Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Ρεσιτάλ





















Ο πρώτος δίσκος

01. Θυμάμαι Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Θυμάμαι | Όταν ήμασταν παιδιά | τα όνειρα που κάναμε | θυμάμαι | Νομίζαμε με μια δρασκελιά | τον ουρανό θα φτάναμε | Θυμάμαι | Μας άρεσε να είμαστε αρχηγοί | και υπήκοους ζητούσαμε | θυμάμαι | Χωρίζαμε στα δυο την αυλή | και πάντα εμείς νικούσαμε | θυμάμαι | Μια μέρα ξάφνου η ζωή | μας έριξε σκληρά στην βιοπάλη | Τα παιδικά τα όνειρα ποτέ | δεν θα γυρίσουν πάλι | Γύρω σου κοίτα ένα πρωί | για λίγο φτωχικό φαΐ | οι άνθρωποι παιδεύονται | Μα ούτε λέξη όμως να μη πεις | τα βάσανα είναι για μας | ασ' τα παιδιά να ονειρεύονται

02. Γύρω σκοτάδι Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Γύρω σκοτάδι | ούτε ένα φως | τώρα κοιμάται η πολιτεία | Κανείς το δίκιο δεν ζητά | μέσα στου ύπνου την μαγεία | Τώρα οι πλούσιοι κι οι φτωχοί | δεν βλέπουνε την διαφορά τους | Και δεν δακρύζει η ψυχή | παρά μονάχα στα όνειρά τους | Την ώρα ετούτη στοργικά | όλους η νύχτα αγκαλιάζει | Και ούτε ζήλεια ούτε καημός | την σκέψη τους δεν την ταράζει | Θεέ μου μια μέρα να ξημέρωνε | κι όλος ο κόσμος να ημέρωνε | Να μην υπήρχανε τα πάθη | να διορθώνονταν τα λάθη | Κι όλοι μαζί αδερφωμένοι | ν' αγκάλιαζαν την οικουμένη | Κι όλων τα χείλη πέρα ως πέρα | με μιας θα λέγαν καλημέρα | Θεέ μου θα χαμογελούσες | όλο αγάπη και γαλήνη | Και καθετί θα συγχωρούσες | που μέχρι τώρα έχει γίνει

03. Στο σινεμά Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Στο σινεμά | τις πολιτείες τις απέραντες κοιτούμε | αυτό το έργο πρέπει να το ξαναδούμε | μου λες κρυφά στα σκοτεινά | Στο σινεμά | Γιατί το ξέρεις | ότι εμείς ποτέ δεν θα γενούμε τίποτα | τις Κυριακές κρυφά θα ζούμε | τα όνειρά μας τα χαμένα και τ' ανείπωτα | Στο σινεμά | Σφιχτά κρατιόμαστε οι δυο μας χέρι, χέρι | κοίτα πως λάμπει το φεγγάρι στην Ταγγέρη | Στην Ταϊτή στον Παναμά στο σινεμά | Γιατί το ξέρεις | ότι εμείς ποτέ γι' αλλού δεν θα σαλπάρουμε | στην γειτονιά που γεννηθήκαμε θα ζούμε | Φύγαν τα πλοία που μπορούσαμε να πάρουμε

04. Δεν είμαι εγώ Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες να ξαποστάσεις κι εσύ το λεηλάτησες. | Η καρδιά μου καράβι σε παρθένο ταξίδι | Ήρθες σαν τον κουρσάρο με φωτιές και το πάτησες. | Τώρα τι τρέμεις γιατί λυπάσαι, | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ. | Αυτή η φωνή που τη φοβάσαι | δεν είμαι εγώ, δεν είμαι εγώ | Εγώ σωπαίνω, άκου, σωπαίνω | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ | Άλλος φωνάζει άλλος ρωτάει | άλλος κρατάει λογαριασμό | Στ' ορκίζομαι δεν είμαι εγώ | Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες βρήκες γαλήνη και μετά το πυρπόλησες. | Μπήκες μέσα στη μάχη με κλωνάρι ειρήνης. | Μιλώντας για ειρήνη ξαφνικά πυροβόλησες

05. Διπλά σ’ αγάπησα Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Το δάκρυ σκούπισε, κοίταξέ με | θεός δεν ήμουνα, συγχώρεσέ με | πολλοί μου είπανε πως κάνω λάθος | μα εγώ επίστεψα πως ήταν πάθος | Στα μάτια κοίτα με και θα μπορέσεις | αυτό που έκανα να συγχωρέσεις | διπλά σ' αγάπησα και σ' αγαπάω | διπλή συγχώρεση τώρα ζητάω

06. Δεν ήθελα να δίνω Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Εγώ που ό,τι ήθελα το κέρδιζα | και με το χρήμα αποκτούσα οτιδήποτε | και ήμουν οπουδήποτε και πάντοτε | εγώ ο κερδισμένος οπωσδήποτε | Δεν ήθελα να δίνω | Κι όμως έδωσα | Δεν ήθελα να χάνω | Κι όμως έχασα | Δεν ήθελα να κλαίω | Κι όμως έκλαψα | Δεν ήξερα από πόνο | Κι όμως πόνεσα | Εσύ μου τά 'μαθες αυτά | Σ' ευγνωμονώ όπου και να'σαι | Γυρίζω ψάχνω να σε βρω | Πού σ' έχω χάσει να μου πεις | Χαμένος πρώτη μου φορά | θέλω να κλάψω να με δεις | Να έχω δάκρυα κι εγώ | Όμως πού να 'σαι

07. Άνθρωπος είσαι Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Στα χείλη μου έβαλες πικρό ποτήρι | κρυφά το γέμιζες τόσο καιρό | και γω το άδειασα χωρίς μια λέξη | χωρίς παράπονο ή δεν μπορώ | Θα 'ρθεί το αύριο και θα μπορέσω | αυτό που έγινε να συγχωρέσω | να το ξεχάσω να σ' αγκαλιάσω | πάλι ν' αρχίσω να σ' αγαπώ | Άνθρωπος είσαι και τίποτ' άλλο | με ελαττώματα όπως κι' εγώ | γι' αυτό σε νιώθω, σε αγαπάω | κι' αυτό το λάθος σου το συγχωρώ

08. Σπουδαίοι άνθρωποι αλλά Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Σπουδαίοι άνθρωποι, αλλά | Η μοναξιά τους παγώνει | Πηγαίνουνε στο σινεμά | Για να μη νοιώθουνε μόνοι | Μα εγώ έχω εσένα, κι εσύ εμένα | Κι είν' η αγάπη μας χρυσό πουλί | Μα εγώ έχω εσένα, κι εσύ εμένα | Δυο π' αγαπιούνται είναι πολλοί | Θόρυβοι φώτα φωνές | Και μες στα γέλια το χιόνι | Τηλέφωνα συντροφιές | Για να μη νιώθουνε μόνοι

09. Η γη για μένα είναι σπίτι Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Η γη για μένα είναι σπίτι | που το κρατάω με το νοίκι | που όσα στολίδια κι αν στολίσω | θα φύγω και θα μείνουν πίσω | Γι' αυτό πετάω, πετάω, πετάω | Πιο πάνω απ' τα όνειρά μου | Και πάω λοιπόν και πάω και πάω | Εκεί που με πάει η καρδιά μου | Η γη βουνό κι εγώ σπουργίτη | στο έλεος του ιδιοκτήτη | Θα μείνω όσο εκείνος θέλει | Για παραπέρα δεν με μέλλει | Την δόξα άφησα στους ψεύτες | Τα πλούτη άφησα στους κλέφτες | άδεια η τσέπη και σκισμένη | Χωρίς χρυσάφι που βαραίνει

10. Συνηθισμένη ιστορία Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Στα χέρια του έγερνε σαν φύλλο | τον είχε άνδρα αδερφό και φίλο | Κι αυτός την έπαιρνε στ' αστεία | Συνηθισμένη ιστορία | Θα βαρεθεί κάποια φορά | Θα βαρεθεί | Θα 'ρθεί η δική του η σειρά | Θα 'ρθεί | Τα βάσανα είναι δανεικά | Στο τέλος ο καλός νικά | Ο ένας πλούσιος που όλα τά 'χει | Φτωχός ο άλλος σαν το στάχυ | Μεγάλη του 'κανε αδικία | Συνηθισμένη ιστορία | Κάποτε ήρθε ο καιρός | Έγινε ο πλούσιος φτωχός | Τα βάσανα είναι δανεικά | Στο τέλος ο καλός νικά | Εμείς με το λεωφορείο | Εκείνοι λιμουζίνες δύο | Μας ταπεινώνουν με μανία | Συνηθισμένη ιστορία | Κάνεις κουράγιο να χαρείς | Όσο θα ζεις πολλά θα δεις

11. Κάτω απ’ το σύννεφο Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κάτω απ' το σύννεφο η μέρα αρχίζει | και τ' άστρα γίνανε μαύρα πουλιά | ο δρόμος άδικος με πόνο αρχίζει | κι' η λάσπη έφτασε ως την καρδιά | ο δρόμος άδικος με πόνο αρχίζει | κι' η λάσπη έφτασε ως την καρδιά | Για που τραβάμε μέσα στη μπόρα | και που θα βρούμε φλέβα βαθιά | πόνος στο αίμα μου μέσα γυρίζει | και με ερημώνει πικρή φωτιά | πόνος το αίμα μου μέσα γυρίζει | και με ερημώνει πικρή φωτιά

12. Άκουσε ύπνε μου Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Άκουσε ύπνε μου μη με κυκλώνεις | ξέρω το δρόμο μου και τα σκυλιά | με πας στο βάθος να με σκεπάσεις | μ' άγρια χώματα, μαλλί, φιλιά | Κι' αν πάρω ύπνε μου τη μαύρη οδός | που θα με βγάλει η λησμονιά | μόνος θα δέομαι στον ερχομό σου | κρυμμένο σίδερο μεσ' στα νερά

13. Πικροί καιροί Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Πικροί καιροί σταυραδερφέ θα 'ρθούνε κι άλλοι | Η μοναξιά είν' η μοίρα μας γιατί πολύ αγαπήσαμε | γιατί πολύ προσμέναμε το τραίνο που δεν θα 'ρθει | Έλα να πιούμε ένα κρασί | να θυμηθούμε Σολωμό | Πορφύρα ν' απαγγείλουμε | Καβάφη και Σεφέρη | Κι αν δεν με βρήκε τούτη γη | στον δρόμο για τον λυτρωμό | Αδέρφι ποιος το ξέρει | τ' αγέρι τι θα φέρει | Πικροί καιροί σταυραδερφέ | Τουφέκι και μαχαίρι μας μονάχα το χαμόγελο | Πικροί σταυραδερφέ | Θέλουν τραγούδι

14. Ήταν για όλους αδελφός Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Ήταν κάποτε σκοτάδι | Ήταν κάποτε σιωπή | Νύχτα απέραντη το βράδυ | κι ούτε ελπίδα να φανεί | Ήταν κάποτε σκοτάδι | Κι ήρθε έξαφνα ένα φως | τ' όνομά του μη ρωτάτε | ήταν για όλους αδερφός | Κι ως εσπάθιζε η νύχτα | το σκοτάδι το πηχτό | Αντρειωνόταν η ελπίδα | στην καρδιά σαν φυλακτό | Τ' όνομά του μη ρωτάτε | Πες τε τον μονάχα φως | άσπροι μαύροι που πονάτε | Ήταν για όλους αδερφός | Ήταν φως ήταν ελπίδα | στην ζωή μας την πεζή | Της καρδιά μας ήταν χάδι | Ήταν χρόνων προσμονή | Μα ήρθε χέρι απ' το σκοτάδι | κι έσβησε με μιας το φως | Κι έτσι χάθηκε η ελπίδα | πάει μαζί κι ο αδερφός

15. Εσύ που ήρθες Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ούρσουλα Γιορντή
Εσύ που ήρθες απ' την άκρη τ' ουρανού | πες μου αν είχατ' άνοιξη, αν είχε καλοκαίρι | Πες μου τη μέρα του Χριστού γιορτάσατε ανάμνηση | Πες μου τα παλικάρια, που μιλούσαν για ζωή | και είναι τώρα φυλακή | Έχουν καρδιά, είν' στη ζωή | Είναι νεκρά να ξαποστάσουν | τα καημένα

16. Αμήν Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ας ήταν να ΄χα την ευχή | να 'ρθω σαν περιστέρι | Και να σας φέρνω την ζωή | με του Θεού το χέρι | Απόψε με καίει μια άγνωρη λύπη | η αγάπη μου λείπει πολύ | Ας ήταν ν' αλλάξει | του κόσμου η τάξη | Και φως να χαράξει | Αμήν | Αυτοί που πεινάνε | ψωμί να χορτάσουν | κι οι ναύτες να φτάνουν γεροί | Ας ήταν να γίνει | στον κόσμο ειρήνη | και αιώνια να μείνει | Αμήν | Νεογέννητη πλάση | χωρίς ιστορία | καμένα βιβλία στη γη | Πώς ήταν φτιαγμένα | σπαθί και μαχαίρι | κανείς να μην ξέρει | Αμήν | Τα σπίτια ανοιγμένα | στον ήλιο λουσμένα | χωρίς κλειδαριά και κλειδί | Καινούρια οικουμένη | χωρίς αστυνόμους | δικαστήρια και νόμους | Αμήν | Και ναν' το χρυσάφι | φτηνό σαν τ' αλάτι | και να 'ναι γεμάτη η γη | Και ναν' τα κανόνια | κλειστά στα Μουσεία | ενθύμιο στη βία | Αμήν

17. Θέλω να πω ένα τραγούδι Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Θέλω να πω ένα τραγούδι | που να μην μοιάζει με τα άλλα | Παρθενικές να βρω εικόνες | με λόγια ανείπωτα μεγάλα | Βαρέθηκα να λέω χρόνια | για πόλεμους φωτιές κανόνια | Για του φτωχού την δυστυχία | του πλούσιου την αδικία | Για δάκρυα που ξεχειλίζουν | Για αγαπημένους που χωρίζουν | Θέλω να γράψω ένα τραγούδι | τραγούδι ολόδροσο μεγάλο | Να βρω καινούριους παραδείσους | και μες στις νότες να τους βάλω | Κουραστικός θα έχω γίνει | να λέω όλο για ειρήνη | Για εκείνον που αφήνει εκείνη | Και για τον πόνο που δεν σβήνει | Μιλώ συνέχεια για πόνο | Κι αντί να τραγουδώ ματώνω | Θέλω να βρω καινούριο θέμα | παντού το ψάχνω απελπισμένα | Είναι όλα έτσι φτιαγμένα | βουτώ την πένα μου στο αίμα | Και γράφω ένα, ένα, ένα | τ' αληθινά τα πικραμένα | αυτά τα χιλιοειπωμένα | και τα χιλιοτραγουδισμένα | Θέλω πολύ ν' αλλάξω θέμα | να δω την γη με νέο βλέμμα | Μα πώς μπορώ ν' αλλάξω θέμα | αν δεν αλλάξει ο κόσμος θέμα

18. Νεκρό μου όνειρο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Γιάννης Παύλου
Έπεσε τ' όνειρο νεκρό κάτω στο χώμα | πάνω στα βλέφαρα, η αγρύπνια μου βαραίνει | Με πόση πίκρα μου φαρμάκωσες το στόμα | ήσουν η ελπίδα, ζωή αγαπημένη | Σε πήρα τρυφερά σαν το λουλούδι | σ' έκλεισα στης καρδιάς την αγκαλιά | σ΄ έκανα στα χείλη μου τραγούδι | μα μου το πήρανε της νύχτας τα πουλιά | Έμοιαζες μ΄ όνειρο, με χάρτινο αητό | κι εγώ ξετύλιγα κουβάρι απ' την ελπίδα | μα εσύ δεν μ΄ ένοιωσες κι αυτό ήταν αρκετό | να μείνει ανάμνηση η μέρα που σε είδα.

19. Όλος ο κόσμος είσαι εσύ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Πόσο σου μοιάζει η σκιά | Που από μακριά πλησιάζει | Ο κάθε ίσκιος που περνά | Νομίζω πως σου μοιάζει | Μεσ' στις βιτρίνες είσαι εσύ | Μέσα στα πλοία είσαι εσύ | Μεσ' στις αφίσες είσαι εσύ | Και τρέχω και πετάω | Όλη η πόλη είσαι εσύ | Εσύ που πια δε μ' αγαπάς | Όλος ο κόσμος είσαι εσύ | Και που αλλού να πάω | Όλη η πόλη είσαι εσύ | Εσύ που πια δε μ' αγαπάς | Όλος ο κόσμος είσαι εσύ | Και που αλλού να πάω | Όταν μιλάνε σιγανά | Εσύ μιλάς νομίζω | Σε κάθε βήμα που περνά | Το βήμα σου γνωρίζω | Μέσ' στο σκοτάδι είσαι εσύ | Μέσα στα φώτα είσαι εσύ | Μέσα στα τρένα που περνούν | Εσένα κυνηγάω | Όλη η πόλη είσαι εσύ | Εσύ που πια δε μ' αγαπάς | Όλος ο κόσμος είσαι εσύ | Και που αλλού να πάω | Όλη η πόλη είσαι εσύ | Εσύ που πια δε μ' αγαπάς | Όλος ο κόσμος είσαι εσύ | Και που αλλού να πάω

20. Σ’ αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Σ' αγαπώ όπως η μάνα το παιδί | όπως η φλόγα το δαδί | όπως ο γέρος τη ζωή που τον αφήνει, | σ' αγαπώ όπως η άβυσσος το φως | όπως τα όνειρα ο φτωχός | κι ο κουρασμένος στρατιώτης την ειρήνη. | Δεν έχω τίποτ' άλλο, είμαι μια φωνή | είμαι δυο χέρια αδειανά που σε τυλίγουν | μα σ' αγαπώ και κοίτα, ανοίγουν οι ουρανοί | οι ουρανοί που τόσο δύσκολα ανοίγουν. | Σε ζητώ όπως το χώμα τη βροχή | όπως το γέλιο η ψυχή | κι οι οδοιπόροι τα βαθύσκιωτα πλατάνια, | σε ζητώ όπως το χιόνι η φωτιά | ο πονεμένος τη γιατρειά | και η μεγάλη αμαρτία, αχ, τη μετάνοια.

21. Σ’ απαρνήθηκα τρις Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Σ' απαρνήθηκα τρις | κι αν με ρώταγαν κι άλλοι | θα σ΄ αρνιόμουν και πάλι | τι να πεις, τι να πεις; | Ρίζες νόμιζα έχει | η αγάπη στη γης | μα τι λίγο που αντέχει | στον βοριά της ζωής | τι να πεις, τι να πεις; | Σ' απαρνήθηκα τρις | πόσο έκλαψα πόσο | και σ΄ αγάπαγα τόσο | τι να πεις, τι να πεις; | Πέτρα είπα θα γίνω | και βουνό να κρυφτείς | κι έγειρα σαν τον κρίνο | τον βοριά της ζωής | τι να πεις, τι να πεις; | Σ' απαρνήθηκα τρις | και τα όνειρα σβήσαν | θα σ΄ αρνιόμουν κι αν ήσαν | χίλιοι τρεις, τι να πεις; | Βράχος έλεγα θα ΄ναι | η αγάπη στη γης | μα οι όρκοι σκορπάνε | στον βοριά της ζωής | τι να πεις, τι να πεις;

22. Κι ύστερα Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Κι ύστερα πήρες από πάνω μου το χιόνι | κι ύστερα τίναξες τη στάχτη απ' τη ζωή μου | πήρες στα μάτια το παράπονο να λιώνει | κι ύστερα έκλαψα κοντά σου ως το πρωί | Κι ύστερα, κι ύστερα | μα δεν υπάρχει ύστερα | κλείσαν ξανά τα σίδερα | κι όλα τελειώνουν σήμερα | Κι ύστερα τίναξες τη σκόνη απ' την καρδιά μου | κι έγινε διάφανο στα χέρια σου γυαλί | το ουράνιο τόξο είχε καθίσει στα μαλλιά μου | και κάποιος έπαιζε στα σύννεφα βιολί | Κι ύστερα, κι ύστερα | μα δεν υπάρχει ύστερα | κλείσαν ξανά τα σίδερα | κι όλα τελειώνουν σήμερα

23. Τώρα που στέγνωσαν τα δάκρυά μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Τώρα που στέγνωσαν τα δάκρυά μου | πέτρα θα κάνω την καρδιά, να μη γυρίσω | να δω τη στάχτη πού ‘χει μείνει απ΄τη φωτιά | αφού τη δύναμη δεν έχω τώρα πια | να σ' αντικρύσω | Πού να υπάρχει ο λυτρωμός | πάνω στα στήθη μου ο καημός | και πώς να τον κρατήσω | και πώς να τον κρατήσω | Τώρα που στέγνωσαν στα χείλη τα φιλιά | πού να την βρω πια την μιλιά να σου μιλήσω | πώς να σου βάλω μια γαρδένια στα μαλλιά | πώς ν' ανεβώ της λησμονιάς τόσα σκαλιά | να σ' αναστήσω

24. Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Άσε με να κάτσω πλάι σου | κι ό,τι θέλεις συλλογίσου, | δεν θα σου μιλήσω, δεν θα σου μιλήσω. | Μίλα με τους άλλους γύρω σου | για ν' ακούω τη φωνή σου, | σε παρακαλώ, σε παρακαλώ. | Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ. | Γέρνεις και ο ίσκιος σου μ' αγγίζει | κι εγώ ριγώ, κι εγώ ριγώ. | Άσε με απ' το ποτήρι σου | μια γουλιά να πιω ακόμα, | δίψασα πολύ, δίψασα πολύ. | Φεύγει η ζωή και χάνεται | και τ' αφίλητό μου στόμα | κλαίει για ένα φιλί, κλαίει για ένα φιλί.

25. Όταν το φως της αγάπης θα σβήσει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Όταν το φως της αγάπη θα σβήσει | ο μέγας ήλιος αυτός ο λαμπρός | τότε η καρδιά σπλαχνικά ας μιλήσει | κι η καλοσύνη ας γίνει το φως | Κι εμείς που είμαστε δυο σ’ ένα σώμα | αδερφωμένοι στην ίδια ψυχή | και χωρισμένοι ας μείνουμε ακόμα | δυο αδερφοί, δυο αδερφοί | Τώρα που πια στ΄ άγγιγμά σου δεν σβήνω | κι έγινε στάχτη η παλιά σου η φωτιά | σπλάχνα ας γίνει τ΄ όνειρο εκείνο | κι ας πονεθούμε σαν άνθρωποι πια | Χρόνια πλαγιάζαμε χείλη με χείλη | είδαμε μπόρες και ήλιους μαζί | και χωρισμένοι ας μείνουμε φίλοι | δυο αδερφοί, δυο αδερφοί

26. Γλυκό της νιότης μου πουλί Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Γλυκό τη νιότης μου πουλί | πρώτο φιλί, πρώτο σκαλί | τι άδεια πού ΄ναι η κορυφή | κι η μοναξιά μεγάλη | τώρα που έφτασα ως εδώ | πώς θα ΄θελα να κατεβώ | κι από το πρώτο το σκαλί | να ξαναρχίσω πάλι | Γλυκό της νιότης μου πουλί | πρώτο φιλί, πρώτο σκαλί | απ' την κορφή με προσκαλεί | σα να με περιμένει | με βρήκε χιόνι στα ψηλά | η νύχτα πια δε μου μιλά | ο ήλιος δε χαμογελά | κι η γη δε με ζεσταίνει | Αχ νιότη μου, αχ νιότη μου | θυμάσαι που πεινάγαμε | με την καρδιά γελάγαμε | με την καρδιά γελάγαμε | Αχ νιότη μου, αχ νιότη μου | ξανάνοιξε το κρίνο σου | να βρω το γέλιο εκείνο σου.

27. Πάρε με μαζί σου τσιγγάνε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Πάρε με μαζί σου τσιγγάνε | στα γλυκά μεγάλα ταξίδια | σαν καρφιά βαθειά με πονάνε | κάθε μέρα τα ίδια, τα ίδια | Πάμε σε καινούριες πολιτείες | που όλα στην αρχή τους είν΄ ακόμα | οι ιδέες, οι φιλοσοφίες | κι άσε με να κοιμηθώ στο χώμα | Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ | πες κι ένα τραγούδι | που να μην το λένε τα ραδιόφωνα | σε παρακαλώ, σε παρακαλώ | κόψε ένα λουλούδι | απ' τ΄ αγνά του κάμπου τα χιλιόχρονα | Πάρε με μαζί σου τσιγγάνε | με κουράσανε πια όσα είδα | τυχεροί αυτοί που ζητάνε | κάθε μέρα κι άλλη πατρίδα

28. Η αγάπη όλα τα υπομένει Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Δεν είν' τα μάτια σου μεγάλα, | τόσο βαθιά και γαλανά, | είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Δεν είν' τα λόγια σου σπουδαία, | λόγια απλά, καθημερινά, | μα είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Η αγάπη όλα τα υπομένει, | η αγάπη όλα τα ελπίζει. | Δίνει ζωή στην οικουμένη | κι η γη γυρίζει, κι η γη γυρίζει. | Είσαι κι εσύ μι' αυγής λουλούδι, | κάτι που εφήμερα περνά, | μα είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Είναι τα λάθη σου μεγάλα | και κάθε λάθος σου πονά, | μα είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Δεν ξέρει η αγάπη μοιρολόι, | αρχή και τέλος δεν γνωρίζει. | Χτυπάει τ' αόρατο ρολόι | κι η γη γυρίζει, κι η γη γυρίζει. | Η αγάπη όλα τα υπομένει, | η αγάπη όλα τα ελπίζει. | Δίνει ζωή στην οικουμένη | κι η γη γυρίζει, κι η γη γυρίζει.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ο γελαστός μου αδελφός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ο γελαστός μου αδερφός | που χάθηκε στα σύννεφα | χαμογελούσε σαν παιδί | την ώρα του θανάτου | Δεν είχε θέση δυνατή στην κοινωνία | μήτε κυνήγησε την δόξα με μανία | Ήταν παιδί μικρό και γελαστό | Δεν είχε τίποτα μεγάλο | Ήξερε μόνο ν' αγαπά και τίποτα άλλο | Ο γελαστός μου αδερφός | Ωραίος γκρίζος άγγελος | Ήταν δικός μου αδερφός | μα ήταν και δικός σας | Δεν είχε όνειρα την γη να υποτάξει | μήτε στ' αστέρια γιγαντένιος να πετάξει | Ήταν απλός μικρός και γελαστός | δεν είχε τίποτα μεγάλο | Ήξερε μόνο ν' αγαπά και τίποτα άλλο | Πήρα κι εγώ | πάρτε κι εσείς | το παιδικό χαμόγελο | του γελαστού μου αδερφού | γιατί ήταν και δικό σας | Κι αν κάποια μέρα σαν κι εκείνον να μπορούσα | με το χαμόγελο τον κόσμο να νικούσα | να 'μουν απλός μικρός και γελαστός | με δίχως τίποτα μεγάλο | Να 'ξερα μόνο ν' αγαπώ | Και τίποτα άλλο

02. Αν είσαι άντρας με καρδιά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ούρσουλα Γιορντή
Αν είσαι άνδρας με καρδιά | και πεις πως είχαν δέσει | το Χρήστο και το Νικολιό | μπρος στου βοριά τη θέση | Τότε κι' η δική σου μάννα | θα πεθάνει μεσ' στο κλάμα

03. Πόσο πικραμένη είν’ η ματιά σου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ούρσουλα Γιορντή
Πόσο πικραμένη είναι η ματιά μου | Πόσο πληγωμένη είν' η καρδιά μου | Τι την θέλω τη ζωή μου | που δεν είσαι πια μαζί μου | Μου σκότωσαν τον αϊτό μου | Μου σκότωσαν τ' όνειρό μου | Παλικάρι μου δικό μου | Τι την θέλω τη ζωή μου | που δεν είσαι πια μαζί μου | Ποιος μπορεί πια να με νοιώσει | Αχ και να 'σουνα κοντά μου | να'χα το δικό σου χέρι | Μάνα μου να με χαϊδεύει | Τι γλυκιά ήταν η ζωή | Όταν ήμουνα παιδί

04. Λεβεντονιός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Λεβεντονιός, λεβεντονιός | το σούρουπο μου μίλησε | κι έγειρε και με φίλησε | στου φεγγαριού το φως | Λεβεντονιός | Κι όταν θα 'ρθει μάνα να με πάρει | Θα χορέψω για κείνον στο φεγγάρι | Ποιος μου τον πήρε τάχα ποιος | κι έφυγε και δεν γύρισε | κι ο πόνος με πλημμύρισε | Και μού 'γινε καημός | Λεβεντονιός | Για τον αδικοχαμένο μάνα | Χτύπα μάνα, χτύπα καμπάνα

05. Και μη ρωτήσεις πια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Αυτόν που θάψαν σαν ληστή | τη νύχτα στην αλάνα | εσένα είχε μάνα | και μη ρωτήσεις πια | ποιανού καρδιά στα στήθια | χτυπάει λυπητερά | σε σένανε χτυπά | Μη λες πως δεν τον ήξερα | Μη λες πως δεν τον είδα | Είμαστε μια αλυσίδα | και μη ρωτήσεις πια | ποιανού καρδιά στα στήθια | χτυπάει λυπητερά | Αχ σε σένανε χτυπά | Κι αν το μαχαίρι του φονιά | τα ξένα στήθη σφάζει | τις φλέβες σου αδειάζει | το αίμα σου σκορπά | Και μη ρωτήσεις πια | ποιανού καρδιά στα στήθια | χτυπάει λυπητερά | Σε σένανε χτυπά

06. Η τελευταία σελίδα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ένα βιβλίο κλειστό | είναι η ζωή μου το είδα | Αχ να μπορούσα να δω | την τελευταία σελίδα | Να μάθω πια τι θα γίνει | Πόλεμος ή ειρήνη | Να πω ό,τι θέλει ας γίνει | Να βρω επιτέλους γαλήνη | Ένας καημός και βραχνάς | κι αύριο πάλι ελπίδα | Αχ να μπορούσα να δω | και τη στερνή τη σελίδα | Παντού ληστές και προδότες | μαύρη φωτιά που δεν σβήνει | Ας ήξερα μέχρι τότες | να βρω επιτέλους γαλήνη | Είδα παντού το κακό | την αδικία την είδα | Αχ να μπορούσα να δω | και τη στερνή τη σελίδα | Να δω ότι υπάρχουν οι αγγέλοι | να σπείρουν δικαιοσύνη | και στων τυράννων τα βέλη | Να βρω επιτέλους γαλήνη

07. Κάποια μέρα σκεφτόμουνα Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Αργυρώ Καλλιγά
Κάποια μέρα σκεφτόμουνα | γιατί ζούμε γιατί ζω | Αυτό που λέμε βίο άσχετο | βίο πεζό | Κάποια μέρα σκεφτόμουνα | πληγή άδεια η μοναξιά | Αυτό που λέμε βίο άσχετο | και απελπισιά | Κι έφτανε μόνο ένα τραγούδι | για να ξεχνάω κάθε τι | Κι έφτανε μόνο ένα τραγούδι | να μου γιατρεύει χίλια γιατί | Κι έφτανε μόνο ένα τραγούδι | να κάνει ελπίδα τον καημό | Κι έφτανε μόνο ένα τραγούδι | να με γλιτώνει απ' τον χαμό | Κάποια μέρα σκεφτόμουνα | φαΐ, ύπνος και δουλειά | Αυτό που λέμε ζωή μέγγενη | ρουτινιέρικη και δουλειά | Κάποια μέρα σκεφτόμουνα | τι 'ναι πλούσιοι και φτωχοί | Αυτό που λέμε βίο άδικο | Άδικο και τραχύ | Φτάνει δεν φτάνει ένα τραγούδι | για να ξεχνάω κάθε τι | Φτάνει δεν φτάνει ένα τραγούδι | Να μου γιατρεύει χίλια γιατί | Φτάνει δεν φτάνει ένα τραγούδι | να κάνει ελπίδα τον καημό | φτάνει δεν φτάνει ένα τραγούδι | να με γλιτώνει απ' τον χαμό | Κάποια μέρα σκεφτόμουνα | τους πολέμους τα παιδιά | αυτό που λέμε βίο βρώμικο | χτινόδικο και προστυχιά | Εδώ δεν φτάνει ένα τραγούδι | για να σκεπάσει τόσους νεκρούς | Εδώ δεν φτάνει ένα τραγούδι | να συνεφέρει τους τρελούς | Εδώ δεν φτάνει ένα τραγούδι | για να σκεπάσει τόσο κακό | Εδώ δεν φτάνει ένα τραγούδι | για να σκεπάσει τόσους νεκρούς

08. Μονολογούμε Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Εγώ μιλώ με τ’ άλογα, | το Σπίνο, τον Κορυδαλλό, | με όντα εγώ παράλογα | και με ανθρώπους δε μιλώ. | Μονολογούμε, μονολογούμε, | τι λεν οι άλλοι ούτε που ακούμε. | Τον ξένο πόνο δεν τον μπορούμε, | μιλάμε έτσι για να μιλούμε. | Εγώ μιλώ με τη βροχή | και με το κύμα στο γιαλό, | με όντα εγώ χωρίς ψυχή | και με ανθρώπους δε μιλώ. | Μονολογούμε, μονολογούμε, | τι λεν οι άλλοι ούτε που ακούμε. | Τον ξένο πόνο δεν τον μπορούμε, | μιλάμε έτσι για να μιλούμε.

09. Αγαπώ-αγαπώ Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ρώτησα αγύρτες και σοφούς | ναύτες που είδανε πολλά | Και στρατοκόπους και τρελούς | Και ερημίτες στα ψηλά | Ένα τραγούδι για να κάνω | Κι όλη τη ζωή να βάλω | Ξέρω μια λέξη όμως, όμως | Ίσως με πάρουν για κουτό | Μια λέξη και γυρίζει ο κόσμος | Αγαπώ μόνο αυτό | Ρώτησα μάνες και παιδιά | Τον μαραγκό και τον ψαρά | Νοικοκυρές με την ποδιά | Που ψώνιζαν στην αγορά | Ένα τραγούδι για να κάνω | Που να το λέν κι όταν πεθάνω

10. Όλη η ζωή είναι υπόθεση χαμόγελο Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Όλη η ζωή είναι υπόθεσις χαμόγελο | Είναι ένα γεια σου σ' έναν άγνωστο στον δρόμο | Να σπλαχνιστείς τον κουρασμένο ταχυδρόμο | Ένα νεράκι να προσφέρεις με χαμόγελο | Και δεν θα νοιώθει το φορτίο του στον ώμο | Να πεις στον πόλεμο δεν πάω | Αλλά με χαμόγελο | Να πεις σε κάποιον χτύπα με | Αλλά δεν σε χτυπάω | Να πεις σ' αυτόν που σε μισεί μίσησέ με εσύ | Αλλά εγώ πολύ, πολύ σε αγαπάω | Όλη η ζωή είναι υπόθεσις χαμόγελο | Είναι ένα γεια σου σ' ένα άγνωστο στον δρόμο | Να σπλαχνιστείς τον κουρασμένο ταξιδιώτη | Να τον ρωτήσεις τι συμβαίνει με χαμόγελο | Να δεις τι εύκολοι κι απλοί πουν' οι ανθρώποι | Να ημερέψεις την ζωή που αγριεύτηκε | Να δεις που όλοι και κανένας μας δεν φταίει | Αν πεις σε κάποιον στην ουρά | πάρ' την δική μου τη σειρά | Να δεις που όλοι τους θα πάνε τελευταίοι | Εύκολη θα 'ναι η ζωή μ΄ ένα χαμόγελο | Μια καλημέρα στον ανήξερο διαβάτη | Είμαστε όλοι μας φτωχοί | Γυμνοί γεννιόμαστε γυμνοί | Και δεν υπάρχει άλλο ρούχο απ' την αγάπη

11. Η παλιά Εδέμ Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Η παλιά Εδέμ | που λένε οι γραφές | είναι λίγες ώρες με το αεροπλάνο | Να έτσι και το αποφασίσω φτάνω | Μα τι να κάνω, μα τι να κάνω; | Θα είμαι πάλι στον Παράδεισο | αλλά θ' αφρίζει τα θεριά | και θα λυσσάνε στην καρδιά μου | Τα πολυβόλα θα σκοτώνουν τα πουλιά | Τα ραδιόφωνα θα στέλνουν μακριά | τα κύματά μου | Και θα φανεί ένας άγγελος χλωμός | Και θα μου πει δεν ήρθε ακόμα ο καιρός σου | κι ο λυτρωμός σου | Και θ' ακουστεί πίσω απ'την πόρτα ο Θεός | και θα ρωτάει Κάιν πού 'ναι ο αδερφός σου | Ο αδερφός σου | Η παλιά Εδέμ | Που λένε οι γραφές | Είναι στην Ασία | Στον Ευφράτη επάνω | Έτσι και τ' αποφασίσω φτάνω | Μα τι να κάνω, μα τι να κάνω; | Πάλι θα είμαι στον Παράδεισο | Τ' αεροπλάνο μου από ψηλά | θα καίει τον κόσμο κάτω | απ' τους καπνούς θα σκοτεινιάσουν οι ουρανοί | και οι τηλέγραφοι θα στέλνουν συνεχώς | σήμα θανάτου | Και θα φανεί ένας άγγελος με μια πληγή | και θα μου πει γιατί με χτύπησες γιατί | δεν είμαι εχθρός σου | και θ' ακουστεί πίσω απ' την πόρτα ο Θεός | και θα ρωτάει Ιούδα πού 'ναι ο Κύριός σου | ο Κύριός σου

12. Δέκα εντολές Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Οικοδόμησα την ζωή μου | σε βάσεις γερές | Και πιστά ακολούθησα | τις δέκα εντολές | Με μικρές παραλλαγές | Ου κλέψεις | παρά μόνο για το ψωμί των παιδιών σου | Ου ψευδομαρτυρήσεις | παρά μόνο για να χαντακώσεις τον εχθρός σου | Ου μοιχεύσεις | αν δεν είναι έγκλημα μια δυο παρανομίες | Τίμα τον πατέρα σου | αν δεν έχετε στα κληρονομικά διαφωνίες | Αυτά σ' αφήνω για διαθήκη | μακρινέ μελλοντικέ απόγονέ μου | Σου γράφω μέσα στην φρίκη | τρεις ώρες μετά την έναρξη | του τρίτου Παγκοσμίου πολέμου | Οικοδόμησα την ζωή μου | σε θεμέλιο σωστό | Πρακτικά όμως ακολούθησα | την μέση οδό | Μη με πούνε και κουτό | Δεν αδίκησα | παρά μόνο για το καλό των δικών μου | Δεν εσκότωσα | παρά μόνο στη μάχη τον αντίπαλό μου | Δεν είπα ψέματα | παρά μόνο ν' αποφύγω τις τρικλοποδιές του κόσμου | Αλλά αγάπησα τον πλησίον μου | και ο πιο πλησίον | ήταν ο εαυτός μου | Αυτά σ' αφήνω για σημάδι | το στερνό του αιώνα μου βιβλίο | Σήμερα ο κόσμος ρημάδι | πού έκανε λάθος άραγε; | Πού έκανα λάθος αντίο | Αντίο

13. Η συνείδηση Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Θα σας μιλήσω για την συνείδησή μου | Η οποία τα βράδυα με συγχύζει | Χθες το βράδυ με τάραξε πάλι | Μετά από τόση κούραση που είχα | Μόλις έγειρα να πάρω τον ύπνο του δικαίου | Να τη αυτή ήρθε | Της λέω: Ότι έχεις να μου πεις | Πες το μου σε δυο λεπτά γιατί έχω να κοιμηθώ | άλλωστε τι να μου πεις; | Όλος ο κόσμος ξέρει ότι | εγώ είμαι ένα ανθρωπάκι | Ανθρωπάκι είμαι, ανθρωπάκι | Αφού δεν πειράζω κανέναν | Μόνο την δουλειά μου κοιτάω | Αλλά μόλις είπα έτσι, αυτή γέλασε | Γέλασε έτσι ειρωνικά | Μου λέει: το πιστεύεις αυτό που λες; | Λέω βεβαίως το πιστεύω | Λέει έμαθα ότι στην δουλειά σου | είσαι μέγας και τρανός | Λέω δεν βαριέσαι, το κατά δύναμη | Εκεί βγάζουμε πέντε δεκάρες | Λέει τα χιλιάρικα εσύ τα λες δεκάρες; | Λέω γιατί εσύ είσαι η εφορία; | Όχι μου λέει, αλλά απλώς σου θυμίζω | που έλεγες κάποτε ότι το άτιμο το χρήμα | Δεν το θέλω δεν το υπολογίζω | Δεν το κάνω δεν το φτιάχνω | Κάτι τέτοια που έλεγες | Ε, καλά, μπορεί να έλεγα | Αλλά τώρα σε παρακαλώ | να μ' αφήσεις ήσυχο γιατί θέλω να κοιμηθώ | Λέει πριν σ' αφήσω | Θα σου κάνω δύο ερωτήσεις | Λέω ωραία ακούω την πρώτη | Λέει είσαι καλός Χριστιανός; | Λέω, είμαι καλός είμαι | Λέει έχεις και πλούσια τα ελέη | ναι έχω, έχω, έχω | έχεις λέει, και γκαρνταρόμπα | Λέω, έχω | λέει ο Χριστός που είπε ο έχον δύο χιτώνες | λέω μην το παιδεύεις ξέρω που το πας | αλλά ο Χριστός μίλησε για χιτώνες | δεν μίλησε για κοστούμια | λέει έχεις φάει; | Λέω βεβαίως έχω φάει | Όλοι εμείς οι άνθρωποι | πρώτα τρώμε και μετά κοιμόμαστε | Βέβαια μπορεί να είναι κάποιος ο οποίος είναι αδιάθετος | Ή οι κυρίες που κάνουν δίαιτα για να είναι πιο σέξι | Μου λέει δεν ντρέπεσαι; | Λέω να ντραπώ που θέλουν οι κυρίες | να 'ναι πιο σέξι; | Λέει δεν ξέρεις ότι πεινάνε εκατομμύρια στον κόσμο; | Ωραία άμα πεινάνε να δουλέψουνε να φάνε | Λέει δεν ξέρεις ότι πεθαίνουνε χιλιάδες την μέρα | γιατί δεν έχουν ούτε το 'να ούτε τ' άλλο | Λέω ωραία και τι θέλεις να κάνω δηλαδή | Να ταΐσω αυτά τα εκατομμύρια; | Ας ενδιαφερθούν τα κράτη | Το κάθε κράτος | Αλλά θα μου πεις, ένα κράτος | θα κοιτάξει πρώτα αυτούς του ψωμολίμηδες; | Όχι ένα κράτος θα κοιτάξει πρώτα την άμυνά του | Τανκς, αεροπλάνα, πλοία, σφαίρες και τέτοια | Γιατί, απ' τους αρχαίους καιρούς | τα κράτη εξασφαλίζουν πρώτα τους εχθρούς | Και μετά τους φίλους | Και λέει ποιος είναι ο πολιτισμός σας; | Να σκοτώνει ο ένας τον άλλον; | Γιατί όταν έχεις όπλο κάτι πρέπει ν το κάνεις | Έτσι με βασανίζει τα βραδάκια η συνείδησή μου | Μου κάνει τέτοια παιγνιδάκια | Αλλά συνείδηση στον κόσμο | Έχουν μόνο τ' ανθρωπάκια | Πού να πάνε να την βρούνε | Την συνείδηση τα κράτη; | Δεν τα λέει μόνο σε μένα | Όταν πάω να κοιμηθώ | Τα λέει και σε εκείνον και σ' αυτήν | Μα σηκώνουμε τους ώμους | Και της λέμε δεν βαριέσαι; | Μήπως θα σώσω εγώ αυτόν τον κόσμο; | Ένα μόνο που μας νοιάζει | Είν' το πορτοφόλι | Τη συνείδησή μας στ' άλλα | ήσυχη την έχουμε όλοι

14. Καλόβολη ετούτη η βραδιά Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Καλόβολη ετούτη η βραδυά | Δόξα τω Θεώ κρύο δεν κάνει | Άσε να διαβάσουν τα παιδιά | πάμε εμείς μια βόλτα και μας φτάνει | Γύρω φωτεινές επιγραφές | Μέσ' στους δρόμους τρέχουν λιμουζίνες | Από δω δεν ήρθαμε κι εχτές; | Κοίτα τι ολόφωτες βιτρίνες | Κοίτα ένα όμορφο ταγιέρ | Αλλά η τιμή του είναι τσιμπημένη ε; | τι κι αν είν' μοντέρνο με γραμμή; | αυτό σίγουρα θα σε παχαίνει | Μόλις πληρωθώ με το καλό | θα σου πάρω εκείνο το πράσινο φουστάνι | Θα μου πάει, θα 'ναι και ζεστό | ε, να, ο χειμώνας όπου να 'ναι φτάνει | Για να δω όμως κοντά και την τιμή | Τι, ακριβό είναι; | στην πρώτη του μηνός μετά το νοίκι | Α θα μου το πάρεις; | ένα ίδιο ύφασμα θα σου πάρω | από έναν φίλο μου που έχει αποθήκη | Μα θέλω οπωσδήποτε αυτό | αλλά έχεις δίκιο, | γιατί να το πληρώσουμε βιτρίνα; | Βεβαίως, αφού σε ράβει πολύ ωραία και φτηνά | Ποιος; | Εκείνη η ξαδέρφη σου η Ματίνα | Έκτακτο κι εκείνο το παλτό | Θέλεις να στο πάρω; | Ναι | Στις εκπτώσεις | Πάμε σπίτι ξαφνικά | Πάμε μήπως μου κρυώσεις | Βγήκανε τα κάστανα ξανά | κοίτα που πουλάνε στην γωνία | ξέρω πως σ' αρέσουνε πολύ | πάμε να σου πάρω κανα δυο τρία | Άσε το μανίκι μην τραβάς | Γιατί λες πως πάντα σ' εκβιάζω; | Μπορεί να 'μαι σπάγκος όπως λες | μα ευτυχώς στο σόι σου δεν μοιάζω

15. Ζητείται Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Χρόνια και χρόνια κάθε μέρα | διαβάζω την εφημερίδα | Και όλο ψάχνω στα «Ζητείται» | που είναι ολόκληρη σελίδα | Ζητείται εργάτης, οδηγός | Μηχανικός, ηλεκτρολόγος, | Εισπράκτορας, εργοδηγός | Νέος πλασιέ, αρχαιολόγος | Χρόνια και χρόνια κάθε μέρα | ανοίγω την εφημερίδα | Και όλο ψάχνω στα «Ζητείται» | που είναι ολόκληρη σελίδα | Ζητείται γκρουμ και πωλητής | νέων σπανίων προϊόντων | Με ποσοστά και ο μισθός | θα 'ναι αναλόγως των προσόντων | Ζητούνται ηλεκτρονικοί | Και χειρισταί μηχανημάτων | Δύο υπομηχανικοί | Και τρεις πλασιέ υποδημάτων | Ζητούνται δέκα νεαρές | Ψηλές ξανθιές για επαρχία | Ζητείται ένας νομικός | Να αναλάβει μια μοιχεία | Χρόνια και χρόνια επιμένω | Ψάχνω στην κάθε εφημερίδα | Όμως ποτέ μου μέχρι τώρα | Ζητείται άνθρωπος δεν είδα

16. Πώς να φύγεις Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Πώς να φύγεις δεν μπορείς, δεν μπορείς | αν ανοίξεις την φλέβα μου | την καρδιά μου θα βρεις | Όταν τρέμουν τα χέρια σου | είμαι εγώ που τ' αγγίζω | Πώς να φύγω δεν μπορώ, δεν μπορώ | Όποιο δρόμο κι αν τράβηξα | ήσουν πάντα μπροστά μου | Στα δικά σου τα σίδερα | είμαι εγώ που υποφέρω | Πώς να φύγεις πώς να φύγω δεν μπορούμε | Είμαι εγώ η πληγή σου | κι είσαι εσύ το μαχαίρι μου | η καρδιά μου στην φλέβα σου | η καρδιά σου στο χέρι μου | Μας χωρίζει ο καημός η οργή | μας ενώνει μια αγάπη

17. Δάκρυ το δάκρυ το πικρό Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Αντώνης Τσιρμπίνος
Δυο νύχτες ψάχνεις να με βρεις | Δυο νύχτες με προσμένεις | Μα τώρα πια δεν θα με βρεις | Κι όλο θα περιμένεις | Δάκρυ στο δάκρυ το πικρό | Κι ο πόνος μεγαλώνει | Φιλί, φιλί στον ουρανό | Η πίκρα δεν τελειώνει | Περίμενε, περίμενε | καρτέρι στο καρτέρι | Δώσε το χέρι της καρδιάς | Και κάνε το μαχαίρι

18. Είν’ καράβια τα κορμιά μας Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Γιάννης Παύλου
Είν' καράβια τα κορμιά μας | Η ζωή ωκεανός | Η ελπίδα σιγουριά μας | καπετάνιος ο καημός | Και φανάρι στο φανάρι | Κι από βράδυ σε πρωί | Ο Θεός μας κουμαντάρει | Κι έτσι αλλάζει η ζωή | Η συνήθεια παλαμάρι | Που μας δένει εδώ κι εκεί | Οι χαρές μονάχα γλάροι | Που περνάνε βιαστικοί

19. Με λες τραγουδιστή Τραγούδι: Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Γιάννης Παύλου
Εγώ τραγούδησα για σένα | κι εσύ με λες τραγουδιστή | Πήγαν τα νειάτα μου χαμένα | γιατί είχες την καρδιά κλειστή | Εγώ τραγούδησα γι' αγάπη | Ειρήνη κι άδικο χαμό | Κι εσύ μου γύρισες την πλάτη | Κι είχες στα μάτια τον θυμό | Το πρόβλημα θέλει μια λύση | Δεν θα την βρούμε εγώ κι εσύ | Μα κάποιος πρέπει να κρατήσει | την πόρτα στ' άδικο κλειστή

20. Ξέχασα να πω Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Αργυρώ Καλλιγά
Μόνη μου επήρα | απόψε τους δρόμους | Μες στην βαθειά την συννεφιά | Μόνη σιωπηλή με σκυμμένους τους ώμους | Με τα βήματά μου συντροφιά | Ξέχασα να πω στο φτωχό μου μουσείο | Πως δεν γυρίσω ξανά | Μονάχα ένα γράμμα στον Χρήστο να στείλω | Πως να μη με ζητήσουν πουθενά | Μια βελανιδιά μες στον κάμπο βογκάει | Μες στην θολή τη συννεφιά | Δένδρο δυνατό κι ο βοριάς το λυγάει | Παίρνει φωτιά

21. Φοβάμαι Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Αργυρώ Καλλιγά
Φοβάμαι το κρύο σαν χελιδόνι | Θέλω να πετάξω σαν χελιδόνι | Έχω φτερά σαν χελιδόνι | Και αλυσίδες σαν άνθρωπος | Οι περιβολάρηδες κάψαν τις τσουκνίδες | Ν' ανασάνουνε τα λουλούδια | Οι άσπροι άνθρωποι κρεμάσανε τον νέγρο | Να ανασάνουνε οι τσουκνίδες

22. Τρελός ή παλληκάρι Τραγούδι: Κώστας Χατζής & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Κάποιος λείπει απόψε απ' την παρέα | κι είναι το ποτήρι του αδειανό | Πέθανε από αγάπη τελευταία | Κάποιον που τον λέγαμε τρελό | Να'ταν τρελός ή παλικάρι | Να'ταν φτωχός ή βασιλιάς | κλάψτον αυγή, κλάψτον φεγγάρι | Ήταν τρελός και παλικάρι | Ήταν φτωχός και βασιλιάς | Τ' άσπρο το πουκάμισο σκισμένο | Κόκκινο λουλούδι η καρδιά | κάποιον που τον είχαμε χαμένο | Πέθανε στ' αλήθεια μια βραδιά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης