Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013

Χρυσές μελωδίες




















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Γειτονάκι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Τη νύχτα που κοιμούνται τα πουλιά | βγαίνουν κάτι έρημα παιδιά | κι έρχονται στην πόρτα σου κρυφά | T' αστέρια που κοιτούν από ψηλά | ξαγρυπνούν μαζί με τα παιδιά | και σου νανουρίζουν την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ | Την ώρα που γυρνώ απ' τη δουλειά | κάνω όρκο μέσα μου βαθιά | να μη 'ρθω στη πόρτα σου ξανά | Μα όταν πέσει πάλι η νυχτιά | η παλιά λαχτάρα μου ξυπνά | και μου τυραννάει την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το 
φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ

02. Σ' ένα εξπρές Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος

Σκέφτηκες άραγε ποτές | σ' ένα σταθμό, σ' ένα εξπρές | πόσοι καημοί, πόσες χαρές | πόσες λαχτάρες. | Ένας πηγαίνει σε γιορτή | άλλος την πίκρα πάει να βρει | και οι τουρίστες στη γραμμή | με τις κιθάρες. | Είδες οι έρημοι σταθμοί | πώς σου ματώνουν την ψυχή | όταν απάνω στη γραμμή | πέφτει το βράδυ. | Ζούνε μονάχα μια στιγμή | ένα φανάρι, μια στολή | κι ύστερα πάλι η σιωπή | και το σκοτάδι. | Σκέφτηκες άραγε ποτές | όλες αυτές τις διαδρομές | σε ποιο σταθμό ήσουνα χθες | σε ποιο βαγόνι. | Σ' ένα εξπρές είσαι κι εσύ | που τρέχει πάνω στη ζωή | κι όλο μαζεύει η γραμμή | όλο τελειώνει.

03. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου | δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά | τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου | μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά | Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου | σε περιμένω να 'ρθεις | μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου | το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς

04. Και ζαλίστηκα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Ήταν η μέρα κρύα σαν παγάκι | κι εσύ πιοτό, | κι εγώ που σ' έπινα να ζεσταθώ, | σ' έπινα να ζεσταθώ, | ήταν η νύχτα λίγη σαν δραχμούλα, | σαν μια δραχμή, | κι εσύ που μου 'δινες καυτό φιλί, | μου 'δινες καυτό φιλί. | Και ζαλίστηκα, γκρεμίστηκα, | αλάνι μου, λιμάνι μου. | Ήταν η μέρα δρόμος να χαθούμε | κι οι δυο μαζί, | κι εγώ το όνειρο για μια ζωή, | όνειρο για μια ζωή, | ήταν η νύχτα λίγη σαν δραχμούλα, | σαν μια δραχμή, | κι εσύ που μου 'δινες καυτό φιλί, | μου 'δινες καυτό φιλί. | Και ζαλίστηκα, γκρεμίστηκα, | αλάνι μου, λιμάνι μου.

05. Η μπανιέρα Τραγούδι: Βαγγέλης Γερμανός & Αλίκη
Μουσική: Βαγγέλης Γερμανός | Στίχοι: Βαγγέλης Γερμανός
Η λεκάνη μου πετρέλαιο δεν έχει | η Μεσόγειος δεν έχει νερό | Η μπανιέρα μου θα είναι ό,τι πρέπει | θα 'μαι πλούσιος μ' ελάχιστα, θαρρώ | Δυο, δυο, στη μπανιέρα δυο, δυο | Δυο, δυο, στη μπανιέρα δυο, δυο | Δυο, δυο, στη μπανιέρα δυο, δυο | Μες στην αντάρα και το σεισμό | αντί για την πόρτα, ανοίγω τη βρύση | Βάζω μπρος στην σκάφη να κατρακυλήσει | σαν του Νώε την αρχαία κιβωτό | Δυο, δυο... | Πόσο σ' έχω πικράνει, μητέρα | που δεν έγινα φίρμα λαϊκή | Μα σχεδόν από μωράκι στη μπανιέρα | τραγουδούσα με παράξενη φωνή | Δυο, δυο...

06. Το λιμάνι Τραγούδι: Αναστασία Μουτσάτσου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Να καιγόμαστε να χανόμαστε | φλόγα τη φλόγα π' αγαπιόμαστε | Να καιγόμαστε και να σβήνουμε | στάχτη τη στάχτη μας ν' αφήνουμε | Κι όλα τα λάθη που 'χω κάνει | σε σένα να βρούνε λιμάνι | να βγάλει η αγάπη σου φιρμάνι | μόνο για σένα να πονώ | Κι αν ταξίδεψα κι αν περπάτησα | σ' άλλες καρδιές κι αν παραστράτησα | στο ποτήρι σου μεθυσμένη πια | μες το στρατώνα σου διπλή σκοπιά | Κι όλα τα λάθη που 'χω κάνει | σε σένα να βρούνε λιμάνι | να βγάλει η αγάπη σου φιρμάνι | μόνο για σένα να πονώ

07. Βροχή μου Τραγούδι: Συνήθεις Ύποπτοι
Μουσική: Χρήστος Θηβαίος | Στίχοι: Χρήστος Θηβαίος
Βρέχει κι εγώ τυλίχτηκα | σ’ αυτή την αγκαλιά | στα σκουριασμένα σύννεφα στα φύλλα | στης βρεγμένης γης τη μυρωδιά | Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα | μέσα στα χείλια σου εγώ | βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά | τούτο το σώμα που διψά | Βρέχει και στους καταυλισμούς | χορεύουν τα παιδιά | στάζει ο θεός στις προσευχές στο ντέφι | στις καρδιές στα πόδια τα γυμνά | Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα | μέσα στα χείλια σου εγώ | βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά | τούτο το σώμα που διψά | Ήρθες βροχή μου κι άλλαξες | το δρόμο και το νου | και βούλιαξε το βήμα μου ποτάμι | κι άθελά μου με τραβάς αλλού | Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα | μέσα στα χείλια σου εγώ | βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά | τούτο το σώμα που διψά

08. Κόκκινα γυαλιά Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας & Σαββέρια Μαργιολά
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Πήρα κόκκινα γυαλιά | κι όλα γύρω σινεμά τα βλέπω | κι ούτε ξέρω πώς να ζω | ούτε και πώς ν' αγαπώ | τη ζωή μου επιβλέπω | Πήρα κόκκινο στυλό | και τραβάω γιαλό, γιαλό και γράφω | τραγουδάκια της φωτιάς | της φωτιάς, της πυρκαγιάς | τη ζωή μου αντιγράφω | Πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | πώς μ' αρέσει το πρωί | κι είναι βάσανο ο φίλος | είναι βάσανο ο φίλος | που φωνάζει εκδρομή | Πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | όταν βγαίνει να με δει | και κρατάει το φανάρι | και κρατάει το φανάρι | στης αγάπης την πληγή | Πήρα κόκκινη καρδιά | και πουκάμισα φαρδιά φοράω | και ρωτάω να μου πουν | όσοι ξέρουν ν' αγαπούν | σε ποιον έρωτα χρωστάω | Πήρα κόκκινα φτερά | και περνάω μια χαρά, γελάω | Πιάνω σώμα του χιονιού | και ουρά χελιδονιού | στου Θεού τ' αυτί μιλάω | Πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | όταν βγαίνει το πρωί | κι είναι βάσανο ο φίλος | κι είναι βάσανο ο φίλος | που φωνάζει εκδρομή | Πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | όταν βγαίνει να μας δει | και κρατάει το φανάρι | και κρατάει το φανάρι | στης αγάπης την πληγή | Πήρα κόκκινα γυαλιά | κι όλα γύρω σινεμά τα βλέπω | κι ούτε ξέρω πώς να ζω | ούτε και πώς ν' αγαπώ

09. Στον ρυθμό του αγέρα Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Στον ρυθμό του αγέρα ήρθε προχτές | Ένα μικρό κορίτσι και με κάλεσε | Να πάμε μαζί στον δρόμο με τ’ αγκάθια | Για μάτια είχε δυο βιολέτες | Για χέρια είχε δυο πουλιά | Ένα μικρό κορίτσι ήρθε προχτές | Στον δρόμο με τ’ αγκάθια | Φορούσε μια τραχηλιά από αχτίνες | Παιδικών αμαξιών προχτές | Ήτανε τόσο όμορφο | Πιο όμορφο κι απ’ τις βιολέτες | Ένα μικρό κορίτσι με κάλεσε προχτές | Να πάμε βόλτα | Στον δρόμο με τ’ αγκάθια | Και περπατούσε στον ρυθμό του αγέρα | Χάραζε κύκλους πάνω στη σκόνη | Με το μικρό γυμνό ποδάρι | Χάραζε κύκλους πάνω στη σκόνη | Και φύτευε αγκάθια στα μαλλιά του | Ένα μικρό κορίτσι προχτές | Όταν με είδε να κλαίω | Μου έφερε δυο λουλούδια | Να ιδώ πόσο πιο άσχημα ήταν | Τα δάκρυά μου απ’ τη δροσιά τους | Ένα μικρό κορίτσι | με φυτεμένα αγκάθια στα μαλλιά του

10. Στη Βουλιαγμένη Τραγούδι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Πάμε μια βόλτα στη Βουλιαγμένη | Είναι η νύχτα ζεστή | Κάπου υπάρχει μια καντίνα αραγμένη | Ίσως τη βρούμ' ανοιχτή | Κι όταν βαθειά θ' ανοιχτούμε | Στο δρόμο του φεγγαριού | Θα με φιλάς και θ' ακούμε | Τη μουσική του σταθμού | Πάμε μια βόλτα στη Βουλιαγμένη | Η πόλη μου πέφτει στενή | Κάτι θα πιούμε και στο τέλος πιωμένοι | Κάνουμε μπάνιο γυμνοί | Πάμε μια βόλτα στη Βουλιαγμένη | Είναι η νύχτα ζεστή | Πάμε και θα' χω τη σκεπή ανοιγμένη | Είναι κι οι δρόμοι ανοιχτοί | Πάμε μια βόλτα στη Βουλιαγμένη | Πάμε το νοιώθω καλά | Φεύγει η νύχτα φεύγει δεν περιμένει | Κι έχουν να γίνουν πολλά | Κι όταν στο τέλος χαράξει | Τώρα χαράζει νωρίς | Μπαίνουμε πάλι στ' αμάξι | Κι ούτε μας ξέρει κανείς | Όσοι πηγαίνουνε στη Βουλιαγμένη | Λέει ένας νόμος παλιός | Νύχτα με φεγγάρι | Κι είναι λίγο πιωμένοι | Πάντα την βρίσκουν αλλιώς

11. Πάρε τον Ηλεκτρικό Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Πάρε τον Ηλεκτρικό, έχω αγωνία | στη Νέα Ιωνία έλα, σ' αγαπώ. | Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο | και σε περιμένω και σε περιμένω. | Χάνεται η καρδιά μου σε βαθύ πηγάδι | έλα αυτό το βράδυ, έλα αυτό το βράδυ. | Πάρε τον Ηλεκτρικό, έχω αγωνία | στη Νέα Ιωνία έλα, σ' αγαπώ. | Πάρε τον Ηλεκτρικό, βάσανο μεγάλο | δεν αντέχω άλλο, έλα, σ' αγαπώ. | Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο | και σε περιμένω και σε περιμένω. | 
Χάνεται η καρδιά μου σε βαθύ πηγάδι | έλα αυτό το βράδυ, έλα αυτό το βράδυ.

12. Μη μου μιλάς γι' αγάπη Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος

Μη μου μιλάς γι' αγάπη | σαν κλαίνε τα πουλιά | μη μου μιλάς γι' αγάπη | στην έρμη ακρογιαλιά | Δεν πάει καλό καράβι | σε θάλασσα ρηχή | έρημη θ' απομείνει | για πάντα η εξοχή. | Μη μου μιλάς γι' αγάπη | στην έρμη ακρογιαλιά | μη μου μιλάς γι' αγάπη | σαν κλαίνε τα πουλιά | Κάτι κρυφό το κύμα | λέει στην σιγαλιά | το παίρνουνε στο δείλι | και κλαίνε τα πουλιά. | Στάζει η ψυχή μου δάκρυ | πίκρα σταλιά, σταλιά | πεθαίνει τ' όνειρό μας | σαν τη στερνή αντηλιά.

13. Σεβάχ ο θαλασσινός Τραγούδι: Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Στο φιλντισένιο μου μαρκούτσι | γαλέρες έρχονται και πάνε | ρεσάλτα κάνουνε οι μούτσοι | κι οι πειρατές μεθοκοπάνε | στο καπηλειό το λιμανίσιο | Θάλασσα πικροθάλασσα | γιατί να σ' αγαπήσω | Σαρακηνοί και Βενετσάνοι | πιάνουν και δένουν στο κατάρτι | ελόγου μου τον καπετάν Γιάννη | το παλικάρι τον αντάρτη | τον άντρακλα τον πελαγίσιο | Θάλασσα πικροθάλασσα | γιατί να σ' αγαπήσω | Κι εκεί στου μακελειού την άψη | δαγκώνω τα σχοινιά τα λύνω | και μα τον άγιο Κωνσταντίνο | όλους τους ρίχνω μες στη χάψη | δεμένους με τα χέρια πίσω | Θάλασσα πικροθάλασσα | πώς να μην σ' αγαπήσω;

14. Απρίλη μου Τραγούδι: Μαρία Φαραντούρη
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης
Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ | και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ- | Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις | μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές | Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιά | Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ | Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ | Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, μα το 'χω μυστικό | Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό | του φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδο | Στο γαϊτανο, στο γαϊτανοφρυδό σου | κρεμάστηκε η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο | Γιομίζ' η γειτονιά... | Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό | και ρόδο μυρωδάτο, στη μάνα σου θα 'ρθω | στη μάνα σου, στη μάνα σου θα 'ρθω | να πάρω την ευχή της και το ταίρι που αγαπώ | Γιομίζ' η γειτονιά...

15. Ένας κόμπος η χαρά μου Τραγούδι: Μπάμπης Στόκας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Άσε με πάλι να σου πω, για χρόνια περασμένα | Για τα τραγούδια π’ αγαπώ, τα παραπονεμένα | Ένας κόμπος η χαρά μου, κι όμως σαν θα ‘ρθείς | Στάλα, στάλα θα στην δώσω για να δροσιστείς. | Άσε με πάλι να ρωτώ, ο χρόνος τι θα φέρει | Ο ήλιος και ο κεραυνός, μου στήσανε καρτέρι | Ένας κόμπος η χαρά μου, κι όμως σαν θα ‘ρθείς | Στάλα, στάλα θα στην δώσω για να δροσιστείς. | Ένας κόμπος η χαρά μου, κι όμως σαν θα ‘ρθείς | 
Στάλα, στάλα θα στην δώσω για να δροσιστείς.

16. Οδός Αριστοτέλους Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Σάββατο κι απόβραδο και ασετιλίνη | στην Αριστοτέλους που γερνάς | έβγαζα απ' τις τσέπες μου φλούδες μανταρίνι | σου 'ριχνα στα μάτια να πονάς | Παίζαν οι μικρότεροι κλέφτες κι αστυνόμους | κι ήταν αρχηγός η Αργυρώ | και φωτιές ανάβανε στους απάνω δρόμους | τ' Άη Γιάννη θα 'τανε θαρρώ | Βγάζανε τα δίκοχα οι παλιοί φαντάροι | γέμιζ' η πλατεία από παιδιά | κι ήταν ένα πράσινο, πράσινο φεγγάρι | να σου μαχαιρώνει την καρδιά | Παίζαν οι μικρότεροι κλέφτες κι αστυνόμους | κι ήταν αρχηγός η Αργυρώ | και φωτιές ανάβανε στους απάνω δρόμους | τ' Άη Γιάννη θα 'τανε θαρρώ

17. Πρώτο φθινόπωρο Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ένα παράπονο και ένα δάκρυ | πρώτο φθινόπωρο πρώτη βροχή | απόψε η σκέψη μου δε βρίσκει άκρη | απόψε λύγισε η αντοχή | Ένα σκοτείνιασμα που με βαραίνει | πικρή ανάμνηση σαν μαχαιριά | πρώτο φθινόπωρο που με πεθαίνει | πρώτο φθινόπωρο χωρίς χαρά | Ό,τι φαντάστηκα ήταν απάτη | κι αν κάτι έλπιζα έχει χαθεί | τέτοιο φθινόπωρο χωρίς αγάπη | τέτοιο φθινόπωρο μην ξαναρθεί

18. Κάποια γιορτή Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος
Γέμισαν αγάπες τα σοκάκια, | γέμισαν τα μάτια μου καημό. | Έλα πριν με πνίξουν τα φαρμάκια, | δεν μπορώ να διώξω απ' το μυαλό: | Κάποια γιορτή, κάποιο μπαλκόνι, κάποιο Μάρτη | και την αγάπη να ξυπνάει στο Μιστρά, | πάνω στο κάστρο αγναντεύοντας τη Σπάρτη | και τον Ευρώτα να κυλάει σαν τη χαρά. | Έγειρε ο ήλιος μες στο βράδυ, | έγειρα μες στ' όνειρο κι εγώ. | Μου χαμογελάνε δυο φαντάροι, | όμως πώς να διώξω απ' το μυαλό: | Κάποια γιορτή, κάποιο μπαλκόνι, κάποιο Μάρτη | και την αγάπη να ξυπνάει στο Μιστρά, | πάνω στο κάστρο αγναντεύοντας τη Σπάρτη | και τον Ευρώτα να κυλάει σαν τη χαρά.

19. Άγγελέ μου και φονιά Τραγούδι: Κωνσταντίνα
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Είπα να σ' αφήσω, μια ζωή σε δυο αγάπες | να μοιράζομαι με τρομάζει. | Είπα να σ' αφήσω, μα η νύχτα | είναι δρόμος που στα χέρια σου με βγάζει. | Να τρελαθώ άλλη μια με τα φιλιά σου | και να πεθάνω άγγελέ μου και φονιά | στην αγκαλιά σου. | Είπα να ξεχάσω πως χτυπάει η καρδιά μου | τις στιγμές που σε θυμάμαι. | Είπα να ξεχάσω, μα συνήθισα κοντά σου | κι όλα επάνω σου με πάνε. | Να τρελαθώ άλλη μια με τα φιλιά σου | και να πεθάνω άγγελέ μου και φονιά | στην αγκαλιά σου.

20. Έχω απόψε ραντεβού Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Μου 'πε πως θα 'ρθει στις οκτώ | ντ' ακόρ βρέξει δε βρέξει | κι έσπασα όλα τα ρεκόρ | μόλις μου είπε στις οκτώ | και στήθηκα απ' τις έξι | Φόρεσα τα καινούρια μου | και ντύθηκα στην πένα | γιατί έχω απόψε ραντεβού | το πρώτο αυτό το ραντεβού | αγάπη μου με σένα | Έχω απόψε ραντεβού | ραντεβού με σένα | κι απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | Πω, πω, πω, πω, πω, πω | Πω, πω, πω, πως θα το πω  | Πω, πω, πω, πως θα το πω | το σ' αγαπώ σε λίγο | έχει γούστο να ντραπώ | καλύτερα να φύγω | Απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | κι έχω απόψε ραντεβού | αγάπη μου με σένα | Έχω απόψε ραντεβού | ραντεβού με σένα | κι απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω, τα 'χω μπερδεμένα | Πω, πω, πω, πω, πω, πω | Πω, πω, πω, πως θα το πω  | Πω, πω, πω, πως θα το πω | το σ' αγαπώ σε λίγο | έχει γούστο να ντραπώ | καλύτερα να φύγω | Απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | κι έχω απόψε ραντεβού | αγάπη μου με σένα | αγάπη μου με σένα | αγάπη μου με σένα

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ίσως φταίνε τα φεγγάρια Τραγούδι: Έλλη Πασπαλά
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Τάσος Σαμαρτζής
Μες στο φτηνό ξενοδοχείο και στα σεντόνια των πολλών | μες σε καθρέφτες δίχως μνήμη θα ξεκινήσουμε λοιπόν | γλιστρούν τα όνειρα στον ύπνο όπως τα τρένα στο σταθμό | και στην ανάσα σου γυρεύω κάποιο αρχαίο σκηνικό | Ίσως φταίνε τα φεγγάρια που ‘μαι τόσο μοναχή | νιώθω πως γερνώ τα βράδια και χρωστάω στη ζωή | ίσως φταίνε τα φεγγάρια και πολλοί με λεν τρελή | που όλο ψάχνω στα σκοτάδια μήπως κάτι και συμβεί | ίσως φταίνε τα φεγγάρια ίσως πάλι φταις κι εσύ | Μια αχτίδα φως περνά τις γρίλιες και σβήνει αυτά που γίναν χθες | πώς μπλέκουν λέω οι ιστορίες και των ανθρώπων οι τροχιές | μες στο φτηνό ξενοδοχείο και στα σεντόνια των πολλών | μες σε καθρέφτες δίχως μνήμη θα τελειώσουμε λοιπόν | Ίσως φταίνε τα φεγγάρια που ‘μαι τόσο μοναχή | νιώθω πως γερνώ τα βράδια και χρωστάω στη ζωή | ίσως φταίνε τα φεγγάρια και πολλοί με λεν τρελή | που όλο ψάχνω στα σκοτάδια μήπως κάτι και συμβεί | ίσως φταίνε τα φεγγάρια ίσως πάλι φταις κι εσύ

02. Νύχτα μέσα στα μάτια σου  Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Ξάφνου μέσα στο σκοτάδι άναψε ένα φως | χερουβείμ, σεραφείμ σ' έφεραν στη Γη | το φεγγάρι αρμενίζει στων ματιών σου την πηγή | Νύχτα μέσα στα μάτια σου | νύχτα και στην καρδιά σου | ο έρωτας κοιμήθηκε μέσα στην αγκαλιά σου | Καταπράσινα τα φύλλα τώρα σε φιλούν | χερουβείμ, σεραφείμ γλυκοτραγουδούν | είσαι ο πόνος ο μεγάλος, τύραννός μου και καημός

03. Μάγεψες τη νύχτα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Ξαφνικά με πήρες αγκαλιά | κι ο κόσμος άλλαξε, | στο κορμί σημάδια μυστικά | ο πόθος χάραξε. | Σε ταξίδια τα όνειρά μου πας | κι όλες τις αισθήσεις μου ξυπνάς. | Μάγεψες τη νύχτα, μάγεψες κι εμένα | κι όλα μου τα μυστικά τα ’δωσα σ’ εσένα. | Ξαφνικά εσύ με μια ματιά | γλυκά με πλάνεψες, | με φιλιά αστέρια ερωτικά | μέσα μου άναψες. | Σε ταξίδια τα όνειρά μου πας | κι όλες τις αισθήσεις μου ξυπνάς. | Μάγεψες τη νύχτα, μάγεψες κι εμένα | κι όλα μου τα μυστικά τα ’δωσα σ’ εσένα.

04. Αγάπα με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Inglesias-Ferro | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αγάπα με, | μ' όλα τα λάθη πού 'χω κάνει, | κράτα με. | Ένοχος είμαι απέναντί σου τά' παμε, | μα σ' αγαπώ. | Αγάπα με, | γίνομαι δρόμος να περάσεις, | πάτα με. | Έχω ανάγκη από σένα, | νιώσε με, αγάπα με. | Αγάπα με, | γιατί να ζήσω χώρια σου δε γίνεται, | νεράκι η ζωή μου και θα χύνεται | στις πέτρες δίχως νόημα γι' αυτό | Αγάπα με | και ξέχασε λοιπόν πως παρασύρομαι | και γείρε πάλι απάνω μου να γείρουμε, | αγάπη μόνο αγάπη σου ζητώ.

05. Ερήνη Τραγούδι: Γιοβάννα
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Ερή, Ερήνη, που, Ερήνη που | Ερήνη που 'σουν το πρωί | που 'σουν το, που 'σουν το που | 'σουν το μεσημέρι που | 'σουν το, που 'σουν το που | 'σουν το μεσημέρι που | Που, που, που, 'σουν το λιο, που ΄σουν το λιο | που ΄σουν το λιοβασίλεμα | νεράντζο, νεράντζο νε | ράντζοφιλημένη νε | ράντζο νεράντζο νε | ράντζοφιλημένη νε | Τούτα θα σου πω Ερήνη | και η Παναγιά ας με κρίνει | Τούτα θα σου πω Ερήνι | και η Παναγιά ας με κρίνει | Ερή, Ερήνη βρες, Ερήνη βρες | Ερήνη βρες ένα παιδί | βρες ένα, βρες ένα, βρες | Ένα παλληκάρι βρες | Ένα βρες, ένα βρες, | ένα παλληκάρι βρες | Για, Γιατί όπως πας, ούτ’ ο στραβός | Γιατί όπως πας, ούτ’ ο στραβός | ο Λιας βρε, ο Λιας δε θα | ο Λιας δε θα σε πάρει ο | Λιας βρε, ο Λιας δε θα | Λιας δε θα σε πάρει ο | Τούτα θα σου πω Ερήνη | και η Παναγιά ας με κρίνει | Τούτα θα σου πω Ερήνη | και η Παναγιά ας με κρίνει | Ερή, Ερή.

06. Σαν με κοιτάς Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός & Γλυκερία
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Σαν με κοιτάς | ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά | καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά | λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς. | Σαν με κρατάς | είναι τα μπράτσα σου μια θάλασσα πλατιά | που μέσα χάνομαι και πνίγομαι βαθιά | μες στα μαβιά της τα νερά σαν με κρατάς. | Μη μου μιλάς | νιώσε στα στήθη μου τους κτύπους της καρδιάς | μες στην παλάμη μου το ρίγος της νυχτιάς | να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς. | Και σ' αγαπώ | δεν έχω τίποτ' άλλο, τίποτα να πω | το καλοκαίρι αυτό θα σβήσω, θα χαθώ | άσε με απλά να σ' αγαπώ, να σ' αγαπώ.

07. Ο κύκλος της αγάπης Τραγούδι: Αναστασία Μουτσάτσου
Μουσική: Πέτρος Ταμπούρης | Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Τι να σου ράψω εγώ καλέ | Πού ’σαι σαν το φεγγάρι | Τι λόγια τι παράπονα | Τι άσπρο μαξιλάρι | Ολόκληρο τη μια βραδιά | Σ’ έχω στην αγκαλιά μου | Την άλλη φέγγεις μια σταλιά | Μπρος στα παράθυρά μου | Τι δώρο να σου κάνω εγώ | Και ποια μεγάλη χάρη | Ο κύκλος της αγάπης σου | Μοιάζει με το φεγγάρι

08. Τα θερινά σινεμά Τραγούδι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Φεύγουν τα καλύτερα μας χρόνια | ώρα με την ώρα βιαστικά | νιάτα που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | κι εκείνο που βλέπω | να μένει τελικά | Είναι κάτι νύχτες με φεγγάρι | μες τα θερινά τα σινεμά | νύχτες που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | μ' αγιόκλημα και γιασεμιά | Φεύγουν τα καλύτερα μας χρόνια | κάποιος μας τα κλέβει μυστικά | χρόνια που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | κι εκείνο που βλέπω να μένει τελικά | Είναι κάτι νύχτες με φεγγάρι | μες τα θερινά τα σινεμά | νύχτες που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | μ' αγιόκλημα και γιασεμιά

09. Απόψε πάλι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μανώλης Λιδάκης | Στίχοι: Αργύρης Χατζηνάκης
Απόψε πάλι | η νύχτα θά 'ναι πιο πικρή και πιο μεγάλη | κι εσύ ρωτάς χωρίς εσένα τι θα γίνω | απόψε σβήνω | Απόψε πάλι | τα βήματά σου σαν χορός που φέρνει ζάλη | κι εγώ να ψάχνω στου μυαλού τα μονοπάτια | μικρά κομμάτια | Ποιος μας έριξε μια νύχτα | στου εγωισμού τα δίχτυα, σε ρωτώ | φέρε μου το χρόνο πίσω | μόνο να σου ψιθυρίσω, σ' αγαπώ | Ψυχή μου τώρα | που ανάβει σπίρτο η μοναξιά να δει την ώρα | σε είδα πάλι μου φωνάζει ο καθρέφτης | μα βγαίνει ψεύτης | Απόψε πάλι | την απουσία σου θα βάλω προσκεφάλι | και σε μια θάλασσα βαθειά να ταξιδέψω | πώς θα τ' αντέξω | Ποιος μας έριξε μια νύχτα | στου εγωισμού τα δίχτυα, σε ρωτώ | φέρε μου το χρόνο πίσω | μόνο να σου ψιθυρίσω, σ' αγαπώ | Ποιος μας έριξε μια νύχτα | στου εγωισμού τα δίχτυα, σε ρωτώ | φέρε μου το χρόνο πίσω | μόνο να σου ψιθυρίσω, σ' αγαπώ

10. Πόσο σ' αγαπώ Τραγούδι: Γιάννης Κούτρας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πόσο σ' αγαπώ | στην άπλα του καλοκαιριού | πόσο σ' αγαπώ | στις γειτονιές του φεγγαριού | πόσο σ' αγαπώ | τις νύχτες που φεγγοβολάς | μέσα στο αίμα μου κυλάς | και με φιλάς. | Πόσο σ' αγαπώ | γι' αυτό το γέλιο ποταμό | πόσο σ' αγαπώ | για τη σιωπή και τον καημό | πόσο σ' αγαπώ | τις νύχτες που φεγγοβολάς | μέσα στο αίμα μου κυλάς | και με φιλάς. | Πόσο σ' αγαπώ | γι' αυτά τα μάτια τα ζεστά | πόσο σ' αγαπώ | στα οδοφράγματα μπροστά | πόσο σ' αγαπώ | τις νύχτες που φεγγοβολάς | μέσα στο αίμα μου κυλάς | και με φιλάς.

11. Τα κόκκινα πατίνια Τραγούδι: Μαργαρίτα Ζορμπαλά
Μουσική: Άγγελος Κατσίρης | Στίχοι: Σωτήρης Κακίσης
Δείτε με πώς ισορροπώ, | δείτε πώς πατινάρω, | στον πάγο πάνω πώς μπορώ | να τρέχω, να φρενάρω. | Ο πάγος και το παρελθόν | χλωμό και άσπρο είναι | όμως εσύ μες στο παρόν | έγχρωμος τώρα μείνε. | Στον πάγο μέσα κύλησαν | πολλές στιγμές και πάθη, | το κάθε ψέμα, τα πολλά | ερωτικά μου λάθη. | Τι περιμένεις; Φόρεσε | τα κόκκινα πατίνια! | Στροβιλιστείτε, παίζετε | σαν τρυφερά δελφίνια.

12. Να μ' αγαπάς Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Ανδρέας Θωμόπουλος | Στίχοι: Ανδρέας Θωμόπουλος
Σου γράφω πάλι από ανάγκη | η ώρα πέντε το πρωί | το μόνο πράγμα που 'χει μείνει | όρθιο στον κόσμο είσαι εσύ | Τι να τις κάνω τις τιμές τους | τα λόγια τα θεατρικά | μες στην οθόνη του μυαλού μου | χάρτινα είδωλα νεκρά | Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς | Κοιτάζοντας μες στον καθρέφτη | βλέπω ένα πρόσωπο γνωστό | κι ίσως η ασχήμια του να φύγει | μόλις πλυθώ και ξυριστώ | Βρωμάει η ανάσα απ' τα τσιγάρα | βαραίνει ο νους μου απ' τα πολλά | στον τοίχο κάποια Μόνα Λίζα | σε φέρνει ακόμα πιο κοντά | Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς | Αν και τελειώνει αυτό το γράμμα | η ανάγκη μου δε σταματά | σαν το πουλί πάνω στο σύρμα | σαν τον αλήτη που γυρνά | Θέλω να 'ρθείς και να μ' ανάψεις | το παραμύθι να μου πεις | σαν μάνα γη να μ' αγκαλιάσεις | σαν άσπρο φως να ξαναρθείς.

13. Φανή Τραγούδι: Βασίλης Καζούλλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Μέσα στο τζάκετ μου σκυφτός | γραμμή Βικτώρια Πειραιά | καθώς στριγγλίζουν οι γραμμές | κάτι μου καίει τα σωθικά | Οι φίλοι μου, μου το ‘χαν πει | ξέχνα ρε Μπίλι τη Φανή | όσο και να το θέλεις πια | δεν πρόκειται να ξαναρθεί | Φριχτές οι φάτσες γύρω μου | και με κοιτούν ειρωνικά | όπως με κοίταζε κι αυτή | πριν από μερικά λεπτά | Οι φίλοι μου, μου το ‘χαν πει | ξέχνα ρε Μπίλι τη Φανή | όσο και να το θέλεις πια | δεν πρόκειται να ξαναρθεί | Στο σπίτι ο δρόμος σκοτεινός | παραπατάω στα σκαλιά | μες στο δωμάτιο μοναχός | κι ο Ντίλαν να μου τραγουδά | Οι φίλοι μου, μου το ‘χαν πει | ξέχνα ρε Μπίλι τη Φανή | όσο και να το θέλεις πια | δεν πρόκειται να ξαναρθεί

14. Κορίτσι και γυναίκα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Δεν με φοβίζει η μοναξιά ούτε οι μεγάλοι δρόμοι | δεν με λυγίσανε ποτέ του κόσμου αυτού οι νόμοι. | Της μάνας μου κόρη μικρή και μάνα του παιδιού μου, | γυναίκα εκείνου π' αγαπώ, αφέντρα του κορμιού μου. | Μάνα και παιδί μαζί, κορίτσι και γυναίκα, | εννιά ζωές μου τάξανε, να ζήσω θέλω δέκα. | Στης λάγνας της Ανατολής σαν γέρνω την αγκάλη | στα μάγια αντίδοτο έχω εγώ της Δύσης προσκεφάλι. | Μες στης γιορτής τη μουσική την κόλαση αντέχω | και στον παράδεισο να βγω το μυστικό κατέχω. | Μάνα και παιδί μαζί, κορίτσι και γυναίκα, | εννιά ζωές μου τάξανε, να ζήσω θέλω δέκα.

15. Μη μου χτυπάς τα μεσάνυχτα την πόρτα Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μη μου χτυπάς | τα μεσάνυχτα τη πόρτα | μη μου μιλάς | να σ' ακούσω δεν μπορώ | Αν μ' αγαπάς | μην γυρίζεις πίσω | άσε να κρατήσω | τον πόνο συντροφιά | Όπου κι αν πας | την αγάπη παίρνεις | το σκοτάδι φέρνεις | και τη συννεφιά

16. Ήτανε μια φορά Τραγούδι: Μανώλης Λιδάκης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό | μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ | Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή | τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί | Ένα Σαββάτο βράδυ καλέ μια Κυριακή | τον ήλιο το φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί | Ήλιε μου φώτισέ τον φεγγάρι μου | πάνε και μίλησέ του για χάρη μου | Γυρίζει κι αρμενίζει καλέ στα πέλαγα | τους πειρατές θερίζει καλέ και τους χαλά | Στον ήλιο στο φεγγάρι και στη βροχή | και μένανε μ' αφήνει έρμη και μοναχή | Γαλέρα ανοίχτηκε μάτια μου με το βοριά | στη μάχη ρίχτηκε μάτια μου και στον καυγά | Μέσα σ' ένα σινάφι πειρατικό | είδα φωτιά ν' ανάβει και φονικό

17. Δε μας συγχωρώ Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου | Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Είδα μέσα στη βουή | την παλιά μου αγάπη | τόσες θύελλες εκεί | τόσες πυρκαγιές | Πως να κλείσει η πληγή | πως να βγει το αγκάθι | γιατί βρήκαμε γιατί | τόσες αφορμές | Θα ΄μαι πάντα εδώ | να φυλάω αυτά που πέταξες | δεν σε συγχωρώ | για όλες τις φωτιές που ξέχασες | Θα ‘μαι πάντα εδώ | όσα χρόνια κι αν περάσανε | δεν μας συγχωρώ | από φόβο χάσαμε | Στον υπόγειο σταθμό | μια οφθαλμαπάτη | μες στο πλήθος το βουβό | χάθηκε κι αυτή | Δεν το καταλάβαμε | πόσο αργεί η αγάπη | να δούμε δεν προλάβαμε | το τέλος μας αρχή | Θα ΄μαι πάντα εδώ | να φυλάω αυτά που πέταξες | δεν σε συγχωρώ | για όλες τις φωτιές που ξέχασες | Θα ‘μαι πάντα εδώ | όσα χρόνια κι αν περάσανε | δεν μας συγχωρώ | από φόβο χάσαμε

18. Άσπρα καράβια Τραγούδι: Καίτη Χωματά & Μιχάλης Βιολάρης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Άσπρα καράβια τα όνειρά μας | για κάποιο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας. | Θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο | μυριστικό κι ευωδιαστό, | θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο. | Κι από ψηλά θα μας φωτίζει | το φεγγαράκι το χλωμό | κι από ψηλά θα μας φωτίζει. | Και θ' αρμενίζουν, ω χαρά μας, | ίσα στο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας.

19. Βίρα τις άγκυρες Τραγούδι: Τζίμης Μακούλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Αγγελόπουλος
Μέσ' στη φτώχεια και στην απονιά | έχω ζήσει τα πιο όμορφά μου χρόνια. | Γι' αυτό άνοιξε ναύτη τα πανιά, | για να φύγω απ' αυτόν το ντουνιά | Βίρα τις άγκυρες για ξένους τόπους | να δουν τα μάτια μας άλλους ανθρώπους. | Σ' άλλα λιμάνια, σε ξένα μέρη | μας πάει πρίμα μακριά τ' αγέρι. | Βίρα τις άγκυρες και βάλε πλώρη | μακριά απ' το έρημο το φτωχοχώρι.

20. Σου σφυρίζω Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Χίλιες βραδιές στο δικό σου στενό ξημερώνω | χίλιες καρδιές δεν θ' αντέχαν σ' αυτό τον καημό | που να πω το μεγάλο μου πόνο | μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο | έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | το δικό μας σκοπό | Σε κανένα | μην τα πεις σε κανένα | φύλαξε τα κρυμμένα | όσα λόγια σου πώ | Θα 'ρθει τ' αγέρι | με τ' απαλό το χέρι | κρυφά να σε ξυπνήσει | και το φεγγάρι | για τη δική μας χάρη | τα μάτια του θα κλείσει | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ

Ο τρίτος δίσκος

01. Πάρε με απόψε πάρε με Τραγούδι: Γλυκερία & Νίκος Ζιώγαλας
Μουσική: Νίκος Ζιώγαλας | Στίχοι: Νίκος Ζιώγαλας
Πέφτουν τα ψέματα βροχή | μα η αλήθεια σώζει | κι η μόνη αλήθεια είσαι εσύ | η πιο γλυκιά ανταμοιβή | Εδώ οι κακίες ντύνονται | λευκό αγγέλου ντύμα | πάρε με απόψε πάρε με | ζεστό αγάπης κύμα | Και σε περιμένω | τσιγάρο αναμμένο | και σε περιμένω | στην αγκαλιά σου να σωθώ | Λυσσομανάει ο άνεμος | μα ο άνεμος δεν ξέρει | πως το κορίτσι που θα ‘ρθει | την άνοιξη θα φέρει | Και σε περιμένω | τσιγάρο αναμμένο | και σε περιμένω | σαν ακρογιάλι θα ανοιχτώ | Και σε περιμένω | τσιγάρο αναμμένο | και σε περιμένω | Πάρε με απόψε πάρε με | στα μαγικά φτερά σου | βάλε με απόψε με βάλε με | μέσα στην αγκαλιά σου

02. Όλα σε θυμίζουν Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Όλα σε θυμίζουν, | απλά κι αγαπημένα, | πράγματα δικά σου, καθημερινά | σαν να περιμένουν κι αυτά μαζί μ’ εμένα | νά ’ρθεις κι ας χαράξει για στερνή φορά. | Όλη μας η αγάπη την κάμαρα γεμίζει | σαν ένα τραγούδι που λέγαμε κι οι δυο, | πρόσωπα και λόγια και τ’ όνειρο που τρίζει, | σαν θα ξημερώσει τι θα ’ν’ αληθινό. | Όλα σε θυμίζουν, | απλά κι αγαπημένα, | πράγματα δικά σου, καθημερινά. | Όλα σε θυμίζουν, | κι οι πιο καλοί μας φίλοι. | Άλλος στην ταβέρνα, άλλος σινεμά. | Μόνη μου διαβάζω το γράμμα που ’χες στείλει | πριν να φιληθούμε πρώτη μας φορά. | Όλη μας η αγάπη την κάμαρα γεμίζει | σαν ένα τραγούδι που λέγαμε κι οι δυο, | πρόσωπα και λόγια και τ’ όνειρο που τρίζει, | σαν θα ξημερώσει τι θα ’ν’ αληθινό. | Όλα σε θυμίζουν, | απλά κι αγαπημένα, | πράγματα δικά σου, καθημερινά.

03. Αυτή η νύχτα μένει Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Πέλαγο να ζήσω δε θα βρω | σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο | κάθε βράδυ βγαίνω να πνιγώ | πότε άστρα πότε άκρη της αβύσσου | κάτι κυνηγώ σαν τον ναυαγό | τα χρόνια μου σεντόνια μου τσιγάρα να τα σβήσω | Αυτή η νύχτα μένει | αιώνες παγωμένη | που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο | κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι | να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο | Χάθηκα και γω κάποια βραδιά | πέλαγο η φωνή του Καζαντζίδη | πέφταν τ' άστρα μες στην λασπουργιά | μαύρος μάγκας ο καιρός και μαύρο φίδι | μου 'γνεφε η καρδιά πάρε μυρωδιά | το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι | Αυτή η νύχτα μένει | αιώνες παγωμένη | που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο | κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι | να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο

04. Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε | τα χέρια θα περάσουμε στους ώμους | παλιά τραγούδια για να θυμηθούμε | ονόματα και βλέμματα και δρόμους | Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια | που θυμάσαι και θυμάμαι | τίποτα δε χάθηκε ακόμα | όσο ζούμε και πονάμε | χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια | μόνο τρόπο να κοιτάνε | Κι αν άλλαξαν οι φίλοι μας λιγάκι | αλλάξαμε κι εμείς με τη σειρά μας | χαθήκαμε μια νύχτα στο Παγκράτι | αλλά βλεπόμαστε στα όνειρά μας | Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια | που θυμάσαι και θυμάμαι | τίποτα δε χάθηκε ακόμα | όσο ζούμε και πονάμε | χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια | μόνο τρόπο να κοιτάνε

05. Ο κηπουρός Τραγούδι: Βαγγέλης Γερμανός & Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική: Βαγγέλης Γερμανός | Στίχοι: Βαγγέλης Γερμανός
Θα 'θελα να, θα 'θελα να 'μουν κηπουρός | σ' ένα κοραλλένιο κήπο στο βυθό | γερο πουρός θαυματοποιός | με τα στοιχειά της νύχτας να μεθώ | Θα 'θελα να, θα 'θελα να 'μουν παπουτσής | το χρόνο να μετρώ με το σφυρί | το γυάλινο γοβάκι της | να κρύψω και κανείς να μην το βρει | Βάλε βήμα κι έμπα στο χορό | γέλα και συ αγαπούλα χρυσή | βάλε βήμα κι έμπα στο χορό | το δάκρυ σου είναι το δικό μου αθάνατο νερό | Θα 'θελα να, θα 'θελα να 'μουν κυνηγός | χαμένος σ' ένα δάσος μαγικό | σαν τον Ορφέα το μουσικό | από τις μάγισσες να φαγωθώ | Μ' αφού δεν είμαι κηπουρός | ας ήμουν της αγάπης μας φρουρός | Μ' αφού δεν είμαι κυνηγός | ας ήμουν στην ποδιά σου ναυαγός | Βάλε βήμα κι έμπα στο χορό | γέλα και συ αγαπούλα χρυσή | βάλε βήμα κι έμπα στο χορό | το δάκρυ σου είναι το δικό μου αθάνατο νερό

06. Πρωινό τσιγάρο Τραγούδι: Χορωδία
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Χαράζει η μέρα και η πόλη έχει ρεπό | στη γειτονιά μας καπνίζει ένα φουγάρο | κι εγώ σε ζητάω σαν πρωινό τσιγάρο | και σαν καφέ πικρό και σαν καφέ πικρό | Άδειοι οι δρόμοι δε φάνηκε ψυχή | και το φεγγάρι μόλις χάθηκε στη Δύση | και γω σε γυρεύω σαν μοιραία λύση | και σαν Ανατολή και σαν Ανατολή | Βγήκε ο ήλιος το ράδιο διαπασών | μ' ένα χασάπικο που κλαίει για κάποιον Τάσο | κι εγώ σε ποντάρω κι ύστερα πάω πάσο | σ' ένα καρέ τυφλών σ' ένα καρέ τυφλών

07. Το πάρτι Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Kiki Lesendric | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Να γράψω θέλω σ' αγαπώ πολύ | να πάψω θέλω γι' αυτό θα πιω πολύ | Παλιά κομμάτια που χόρευες θα βρω | ποια ξένα μάτια σε βλέπουν θησαυρό | Απόψε η νύχτα μοιάζει μ' απειλή | μεγάλη νύχτα κι εγώ μικρός πολύ | Λευκά σεντόνια ριγμένα στη καρδιά | για μένα χιόνια και γι' άλλους μυρωδιά | Νύχτα πάρ' την τη σκέφτομαι ξανά | κάνει πάρτι το χθες και με πονά | Νύχτα ζήτα με μπροστά της για χορό | γι' αγάπη κλαίω μα δεν τη συγχωρώ | Στενά μπαλκόνια, δειλινά στενά | καρδιές μπαλόνια πετούν στο πουθενά | Ποτάμι μαύρο στις φλέβες μου κυλάς | κι ας μην ξανάβρω τον τρόπο που φιλάς | Νύχτα παρ' την τη σκέφτομαι ξανά | κάνει πάρτι το χθες και με πονά | Νύχτα ρίξε με σαν άστρο στο κενό | γι' αγάπη κλαίω μα δεν τη συγκινώ | Νύχτα πάρ' την...

08. Μ΄ αρέσει να μη λέω πολλά Τραγούδι: Υπόγεια Ρεύματα
Μουσική: Υπόγεια Ρεύματα | Στίχοι: Υπόγεια Ρεύματα
Μ’ αρέσει να μη λέω πολλά | μη λέω πολλά | μ’ αρέσει να κοιτάω ψηλά | κοιτάω ψηλά στ’ ατέλειωτα τραγούδια | με τη σκιά μου να πετώ, να πετώ | να πιάνω αστέρια στο βυθό | στο βυθό, βυθό της μουσικής σου | Κι όταν θα πέφτει η παγωνιά, η παγωνιά | να κάνω κύκλους σαν ολό, ολόγιομο | φεγγάρι στη σκηνή σου | Να `ταν τα φώτα τα θαμπά, τα θαμπά | να `ταν αστέρια φωτεινά, φωτεινά | στα χέρια να στ’ αφήσω | Μάτια μου ψάξε να με βρεις, να με βρεις | ψάξε στους δρόμους της σιωπής | μοναχός θα σβήνω τη μορφή μου

09. Ανόητες αγάπες Τραγούδι: Μπάμπης Στόκας
Μουσική: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας | Στίχοι: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας
Τα φέραμε από δω τα φέραμε από κει | άντε ξανά τα ίδια τα ίδια απ' την αρχή | τα φέραμε από δω τα φέραμε από κει | εγώ ξανά στο τίποτα στο γενικά εσύ στο γενικά | Νύχτες δίχως όνομα νύχτες χωρίς σκοπό | χαμένοι από χέρι χαμένοι και οι δυο | ανόητες αγάπες ανόητα φιλιά | Λόγια, λόγια, λόγια, λόγια ψεύτικα | Τώρα τι να σου πω τι να μου πεις κι εμένα | έτσι όπως παίξαμε κι οι δυο με ζάρια πειραγμένα | τα φέραμε από δω τα φέραμε από κει | εγώ ξανά στο τίποτα στο γενικά εσύ στο γενικά | Νύχτες δίχως όνομα νύχτες χωρίς σκοπό | χαμένοι από χέρι χαμένοι και οι δυο | ανόητες αγάπες ανόητα φιλιά | Λόγια, λόγια, λόγια, λόγια ψεύτικα

10. Τζιν, τζιν, τζιν Τραγούδι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Τζιν, τζιν, τζιν, τζιν, τζιν, τζιν | Πως του πάν' καλέ τα τζιν | Πως του πάν' τα τζιν, τζιν, τζιν, τζιν | Πως του πάν' τα τζιν | Μπλε, μπλε, μπλε, μπλε, μπλε, μπλε | Πως του πάν' καλέ τα μπλε | Πως του πάν' τα μπλε, μπλε, μπλε, μπλε | Πως του πάν' τα μπλε | Πως του πάν' τα μπλε, τα μοβ, τα θαλασσιά | Πως του πάν', Πως του πάν', Πως του πάν' | Φαν, φαν, φαν, φαν, φαν, φαν | Πως του πάνε τα μπουφάν | Κοίτα πως του πάν', φαν, φαν, φαν | Κοίτα πως του πάν' | Νου, νου, νου, νου, νου, νου | Βρε τι κάνει το Νουνού | Μπράβο σου Νουνού, νου, νου, νου | Μπράβο σου Νουνού | Λα, λα, λα, λα, λα, λα | Το κορίτσι μου γελά | Δες το που γελά, λα, λα, λα | Δες το που γελά | Δες το πώς γελά και πως μοσχοβολά | Το κορίτσι μου αξίζει πολλά | Πω, πω, πω, πω, πω, πω | Θεέ μου πόσο τ' αγαπώ | Πόσο τ' αγαπώ πω, πω, πω | Πόσο τ' αγαπώ

11. Σπασμένα τριαντάφυλλα Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Σιμόπουλος
Κάποτε ήμουνα παιδί | και σε αγάπησα πολύ | Μα έγινε η αγάπη μου | κλωνάρια μαδημένα | Σπασμένα τριαντάφυλλα | στο χώμα πεταμένα | Το περιβόλι της καρδιάς | το ‘καψες όπως ο βοριάς | τα όνειρα μου πέσανε | βαριά τραυματισμένα | Σπασμένα τριαντάφυλλα | στο χώμα πεταμένα | Οι αναμνήσεις στο μυαλό | χορό αρχίσανε τρελό | τα περασμένα μου ‘πανε | πως είναι πια για μένα | Σπασμένα τριαντάφυλλα | στο χώμα πεταμένα

12. Σε βρήκα στη Μονεμβασιά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Σε βρήκα στη Μονεμβασιά | να περπατάς μ' αρματωσιά | και στο λαιμό μαντήλι | Να 'χεις την ώχρα του καιρού | και το γαλάζιο του νερού | στα πεθαμένα χείλη | Τώρα κοιμάσαι στ' ανοικτά | του πέλαγου με σταυρωτά | τ' Ανάπλι και τη Μάνη | Αχ αδελφέ της ποταμιάς | του κόσμου και της ερημιάς | παιδί του Μακρυγιάννη | Φουσάτα πάνε στο Νοτιά | μα εσύ φουντώνεις τη φωτιά | στη μέση του Γενάρη | Κι από την Ύδρα ως τη Χιό | σε κυνηγάνε σαν στοιχειό | φονιάδες και κουρσάροι | Μα εσύ κοιμάσαι στ' ανοικτά | του πέλαγου με σταυρωτά | τ' Ανάπλι και τη Μάνη | Αχ αδελφέ της ποταμιάς | του κόσμου και της ερημιάς | παιδί του 
Μακρυγιάννη

13. Χάρτινες καρδιές Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Αν βρήκες κι εσύ καρδιά από χαρτί, μην κλαις, | οι σκάρτες καρδιές αφήνουν πληγές βαθιές. | Για μέτρα σωστά γιατί έχεις μπροστά γκρεμό, | αυτά που περνάς τα πέρασα πριν κι εγώ. | Οι χάρτινες καρδιές είναι πολλές, | ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις | ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις | και δεν γυρνάς ξανά σ' αυτές. | Σε νιώθω, πονάς, μα πια μη μιλάς γι' αυτό, | αυτά που περνάς τα πέρασα πριν κι εγώ. | Οι χάρτινες καρδιές είναι πολλές, | ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις | ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις | και δεν γυρνάς ξανά σ' αυτές.

14. Τζετ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται. | Σπάζοντας το φράγμα | Του έρωτά σου και του ήχου | Επάνω μου συντρίβεσαι | Και στα μπετά του τοίχου. | Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται. | Τα μέλη μου σχεδιάγραμμα | Στο πορτατίφ και μάθε τα | Γίνεται η πτώση η τελική σου | Κάθετα. | Σπάζοντας το φράγμα | Του έρωτά σου και του ήχου | Επάνω μου συντρίβεσαι | Και στα μπετά του τοίχου. | Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που 
πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται.

15. Σ' αναζητώ Τραγούδι: Μαρία Δημητριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος

Σ' αναζητώ, | μες στο πλήθος να σε βρω, | κι αργά περπατώ, | να σ' αγγίξω δε μπορώ. | Σε φωνάζω δειλά, | πρόσωπα σβησμένα, θολά. | ποιος σωπαίνει, ποιος μιλά. | Θά 'ρθεις, σ' αναζητώ. | Σ' αναζητώ, | μες στην πόλη τριγυρνώ, | σκοτάδι πυκνό, | ντύνομαι τον ουρανό. | Γύρω πόρτες κλειστές, | ίδιες όπως χθες και προχθές, | ώρες άδειες, μόνες, φριχτές, | κι όμως σ' αναζητώ.

16. Ξαφνικά μια βραδιά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Δεν ξέρω πως ζαλίστηκα | και ποια στιγμή ορκίστηκα | να δω τα ξημερώματα | στα μάτια σου τα χρώματα, | χωρίς ανάσα να σου πω | χίλιες φορές το σ' αγαπώ. | Ξαφνικά μια βραδιά | κοίταξα, σ' ερωτεύτηκα | ξαφνικά μια βραδιά | να μ' αγκαλιάζεις σκέφτηκα. | Δεν ξέρω τι με τρέλανε | και ξενυχτάω για σένανε, | να 'χα στα μισοσκότεινα | τα χείλη σου τα κόκκινα, | χωρίς ανάσα να σου πω | χίλιες φορές το σ' αγαπώ. | Ξαφνικά μια βραδιά | κοίταξα, σ' ερωτεύτηκα | ξαφνικά μια βραδιά | να μ' αγκαλιάζεις σκέφτηκα.

17. Γλυκά μου μάτια Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Σπύρος Χαρώνης
Να 'ξερες πόσο σε θυμάμαι | να 'ξερες πόσο σ' αγαπώ | όπου βρεθώ και όπου να 'μια | για σένα καρδιοχτυπώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | μακριά από μένα πως να χαρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | ίσως μια μέρα σας ξαναβρώ | Τόσο πολύ που μου 'χεις λείψει | κι όλο για σένα τραγουδώ | αχ,  να μπορούσα μες τη θλίψη | τα μάτια σου να ξαναβρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | μακριά από μένα πως να χαρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | ίσως μια μέρα σας ξαναβρώ

18. Θέλω κοντά σου να μείνω Τραγούδι: Τέρης Χρυσός & Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Δε ζω χωρίς εσένα ούτε λεπτό | Αγάπη μου της μοίρας ήταν γραφτό. | Θέλω κοντά σου να μείνω | Θέλω σκιά σου να γίνω | Κάθε πληγή ν' απαλύνω | Που σε πονά... | Τα βλέφαρά μου να κλείνω | Να με φιλάς και να σβήνω | Θέλω κοντά σου να μείνω | Παντοτινά...! | Σε νιώθω, σε λατρεύω και σε ποθώ | Κι αν κάποτε σε χάσω θα τρελαθώ. | Θέλω κοντά σου να μείνω | Θέλω σκιά σου να γίνω | Κάθε πληγή ν' απαλύνω | Που σε πονά... | Τα βλέφαρά μου να κλείνω | Να με φιλάς και να σβήνω | Θέλω κοντά σου να μείνω | Παντοτινά...!

19. Ψιλή βροχούλα έπιασε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Συννέφιασε, συννέφιασε, | συννέφιασε ο ουρανός. | Ο ουρανός συννέφιασε, | ψιλή βροχούλα έπιασε. | Ο ουρανός συννέφιασε, | ψιλή βροχούλα έπιασε. | Ξεκίνησα, ξεκίνησα, | ξεκίνησα για να σε βρω. | Για να σε βρω ξεκίνησα, | γιατί σε αποθύμησα. | Για να σε βρω ξεκίνησα, | γιατί σε αποθύμησα. | Δυνάμωσε, δυνάμωσε, | δυνάμωσε και η βροχή. | Και η βροχή δυνάμωσε, | στον δρόμο που μ’ αντάμωσε. | Και η βροχή δυνάμωσε, | στον δρόμο που μ’ αντάμωσε.

20. Κι αν σ' αγαπώ δε σ' ορίζω Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Σκέπασ' η νύχτα το πρωί | τη μοναξιά μου να μην δει | την ερημιά μου σου φέρνω | δίπλα σου γέρνω και προσκυνώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | δάκρυα ποτίζω τον ουρανό. | Πού ταξιδεύεις και γελάς | πες μου γιατί δεν μ' αγαπάς | μ' άστρα κεντώ τα μαλλιά σου | μα την καρδιά σου δεν την κρατώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | μήτε κι ελπίζω να γιατρευτώ. | Βάζω το χέρι στην καρδιά | και σου ζητώ παρηγοριά | η ερημιά που με πνίγει | μέσα μου σμίγει το στεναγμό. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | και τριγυρίζω δίχως σκοπό.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Κάπου την έχουμε πατήσει Τραγούδι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
10-5-5, 6/2+8 | 20 φορές το 15, 11+7 18 | σύνολο 16, πρέπει να 'ναι εντάξει | λες να 'χω λάθος, ας τα ξαναδώ | 10-5-5, 6/2+8 | 20 φορές το 15, 11+7 18 | σύνολο 16, μάλλον είν' εντάξει | ώρα να πέσω και να κοιμηθώ | Αν κοιμηθώ νωρίς θα σηκωθώ νωρίς | θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς | αν κοιμηθώ αργά, θα σηκωθώ αργά | κι όταν θα ψάχνω για θέση θα 'ν' αργά | Λέγαμε λοιπόν πως -5, 6/2+8 | 20 φορές το 15, 11+7 18 | 10-5, 3 παρά 5 | άστα και σπίτι, θα τα ξαναδώ | 10-5-5, 6/2+8 | 20 φορές το 15, 11+7 18 | σύνολο 16, όλα είν' εντάξει | ώρα να φάω και να κοιμηθώ | Αν κοιμηθώ νωρίς θα σηκωθώ νωρίς | θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς | αν κοιμηθώ αργά, θα σηκωθώ αργά | κι όταν θα ψάχνω για θέση θα 'ν' αργά | Έχουμε και λέμε -5, 6/2+8 | 20 φορές το 15, 11+7 18 | σύνολο 16, σίγουρα είν' εντάξει | δεν έχω λάθος μ' ας τα ξαναδώ | 10-5-5, 6/2+8 | 20 φορές το 15, 11+7 18 | κι όμως κατά βάθος κάπου υπάρχει λάθος | κάπου την έχουμε πατήσει κι οι δυο

02. Στους ανήσυχους δρόμους Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Όταν όλοι κοιμούνται σ’ αγαπώ | Όταν όλοι ξυπνάνε σε λατρεύω | Όταν όλοι σ’ αρνιούνται σε ποθώ | Όταν όλοι σε βρίζουν σε πιστεύω | Στους ανήσυχους δρόμους | Μη φοβάσαι κανένα | Τι αξία έχει ο κόσμος | Αφού έχεις εμένα | Πεζοδρόμια άγχος | και κορμιά κουρασμένα | Μη φοβάσαι κανένα | Αφού έχεις εμένα | Όταν όλοι σωπαίνουν σου μιλώ | Όταν όλοι σε διώχνουν σε κρατάω | Όταν όλοι σ’ αφήνουν σε ζητώ | Όταν όλοι σε κρίνουν σ’ αγαπάω

03. Πίνω, πίνω Τραγούδι: Αναστασία Μουτσάτσου
Μουσική: Μιχάλης Κουμπιός | Στίχοι: Γιώργος Πολυμενάκος
Από τις άδειες μέρες | ζωή σημαδεμένη | απ' τις λευκές τις νύχτες | ψυχή μου διψασμένη | Πίνω, πίνω | απ' τους χυμούς σου, φως μου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | Πίνω, πίνω | απ' τους χυμούς σου, φως μου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | Η νύχτα μπερδεμένη | στου χρόνου το κουβάρι | κι εγώ να σε ζητάω | σαν τελευταία χάρη | Πίνω, πίνω | απ' τους χυμούς σου, φως μου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | Πίνω, πίνω | απ' τους χυμούς σου, φως μου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | Η αγάπη τρεμοσβήνει | φλογίτσα στο σκοτάδι | φουντώνει και φωτίζει | με τ' ακριβό σου χάδι | Πίνω, πίνω | απ' τους χυμούς σου, φως μου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | Πίνω, πίνω | απ' τους χυμούς σου, φως μου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου | λύνω το αίνιγμα του κόσμου

04. Θάλασσες Τραγούδι: Κωνσταντίνα
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες | και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες: | Θα σ' αγαπώ με τα καλοκαίρια | με τρικυμίες και με βροχές | με μαξιλάρι τα δυο μου χέρια | θα ονειρεύεσαι ό,τι θες | Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω, απόψε να μεθύσω | Τα καλοκαίρια πες μου πώς μπορώ | Μονάχη μου να ζήσω | Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω απόψε να μεθύσω | σε μονοπάτι αδιάβατο θα βγω, | θα βγω να σε ζητήσω | Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες | και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες: | Θα σ' αγαπώ, μη μου συννεφιάζεις | σαν αμαρτία και σαν γιορτή | Μάθε στα μάτια μου να διαβάζεις | Όσα με λόγια δε σου 'χω πει

05. Φωτοβολίδα Τραγούδι: Ορφέας Περίδης & Μελίνα Κανά
Μουσική: Ορφέας Περίδης | Στίχοι: Ορφέας Περίδης
Μια φωτοβολίδα μες στη νύχτα σκάει | κι η καρδιά μου σπάει μες στο φως σε είδα | Γίναν τα κομμάτια μια καινούργια γη | μες στην αλλαγή βλέπω μ' άλλα μάτια | Γίναν τα κομμάτια μια καινούργια αρχή | μεσ' την αλλαγή βλέπω μ' άλλα μάτια | Όλα είναι ίδια αν δε τ' αγαπάς | όλα μένουν ίδια άμα δε τα πας | Κι όλα αυτά που είναι γίνονται ξανά | μέσα απ' τη δικιά σου τη ματιά | μέσα απ' τη δικιά σου τη ματιά | Μια φωτογραφία κομματάκια δυο | έχω να σε δω χρόνια αστεία, αστεία | Πιάνω την κολλάω σε ξανακοιτώ | πιο όμορφη θαρρώ δείχνεις μου όσο πάω | Όλα είναι ίδια αν δε τ' αγαπάς | όλα μένουν ίδια άμα δε τα πας | Κι όλα αυτά που είναι γίνονται ξανά | μέσα απ' τη δικιά σου τη ματιά | μέσα απ' τη δικιά σου τη ματιά | Στην καρδιά σου καίει μια μικρή φωτιά | κι από τη ματιά ένα φως που ρέει | Σα φωτοβολίδα μες στη νύχτα σκάει | κι ας ξαναγυρνάει πίσω η σελίδα | Σα φωτοβολίδα μες στη νύχτα σκάει | κι ας ξαναγυρνάει πίσω η σελίδα | Όλα είναι ίδια αν δε τ' αγαπάς | όλα μένουν ίδια άμα δε τα πας | Κι όλα αυτά που είναι γίνονται ξανά | μέσα απ' τη δικιά σου τη ματιά | μέσα απ' τη δικιά σου τη ματιά

06. Στάλσιμο Τραγούδι: Φωτεινή Δάρρα
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Διονύσης Καψάλης
Ποιο τραγούδι, πικρός αδερφός | στη μικρή θα σε φέρει πατρίδα | Γαλανή μου ελπίδα και φως | πάνε χρόνια και ακόμη δε σ' είδα | Ποιο πουλί, ποιο καλό περιστέρι | ποια λευκά με το κύμα φτερά | ποιο να στείλω της νύχτας αστέρι | να χωρίσει τα μαύρα νερά | Ήσουν φως στο κορμί μου, πορφύρα | ήσουν άνεμος κι έγινες μοίρα | Ποιος σκοπός θα σε φέρει κρυφός | ποιο τραγούδι, νεκρός αδερφός | Ποιο καράβι και μαύρος καπνός | κι ανοιχτές του βυθού ανεμώνες | Ποιος σε κλείνει βαρύς ουρανός | και ποιοι μάγοι σε πήραν χειμώνες | Και ποια χρώματα, ποιο σιντριβάνι | την παλιά μου ανοίγουν πληγή | Ποια πηγή όταν θα 'χω πεθάνει | θα σου δώσει νερό σ' άλλη γη | Ήσουν φως στο κορμί μου, πορφύρα | ήσουν άνεμος κι έγινες μοίρα | Ποια φωνή θα με βγάλει στο φως | ποιο τραγούδι, νεκρός αδερφός

07. Αν είσαι… Τραγούδι: Κώστας Καράλης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Νίκος Καρύδης
Αν είσαι μια μικρή παραπονεμένη πέτρα | σε μια ερημιά | αν είσαι ένα μοναχικό κυκλάμινο | στο βουνό | αν είσαι ένα ξεχασμένο άστρο | στον ουρανό | πού θες να το ξέρω; | Αν είσαι μια βραδινή βροχή | στη θάλασσα | αν είσαι ένας βαπορίσιος καπνός | στο πέλαγος | αν είσαι ένα παλιό εικόνισμα | σε μια εκκλησιά | πού θες να το ξέρω; | Αν είσαι ένα αγκάθι | στην καρδιά μου | εγώ που σ' αγαπώ | πώς θες να το ξέρω;

08. Κάθε νύχτα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Κάθε νύχτα σε θυμάμαι πιο πολύ | με την πίκρα τη ζωή μου ζωγραφίζω, | στην εικόνα του μυαλού μου τη θολή | τη σκιά σου φευγαλέα ξεχωρίζω, | κάθε νύχτα σε θυμάμαι πιο πολύ | και στο όνειρο γελώ τη μοναξιά μου, | δεν ξεχνάω το στερνό σου το φιλί | είμαι μόνη κι είσαι πάλι μακριά μου. | Τέτοιες ώρες, | τέτοιες ώρες η καρδιά μου σε φωνάζει, | και ακούω της σιωπής σου την ηχώ, | τέτοιες ώρες, | τέτοιες ώρες η αγάπη με τρομάζει, | δεν θα έρθεις μα εγώ θα σ' αγαπώ. | Κάθε νύχτα σε θυμάμαι πιο πολύ | και για σένα την καρδιά μου ξανανοίγω, | όμως γίνετ' η αγάπη απειλή | κι όσα θέλω να σου πω βαθιά τα πνίγω, | κάθε νύχτα σε θυμάμαι πιο πολύ | και στο όνειρο γελώ τη μοναξιά μου, | δεν ξεχνάω το στερνό σου το φιλί | είμαι μόνη κι είσαι πάλι μακριά μου. | Τέτοιες ώρες, | τέτοιες ώρες η καρδιά μου σε φωνάζει, | και ακούω της σιωπής σου την ηχώ, | τέτοιες ώρες, | τέτοιες ώρες η αγάπη με τρομάζει, | δεν θα έρθεις μα εγώ θα σ' αγαπώ, | δεν θα έρθεις μα εγώ θα σ' αγαπώ.

09. Τι 'ναι αυτό που μας ενώνει Τραγούδι: Μπάμπης Στόκας
Μουσική: Sasa Dragic | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Θα 'θελα μια νύχτα στ' ανέμου το νησί | να 'βρισκα της μοίρας το ψεύτικο κρασί | εκείνο που σε βγάζει απ' την παγωνιά | να το πιω και να φύγω μακριά | Για να σε βρω στης Σμύρνης την άσβεστη φωτιά | να μου φανερώνεις του Αιγαίου τα μυστικά | να μου τραγουδήσεις πράγματα γνωστά | και να νιώθω πως σε ξέρω από παλιά | Τι 'ναι αυτό που μας ενώνει | μας χωρίζει μας πληγώνει | είναι ο χρόνος που τελειώνει | και ξανά μένουμε μόνοι

10. Να βάλω τα μεταξωτά Τραγούδι: Ελένη Πέτα
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας | Στίχοι: Γιάννης Τσατσόπουλος
Μέρες βαριές χοντρές ψιχάλες | πάνω σε χάπια και μπουκάλες | δε θα γυρέψω νοσηλεία | στα σινεμά και στα βιβλία | Πάω ν' αδειάσω το τασάκι | κι αυτό το σκούρο σου σακάκι | θα το πετάξω απ' το μπαλκόνι | να βρει κανέναν που κρυώνει κι εγώ... | Να βάλω τα μεταξωτά και να φυσάει | στα εργοστάσια μπροστά και στα σκουπίδια πλάι | να μπερδευτώ με τους εργάτες | να πω τον πόνο μου στις γάτες | και στη φουφού του καστανά | στάχτη να γίνεις σατανά | Έχει ψυχρούλα και μ' αρέσει | κι αν δε μου πάει θα σπάσω μέση | η αγάπη πάει με μπαστούνι | κι εγώ με γκάζια στο τακούνι | Το άσθμα μου κι ο βρυχηθμός μου | στα ραδιόφωνα του κόσμου | με τρύπια βάρκα και ναυτία | βγαίνω λοιπόν στην πειρατεία κι εγώ... | Να βάλω τα μεταξωτά και να φυσάει | στα εργοστάσια μπροστά και στα σκουπίδια πλάι | να μπερδευτώ με τους εργάτες | να πω τον πόνο μου στις γάτες | και στη φουφού του καστανά | στάχτη να γίνεις σατανά

11. Αεροπλάνα Τραγούδι: Γιώργος Δημητριάδης & Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Πήρα το χαρτί ντύθηκα στα μπλε | πέρασα την πύλη | σε τόπο μακρινό με τον άνεμο | φίλο κι αδερφό | Άννα δεν ήμουνα εγώ γι' αεροπλάνα | Ώρες στη σκοπιά τσιγάρο στα κλεφτά σκουπίδια μαγειρεία | μα κάτω απ' την πλαγιά ο δρόμος φωτεινός μου δείχνει την πορεία | Άννα δεν ήμουνα εγώ γι' αεροπλάνα | Το παιχνίδι αυτό θέατρο σωστό | και γνωστοί οι ρόλοι | βγάζω τη στολή και το κράνος μου | φεύγω για την πόλη | Άννα δεν ήμουνα εγώ γι' αεροπλάνα

12. Η μοδιστρούλα Τραγούδι: Μαρία Φαραντούρη
Μουσική: Νίκος Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Νίκος Χατζηαποστόλου
Οι τσαχπίνικες ματιές σου μοδιστράκι | με κρεμάσαν στο λαιμό σου χαϊμαλί, | το φρου, φρου του φουστανιού και το γοβάκι, | μου ραΐσαν την καρδιά μου σαν γυαλί. | Αχ! μοδιστρούλα μου ναζιάρα και σκερτσόζα | με τη βελόνα την καρδιά μου πώς τρυπάς, | όταν περνάς από μπροστά μου όλο πόζα | το τακουνάκι σου με χάρη το χτυπάς. | Το τικ, τακ της μηχανής σαν την καρδιά μου | σου το λέει μ' έχεις κάνει παλαβό | και περνάω ξαγρυπνώντας τη βραδιά μου | με παράπονο το δρόμο μου τραβώ.

13. Τα σμυρναίικα τραγούδια Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Το καθρεφτάκι σου παλιό | και πίσω απ' τη θαμπάδα | η Σμύρνη με το Κορδελιό | και η παλιά Ελλάδα | Μουτζουρωμένο το γυαλί | μα πίσω απ' τους καπνούς του | βλέπει ο Θεός το Αϊβαλί | και σταματάει ο νους του | Τα σμυρναίικα τραγούδια | ποιος σου τα 'μαθε | να τα λες και να δακρύζεις | της καρδιάς μου ανθέ | Το καθρεφτάκι σου παλιό | και το μυαλό χαμένο | σε ποιο τα ήπιες καπηλειό | και βγήκες μεθυσμένο | Μουτζουρωμένο το γυαλί | μα πίσω απ' τους καπνούς του | βλέπει ο Θεός το Αϊβαλί | και σταματάει ο νους του | Τα σμυρναίικα τραγούδια | ποιος σου τα 'μαθε | να τα λες και να δακρύζεις | της καρδιάς μου ανθέ

14. Κλείσε τα μάτια σου Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου | Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Σαν μοναχός χωρίς το ράσο, | σαν προσφυγάκι δίχως πάσο. | Έτσι κι εγώ το δρόμο έχασα κι αργούσα | γιατί χωρίς, χωρίς ελπίδα αγαπούσα... | Κλείσε τα μάτια σου | να φύγω να χαθώ. | Γι΄ αυτά τα μάτια σου | θα ξαναρθώ. | Γι΄ αυτά τα μάτια σου | πεθαίνω, ξεψυχώ | κλείσε τα μάτια σου | ν΄ αναστηθώ. | Σαν την αυγή μετά τη νύχτα, | σαν το φιλί μετά την πίκρα. | Έτσι κι εσύ ήρθες στη μαύρη μοναξιά μου | φωτιά να βάλεις στα όνειρά μου. | Κλείσε τα μάτια σου | να φύγω να χαθώ, | γι΄ αυτά τα μάτια σου | θα ξαναρθώ. | Γι΄ αυτά τα μάτια σου | πεθαίνω, ξεψυχώ | κλείσε τα μάτια σου | ν΄ αναστηθώ.

15. Χαράματα η ώρα τρεις Τραγούδι: Τρίφωνο
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Χαράματα η ώρα τρεις | θα ΄ρθω να σε ξυπνήσω | κρυφά από τη μάνα σου να σε χαρώ | να βγεις να σου μιλήσω | Δε θα μας δει άλλος κανείς | μόνο το φεγγαράκι | έβγα στο παραθύρι σου να σε χαρώ | και δως μου ένα φιλάκι | Την μυστική αγάπη μας | κρυφά να την κρατήσεις | χίλια που να σου τάξουνε να σε χαρώ | να μην την μαρτυρήσεις

16. Μικρή και τριανταφυλλένια Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Χρήστος Γκάρτζος | Στίχοι: Pablo Neruda & Λευτέρης Παπαδόπουλος
Είσαι μικρή και τριανταφυλλένια | μικρή τριανταφυλλένια | κι άλλες φορές, μικρούλα και γυμνή | νομίζω πως χωράς μες στην παλάμη μου | που έτσι δα να κάνω, | σε σφίγγω και σε φέρνω | μπροστά στο στόμα μου. | Είσαι μικρή και τριανταφυλλένια | μικρή τριανταφυλλένια. | Του έρωτά σου η ορμή | μοιάζει πελάγου κύμα. | Τα μάτια σου πλατύτερα απ’ τον ουρανό | που μόλις τα μετράω | και σκύβω μες στο στόμα σου | τη γη για να φιλήσω. | Είσαι μικρή και τριανταφυλλένια | μικρή τριανταφυλλένια.

17. Φίλε μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Σάσα Μανέτα
Έφυγε εκείνη που αγαπώ | και τώρα στην ζωή μου τι μου μένει | ποια θα φωνάζω τώρα πια | αγαπημένη | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά | Έφυγε εκείνη που αγαπώ | κουβάρι στο μυαλό μου οι εικόνες | και οι στιγμές του χωρισμού | γίναν αιώνες | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά 
λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά

18. Θυμήσου τον Σεπτέμβρη Τραγούδι: Γιοβάννα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Το χέρι δως μου, δως μου την καρδιά σου | και πάμε, αν θέλεις, ως τον ουρανό. | Τραγούδι του Σεπτέμβρη είν' η ματιά σου, | αυτά τα μάτια πόσο τ' αγαπώ. | Κι αν σκόρπισαν τα φύλλα με τ' αγέρι, | τον δρόμο κι αν τον σκέπασ' η βροχή, | για μας είν' ο Σεπτέμβρης καλοκαίρι, | η αγάπη σου φωτίζει όλη τη γη. | Στα χέρια μου έλα τώρα και κοιμήσου | κι εγώ τις νύχτες θα σου τραγουδώ. | Κι αν κάποτε χωρίσουμε θυμήσου: | Σεπτέμβρη σου 'χα πει πως σ' αγαπώ.

19. Άστα τα μαλλάκια σου Τραγούδι: Λήδα
Μουσική: Μ. Σουγιούλ | Στίχοι: Χρ. Γιαννακόπουλος & Αλ. Σακελλάριος
Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Τώρα που τα νιάτα σου είν' ολανθισμένα | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | Τη γαλάζια θάλασσα κοίτα την πλατιά | κι άστα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα 'ρθει καλοκαίρι | κι ύστερα φθινόπωρο θα 'ρθει σκυθρωπό | Στον τρελό τον ώμο σου σ' άπλωνα το χέρι | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα 'ρθει καλοκαίρι | Θα σου πουν χίλιες φορές χίλια σ' αγαπώ | κι ύστερα φθινόπωρο θα 'ρθει σκυθρωπό | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Θα 'ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | που δεν θα 'χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Θα 'χεις τότε τα μαλλιά καλοχτενισμένα | Θα 'ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | Που θα σβήσει η λάμψη αυτή που 'χεις στη ματιά | και δεν θα 'χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά

20. Χθες το βράδυ Τραγούδι: Μαργαρίτα Ζορμπαλά
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Δημήτρης Γιαννουκάκης
Χθες το βράδυ | ονειρεύτηκα πως ήσουνα κοντά μου | και ζωντάνεψες ξανά τον έρωτά μου | Χθες το βράδυ | Με φιλούσες | και στο πρόσωπό μου πέφταν τα μαλλιά σου | κι όπως μ' έσφιγγες θερμά στην αγκαλιά σου | μου μιλούσες | Τραγουδούσε στ' αυτιά μου | η γλυκιά σου η φωνή | κι ήταν σαν ζωντανή | Χθες το βράδυ | Κι από τότε | δεν μπορώ ούτε στιγμή να ησυχάσω | ούτε τ'όνειρο εκείνο να ξεχάσω | από τότε | Εκείνο τ'όνειρο στ' ορκίζομαι παιδί μου | κάθε μου σκέψη αναστατώθηκε ξανά | και δεν ορίζω πια τη ζωή μου | η ανάμνησή σου μονάχα με κυβερνά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης