Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Όλα γυρίζουνε στο χθες





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Στην Ελευσίνα μια φορά Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Βασίλης Ανδρεόπουλος
Πήρα τους δρόμους μια βραδιά | και τους γνωστούς ρωτούσα | για το κορίτσι μου που αγαπούσα | στην Ελευσίνα μια φορά. | Έριξα πέτρα στο γιαλό | στο πέλαγο λιθάρι | για το κορίτσι μου που ήταν καμάρι | στην Ελευσίνα μια φορά.

02. Το παλιό ρολόι Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το παλιό ρολόι του μικρού σταθμού | στάθηκε στην ώρα του αποχωρισμού. | Είχε βασιλέψει και με φίλαγες | κοίταζες τα τρένα και δεν μίλαγες. | Χάθηκες μέσα στ' απόβραδο | μέσα στη μπόρα, τον καπνό | και τη νυχτιά. | Κι έγινε το Σαββατόβραδο | ένα λουλούδι πεταμένο στη φωτιά. | Στο παλιό μας σπίτι κάθε δειλινό | βγαίνω στο κατώφλι και σε καρτερώ | Και περνούν τα τρένα και σφυρίζουνε | μα τα χελιδόνια δεν γυρίζουνε. | Χάθηκες μέσα στ' απόβραδο | μέσα στη μπόρα, τον καπνό | και τη νυχτιά. | Κι έγινε το Σαββατόβραδο | ένα λουλούδι πεταμένο στη φωτιά.

03. Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια, τα σοκάκια | γέμιζα φιλιά τα μαλλιά σου | μ' άστρα την ποδιά σου. | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια τα βραδάκια | περπατούσαμε, μου γελούσες | πόσο μ' αγαπούσες. | Τώρα στην καρδιά μου το μαράζι | κι ο καημός φωλιάζει. | Πότε θα φανείς σαν και πρώτα | στην παλιά τη γειτονιά; | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια, τα σοκάκια | γέμιζα φιλιά τα μαλλιά σου | μ' άστρα την ποδιά σου. | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια τα βραδάκια | περπατούσαμε, μου γελούσες | πόσο μ' αγαπούσες. | Τώρα στην καρδιά μου το μαράζι | κι ο καημός φωλιάζει. | Πότε θα φανείς σαν και πρώτα | στην παλιά τη γειτονιά; | Είμαι μόνος μου δίχως ταίρι | και ζητώ παρηγοριά.

04. Κόκκινα φανάρια Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Αλέκος Γαλανός
Του λιμανιού το καλντερίμι όσοι δε ζήσαν | να που δεν ξέρουν τι 'ναι πόνος και καημός, | πώς κλαίει ο άνθρωπος που τα όνειρά του τώρα σβήσαν, | πόσο πικρός του κόσμου ο κατατρεγμός. | Πνιχτές ανάσες και βρισιές, | βαμμένα χείλια παγωμένα στις γωνιές. | Κι είναι θάνατος αργός | του πεζοδρόμιου ο νόμος ο σκληρός. | Πληρωμένες αγκαλιές | ιστορίες τραγικές | γράφονται μέσ' στις κρύες φτωχογειτονιές. | Το τραγούδι σπαραγμός | η ζωή κατατρεγμός, | το καλντερίμι ένας ατέλειωτος καημός. | Του λιμανιού το καλντερίμι όσοι δε ζήσαν, | να που δεν ξέρουν τι 'ναι πόνος και καημός. | Πώς κλαίει ο άνθρωπος που τα όνειρά του τώρα σβήσαν, | πόσο πικρός του κόσμου ο κατατρεγμός. | Σβήσαν τα φώτα στα στενά | του λιμανιού τα καλντερίμια σκοτεινά | και σταμάτησε η ζωή | το ψέμα το φτιασιδωμένο της να ζει. | Πίκρα, δάκρυ, στεναγμός | ξεχαστήκαν κι ο καημός | έγινε όνειρο γαλάζιος ουρανός | και τα πρόσωπα χλωμά, | κουρασμένα τα κορμιά | μέσα στον ύπνο ψάχνουν να 'βρουν λησμονιά.

05. Τα τρένα που φύγαν Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας & Βασίλης Ανδρεόπουλος
Τα τρένα που φύγαν | αγάπες μού πήρανε. | Αγάπες και κλαίνε, | ποια μοίρα τις μοίρανε; | Δώς μου χέρι να πιαστώ | να πιαστώ, να κρατηθώ, | ένα γέλιο, μια ματιά | κι ανασταίνετ' η καρδιά. | Το τρένο σε πήρε | πουλί, χελιδόνι μου. | Σε τύλιξ' η νύχτα | κι ορφάνεψα μόνη μου.

06. Καημός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είναι μεγάλος ο γιαλός | είναι μακρύ το κύμα | είναι μεγάλος ο καημός | κι είναι πικρό το κρίμα | Ποτάμι μέσα μου πικρό | το αίμα της πληγής σου | κι από το αίμα πιο πικρό | στο στόμα το φιλί σου | Δεν ξέρεις τι ‘ναι παγωνιά | βραδιά χωρίς φεγγάρι | να μη γνωρίζεις ποια στιγμή | ο πόνος θα σε πάρει | Ποτάμι μέσα μου πικρό | το αίμα της πληγής σου | κι από το αίμα πιο πικρό | στο στόμα το φιλί σου

07. Αύριο πάλι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Αύριο πάλι, αύριο πάλι θα 'ρθω να σε βρω | Κρίμα που δεν με πιστεύεις | Κρίμα που μ' αφήνεις μόνο μου να ζω | Αύριο πάλι, αύριο πάλι θα 'ρθω να σου πω | Κρίμα που δεν με 
πιστεύεις | Κρίμα που δεν ξέρεις πόσο σ' αγαπώ

08. Ήρθε ένας φίλος Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας

Ήρθ’ ένας φίλος να μου θυμίσει | αυτά που ζήσαμε, | όμως τα χείλη τα ’χε σφραγίσει | και δεν μιλήσαμε. | Την κάμαρά μας με αναμνήσεις | ξαναπλημμύρισες, | νόμισα ξάφνου πως θα γυρίσεις, | αλλά δεν γύρισες. | Πού είσαι, πού γυρνάς | και πώς μπορείς και με ξεχνάς | και δεν ρωτάς πού να ’μαι; | Κι αν άλλη προσκυνάς, | όσες φορές θα με ξεχνάς, | τόσες θα σε θυμάμαι. | Ήρθ’ ένας φίλος και με κοιτούσε, | αλλά δεν μίλαγε. | Μια ιστορία μαζί μου ζούσε | και δάκρυ κύλαγε. | Απ’ την παλιά σου φωτογραφία | νεκρό το βλέμμα σου, | μα στο κορμί μου ξανακυλούσε | ζεστό το αίμα σου.

09. Θυμήσου τον Σεπτέμβρη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου

Το χέρι δως μου, δως μου την καρδιά σου | και πάμε, αν θέλεις, ως τον ουρανό. | Τραγούδι του Σεπτέμβρη είν' η ματιά σου, | αυτά τα μάτια πόσο τ' αγαπώ. | Κι αν σκόρπισαν τα φύλλα με τ' αγέρι, | τον δρόμο κι αν τον σκέπασ' η βροχή, | για μας είν' ο Σεπτέμβρης καλοκαίρι, | η αγάπη σου φωτίζει όλη τη γη. | Στα χέρια μου έλα τώρα και κοιμήσου | κι εγώ τις νύχτες θα σου τραγουδώ. | Κι αν κάποτε χωρίσουμε θυμήσου: | Σεπτέμβρη σου 'χα πει πως σ' αγαπώ.

10. Τι θέλεις να κάνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Ρουβηνέτης
Μου λες να κρατήσω ψηλά το κεφάλι | Μου λες να γελάσω σαν πρώτα και πάλι | Να μην σταματάω στη μέση του δρόμου | Να βγάλω τη μάσκα τη μάσκα του πόνου | Τι θέλεις να κάνω τι θέλεις να κάνω | Πιστεύω σε σένα σε σένα που χάνω | Απ' αύριο σκέψου που θα 'σαι που θα 'μια | Τι κι άντρας που είμαι φοβάμαι, φοβάμαι | Αν πίσω μια άδεια καρδιά θα μου φέρεις | Πως θες να σε ξέρω πως θες να με ξέρεις | Κι οι δυο που σαν ένα η αγάπη μας δένει | Θα μείνουμε τότε δυο ξένοι δυο ξένοι

11. Τα γαλάζια σου γράμματα Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Τα γαλάζια σου γράμματα | κάθομαι και διαβάζω | και με παίρνουν χαράματα | καθώς πίσω κοιτάζω | Τα γαλάζια σου γράμματα | τρυφερές αναμνήσεις | να μου λες χίλια πράματα | μα δε λες αν γυρίσεις | Μια ζωή περιμένω | μα δε γίνονται θάματα | μια ζωή σ' ανασταίνω | στα γαλάζια σου γράμματα | Τα γαλάζια σου γράμματα | μαχαιριά κάθε λέξη | και με πιάνουν τα κλάματα | σε ρωτώ τι έχω φταίξει | Τα γαλάζια σου γράμματα | τρυφερές αναμνήσεις | να μου λες χίλια πράματα | μα δε λες αν γυρίσεις | Μια ζωή περιμένω | μα δε γίνονται θάματα | μια ζωή σ' ανασταίνω | στα γαλάζια σου γράμματα

12. Με το πρώτο λεωφορείο Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Κοιτάζω βλέπω τον ουρανό | αχ ουρανέ μου καλέ μου ρώτησε, ρώτησε, ρώτησε | αν θα ‘ρθει απόψε το φεγγάρι | Κατερινιώ το γεράνι πότισε, πότισε, πότισε | και γείρε στο δικό μου μαξιλάρι | Χαράματα με το πρώτο λεωφορείο | φεύγω για τη δουλειά δυο φιλιά | και πες μου αντίο | Χαράματα με το πρώτο λεωφορείο | φεύγω για τη δουλειά δυο φιλιά | και πες μου αντίο | Κοιτάζω βλέπω τον ουρανό | πόσους καημούς η ζωή μας χώρεσε, χώρεσε, χώρεσε | μα η καρδιά μας δεν αλλάζει | Κατερινιώ τα καλά σου φόρεσε, φόρεσε, φόρεσε | κι αν είμαστε φτωχοί μη σε πειράζει | Χαράματα με το πρώτο λεωφορείο | φεύγω για τη δουλειά δυο φιλιά | και πες μου αντίο | Χαράματα με το πρώτο λεωφορείο | φεύγω για τη δουλειά δυο φιλιά | και πες μου αντίο

13. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Αχ περιστέρι μου μη φεύγεις βιαστικό | κι από το χέρι μου έλα να πιεις νερό | Απόψε δεν θα κοιμηθώ | θα μείνω πάλι να σκεφτώ | πώς πονώ, πως πονώ, πως πονώ. | Το γέλιο το ζωγραφιστό | το βήμα το ξεχωριστό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Μ' ένα μαχαίρι άνοιξέ μου την καρδιά, | κανείς δεν ξέρει τι περνώ κάθε βραδιά | Κάθε βραδιά, κάθε πρωί | μου λιγοστεύει η ζωή, | πώς πονώ, πώς πονώ, πώς πονώ, | το γέλιο σου σαν θυμηθώ, | το βήμα το ξεχωριστό, | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Απόψε δεν θα κοιμηθώ | θα μείνω πάλι να σκεφτώ | πώς πονώ, πως πονώ, πως πονώ. | Το γέλιο το ζωγραφιστό | το βήμα το ξεχωριστό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

14. Γεια σου κύριε μενεξέ Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Δημήτρης Λάγιος | Στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης
Δύο συ και τρία γω | πράσινο πεντόβολο | μπαίνω μέσα στον μπαξέ | γεια σου κύριε μενεξέ. | Σιντριβάνι και νερό | και χαμένο μου όνειρο. | Τζίντζιρας τζιντζίρισε | το ροδάνι γύρισε. | Χοπ αν κάνω δεξιά | πέφτω πάνω στη ροδιά. | Χοπ αν κάνω αριστερά | πάνω στη βατομουριά. | Το 'να χέρι μου κρατεί | μέλισσα θεόρατη | τ' άλλο στον αέρα πιάνει | πεταλούδα που δαγκάνει

15. Νανούρισμα Τραγούδι: Μαρίζα Κωχ
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα κεντήσω πάνω στου αλόγου σου τη σέλλα | με διαμαντόπετρες σωρό | του φεγγαριού το πήγαιν' έλα | στο πελαγίσιο το νερό | Αγόρι μου, αγόρι μου | αγόρι μου να σε χαρώ | Θα κεντήσω στ' ασημοπίστολα σου πλάι | της χελιδόνας το φτερό | κι έναν σταυρό να σε φιλάει | τις νύχτες που σε καρτερώ | Θα κεντήσω πάνω στο δίκοπό σου λάζο | το βλέμμα σου το καθαρό | αυτό το βλέμμα το γαλάζιο | που δε χορταίνω να θωρώ

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ο τρελός Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Με κυνηγούν, με κυνηγούν κάθε βραδυά | της γειτονιάς, της γειτονιάς σου τα παιδιά | με κοροϊδεύουν τα παιδιά | σαν τρέχω στην ανηφοριά | να σου χαρίσω μια φτωχή καρδιά | κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | εσύ φωνάζεις "διώξτε τον τρελό" | Θα την αντέξω του τρελού τη ρετσινιά | μα πώς ν' αντέξω την δική σου απονιά | πες μου δυο λόγια να σωθώ | προτού στ' αλήθεια τρελαθώ | δωσ' μου το χέρι για να κρατηθώ | Κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | μη μου φωνάζεις "διώξτε τον τρελό"!

02. Δεν κλαίω για τώρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Δεν κλαίω που φεύγεις | δεν κλαίω για τώρα | δεν κλαίω την ώρα | του αποχωρισμού | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | κλαίω την ώρα του σπαραγμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | με τα σημάδια του χαλασμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ | Δεν είναι από ζήλεια | που σφίγγω τα χείλια | και κλαίω μπροστά σου | χωρίς να ντραπώ | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | κλαίω την ώρα του σπαραγμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | με τα σημάδια του χαλασμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ

03. Σαββατόβραδο στην Καισαριανή Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει | σαν αμάξι γέρικο στην ανηφοριά | κάθε απομεσήμερο στο παλιό μας στέκι | πίσω απ' το μαγέρικο του Ντελη-βοριά | Κι όλα μοιάζαν ουρανός και ψωμί σπιτίσιο | κι όλα μοιάζαν ουρανός και γλυκό, γλυκό ψωμί | Γνώριζες τα βήματα ξέκρινα τους ήχους | και φωτιές ανάβαμε με σβηστή φωνή | τις βραδιές συνθήματα γράφαμε στους τοίχους | πέφταμε φωνάζοντας κάτω οι Γερμανοί | Κι όλα μοιάζαν ουρανός και ψωμί σπιτίσιο | κι όλα μοιάζαν ουρανός και πικρό, πικρό ψωμί | Τάχα τι να ζήλεψαν στα χλωμά σου μάτια | που γιομαν τ' απόβραδο γλύκα πρωινή | ήρθαν και βασίλεψαν τα βαθιά σου μάτια | κάποιο Σαββατόβραδο στην Καισαριανή | Κι όλα γίναν κεραυνός πελαγίσια αρμύρα | κι όλα γίναν κεραυνός και πικρό, πικρό ψωμί

04. Ήθελα να 'μουνα πουλί Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ήθελα να 'μουνα πουλί | να 'μουν χελιδονάκι | να σ' αγαπώ την άνοιξη | και το καλοκαιράκι. | Ήθελα να 'μουν σύννεφο | τον κόσμο να γυρίζω | κι όταν σε καίει ένας καημός | εγώ να σε δροσίζω. | Ήθελα να 'μουν αετός | να μη με πιάνει μπόρα | να σ' αγαπώ μες στη ζωή | κάθε στιγμή και ώρα.

05. Τι να φταίει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είμαστε σαν δυο καράβια | που ξεκίνησαν | και στο πρώτο τους ταξίδι | τα νερά τα τύλιξαν. | Τι να φταίει, τι να φταίει | που δεν πήγαμε μπροστά, | δεν μετρήσαμε το κύμα | και τον άνεμο σωστά. | Στα ρηχά, μικρή μου αγάπη | ναυαγήσαμε, | μακριά ήταν να πάμε | μα δεν ξεκινήσαμε.

06. Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Μαύρη ζωή με τσάκισε | σε βρήκα για λιμάνι | όμως η τόση αγάπη μου | μόνο κακό σου κάνει | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | Σαν το νερό στην έρημο | πάντα θα σε ζητώ | ένα φιλί μου χάρισες | γι' αυτό σ' ευχαριστώ | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ

07. Ποτέ Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Ποτέ τόσες νύχτες για σένα | Ποτέ τόσο εσύ πουθενά | Κι εκεί που σε παίρνω για ψέμα | Στο αίμα μου μπαίνεις ξανά | Κι εγώ που χρόνια ζω για σένα | Ποτέ δε θα μπω σ' άλλο σώμα | Ποτέ κι ας γυρνώ σαν σκιά | Ποτέ κι ας μοιράζομαι ακόμα | στο πριν, στο ποτέ στο μετά | Ποτέ | Ποτέ τόσες νύχτες για νύχτες | Ποτέ τέτοιο τέλος φωτιά | Κι εκεί που κοιμόσουν και μ' είχες | Καπνός από στάχτη παλιά | Κι εγώ που χρόνια ζω λες κι ήρθες | Ποτέ δε θα μπω σ' άλλο σώμα | Ποτέ κι ας γυρνώ σαν σκιά | Ποτέ κι ας μοιράζομαι ακόμα | Στο πριν, στο ποτέ, στο μετά... | Ποτέ

08. Βροχή και σήμερα Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βροχή και σήμερα, βροχή στη στέγη μας, | βροχή στη πόρτα μας, ατέλειωτη βροχή | Και εσύ στα σύνορα, σ' ένα χαράκωμα | Και γύρω ο θάνατος, ατέλειωτη βροχή | Εγώ στα σύνορα, σε κάποιο γράμμα μου | Βαθιά στη χλαίνη σου, γλυκά να σε πονώ | Και συ στο σπίτι μας, παντού τα χνάρια σου | Παντού τα μάτια σου, πληγές στο δειλινό | Βροχή και σήμερα κι ούτε ένα γράμμα σου | Κι ούτε ένα μήνυμα στον μαύρο ουρανό | Φυλάξου αγέρα μου, φυλάξου αγρύπνια μου | Φυλάξου αγόρι μου, από τον κεραυνό

09. Μια θάλασσα μικρή Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος | Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
Μια θάλασσα μικρή, | μια θάλασσα μικρή | είναι το καλοκαίρι μου, | ο έρωτάς μου, ο πόνος μου | Μια θάλασσα μικρή | στα δυο σου μάτια φέγγει | κάθε πρωί | Μια θάλασσα μικρή | στο δάκρυ στο τραγούδι, | στο κάθε σου φιλί | Μια θάλασσα μικρή | Μια θάλασσα μικρή, | μια θάλασσα μικρή | και στη γωνιά η στάμνα μου | για ένα καλοκαίρι | ήσουνα εσύ | Σε τραγουδούσα εγώ | σαν τις χορδές του ανέμου | στα μαύρα σου μαλλιά | Σ' ακολουθούσα εγώ | σαν το ψηλό χορτάρι | τον άνεμο | Σε τραγουδούσα εγώ | Μια θάλασσα μικρή, | μια θάλασσα μικρή | πικρά σ' αποχαιρέτησε, | σε περιμένει | Μια θάλασσα μικρή

10. Μην κάνεις πείσματα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Άνοιξα την πόρτα μια Κυριακή για να πάμε βόλτα, | άνοιξα την πόρτα μια Κυριακή και σε καρτερώ. | Πάρε το δρόμο, το δρόμο, το δρόμο κι έλα μου, | φωτιά και τρέλα μου. | Στείλε τον ήλιο, τον ήλιο και τα φεγγάρια σου | να βρω τ’ αχνάρια σου. | Βγήκα στο μπαλκόνι μια Κυριακή μ’ ένα χελιδόνι, | βγήκα στο μπαλκόνι μια Κυριακή να σε ξαναδώ. | Έχει ο καιρός, ο καιρός, ο καιρός γυρίσματα, | μην κάνεις πείσματα. | Πάρε μαχαίρι, μαχαίρι κι αν θέλεις, χτύπα με, | κακό δεν είπαμε. | Πήρα το δρομάκι μια Κυριακή, μ’ έπιασε μεράκι, | πήρα το δρομάκι μια Κυριακή στον πλατύ γιαλό. | Χρόνια, κυρά μου, κυρά μου, κυρά μου θάλασσα | 
σε παρακάλεσα. | Στείλε τον ήλιο, τον ήλιο και τα φεγγάρια σου | να βρω τ’ αχνάρια σου.

11. Όταν μια γυναίκα κλαίει Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Η καρδιά μου σας το λέει | που πληγώθηκε βαριά | όταν μια γυναίκα κλαίει | κάποιος άντρας πάντα φταίει | δάκρυ δίχως λόγο δεν κυλά | πάει το γέλιο πάει το φως μου | πάει απόψε ο άνθρωπός μου | σ΄ άλλα χέρια σ΄ άλλη αγκαλιά | Είναι οι άνθρωποι ωραίοι | μα τα λάθη τους πολλά | όταν μια γυναίκα κλαίει | κάποιος άντρας πάντα φταίει | δάκρυ δίχως λόγο δεν κυλά | πάει το γέλιο πάει το φως μου | πάει απόψε ο άνθρωπός μου | σ΄ άλλα χέρια σ΄ άλλη αγκαλιά

12. Μια παρένθεση και μόνο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Ένας ενθουσιασμός, έρωτας προσωρινός | ήμουν στην καρδιά σου. | Τώρα μονοκοντυλιά σβήνεις όρκους και φιλιά | στο προσπέρασμά σου. | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που δεν αξίζει θυσιάστηκα. | Η καρδιά μου τώρα πια πληγωμένη απ’ την ψευτιά | κόπηκε στη μέση. | Τι σου έφταιξε, γιατί έτσι να σημαδευτεί, | τόσο να πονέσει; | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που δεν αξίζει θυσιάστηκα.

13. Μίλα μου απλά Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μίλα μου απλά, μη μου λες πολλά, | μην υπερβάλλεις. | Ψέματα μη λες και υπερβολές | πάλι. | Με περιγραφές και επιγραφές | τι πας να βγάλεις; | Δεν είν' αρκετό γύρω μας αυτό | το χάλι; | Μαζί σου θέλω να 'χω μυστικά, | θέλω μαζί σου μόνο να σωπαίνω. | Κρυμμένα της ψυχής μου υλικά | σε σένα θέλω δώρο να τα φέρνω. | Μίλα μου απλά, μη μου λες πολλά, | μην υπερβάλλεις. | Ψέματα μη λες και υπερβολές | πάλι. | Με τη λογική που 'ναι φυλακή | μην κουβεντιάζεις. | Μη μου εξηγείς, μην παρεξηγείς, | χάνεις. | Σε παρακαλώ, μη βάζεις μυαλό, | μην ωριμάζεις. | Μη ρωτάς γιατί κάνεις καθετί | που κάνεις.

14. Σαν το μετανάστη Τραγούδι: Μαρία Φαραντούρη
Μουσική: Zulfi Livaneli | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σαν τον μετανάστη στη δική σου γη | μέρα νύχτα λύνεις δένεις την πληγή | κι όλα γύρω ξένα κι όλα πετρωμένα | και δεν ξημερώνει να `ρθει χαραυγή | Στράγγισε η ζωή σου που αιμορραγεί | κάθε ώρα τρόμος πόνος και κραυγή | και σ΄ ακούν οι ξένοι κι ο αδερφός σωπαίνει | αχ δεν είναι άλλη πιο βαθιά πληγή | Σύρμα κι άλλο σύρμα και χοντρό γυαλί | μάτωσε ο ήλιος την ανατολή | κλαις κι αναστενάζεις αχ ξενιτιά φωνάζεις | μα η ελπίδα μαύρο κι άπιαστο πουλί

Ο τρίτος δίσκος

01. Θα με θυμηθείς Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας

Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν φύγω πια κι όταν αισθανθείς παγωνιά και τέλος | Τότε τι να πεις για παρηγοριά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς | Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν θα χαθώ θα με νοσταλγείς και θα με γυρεύεις | Τότε τι να βρεις μες στην ερημιά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς

02. Επειδή σ' αγαπώ Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Επειδή σ' αγαπώ | ως και οι πέτρες ανθίζουν στη γλάστρα | επειδή σ' αγαπώ | το φεγγάρι φιλιέται με τ' άστρα | επειδή σ' αγαπώ | σ' αγαπώ γράφω σ' όλους τους στίχους | επειδή σ' αγαπώ | ξαγρυπνώ στης καρδιάς σου τους ήχους | Επειδή σ' αγαπώ | τα φτερά ξαναράβω στους ώμους | επειδή σ' αγαπώ | ξαναβγαίνω με τσέρκι στους δρόμους | και φωνάζω στους δρόμους | σ' αγαπώ | Επειδή σ' αγαπώ | τα λαμπιόνια του ο ήλιος ανάβει | επειδή σ' αγαπώ | το κρεβάτι μας είναι καράβι | επειδή σ' αγαπώ | το ταξίδι αυτό δεν τελειώνει | επειδή σ' αγαπώ | τούτη η λέξη ποτέ δε παλιώνει | Επειδή σ' αγαπώ | τα φτερά ξαναράβω στους ώμους | επειδή σ' αγαπώ | ξαναβγαίνω με τσέρκι στους δρόμους | και φωνάζω στους δρόμους | σ' αγαπώ

03. Μην τα φιλάς τα μάτια μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην τα φιλάς τα μάτια μου | το χωρισμό φοβάμαι, | στα χείλια φίλα μ' όσο θες | δική σου πάντα να 'μαι. | Γιατί απ' τα χρόνια τα παλιά | στα μάτια, λένε, χωρισμός είν' τα φιλιά. | Μην 
τα φιλάς τα μάτια μου | γιατί θα τα μισήσω, | μην τύχει κι είν' η αφορμή | με σένα να χωρίσω.

04. Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά

05. Δελφίνι δελφινάκι Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Καβάλα στο δελφίνι | τον κόσμο γύρισα | είπα να σε ξεχάσω | μα σ' αποθύμησα | Δελφίνι δελφινάκι | πάμε πιο γρήγορα | Να δω τα γυριστά της | τα ματοτσίνορα | Όπου και να γυρνούσα | ερχόσουν πίσω μου | λαβωματιά στο στήθος | το πελαγίσιο μου | Δελφίνι δελφινάκι | πάμε πιο γρήγορα | Να δω τα γυριστά της | τα ματοτσίνορα

06. Χάθηκες Τραγούδι: Πάνος Τζανετής
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Δεν έχει δρόμο να διαβώ | σοκάκι να περάσω | Γωνιά να μη σε θυμηθώ | ημέρα να μη κλάψω | Δεν έχει μέρα να μην πω | βραδιά να μη μιλήσω | νύκτα να μη σ' αναζητώ | βαθιά να σε φιλήσω | Όλες οι ώρες γίνανε | φωνή που σε φωνάζουν | κι οι νύκτες γίναν δάκρυα | που στη καρδιά μου στάζουν

07. Άπονη ζωή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άπονη ζωή | μας πέταξες στου δρόμου την άκρη | μας αδίκησες | ούτε μια στιγμή | δεν ήρθες να μας διώξεις το δάκρυ | μας κυνήγησες | το κρίμα μας βαρύ | μας γέννησες φτωχούς | με την καρδιά πικρή | γεμάτη στεναγμούς | Άπονη ζωή | δεν θέλαμε παλάτια κι αστέρια | να μας χάριζες | μια μπουκιά ψωμί | για μας τα ορφανά περιστέρια | ας χαλάλιζες | μας έδειρε ο βοριάς | μας ήπιε η βροχή | το αίμα της καρδιάς | γιατί είμαστε φτωχοί

08. Όταν σημάνει η ώρα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή
Ξέρω πως θα φύγεις μακριά μου | Μέσα από την αγκαλιά μου | Θα πετάξεις σαν πουλί | Ξέρω πως θα κλάψουμε κι οι δυο | Στο πικρότερο αντίο | Στο πικρότερο φιλί | Κι όταν σημάνει η ώρα | Τότε καρδιά μου χρυσή | τη μεγαλύτερη μπόρα | Θα την περάσεις εσύ | Στάλα δεν με ρώτησες μια στάλα | Αν χωράν μαζί με τ' άλλα | Τα φαρμάκια τούτα δω | Πίσω 
πότε θα γυρίσεις πίσω | Πόσες νύχτες θα μετρήσω | Ώσπου να σε ξαναδώ

09. Τι σου 'φταιξαν τα νιάτα μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Τι σου 'φταιξαν τα νιάτα μου; | Το γέλιο μου τι σου 'φταιξε; | Τι σου 'φταιξε η καρδούλα μου; | Τη μάδησες κι αυτή. | Ήσουν πικρός σαν άνεμος | σαν μπόρα ξαφνική. | Κι ήμουν για σένα τίποτα. | Κάποια περαστική. | Τι σου 'φταιξαν τα νιάτα μου | και τα 'κανες γεράματα; | Τι σου 'φταιξ' ένα έρημο | πεντάρφανο πουλί; | Κι ήρθες και χτες σαν άνεμος | σαν μπόρα ξαφνική. | Κι ήμουν για σένα τίποτα. | Κάποια περαστική.

10. Σε ικετεύω Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μες στην απελπισία μου άκου την ικεσία μου | και μη μου φεύγεις ως που να βρω κάποια λύση, | είναι το χτύπημα βαρύ και η καρδιά μου δεν μπορεί | έτσι απότομα για να το συνηθίσει. | Σε ικετεύω, σε ικετεύω, σε ικετεύω, | μείνε κοντά μου έστω ακόμα κι ένα λεπτό, | απ' την ματιά μου κι απ' την καρδιά μου κουράγιο κλέβω | πάνω στ' αγκάθια του Γολγοθά μου να περπατώ. | Μες στης ζωής την κόλαση βρήκα κι εγώ μια όαση, | βρήκα εσένα και σε λάτρεψε η καρδιά μου, | και τώρα πώς να της το πω πως φεύγει εκείνη π' αγαπώ, | φεύγει να ζήσει μ' άλλη αγάπη μακριά μου. | Σε ικετεύω, σε ικετεύω, σε ικετεύω, | μείνε κοντά μου έστω ακόμα κι ένα λεπτό, | απ' την ματιά μου κι απ' την καρδιά μου κουράγιο κλέβω | πάνω στ' αγκάθια του Γολγοθά μου να περπατώ.

11. Άσε με να φύγω Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιώργος Μανίκας | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Άσε με να φύγω σε παρακαλώ, | όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζω. | Έγινα σκιά σου και σ` ακολουθώ | και σ` ακολουθώ και σ` ακολουθώ, | μα θα χαθώ... | Άσε με να φύγω σε παρακαλώ, | έστω και για λίγο | δως μου τον καιρό | για ν` αποφασίσω τι ζητάς να βρω, | τι ζητάς να βρω, τι ζητάς να βρω | και δεν μπορώ... | Δως μου τον καιρό τι ζητάς να βρω, | είμαι μια σκιά δίπλα σ` ένα φως | κι έρχονται στιγμές που νομίζω πως | όσο κι αν σ` αγαπώ, όσο κι αν σ` αγαπώ, πιο πολύ σε μισώ, | σε μισώ, σε μισώ... | Άσε με να φύγω σε παρακαλώ, | όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζω. | Έγινα σκιά σου και σ` ακολουθώ | και σ` ακολουθώ και σ` ακολουθώ, | μα θα χαθώ...

12. Πάει η αγάπη μου Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Πάει η αγάπη μου πάει με άφησε | μόνη σε κάποια γωνιά | να 'τανε Θεέ μου καλύτερα φάρσα | αχ, να 'τανε πρωταπριλιά | Κάποιο παγκάκι κοιτάζω στο πάρκο | και χίλια θυμάμαι φιλιά | όρκοι κομμάτια και πίκρα στα μάτια | δε λέει να σβήσει η φωτιά | Πάει το όνειρο πάει η ελπίδα | χαμένη και πού να σε βρω | ήταν μια μέρα θυμάμαι τ' Απρίλη | που χάθηκες στο δειλινό. | Πάει η αγάπη μου πάει με άφησε | μόνη σε κάποια γωνιά | να 'τανε Θεέ μου καλύτερα φάρσα | Αχ, να 'τανε πρωταπριλιά

13. Παραμύθι ξεχασμένο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Παραμύθι ξεχασμένο | η αγάπη που ζητάς | ψεύτικο φλουρί δοσμένο | στη βουή της αγοράς | Τραγούδι λυπημένο | απόψε θα σου πω | για κείνους που αγρυπνάνε | μετρώντας τον καιρό | Παραμύθι ξεχασμένο | η αγάπη που ζητάς | ψεύτικο φλουρί δοσμένο | στη βουή της αγοράς | Μέσα στο όνειρό μου κλαίω | και ξυπνάω με λυγμούς | ψέμα η αγάπη λέω | και παιχνίδι για τρελούς | Τραγούδι λυπημένο | απόψε θα σου πω | για κείνους που αγρυπνάνε | μετρώντας τον καιρό | Παραμύθι ξεχασμένο | η αγάπη που ζητάς | ψεύτικο φλουρί δοσμένο | στη βουή της αγοράς

14. Πόσο σ' αγαπώ Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έλα να σου δείξω τις τριανταφυλλιές | τα πράσινα, τα κόκκινα, τα σπίτια, τις αυλές. | Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ | Έλα να σου πω αγόρι γλυκό μου | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ. | Έλα να σου μάθω, πως είναι το φιλί, | σαν κόκκινο τριαντάφυλλο και σαν ανατολή | Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ | Έλα να σου πω αγόρι γλυκό μου | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ. | Έλα να σου δείξω το στάχυ το ξανθό | τ' αστέρια που σωπαίνουνε για ν' αποκοιμηθώ | Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ | Έλα να σου πω αγόρι γλυκό μου | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.

15. Άνθρωποι μονάχοι Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | σαν το ξεχασμένο στάχυ | ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος | κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος | σαν το ξεχασμένο στάχυ | άνθρωποι μονάχοι | Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | όπως του πελάγου οι βράχοι | ο κόσμος θάλασσα που απλώνει | κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι | ανεμοδαρμένοι βράχοι | άνθρωποι μονάχοι | Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα | άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης