Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013

Χρυσές παραγγελιές



















Ο πρώτος δίσκος

01. Αποκοιμήθηκα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Ξεφυλλίζοντας απόψε τα όνειρά μου | να περάσει όπως, όπως η βραδιά μου | στη δική σου τη σελίδα εσταμάτησα | και θυμήθηκα για σένανε πως δάκρυσα. | Μα δεν θυμήθηκα το χρώμα των ματιών σου | ούτε τον ήχο της φωνής σου δεν θυμήθηκα. | Και προσπαθώντας κάτι για να θυμηθώ | αποκοιμήθηκα. | Αν σ' αγάπησα απόψε δεν θυμάμαι | και αλήθεια σου το λέω, δεν λυπάμαι. | Κάποιο δάκρυ μου αν κύλησε για σένανε | πες πως ήταν κάποιο δάκρυ για κανένανε.

02. Στα βράχια της Πειραϊκής  Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στα βράχια της Πειραϊκής | κοιμάται ο Στέλιος ο μπεκρής | Κοιμάται κι ονειρεύεται | πως την αυγή παντρεύεται | Παντρεύεται με την μικρή | που τον κατάντησε μπεκρή | Στα βράχια της Πειραϊκής | ξυπνάει ο Στέλιος ο μπεκρής | Ξυπνάει κι είναι μόνος του | κι είναι βαρύς ο πόνος του | Κι όπως θυμάται τη μικρή | η μοναξιά του είναι πικρή | Στα βράχια της Πειραϊκής | κλαίει ο Στέλιος ο μπεκρής | Πονάει για την μοίρα του | και για τον χαρακτήρα του | Και για την άπιστη μικρή | που τον κατάντησε μπεκρή

03. Αν κάνω άτακτη ζωή  Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Αν κάνω άτακτη ζωή | δεν θα σε βάλω για κριτή, | γιατί δεν έχεις | το δικαίωμα αυτό. | Ήμουν στην άκρη του γκρεμού | μα συ ξενύχταγες αλλού | όταν ζητούσα | κάποιο χέρι να πιαστώ. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός. | Πάψε να με κατηγορείς, | για ‘μένα άξιος κριτής | είναι μονάχα ο Θεός. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός. | Πέρασε βλέπεις ο καιρός | που ΄σουν ο άντρας ο σκληρός | και με ξεχνούσες | πότε εδώ και πότε εκεί. | Έκανα πέτρα την καρδιά | μα όπου βρεθώ | κτίζω φωλιά | κι αυτό το λες | πως είναι άτακτη ζωή. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός. | Πάψε να με κατηγορείς, | για ‘μένα άξιος κριτής | είναι μονάχα ο Θεός. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός.

04. Γεννήθηκα για να πονώ  Τραγούδι: Μαρίκα Νίνου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γεννήθηκα για να πονώ | και για να τυραννιέμαι | την ώρα που σε γνώρισα | βαριά την καταριέμαι | Με πλήγωσες και δεν ξεχνώ | που τόσο έχω κλάψει | να γίνει η κατάρα μου | φωτιά και να σε κάψει | Κι αν τώρα κάνω μια ζωή | που πάντα τη μισούσα | για όλα εσύ ευθύνεσαι | που τόσο αγαπούσα | Με πλήγωσες και δεν ξεχνώ | που τόσο έχω κλάψει | να γίνει η κατάρα μου | φωτιά και να σε κάψει | Θα το φωνάξω σαν τρελή | ο κόσμος να το μάθει | τα βάσανα που τράβηξα | για σένα τα ‘χω πάθει | Με πλήγωσες και δεν ξεχνώ | που τόσο έχω κλάψει | να γίνει η κατάρα μου | φωτιά και να σε κάψει

05. Αλήτη μ’ είπες μια βραδιά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Αλήτη μ' είπες μια βραδιά | χωρίς καμιά αιτία | μα του αλήτη η καρδιά | δε σου κρατάει κακία | Θα 'ρθει καιρός όμως μικρή | να το μετανοήσεις | για του αλήτη την καρδιά | θα κλάψεις θα δακρύσεις | Αλήτη μ' είπες μα εγώ | χωρίς να σε μισήσω | γελώ ακόμα κι ας πονώ | για να μη σε λυπήσω

06. Στο κουτούκι του γιαβρί Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Φτάσανε πικρά χαμπέρια | στο κουτούκι του γιαβρί | και σταυρώσαμε τα χέρια | και είπαμε άλλο μην μας βρει | χάρε μπαμπέση σταυρωτή | γιατί μας το 'κανες γιατί | πήρες απ την παρέα μας | το ποιο καλό παιδί | βγήκαμε βουβοί στο δρόμο | με τα μάτια καταγής | ποιος θα βάλει ένα νόμο | να μην φεύγουμε νωρίς | χάρε μπαμπέση σταυρωτή | γιατί μας το 'κανες γιατί | πήρες απ την παρέα μας το πιο καλό παιδί

07. Εγώ δεν ήμουνα αλήτης Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Χωρίς φτερά μες στη ζωή | απ' το μηδέν ξεκίνησα | εγώ την πίκρα, τον καημό | στο στόμα σου τα φίλησα. | Εγώ δεν ήμουνα αλήτης | αλήτη μ' έκανες εσύ | εγώ δεν ήμουνα ξενύχτης | δεν ήμουνα κακό παιδί. | Εγώ δεν ήμουνα αλήτης | αλήτη μ' έκανες εσύ | εγώ δεν ήμουνα ξενύχτης | ήμουνα καλό παιδί. | Μες στης ζωής τη μοναξιά | για την αγάπη έψαξα | εγώ δεν λύγισα ποτέ | όμως για σένα έκλαψα.

08. Μια ζωή πληρώνω Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μια ζωή πληρώνω | αμαρτίες αλλονών | τέρμα ως εδώ | άλλο δεν μπορώ | Από σήμερα παλιόπαιδο θα γίνω | και θα αλλάξω χαρακτήρα και ζωή | σημασία δε θα δίνω | θα ‘χω την πόρτα μου κλειστή | Μια ζωή πληρώνω | αμαρτίες αλλονών | τέρμα ως εδώ | άλλο δεν μπορώ | Από σήμερα εμένα θα προσέχω | θα κοιτάζω τη δική μου τη ζωή | να πληρώνω δεν αντέχω | έχει τραβήξει το σκοινί

09. Ας ήτανε ο πόνος ένα τσιγάρο δρόμος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Αυτή δεν λέγεται ζωή, | αγάπη να ’σαι μια στιγμή | και πίκρα να ’σαι χρόνος. | Κοντά σου γίναν οι καημοί | ατέλειωτη διαδρομή, | ατέλειωτος κι ο πόνος. | Ας ήτανε ο πόνος | ένα τσιγάρο δρόμος | για να τον περπατήσω, | και φτάνοντας στο τέρμα | αφού είσαι ένα ψέμα | για πάντα να σε σβήσω. | Ας ήτανε ο πόνος | ένα τσιγάρο δρόμος. | Αυτή δεν λέγεται ζωή, | εσύ κατάντησες πληγή | που δεν την κλείνει ο χρόνος. | Κοντά σου γίναν οι καημοί | ατέλειωτη διαδρομή, | ατέλειωτος κι ο πόνος.

10. Ο παλιατζής Τραγούδι: Δημήτρης Τσερκέζος
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αυτό το σπίτι που το βλέπεις σκοτεινό | τον παλιατζή απόψε νά ’ρθει περιμένει | για να μαζέψει ακόμα ό,τι μένει | από μια αγάπη που χτυπήθηκε σκληρά | από του μαύρου χωρισμού τη συμφορά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | Πάρ’ το τσουβάλι κι έλα μέσα, παλιατζή | έχω ενθύμια πολλά να το γεμίσεις | Μάζεψε όλες τις σκληρές μου αναμνήσεις | δεν έχω δύναμη να βλέπω τα παλιά | που μου θυμίζουν μια χαμένη αγκαλιά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή

11. Μια καρδιά για σένανε Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Μαραμένη πίκρα φάνηκε | στα βλέφαρά σου επάνω | άσε να την γλυκάνω | χαρά να ξαναβγεί | Το χαμόγελο που σου 'κλεψε | εγώ θα το προκάνω | σαν ήλιο να το κάνω | στα χείλη σου να βγει | Μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν' την ό,τι θες, είναι για σένανε | μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν' την ό,τι θες, είναι για σένανε | Τόση πίκρα δεν την άντεξες | και λύθηκες στο κλάμα, | το πρώτο ωραίο πράγμα | μετά τη συμφορά | Την καρδιά σου που την ράγισε | αγάπη και μαράζι | ας πει ένα δεν πειράζει | σου φέρνω μια χαρά

12. Η διπρόσωπη  Τραγούδι: Γιώργος Ζαφείρης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

Ο δεύτερος δίσκος

01. Μη μου λέτε γι' αυτή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης & Νίκος Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη μου λέτε γι' αυτή, | πού γυρνάει και πού ζει, | θέλω να ξεχαστεί. | Η πληγή μου δε κλείνει | όσο ακούω για εκείνη. | Τα πικρά δάκρυά μου | στάζουν μεσ' στη καρδιά μου. | Δεν αξίζει γι αυτήν πια να κλαίω, | τι κι αν ζήσαμε χρόνια μαζί. | Τ' όνομά της ξανά δε το λέω | γιατί νιώθω καημό και ντροπή. | Μη μου λέτε γι' αυτή, | πού γυρνάει και πού ζει, | θέλω να ξεχαστεί. | Με τα λόγια που λέτε, | τη καρδιά μου τη καίτε. | Στις πληγές τις μεγάλες | μη μου ανοίγετε κι άλλες.

02. Σώσε με  Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σου το 'χα πει | πως αν τύχει κι εσύ να με προδώσεις | καλύτερα να με σκοτώσεις | δε θα 'θελα να ζω | Τώρα μου λες | πως η αγάπη που μου 'χες πια τελειώνει | σαν το χιόνι που λίγο, λίγο λιώνει | μα σε παρακαλώ | Σώσε με... | Δώσ' μου να πιω το δηλητήριο | θα 'ναι η ζωή μου ένα μαρτύριο | τώρα που πια δεν μ' αγαπάς | Φεύγεις κι εσύ | και δεν έχω ελπίδα πια καμία | στου έρωτα την τρικυμία | μονάχη θα χαθώ | Φύγε λοιπόν | και πίσω μην ξαναγυρίσεις | μα κάνε κάτι πριν μ' αφήσεις | για χάρη στο ζητώ | Σώσε με... | Δώσ' μου να πιω το δηλητήριο | θα 'ναι η ζωή μου ένα μαρτύριο | τώρα που πια δεν μ' αγαπάς

03. Στο άδειο μου πακέτο Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μαρί Μωραΐτη
Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες | δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες | αχ να 'σουνα τσιγάρο τελευταίο | γουλιά, γουλιά μαζί σου να τα λέω | Μα τι να πω | που 'μαι στεγνός από ψιλά και από παρέα | και σ' αγαπώ | γιατί είσαι άπιαστη σαν όλα τα ωραία | Τι να σου πω | άδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένο | το σ' αγαπώ | πάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγή | Και δεν μπορώ | να μη σε δω ούτε να μη σε περιμένω | ούτε μπορείς ν' ακολουθήσεις | τη δική μου τη φυγή | Δεν ξέρω λόγια όμορφα να δίνω | κι αν τα 'θελες σε μένα μην τα ψάξεις | εδώ που είμαι άσε με να μείνω | χωρίς να προσπαθήσεις να μ' αλλάξεις | Μα τι να πω | στο περιθώριο που ζω φυλακισμένος | το σ' αγαπώ | μοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος | Τι να σου πω...

04. Άσε με εμένα Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Ειρήνη Χρυσοβέργη
Άσε με εμένα, δεν γεννήθηκα ακόμα | Δεν είναι εύκολο να πω πως έχω ζήσει | Άσε με εμένα, είμαι μόνο ένα σώμα | Την ψυχή μου εσύ την έχεις καταργήσει | Άσε με εμένα, άσε με | Φτάνει, σου λέω, φτάνει | Καρδιά δεν έχω μέσα μου | Την έχεις πια πεθάνει | Άσε με εμένα, άσε με | Φτάνει, σου λέω, φτάνει | Καρδιά δεν έχω μέσα μου | Την έχεις πια πεθάνει | Άσε με εμένα, έχω φτάσει πια στο τέρμα | Δεν έχει δύναμη ν’ αντέξει η καρδιά μου | Άσε με εμένα, να βουλιάζω μεσ’ το ψέμα | Και να παλεύω να κολλήσω τα φτερά μου | Άσε με εμένα, άσε με | Φτάνει, σου λέω, φτάνει | Καρδιά δεν έχω μέσα μου | Την έχεις πια πεθάνει | Άσε με εμένα, άσε με | Φτάνει, σου λέω, φτάνει | Καρδιά δεν έχω μέσα μου | Την έχεις πια πεθάνει | Άσε με εμένα, άσε με | Φτάνει, σου λέω, φτάνει | Καρδιά δεν έχω μέσα μου | Την έχεις πια πεθάνει

05. Αγωνία Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Η καρδιά μου πληγωμένη | σαν καμπάνα ραγισμένη | μυστικά με βασανίζει με μανία | η ζωή πριν μας χωρίσει | προσπαθώ να βρω μια λύση | αγωνία, αγωνία | Αγωνία με λαχτάρα να σε νοιάζομαι | αγωνία δυστυχώς να σε μοιράζομαι | Με καρδιά χίλια κομμάτια | σε κοιτάζω μες στα μάτια | αν εμένα αγαπάς να το διαβάσω | μια φωτιά με τριγυρίζει | η ζωή μου δεν θ' αξίζει | αν σε χάσω, αν σε χάσω | Αγωνία με λαχτάρα να σε νοιάζομαι | αγωνία δυστυχώς να σε μοιράζομαι

06. Βαρύ φορτίο η ζωή Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάσος Κουτσοθανάσης
Βαρύ φορτίο η ζωή  | χέρι ποιος να σου δώσει | Όταν ο ένας προσπαθεί | Χωρίς αιτία κι αφορμή | Τον άλλο να σταυρώσει | Πάνω σ’ αυτήν εδώ τη γη | Που έτυχε να ‘ρθούμε | Μπορεί να είμαστε πολλοί | Μα μοναχοί μας ζούμε | Βαρύ φορτίο η ζωή  | Χαρά ποιος να σου στείλει | Σαν υποφέρεις και πονάς | Και μια βοήθεια ζητάς | Δεν ευκαιρούν οι φίλοι | Πάνω σ’ αυτήν εδώ τη γη | Που έτυχε να ‘ρθούμε | Μπορεί να είμαστε πολλοί | Μα μοναχοί μας ζούμε

07. Μυστικέ μου έρωτα Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα κρυφέ, | ό,τι τώρα ένιωσα | δεν ένιωσα ποτέ. | Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα κρυφέ. | Μια φωτιά μού καίει τα στήθια, μια φωτιά, | την αλήθεια δεν τη λέω πουθενά | και πονώ και πονώ. | Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα, σ' αγαπώ. | Σ' αγαπώ. | Μυστικέ μου έρωτα | και πάθος μου κρυφό, | μόνο που σε σκέφτομαι | πεθαίνω και ριγώ. | Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα, πονώ.

08. Αύριο σε χάνω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αύριο σε χάνω, σήμερα πονώ, | τελευταίο βράδυ είν' τ' αποψινό, | άμοιρη καρδιά πώς θα ζήσεις πια. | Στο στερνό χαιρέτημα, στο στερνό φιλί, | πάρε μου αγάπη μου κι αυτή μου τη ζωή, | κι αυτή μου τη ζωή. | Σβήνουνε τ' αστέρια απ' τον ουρανό, | σβήνει κι η ζωή μου με το χωρισμό, | άμοιρη καρδιά πώς θ' αντέξεις πια. | Στο στερνό χαιρέτημα, στο στερνό φιλί, | πάρε μου αγάπη μου κι αυτή μου τη ζωή, | κι αυτή μου τη ζωή.

09. Ιστορία μου Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Είναι γλυκό το πιοτό της αμαρτίας | ποιος είναι αυτός που δε λαχτάρησε να πιει | αυτή την γλύκα της κλεμμένης ευτυχίας | λίγο πολύ όλοι την έχουμε γευτεί | Ιστορία μου αμαρτία μου | λάθος μου μεγάλο | είσαι αρρώστια μου | μες στα στήθια μου | και πώς να σε βγάλω | Παρακαλώ πότε να έρχεται το βράδυ | πότε να έρθει εκείνη η ώρα η γνωστή | που θα φανείς όπως ο κλέφτης στο σκοτάδι | κι από την λαχτάρα η καρδιά μου θα σφιχτεί | Ιστορία μου αμαρτία μου | λάθος μου μεγάλο | είσαι αρρώστια μου | μες στα στήθη μου | και πώς να σε βγάλω

10. Άτακτη  Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Ήθελα να σ’ αντάμωνα | να σου ’λεγα καμπόσα, | κι αν δε σου γύριζα το νου | αχ... να μου ’κοβαν τη γλώσσα. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό. | Μου το ’πανε οι μάγισσες | κι όλες οι καφετζούδες, | μου το ’πε μια απ’ την Αίγυπτο | αχ... με τις φαρδιές πλεξούδες. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό. | Και τι δεν έκανα για σε | για να σε διορθώσω, | μα εσύ ’σαι τόσο άταχτη | αχ... φύγε για να γλιτώσω. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό.

11. Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια  Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

12. Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε Τραγούδι: Γιάννης Ντουνιάς
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και κάν’ τα όλα λίμπα. | Μη λογαριάζεις τίποτα | και ανοιχτά κολύμπα. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και κάν’ τα όλα λίμπα. | Στην παλιοζωή που ζούμε | να τι θα κερδίσουμε, | ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε | κι ό,τι θα γλεντήσουμε. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και ίσα το κορμί σου. | Όλα εδώ θα μείνουνε, | μονάχα αυτό θυμήσου. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και ίσα το κορμί σου. | Στην παλιοζωή που ζούμε | να τι θα κερδίσουμε, | ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε | κι ό,τι θα γλεντήσουμε. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε.

Ο τρίτος δίσκος

01. Ζηλεύω τα πουλιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γ. Γιαννόπουλος & Ν. Λουκάς
Κάθε βήμα μια παγίδα κι ένα δάκρυ, | να με θέλουν ξεχασμένο σε μιαν άκρη, | κάθε μέρα την καρδιά μου να πληγώνουν | και τα λάθη τους σε μένα να φορτώνουν. | Ζηλεύω τα πουλιά γιατί έχουνε φτερά | κι αλλάζουνε πατρίδες κάθε τόσο. | Ζηλεύω τα πουλιά, αχ να 'μουν σαν κι αυτά, | να φύγω και ελεύθερος να νιώσω. | Κάθε βήμα περιμένω κι ένα πόνο | κι αμαρτίες αλλονών εγώ πληρώνω, | κάθε μέρα ξεπουλάνε τη ζωή μου | κι όλο σφίγγουν τη θηλιά μες στην ψυχή μου.

02. Όταν συμβεί στα πέριξ Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί ρωτάτε να σας πω | αφού σας είναι πια γνωστό | όταν συμβεί στα πέριξ φωτιές να καίνε | πίνουν οι μάγκες αργιλέ | Φωτιές ανάβει στο μυαλό | ένα ζεϊμπέκικο γλυκό | αυτοί χορεύουνε κι εγώ σφυρίζω | της μαστούρας το σκοπό | Η νύχτα φέρνει την αυγή | κι ο μπαγλαμάς μου κελαηδεί | ένα κελάηδισμα το ίδιο πάντα | στης μαστούρας το σκοπό

03. Είναι κρίμα Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Είσαι γυναίκα πονηρά που αγαπάς | κι έμενα θέλεις για να μ’ έχεις πάντα θύμα. | Μη με τον πόνο μου σ’ αρέσει να γελάς, | είναι κρίμα, είναι κρίμα, είναι κρίμα. | Εκμεταλλεύεσαι που τόσο σ’ αγαπώ | και δεν μπορώ χωρίς εσέ να κάνω βήμα. | Πάντα για κέφι σου με κάνεις να πονώ, | είναι κρίμα, είναι κρίμα, είναι κρίμα. | Γι’ αυτό φοβάμαι τα όνειρά μου τα φτωχά | μην τα γκρεμίσει κάνας άλλος με το χρήμα | και θα μου μείνουν τα ξενύχτια μοναχά, | είναι κρίμα, είναι κρίμα, είναι κρίμα.

04. Του χωρισμού η ώρα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος & Δούκισσα
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Είναι μια ώρα δύσκολη | του χωρισμού η ώρα | Βαρύς ο πόνος και βουβός | σαν βουρκωμένος ουρανός | προτού ξεσπάσει η μπόρα, ω, ω, ω, ω | Είναι μια ώρα δύσκολη | του χωρισμού η ώρα | Κανείς δεν ξέρει τι να πει | τα λέει όλα η σιωπή | Είναι βαρύ και δύσκολο | να πεις στον άλλον φύγε | Στον ήλιο κι αν εχόρεψες | τόση καρδιά που ξόδεψες | τι έγινε, πού πήγε, ω, ω, ω, ω | Είναι βαρύ και δύσκολο | να πεις στον άλλον φύγε | Κανείς δεν ξέρει...

05. Ένα τραγούδι πες μου ακόμα  Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και βάψ' τον ήλιο με μαύρο χρώμα | ένα τραγούδι αγαπημένο | απ' την ψυχή σου να 'ναι βγαλμένο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου | Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και κάν' τα όλα λάσπη και χώμα | ένα τραγούδι το τελευταίο | μα θέλω να 'ναι το πιο ωραίο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου

06. Πρέπει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Ασφαλώς και δεν πρέπει να μας δούνε παρέα | Επεράσαμε ωραία λίγες ώρες μαζί | Είναι η πρώτη μας νύχτα, πρώτη και τελευταία | Ασφαλώς και δεν πρέπει να μας δούνε παρέα | Ασφαλώς και το ξέρω πως δεν είμαστε ίδια | Μοναχά στα παιχνίδια είμαστε όλοι παιδιά | Και αν εσύ το ξεχάσεις η ζωή στο θυμίζει | Και πεθαίνει η αγάπη και σωπαίνει η καρδιά | Είμαι εκείνη που είμαι και έχεις όνομα κάποιο | Σε χρυσό κόσμο σάπιο δεν χωράω να μπω | Κάνε εκείνο που πρέπει, όλα τα επιτρέπει | Το δικό σου το πρέπει ένα πρέπει θαμπό

07. Μη μου χαλάς τη νύχτα Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Κώστας Καρουσάκης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μη μου τη χαλάς τη νύχτα | Μη μου τη χαλάς | Πέσε δίπλα και κοιμήσου | Και μη μου μιλάς | Μη μου χαλάς τη νύχτα μου | Κι είμαι ξενυχτισμένος | Κι απ’ τα πολλά που μου `κανες | Μαζί σου θυμωμένος | Μη μου τη χαλάς τη νύχτα | Μη μου τη χαλάς | Πέσε δίπλα και κοιμήσου | Και μη μου μιλάς | Μη μου χαλάς τη ζάλη μου | Κι είμαι πολύ πιωμένος | Κι απ’ το κακό σου φέρσιμο | Μικρό μου θυμωμένος

08. Φεύγω για μένα Τραγούδι: Γιώργος Μαζωνάκης
Μουσική: Νίκος Τερζής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Κρατάς νύχτες και όνειρα | μόνο για σένα | ρίχνεις τα λάθη σου | όλα σε μένα | Φεύγω για μένα να νιώσω καλά | Έχω να κάνω ακόμα πολλά | Φεύγω για μένα γιατί δεν μπορώ | να σ' αγαπώ | Φεύγω για μένα να νιώσω καλά | Έχω να κάνω ακόμα πολλά | Φεύγω για μένα προτού τρελαθώ | θέλω να ζω | Περνάς πάντα σαν άνεμος | απ' τη ζωή μου | σκόνη ο έρωτας | μες την ψυχή μου

09. Τι να κάνω εκεί Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Φώντας Θεοδώρου
Τι θέλεις πάλι, κι όπου πάω σα σκιά με κυνηγάς | Τι θέλεις πάλι, σε λάθος δρόμο να γυρίσω μου ζητάς | Τι θέλεις πάλι, και η αγάπη μου σου λείπει ξαφνικά | πίκρα μεγάλη είσαι για μένα και δε θα με δεις ξανά | Τι να κάνω εκεί, εκεί με πονάς, εκεί με πληγώνεις | εκεί την καρδιά μου αργά τη σκοτώνεις | Τι να κάνω εκεί, εκεί δε μπορώ, εκεί υποφέρω | εκεί η αγάπη πως είναι δε ξέρω | Τι να κάνω εκεί, της καρδιάς φυλακή | Τι θέλεις πάλι, κι όλο ψάχνεις αφορμές για να με δεις | σε έχω βγάλει, απ' το μυαλό μου τώρα ότι και να λες | Τι θέλεις πάλι και δε μ' αφήνεις να ξεχάσω, να σωθώ | άσε με τώρα, για μας τα πάντα τελειώσανε εδώ

10. Ήσουν μεγάλος σταθμός Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Κι όμως δεν ήσουν καημός | Μπορεί να ξεχνούσα | Μόλις θα’ ρχόταν πρωί | Κι άλλα χείλη φιλούσα | Κι όμως δεν ήσουν εσύ | Μια απλή ιστορία | Δεν ήσουν μόνο κρασί | Να μεθύσω να πιω. | Ήσουν μεγάλος σταθμός | Στη ζωή μου | Στην κάθε μου στιγμή | Και θα ‘σαι πάντα | Η πρώτη γυναίκα | Και η παντοτινή | Χίλιες αγάπες | Μπορεί να γνωρίσω | Μα πάντα θα σε βρω | Σε ξένα μάτια | Σε χέρια π’ αγγίζω | Σε χείλη που φιλώ | Ήσουν μεγάλος σταθμός | Στη ζωή μου | Στην κάθε μου στιγμή | Και θα ‘σαι πάντα | Η πρώτη γυναίκα | Και η παντοτινή | Κι όμως δεν είναι στιγμή | Που να μη σε ζητήσω | Να μη πιστεύω όσο ζω | Πως θα ‘ρθεις πάλι πίσω | Όσο υπάρχεις εσύ | Τόσο εγώ θ’ αναπνέω | Δεν ήσουν μόνο κρασί | Να μεθύσω να πιω. | Ήσουν μεγάλος σταθμός | Στη ζωή μου | Στην κάθε μου στιγμή | Και θα ‘σαι πάντα | Η πρώτη γυναίκα | Και η παντοτινή | Χίλιες αγάπες | Μπορεί να γνωρίσω | Μα πάντα θα σε βρω | Σε ξένα μάτια | Σε χέρια π’ αγγίζω | Σε χείλη που φιλώ | Ήσουν μεγάλος σταθμός | Στη ζωή μου | Στην κάθε μου στιγμή | Και θα ‘σαι πάντα | Η πρώτη γυναίκα | Και η παντοτινή | Και θα ‘σαι πάντα | Η πρώτη γυναίκα | Και η παντοτινή

11. Όλα τα 'δωσα για σένα Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Ήμουν κάποτε για σένα | μια ατέλειωτη αγάπη | μια σανίδα σωτηρίας | στις ελπίδες σου φτερά | Ήμουν κάποτε για σένα | το νερό μες στο ποτήρι | το ατέλειωτο χατίρι | και η μεγάλη σου χαρά | Όλα τα ‘δωσα για σένα | τίποτα δεν κράτησα | γιατί εσένα στη ζωή μου | μόνο εσένα αγάπησα | Ήμουν κάποτε για σένα | το μεγάλο όνειρό σου | η καρδιά και το μυαλό σου | και ο πρώτος σου σταθμός | Ήμουν κάποτε για σένα | ουρανός στην κάμαρά σου | τώρα βλέπω ότι ήμουν | μόνο ένας αριθμός | Όλα τα ‘δωσα για σένα | τίποτα δεν κράτησα | γιατί εσένα στη ζωή μου | μόνο εσένα αγάπησα

12. Γεγονός Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Τι καλό από σένα είδα; Tι καλό; | όχι πες μου σε παρακαλώ, | αν υπάρχει άλλο πιο κακό μεγάλο | από το να παίζεις δυο ταμπλό. | Γεγονός, γεγονός, είναι πια γεγονός | πως τελειώνει απόψε ο δικός μας δεσμός | από μπρος το ρέμα και από πίσω γκρεμός | τελειωμένο γεγονός | από μπρος το ρέμα και από πίσω γκρεμός | τελειωμένο γεγονός. | Τι κακό σου 'χω κάνει; Πες μου τι κακό; | Και αν το βρίσκεις τώρα λογικό, | για δυο μάτια ξένα να ξεχνάς εμένα | τι κακό σου έκανα εγώ; | Γεγονός, γεγονός είναι πια γεγονός | πως τελειώνει απόψε ο δικός μας δεσμός | από μπρος το ρέμα και από πίσω γκρεμός | τελειωμένο γεγονός | από μπρος το ρέμα και από πίσω γκρεμός | τελειωμένο γεγονός.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Επειδή τ' άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω | κι επειδή τα λόγια μου μετράω | λες πως δε σε αγαπάω. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Μη ζητάς με όρκους και υποσχέσεις | στο πλευρό σου να με δέσεις | και μη θες σε κάθε μου κουβέντα | να σου κάνω κομπλιμέντα. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Επειδή τ' άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω.

02. Δεν ήσουν κύριος Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Στου χωρισμού το σταυροδρόμι το μεγάλο | πάρε ένα δρόμο και θα πάρω εγώ τον άλλο, | και μην ξεχάσεις πως σ’ αυτή την ιστορία | ήμουν κυρία, ήμουν κυρία. | Στο χωρισμό μας φταις εσύ | που ’χες νερώσει το κρασί | και μου ’χες κάνει τη ζωή μου τυραννία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία. | Αν κάποιος έφταιξ’ απ’ τους δυο, πρέπει να ξέρεις: | ήσουν εσύ και φταις εσύ αν υποφέρεις. | Δεν σου ’χα δώσει αφορμή ούτε κι αιτία, | ήμουν κυρία, ήμουν κυρία. | Στο χωρισμό μας φταις εσύ | που ’χες νερώσει το κρασί | και μου ’χες κάνει τη ζωή μου τυραννία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία.

03. Λίγο, λίγο Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πέτρα η ζωή μου στον γκρεμό | που κατρακυλάει λίγο, λίγο | Μ' έδεσες μαζί με τον καημό | κι είναι πια αδύνατον να φύγω | Λίγο, λίγο | σε συνήθισα κοντά μου, πως να φύγω | που σε θέλει η καρδιά μου | Λίγο, λίγο | Η αγάπη σου με πάει στο γκρεμό | μα αδιαφορώ | Πέτρα η ζωή μου στον γκρεμό | δίκοπο μαχαίρι η αγκαλιά σου | Τώρα δεν μπορώ να γιατρευτώ | η καρδιά μου έγινε δικιά σου

04. Παλιόπαιδο Τραγούδι: Γιώργος Μαζωνάκης
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Για τους φίλους και σένα μέχρι τώρα | ήμουν πάντα το καλύτερο παιδί | Τώρα φεύγεις και είναι δύσκολη η ώρα | ένα αντίο μου πετάς και το κλειδί | Παλιόπαιδο θα γίνω | θα σπάω και θα πίνω | στο λέω μια για πάντα να το ξέρεις | Παλιόπαιδο θα γίνω κουράστηκα να δίνω | κοντά μου αν ξανάρθεις θα υποφέρεις | Η καρδιά σου είναι άδεια τι να νοιώσεις | την ζωή σου μες το ψέμα θα σκορπάς | και λυπάμαι αν ποτέ θα μετανιώσεις | δεν θα ξέρεις τι σημαίνει να αγαπάς

05. Δε χωράμε Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Φώντας Θεοδώρου
Λες και μίλαγα σε άλλη | λες και θέλεις να πονώ | γύρισες απόψε πάλι | να μου πεις σε αγαπώ | γύρισες απόψε πάλι | να μου πεις σε αγαπώ | Δε χωράμε στο ίδιο το σπίτι μαζί | δε χωράμε, δε χωράμε | η αγάπη αυτή πάντα ήταν μισή | και φοβάμαι και φοβάμαι | Δε χωράμε στο ίδιο το σπίτι μαζί | δε χωράμε, δε χωράμε | άλλα θέλω εγώ, άλλα θέλεις εσύ | και πονάμε και πονάμε | Λες και δεν καταλαβαίνεις | πως τελειώσαμε εμείς | από δω από κει το φέρνεις | δίπλα μου να ξαναρθείς | από δω από κει το φέρνεις | δίπλα μου να ξαναρθείς | Δε χωράμε στο ίδιο το σπίτι μαζί | δε χωράμε, δε χωράμε | η αγάπη αυτή πάντα ήταν μισή | και φοβάμαι και φοβάμαι | Δε χωράμε στο ίδιο το σπίτι μαζί | δε χωράμε, δε χωράμε | άλλα θέλω εγώ, άλλα θέλεις εσύ | και πονάμε και πονάμε

06. Αυτός ο άνθρωπος Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που περπατάει πάντα σκυφτός | και δε μιλάει σε κανένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που ήταν τόσο δυνατός | και με κοιτάζει πικραμένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός.

07. Βαδίζω και παραμιλώ Τραγούδι: Νίκος Γιουλάκης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Βαδίζω και παραμιλώ | Γι αυτή τη σύμφορα μου | χωρίσαμε και έχω βρει | Ο δόλιος την χαρά μου | Για έρωτες θα πάψω πια | τώρα να τυραννιέμαι | μια φορά γελάστηκα | Και δεν ξαναγελιέμαι | Σε ξέχασα στο νου μου πια | Το λέω δε σε βάζω | μην κλαις και μην οδύρεσαι | Και γνώμη δεν αλλάζω

08. Τι ωραίος τύπος είσαι Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Γιώργος Πιας
Εγώ που ήμουν δύσκολη | μπερδεύτηκα μαζί σου, | σ’ αγάπησα παράφορα | και έγινα δική σου. | Τι ωραίος τύπος είσαι, ιδανικός, | για να καις καρδούλες είσαι ο μοναδικός. | Εγώ που ήμουν δύσκολη | και που δεν αγαπούσα | χίλιες ζωές για σένανε | αν είχα θα χαλούσα. | Τι ωραίος τύπος είσαι, ιδανικός, | για να καις καρδούλες είσαι ο μοναδικός.

09. Ανεπανάληπτος Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Κώστας Καράλης | Στίχοι: Γιώργος Σκούρτης
Έκανες λάθος να γελάσεις | κι αυτό το πάθος όπως τ' άλλα να περάσεις. | Εγώ το ξέρω το τι είχα να σου δώσω | κι εσύ το ξέρεις πως με πούλησες ωστόσο. | Ανεπανάληπτος, | ανεπανάληπτος θα είμαι εγώ για σένα. | "Ανεπανάληπτος", | "ανεπανάληπτος" θα λες κι εσύ για μένα. | Ανεπανάληπτος, | ανεπανάληπτος, στο λέω και θυμήσου: | ανεπανάληπτος θα μείνω στη ζωή σου, | ανεπανάληπτος θα μείνω στη ζωή σου. | Ήσουνα όμορφα μαζί μου, | σου 'δινα μόνο τη χαρά απ' τη ζωή μου. | Όταν με ήθελες με έβρισκες κοντά σου | κι όταν σε ήθελα σαν ξένη η αγκαλιά σου.

10. Απαλλάχτηκα από σένα  Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | Βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα

11. Εσύ είσαι αριστοκράτισσα Τραγούδι: Γιώργος Ταλιούρης
Μουσική: Λεονάρδος Μπουρνέλης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Εσύ είσ' αριστοκράτισσα | κι εγώ φτωχός μπατίρης | για πες μου τι σε τράβηξε κορίτσι μου | στο πλάι μου να γύρεις. | Με συγκινεί η αγάπη σου | και η καρδιά ραγίζει | όταν μου λες η φτώχεια μου κορίτσι μου | ότι δε σε εμποδίζει. | Είσαι πλουσιοκόριτσο | και παραχαϊδεμένη | θα προσπαθήσω πλάι μου κορίτσι μου | να σ΄έχω ευτυχισμένη.

12. Βαρέθηκα, βαρέθηκα Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού σου | τα παραμύθια σου, | και ξέχασα τη γλύκα του φιλιού σου | και την αλήθεια σου. | Μα θα πάρω τα τσαμπασίρια μου | θα πάω κάπου αλλού, | Βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού | Βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού σου | και τα μπουρίνια σου, | να κάνεις τα στραβά του κεφαλιού σου | και τα τσαλίμια σου. | Μα θα πάρω τα τσαμπασίρια μου | θα πάω κάπου αλλού, | Βαρέθηκα, βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού, | Βαρέθηκα, βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης