Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2013

Θέλω τα γλέντια μου



















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Αραπίνες Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Νύχτες μαγικές, ονειρεμένες | αγάπες λάγνες, ξεχασμένες στην ξενιτιά | Τρέχει ο νους μου προς τα περασμένα | τα βράδια μου τ' αγαπημένα, στην Αραπιά | Σάς μιλάω με καημό, με σπαραγμό | για τόσες τρέλες που νοσταλγώ | Αραπίνες λάγνες, ερωτιάρες | με ουίσκι, με γλυκιές κιθάρες, γλέντι και πιοτό | Αραπίνες, μάτια φλογισμένα | και κορμιά φιδίσια, καμωμένα σαν εξωτικά

02. Ξημερώνει και βραδιάζει Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ξημερώνει και βραδιάζει | Πάντα στον ίδιο τον σκοπό | φέρτε μου να πιω | το ακριβότερο πιοτό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Κι όταν βλέπεις ταβερνιάρη | Να σπάω να παραμιλώ | μη με κατακρίνεις | μη με παίρνεις για τρελό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Η καρδιά μου συννεφιάζει | Τρέχουν τα δάκρυα βροχή | σίγουρα θα πάμε | μια και φτάσαμε ως εκεί | Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

03. Γλυκέ μου τύραννε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Ας ήταν να ερχόσουν | να σ' έβλεπα λιγάκι | ετούτη τη βραδιά | με σένανε, το ξέρεις, | έχω κρυφό μεράκι | και πόνο στην καρδιά. | Γλυκέ μου τύραννε | να μην ξημέρωνε | ετούτη τη βραδιά | να μην πονάω πια. | Ο πόνος της αγάπης | είναι μεγάλο ντέρτι | και καίει σαν φωτιά, | και μ' έκαψε κι εμένα | που αγάπησα εσένα | βαθιά μες στην καρδιά. | Γλυκέ μου τύραννε | να μην ξημέρωνε | και όλη τη βραδιά | να σ' έχω αγκαλιά.

04. Είμαστε αλάνια Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Είμαστε αλάνια, διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα | και δεν την τρομάζουν οι φουρτούνες τη δική μας ράτσα | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί | Κάθε μας μεράκι γίνεται τραγούδι και το λέμε | και μες στα στραπάτσα μάθαμε ποτέ μας να μην κλαίμε | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί

05. Το χαρέμι στο χαμάμ Τραγούδι: Ρένα Ντάλμα
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Μες στης πόλης το χαμάμ | ένα χαρέμι κολυμπά | Αραπάδες το φυλάνε | στον Αλή Πασά το πάνε | Διατάζει τη φρουρά του | να τις φέρουνε μπροστά του | Να τις βάλει να χορέψουν | και μπουζούκι να του παίξουν | Αργιλέδες να φουμάρει | με χασίσι τούρκικο | Και χανούμια να χορεύουν | τσιφτετέλι γύφτικο | Έτσι την περνάνε όλοι | οι πασάδες του ντουνιά | Μ' αργιλέδες, με τσιμπούκια | μ' αγκαλιές και με φιλιά

06. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά. | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ. | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα. | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ, | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ. | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ. | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει. | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ, | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ. | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά. | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ…

07. Νά 'μουνα το σεντονάκι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μαρία Νυφόρου
Όταν βγαίνεις στο μπαλκόνι, | η μανούλα σε μαλώνει | κι αρχινάει τα καβγαδάκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια. | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου. | Οι διαβάτες σαν περνάνε, | με λαχτάρα σε κοιτάνε | και τους βάζεις σε μεράκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου.

08. Για κοίτα κόσμε ένα κορμί  Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Για κοίτα κόσμε ένα κορμί | Που μπήκε μες στο μαγαζί | Αμάν πασά μου θα τρελαθώ | Ως και τα ρούχα μου πουλώ | Λαχταρώ να σ' αγκαλιάσω | Κι ό,τι έχω ας το χάσω | Έλα πάμε στον οντά μου | Ναι μάτια μου | Να σε σφίξω να σε νιώσω | Κι ό,τι έχω να στο δώσω | Μη χαλάσεις την καρδιά μου | Ναι κούκλα μου | Άλλο δεν έχω ξαναδεί | Σαν το δικό σου το κορμί | Μ' ανάβει πόθο μες στην καρδιά | Και μου φουντώνει τον σεβντά

09. Πήγα σε μάγισσες Τραγούδι: Γλυκερία & Νίκος Παπάζογλου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες | να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες. | Κι είδα μια γόησσα ντάμα σπαθάτη, | να 'ναι στο πλάι σου σ' ένα κρεβάτι. | Βάζεις φωτιά στο σπίτι μας και θα το κάνεις στάχτη. | Μα θα τις βάλω γρήγορα τις τρέλες σου σε τάξη. | Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες | να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες. | Πήγα σε μάγισσες σε καφετζούδες | και μου 'παν έμπλεξες με μπελαλούδες | κι είδα τη γόησσα μες στο φλιτζάνι, | να θέλει μάτια μου να με ξεκάνει.

10. Η καρδιά μου ας όψεται Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δακρυσμένη ζητάς την αγάπη μου | και ξεχνάς ένα λάθος σου μεγάλο, | ένα βράδυ εσύ με το δάκρυ μου | είχες χτίσει φωλιά με έναν άλλον. | Σε λυπάμαι αλλά είσαι κίνδυνος, | σ' αγαπάω αλλά αμφιβάλλω. | Η καρδιά μου ας όψεται | που σ' αγαπάει ακόμα | όμως πως να κοιμηθώ | σε λερωμένο στρώμα. | Πως να σφίξω ξανά μες στα χέρια μου | το κορμί σου το αγαπημένο | πως το χάιδευε άλλος θα σκέφτομαι | όταν έριχνα δάκρυ χαμένο. | Σαν να πιάνω φωτιά θα μου φαίνεται | και θα καίγομαι και θα πεθαίνω. | Η καρδιά μου ας όψεται | που σ' αγαπάει ακόμα | όμως πως να κοιμηθώ | σε λερωμένο στρώμα.

11. Πριγκηπέσα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας | Στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω | πώς να σου το πω | έλεγα περνούν τα χρόνια | θα συμμορφωθώ. | Μα είναι δώρο άδωρο | ν' αλλάξεις χαρακτήρα | τζάμπα κρατάς λογαριασμό | τζάμπα σωστός με το στανιό. | Έξω φυσάει αέρας | κι όμως μέσα μου | μέσα σ' αυτό το σπίτι | πριγκηπέσα μου, | το φως σου και το φως | χορεύουν γύρω μας | απίστευτος ο κόσμος | κι ο χαρακτήρας μας. | Άλλα θέλω κι άλλα κάνω | κι έφτασα ως εδώ | λάθη στραβά και πάθη | μ' έβγαλαν σωστό. | Ξημερώματα στο δρόμο | ρίχνω πετονιά | πιάνω τον εαυτό μου | και χάνω το μυαλό μου.

12. Έχω πετάξει μαζί σου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Του έρωτά σου τα φτερά τα πήρες πάλι πίσω, | φεύγοντας πήρες την χαρά και μ' άφησες να σβήσω. | Του έρωτα σου τα φτερά αλλού να μην τα δώσεις, | προτού από μένα ξεχαστείς γιατί θα με πληγώσεις. | Έχω πετάξει μαζί σου σε κάθε φιλί σου, | σε κάθε σου λέξη, σ' αγαπώ μη με πληγώσεις | θυμήσου πως ήμουν μαζί σου | και τώρα μονάχος μου ζω. | Του έρωτά σου τα φτερά ψηλά με έχουνε πάει | ποιον αγκαλιάζεις τρυφερά μαζί σου ποιος πετάει. | Του έρωτα σου τα φτερά αλλού να μην τα δώσεις | προτού από μένα ξεχαστείς γιατί θα με πληγώσεις. | Έχω πετάξει μαζί σου σε κάθε φιλί σου, | σε κάθε σου λέξη, σ' αγαπώ μη με πληγώσεις | θυμήσου πως ήμουν μαζί σου | και τώρα μονάχος μου ζω.

13. Να `χαν οι καρδιές αμπάρες Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Βασίλης Σαλέας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Να `χαν οι καρδιές αμπάρες | να κλειδαμπαρώνουν | να μην ξανακάνουν χάρες | όταν τις πληγώνουν. | Μα εσύ πάντα παίρνεις | με κόλπα τα κλειδιά μου | γι’ αυτό μπαινοβγαίνεις | συνέχεια στην καρδιά μου. | Να `χαν οι καρδιές αμπάρες | Της αγάπης τους προδότες | να καταδικάζουν | όταν της καρδιάς τις πόρτες | τις παραβιάζουν. | Μα εσύ πάντα παίρνεις | με κόλπα τα κλειδιά μου | γι’ αυτό μπαινοβγαίνεις | συνέχεια στην καρδιά μου. | Να `χαν οι καρδιές αμπάρες

14. Θα τα κάψω τα λεφτά μου Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Πώς θα μάθω τι ζητάς | κι αν αλήθεια μ’ αγαπάς; | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου. | Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Αμφιβάλλω και πονώ | κι άκρη δεν μπορώ να βρω. | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου.

15. Τι αμαρτίες έχω κάνει Τραγούδι: Χάρης Κωστόπουλος
Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος | Στίχοι: Χάρης Κωστόπουλος
Τι αμαρτίες έχω κάνει δεν αντέχω άλλο φτάνει | τι αμαρτίες εγώ πληρώνω και ποτέ δεν ξεχρεώνω | Πικρός καφές ο χωρισμός πες μου εγώ πως θα τον πιω | φαρμάκι είναι η γεύση του να συνηθίσω δεν μπορώ | πες μου πες μου πες μου γιατί το έκανες αυτό | Τι αμαρτίες έχω κάνει δεν αντέχω άλλο φτάνει | τι αμαρτίες εγώ πληρώνω και ποτέ δεν ξεχρεώνω | Τι αμαρτίες έχω κάνει δεν αντέχω άλλο φτάνει | τι αμαρτίες εγώ πληρώνω και ποτέ δεν ξεχρεώνω | Πικρός καφές ο χωρισμός σκέτο δηλητήριο | η ζωή μου μακριά σου έγινε μαρτύριο | πες μου πες μου πες μου γιατί το έκανες αυτό | Τι αμαρτίες έχω κάνει δεν αντέχω άλλο φτάνει | τι αμαρτίες εγώ πληρώνω και ποτέ δεν ξεχρεώνω | Τι αμαρτίες έχω κάνει δεν αντέχω άλλο φτάνει | τι αμαρτίες εγώ πληρώνω και ποτέ δεν ξεχρεώνω

Ο δεύτερος δίσκος

01. Το πουλί Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Μιχάλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Ζακ Ιακωβίδης
Δεν θέλω μόνιμη αγκαλιά | Δεν θέλω μόνιμα φιλιά | Δεν θέλω έλεγχο τι κάνω και που πάω | Τι ώρα γύρισα εχθές | Με ποιές αλήτευα προχθές | Τέτοια σκλαβιά δεν την μπορώ | Δεν την βαστάω | Θα ζήσω ελεύθερο πουλί | Κι’ όχι κορόιδο στο κλουβί | Για μια μονάχα θηλυκιά να κελαϊδάω | Θα κτίσω είκοσι φωλιές | Κι άμα γουστάρω αγκαλιές | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω | Θέλει η ζωή μας αλλαγές | Και ας τσαντίζονται πολλές | Δεν δίνω φράγκο κάθε μια τι θα μου σούρει | Και το πουλί για να τραφεί | Πρέπει ν’ αλλάξει την τροφή | Και όχι σκέτο κανναβούρι, κανναβούρι | Θα ζήσω ελεύθερο πουλί | Κι’ όχι κορόιδο στο κλουβί | Για μια μονάχα θηλυκιά να κελαϊδάω | Θα κτίσω είκοσι φωλιές | Κι άμα γουστάρω αγκαλιές | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω

02. Καραμπιμπερίμ Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Σπύρος Περιστέρης
Μες στης πόλης τα στενά | μια χανούμισσα γλυκιά | μου 'χει πάρει την καρδιά, αχ. | Καραμπιμπερίμ, αμάν έσμερ σεκερίμ | θά 'ρθω απόψε να σε κλέψω, δεν αντέχω πια | κι ας με ντουφεκίσουνε μες στη γειτονιά. | Καραμπιμπερίμ, μπιμπερίμ, μπιμπερίμ | πώ, πω σεκερίμ, σεκερίμ, σεκερίμ | άσε πια τα πλούτη και τον Ιμπραήμ. | Για τα μάτια της τα δυο | υποφέρω και πονώ | σκλάβος της θε να γινώ, αχ. | Μια βαρκούλα για τους δυο | μας προσμένει στο γιαλό | χανουμάκι μου τρελό, αχ.

03. Παλαμάκια Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Σύρμα πάνω σύρμα κάτω | παίζω εγώ τον μπαγλαμά | και η βλάμισσα χορεύει | όμορφο καρσιλαμά | Παλαμάκια, παλαμάκια | να χτυπούν τα τακουνάκια | να κτυπούν τα τακουνάκια | στο τσιμέντο στα πλακάκια | Με τρελαίνεις με πεθαίνεις | με τον όμορφο χορό | σπάσ' τα όλα κάφτα όλα | και θα τα πληρώσω εγώ | Να σε χαίρεται που σ' έχει | 'κείνο τ' όμορφο παιδί | και ο μπαγλαμάς που παίζω | δυο στη μέση ας κοπεί

04. Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε σκανταλιάρα μου σε βλέπω στο ντουζένι | μανίτσα μου να σε χαρώ, έχεις κανα καλό σκοπό | και μου ’ρθες στολισμένη | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Χαμήλωσέ τα, κούκλα μου, τα μάτια σου λιγάκι | γιατί είναι παιχνιδιάρικα, τρελά και σκανταλιάρικα | και μπαίνω στο μεράκι | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Πού θες να πάμε κούκλα μου για να σ’ ευχαριστήσω | μαζί σου ξημερώνομαι και όπου θες το στρώνουμε | φτάνει να σε γλεντήσω | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα...

05. Αλήτη μ’ είπες μια βραδιά Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Αλήτη μ' είπες μια βραδιά | χωρίς καμιά αιτία | μα του αλήτη η καρδιά | δε σου κρατάει κακία | Θα 'ρθει καιρός όμως μικρή | να το μετανοήσεις | για του αλήτη την καρδιά | θα κλάψεις θα δακρύσεις | Αλήτη μ' είπες μα εγώ | χωρίς να σε μισήσω | γελώ ακόμα κι ας πονώ | για να μη σε λυπήσω

06. Παναγιά μου κάτι μάτια Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Με τα μάτια σου πως με καρφώνεις, | σβήνω όταν με κοιτάς, | μάνα μου, λατρεία μου, έλα Παναγία μου, | σαν μαγνήτης με τραβάς. | Παναγιά μου κάτι μάτια, | Θεέ μου μ' έκαναν κομμάτια, | θάνατος κάθε ματιά | κι' όταν μ' αντικρίζουνε, | σα μαχαίρια σκίζουνε, | την φτωχή μου την καρδιά, | κι' όταν μ' αντικρίζουνε, | σα μαχαίρια σκίζουνε, | την φτωχή μου την καρδιά. | Σαν τα μάτια σου δεν ξαναείδα, | έξυπνα και πονηρά, | και σε κάθε βήμα σου, έχεις κι' ένα θύμα σου, | και σκορπάς τη συμφορά. | Παναγιά μου κάτι μάτια, | Θεέ μου μ' έκαναν κομμάτια, | θάνατος κάθε ματιά | κι' όταν μ' αντικρίζουνε, | σα μαχαίρια σκίζουνε, | την φτωχή μου την καρδιά, | κι' όταν μ' αντικρίζουνε, | σα μαχαίρια σκίζουνε, | την φτωχή μου την καρδιά.

07. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς


08. Ναύτης βγήκε στη στεριά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου

Ναύτης βγήκε στη στεριά για περιπολία | μάνα μου, αναστέναξε όλη η παραλία | τέλειωσε η περίπολος κι ήρθε το ναυτάκι | κι έριχνε στη θάλασσα μαύρο βοτσαλάκι. | Ναύτης βγήκε στη στεριά και μπροστά μου βγαίνει | Κύριε των δυνάμεων, τι χρωστώ η καημένη; | Μου 'πε δυο γλυκόλογα, θέλει να κεράσει | μια βανίλια παγωτό και γλυκό κεράσι. | Ναύτης βγήκε στη στεριά και φοράει τ' άσπρα | γέμισε το σπίτι μου κι η καρδιά μου μ' άστρα | βγήκαμε κι ενθύμιο μια φωτογραφία | στο Χατζηκυριάκειο μέσα στην πλατεία. | Ναύτης βγήκε στη στεριά μ' άδεια τρεις ημέρες | παραγνωριστήκαμε κι άρχισε φοβέρες | μου 'κανε και μια σκηνή μες στην παραλία | μην κοιτάζω γύρω μου σαν περιπολία.

09. Έξω ντέρτια και καημοί Τραγούδι: Ρένα Ντάλμα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έξω ντέρτια και καημοί | θέλω απόψε να γλεντήσω | Της αγάπης τη φωτιά | μέσα στο κρασί να σβήσω | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι,  βάι, βάι | Το κορίτσι π' αγαπώ | μ' άφησε και μ' άλλον πάει | Την χρυσή μου την καρδιά | το μαράζι θα την φάει | Αχ, έλα, έλα... | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι, βάι, βάι

10. Ένα τραγούδι πες μου ακόμα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και βάψ' τον ήλιο με μαύρο χρώμα | ένα τραγούδι αγαπημένο | απ' την ψυχή σου να 'ναι βγαλμένο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου | Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και κάν' τα όλα λάσπη και χώμα | ένα τραγούδι το τελευταίο | μα θέλω να 'ναι το πιο ωραίο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου

11. Κατάσταση εκτάκτου ανάγκης Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Η απουσία σου βροχή | περνάει στα κόκαλα μου | και της ψυχής σου η αποχή | τραντάζει την καρδιά μου | Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης | μέσα σε μια φάση τραγική | Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης | και η σωτηρία μου είσαι εσύ | Η αγωνία μου κι εσύ | στο γύρο του θανάτου | κάνει ακόμα πιο σκληρή | τη νύχτα του Σαββάτου

12. Στου παράδεισου την πόρτα Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Γιάννης Εμμανουηλίδης | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Άντε στου παράδεισου την πόρτα | κάποιος φύτεψε δυο χόρτα | Άντε στου παράδεισου την πόρτα | κάποιος φύτεψε δυο χόρτα | Κι όσο πάνε και φουντώνουν | κι οι αγγέλοι ξεφαντώνουν | κι όσο πάνε και φουντώνουν | κι οι αγγέλοι ξεφαντώνουν | Κρύβει ο άγιος τα κλειδιά του | καθώς βλέπει τα παιδιά του | να αφήνουν τα βαγγέλια | και να αρχίζουν τσιφτετέλια | Άντε στου παράδεισου την πόρτα | μεγαλώσανε τα χόρτα | Άντε στου παράδεισου την πόρτα | μεγαλώσανε τα χόρτα | Και έβγαλαν μικρά λουλούδια | που κολάζουν τα αγγελούδια | και έβγαλαν μικρά λουλούδια | που κολάζουν τα αγγελούδια

13. Το προσκλητήριο Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Ανδρέας Μέξας | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Το προσκλητήριο μου έπεσε απ’ τα χέρια | όχι δε γίνεται, δεν είναι δυνατόν | εσύ που μου `ταζες τον ουρανό, τ’ αστέρια | τώρα στο γάμο σου με θες να `μαι παρόν. | Μπρος στην εκκλησιά μια ακόμα μαχαιριά | θέλεις να μου δώσεις | Μπρος στην εκκλησιά ακόμα μια φορά | θες να με πληγώσεις. | Μπρος στην εκκλησιά, μπρος στην εκκλησιά | θες να με τελειώσεις. | Το προσκλητήριο κοιτάζω κι ένα δάκρυ | αργοκυλάει απ’ τα μάτια μου καυτό. | Που πήγε Θεέ μου η μεγάλη σου αγάπη | πως `γιναν μίσος τα χιλιάδες σ’ αγαπώ. | Μπρος στην εκκλησιά μια ακόμα μαχαιριά | θέλεις να μου δώσεις. | Μπρος στην εκκλησιά ακόμα μια φορά | θες να με πληγώσεις. | Μπρος στην εκκλησιά, μπρος στην εκκλησιά | θες να με τελειώσεις.

14. Βρείτε μου κάποια Τραγούδι: Χάρης Κωστόπουλος
Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος | Στίχοι: Μαίρη Καντιώτη
Βρείτε μου κάποια που να έχει αισθήματα | Και εγώ θα κόψω τα παραστρατήματα | Βρείτε μου κάποια που να έχει καρδιά | Και εγώ θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά | Δεν υπάρχουνε γυναίκες, δεν υπάρχουνε | Που αισθήματα για έναν μόνο να χουνε | Δεν υπάρχουνε γυναίκες να σε νοιάζονται | Σ' αγαπάνε μόνο όταν σε χρειάζονται | Βρείτε μου κάποια που να έχει αισθήματα | Και εγώ θα κόψω τα παραστρατήματα | Βρείτε μου κάποια που να έχει καρδιά | Και εγώ θα γίνω απ τα ποιο καλά παιδιά | Όλες ψέματα σου λένε και έχω τρελαθεί | Αλλά δείχνουν και αλλά κρύβουν μέσα στην ψυχή | Δεν υπάρχουνε γυναίκες παραδέξου το | Και πριν αγαπήσεις κάποια ξανασκέψου το | Βρείτε μου κάποια που να έχει αισθήματα | Και εγώ θα κόψω τα παραστρατήματα | Βρείτε μου κάποια που να έχει καρδιά | Και εγώ θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά | Δεν υπάρχουνε γυναίκες, δεν υπάρχουνε | Που αισθήματα για έναν μόνο να χουνε | Δεν υπάρχουνε γυναίκες να σε νοιάζονται | Σ' αγαπάνε μόνο όταν σε χρειάζονται | Βρείτε μου κάποια που να έχει αισθήματα | Και εγώ θα κόψω τα παραστρατήματα | Βρείτε μου κάποια που να έχει καρδιά | Και εγώ θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά

15. Γεννήθηκα να σ' αγαπάω Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Θέμης Αδαμαντίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Περνάω μέρες δύσκολες απ' την ώρα που 'χεις φύγει | ο χωρισμός με πέθανε, η μοναξιά με πνίγει | ο χωρισμός με πέθανε, η μοναξιά με πνίγει | Γεννήθηκα να σ' αγαπάω | Γεννήθηκες να με μισείς | Γεννήθηκα να επιστρέφω | Γεννήθηκες ν' αδιαφορείς | Περνάω ώρες δύσκολες, τις νύχτες δεν κοιμάμαι | στις αναμνήσεις χάνομαι, οι σκέψεις με πονάνε | στις αναμνήσεις χάνομαι, οι σκέψεις με πονάνε

Ο τρίτος δίσκος

01. Άναψε το τσιγάρο Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε πόνεσ' η καρδιά μου και σε γουστάρει | Θέλω τα δυο σου χέρια για μαξιλάρι | άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου | Πες μου το ναι, καλέ μου, κι όλα δικά σου | α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Άσε να σε φιλήσω, να σε χορτάσω | Η νύχτα θα περάσει και θα σε χάσω | Ο χωρισμός σαν θα 'ρθει θα με πληγώσει | Ποτέ αυτό το βράδυ μην ξημερώσει, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Ακόμη δεν πιστεύω πως είν' αλήθεια | Μου φαίνονται όλα απόψε σαν παραμύθια | Το χάραμα που φτάνει πώς το φοβάμαι | γιατί θα φύγεις πάλι και μόνος θα 'μαι, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά

02. Είδα κι έπαθα κυρά μου Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Είδα κι έπαθα κυρά μου | να σε φέρω στα νερά μου | με λαχτάρες και ξενύχτια | και με χίλια καρδιοχτύπια. | Πώ, πω κάτι μάτια | μ' έκαναν κομμάτια | Πώ, πω ένα στόμα | φίλα με ακόμα | μες στο στόμα. | Τέτοια γούστα, τέτοια γλύκα | αχ σε άλλη δεν τα βρήκα | να χορεύει και να πίνει | και τη φλόγα μου να σβήνει. | Τώρα που 'σαι πια κοντά μου | μες στα χέρια τα δικά μου | μια χρυσή ζωή θα ζήσεις | και όπως θες θα τη γλεντήσεις.

03. Σήκω πάνω, κάτσε κάτω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες | Μου 'λεγες το άσπρο μαύρο και το μπλε για κόκκινο | και δεν έδειχνες για μένα μια σταλιά φιλότιμο | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ' αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω έκανες την πλάκα σου | και με χίλια παρακάλια μου 'δινες τα χάδια σου | Μια μεγάλη τυραννία ήταν η αγάπη σου | τώρα φεύγω και στον τοίχο χτύπα το κεφάλι σου | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ' αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω έκανες την πλάκα σου | και με χίλια παρακάλια μου 'δινες τα χάδια σου | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ' αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες

04. Και λέγε, λέγε Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | για κοίτα ένας νταλκάς σε πειρασμό με βάζει. | Με κοροϊδεύεις, με κάνεις ό,τι θες, | εγώ που έδιωχνα γυναίκες μέχρι χθες. | Και λέγε, λέγε, λέγε, λέγε, | ο χριστιανός μπερδεύτηκα. | Απ’ τα πολλά σου λέγε, λέγε | χωρίς να θέλω μπλέχτηκα. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | το ξύλο της χρονιάς, μου φαίνεται πως θέλεις. | Κοίτα μαζέψου πριν γίνει το κακό. | Πολύ σου πέφτει που σ’ αγάπησα εγώ. | Και λέγε, λέγε, λέγε, λέγε, | ο χριστιανός μπερδεύτηκα. | Απ’ τα πολλά σου λέγε, λέγε | χωρίς να θέλω μπλέχτηκα. | Και λέγε, λέγε... | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς

05. Το 'πες και το 'κανες Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Στέλιος Μακρυδάκης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Το 'πες και το 'κανες | ότι θα με τυραννήσεις | όταν τα χείλη μου | μια φορά θα τα φιλήσεις. | Κι όπως σε παίδεψα | έτσι θα με βασανίσεις αχ. | Τώρα που 'γινα | θύμα στα φιλιά σου | κάνε ό,τι θες | κι ό,τι πει η καρδιά σου. | Ήρθε η ώρα σου | ό,τι θέλεις να μου κάνεις, | ήρθε η ώρα σου | τη ζωή να μου πικράνεις. | Κι είναι στο χέρι σου | κι όταν θες να με πεθάνεις αχ. | Το 'πες και το 'κανες, | κι όμως όσο κι αν πονάω | όσο κι αν ψήνομαι | και σκληρές στιγμές περνάω, | κάνε το κέφι σου | τώρα πια που σ' αγαπάω αχ.

06. Μείνε αγάπη μου κοντά μου  Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Σ' αγάπησα στον πόνο σου απάνω | και τη φτωχή μου σου 'δωσα καρδιά | τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος | και να φύγεις θέλεις μακριά | Μείνε αγάπη μου κοντά μου σου μιλάω για καλό | θα με συνηθίσεις και θα μ' αγαπάς | όπως σ' έχω συνηθίσει κι όπως σ' αγαπώ εγώ | δε θα σ' αγαπήσει κανείς όπου κι αν πας | Τις πίκρες σου χαρές τις έχω κάνει | και νόμισα θα βάλουμε στεφάνι | τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος | και να φύγεις θέλεις μακριά | Μείνε αγάπη μου κοντά μου σου μιλάω για καλό | θα με συνηθίσεις και θα μ' αγαπάς | όπως σ' έχω συνηθίσει κι όπως σ' αγαπώ εγώ | δε θα σ' αγαπήσει κανείς όπου κι αν πας | Σ' αγάπησα με όλη την καρδιά μου | και σ' έντυσα μες στα μεταξωτά | τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος | και να φύγεις θέλεις μακριά | Μείνε αγάπη μου κοντά μου σου μιλάω για καλό | θα με συνηθίσεις και θα μ' αγαπάς | όπως σ' έχω συνηθίσει κι όπως σ' αγαπώ εγώ | δε θα σ' αγαπήσει κανείς όπου κι αν πας

07. Έλα μια νύχτα στην Αθήνα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Έλα μια νύχτα στην Αθήνα | να σε κεράσω μια ρετσίνα, | έλα ν' ακούσεις μπουζουκάκια | στις Τζιτζιφιές, στα Φαληράκια. | Μία νύχτα στην Αθήνα | με μπουζούκια και ρετσίνα | απ' το βράδυ ως το πρωί | αξίζει μια ολόκληρη ζωή. | Έλα μια νύχτα στον Περαία | να βρεις μποέμικη παρέα, | με μια βαρκούλα για σεργιάνι | Καστέλα και Πασαλιμάνι. | Μία νύχτα στον Περαία | με μποέμικη παρέα, | απ' το βράδυ ως το πρωί | αξίζει μια ολόκληρη ζωή. | Έλα μια νύχτα στην Αθήνα, | έλα ν' ακούσεις μαντολίνα, | ν' ακούσεις ντέφι και λατέρνα | σε μια πλακιώτικη ταβέρνα. | Μία νύχτα στην Αθήνα | με λατέρνα. Μαντολίνα | και μπουζούκια ως το πρωί | αξίζει μια ολόκληρη ζωή.

08. Ανεβαίνω σκαλοπάτια  Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Μουφλουζέλης
Το κορίτσι το δικό μου είναι απ’ τη φτωχολογιά, | μα στον κόσμο δεν υπάρχει άλλη τέτοια ομορφιά. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές, | για να δώ τα δυο της μάτια που μ’ ανάψανε φωτιές. | Αχ, που μ’ ανάψανε φωτιές. | Το κορίτσι το δικό μου, το κοιτάζουνε πολλοί, | μα αυτό δεν έχει μάτια άλλον άντρα για να δει | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ... | Το κορίτσι π’ αγαπάω, είν’ κορίτσι σπιτικό, | απ' την πόρτα του δε βγαίνει αν δεν πάω να το δω. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ...

09. Γιατί θες να φύγεις Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Γρήγορα θα πληγωθείς | θα γυρίσεις μα δε θα με βρεις | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Θα πονάς για μένα θα πονάς | μες στο κλάμα θα μ' αναζητάς | Την καλή μου την ψυχή | θα θυμάσαι βράδυ και πρωί | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Πριν δακρύσεις μια βραδιά | μείνε στη δική μου αγκαλιά | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις;

10. Φτιάξε μου ένα καφέ Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Μάκης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Φτιάξε μου ένα καφέ | και μη βάζεις ζάχαρη | να ‘ναι όπως η ζωή μου | η πικρή και άχαρη. | Και κοίτα τα σημάδια | και κοίτα τα σημάδια | που δίνει τα φιλιά της | και τα γλυκά της χάδια. | Φτιάξε μου ένα καφέ | σκέτο δηλητήριο | σαν της προδοσίας της | το πικρό μαρτύριο. | Και κοίτα τα σημάδια | και κοίτα τα σημάδια | που δίνει τα φιλιά της | και τα γλυκά της χάδια.

11. Χαμένο κορμί Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Γιώργος Κόρος | Στίχοι: Χάρης Χατζάκης
Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | γιατί δεν πηγαίνω τα βράδια στο σπίτι | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | και λεν θα με φάει το πιοτό, το ξενύχτι | Μα αν ξενυχτάω κάθε βράδυ και μεθάω | αιτία είναι αυτή που αγαπάω | Και δεν με νοιάζει ό,τι κι αν μου λένε | και ας με καίνε, και ας με καίνε | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | γιατί δεν πηγαίνω τα βράδια στο σπίτι | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | και λεν θα με φάει το πιοτό, το ξενύχτι | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι οι φίλοι | και διώχνουν το γέλιο μου από τα χείλη | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | και λεν θα με φάει το πιοτό, το ξενύχτι

12. Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια Τραγούδι: Σοφία Κολλητήρη
Μουσική: Ηλίας Σούκας | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος
Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά | Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά  | Αφού όλα αρχίσανε στραβά | Η αγάπη στο Ντουνιά κατάντησε ζημιά | Κάντα όλα τώρα ρημαδιό | Μα εγώ θα σ’ αγαπώ μα εγώ θα σ αγαπώ | Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά | Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά  | Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά | Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά  | Αφού κατά βάθος μ' αγαπάς | Γιατί με τυραννάς γιατί δε με πονάς | Πες μου τι σου έκανα τρελή | Που γίνομαι χαλί, χαλί για να πατάς | Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά | Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια | Γκρέμιστα, γκρέμιστα σκληρή καρδιά

13. Βάλε μου να πιω Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | Αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | Τι με κοιτάς που πίνω αμίλητος στην άκρη | και τα τσιγάρα ανάβω σχεδόν επανωτά | υπάρχει μια γυναίκα υπάρχει μια αγάπη | αυτή είναι η ζωή μου και τίποτα μετά | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | Και αν γνώρισα γυναίκες που ήρθανε και πάνε | πληγή δεν μου ‘χει αφήσει κανένας χωρισμός | αλλά αυτή η αγάπη που ήταν και θα ‘ναι | στο αίμα μου φαρμάκι στα στήθια μου καημός | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου

14. Κρίση Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Έκανες τα πάντα | για να φτάσω στο χειρότερο σημείο | Μ’ έκανες στην μπάντα | για να βρεις ένα καλύτερο τοπίο | Μη με πλησιάζεις | μην περνάς από την πόρτα απ’ έξω | Μη με πλησιάζεις | δεν μπορώ τον εαυτό να ελέγξω | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Μαζί μου πως την έχεις δει | εγώ δεν είμαι αντικείμενο για χρήση. | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Και άμα με πιάσει | δεν μπορεί ένας ολόκληρος στρατός να με κρατήσει | Έκανες τα πάντα | με σκοπό να διασκεδάσεις την καρδιά σου | Μ’ έκανες στην μπάντα | δε χωρούσα στα μεγάλα σχέδιά σου | Μη με πλησιάζεις | τώρα πια γιατί δεν ξέρω τι θα γίνει | Μη με πλησιάζεις | γιατί θα ’χεις την απόλυτη ευθύνη | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Μαζί μου πως την έχεις δει | εγώ δεν είμαι αντικείμενο για χρήση. | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Και άμα με πιάσει | δεν μπορεί ένας ολόκληρος στρατός να με κρατήσει | Κρίση... | Με πιάνει κρίση...

15. Είσαι μια θεά Τραγούδι: Χάρης Κωστόπουλος
Μουσική: Artan Cobo | Στίχοι: Χάρης Κωστόπουλος & Αντώνης Ρέμος
Καλύτερα δε γίνεται σου λέω | απόψε θα περάσουμε καλά | Θα 'ρθουν τσιγγάνοι να σου τραγουδήσουν | με νταούλια ούτια και βιολιά | Άντε να γίνουν όλα στάχτη | χορεύεις και μας έχεις πάρει τα μυαλά | Απόψε η νύχτα είναι δικιά σου | είσαι μια θεά | Άντε Ρεγγίνα σοκαβέλα | ντίλα ντάλμα ντίλα ντάλμα καμπερά | Άντε σουκαρίε σοκαβέλα | νικοκιλιά | Εκείνο το τραγούδι που σ' αρέσει | θα σου το αφιερώσω όπως παλιά | Θα 'ρθουν τσιγγάνοι να στο τραγουδήσουν | με νταούλια ούτια και βιολιά | Άντε να γίνουν όλα στάχτη...

Ο τέταρτος δίσκος

01. Απαλλάχτηκα από σένα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | Βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα

02. Κάτσε στον καναπέ μου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Κάτσε στον καναπέ μου και φίλησέ με | φέρε το χέρι βόλτα κι αγκάλιασέ με | έλα και πες μου λόγια για την αγάπη | αφέντρα της καρδιάς μου, γλυκέ σατράπη. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου. | Δως μου τα δυο σου χείλη τα φλογισμένα, | απόψε ο κόσμος όλος είναι για μένα, | έτσι που μ' αγκαλιάζεις έχω μεθύσει, | η φλόγα της καρδιάς μου, αχ, πώς θα σβήσει. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου.

03. Εγώ το πλουσιόπαιδο  Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Εγώ το πλουσιόπαιδο που ζούσα σε σαλόνια | για δέστε πως κατάντησα με άπλυτα πουκάμισα | και τρύπια παντελόνια | ω! κι ας ζούσα σε σαλόνια | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Εγώ που ζούσα μέχρι χτες στην αριστοκρατία | απ' της γυναίκας την οργή ξημέρωσα μια χαραυγή | να ζω στην αλητεία | ω! και μες τη δυστυχία | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Για δες ο άσωτος υιός ο κόσμος με φωνάζει | κι εγώ το δρόμο μου τραβώ μ' ένα χαμόγελο πικρό | και λέω δεν πειράζει | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω κι ο κόσμος ας φωνάζει | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει

04. Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Γιατί φεύγεις και μ' αφήνεις | πως θα ζήσω μόνο στη ζωή | αφού σ' έχω αγαπήσει | έλα πια να ζήσουμε μαζί | Αχ!... | Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου | σκέψου λίγο και το πόνο μου | μια φτωχή καρδιά που σ' αγαπά | να μην τη τυραννάς | Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου | σκέψου λίγο και το πόνο μου | μια φτωχή καρδιά που σ' αγαπά | να μην τη τυραννάς | Πού θα βρεις σαν τι καρδιά μου | να σου δίνει ότι λαχταράς | μια καρδιά που σε λατρεύει | είναι κρίμα να τη να τυραννάς | Αχ!... | Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου | σκέψου λίγο και το πόνο μου | μια φτωχή καρδιά που σ' αγαπά | να μην τη τυραννάς

05. Πήρε φωτιά μια καρδιά Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Δημήτρης Ατραΐδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Πήρε φωτιά μια καρδιά μια καρδιά καίγεται | Κι ο καημός δε λέγεται | Ο στεναγμός σαν καπνός σαν καπνός ξέσπασε | Και την πλάση σκέπασε | Δεν υπάρχει πόνος πιο μεγάλος δεν υπάρχει | Ν΄ αγαπάς και να σου κλέβει άλλος | Την αγάπη την αγάπη την αγάπη | Πήρε φωτιά μια καρδιά μια καρδιά καίγεται | Κι ο καημός δε λέγεται | Ο χωρισμός κεραυνός, κεραυνός μ' έκαψε | Τα όνειρα μου έθαψε | Η μοναξιά πυρκαγιά, πυρκαγιά γίνεται | Με νερό δε σβήνεται

06. Ήθελα να 'μουνα πασάς  Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Ήθελα να 'μουνα πασάς | ο κόσμος να με τρέμει, | να' χα στην εξουσία μου | το πιο όμορφο χαρέμι. | Με γυναίκες τις πιο φίνες, | με τουρκάλες κι αραπίνες. | Τον αργιλέ μου να 'πινα | μες στον χρυσό οντά μου | η πιο μικρή χανούμισσα | ν' ανάβει τη φωτιά μου. | Η χανούμ, θέλει δε θέλει | θα χορεύει τσιφτετέλι. | Ε ρε, πασάς που θα 'μουνα | με τα τρελά καπρίτσια! | Και για σωματοφυλακή | τριγύρω μου κορίτσια. | Τον καφέ μου μες στον δίσκο | Αλά τούρκα να τον βρίσκω.

07. Ο ουρανός αν γκρεμιστεί Τραγούδι: Στράτος Κύπριος & Λίτσα Ζανέτ
Μουσική: Βαγγέλης Σούκας | Στίχοι: Σαράντος Τσιλιβερδής
Ο ουρανός αν γκρεμιστεί | Κι ο ήλιος αν δεν ξαναβγεί | Τότε κι εμείς αγάπη μου | Θα χωριστούμε στη ζωή | Όλοι μου λεν να σ’ αρνηθώ | Μα εγώ μακριά σου, αχ δεν ζω | Εμείς θα είμαστε μαζί | Σε τούτη τη γλυκειά ζωή | Όλος ο κόσμος να καεί | Εμείς θα είμαστε μαζί, αχ μαζί | Αν πέσουν χίλιοι κεραυνοί | Κι όλη η Πλάση αν καεί | Τότε κι εμείς αγάπη μου | Θα σβήσουμε αγκαλιά μαζί | Όλοι μου λεν να σ’ αρνηθώ | Μα εγώ μακριά σου, αχ δεν ζω | Εμείς θα είμαστε μαζί | Σε τούτη τη γλυκειά ζωή | Όλος ο κόσμος να καεί | Εμείς θα είμαστε μαζί, αχ μαζί

08. Φύγε κι άσε με Τραγούδι: Γιάννης Θυμάκης
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς & Τάσος Κουλούρης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Φύγε κι άσε με ν' απομείνω μόνος μου | φύγε κι άσε με να με λειώνει ο πόνος μου | και μη νοιάζεσαι τι θα γίνω στη ζωή | φύγε κι άσε με η καρδιά μου να καεί | Στη φτωχή καρδιά που σ' αγάπησε πολύ | δώσε μ' απονιά τη χαριστική βολή | Δίχως αφορμή θέλεις να χωρίσουμε, | την αγάπη μας θέλεις να τη σβήσουμε | όλα γκρέμισ’ τα αφού πια δε μ’ αγαπάς | φύγε κι άσε με και για μένα μη ρωτάς | Για χατίρι σου άσπρισα και γέρασα | τόσα βάσανα στη ζωή μου πέρασα | τώρα δώσε μου κι άλλη πίκρα για να πιω | φύγε κι άσε με να πεθάνω να χαθώ | Στη φτωχή καρδιά που σ' αγάπησε πολύ | δώσε μ' απονιά τη χαριστική βολή

09. Σπάσ΄ τα, γκρέμισ΄ τα κυρά μου Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Γιάννης Τατσόπουλος | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Σπάσ’ τα, γκρέμισ’ τα, γλυκιά μου | Η ζημιά θα πλερωθεί | Ένας άντρας στο φινάλε | Για τα σε θα ξηλωθεί | Σπάσ’ τα, γκρέμισ’ τα, μια δόση | Κι ο λεβέντης θα πληρώσει | Σπάσ’ τα, γκρέμισ’ τα, μια δόση | Κι ο λεβέντης θα πληρώσει | Κάνεις όλα σου τα γούστα | Και ξηγιέσαι πονηρά | Κι όποιος άντρας σ’ αγαπήσει | Τόνε βρίσκει συμφορά | Σπάσ’ τα, γκρέμισ’ τα, μια δόση | Κι ο λεβέντης θα πληρώσει | Σπάσ’ τα, γκρέμισ’ τα, μια δόση | Κι ο λεβέντης θα πληρώσει | Όλο μας πουλάς αγάπες | Μα ποτέ δεν αγαπάς | Κι όπως σπάζεις τα ποτήρια | Έτσι τις καρδιές μας σπας | Σπάσ’ τα, γκρέμισ’ τα, μια δόση | Κι ο λεβέντης θα πληρώσει | Σπάσ’ τα, γκρέμισ’ τα, μια δόση | Κι ο λεβέντης θα πληρώσει

10. Καίγομαι Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος & Κωνσταντίνα
Μουσική: Παναγιώτης Μαθιέλλης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Κόκκινο τριαντάφυλλό μου, | μάτωσες το δάχτυλό μου. | Καίγομαι, καίγομαι, | καίγομαι. | Είμαι δάσος μαγεμένο, | σε κοιτάζω και πεθαίνω. | Καίγομαι, καίγομαι, | καίγομαι. | Έχουμε το ίδιο αίμα, | καίγομαι κι εγώ για σένα. | Καίγομαι, καίγομαι, | καίγομαι. | Καίγομαι και παραπάνω | σαν την πυρωμένη άμμο. | Καίγομαι, καίγομαι | καίγομαι. | Μέσα στ’ αναμμένα μονοπάτια των ματιών σου | καίγομαι, καίγομαι μες στον πυρετό σου. | Φίλα με να σβήσω τη φωνή μου στη φωνή σου, | καίγομαι, καίγομαι, να καώ μαζί σου. | Αναμμένο μου φεγγάρι, | το μυαλό μου έχεις πάρει. | Καίγομαι, καίγομαι, | καίγομαι. | Έχουμε το ίδιο αίμα | καίγομαι κι εγώ για σένα. | Καίγομαι, καίγομαι, | καίγομαι. | Μέσα στ’ αναμμένα μονοπάτια των ματιών σου | καίγομαι, καίγομαι μες στον πυρετό σου. | Φίλα με να σβήσω τη φωνή μου στη φωνή σου, | καίγομαι, καίγομαι, να καώ μαζί σου.

11. Εδώ σε θέλω καρδιά μου Τραγούδι: Χάρης Κωστόπουλος
Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος | Στίχοι: Χάρης Κωστόπουλος
Τρεις τα χαράματα | μαζεύεις τα πράγματα | σε δέκα λεπτά έχεις φύγει | έξαλλος γίνομαι | στη τρέλα μου αφήνομαι | μα πρέπει να δω τι θα γίνει | Εδώ σε θέλω καρδιά μου | εδώ σε θέλω καρδιά μου | ήρθε η ώρα να φανείς δυνατή | Εδώ σε θέλω καρδιά μου | εδώ σε θέλω καρδιά μου | μη με προδώσεις και εσύ όπως κι αυτή | Τρεις τα χαράματα | μαζεύεις τα πράγματα | τίποτα πια δε σε νοιάζει | χάνω τον έλεγχο | το βλέμμα σου ένοχο | αυτή η φυγή με τρομάζει | Εδώ σε θέλω καρδιά μου | εδώ σε θέλω καρδιά μου | ήρθε η ώρα να φανείς δυνατή | Εδώ σε θέλω καρδιά μου | εδώ σε θέλω καρδιά μου | μη με προδώσεις και εσύ όπως κι αυτή

12. Άραγε Τραγούδι: Αλέκος Ζαζόπουλος
Μουσική: Αντύπας | Στίχοι: Δημήτρης Χαλκιάς
Άραγε, άραγε ακόμα μ’ αγαπάς | άραγε για μένα ξενυχτάς | όπως εγώ που σ’ αγαπώ | Άραγε, άραγε ας ήξερα τι λες | τι σκέφτεσαι τις νύχτες κι αν με θες | όπως εγώ που σ’ αγαπώ | Που δεν κοιμάμαι, δεν κοιμάμαι | όταν αρχίζω να σε θυμάμαι | δεν κοιμάμαι και το ξέρεις | υποφέρω, υποφέρεις | Άραγε, άραγε για μένανε ρωτάς | με θέλεις με γυρεύεις με ζητάς | όπως εγώ που σ’ αγαπώ | Άραγε, άραγε ας ήξερα τι λες | τι σκέφτεσαι τις νύχτες κι αν με θες | όπως εγώ που σ’ αγαπώ | Και δεν κοιμάμαι, δεν κοιμάμαι | όταν αρχίζω να σε θυμάμαι | δεν κοιμάμαι και το ξέρεις | υποφέρω, υποφέρεις

13. Και να `μουνα Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Σίσσυ Τζινιόλη | Στίχοι: Νίκος Σταχτέας
Έχω μια διαίσθηση, προχώρημα του νου | Που λάμπει μες τα σύννεφα σαν άστρο του ουρανού | Έχω μια διαίσθηση που όταν δεν είσ’ εδώ | Της σκέψης σου τ’ απόκρυφα διαβάζω και εξηγώ | Και νά `μουνα, άψυχο σώμα, να `μουνα | άχρωμο χρώμα να `μουνα, στο φως να μην υπάρχω | Και να `μουνα, άψυχο σώμα, να `μουνα | άχρωμο χρώμα να `μουνα, ποτέ να μην ξανάρθω. | Έχω μια διαίσθηση, που με ειδοποιεί | Μια δυνατή παραίσθηση που βγαίνει αληθινή | Έχω μια διαίσθηση σαν ζωντανή ματιά | Που δε μ’ αφήνει ήσυχο, μου καίει την καρδιά. | Και να `μουνα..

14. Σαν ταινία παλιά Τραγούδι: Πάνος Κιάμος
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Αργύρης Αράπης
Ξημερώνει κι έχω ξυπνήσει | απ' το μεθύσι το χθεσινό | μεσημέρι και υποφέρει | η καρδιά μου πώς να στο πω | κάθε βράδυ δεν αντέχω | που δεν σ' έχω, δεν ελέγχω | την ψυχή μου, το μυαλό μου | και με πιάνει ο πανικός μου | Σαν ταινία παλιά | που τέλος δεν έχει | η αγάπη σε ρόλο | που κανείς δεν αντέχει | παίζει πλέον για μας | σε θέατρο άδειο | με φινάλε εμάς | μα θέλει κουράγιο | Η ματιά σου μοιάζει ταξίδι | ένα παιχνίδι ερωτικό | ένα αστέρι σαν καλοκαίρι | το φιλί σου το πιο γλυκό | κάθε βράδυ δεν αντέχω | που δε σ' έχω ούτε λεπτό. | την ψυχή μου, το μυαλό μου | και με πιάνει ο πανικός μου | Σαν ταινία παλιά | που τέλος δεν έχει | η αγάπη σε ρόλο | που κανείς δεν αντέχει | παίζει πλέον για μας | σε θέατρο άδειο | με φινάλε εμάς | μα θέλει κουράγιο

15. Λόγια φιλικά Τραγούδι: Αλχημιστές & Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Χρήστος Δαλιάνης & Αλχημιστές
Μην απορείς που μεθάω κι αυτή τη βραδιά, | για μια αγάπη ξεσπάω που χάθηκε πια. | Όλα της τα 'δωσα δίχως στιγμή να σκεφτώ, | τώρα τα όνειρα σβήνω, πικρά στο ποτό. | Κάνε κάτι να έρθει ξανά η χαρά, | ο πόνος να φύγει μακριά. | Έλα φίλε και πες μου δύο λόγια απλά, | η μοναξιά μου περνάει σαν είσαι κοντά | Είναι η φωνή σου στη λύπη γλυκός λυτρωμός | και στης ζωής το ταξίδι πιστός οδηγός. | Αν ποτέ δεν πονέσεις ως την ψυχή, | δεν εκτιμάς τα ωραία μες τη ζωή. | Είναι μαγκιά σου που ξέρεις βαθιά ν' αγαπάς, | αυτό που μέσα σου νιώθεις, να το κυνηγάς. | Σβήσ' τα όλα και γύρνα ξανά στην αρχή, | η χαρά τότε θα 'ρθει να σε βρει. | Έλα φίλε και πες μου δύο λόγια απλά, | η μοναξιά μου περνάει σαν είσαι κοντά | Είναι η φωνή σου στη λύπη γλυκός λυτρωμός | και στης ζωής το ταξίδι πιστός οδηγός.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης