Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου 2013

Το γλέντι της Πρωτοχρονιάς



















Ο πρώτος δίσκος

01. Αυτή η νύχτα μένει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει

02. Φύγε κι άσε με Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς & Τάσος Κουλούρης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Φύγε κι άσε με ν' απομείνω μόνος μου | φύγε κι άσε με να με λειώνει ο πόνος μου | και μη νοιάζεσαι τι θα γίνω στη ζωή | φύγε κι άσε με η καρδιά μου να καεί | Στη φτωχή καρδιά που σ' αγάπησε πολύ | δώσε μ' απονιά τη χαριστική βολή | Δίχως αφορμή θέλεις να χωρίσουμε, | την αγάπη μας θέλεις να τη σβήσουμε | όλα γκρέμισ’ τα αφού πια δε μ’ αγαπάς | φύγε κι άσε με και για μένα μη ρωτάς | Για χατίρι σου άσπρισα και γέρασα | τόσα βάσανα στη ζωή μου πέρασα | τώρα δώσε μου κι άλλη πίκρα για να πιω | φύγε κι άσε με να πεθάνω να χαθώ | Στη φτωχή καρδιά που σ' αγάπησε πολύ | δώσε μ' απονιά τη χαριστική βολή

03. Ξημέρωσε καλή μου Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Άκης Πάνου
Ξημέρωσε Καλή Μου | Ξημέρωσε Καλή Μου | Με δάκρυα στα μάτια μη με κοιτάς | Το ξέρεις πως θα φύγω | Το ξέρεις πως θα φύγω | Μη μου ζητάς να μείνω μη μου ζητάς | Ξημέρωσε Καλή Μου | Ξημέρωσε Καλή Μου | Με δάκρυα στα μάτια μη με κοιτάς | Τις πιο γλυκές στιγμές μου | Μην τις ποτίζεις δάκρυ μην τις χαλάς | Ξημέρωσε Καλή Μου | Ξημέρωσε Καλή Μου | Με δάκρυα στα μάτια μη με κοιτάς | Με πικραμένα χείλη | Με πικραμένα χείλη | Μη με φιλάς στα χείλη μη με φιλάς

04. Δε θέλω την συμπόνια κανενός Τραγούδι: Γιώργος Χατζηαντωνίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Στράτος Ατταλίδης
Δε θέλω την συμπόνια κανενός | τον έζησα τον κόσμο και τον είδα | είν' η καρδιά μου μαύρος ουρανός | που κρύβει κεραυνούς και καταιγίδα | Την ώρα που ξεχείλισε ο πόνος | την ώρα που με πνίγει ο καημός | αυτήν την ώρα θέλω να 'μαι μόνος | δεν θέλω την συμπόνια κανενός | Με της αχαριστίας το νερό | πόσες φορές δεν μου 'βρεξαν τα χείλη | ακόμα κι η γυναίκα π' αγαπώ | ακόμα κι οι καλύτεροι μου φίλοι

05. Γιατί γλυκιά μου κλαις Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Γιατί γλυκιά μου κλαις, γιατί γλυκιά μου κλαις | γιατί γλυκιά μου κλαις και σήμερα και χτες | και την καρδιά μου σκίζεις, χωρίς να μου το λες | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ, θαρρείς δεν σ' αγαπώ | θαρρείς δεν σ' αγαπώ μα εγώ όμως προτιμώ | τη μαύρη γης να πάρω, παρά να σ' αρνηθώ | Γιατί γλυκιά μου κλαις... | Και να 'χα δυο καρδιές, και να 'χα δυο καρδιές | και να 'χα δυο καρδιές, εσένα δυο φορές | και πάλι θ' αγαπούσα, γλυκιά μου και μην κλαις | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ... | Και να 'χα δυο καρδιές...

06. Το 'πες και το 'κανες Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Στέλιος Μακρυδάκης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Το 'πες και το 'κανες | ότι θα με τυραννήσεις | όταν τα χείλη μου | μια φορά θα τα φιλήσεις. | Κι όπως σε παίδεψα | έτσι θα με βασανίσεις αχ. | Τώρα που 'γινα | θύμα στα φιλιά σου | κάνε ό,τι θες | κι ό,τι πει η καρδιά σου. | Ήρθε η ώρα σου | ό,τι θέλεις να μου κάνεις, | ήρθε η ώρα σου | τη ζωή να μου πικράνεις. | Κι είναι στο χέρι σου | κι όταν θες να με πεθάνεις αχ. | Το 'πες και το 'κανες, | κι όμως όσο κι αν πονάω | όσο κι αν ψήνομαι | και σκληρές στιγμές περνάω, | κάνε το κέφι σου | τώρα πια που σ' αγαπάω αχ.

07. Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Η ματιά σου και τα χείλη σου με φέρανε κοντά σου | αλλά η καρδιά σου με διώχνει μακριά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν' αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν’ αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά.

08. Ό,τι αρχίζει ωραίο Τραγούδι: Μπάμπης Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Σπύρος Σκορδίλης | Στίχοι: Ελένη Νταϊνά
Ό,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο | Οι πικραμένες καρδιές το ξέρουνε μόνο | Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια | Ο βοριάς θα στα κάνει συντρίμμια, κομμάτια | Στη ζωή ξεκινάμε με όνειρα χίλια | Τα γκρεμίζει ο πόνος, η φτώχεια κι η ζήλια | Είναι κακό στην άμμο... | Πικραμένοι κι οι δυο κλαίμε τη συμφορά μας | Τη χαμένη αγάπη, την πρώτη χαρά μας | Είναι κακό στην άμμο...

09. Γύρνα πάλι γύρνα Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Όσο είσαι μακριά μου | Στάζει αίμα η καρδιά μου, καρδιά μου | Θα πεθάνω κι είναι κρίμα | Στην φτωχή μου αγκάλη | Γύρνα πάλι γύρνα | Πάλι γύρνα | Τι σου είπαν κι έχεις φύγει | Και ο πόνος με τυλίγει, με τυλίγει | Πριν με στείλεις | Πια στο μνήμα | Στην φτωχή μου αγκάλη | Γύρνα πάλι γύρνα | Γύρνα, γύρνα | Γύρνα, γύρνα | Κάθε μέρα που περνάει | Και μια πίκρα με περνάει | Με περνάει | Φτάνει πια να μ’ έχεις θύμα | Στην φτωχή μου αγκάλη | Γύρνα πάλι γύρνα | Γύρνα, γύρνα

10. Μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου Τραγούδι: Μάνος Παπαδάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μια δεκάρα, μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου | κι ας το πλήρωσα χιλιάδες κάθε δάκρυ σου | Στην φωτιά, στην φωτιά θα ρίξω τις αχαριστίες σου | να καούν μαζί μ' αυτές κι οι αμαρτίες σου | να καούν, να καούν, να καούν | Έκανα βλακεία που σε πίστεψα | κι όλη την ζωή μου την αχρήστεψα | μου πουλούσες ψέμα μα δεν είχες αίμα | και που να το φανταστώ | μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου | Μια καρδιά, μια καρδιά που είχα δώσει στην εχάρισα | μα την βρήκα πληγωμένη και λαχτάρησα | Στην φωτιά, στην φωτιά θα ρίξω τις αχαριστίες σου | να καούν μαζί μ' αυτές κι οι αμαρτίες σου | να καούν, να καούν, να καούν | Έκανα βλακεία που σε πίστεψα | κι όλη την ζωή μου την αχρήστεψα | μου πουλούσες ψέμα μα δεν είχες αίμα | και που να το φανταστώ | μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου

11. Και τότε μόνος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Για ποιον, για ποιον να θυσιαστώ; | Για ποιον, για ποιον να καταστραφώ; | Για σένα που δεν μ’ αγάπησες | και σαν παιδί στην αγκαλιά σου δεν με κράτησες; | Και τότε μόνος και τώρα μόνος, | και τότε πόνος και τώρα πόνος. | Για ποιον, για ποιον να θυσιαστώ; | Για ποιον, για ποιον να καταστραφώ; | Για σένα που σε νοιαζόμουνα | κι ήσουν μακριά όταν εγώ σε χρειαζόμουνα; | Και τότε μόνος και τώρα μόνος, | και τότε πόνος και τώρα πόνος.

12. Μια γυναίκα μπορεί Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Β. Παπαδόπουλος & Β. Ξύδης
Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου | Παίρνω πάνω μου τα βάρη που η ζωή σου φόρτωσε | Γίνε πάλι παλικάρι ξέχνα ποιος σε πρόδωσε | Μια γυναίκα μπορεί | Τη ζωή σου να αλλάξει μπορεί | Μια γυναίκα μπορεί | Να χαράξει καινούρια αρχή | Άσε τον καημό να πίνει μόνος το ποτήρι του | Και μη ξανακάνεις φίλε πάλι το χατίρι του | Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου

13. Σήκω κοπέλα μου Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Απόψε θέλω όμορφα | ο Χιώτης να μου παίξει, | απόψε το κορίτσι μου | γουστάρει να χορέψει. | Σήκω κοπέλα μου, σήκω κορίτσι μου, | σήκω και χόρεψε να καμαρώσω, | σήκω αγάπη μου κι είμαι στο έτοιμο | όλα για σένανε να τα πληρώσω. | Απόψε θέλω να σε δω | στο κόλπο το δικό σου, | στο όμορφο, στο έξυπνο, | σ' όλο το έξαλλο σου. | Σήκω κοπέλα μου, σήκω κορίτσι μου, | σήκω και χόρεψε να καμαρώσω, | σήκω αγάπη μου κι είμαι στο έτοιμο | όλα για σένανε να τα πληρώσω.

14. Κίνδυνος θάνατος Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Κίνδυνος θάνατος είναι τα μάτια σου | αυτά τα μάτια σου τα πονηρά | που μ' αναστάτωσαν μόλις τ' αντίκρισα | και μου 'χουν κάψει την καρδιά | Όταν τα μάτια σου μου ρίχνουν ένα βλέμμα τους | μου ηλεκτρίζουν την καρδιά μ' όλο το ρεύμα τους | Κίνδυνος θάνατος είναι τα μάτια σου | και μου ανάψανε βαρύ καημό | εκμεταλλεύεσαι τα χτυποκάρδια μου | και δε λυπάσαι που πονώ | Όταν τα μάτια σου μου ρίχνουν ένα βλέμμα τους | μου ηλεκτρίζουν την καρδιά μ' όλο το ρεύμα τους

15. Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω | Γιατί με άφησες το δυστυχή | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Δεν αντέχω να σε βλέπω μ' άλλους να γυρνάς | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Πάψε πλέον να με τυραννάς | Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία | Και τ' όνειρο μου φως μου είσαι εσύ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Στο 'χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δε μπορώ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Γύρισε ξανά σε συγχωρώ

Ο δεύτερος δίσκος

01. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

02. Το δικό μου πάπλωμα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η καρδιά μου είναι μεγάλη | η καλύβα μου μικρή | από σένα κι από μένα | άλλος δεν χωράει να μπει | Το δικό μου πάπλωμα | είναι για δυο άτομα | και δεν παίρνει μπάλωμα | το δικό μου πάπλωμα | Τ' άλογο του καβαλάρη | ξέρει ένα αφεντικό | στην καλύβα την δική μου | νοικοκύρης είμ' εγώ | Το δικό μου πάπλωμα | είναι για δυο άτομα | και δεν παίρνει μπάλωμα | το δικό μου πάπλωμα | Το τραπέζι είναι στρωμένο | για τα μάτια π' αγαπώ | και το πάπλωμα θα φτάσει | να σκεπάσει και τους δυο | Το δικό μου πάπλωμα | είναι για δυο άτομα | και δεν παίρνει μπάλωμα | το δικό μου πάπλωμα

03. Γιατί θες να φύγεις Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Γρήγορα θα πληγωθείς | θα γυρίσεις μα δε θα με βρεις | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Θα πονάς για μένα θα πονάς | μες στο κλάμα θα μ' αναζητάς | Την καλή μου την ψυχή | θα θυμάσαι βράδυ και πρωί | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Πριν δακρύσεις μια βραδιά | μείνε στη δική μου αγκαλιά | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις;

04. Δε με πονάς, δε μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Στέλιος Κορσαβίδης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Μ’ έχεις ποτίσει φαρμάκι πικρό | πικρό πολύ πικρό | που αν ήταν άλλος θα σ’ είχε μισήσει | μα εγώ σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | Δε με πονάς γι’ αυτό με βασανίζεις | δε μ’ αγαπάς αληθινά | με τυραννάς και την καρδιά μου σκίζεις | δε μ’ αγαπάς δε μ’ αγαπάς | Μου `χεις ψημένο το ψάρι στα χείλη | καιρό πολύ καιρό | ξέρω τι θέλεις μα τι να σου κάνω | αφού σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | Δε με πονάς γι’ αυτό με βασανίζεις | δε μ’ αγαπάς αληθινά | με τυραννάς και την καρδιά μου σκίζεις | δε μ’ αγαπάς δε μ’ αγαπάς | Μ’ έχεις πληγώσει και μες στην καρδιά μου | πονώ πολύ πονώ | πρέπει να φύγω μα μένω κοντά σου | γιατί σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | Δε με πονάς γι’ αυτό με βασανίζεις | δε μ’ αγαπάς αληθινά | με τυραννάς και την καρδιά μου σκίζεις | δε μ’ αγαπάς δε μ’ αγαπάς

05. Τώρα κλαις Τραγούδι: Γιώργος Χατζηαντωνίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | πριν μ’ αφήσεις σημάδια | και τα όνειρα άδεια | Θα σου φύγω, σ’ το ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις | Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | θα βρεθεί άλλο ταίρι | να με πάρει απ’ το χέρι | και θα φύγω, στο ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις

06. Μέσα σε μια νύχτα Τραγούδι: Πέτρος Αναγνωστάκης
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Σε μια νύχτα μού ’χεις κάνει | άσπρα τα μαλλιά, μαύρη την καρδιά. | Σε μια νύχτα μού ’χεις κάνει το φτωχό κορμί | σαν το δέντρο που το κάψαν χίλιοι κεραυνοί. | Γιατί με πρόδωσες, γιατί; | Να ’ταν η θάλασσα μελάνι | να ’ταν κι ο ουρανός χαρτί, | πάλι δεν χώραγε να γράψω | τι τράβηξα τη νύχτα αυτή. | Γιατί με πρόδωσες, γιατί; | Σου είχα δώσει να μου γιάνεις | την πονεμένη μου ψυχή, | μα εσύ απάνω στην πληγή μου | μου άνοιξες κι άλλη πληγή. | Γιατί με πρόδωσες, γιατί;

07. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς

08. Θα τα κάψω τα λεφτά μου Τραγούδι: Μάνος Παπαδάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Πώς θα μάθω τι ζητάς | κι αν αλήθεια μ’ αγαπάς; | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου. | Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Αμφιβάλλω και πονώ | κι άκρη δεν μπορώ να βρω. | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου.

09. Προσευχή Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Σπύρος Ζαγοραίος | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Προσευχή, τα χείλη μου | τα χείλη μου για σένανε λένε | και τα μάτια μου μερόνυχτα κλαίνε | μερόνυχτα κλαίνε. | Να ξαναρθείς κοντά μου | μέσα στην αγκαλιά μου. | Έφαγα τη γη να σ' αναζητάω | σκίζω τα βουνά και παντού ρωτάω: | Ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω | ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω; | Μα γιατί μ' αρνήθηκες | μ' αρνήθηκες, χαμένο μου ταίρι; | Πού να βρίσκεσαι κανένας δεν ξέρει | κανένας δεν ξέρει. | Πού να σε βρω, γλυκιά μου | κρυφή παρηγοριά μου;

10. Παλαμάκια, παλαμάκια Τραγούδι: Μαρίκα Νίνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Σύρμα πάνω σύρμα κάτω | παίζω εγώ τον μπαγλαμά | και η βλάμισσα χορεύει | όμορφο καρσιλαμά | Παλαμάκια, παλαμάκια | να χτυπούν τα τακουνάκια | να κτυπούν τα τακουνάκια | στο τσιμέντο στα πλακάκια | Με τρελαίνεις με πεθαίνεις | με τον όμορφο χορό | σπάσ' τα όλα κάφτα όλα | και θα τα πληρώσω εγώ | Να σε χαίρεται που σ' έχει | 'κείνο τ' όμορφο παιδί | και ο μπαγλαμάς που παίζω | δυο στη μέση ας κοπεί

11. Ο Σαλονικιός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | να βγει να χορέψει, ο Σαλονικιός | Άιντε, κάντε του λεζάντα | την βραδιά να κλέψει, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες ν' αρχίσουν τσιφτετέλια | ν' ανάψουνε τα τέλια, ολοταχώς | Και τα μπουζούκια να κάψουν το πατάρι | χορεύει και γουστάρει, ο Σαλονικιός | Γλέντι όμορφο και φίνο | φούντωσε κι απόψε, ο Σαλονικιός | Άιντε, στην υγειά του πίνω | να 'ναι πάντα ωραίος, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός

12. Σβήσε τη φλόγα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι φωτιά | που μου άναψες, | τι φωτιά! | Μου ‘καψε | τη φτωχούλα μου την καρδιά | Σβήσε τη φλόγα | για σένα που έχω | Θα πεθάνω δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | θα πεθάνω, δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | Σβήσε τη φωτιά που έχω | Σαν γιατρό | μέρα νύχτα σε καρτερώ | Σαν γιατρό | σε προσμένω να γιατρευτώ

13. Άναψε το τσιγάρο Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε πόνεσ' η καρδιά μου και σε γουστάρει | Θέλω τα δυο σου χέρια για μαξιλάρι | άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου | Πες μου το ναι, καλέ μου, κι όλα δικά σου | α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Άσε να σε φιλήσω, να σε χορτάσω | Η νύχτα θα περάσει και θα σε χάσω | Ο χωρισμός σαν θα 'ρθει θα με πληγώσει | Ποτέ αυτό το βράδυ μην ξημερώσει, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Ακόμη δεν πιστεύω πως είν' αλήθεια | Μου φαίνονται όλα απόψε σαν παραμύθια | Το χάραμα που φτάνει πώς το φοβάμαι | γιατί θα φύγεις πάλι και μόνος θα 'μαι, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά

14. Τι τα θέλεις τα λεφτά Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη & Χορωδία
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Τι τα θέλεις τα λεφτά | να τα κάψεις, τι τα θες | Τα λεφτά είναι δανεικά | χέρια αλλάζουν τακτικά | να τα κάψεις, τι τα θες | μήπως τα ’χες κι από χθες | Γλέντα τη ζωή, γλέντα τη ζωή | όλοι δύο μέτρα παίρνουν γη | Τα λεφτά είναι δανεικά | χέρια αλλάζουν τακτικά | να τα 
κάψεις, τι τα θες | μήπως τα ’χες κι από χθες

15. Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου

Να μην με φώτιζαν τέτοια μάτια, | να μην με λιώνανε τόσοι στεναγμοί, | να μην με χώριζαν δυο κομμάτια, | νύχτες που βγάζουν σ' άλλα μονοπάτια, | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ, | αυτή η αγάπη στ' άστρα μ' ανεβάζει, | κι άσε να καώ όπως θέλω και να χρεωθώ, | αυτό το λάθος μόνο μου ταιριάζει | Αγάπη που 'γινες σώμα κι αίμα, | χωρίς εσένα όλα είναι ξενιτιές, | αν η αλήθεια σου γίνει ψέμα, | στάχτη να γίνω μέσα σ' ένα βλέμμα | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές... | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές...

Ο τρίτος δίσκος

01. Το χρήμα δεν το λογαριάζω Τραγούδι: Γ. Μπιθικώτσης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Το χρήμα δεν το λογαριάζω | τα δυο σου μάτια σαν κοιτάζω | δυο μαύρα μάτια σαν κι αυτά | αχ δεν τα βρίσκω με λεφτά | Βλέπεις εντάξει σου ξηγιέμαι | πως σε λατρεύω δεν τ' αρνιέμαι | είσ' η λαχτάρα μου η χρυσή | γιατί δε λες το ναι κι εσύ | Έλα να σμίξουμε μικρό μου | κι όταν σε νιώθω στο πλευρό μου | δε θα σ' αλλάζω με καμιά | κι ας μου χαρίσουν το ντουνιά

02. Πέντε πάνω, πέντε κάτω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γιατί μου λες υπερβολές | και τη ζωή μου δυσκολεύεις | και ξαφνικά να φύγεις θες, | εμείς καρδούλα μου, εμείς μανούλα μου | εμείς δεν έχουμε διαφορές. | Πέντε πάνω, πέντε κάτω | στο φινάλε θα τη βρούμε, | η καρδιά δεν είναι ΝΑΤΟ | έτσι να αποχωρούμε. | Πέντε πάνω, πέντε κάτω | θα τη βρούμε σίγουρα. | Μου έκανες πάλι ζημιά | και την έπερασα στο ντούκου | γιατί σε ξέρω πια καλά | πως τα χαράματα θα 'ρθεις με κλάματα | να μου ζητήσεις πάλι 
αγκαλιά, | πως τα χαράματα ξανά με κλάματα | θα μου ζητήσεις πάλι αγκαλιά.

03. Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά

04. Κάθε βράδυ πάντα λυπημένη Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς 
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κάθε βράδυ πάντα λυπημένη | κάθε βράδυ βαθιά συλλογισμένη | Πες μου τι σου είπανε για μένα | και τα μάτια σου είναι πάντα βουρκωμένα | Κάτι κρύβεις μέσα στην καρδιά σου | το διαβάζω, το βλέπω στη ματιά σου | Μήπως με βαρέθηκες, να φύγω; | μη με κάνεις να πεθαίνω λίγο, λίγο | Μη δακρύζεις, πάψε, πλέον φτάνει | Ξέρεις πόσα για σένα έχω κάνει | Ξέρεις πως υπάρχει αντιζηλία | Μην ακούς ποτέ την ψεύτρα κοινωνία

05. Σερσέ λα φαμ Τραγούδι: Γ. Μπιθικώτσης & Β. Τσιτσάνης & Β. Γκίκα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κι αν γυρίζουμε ξενύχτηδες τα βράδια | Κι αν ρομάντζες τραγουδάμε στα σκοτάδια | Κι αν τα νιάτα μας τα κάναμε ρημάδια | Και με πόνο τα ποτήρια μας ρουφάμ' | Σερσέ λα φαμ, σερσέ λα φαμ | Κι αν δεν πάμε στη δουλειά μας και στο σπίτι | Κι αν ο Έρως μας τραβάει σαν το μαγνήτη | Κι αν γουστάρουμε τον βίο τον αλήτη | Και δεν έχουμε το σήμερα να φάμ' | Σερσέ λα φαμ, σερσέ λα φαμ | Κι αν η μοίρα μας ταράζει στα χαστούκια | Κι αν στα μάγουλα το δάκρυ κάνει λούκια | Κι αν τα τρώμε μέχρι φράγκο στα μπουζούκια | Και στην ψάθα κακομοίρηδες ψοφάμ' | Σερσέ λα φαμ, σερσέ λα φαμ

06. Σαν το πακέτο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Γιάννης Παπαδόπουλος
Σαν το πακέτο που δεν έχει πια τσιγάρα | έτσι κι εμένα τώρα με παραπετάς | τώρα που μ' έκανες τρελά να σ' αγαπήσω | με βλέπεις και ειρωνικά γελάς | τώρα που μ' έκανες τρελά να σ' αγαπήσω | με βλέπεις και ειρωνικά γελάς | Ήπιες τα τσιγάρα σου | χόρτασες τη μάρκα σου | και αλλάζεις τώρα τον καπνό σου | άλλη αγάπη έπιασες | κι εμένανε με πέταξες | σαν το αποτσίγαρό σου | άλλη αγάπη έπιασες | κι εμένανε με πέταξες | σαν το αποτσίγαρό σου | Σαν το πακέτο που δεν έχει πια τσιγάρα | έτσι κι εμένα με πετάς σε μια γωνιά | τώρα που μ' έκανες να ζω δυστυχισμένα | μου φέρεσαι με τόση απονιά | τώρα που μ' έκανες να ζω δυστυχισμένα | μου φέρεσαι με τόση απονιά | Ήπιες τα τσιγάρα σου | χόρτασες τη μάρκα σου | και αλλάζεις τώρα τον καπνό σου | άλλη αγάπη έπιασες | κι εμένανε με πέταξες | σαν το αποτσίγαρό σου | άλλη αγάπη έπιασες | κι εμένανε με πέταξες | σαν το αποτσίγαρό σου

07. Ψύλλοι στ' αυτιά μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ποιος ήτανε πριν από μένα | μέσα στο σαλονάκι σου | και δυο τσιγάρα αναμμένα | υπάρχουν στο τασάκι σου. | Ψύλλοι στ’ αυτιά μου μπήκανε | πως κάποιος άλλος ήτανε. | Κι αν είναι αλήθεια, δυστυχώς, κυρά μου, | στην μάνα σου ολοταχώς. | Αν αστικό λεωφορείο | έκανες την καρδούλα σου, | πριν γίνω, κούκλα μου, θηρίο, | μάζεψε τα μπαούλα σου. | Τσιγάρο με βαρύ χαρμάνι | πες μου ποιος το φουμάρισε. | Στα γρήγορα και μάνι, μάνι | τη θέση σου καθάρισε.

08. Όταν έχεις φίλους Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Στις δύσκολες στιγμές μόνο οι φίλοι μου | μου στάθηκαν καλύτερα από 'σένα | και τώρα που στα πόδια μου σηκώθηκα | ζητάς πάλι αγάπη από 'μένα. | Όταν έχεις τέτοιους φίλους | ομορφαίνει η ζωή | και να σβήσει τη φιλία | μια γυναίκα δεν μπορεί. | Στις δύσκολες στιγμές μόνο οι φίλοι μου | μου στάθηκαν κι ας τους κατηγορούσες, | σε πείραζε που είχανε αισθήματα | γι' αυτό πάντα με μίσος τους κοιτούσες. | Όταν έχεις τέτοιους φίλους | ομορφαίνει η ζωή | και να σβήσει τη φιλία | μια γυναίκα δεν μπορεί.

09. Καμιά δε μοιάζει με σένα μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Σπύρος Γεωργίου
Να το πιστέψω δεν μπορώ | σαν ένα όνειρο κι αυτό | εκεί που νομίζω πως χάνομαι | εσένα αγάπη μου αισθάνομαι | και νιώθω ξανά πως υπάρχω | για σένα πως ζω | Κι όταν σε χάνω τον κόσμο τον χάνω | μακριά σου δεν κάνω | γι’ αυτό μη μ’ αφήνεις λεπτό | Καμιά δε μοιάζει μ’ εσένανε μάτια μου | είσαι το δάκρυ που καίει στα μάτια μου | είσαι τ’ αστέρι που λάμπει τα βράδια μου | είσαι ουρανός | Καμιά δε μοιάζει μ’ εσένανε μάτια μου | είσαι το δάκρυ που καίει στα μάτια μου | είσαι αλήθεια το φως στα σκοτάδια μου | Καμιά δε μοιάζει μ’ εσένα μάτια μου | Είναι σαν θαύμα αυτό που ζω | υπερβολή τ’ ομολογώ | εκεί που νομίζω πως χάνομαι | επάνω σου αγάπη μου πιάνομαι | και νιώθω ξανά δυνατός | στον κόσμο αυτό

10. Απότομα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πες μου γιατί αγάπη μου | γλυκειά παρηγοριά μου | πες μου γιατί να μ' αρνηθείς | γιατί να φύγεις να χαθείς | να ζήσεις μακριά μου | Απότομα | μου την κοπάνησες απότομα | δεν μου ξηγήθηκες φιλότιμα | και πήρες δρόμο μια βραδιά | μ' αρνήθηκες | με κάποιον άλλο ξεμυαλίστηκες | σε άλλα κόλπα μου τραβήχτηκες | κι έχω μαράζι στην καρδιά | Ποτέ μου δεν σε πίκρανα | γι αυτό παραπονιέμαι | που είμαι τώρα μοναχός | κι από αγάπη ορφανός | και κλαίω και χτυπιέμαι

11. Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Αναστάσιος Κουλούρης
Τι κάθεσαι μαζί μου και δε με παρατάς | αφού πονάς κοντά μου κι όλο καρδιοχτυπάς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Απ' τα αισθήματά σου να μην παρασυρθείς | κοντά μου να το ξέρεις πως θα καταστραφείς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Μη θέλεις να με φτιάξεις γιατί είναι πια αργά | κάποια βαριά κατάρα όλο με κυνηγά | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω

12. Φτωχό κομπολογάκι μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Φτωχό κομπολογάκι μου | σε είχα το μεράκι μου | Συ μου πέρναγες την ώρα | Πες μου τι θα γίνω τώρα | Σε αγαπούσα αληθινά | δε σ' είχα δώσει πουθενά | Όμορφο κομπολογάκι | μου 'διωχνες κάθε μεράκι | Κι αν έχασα τη γκόμενα | πάψανε τα δεδόμενα | τώρα έχασα και σένα | γράψε αλίμονο σε μένα | Σε άλλα χέρια κι αν βρεθείς | πάλι εμέ θα θυμηθείς | Πού να βρω να σ' αγοράσω | για να μη σε ξαναχάσω

13. Και πάλι μάγκας θα ΄σαι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Σωτήρης Τσενές
Για ποια χτυπιέσαι και μεθάς | και λίγο, λίγο σβήνεις | μπροστά σε σένα ποια είναι αυτή | που τόση αξία δίνεις | Αφού είσαι ωραίος και μετράς | γιατί να τη θυμάσαι | καν' την αντικατάσταση | και πάλι μάγκας θα 'σαι | Αφού περιεχόμενο | δεν είχε ούτε δράμι | Μη σε πλανεύει η ομορφιά | και θύμα της σε κάνει | Αφού είσαι ωραίος και μετράς | γιατί να τη θυμάσαι | καν' την αντικατάσταση | και πάλι μάγκας θα 'σαι

14. Και πάω, πάω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Να πείτε χαιρετίσματα σε 'κείνη, δεν την ξεχνάω, | τη σκέφτομαι τρελαίνομαι και κλαίω, την αγαπάω, | να πείτε χαιρετίσματα σε 'κείνη, που μ' έχει αφήσει, | τη συγχωρώ και περιμένω πάλι, να γυρίσει. | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | Και πάω, πάω, πάω σε 'κείνη που αγαπώ, | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | Και πάω, πάω, πάω σε 'κείνη που αγαπώ. | Να πείτε χαιρετίσματα σε 'κείνη, ότι πεθαίνω, | να ξέρει ότι όλα όσα κάνει, θα τα μαθαίνω, | να πείτε χαιρετίσματα σε 'κείνη, να το πιστέψει, | πως την καρδιά μου μια για πάντα αυτή, την έχει κλέψει. | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | Και πάω, πάω, πάω σε 'κείνη που αγαπώ, | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | Και πάω, πάω, πάω σε 'κείνη που αγαπώ.

15. Μα εσύ με καις Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Εγώ μεγάλωσα μέσα στους δρόμους | κι είδαν τα μάτια μου τόσα πολλά | για σένα έφτιαξα άγραφους νόμους | να μη σ' αγγίξουν ξένα χέρια πουθενά. | Μα εσύ με καις, όλα τα καις | με υποκρισίες, απιστίες και ψευτιές | μα εσύ με καις και με πετάς | και σαν τη στάχτη του τσιγάρου με σκορπάς. | Εγώ περπάτησα μέσα στη νύχτα | κι έμαθα όλα της τα μυστικά | με την αγάπη μου κοντά σου ήρθα | να σε γεμίσω με στοργή και ζεστασιά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης