Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

Τα λόγια του έρωτα





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Το σημάδι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Θέλω να κρύψω την αλήθεια | πως με είχες όλη νύχτα | την τρελή στην αγκαλιά σου | και ο ιδρώτας της αγάπης είχε κάτι από φωτιά. | Θέλω να κρύψω πως ξημέρωνε | και ήμουνα ακόμα στα φιλιά σου | και πως μου κάρφωσες τον ήλιο | πριν σ' αφήσω στα μαλλιά. | Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ' τα φιλιά σου | θα μαρτυράει πως με είχες αγκαλιά σου | μα το σημάδι στο λαιμό μου που θα μένει | θα μαρτυράει πως δεν είμαστε δυο ξένοι. | Θέλω να σβήσω στο κορμί μου | τις γραμμές από τα χέρια | που σφιχτά με τυραννούσαν | κι αυτή τη φλέβα που χτυπούσε όλη νύχτα στο λαιμό. | Θέλω να σβήσω όσα είπαμε την ώρα | που από πόθο σε ζητούσα | και πως με κάρφωσες απόψε | σ' ένα διάφανο σταυρό.

02. Αγάπη τι δύσκολο πράγμα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Νίκος Καλλίνης | Στίχοι: Κώστας Λογοθετίδης & Νίκος Γρίτσης
Αρχή και φινάλε | σκοτάδι και φως | αγάπη πανάρχαιο δράμα | σ' ακούω καρδιά μου | δεν είμαι κουφός | αγάπη, τι δύσκολο πράγμα. | Σωρός αναμνήσεις | δεν πάει καιρός | αγάπη και γέλιο και κλάμα. | Στο τέλος δεν ήμουν | πολύ τυχερός | αγάπη, τι δύσκολο πράγμα. | Οι αγάπες χάνονται | σβήνουν σαν τ' αστέρια | φεύγουν σαν τα καλοκαίρια. | Οι αγάπες χάνονται | σβήνουν σαν τ' αστέρια | φεύγουν σαν τα καλοκαίρια | φεύγουν σαν τα καλοκαίρια. | Κολλάει ο χρόνος | δεν πάει εμπρός | και συ δεν μου στέλνεις πια γράμμα | δεν θες να με ξέρεις | λες κι είμαι εχθρός | αγάπη, τι δύσκολο πράγμα. | Οι αγάπες χάνονται | σβήνουν σαν τ' αστέρια | φεύγουν σαν τα καλοκαίρια. | Οι αγάπες χάνονται | σβήνουν σαν τ' αστέρια | φεύγουν σαν τα καλοκαίρια | φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

03. Ήτανε μια φορά  Τραγούδι: Νίκος Ξυλούρης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό | μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ | Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή | τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί | Ένα Σαββάτο βράδυ καλέ μια Κυριακή | τον ήλιο το φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί | Ήλιε μου φώτισέ τον φεγγάρι μου | πάνε και μίλησέ του για χάρη μου | Γυρίζει κι αρμενίζει καλέ στα πέλαγα | τους πειρατές θερίζει καλέ και τους χαλά | Στον ήλιο στο φεγγάρι και στη βροχή | και μένανε μ' αφήνει έρμη και μοναχή | Γαλέρα ανοίχτηκε μάτια μου με το βοριά | στη μάχη ρίχτηκε μάτια μου και στον καυγά | Μέσα σ' ένα σινάφι πειρατικό | είδα φωτιά ν' ανάβει και φονικό

04. Και να που γύρισες Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Κι ας μη μου μίλησες κι ας μη με φίλησες | φτάνει που γύρισες έστω κι αργά | Και να που γύρισα έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Έστω κι αν πόνεσα έστω κι αν έκλαψα | φτάνει που γύρισα έστω κι αργά | Κράτα με κοντά σου κράτα με | φεύγει η ζωή αγάπα με | άδικα το χρόνο χάσαμε | κράτα με κοντά σου κράτα με | Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Και να που γύρισα έστω κι αργά | σαν τα πουλιά χωρίς φτερά | μα δεν σ΄ αρνήθηκα κι ας τιμωρήθηκα | φτάνει που γύρισα έστω κι αργά | Και να που γύρισες έστω κι αργά | σαν τα πουλιά χωρίς φτερά | έστω κι αν μάτωσες έστω κι αν λύγισες | φτάνει που γύρισες έστω κι αργά | Κράτα με κοντά σου κράτα με | φεύγει η ζωή αγάπα με | άδικα το χρόνο χάσαμε | κράτα με κοντά σου κράτα με | Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά

05. Εκείνη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μέσα στη νύχτα πέρασε, | στη γωνιά του δρόμου, | εκείνη, εκείνη, εκείνη | Που ήρθε και μου γέμισε | την άδεια την ζωή μου, | χάθηκε και γκρέμισε | την γη μες την ψυχή μου. | Και όνειρο πάντα θα μείνει | εκείνη, εκείνη, εκείνη. | Πέρασε και με γέμισε | χίλιες αναμνήσεις | εκείνη, εκείνη, εκείνη | Που ήρθε και με φίλησε | στου φεγγαριού τα χέρια, | και σαν τραγούδι κύλησε | και χάθηκε στ' αστέρια. | Και όνειρο πάντα θα μείνει | εκείνη, εκείνη, εκείνη.

06. Θέλω να μ' αγαπάς Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Θέλω να μ' αγαπάς όπως τον ήλιο | που δίνει ζεστασιά σ' όλη τη γη. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως το φίλο, φίλο, | τον αδερφό, το φως και τη ζωή. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, | σαν δροσερό νερό με ξεδιψάς. | θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, | άγιο φυλαχτό να με κρατάς. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, τώρα, | σαν άγιο φυλαχτό να με κρατάς. | Θέλω να μ' αγαπάς σαν τον αγέρα | που ανασαίνεις κάθε σου στιγμή. | Θέλω να μ' αγαπάς μέρα τη μέρα, μέρα, | όλο και πιο πολύ μες στη ζωή. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, | σαν δροσερό νερό με ξεδιψάς.

07. Όλα σε σένα τα βρήκα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος | Στίχοι: Αλέξης Σέρκος
Να, να, να, να, να | Να, να, να, να, να.... | Πόσο, πόσο μπορεί ένα σ’ αγαπώ, | ένα θιγμένο εγωισμό, | να τον γλυκάνει πόσο, | πόσο μπορεί μια αγκαλιά, | σε μια έρημη ακρογιαλιά | να σε μεθύσει πόσο... | πόσο μπορεί ένα ξαφνικό... | ήρθα για λίγο να σε δώ, | θα σε τρελάνει πόσο, | πόσο να νιώθει τυχερός | ένας άνθρωπος απλός.. | όταν θα ζήσει, πόσο! | Και να του κόσμου τα απροσδόκητα | που είναι τόσο σπάνια... | στο πρόσωπο σου τα βρήκα, | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω για πάντα εμείς να ζήσουμε μαζί, | γιατί... | όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | για πάντα στη ζωή!!!! | Πόσο...πόσο αξίζει τελικά | έστω ένα χάδι μια ματιά, | να σε αλλάξει ...πόσο | να βγάλει η χαρά φτερά, | και η καθημερινότητα να σπάει μια στο τόσο... | Και να του κόσμου τα απροσδόκητα | που είναι τόσο σπάνια... | στο πρόσωπο σου τα βρήκα, | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω για πάντα εμείς να ζήσουμε μαζί, | γιατί... | όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | για πάντα στη ζωή!!!! | Όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | γιατί... | όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | για πάντα στη ζωή!!!!

08. Καρδιά μου είχες αγαπήσει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Σε όρκους πίστεψες καρδιά μου | Και σε αμαρτωλό φιλί | Μη θες και την στερνή βραδυά μου | Να με πικράνεις πιο πολύ | Καρδιά μου είχες αγαπήσει | Μα ο καημός δεν σ' έχει αφήσει | Καρδιά μου θα΄ σαι μες στο χώμα | Και βλέπω να πονάς ακόμα | Τους πόνους μοίραζες καρδιά μου | Με την δική σου ζυγαριά | Μη θες και την στερνή βραδυά μου | Να μου την κάνεις πιο βαριά

09. Με το στόμα γεμάτο φιλιά Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με το στόμα γεμάτο φιλιά | κατεβαίνεις δυο, δυο τα σκαλιά | και σφυρίζεις με τ’ άλλα πουλιά | "καλημέρα". | Με το στόμα γεμάτο φιλιά | ανθισμένη σαν τη μυγδαλιά | ξαναχτίζεις καινούργια φωλιά | στον αγέρα. | Και το βράδυ, το βραδάκι | είσαι σπίρτο που ανάβει φωτιά | και με καίει σαν κλαδάκι | ως το χάραμα, μες στη νυχτιά. | Με το στόμα γεμάτο φιλιά | ανεβαίνεις δυο, δυο τα σκαλιά, | ανεμίζεις τα μαύρα μαλλιά | και μεθάω. | Με το στόμα γεμάτο φιλιά | με τυλίγεις με μοσχοβολιά | και σε πίνω γουλιά τη γουλιά | και πετάω. | Και το βράδυ, το βραδάκι | είσαι σπίρτο που ανάβει φωτιά | και με καίει σαν κλαδάκι | ως το χάραμα, μες στη νυχτιά.

10. Με λες αγάπη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου & Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Με λες αγάπη μα δεν είμαι η αγάπη σου | Στο πέρασμά σου είμαι ένα σκαλοπάτι σου | Με λες αγάπη μα δεν είμαι η αγάπη σου | Είμαι ένα βήμα στο μεγάλο μονοπάτι σου | Σε λέω αγάπη γιατί είσαι η αγάπη μου | Γιατί μου δίνεις τη συγγνώμη σου στα λάθη μου | Σε λέω αγάπη γιατί είσαι η αγάπη μου | Χωρίς εσένα θα χανόμουνα στα πάθη μου | Αγάπη μου στα μάτια κοίταξέ με | κι αγάπη μόνο αγάπη φώναξέ με | κοντά σου μια ζωή φυλάκισέ με | και μη μ’ αφήνεις να χαθώ κι αγκάλιασέ με | Με λες αγάπη μα δεν είμαι η αγάπη σου | Ποτέ δεν ήμουν το ξενύχτι ένα βράδυ σου | Με λες αγάπη μα δεν είμαι η αγάπη σου | Κι ας έχω δώσει τη ζωή μου εγώ για χάρη σου | Σε λέω αγάπη γιατί ξέρω θυσιάστηκες | Γιατί μαζί μου δεν μου είπες πως κουράστηκες | Σε λέω αγάπη γιατί ξέρω θυσιάστηκες | Γιατί στις δύσκολες στιγμές εσύ μου στάθηκες

11. Έτσι σ' αγάπησα Τραγούδι: Διονύσης Θεοδόσης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Έτσι σ' αγάπησα | σαν όνειρο γλυκό που δεν τελειώνει | κι όταν στα χέρια μου σφιχτά σε κράτησα | είδα καινούργια εποχή να ξημερώνει | έτσι σ' αγάπησα, έτσι σ' αγάπησα | Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες | και ζω συνέχεια με μια απορία | αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα | κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία | Έτσι σ' αγάπησα | σαν να 'σουνα πουλάκι μες στο χιόνι | με το φιλί μου το γλυκό σ' ανάστησα | είδα τον κόσμο ξαφνικά να μεγαλώνει | έτσι σ' αγάπησα, έτσι σ' αγάπησα | Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες | και ζω συνέχεια με μια απορία | αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα | κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία

12. Τολμώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Με συναρπάζεις σα να βλέπω περιπέτεια | Είσαι υπερένταση που ξέρω τη συνέχεια | Μου είπες πάντα έτσι θα'μαι μη μ' αγγίζεις θα καείς | Κι όμως τολμώ να σ' αγαπώ ότι κι αν πεις | Τολμώ στο ναρκοπέδιο που ζεις να περπατώ | Τολμώ μέσα στο τούνελ που περνάς ν' ακολουθώ | Τολμώ να 'μαι αντίλαλος δικός σου σ' αγαπώ | Τολμώ όσα δεν τόλμησε κανείς εγώ τολμώ, τολμώ | Στον τόνο θα 'ρθω που μιλάς να σου μιλήσω | Δεν εμποδίζομαι ρισκάρω θα τολμήσω | Σε αγαπάω δε με νοιάζει να πουλήσω μια ζωή | Για μια στιγμή που θα σε ζω, μια στιγμή

13. Λυπάμαι Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι | που φεύγεις χωρίς να σκεφτείς, | κι αν χώρια τους δρόμους τραβάμε | εσύ θα ζητήσεις να 'ρθεις, | μα τότε μονάχος δεν θα 'μαι, | λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι | Για στάσου, για στάσου, για στάσου | στο προτελευταίο σκαλί, | με ποιον πας να φύγεις στοχάσου | και ποιον πας ν΄αφήσεις τρελή, | πικρό θα' χεις τέλος φοβάμαι, | λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι. | Αντίο, αντίο, αντίο, | και φύγε να πας όπου θες, | μα κάποιος αν κλάψει απ' τους δύο | εσύ θα' σαι αυτή που θα κλαις, | πικρό θα' χεις τέλος φοβάμαι, | λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι.

14. Συγχώρα με που φεύγω Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Το θέατρο που παίζει η καρδιά σου | Στο λέω, θα ‘χει τέλος τραγικό | Δεν είμαι ο παλιάτσος της βραδιάς σου | Και τέρμα της ψευτιάς το σκηνικό. | Κομπάρσος της καρδιάς σου δεν θα γίνω | Να παίζω κάθε ρόλο τελευταίο | Δεν γίνεται αγάπη μου να μείνω | Συγχώρα με που φεύγω, μα δεν φταίω. | Θα κλείσω την πρεμιέρα της καρδιάς σου | Αγάπη μου με τούτο το φιλί | Κι αν μ’ είχε για παλιάτσο η καρδιά σου | Λυπάμαι, γιατί είν’ αμαρτωλή. | Κομπάρσος της καρδιάς σου δεν θα γίνω | Να παίζω κάθε ρόλο τελευταίο | Δεν γίνεται αγάπη μου να μείνω | Συγχώρα με που φεύγω, μα δεν φταίω.

15. Μη μιλάς Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πρέπει να σου πω τι μου συμβαίνει | στα γρήγορα κι αθόρυβα, θα δεις. | Κι αν έχεις κι εσύ κάτι να μου πεις | καλύτερα, αν θες, να περιμένεις. | Δεν έχει σημασία τι μου βγαίνει, | εκείνος που πονά καταλαβαίνει. | Μη μιλάς, δεν είναι απαραίτητο | μη μιλάς, θα φύγω σ' ένα τέταρτο. | Απλά, πολύ απλά θα σου θυμίσω | εκείνο το τραγούδι της βροχής, | εκείνο πώς το λέγανε, να δεις; | Ποιος ξέρει αν μας βρει μαζί και τ' άλλο καλοκαίρι. | Δεν έχει σημασία τι μου βγαίνει, | εκείνος που πονά καταλαβαίνει.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πόσο γλυκά με σκοτώνεις Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Norman Gimbel & Charles Fox | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Πόσο γλυκά με σκοτώνεις με την αγάπη σου αυτή | ακόμα κι αν με πληγώνεις όλα για σένα | δεν έχω άλλο από σένα δεν έχω άλλο από σένα στη ζωή | Γεννήθηκα μαζί σου δεν έχω παρελθόν | μαζί σου όλα είν' ατέλειωτο παρόν | και ζω γι αυτή την ώρα εδώ μαζί σου τώρα | Πόσο γλυκά με σκοτώνεις με την αγάπη σου αυτή | ακόμα κι αν με πληγώνεις όλα για σένα | δεν έχω άλλο από σένα δεν έχω άλλο από σένα στη ζωή | Ζούσα χωρίς να ξέρω ποια είναι η ζωή | είχα πιστέψει πως αγάπησα κι εγώ | όμως μαζί σου νιώθω πρώτη φορά τον πόθο | Πόσο γλυκά με σκοτώνεις με την αγάπη σου αυτή | ακόμα κι αν με πληγώνεις όλα για σένα | δεν έχω άλλο από σένα δεν έχω άλλο από σένα στη ζωή

02. Πιο καλή η μοναξιά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Χάρης Βαρθακούρης
Μουσική: Χάρης Βαρθακούρης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Να ’χε χρώμα η μοναξιά | στο χαρτί να ζωγραφίσω | να την κάνω θαλασσιά | και αγέρα πελαγίσιο | Να της βάλω και πανιά | για ταξίδι τελευταίο | λιμανάκι στο Αιγαίο | η δική σου αγκαλιά | Πιο καλή η μοναξιά | από σένα που δε φτάνω | μια σε βρίσκω μια σε χάνω | πιο καλή η μοναξιά | Να ’ταν πέτρα η μοναξιά | σκαλοπάτι να τ' ανέβεις | να χαθείς στη λησμονιά | για να μη σε δω που φεύγεις | Και να γίνεσαι καπνός | σαν τσιγάρο που τελειώνει | τώρα πια θα είσαι μόνη | και θα είμαι μοναχός

03. Ετοιμάζω ταξίδι Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Μάνος Τσιλιμίδης
Σε προσκάλεσα στην αγάπη σαν πρώτα | μα προτίμησες να χαθείς μες στα φώτα | Στα προσχήματα και στους φόβους σου τρέχεις να κρυφτείς | όσα έταξες και τα πέταξες πρέπει να σκεφτείς | Σε προσκάλεσα στην αγάπη σαν πρώτα | Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου | στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου | Κι αν σκορπίσαμε και ψαχνόμαστε τώρα | κι αν αφήσαμε να μας φύγει η ώρα | Όσα είπαμε και δε γίνανε θέλουν προσοχή | αν θελήσουμε θα γυρίσουμε πάλι στην αρχή | Κι αν σκορπίσαμε και ψαχνόμαστε τώρα | Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου | στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου

04. Ένα γράμμα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Άδεια καρδιά άδεια κλαδιά | του φθινοπώρου η βροχή πως με πονά | άδεια ματιά φώτα σβηστά | πάλι ζωντάνεψες στα μάτια μoυ μπροστά | Έπεσα χθες μέσα σε θάλασσες παλιές | μέσα σε κρύα πρωινά και σ' εκδρομές | έπεσα χθες μέσ' στου μυαλού μoυ τις σκιές | κι εσύ μoυ έγνεφες και μoυ 'λεγες μην κλαις | Ένα γράμμα να μoυ στείλεις | να μoυ πεις πως νοιάζεσαι | να μoυ πεις ότι σoυ λείπω | κι ότι με χρειάζεσαι | Όλα καλά κι άλλα πολλά | να μηv κρυώσεις να σκεπάζεσαι καλά | κι όταν βρεθείς μόνη ξανά | να με φωνάξεις να σε πάρω αγκαλιά | Έπεσα χθες μέσα σε θάλασσες παλιές | μέσα σε κρύα πρωινά και σ' εκδρομές | έπεσα χθες μέσ' στου μυαλού μoυ τις σκιές | κι εσύ μoυ έγνεφες και μoυ 'λεγες μην κλαις

05. Μη μου θυμώνεις μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Μη μου θυμώνεις μάτια μου | που φεύγω για τα ξένα | πουλί θα γίνω και θα ρθω | πάλι κοντά σε σένα | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου | Μη μου θυμώνεις μάτια μου | τώρα που θα σ' αφήσω | κι έλα για λίγο να σε δω | να σ' αποχαιρετήσω | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου

06. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου | δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά | τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου | μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά | Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου | σε περιμένω να 'ρθεις | μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου | το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς

07. Όλοι οι δρόμοι είσαι εσύ Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Όποιο δρόμο και να πάρω | μες στο δρόμο το δικό σου καταλήγει. | Και ας το ξέρω πως κοντά σου | απ’ τις πίκρες η ζωή μου θα ’ναι λίγη. | Όλοι οι δρόμοι είσ’ εσύ, είσ’ εσύ, | η αγάπη μου, το πάθος κι η ζωή μου. | Όλοι οι δρόμοι είσ’ εσύ, είσ’ εσύ, | γιατί δε σβήνεις μια στιγμή στη θύμησή μου. | Όλοι οι δρόμοι είσ’ εσύ, είσ’ εσύ. | Όποιο δρόμο και να πάρω | μες στο δρόμο το δικό σου καταλήγει. | Και ας το ξέρω την καρδιά μου | μόνο πίκρα και καημός θα την τυλίγει. | Όλοι οι δρόμοι είσ’ εσύ, είσ’ εσύ, | η αγάπη μου, το πάθος κι η ζωή μου. | Όλοι οι δρόμοι είσ’ εσύ, είσ’ εσύ, | γιατί δε σβήνεις μια στιγμή στη θύμησή μου. | Όλοι οι δρόμοι είσ’ εσύ, είσ’ εσύ.

08. Αγόρι μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Δεν ξέρω τι με πιάνει αγόρι μου | καθώς η νύχτα πλησιάζει | καημός που την ημέρα χάνεται | μόλις νυχτώνει μ' αγκαλιάζει | Αγόρι μου | Αγόρι μου αγόρι μου | ανάσα μου και αίμα μου | χαρά μου χαρά μου κι άνθρωπέ μου | Αγόρι μου αγόρι μου | αλήθεια μου και ψέμα μου | κι ατέλειωτε, κι ατέλειωτε καημέ μου | Δεν ξέρω τι με πιάνει αγόρι μου | Καθώς η νύχτα με τυλίγει | μες τις σκιές της πάντα χάνομαι | ψάχνοντας τη χαρά τη λίγη | Αγόρι μου αγόρι μου | ανάσα μου και αίμα μου | χαρά μου χαρά μου κι άνθρωπέ μου | Αγόρι μου αγόρι μου | αλήθεια μου και ψέμα μου | κι ατέλειωτε, κι ατέλειωτε καημέ μου

09. Εγώ να δεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Καίτη Μπόνη
Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως πετάς | και πως μακριά μου δε ζεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με κοιτάς | στο σώμα μου θέλεις να μπεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως μεθάς, | πως είμαι το κέντρο της γης. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με φιλάς | το στόμα μου θέλεις να πιεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις.

10. Κάπου θα συναντηθούμε Τραγούδι: Γιάννης Μηλιώκας & Γλυκερία
Μουσική: Γιάννης Μηλιώκας | Στίχοι: Γιάννης Μηλιώκας
Στις 11 μπορείς; | όχι, όχι | Στις 12 μπορείς; | όχι, όχι | Στις 4 μπορείς; | μπορώ, μπορώ | αλλά δεν μπορώ εγώ | Το Σάββατο μπορείς; | όχι, όχι | Την Κυριακή μπορείς; | όχι, όχι | Παρασκευή μπορείς; | μπορώ, μπορώ | αλλά δεν μπορώ εγώ | Δεν μπορεί, δεν μπορεί | κάπου θα συναντηθούμε | Δεν μπορεί, δεν μπορεί | στο ίδιο σπίτι ζούμε | Το Μάιο μπορείς; | όχι, όχι | Τον Αύγουστο μπορείς; | όχι, όχι | Δεκέμβριο μπορείς; | μπορώ, μπορώ, μπορώ | αλλά δεν μπορώ εγώ | Έτσι ε; | Τώρα να ‘ρθεις μπορείς; | όχι, όχι | Αν έρθω εγώ μπορείς; | όχι, όχι | Χαράματα μπορείς; | μπορώ, μπορώ | ναι, αλλά δεν μπορώ εγώ

11. Μοιάζουμε Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Όλου του κόσμου οι προδομένοι | έχουν στα στήθια τους πληγή | κι όσο υπάρχουν ερωτευμένοι | η προδοσία θα πονάει πιο πολύ. | Μοιάζουμε, μοιάζουμε | όλοι οι ερωτευμένοι | ίδιος ο πόνος, ίδιο το δάκρυ | σ' όλη την οικουμένη. | Όλου του κόσμου οι προδομένοι | με τα τραγούδια τους μιλούν | και της αγάπης οι λαβωμένοι | ό,τι κι αν κάνουν, να ξεχάσουν δεν μπορούν.

12. Θάλασσα, θάλασσα Τραγούδι: Νίκος Νομικός
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Θάλασσα, θάλασσα, τι μου ’χεις κάνει, | για σένα έχασα κάθε λιμάνι. | Σε γνώρισα μια Κυριακή πρωί | κάτω στο Πασαλιμάνι. | Στα θαλασσιά σου μάτια βρήκα | το πιο όμορφο λιμάνι. | Μα η δουλειά μου είναι ναυτικός | και αύριο σαλπάρω μοναχός. | Θάλασσα, θάλασσα, τι μου ’χεις κάνει, | για σένα έχασα κάθε λιμάνι. | Κι αν βρέθηκα μαζί σου μια βραδιά, | με τη μοίρα μου μαλώνω. | Σαν κύμα ταξιδεύω το ντουνιά | και, αγάπη, δε στεριώνω. | Η θάλασσα μου πήρε την καρδιά | κι εγώ ζωή δεν έχω στη στεριά. | Θάλασσα, θάλασσα, τι μου ’χεις κάνει, | για σένα έχασα κάθε λιμάνι.

13. Ταγκό Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Εμείς οι δυο κι η νύχτα πίστα, | σ’ ένα ταγκό κορμί, κορμί χωρίς ορχήστρα. | Κι έχω αγκαζέ για φωτογράφο | ένα φεγγάρι με πανσέληνο γεμάτο. | Εμείς οι δυο κορμί, κορμί | ζούμε τα χρόνια, τη στιγμή, την αφορμή. | Εμείς οι δυο σ’ ένα ταγκό | γλυκά σε σφίγγω και στο βήμα σου χωρώ. | Εμείς οι δυο κι η νύχτα πίστα, | σ’ ένα ταγκό κορμί, κορμί χωρίς ορχήστρα. | Εμείς οι δυο χωρίς στοιχεία, | με μια ταυτότητα που γράφει "ευτυχία". | Εμείς οι δυο κι η τρίτη έξω, | σ’ ένα χορό μονό για δυο θα σε χορέψω.

14. Είναι το κάτι που μένει Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Άφησες πίσω σου ένα κάτι, | κάτι από 'σένα που αγαπούσα, | κάτι που έγινε σκιά μου, | παράπονο και δάκρυά μου, | σκέψη πικρή. | Είναι το κάτι που μένει | όταν μι' αγάπη πεθαίνει νωρίς, | είναι το κάτι που δένει | αυτούς που ζουν χωρισμένοι, θαρρείς. | Τώρα θα ζω μ' αυτό το κάτι, | κάτι απ' τα μάτια που κοιτούσα, | κάτι απ' τα χείλη που φιλούσα, | από το χέρι που κρατούσα | να μ' οδηγεί. | Είναι το κάτι που μένει | όταν μι' αγάπη πεθαίνει νωρίς, | είναι το κάτι που δένει | αυτούς που ζουν χωρισμένοι, θαρρείς.

15. Κι όλο εγώ περίμενα Τραγούδι: Διονύσης Θεοδόσης
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Ανδρέας Νεοφυτίδης
Σκόρπιζαν τα χρόνια κι η αγάπη μου, δίχως πυξίδα | έγραφε κύκλους στ' άδειο λιμάνι μου | κι άπλωνα τα χέρια στο σκοτάδι μου κι άγγιζα μόνο | μόνο το σχήμα του κορμιού σου στο κρεβάτι μου | Κι όλο εγώ περίμενα κι όλο εγώ περίμενα | να σ' έφερνε ένα πλοίο | κι όλο εγώ περίμενα αγάπη μου στο κρύο | γύρισες, κι όμως, λέει το βλέμμα σου αντίο | Έκλεινα τα μάτια, άναβε ο πόθος μου, η νύχτα ατέλειωτη | μια γιορτή που τελειώνει όλος ο κόσμος μου | κι άπλωνα τα χέρια στο σκοτάδι μου κι άγγιζα μόνο | μόνο το σχήμα του κορμιού σου στο κρεβάτι μου | Κι όλο εγώ περίμενα κι όλο εγώ περίμενα | να σ' έφερνε ένα πλοίο | κι όλο εγώ περίμενα αγάπη μου στο κρύο | γύρισες, κι όμως, λέει το βλέμμα σου αντίο

Ο τρίτος δίσκος

01. Σε γυρεύω παντού Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πέφτει μια μονότονη βροχή, | μια βροχή που φτάνει ως την ψυχή, | κι είμ' απόψε δίχως αντοχή, μοναχή, | κι άλλη μία νύχτα δίχως λύση, | ούτε το πιοτό θα με ζαλίσει, | ποιός για σένα, ποιός θα μου μιλήσει, | ποιός θα κάνει απόψε την αρχή. | Σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | που να βρίσκεσαι, πού, ποιοί σε πήρανε δρόμοι, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δεν σε ξέχασα ακόμη. | Έξω απ' το παράθυρο κοιτώ | και νομίζω ότι θα σε δω, | δε μπορώ στιγμή να λυτρωθώ, να σωθώ, | είσαι μια πληγή που δεν αντέχω, | στη ζωή σου πια δε συμμετέχω, | μόνο με τη σκέψη τώρα σ' έχω, | να 'τανε να μη σε θυμηθώ. | Σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | που να βρίσκεσαι, πού, ποιοί σε πήρανε δρόμοι, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δεν σε ξέχασα ακόμη, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δεν σε ξέχασα ακόμη.

02. Υπάρχουν κάτι γράμματα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: De la Calva & R. Arcusa | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Μια φωτιά | καίει την καρδιά μου | που είσαι μακριά μου | τώρα πια | Συντροφιά | Κρατώ τα γράμματά σου | και ζω με την σκιά σου | τώρα πια | Υπάρχουν κάτι γράμματα | Κιτρινισμένα γράμματα | Εφιάλτες | που δεν μ΄ αφήνουν να φύγω απ’ τα παλιά | Υπάρχουν κάτι γράμματα | που μέχρι τα χαράματα | τα διαβάζω | και το μαχαίρι γυρνάει στην καρδιά | Δεν μπορώ | πως λείπεις να πιστέψω | νομίζω πως θα τρέξω | να σε βρω | Σου μιλώ | τα γράμματά σου αγγίζω | με δάκρυα τα ποτίζω | και καημό

03. Ποτέ, ποτέ, ποτέ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Ελένη Δήμου
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | δεν θα μπει στην καρδιά μου άλλη | ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | και ας είναι η ζωή μεγάλη. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | δεν θα μπει στην καρδιά μου άλλος | ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | είσαι ο έρωτας ο μεγάλος. | Δεν υπάρχουν νόμοι | και κλεισμένοι δρόμοι | όσο θά 'μαστε μαζί, | είμαστε διαβάτες, | έξω από τους χάρτες, | ίσως κι έξω απ' τη ζωή. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | η αγάπη μας δεν θα σβήσει | ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | ούτε ο χρόνος θα τη νικήσει. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | δεν θ' αφήσω τα δυο σου χέρια. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | που με πάνε μέχρι τ' αστέρια. | Δεν υπάρχουν νόμοι | και κλεισμένοι δρόμοι, | όσο θα 'μαστε μαζί, | είμαστε διαβάτες | έξω από τους χάρτες, | ίσως κι έξω απ' τη ζωή.

04. Πάρε με Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Γιάννης Μπαγουλής
Στο γαλάζιο των ματιών σου | μες το βάθος των χειλιών σου | πάρε με, ταξίδεψέ με | Στης αγάπης σου τη ζάλη | στων ονείρων σου την άκρη | πάρε με, ταξίδεψέ με | Πάρε με, ταξίδεψέ με, φίλησέ με, μέθυσέ με | σ' αγαπώ | δως μου τη δύναμη να αντέξω | απ' το ψέμα βγάλε με έξω | σ' αγαπώ | Στης καρδιάς σου την αλήθεια | βγάλε με έξω απ' τη συνήθεια | πάρε με, ταξίδεψέ με | Να σ' αγαπώ και να φωλιάζω | στων ματιών σου το γαλάζιο | πάρε με, ταξίδεψέ με

05. Ροζ Τραγούδι: Γιάννης Μηλιώκας & Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Γιάννης Μηλιώκας | Στίχοι: Γιάννης Μηλιώκας
Πάντα ονειρευόμουνα ένα ανοιχτό τζιπάκι | μόνο αυτό μας έλειπε τώρα τι να σου πω | πάντα γκρινιάρα ήσουνα κι αγύριστο κεφάλι | κι εσύ είχες την απαίτηση να σε υπηρετώ | Ήθελα στην ντουλάπα μου να υπάρχει μια τάξη | ήθελα στην ντουλάπα μου να γίνεται χαμός | παλιές φωτογραφίες μου θα `θελα να `χες κάψει | μπροστά στους ξένους θα `θελα να `σαι πιο σοβαρός | Πόσο άλλαξες πόσο άλλαξα | τα όνειρά μου κόκκινα | τα όνειρά μου άσπρα | ρούχα μαζί που πλύθηκαν | κι έχουνε γίνει ροζ | Ήθελα στα γενέθλια να μου ‘φερνες λουλούδια | ήθελα στα γενέθλια μόνος μου να τα πιω | να με γλυκονανούριζες τα βράδια με τραγούδια | άσε με πήγε τέσσερις θέλω να κοιμηθώ | Κοίτα καλέ που έμπλεξα θα σκάσω απ’ το κακό μου | πάνω που ετοιμαζόμουνα το ίδιο να σου πω | βρε αν δε σ’ ερωτευόμουνα θα `κανα το δικό μου | εγώ να δεις τι θα `κανα μα έλα που σ’ αγαπώ | Πόσο άλλαξες πόσο άλλαξα | τα όνειρά μου κόκκινα | τα όνειρά μου άσπρα | ρούχα μαζί που πλύθηκαν | κι έχουνε γίνει ροζ

06. Το φιλαράκι Τραγούδι: Σοφία Βόσσου
Μουσική: Σοφία Βόσσου | Στίχοι: Σοφία Βόσσου
Στο τηλέφωνο φοβάμαι να σε πάρω να σου πω | πόσο μόνη νιώθω | στους διαδρόμους του μυαλού μου τώρα σε αναζητώ | με μεγάλο πόθο | Δεν τη βρίσκω την άκρη | πουθενά και πες μου τι να κάνω | έχω γεμίσει ασφυχτικά | με καπνό το δωμάτιο ως απάνω | και ο χρόνος μού γελάει σαν μωρό | Πού να γείρω το κορμί μου | όταν γυρνάω απ’ τα μπαρ | κι απ’ τα ξενύχτια | Πού να βρω ένα φιλαράκι | να μου πει πως μ’ αγαπάει στ’ αλήθεια | αφού κι εσύ έχεις εξαφανιστεί | Μοιάζει η νύχτα μακριά σου να ’ναι ερεθιστική | σαν την αμαρτία | μα η μορφή σου δραπετεύει από κρυψώνα μυστική | με χτυπά με βία | Δεν τη βρίσκω την άκρη... | Ούτε εσύ έχεις τη λύση να μου δώσεις που γυρεύω | τη λύση που ζητάω | μπλοκαρισμένος από χρόνια στα δικά σου τα γρανάζια | που για μέρες τραγουδάω | Δεν τη βρίσκω την άκρη...

07. Μια περιπέτεια Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Ναι, είν' αργά, | τώρα δεν είσαι πια εδώ, | είσαι μακριά και δεν μ' ακούς που τραγουδώ | για σένα μόνο. | Ναι, είν' αργά, | τώρα τι βγαίνει αν σ' αγαπώ, | σαν μια σκιά πέρασα δίπλα σου κι εγώ | σε κάποιο δρόμο. | Μια περιπέτεια, μι' αγάπη μικρή | μια ιστορία γλυκιά και πικρή | ένα φεγγάρι που ζει μια βραδιά | ένα πικρό "έχε γεια". | Ποιος θα μου πει | αν είχες μέσα σου ψυχή; | Στα βήματά σου πέφτει αγέρας και βροχή | και τα σκορπάει. | Μη λυπηθείς, | δες την αλήθεια καθαρά, | περνάει το τρένο της αγάπης μια φορά | και δε γυρνάει.

08. Να μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μανίκας | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε ο Χριστός μου τον ληστή | Σαν αμαρτία σε κορνίζα σκαλιστή | Να μ’ αγαπάς | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε το χώμα τη βροχή | Σαν κάτι ασήμαντο που απόκτησε ψυχή | Να μ’ αγαπάς | Κι εγώ χορτάρι να πατάς | Νερό να πίνεις αν διψάς | Κι εγώ δική σου | Αγάπη μάνα κι αδερφή σου | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησαν τ’ αστέρια την νυχτιά | Κι όπως αγάπησε το χιόνι την φωτιά | Να μ’ αγαπάς | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε ο ήλιος την αυγή | Κι όπως αγάπησε το βάλσαμο η πληγή | Να μ’ αγαπάς

09. Δεν το μπορείς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άρχιζε για μένα ο κόσμος μπρος στα σκαλοπάτια σου | μέσα στα μάτια σου | η ζωή μου ξαγρυπνούσε μπρος στο παραθύρι σου το σκοτεινό | Ώσπου άρπαξε μια νύχτα η φωτιά το στόμα σου | και τ' άγιο σώμα σου | κάποιος άλλος το φιλούσε και σεργιάνι το 'βγαζε | στον ουρανό | Δεν το μπορείς όσο κι αν θες να με | ξεχάσεις | Δεν το μπορώ ό,τι κι αν πω να σ' αρνηθώ | Δεν το μπορείς να γίνεις χτες και να περάσεις | Δεν το μπορώ με τον καημό να μετρηθώ | Είχα το μικρό σου χέρι άστρο και φεγγάρι μου | προσκυνητάρι μου | μάζευα τα δάκρυά σου και φιλιά σου τα 'στελνα το δειλινό | Ώσπου ήρθε κάποια νύχτα κι όλα αυτά τελειώσανε | κεριά που λιώσανε | κάποιος άλλος σε φιλούσε και σεργιάνι σ' έβγαζε στον ουρανό

10. Αμόρε μίο Τραγούδι: Αφροδίτη Μάνου & Λουκιανός Κηλαηδόνης
Μουσική: Αφροδίτη Μάνου | Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Άνοιξε μωρό μου την κουρτίνα | Μην τα παίρνεις όλα σοβαρά | Είναι γάτα εφτάψυχη η Αθήνα | Θα τα καταφέρει μια χαρά | Είναι γάτα εφτάψυχη η Αθήνα | Θα τα καταφέρει μια χαρά | Αμόρε μίο | Εμείς οι δυο | Και το φεγγάρι | Μαργαριτάρι | Αμόρε μίο | Εμείς οι δυο | Σ’ αυτή την πόλη | Που ‘φυγαν όλοι | Δεν παθαίνει τίποτα η Ελλάδα | Δυόμισι χιλιάδες χρόνια ζει | Δώσε μου κι εμένα μια βδομάδα | Φτάνει μόνο να ‘μαστε μαζί

11. Σου 'χω έτοιμη συγνώμη Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Τα παράθυρα κλεισμένα όπως τα κελιά | έρημη η καρδιά μου λιώνει δίχως αγκαλιά | ερημώσανε οι δρόμοι, άδεια τα στενά, | σου 'χω έτοιμη συγνώμη, γύρισε ξανά. | Παίρνω και αφήνω στράτες, ψάχνω να σε βρω | απορούνε οι διαβάτες που παραμιλώ | μου λυγίσανε οι ώμοι βάσανα, βουνά, | σου 'χω έτοιμη συγνώμη, γύρισε ξανά. | Νύχτωσε στης μοναξιάς μου το στενό κελί | μόνος μου κι αυτό το βράδυ κλαίω σαν παιδί | κλαίει κι ένα νυχτοπούλι και σου τραγουδά, | σου 'χω έτοιμη συγνώμη, γύρισε ξανά.

12. Σαν με κοιτάς Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Σαν με κοιτάς | ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά | καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά | λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς. | Σαν με κρατάς | είναι τα μπράτσα σου μια θάλασσα πλατιά | που μέσα χάνομαι και πνίγομαι βαθιά | μες στα μαβιά της τα νερά σαν με κρατάς. | Μη μου μιλάς | νιώσε στα στήθη μου τους κτύπους της καρδιάς | μες στην παλάμη μου το ρίγος της νυχτιάς | να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς. | Και σ' αγαπώ | δεν έχω τίποτ' άλλο, τίποτα να πω | το καλοκαίρι αυτό θα σβήσω, θα χαθώ | άσε με απλά να σ' αγαπώ, να σ' αγαπώ.

13. Θανατηφόρος πυρετός Τραγούδι: Μελίνα Τανάγρη
Μουσική: Μελίνα Τανάγρη | Στίχοι: Μελίνα Τανάγρη
Σε κάθε βήμα φαίνεται ανοίγονται δυο δρόμοι, | τον έναν δεν τον ξέρω, ο άλλος είναι της φωτιάς. | Κι άμα περάσεις από 'κει είναι σκληροί οι νόμοι, | μαζεύεις τα κομμάτια σου κι ύστερα προχωράς. | Μαζί σου δεν μπορούσα να κρατήσω πισινή, | καλούσα και το πείσμα και την τρέλα μου απ' τα βάθη. | Κι ισορροπούσα πάνω στο δικό σου το σχοινί, | ζητούσα το ρόδο, ζητούσα και τ' αγκάθι. | Για μένα ήσουν θανατηφόρος πυρετός | που μου 'δωσε όμως χάρη και μ' άφησε να ζήσω. | Και είδα πώς γίνεται απ' τα σκοτάδια φως, | Σιγά, σιγά και εγώ ν' ανατέλλω μαζί του. | Θυμάμαι σ' αγαπούσα, τώρα πια δε νιώθω πώς, | κοντά σου ό,τι μ' έφερε αλλού τώρα με πάει. | Τα μαύρα σου τα μάτια γίναν μπλε και είναι αλλιώς, | αλλιώς το νιώθω μέσα μου αυτό που σπαρταράει. | Τώρα έχω στο δισάκι μου τεράστια περιουσία | και περπατώ ξοδεύοντας σε δύσκολη εποχή. | Στου κόσμου τα παράταιρα δε δίνω σημασία, | απ' την αγάπη πέθανα και να 'μαι ζωντανή. | Για μένα ήσουν θανατηφόρος πυρετός | που μου 'δωσε όμως χάρη και μ' άφησε να ζήσω. | Και είδα πώς γίνεται απ' τα σκοτάδια φως, | Σιγά, σιγά και εγώ ν' ανατέλλω μαζί του. | Στο δρόμο της επιστροφής που μέτρησα από σένα | απ' τα σαράντα κύματα πέρασα για να 'ρθω. | Ο κύκλος που άνοιξε πλατιά, έκλεισε και για μένα | και τις καινούργιες θάλασσες μαθαίνω για να βγω. | Με μία τόσο ζόρικη και ωραία ιστορία | το ξέρω πως την πάθανε πολλοί κάποια φορά. | Γυρνώ, βλέπω τις στάχτες της, δεν έχει σημασία, | με τίποτα δε θ' άλλαζα μια τέτοια πυρκαγιά. | Για μένα ήσουν θανατηφόρος πυρετός | που μου 'δωσε όμως χάρη και μ' άφησε να ζήσω. | Και είδα πώς γίνεται απ' τα σκοτάδια φως, | Σιγά, σιγά και εγώ ν' ανατέλλω μαζί του.

14. Θέλω τα μάτια της να τα ξεχάσω Τραγούδι: Νίκος Νομικός
Μουσική: Φ. Πλιάτσικας & Μ. Ξυδούς | Στίχοι: Μ. Ξυδούς & Μ. Στόκας
Βαρέθηκα τα ίδια λόγια να μου λένε | πως είμαι πάντα το καλύτερο παιδί | και όταν μένω μόνος μου αναρωτιέμαι | αν είναι εύκολο ν’ αλλάξεις μια ψυχή | Δε θέλω τίποτα ν’ αλλάξω | δεν θέλω κάτι να σκεφτώ | θέλω τα μάτια της να τα ξεχάσω | προτού στ’ αλήθεια τρελαθώ | θέλω τα μάτια της να τα ξεχάσω | προτού στ’ αλήθεια τρελαθώ | Βαρέθηκα ίδια χαστούκια να μου δίνουν | εμένα που έμαθα να δίνω μια ζωή | και όταν μένω μόνος μου στοιχηματίζω | αν είναι εύκολο ν’ αλλάξεις μια ψυχή | Δε θέλω τίποτα ν’ αλλάξω | δεν θέλω κάτι να σκεφτώ | θέλω τα μάτια της να τα ξεχάσω | προτού στ’ αλήθεια τρελαθώ | θέλω τα μάτια της να τα ξεχάσω | προτού στ’ αλήθεια τρελαθώ

15. Αχ κορίτσι μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος | Στίχοι: Κοσμάς Κιφοκέρης
Μου έλειψες απόψε θα το μάθεις | Σαν φτάσεις μυστικά θα σου το πω | Περίμενα να `ρθείς στα μάτια να με δεις | Να σου ζητήσω ότι λαχταρώ | Αχ κορίτσι μου | Στους χτύπους της καρδιάς μου | Απόψε χόρεψε | Φτερά αγγέλου στο κορμί μου φόρεσε | Να φτάσω ως τη πόρτα του ουρανού | Αχ κορίτσι μου | Δικά σου της ψυχής μου τ’ αφανέρωτα | Τα έκρυψα σε βράδια αξημέρωτα | Κανένας μη τα δει μόνο εσύ | Περίμενα τόσο καιρό εσένα | Να έρθεις στη ζωή μου να φανείς | Εγώ σε καρτερώ σου φώναζα εδώ | Να μείνεις μη περάσεις και διαβείς

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης