καρδιά μου | και από τη ζωή μου οριστικά | Δε σε θέλω πια κοντά μου | γιατί μου κρατούσες μυστικά | Έτσι για να ρωτάς | τρελαίνομαι τα βράδια | έτσι για να ρωτάς | γυρνώ μες στα σκοτάδια | Σε ξένες αγκαλιές | σε ξένα χάδια | Έφυγα μέσα στη νύχτα | χάθηκα στο δρόμο σαν σκιά | πήρες όλα όσα είχα | πλήγωσες ακόμα μια καρδιά | Δε σε θέλω δε μου κάνεις | γιατί μου κρατούσες μυστικά

11. Τα όρια Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Πέρασε η ώρα και για σένα είναι αργά | άλλο ένα βράδυ μοναξιά | που να είσαι τώρα και ποιον έχεις αγκαλιά | πάλι θα πονέσει η καρδιά | Έφυγε σε ξέχασε | σα κεράκι σ' έλιωσε | και δεν θα ξαναγυρίσει πια | Τρελή καρδιά μου πως τολμάς | και λάθος άνθρωπο αγαπάς | θα σε πληγώσει | και θα πάψεις να χτυπάς | Μην εξαντλείς τα όρια | δεν έχεις περιθώρια | τα δίνεις όλα | και για σένα δεν κρατάς | Πέρασε η ώρα και 'συ στο πουθενά | πάλι θα σε σκέφτομαι ξανά | ποιος θα μου γιατρέψει την καρδιά μου που πονά | το μυαλό που δεν σε ξεχνά | Έφυγε σε ξέχασε | σα κεράκι σ' έλιωσε | και δεν θα ξαναγυρίσει πια | Τρελή καρδιά μου πως τολμάς | και λάθος άνθρωπο αγαπάς | θα σε πληγώσει | και θα πάψεις να χτυπάς | Μην εξαντλείς τα όρια | δεν έχεις περιθώρια | τα δίνεις όλα | και για σένα δεν κρατάς

12. Θέλημα Θεού Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Πονάει ο χωρισμός | αφόρητος ο πόνος | πονάει πιο πολύ | αυτός που μένει μόνος | Ανούσια η ζωή | μαχαίρι συνήθεια | να καίγεται η καρδιά σου | μες στα στήθια | Είναι θέλημα Θεού | να `μαι εδώ και να `σαι αλλού | είναι θέλημα Θεού | να υποφέρω | Να μ’ αφήσεις να χαθείς | να μην θες να ξαναρθείς | να με κάνεις να πονώ και να σε θέλω | είναι θέλημα Θεού να υποφέρω | Πονάει ο χωρισμός | αφόρητος ο πόνος | να θέλω να σε δω | να μην υπάρχει τρόπος | Ανούσια η ζωή | μαχαίρι η συνήθεια | να καίγεται η καρδιά σου | μες στα στήθια | Είναι θέλημα Θεού | να `μαι εδώ και να `σαι αλλού | είναι θέλημα Θεού | να υποφέρω | Να μ’ αφήσεις να χαθείς | να μην θες να ξαναρθείς | να με κάνεις να πονώ και να σε θέλω | είναι θέλημα Θεού να υποφέρω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης