Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Λαϊκές διαδρομές



















Ο πρώτος δίσκος

01. Συννεφιασμένη Κυριακή Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης & Αλέκος Γκούβερης
Συννεφιασμένη Κυριακή, | μοιάζεις με την καρδιά μου | που έχει πάντα συννεφιά, | Χριστέ και Παναγιά μου. | Όταν σε βλέπω βροχερή, | στιγμή δεν ησυχάζω. | μαύρη μου κάνεις τη ζωή, | και βαριαναστενάζω. | Είσαι μια μέρα σαν κι αυτή, | που ‘χασα την χαρά μου. | συννεφιασμένη Κυριακή, | ματώνεις την καρδιά μου.

02. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω

03. Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια Τραγούδι: Γλυκερία & Γιώργος Μητσάκης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

04. Ο τρελός Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | και μη τον συνεφέρεις | Τι κρύβει μέσα το μυαλό | ενός τρελού δεν ξέρεις | Μπορεί να βρει στην τρέλα του | αυτά που ’χει ποθήσει | και που δεν αξιώθηκε | να δει και ν’ αποκτήσει | Βρε άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | άσ’ τονε στο όνειρό του | Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε | κι έφτιαξε ένα δικό του

05. Τι να φταίει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είμαστε σαν δυο καράβια | που ξεκίνησαν | και στο πρώτο τους ταξίδι | τα νερά τα τύλιξαν. | Τι να φταίει, τι να φταίει | που δεν πήγαμε μπροστά, | δεν μετρήσαμε το κύμα | και τον άνεμο σωστά. | Στα ρηχά, μικρή μου αγάπη | ναυαγήσαμε, | μακριά ήταν να πάμε | μα δεν ξεκινήσαμε.

06. Και τι δεν κάνω Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Και τι δεν κάνω | την πικραμένη σου ζωή για να γλυκάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | κάθε στιγμή | Και τι δεν κάνω | την παγωμένη σου καρδιά για να ζεστάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | για πληρωμή | Αμαρτία μεγάλη | μια καρδιά που για σένα λαχταράει και πεθαίνει | να τη βλέπεις σαν ξένη | Και τι δεν κάνω | για να βρεθώ στην αγκαλιά σου τι δεν κάνω | και μ' αποφεύγεις σαν αλήτη, σαν ζητιάνο | κάθε στιγμή

07. Μη μου θυμώνεις μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Μη μου θυμώνεις μάτια μου | που φεύγω για τα ξένα | πουλί θα γίνω και θα ρθω | πάλι κοντά σε σένα | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου | Μη μου θυμώνεις μάτια μου | τώρα που θα σ' αφήσω | κι έλα για λίγο να σε δω | να σ' αποχαιρετήσω | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου
08. Μια Κυριακή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή | Μια Κυριακή, ήρθες με τσίπουρο πιωμένος και ρακί | Μπήκες και πήρες το παιδί μου, μια Κυριακή | Βγήκες και πήρες την ψυχή μου, μια Κυριακή | Δεν το μπορώ, το προσκεφάλι του το άδειο να θωρώ | Δεν το βαστώ, να 'ναι το στόμα του γαρύφαλλο κλειστό | Κι έλα, ξερίζωσ' την καρδιά μου, σαν τον ανθό | Να μπω κι εγώ απ' το χώμα χάμω, να κοιμηθώ | Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή

09. Στο κελί τριάντα τρία Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Γεώργιος Μάμμος | Στίχοι: Σαράντης Τσιλιβερδής
Πήρα τον κακό το δρόμο | και την εύκολη ζωή, | ήρθα κόντρα με το νόμο | ξαφνικά ένα πρωί. | Στο κελί τριάντα τρία | μ' είχαν στον Κορυδαλλό. | Είχα μάτια δεκατρία, | ήμουνα παιδί χωρίς μυαλό | μα παιδί χωρίς μυαλό. | Απ' τα παιδικά μου χρόνια | άφησα τα σχολικά | με κυκλώματα γυρνούσα | μα μετάνιωσα πικρά. | Στο κελί τριάντα τρία | μ' είχαν στον Κορυδαλλό. | Είχα μάτια δεκατρία, | μα παιδί χωρίς μυαλό | μα παιδί χωρίς μυαλό. | Ξενοδούλευε η μάνα | κι ο πατέρας στο γιαπί, | καμαρώνανε το γιο τους | που τους γέμισε ντροπή. | Και στο κελί τριάντα τρία | μ' είχαν στον Κορυδαλλό. | Είχα μάτια δεκατρία, | μα παιδί χωρίς μυαλό | μα παιδί χωρίς μυαλό.

10. Τρελοκόριτσο Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γιάννης Παπαδόπουλος
Γεννήθηκες για την καταστροφή | κι ήρθες να γκρεμίσεις μια ζωή, | δε συλλογίστηκες τι πας να κάνεις | μαχαίρι μου ’μπηξες, τρελή θα με πεθάνεις | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Μ’ ένα ποτήρι πίναμε κι οι δυο | τώρα τα ’χεις κάνει ρημαδιό | που με παράτησες χωρίς αιτία | και με ρεζίλεψες σ’ όλη την κοινωνία | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Κουρέλι μου ’χεις κάνει την καρδιά | που μ’ άφησες, σκληρή, κάποια βραδιά | παλάτι σου ’χτισα πάνω στα αστέρια | όμως το γκρέμισαν, τρελή, τα δυο σου χέρια | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς

11. Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Με τέτοια βαρυχειμωνιά | και με φουρτούνα στην καρδιά | το κύμα σε | το κύμα σε τυλίγει | κι αν κάνει η βάρκα σου νερά | τότε την κάθε σου χαρά | η θάλασσα | η θάλασσα την πνίγει | Μοιάζεις κι εσύ | μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα | που με τα κύ, | που με τα κύματα σου | μου τα 'χεις κά, | μου τα 'χεις κάνει θάλασσα | και πνίγομαι | και πνίγομαι κοντά σου | Όταν στο πέλαγο βρεθείς | είναι μοιραίο να χαθείς | με τέτοια τρι, | με τέτοια τρικυμία | και το τιμόνι της καρδιάς | θα σου τ' αρπάξει ο βοριάς | που το' χει αδυ, | που το' χει αδυναμία

12. Τα μαύρα μάτια σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Άγνωστος & Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μη φύγεις | και ποτέ μη μ' αρνηθείς | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά | Μέσα στα μάτια σου | κοιτάζω εκείνη που αγαπούσα μέχρι χτες | εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές | τα μαύρα μάτια σου μ' ανάβουν πυρκαγιές | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά

13. Το δικό σου αμάρτημα Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τις αμαρτίες τις δικές μου | αν χρειαστεί να τις μετρήσω | από τα δέκα δάχτυλά μου | μόνο τα πέντε θα κρατήσω. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα. | Τώρα το δίκιο σου γυρεύεις | μες στο ποτό και μες στη ζάλη | κι όλο μετράς στα δάχτυλά σου | τις αμαρτίες που ’χω κάνει. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα.

14. Σιγά το πράγμα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Νίκος Σαρρής
Κι άμα δεν τη βγάλω ως το πρωί | κι αν δεν την παλεύω με το κλάμα | κι αν κλωτσάει η ψυχή να βγει | σιγά το πράγμα | Κι αν μου στρίψει απόψε το μυαλό | κι αν δεν τη γλιτώνω ούτε με θαύμα | πού 'ναι το κακό παρακαλώ | σιγά το πράγμα | πού 'ναι το κακό παρακαλώ | σιγά το πράγμα | Κοίτα τη δική σου πάρτη, ξεσκονίσου απ' τη στάχτη | κι άντε τράβα άναψε αλλού φωτιά | κοίτα το δικό σου δράμα που μου απαντούσες πάντα | ο καθένας ξέρει ν' αγαπά | σιγά το πράγμα | Κι άμα πακετάρω την καρδιά | και τη στείλω δώρο μ' ένα γράμμα | έχω την ατάκα σου στα αυτιά | σιγά το πράγμα | Κι αν μετά τον πόλεμο δε ζω | με τη μοναξιά μου τη ρουφιάνα | κι άμα κάνω φόνο ή σκοτωθώ | σιγά το πράγμα | κι άμα κάνω φόνο ή σκοτωθώ | σιγά το πράγμα

15. Γυναίκες, γυναίκες Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Γιάννης Παλαιολόγου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Μέρες οι νύχτες μου και με γέρασαν | Γλέντια ξενύχτια αγκαλιές | Τόσες γυναίκες καημούς με κέρασαν | Κι ονειρεμένες βραδιές | Γυναίκες, γυναίκες | Περάσανε κι όμως | Εγώ στην ζωή μου | Απόμεινα μόνος | Το μόνο δώρο που πήρα απ’ το χτες | Φωτογραφίες παλιές | Καρδιά μην κλαις | Ένα ποτήρι κρασί τα νειάτα μου | Κι όλο το ήπια με μιας | Γιατί καρδιά αναζητούν τα μάτια μου | Τον ερχομό μιας καρδιάς

Ο δεύτερος δίσκος

01. Αγριολούλουδο  Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη με λυπάσαι διώξε με απόψε | σαν να 'μαι αγριολούλουδο | και τη ζωή μου κόψε | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει | Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια | το κρύο το συνήθισα θ' αντέξω και τα χιόνια | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει

02. Αραπίνες Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Νύχτες μαγικές, ονειρεμένες | αγάπες λάγνες, ξεχασμένες στην ξενιτιά | Τρέχει ο νους μου προς τα περασμένα | τα βράδια μου τ' αγαπημένα, στην Αραπιά | Σάς μιλάω με καημό, με σπαραγμό | για τόσες τρέλες που νοσταλγώ | Αραπίνες λάγνες, ερωτιάρες | με ουίσκι, με γλυκιές κιθάρες, γλέντι και πιοτό | Αραπίνες, μάτια φλογισμένα | και κορμιά φιδίσια, καμωμένα σαν εξωτικά

03. Ο μαχαραγιάς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ο μαχαραγιάς βγαίνει σεργιάνι | με νταούλια και βιολιά | θα σκορπίσει για να κάνει κέφι | λίρες και φλουριά. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς. | Το λαχταριστό γυμνό χαρέμι | μπρος του σαν περνά | αναστέναξε και σιγοτρέμει | και τον προσκυνά. | Κι όλος ασικλίκι | κουνάει το σαρίκι | ο μαχαραγιάς. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς...

04. Ένας αλήτης πέθανε Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Ένας αλήτης πέθανε στου πάρκου την πλατεία | μα ούτε μάτια εδάκρυσαν ούτε καρδιές εράγισαν | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Για κάποιο παραστράτημα, για μια συκοφαντία | οι φίλοι τον μισήσανε κι οι πόρτες όλες κλείσανε | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία, | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Ένας αλήτης πέθανε εχτές αργά το δείλι | ο Χάρος τον αγκάλιασε εκεί που τον αντάμωσε | Μέσα στου πάρκου στου πάρκου την πλατεία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία)

05. Αυτά τα χέρια Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά | Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ | Και δεν μπορεί η παρηγοριά | Να με βρει στο, να με βρει στο σκοτάδι | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου | Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά | Χριστέ και Παναγιά μου | Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά | Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

06. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου

07. Μια γυναίκα μπορεί Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρ. Νικολόπουλος | Στίχοι: Β. Παπαδόπουλος & Β. Ξύδης
Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου | Παίρνω πάνω μου τα βάρη που η ζωή σου φόρτωσε | Γίνε πάλι παλικάρι ξέχνα ποιος σε πρόδωσε | Μια γυναίκα μπορεί | Τη ζωή σου να αλλάξει μπορεί | Μια γυναίκα μπορεί | Να χαράξει καινούρια αρχή | Άσε τον καημό να πίνει μόνος το ποτήρι του | Και μη ξανακάνεις φίλε πάλι το χατίρι του | Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου

08. Σβήσε τη φλόγα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι φωτιά | που μου άναψες, | τι φωτιά! | Μου ‘καψε | τη φτωχούλα μου την καρδιά | Σβήσε τη φλόγα | για σένα που έχω | Θα πεθάνω δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | θα πεθάνω, δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | Σβήσε τη φωτιά που έχω | Σαν γιατρό | μέρα νύχτα σε καρτερώ | Σαν γιατρό | σε προσμένω να γιατρευτώ

09. Η διπρόσωπη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

10. Απόψε θέλω να πιω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σοφία Αργυροπούλου
Απόψε θέλω να πιω | τίποτα μετά να μη θυμάμαι | μέσα στον καπνό να παγιδευτώ | συνέπειες να μη φοβάμαι | Απόψε θέλω να πιω | θέλω να ξεφύγω από τα όριά μου. | Μέσα στον καπνό να εξομολογηθώ. | Για τα χαμένα όνειρά μου. | Θα ανάβω με τσιγάρα | θα σβήνω με ποτά... | τώρα που πήρα τη λαχτάρα | στάχτη να γίνουν όλα πια. | Απόψε θέλω να πιω... | Όλους κι όλα να τα διαγράψω. | Μέσα στον καπνό να εξαφανιστώ | πίσω να μην ξανακοιτάξω

11. Καημό μεσ' την καρδούλα μου Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Δήμητρα Σκαρβέλη
Καημό μεσ' στην καρδούλα μου | απόκτησα και πόνο | απ' τον καιρό που έμπλεξα | με 'σένανε και λιώνω | Κάθε βραδάκι με γελάς | γιατί Θεό δεν έχεις | σε περιμένω, άπονη, | μα 'συ με άλλον τρέχεις | Αλήθεια δεν μου λες ποτέ | αν μ' αγαπάς δεν ξέρω | Σε βλέπω μ' άλλον και μιλάς | και μέσα μου υποφέρω | Αφού για 'μένα δεν πονάς | και άλλονε λατρεύεις | δε θέλω να με ξαναδείς | και να με κοροϊδεύεις

12. Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος | Στίχοι: Γιάννης Λιόντος
Δε θ' αντέξω ν' ακούσω μια συγνώμη | απ' τα χείλη σου αχάριστη ακόμη... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό 'χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πονάει | κάποιος που δεν μ' εκτιμάει... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό 'χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πειράζει | όταν κάποιος δε με λογαριάζει... | Δε θ' αντέξω να ζήσω κι άλλα λάθη | τώρα πια καλά σ' έχω μάθει... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω...

13. Μα ποτέ μην ξεχάσεις Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κώστας Νικολόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Πάλι μ’ έχεις κερδίσει έχω πια συνηθίσει, | και δε βλέπω άλλη λύση στον καημό θα πνιγώ. | Στη καρδιά μου αγκάθι τα μεγάλα σου λάθη, | Τώρα πια έχω μάθει να πληρώνω εγώ. | Μα ποτέ μη ξεχάσεις πως κι εσύ θα πληρώσεις, | στο θεό όταν φτάσεις κάποιο λόγο θα δώσεις. | Μα ποτέ μη ξεχάσεις πως κι εσύ θα πληρώσεις, | στο θεό όταν φτάσεις κάποιο λόγο θα δώσεις | Πάλι μ’ αναστατώνεις τη ζωή μου τελειώνεις, | μια αγάπη σκοτώνεις μ’ ένα πείσμα φτηνό. | Ξέρω πως δε σε μέλει μα ουτ’ ο εχθρός μου το θέλει, | να με βλέπει κουρέλι σαν τρελή να γυρνώ.

14. Βρες λίγο χρόνο Τραγούδι: Πάνος Κιάμος
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Αργύρης Αράπης
Μου μίλησες για σένα | πως μοιράζεσαι | σε λόγια διχασμένα | κομματιάζεσαι | δεν ξέρεις τι κάνεις, | τι θέλεις, τι ζητάς | βιάζεσαι και χάνεις | ότι πολύ αγαπάς | Βρες λίγο χρόνο για μένα | δες ποιος δακρύζει για σένα | καις όσα θέλει η καρδιά μου | τις πιο μεγάλες στιγμές | βρες λίγο χρόνο για μένα | δες ποιος | πονάει για σένα | πες ότι θα ρθεις κοντά μου | τίποτ' άλλο μη λες | Τα πάντα μοιάζουν ξένα | μες στο βλέμμα σου | με πλήγωσες κι εμένα | απ' το ψέμα σου | δε ξέρεις τι κάνεις, | τι θέλεις, τι ζητάς | βιάζεσαι και χάνεις | ότι πολύ αγαπάς | Βρες λίγο χρόνο...

15. Μα πού να πάω Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης | Στίχοι: Ιωσήφ Σαρασίδης
Σ' ένα δωμάτιο σκοτεινό | έψαχνα να ονειρευτώ κάτι δικό μου | Είχα τα μάτια μου κλειστά | πάλευα μέσα στη φωτιά τον εαυτό μου | Μα έγιν' η σκέψη φυλακή | γίναν χιλιάδες τα γιατί μες το μυαλό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου | Είπα να φύγω | ν' αλλάξω δρόμο στην καρδιά | Είπα να φύγω | να μην πονάω άλλο πια | Μα που να πάω | που σ' αγαπώ τόσο πολύ | Μα που να πάω | αφού είσαι όλη μου η ζωή | Σε μια παραίσθηση τρελή | έψαχνα λόγο κι αφορμή στον πανικό μου | Να βρω τον τρόπο να σου πω | πως έπαψα να αγαπώ τον εαυτό μου | Μα εσύ δεν ήσουν εκεί | μιλούσα μόνος στη σιωπή με τον καημό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου

Ο τρίτος δίσκος

01. Καλή τύχη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

02. Μεθυσμένη είμαι Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Δημήτρης Καββαδάτος | Στίχοι: Δημήτρης Καββαδάτος
Μεθυσμένη είμαι, ότι θέλω λέω | Γύρνα από την άλλη να μη δεις που κλαίω | Μεθυσμένη είμαι, ότι θέλω λέω | Γύρνα από την άλλη να μη δεις που κλαίω | Μεθυσμένη είμαι, μην παρεξηγήσεις | Το πιοτό μαλώνει με τις αναμνήσεις | Ζητώ συγνώμη που σε φώναξα αγάπη μου | Μπροστά σε τρίτους πάλι ντράπηκες για μένα | Μα πίστεψέ με, με παρέσυρε το δάκρυ μου | Και μια συνήθεια που δεν έσβησε για σένα | Μεθυσμένη είμαι, ότι θέλω λέω | Γύρνα από την άλλη να μη δεις που κλαίω | Μεθυσμένη είμαι, μην παρεξηγήσεις | Το πιοτό μαλώνει με τις αναμνήσεις | Τώρα κυλάς δάκρυ πικρό κάτω απ’ τα μάτια μου | Τα σβήνεις όλα, μα δεν σβήνει τ’ όνομά σου | Άκου λοιπόν την τελευταία από τις λέξεις μου | Θα σ’ αγαπώ κι ας την νόθεψα την καρδιά σου | Μεθυσμένη είμαι, ότι θέλω λέω | Γύρνα από την άλλη να μη δεις που κλαίω | Μεθυσμένη είμαι, μην παρεξηγήσεις | Το πιοτό μαλώνει με τις αναμνήσεις

03. Γιατί με ξύπνησες πρωί Τραγούδι: Στέλιος  Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί με ξύπνησες πρωί | μέσα στον ύπνο τον βαρύ | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | τι θέλεις τώρα, τι ζητάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς | Να με γελάς κουράστηκα | βαριά σε καταράστηκα | απ' τη ζωή μου πέρασες | με τσάκισες με γέρασες ω, ω, ω | με τσάκισες με γέρασες | Στον ύπνο είχα βυθιστεί | και όλα είχαν ξεχαστεί | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | Πρωί, πρωί και με ξυπνάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς

04. Να χαρείς τα μάτια σου καλέ Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Στέλιος Ζαφειρίου
Έχω τόση ώρα στη γωνιά | μπρος το παραθύρι σου λιώνω για χατίρι σου καλέ | θα με φάει τ' αγιάζι η παγωνιά από την δική σου απονιά | Είναι το κρύο, είναι το κρύο, είναι το κρύο τσουχτερό | να το αντέξω δεν μπορώ | κι αν δε μ' ανοίξεις, κι αν δε μ' ανοίξεις να σε δω | θα με βρουν στην πόρτα σου νεκρό | Ξέρω έχεις μέσα σου καρδιά | κι άσε τα γινάτια σου να χαρείς τα μάτια σου καλέ | και μην με παιδεύεις άλλο πια, έλα πριν με φάει η παγωνιά | Είναι το κρύο, είναι το κρύο, είναι το κρύο τσουχτερό | να το αντέξω δεν μπορώ | κι αν δε μ' ανοίξεις, κι αν δε μ' ανοίξεις να σε δω | θα με βρουν στην πόρτα σου νεκρό

05. Κάτω στα λεμονάδικα Τραγούδι: Απόστολος Νικολαΐδης
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Κάτω στα λε-, βρε κάτω στα λε-, κάτω στα λεμονάδικα | κάτω στα λεμονάδικα γίνηκε φασαρία | δυο λαχανάδες πιάσανε | και κάναν την κυρία | Τα σίδερα, βρε τα σίδερα, τα σίδερα τους φόρεσαν | τα σίδερα τους φόρεσαν και στη στενή τους πάνε | κι αν δε βρεθούν τα λάχανα | το ξύλο που θα φάνε | Κυρ αστυνό-, βρε κυρ αστυνό-, κυρ αστυνόμε μη βαράς | γιατί κι εσύ το ξέρεις | πως η δουλειά μας είναι αυτή | και ρέστα μη γυρεύεις | Εμείς τρώμε, βρε εμείς τρώμε, εμείς τρώμε τα λάχανα | βρε εμείς τρώμε τσιμπούμε τις παντόφλες | για να μας βλέπουν τακτικά | της φυλακής οι πόρτες

06. Εγώ να δεις Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Καίτη Μπόνη
Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως πετάς | και πως μακριά μου δε ζεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με κοιτάς | στο σώμα μου θέλεις να μπεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως μεθάς, | πως είμαι το κέντρο της γης. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με φιλάς | το στόμα μου θέλεις να πιεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις.

07. Αγάπησα και μίσησα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Πάνος Πετσάς | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Πρωί και βράδυ στη ζωή | γυρνώ απελπισμένος | αγάπησα και μίσησα | και είμαι δυστυχισμένος. | Αγάπησα τα μάτια της | τα χείλη τα φιλιά της | μα μ' έκανε και μίσησα | την άπονη καρδιά της. | Τώρα δεν έχω πια καρδιά | για να ξαναγαπήσω | αγάπησα και μίσησα | δεν θέλω πια να ζήσω.

08. Είσαι ατελείωτη Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Είσαι ατελείωτη | είσαι ατελείωτη μες τα μάτια σε προσέχω | είσαι ότι ωραίο έχω | είσαι δάκρυ στη ματιά μου οξυγόνο στην καρδιά μου | είσαι η ζωή μου ολόκληρη | Είσαι η ατελείωτη | είσαι η ατελείωτη | ατελείωτη | είσαι ατελείωτη | Είσαι ατελείωτη | είσαι ατελείωτη | να σε βλέπω δε χορταίνω | σε κοιτάζω κι αρρωσταίνω | είσαι των ματιών μου η γιορτή | είσαι ύμνος της αγάπης | κι ο μοναδικός διαβάτης | μέσα στη δική μου την ψυχή | Είσαι η ατελείωτη | είσαι η ατελείωτη | ατελείωτη | είσαι ατελείωτη | Είσαι η ατελείωτη | είσαι η ατελείωτη | ατελείωτη | είσαι ατελείωτη.

09. Αλήτη Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Στέκει στου δρόμου κάποια άκρη μοναχός | θαρρείς και κρύβει τη ντροπή του στο σκοτάδι | Όμως τι φταίει αν γεννήθηκε φτωχός | Τι φταίει αυτός, αν της ζωής | αν της ζωής είναι ρημάδι | Αλήτη δίχως αγάπη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι | Αλήτη μες στη μανία του βορρά μικρό σπουργίτι | Αλήτη | Κι όμως κι αυτός ίσως μπορέσει μια φορά | να βρει ένα όνειρο μια αγκάλη έν’ απάγκιο | να βρει δυο χέρια να του δώσουνε φτερά | και τα δυο χείλη για να του δώσουνε κουράγιο | Αλήτη δίχως αγάπη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι | Αλήτη μες στη μανία του βορρά μικρό σπουργίτι | Αλήτη

10. Μέχρι να γίνουμε άγγελοι Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Μέχρι να γίνουμε άγγελοι να βγάλουμε φτερά, | ας μείνουμε με γρατσουνιές στους ώμους και στην πλάτη, | να μαρτυράνε πως οι δυο πετάξαμε ψηλά | σαν κοιμηθήκαμε μαζί στο ίδιο το κρεβάτι. | Μέχρι να βρούμε ουρανό, | άσε με να παραμιλώ, | να καίγομαι στο σώμα σου, | και να φιλώ το στόμα σου. | Μέχρι να γίνουμε άγγελοι να βγάλουμε φτερά, | ας μείνουμε με γρατσουνιές στους ώμους και στην πλάτη, | τις νύχτες να σε προσκυνώ με λόγια φλογερά | σαν θα σε ρίχνω στης φωτιάς ξανά το μονοπάτι. | Μέχρι να βρούμε ουρανό, | άσε με να παραμιλώ, | να καίγομαι στο σώμα σου, | και να φιλώ το στόμα σου.

11. Χάντρα, χάντρα Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος & Ερίντα Δήμα
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Χάντρα, χάντρα νύκτες μετράω | Και βελούδο μαύρο φοράω | Όσο στη καρδιά σου δε χωράω | Άσπρη μέρα δε θα δω | Χάντρα, Χάντρα λόγια χτυπάνε | Στο θυμό σου πέφτουν και σπάνε | Όσα κάνεις βλέπω πως με πάνε | Λίγο, λίγο στον γκρεμό | Σαν το φτερό, σαν το φτερό  | Όπου φυσάει εκεί πετάς  | Πως να σε βρω στον ουρανό  | Στη γη και λίγο να πατάς  | Χάντρα, Χάντρα νύκτες μετράω | Και βελούδο μαύρο φοράω | Χάντρα, Χάντρα νύκτες μετράω | Και βελούδο μαύρο φοράω | Αχ και γω για ‘σένα δε μετράω | στο λυγμό μου θα πνιγώ | Χάντρα, χάντρα λάθη ενώνω | μια σε θέλω μία σου θυμώνω | πότε φεύγω πότε μετανιώνω | και συγγνώμη σου ζητώ

12. Όπως παλιά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Δως' μου ένα τσιγάρο δανικό | βάλε ένα ποτό να ξεχαστούμε | κλείσ' τη πόρτα μη μας δει κανείς | και έλα τα παλιά να θυμηθούμε | Όπως παλιά το τσιγάρο στα δύο | όπως παλιά τη κουβέρτα στα δύο | όπως παλιά το βιβλίο στα δύο | εγώ καμάρα και εσύ πολυτεχνείο | Δως' μου ένα τσιγάρο και φωτιά | πιες ένα ποτήρι στην υγειά μου | όπως στην παλιά τη γειτονιά | θύμισε μου πάλι τα όνειρά μου

13. Δε θα μάθεις ποτέ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Γράφω και σκίζω γράμματα | δικά σου σπάω πράγματα και | ότι σε θυμίζει. | Για σένα δεν υπάρχω πια | και τη φτωχή μου τη καρδιά | η θλίψη τη γεμίζει. | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο πόνεσα κι έκλαψα | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο μόνος μου ένιωσα | Δε θα μάθεις ποτέ να αγαπάς μια φωτιά θα 'σαι όπου περνάς | Και θα καις ότι νιώθουν για σένα, | σε λυπάμαι, λυπάμαι για σένα. | Τα μάτια σου που κλαίγανε | αλήθεια δεν μου λέγανε | κομμάτια έχω γίνει. | Κι όμως ακόμα σ' αγαπώ | γιατί αυτό που νιώθω εγώ | ο χρόνος δεν το σβήνει. | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο πόνεσα κι έκλαψα | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο μόνος μου ένιωσα | Δε θα μάθεις ποτέ να αγαπάς μια φωτιά θα 'σαι όπου περνάς | Και θα καις ότι νιώθουν για σένα, | σε λυπάμαι, λυπάμαι για σένα

14. Απορώ με την καρδιά μου Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απορώ με μένα, απορώ, | που σε θέλω ακόμα απορώ. | Κάνεις τόσα λάθη και σ' τα συγχωρώ, | σαν βροχή το χώμα σε ζητώ. | Απορώ με την καρδιά μου | που αντέχει να πονά. | Φαίνεται πρώτη φορά μου | αγαπώ αληθινά. | Απορώ με μένα, απορώ, | κάνω για να φύγω κι όμως δεν μπορώ. | Ξέρω πως μου κάνεις μέσα μου κακό | κι όμως δεν το κρύβω: σ' αγαπώ.

15. Είσαι γεννημένη για την καταστροφή Τραγούδι: Χάρης Κωστόπουλος
Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος | Στίχοι: Χάρης Κωστόπουλος
Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή | Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή | Μπήκες στη ζωή μου και δε χτύπησες την πόρτα | την έσπασες και τίποτα δεν είναι όπως πρώτα | το παιχνίδι πριν να αρχίσει είχες κερδίσει | όλα σου τα έδωσα | και μ’ έχεις γονατίσει | Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή | Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή | Όταν σε συνάντησα μου πήρες την καρδιά μου | κι από εκείνη τη στιγμή | δεν έβλεπα μπροστά μου | στο γκρεμό με πήγαινες κι εγώ ακολουθούσα | έβλεπα τον κίνδυνο και του χαμογελούσα | Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή | Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή | Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή | Είσαι γεννημένη για την καταστροφή | και το χειρότερο απ’ όλα είναι όταν στο λέω | τ’ ακούς σαν κομπλιμέντο | κι όχι σαν προσβολή.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Τα λιμάνια Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα | για λιμάνια ξένα, | μαζί του θα σε πάρει, αγάπη μου, και σένα | μακριά από μένα. | Την καρδιά μου ο πόνος την πληγώνει | και στο κλάμα βραδιάζει και νυχτώνει. | Φεύγεις, αγάπη μου, φεύγεις, χαρά μου, | πάρ' τις ελπίδες μου, τα όνειρά μου, | γρήγορα νά 'ρθεις πάλι κοντά μου. | Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα | για λιμάνια ξένα. | Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα | για λιμάνια ξένα, | μαζί του θα σε πάρει, αγάπη μου, και σένα | μακριά από μένα. | Κάθε ώρα για μένα θα 'ναι χρόνος, | θα με τρώει της ξενιτιάς ο πόνος. | Φεύγεις, αγάπη μου, φεύγεις, χαρά μου, | πάρ' τις ελπίδες μου, τα όνειρά μου, | γρήγορα νά 'ρθεις πάλι κοντά μου. | Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα | για λιμάνια ξένα.

02. Καρδιά παραπονιάρα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιάννης Λελάκης
Ποια λύπη σε βαραίνει | βαριά κι αφόρητη | καρδιά παραπονιάρα | κι απαρηγόρητη | Σ' αυτόν τον ψεύτη κόσμο | τον τόσο άπονο | Καρδιά γιατί να λειώνεις | με το παράπονο | Ποιος σ' έχει αδικήσει | και σε ξεγέλασε | μίλησε καρδιά μου | και χαμογέλασε

03. Πάρε τα χνάρια μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πάρε τα χνάρια π' άφησαν τα μαύρα δάκρυά μου | κι έλα απόψε να με βρεις εκεί στην ερημιά μου | Βήμα, βήμα, δάκρυ, δάκρυ, θα με βρεις σε κάποιαν άκρη | να κλαίω για σέν' αγάπη μου, που τώρα ζεις μακριά μου | Αντιλαλούν οι ρεματιές όταν αναστενάζω | και απ' την καρδιά μου βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα 'χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς | Δακρύζουν μάτια και καρδιές όταν αναστενάζω | κι' από τα στήθια βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς.

04. Στο σταυροδρόμι Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρ. Νικολόπουλος | Στίχοι: Δ. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Στο σταυροδρόμι σε βρήκα και με βρήκες | κι είχαμε νιώσει της αγάπης τον παλμό | μα κάποιο βράδυ πως βαρέθηκες μου είπες | και δίχως λόγο μου ζητούσες χωρισμό | Στο σταυροδρόμι, στο σταυροδρόμι | εκεί που μου 'πες μ' αγαπάς | εκεί άλλαξες γνώμη | Στο σταυροδρόμι στην ίδια τη γωνία | εκεί που σμίξαν η χαρά με τον καημό | θα περιμένω με λαχτάρα κι αγωνία | γλυκιά μου αγάπη το δικό σου γυρισμό | Στο σταυροδρόμι στο σταυροδρόμι | εκεί που μου 'πες μ' αγαπάς | εκεί άλλαξες γνώμη

05. Τα λερωμένα τ' άπλυτα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τα λερωμένα τ' άπλυτα | τα παραπεταμένα | μάσ' τα και φύγε φίλε μου | δεν κάνεις πια για μένα | Κοντά σε μένα έβγαλες | τα μπατιρήματά σου | θα φύγεις τώρα και θα ιδώ | τ' αποτελέσματά σου | Κάθε Σαββάτο έβρισκες | τα ρούχα σου στην τρίχα | και την αχαριστία σου | για πληρωμή μου είχα | Τα λερωμένα τ' άπλυτα | δε θα τα ξαναπλύνω | και μη σε νοιάζει στο εξής | εγώ τι θ' απογίνω

06. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

07. Ποιος θα με πληροφορήσει Τραγούδι: Απόστολος Νικολαΐδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα

08. Ο άγνωστος Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μέχρι χτες, αγάπη μου, ήμουνα θεός | κι έγινα για σένανε ένας άγνωστος. | Μέχρι χτες εμένανε είχες στην καρδιά | και μετά μου έριξες δάκρυ και φωτιά. | Και δε με πονάς και δε μ' αγαπάς | κι έκανες τον άνθρωπό σου, αχ | έναν άγνωστο. | Μέχρι χτες μ' αγκάλιαζες και με πρόσεχες | και μετά στα μάτια μου ήρθαν οι βροχές. | Μέχρι χτες εμένανε είχες στο πλευρό | και μετά μου φόρτωσες όλο τον καημό.

09. Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Στέφανος Κυπριώτης | Στίχοι: Πίτσα Βαξαβανέλλη-Τσιάλτα
Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια | σβήνω στο ουίσκι τα δικά σου τα σημάδια | γέμισε η ζωή μου με καπνούς από σκοτάδια | και σωρούς από πακέτα άδεια | Με βρήκε πάλι χάραμα | πέντε στο παρά κάτι | κι αλήθεια δεν ξεδίψασα | στη σκέψη σου ξενύχτησα | δε με χωράει το κρεβάτι | Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια | σβήνω στο ουίσκι τα δικά σου τα σημάδια | γέμισε η ζωή μου με καπνούς και με σκοτάδια | και σωρούς από πακέτα άδεια | Βουνό τα αποτσίγαρα | το στόμα δηλητήριο | άδεια νύχτα πέρασα | όμως δε σε ξεπέρασα | νύχτα σωστό μαρτύριο | Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια | σβήνω στο ουίσκι τα δικά σου τα σημάδια | γέμισε η ζωή μου με καπνούς από σκοτάδια | και σωρούς από πακέτα άδεια

10. Στην υγειά της αχάριστης Τραγούδι: Αλέκος Ζαζόπουλος
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Γ. Σκλάβενας
Έφυγε μια μέρα ξαφνικά | δίχως να μου πει ούτε μια λέξη | Έπρεπε να το 'χα φανταστεί | πως με την καρδιά μου ήρθε να παίξει | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα | Έφυγε μια νύχτα βιαστικά | και την πίκρα μέσα μου έχει αφήσει | στο ποτό ζητώ παρηγοριά | και ζητάω άλλη να τη σβήσει | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα

11. Πού να βρω το κορίτσι Τραγούδι: Αλέκος Ζαζόπουλος
Μουσική: Σάκης Καντάς | Στίχοι: Σάκης Καντάς
Πού να τη βρω καρδούλα μου με άφησε | που να τη βρω σε ποιο σταθμό να ψάξω | τι να της πω τους όρκους της δεν κράτησε | την αγαπώ πως να της το φωνάξω | Πού να βρω το κορίτσι που μ' άφησε | που μου έλεγε πως μ' αγαπάει | η καρδιά μου και πάλι γελάστηκε | για χατίρι της τώρα πονάει | μου το λέγανε όλοι οι φίλοι μου | η αγάπη σε κάνει κομμάτια | μα εγώ και η καρδούλα μου θέλαμε | της αγάπης τα υπέροχα μάτια | Πού να τη βρω καρδιά μου δε σε αισθάνεται | που να τη βρω πως να βρεθώ κοντά της | είχε σκοπό να φεύγει και να χάνεται | και εγώ εδώ να νιώθω το άγγιγμά της | Πού να βρω το κορίτσι που μ' άφησε | που μου έλεγε πως μ' αγαπάει | η καρδιά μου και πάλι γελάστηκε | για χατίρι της τώρα πονάει | μου το λέγανε όλοι οι φίλοι μου | η αγάπη σε κάνει κομμάτια | μα εγώ και η καρδούλα μου θέλαμε | της αγάπης τα υπέροχα μάτια | Πού να βρω το κορίτσι που μ' άφησε | που μου έλεγε πως μ' αγαπάει | η καρδιά μου και πάλι γελάστηκε | για χατίρι της τώρα πονάει | μου το λέγανε όλοι οι φίλοι μου | η αγάπη σε κάνει κομμάτια | μα εγώ και η καρδούλα μου θέλαμε | της αγάπης τα υπέροχα μάτια

12. Φοβάμαι Τραγούδι: Χάρης Κωστόπουλος
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης | Στίχοι: Ευάγγελος Κουζέλης
Ζήτησα πάλι απ’ το ψέμα μου βοήθεια | Να πω σε όλους ότι πια δεν σ’ αγαπώ | Να πω σε όλους ότι σ’ έχω πια ξεχάσει | Κι έχω φτιάξει άλλο κόσμο για να ζω | Ζήτησα πάλι απ’ το ψέμα μου βοήθεια | Απ’ το μυαλό μου να σε βγάλω να σωθώ | Κι όταν μου κτύπησε την πόρτα η αλήθεια | Φώναξα πάλι δυνατά: «δεν είναι εδώ» | Φοβάμαι πως έχω τρελαθεί φοβάμαι | γιατί σε βλέπω εδώ μπροστά μου και μιλάμε | γιατί ξημέρωσε και ακόμα δεν κοιμάμαι | εγώ να σε χασα ποτέ μου δεν θυμάμαι | Φοβάμαι πως έχω τρελαθεί φοβάμαι | γιατί σε βλέπω εδώ μπροστά μου και μιλάμε | γιατί ξημέρωσε και ακόμα δεν κοιμάμαι | εγώ να σε χασα ποτέ μου δεν θυμάμαι | Φοβάμαι | Ζήτησα πάλι απ’ το ψέμα μου βοήθεια | Να πω πως είσαι μια ανάμνηση απλά | Να πω σε όλους ότι σ’ έχω ξεπεράσει | Κι η απουσία σου δεν με πληγώνει πια | Ζήτησα πάλι απ’ το ψέμα μου βοήθεια | Να παίξω ακόμα ένα θέατρο φτηνό | Μα πώς να κρύψω την μεγάλη μου αλήθεια | Ότι δεν έπαψα ποτέ να σ’ αγαπώ | Φοβάμαι πως έχω τρελαθεί φοβάμαι | γιατί σε βλέπω εδώ μπροστά μου και μιλάμε | γιατί ξημέρωσε και ακόμα δεν κοιμάμαι | εγώ να σε χασα ποτέ μου δεν θυμάμαι | Φοβάμαι πως έχω τρελαθεί φοβάμαι | γιατί σε βλέπω εδώ μπροστά μου και μιλάμε | γιατί ξημέρωσε και ακόμα δεν κοιμάμαι | εγώ να σε χασα ποτέ μου δεν θυμάμαι | Φοβάμαι πως έχω τρελαθεί φοβάμαι | γιατί σε βλέπω εδώ μπροστά μου και μιλάμε | γιατί ξημέρωσε και ακόμα δεν κοιμάμαι | εγώ να σε χασα ποτέ μου δεν θυμάμαι | Φοβάμαι

13. Είμαι εγώ που σε παίρνω τηλέφωνο Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Είμαι εγώ, που στο τηλέφωνο σου έβαλα τραγούδια | είμαι εγώ, που γιόρταζες και σου 'στειλα λουλούδια | είμαι εγώ, που μ' αποφεύγεις και με βρίζεις | ο κακός που νομίζεις | είμαι εγώ | Είμαι εγώ που σε παίρνω τηλέφωνο | που μου λείπεις και ψάχνω διέξοδο | είμαι εγώ που ακόμα δε ξέχασα | είμαι εγώ που πονάω που σ' έχασα | είμαι εγώ. | Είμαι εγώ, που σε γυρεύω και πονώ απεγνωσμένα | είμαι εγώ, που σ' αγαπάω και που ζω μόνο για σένα | είμαι εγώ, που μ' αποφεύγεις και με βρίζεις | ο κακός που νομίζεις | είμαι εγώ. | Είμαι εγώ που σε παίρνω τηλέφωνο | που μου λείπεις και ψάχνω διέξοδο | είμαι εγώ που ακόμα δε ξέχασα | είμαι εγώ που πονάω που σ' έχασα | είμαι εγώ.

14. Όλα για σένανε μιλάνε Τραγούδι: Πάνος Κιάμος
Μουσική: Γιάννης Πετρίδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Όλα για σένανε μιλάνε | σε ξέρουνε με τ’ όνομά σου | CD, βιβλία, φωτογραφίες | Τ’ άδειο μπουκάλι απ’ τ’ άρωμά σου | Χτυπάει τηλέφωνο και τρέχω | Βήματα ακούω, λέω πως ήρθες | Δεν το αντέχω να μη σ’ έχω | Δεν τις αντέχω αυτές τις νύχτες | Χωρίς νερό μπορώ, χωρίς εσένα | Είμαι στον άνεμο φτερό, | φύλλο ξερό στο πρωτοβρόχι | Όλοι για σένανε ρωτάνε | Τρελαίνομαι μα δε μιλάω | Τι να τους πω για μας τους δυο | Που τη σκιά σου κυνηγάω | Χτυπάει τηλέφωνο και τρέχω | Βήματα ακούω, λέω πως ήρθες | Δεν το αντέχω να μη σ’ έχω | Δεν τις αντέχω αυτές τις νύχτες | Χωρίς νερό μπορώ, χωρίς εσένα όχι | Είμαι στον άνεμο φτερό, | φύλλο ξερό στο πρωτοβρόχι

15. Γενέθλια Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Στέλιος Μπικάκης | Στίχοι: Στέλιος Μπικάκης
Στα μονοπάτια του καημού | στη γέφυρα του στεναγμού | μ' έκαν' η μάνα μου | Μια φθινοπωρινή βραδιά, | ζωή την κρύα σου καρδιά | είδαν τα μάτια μου | Με κουδουνίστρες πλαστικές | όμορφες και χρωματιστές | με νανουρίζανε | Και τα ματάκια τα μικρά | είδαν του κόσμου τ' αγαθά | και συμφωνήσανε | Ήταν το γάλα μου πικρό | και το νεράκι μου γλυφό | που με μεγάλωνε | Κι απέναντι στη κούνια μου, | η μοίρα η κακούργα μου | και με καμάρωνε | Ήταν το κλάμα μου μουντό | σαν κάτι να 'θελα να πω, | μα δε με νιώσανε | Μια λυπημένη αναπνοή | για την πουτάνα τη ζωή | που μου χρεώσανε | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα, | δε με ρωτήσανε ζωή, μα σε συνήθισα | Σαν πληγωμένο αετόπουλο στο χώμα, | ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα, | άλλα μου δείξανε και άλλα εγώ αντίκρισα | Θεέ μου κι ας ήξερα ποια μέρα θα πεθάνω | και του θανάτου μου γενέθλια να κάνω | Πάνω σε λάσπες και καρφιά | στ' άδικου κόσμου τη φωτιά πρωτοπερπάτησα | Ισορροπία σταθερή | για να προλάβω τη ζωή, | όμως την πάτησα | Μόνο το "α" και το "χ" | στη σχολική μου εποχή | πρωτοσυλλάβισα | Γι αυτό το "αχ" και το "γιατί" | όπου βρεθώ μ' ακολουθεί | κι ας τριαντάρισα | Έτσι περνούσε ο καιρός | και γω στο δρόμο μου σκυφτός | έκανα όνειρα | Έτυχε να 'μαι απ' αυτούς | που κολυμπάνε στους αφρούς | και στα λασπόνερα | Στάζει το αίμα της ψυχής, | σαν τις σταγόνες της βροχής | όμως ποιος νοιάζεται | Και την αόρατη πληγή | που μέσα μου αιμορραγεί | ποιος την μοιράζεται | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης