Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

Μια εκδρομή είναι η ζωή μου Vol. 4





















Ο Δημήτρης Μητροπάνος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Μια εκδρομή Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιάννης Μηλιώκας | Στίχοι: Γιάννης Μηλιώκας
Μια εκδρομή είναι η ζωή μου | Με μαγική διαδρομή | Έγιναν φίλοι μου και οι εχθροί μου | Και τραγουδάμε με μια φωνή | Εμένα και ο θάνατος | Μου φαίνεται γιορτή | Ένα λαχείο ειν' η ζωή | Ας είναι κι αμορτί | Λουλούδια για το χάροντα | Μπουζούκι και κιθάρα | Κι ένα ανοιχτό περίπτερο | Να πάρουμε τσιγάρα | Μια εκδρομή είναι η ζωή μου | Που θα τελειώσει κάποτε | Μα έπαιξα, γέλασα | Με την ψυχή μου | Και δεν κουράστηκα | Δεν έπληξα ποτέ | Εμένα και ο θάνατος | Μου φαίνεται γιορτή | Ένα λαχείο ειν' η ζωή | Ας είναι κι αμορτί | Λουλούδια για το χάροντα | Μπουζούκι και κιθάρα | Κι ένα ανοιχτό περίπτερο | Να πάρουμε τσιγάρα | Λουλούδια για το χάροντα | Μπουζούκι και κιθάρα | Κι ένα ανοιχτό περίπτερο | Να πάρουμε τσιγάρα

02. Για να σε εκδικηθώ Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος
Για να σε εκδικηθώ | σου σκίζω τις φωτογραφίες | κι εσύ όπως και εγώ | κομμάτια στις γωνιές και στις πλατείες | τα γράμματά σου καίω | μέσα στον πυρετό μου | και σβήνω το όνομά σου | μαζί με το δικό μου | Για να σε εκδικηθώ | πετάω ενθύμια και δώρα | κι εσύ όπως και εγώ | θρύψαλα και σκουπίδια τώρα | τις ζωγραφιές σου σκίζω | τα πόστερ που αγαπούσες | και βάφω τις κουρτίνες | στο χρώμα που μισούσες | Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές | αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ | Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές | αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ | Για να σε εκδικηθώ | πετάω ενθύμια και δώρα | κι εσύ όπως και εγώ | θρύψαλα και σκουπίδια τώρα | τις ζωγραφιές σου σκίζω | τα πόστερ που αγαπούσες | και βάφω τις κουρτίνες | στο χρώμα που μισούσες | Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές | αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ | Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές | αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ

03. Όταν έχω εσένα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Στ. Κραουνάκης & Λάκης Λαζόπουλος
Όταν έχω εσένα | μπορώ να ονειρεύομαι ξανά | ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά | και πιάνω μες στα χέρια μου | τον κόσμο να τον φτιάξω | Όταν έχω εσένα | μπορώ να μη βυθίζομαι αργά | τα βράδια που πληγώνεται η καρδιά | και πιάνω το μαχαίρι | το σκοτάδι να χαράξω | Κάνε ένα βήμα | να κάνω το επόμενο | αίμα μου και σχήμα | λόγος και ψυχή στο συμφραζόμενο | Όταν έχω εσένα | κοιμάμαι σαν παιδί, έχω έναν άνθρωπο | δεν φοβού κανένα | Εγώ κι εσύ στον κόσμο | τον απάνθρωπο | Εσύ κι εγώ | Όταν έχω εσένα | μπορώ να βάψω με ασήμι τη σκουριά | μπορώ να κοιμηθώ με σιγουριά | να πιάσω με τα χέρια μου | τους δράκους να σκοτώσω | Όταν έχω εσένα | αντέχω, πάω δίπλα στον γκρεμό | το ξέρω, έχω ένα χέρι να πιαστώ | κοντά μου έναν άνθρωπο | τα χρόνια μου να ενώσω

04. Τα κόκκινα τα μπλουζ Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μάνος Ξυδούς | Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Δε σε πιστεύω όταν λες πως μ' αγαπάς | δε σε πιστεύω όταν λες πως δε με θέλεις | τώρα που σ' έμαθα απ' έξω και καλά | δε σε πιστεύω κι ας μου λες πως με πιστεύεις | Δε σε πιστεύω όταν έρχεσαι αργά | "κλεισμένη" μέσα στης ζωής τα παραμύθια | δε σε πιστεύω κι ας μου λες καμιά φορά | πως όλα γύρω σου, σου έγιναν συνήθεια | Πιστεύω μόνο παραμύθια λαϊκά | τα κόκκινα τα μπλουζ που κοροϊδεύεις | θες και βουλιάζεις κάθε μέρα στα βαθιά | αφού δε ξέρεις στη στεριά να ταξιδεύεις | Δε σε πιστεύω όταν λες πως μ' αγαπάς | δε σε πιστεύω κι ας μου λες ότι με νιώθεις | είσαι από κείνες που θολώνουν τα νερά | κι ας θες να πέσεις στη φωτιά για να με σώσεις

05. Ποιος φταίει μη ρωτάς Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Ν. Καλλίνης & Κ. Λογοθετίδης | Στίχοι: Κ. Λογοθετίδης & Γ. Μυλωνάς
Κάποια λόγια γίναν τύψεις | μείναν δίχως απαντήσεις | κάποια λόγια που χαθήκαν | και στο χρόνο βυθιστήκαν | Τις στιγμές μας που μας λένε | για τα λάθη που μας καίνε | τις αφήσαμε στη μέση | δεν τις είχαμε πιστέψει | Ποιος φταίει μη ρωτάς | στο χτες μας μη γυρνάς | παλιές πληγές ανοίγεις | Ποιος φταίει μη ρωτάς | πες μου πως μ' αγαπάς | και φίλα με πριν φύγεις | Κάποιες νύχτες είναι αστέρια | που μας πέσαν απ' τα χέρια | κάποιες νύχτες προσπερνάνε | και στον ώμο μας σκουντάνε

06. Θα είμαι εδώ Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Διονύσης Τσακνής | Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Θα είμαι εδώ | θα είμαι εδώ όποτε θες | θα σου γιατρεύω τις πληγές | θα είμαι εδώ | Θα είμαι εδώ | μέσα στα χέρια μου θα κλαις | απ'την ανάσα μου θα καις | θα είμαι εδώ | Ένα θα πω | λόγια του κόσμου μην ακούς | σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς | θα σ'αγαπώ | κι αν σ' αρνηθώ | μέσ' το καπνό και τον πιοτό μου να καώ | Δεν είμαι εγώ | σαν τους παλιάτσους μιας βραδιάς | που λένε λόγια μια της φωτιάς | δεν είμαι εγώ | Φιλάω σταυρό, φιλάω σταυρό | άμα το θες, δεν θα ντραπώ | Δεν είμαι εγώ | σαν τους παλιάτσους μιας βραδιάς | δεν είμαι εγώ | Άκου κι αυτό | τι έκανες δεν σε ρωτώ | κι ας με καίει τι να πω | δεν σε ρωτώ | Θα ξεχαστώ | μη μου μιλήσεις για το χτες | κι ας με κόβουν μαχαιριές | θα ξεχαστώ | Ένα θα πω | λόγια του κόσμου μην ακούς | σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς | θα σ'αγαπώ | κι αν σ' αρνηθώ | μέσ' το καπνό και τον πιοτό μου να καώ | Δεν είμαι εγώ | σαν τους παλιάτσους μιας βραδιάς | που λένε λόγια μια της φωτιάς | δεν είμαι εγώ | Φιλάω σταυρό, φιλάω σταυρό | άμα το θες, δεν θα ντραπώ | Δεν είμαι εγώ | σαν τους παλιάτσους μιας βραδιάς | δεν είμαι εγώ

07. Και πάλι εδώ Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος & Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Γιάννης Κότσιρας | Στίχοι: Γιάννης Κότσιρας
Τις Κυριακές φοράω τα καλά μου | Παίρνω τσιγάρο και φουμάρω τη ζωή | Και μην ξεχνάς πως έφτασα εδώ κάτω | Κάτω απ` τον πάτο πάντα υπάρχει ένα κερί. | Τις Κυριακές καφές βαρύ χαρμάνι | Μες στο φλιτζάνι κάτι γράψαμε μαζί | Βαρύς καπνός σαν σύννεφο στον ήλιο | Κι από τον φίλο παίρνω ανάσα κι επιζώ. | Κι εγώ εδώ και πάλι εδώ | Να ξαναρχίσω να τσακίσω τον καιρό | Όταν στο πάτωμα αγγίζει το κεφάλι | Αρχίζω πάλι ό,τι άφησα μισό | Γιατί είμαι εδώ. | Τις Κυριακές για μας δεν είναι αργία | Είναι ευκαιρία να καθίσουμε μαζί | Να δούμε όνειρα να πιούμε τις χαρές μας | Και τις πληγές μας να τις κάνουμε κρασί. | Κι εγώ και πάλι εδώ | Να ξαναρχίσω να τσακίσω τον καιρό | Όταν στο πάτωμα κοιτάζει το κεφάλι | Κερνάω μπουκάλι σ` ό,τι μ` άφησε μισό | Γιατί είμαι εδώ | Ακόμα εδώ | Και πάλι εδώ.

08. Όσοι ζουν αληθινά Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Εσύ που ξέρεις τι θα πει να είσαι μόνος | Κι ακούς τη νύχτα να μιλούν αερικά | Για πες μου πού μας οδηγεί αυτός ο δρόμος | Πού δραπετεύουν όσοι ζουν αληθινά. | Οι πιο πολλοί δεν αγαπάνε αυτά που έχουν | Γκρινιάζουνε πως τάχα δεν αρκούν  Μα είναι τα όνειρα γι` αυτούς | που ξέρουν να τα βλέπουν | Και τα τραγούδια γι` αυτούς | που ξέρουν να τ` ακούν. | Είσαι μια θάλασσα μπροστά μου που απλώνεται | Πέφτουν οι νύχτες σαν αστέρια στο βυθό | Τα καλοκαίρια πριν ν` αρχίσουνε τελειώνουνε | Δεν έχεις κάτι να μου πεις κι ας είσαι εδώ.

09. Γεια Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Γεια ξεκλειδώνω τη πόρτα, με ρουφάει ο ήλιος | και του δέντρου του δρόμου η σκιά | Γεια, η πιο όμορφη λέξη όταν κάτι έχει φταίξει | και σε πάει ξανά μακρυά | γεια, στην απεραντοσύνη κάνω εμπιστοσύνη ταπεινά | λυτρωμένα με γεια με λες γιορτάζει η Σοφία | την αλληλογραφία παίρνω ήσυχα με άλλα χαρτιά | γεια με μολύβι υπογράφω, τι χρειάζομαι γράφω | η καρδιά να μην είναι βαριά | Γεια, σε όποιον έρθει και φύγει σαν τριαντάφυλλο | ανοίγει που σκορπά ξεχασμένη ευωδιά | Γεια, το πιο ήσυχο βήμα στο λαβύρινθο βάζει φωτιά | Γεια, ότι μέσα κι απ' έξω χρόνια έχω να παίξω το κομμάτι μου με μαστοριά | Γεια στην υγειά σου ερωτά μου κι απ' το πριν | στο μετά μου μεταφέρθηκα προσωρινά | γεια, τόσο απλά τόσο σκέτα και ξανά στη κουκέτα | για όλα τα άγνωστα τα αληθινά | Γεια τόσο απλά τόσο σκέτα δεν γουστάρω ετικέτα | δεν ξεχνιέται αν αξίζει η χρονιά | τι οχτώ, τι εφτά, τι εννιά το ταξίδι από μέσα αρχινά

10. Κλείνω κι έρχομαι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος & Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου | Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Πέντε μέρες μόνο | έχω να σε δω | και μου λείπεις | μου λείπεις, μου λείπεις. | Πέντε μέρες κι όμως | παίρνω να σου πω | πως μου λείπεις, μου λείπεις | κι άλλο δεν μπορώ. | Κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι φτάνω | με το πρώτο το αεροπλάνο. | Κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι πίσω | μια καρδούλα να ξανακερδίσω. | Κλείνω κι έρχομαι. | Πέντε νύχτες που είπα | πως θα σ' αρνηθώ | και σε ψάχνω | σε ψάχνω, σε ψάχνω. | Πέντε νύχτες μόνος, | μόνος στο κενό | και σε ψάχνω, σε ψάχνω. | άλλο δεν μπορώ. | Κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι φτάνω | με το πρώτο το αεροπλάνο. | Κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι πίσω | μια καρδούλα να ξανακερδίσω. | Κλείνω κι έρχομαι.

11. Θα φύγω νύχτα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος
Θα φύγω νύχτα να μη δεις | πόσο θα μου στοιχίσει, | μη λυπηθείς τα μάτια μου | που θα 'χουνε ραγίσει. | Θα φύγω νύχτα να μη δεις | πόσο θα με πονέσει, | να μη γυρίσεις να μου πεις, | "γύρνα, καλά είναι κι έτσι". | Θα φύγω νύχτα να μη πούμε ούτε αντίο | Θα φύγω νύχτα να γλυτώσουμε κι οι δύο.  | Θα φύγω νύχτα μη νοιαστείς | που θα παραπατάω, | κι ούτε στον ύπνο σου μη δεις | το πόσο σ' αγαπάω. | Θα φύγω νύχτα να μη δεις | και να μη φιληθούμε, | να μη λυγίσεις και μου πεις | "γύρνα και θα τα βρούμε". | Θα φύγω νύχτα να μη πούμε ούτε αντίο | Θα φύγω νύχτα να γλυτώσουμε κι οι δύο.

12. Να σβήσει αυτό το φως Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Να σβήσει αυτό το φως που μ’ ενοχλεί να σβήσει | Εδώ καθόσουν | Το βλέμμα που έμοιαζε απειλή, | Αυτό φοβόσουν | Εδώ θέλω μια παύση μεγάλη | Σα θάνατο | Να πάρει χρόνο η ματιά | Και να σε γδύσει | Εδώ δικάζεται η ψυχή, εδώ δικάζεται | Το σώμα που ετοιμάζεται | Να μπει να σ’ αγαπήσει | Αν δεν δοθεί αρρώστησε. | Τα μαξιλάρια να φυλάς με τ’ όνομά μου | Απόψε πίνω έρωτά μου | Σ’ αυτό το ψέμα | Που πολύ μας κόστισε. | Να σβήσει αυτή η πληγή που μ’ ενοχλεί να σβήσει | Εδώ κοιμόσουν | Το φόντο να ‘ναι σαν αυγή | Ονειρευόσουν | Εδώ θέλω έναν ήχο μικρό | Σαν βήμα σου ξυπόλητο | Να πάρει χρόνο η καρδιά να πει | Σκοτάδι απόλυτο.

13. Ένα αμάξι με φτερά Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας & Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Ν. Σπηλιωτοπούλου & Φ. Πλιάτσικας
Χέρια που παίζουν χωρίς πιάνο αλλά τ΄ ακούς | σαν χίλια κύματα που με στεριά παλεύουν | αυτός ο άνθρωπος που στέκεται σκυφτός | για να ξεχάσει δε μπορεί αυτούς που φεύγουν | Είναι η αγάπη ένα αμάξι με φτερά | από τη γη στον ουρανό για να πετάξεις | αυτούς που φεύγουν να τους βρεις δεν είναι αργά | όλα η αγάπη μπορεί να τα αλλάξει | Κοίτα τα μάτια είναι σίγουρα αυτός | που πρώτος πάλι το φεγγάρι θα αγγίξει | σε ένα αμάξι με φτερά είναι οδηγός | αυτούς που φύγαν να τους βρει να τους μιλήσει | Είναι η αγάπη ένα αμάξι με φτερά | από τη γη στον ουρανό για να πετάξεις | αυτούς που φεύγουν να τους βρεις δεν είναι αργά | όλα η αγάπη μπορεί να τα αλλάξει | Είναι η αγάπη ένα αμάξι με φτερά | από τη γη στον ουρανό για να πετάξεις | αυτούς που φύγαν να τους βρεις δεν είναι αργά | όλα η αγάπη μπορεί να τα αλλάξει

14. Είμαι άνθρωπος ακόμα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μάνος Ξυδούς | Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Απόψε βράδιασε νωρίς | Και τρίτο γύρο πίνεις | Ζητάς και πάλι αφορμή | Για να με κατακρίνεις. | Ποτέ σου δεν κατάλαβες | Τι είναι η αγάπη | Πως τα τραγούδια γράφονται | Απ` της καρδιάς τα λάθη. | Είμαι άνθρωπος ακόμα | Και τα λάθη μου πολλά | Μα ποιος μπορεί να με δικάσει | Για ένα λάθος της καρδιάς. | Είμαι άνθρωπος ακόμα | Και τα λάθη μου πολλά | Μα δεν υπάρχει αμαρτία | Για τα λάθη της καρδιάς. | Μην προσπαθείς μες στο ποτό | Να βρεις τις απαντήσεις | Το ξέρω έφταιξα εγώ | Μα είναι απλή η λύση. | Πάρτο λοιπόν απόφαση | Να με καταδικάσεις | Κι αν είσαι αναμάρτητη | Την πέτρα να πετάξεις.

15. Της νύχτας τα ηχεία Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος & Λάκης Παπαδόπουλος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Μεσάνυχτα στο ξέφωτο στην έρημη πλατεία | φωνάζω πια δε σ’ αγαπώ και η φωνή μου σταματά | σε κάτι κτίσματα παλιά | και ξανακούω την ηχώ, να λέει πια δε σ’ αγαπώ | να λέει πια δε σ’ αγαπώ | Ξαναφωνάζω δυνατά κι είπα ξανά δε σ’ αγαπώ | με μια φωνή σαν κεραυνό στη μαύρη ησυχία | να ξανακούσω την ηχώ, να λέει πια δε σ’ αγαπώ | να λέει πια δε σ’ αγαπώ | Μα ίσως πήγα πιο κοντά ή πήγα κάπως μακριά | και δε λειτούργησαν καλά της νύχτας τα ηχεία | και κάπου χάθηκε το πια, και δεν ακούστηκε το πια | κι απ’ τις φωνής μου την ηχώ, άκουγα μόνο σ’ αγαπώ | άκουγα μόνο σ’ αγαπώ, άκουγα μόνο σ’ αγαπώ….

Ο δεύτερος δίσκος

01. Γειτονάκι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Τη νύχτα που κοιμούνται τα πουλιά | βγαίνουν κάτι έρημα παιδιά | κι έρχονται στην πόρτα σου κρυφά | T' αστέρια που κοιτούν από ψηλά | ξαγρυπνούν μαζί με τα παιδιά | και σου νανουρίζουν την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ | Την ώρα που γυρνώ απ' τη δουλειά | κάνω όρκο μέσα μου βαθιά | να μη 'ρθω στη πόρτα σου ξανά | Μα όταν πέσει πάλι η νυχτιά | η παλιά λαχτάρα μου ξυπνά | και μου τυραννάει την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ

02. Μην παραπονιέσαι τώρα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Πάνω, πάνω και πιο πάνω | και πολύ πιο παραπάνω | σ' είχα από μένανε | κάτω, κάτω και πιο κάτω | ξέπεσες πιο παρακάτω | κρίμα βρε σε σένανε | Μην παραπονιέσαι τώρα μη μιλάς | φταις που τυραννιέσαι και παρακαλάς | Πάνω, πάνω και πιο πάνω | και πολύ πιο παραπάνω | σ' είχα από μένανε | κάτω, κάτω και πιο κάτω | ξέπεσες πιο παρακάτω | κρίμα βρε σε σένανε | Ένα, ένα κι άλλο ένα | δίχως τελειωμό κανένα | μέτραγα τα λάθη σου | πέρα, πέρα και πιο πέρα | δυο στενά πιο παραπέρα | ας πονάς μονάχη σου | Μην παραπονιέσαι τώρα μη μιλάς | φταις που τυραννιέσαι και παρακαλάς | Ένα, ένα κι άλλο ένα | δίχως τελειωμό κανένα | μέτραγα τα λάθη σου | πέρα, πέρα και πιο πέρα | δυο στενά πιο παραπέρα | ας πονάς μονάχη σου | Μην παραπονιέσαι τώρα μη μιλάς | φταις που τυραννιέσαι και παρακαλάς | Πάνω, πάνω και πιο πάνω | και πολύ πιο παραπάνω | σ' είχα από μένανε | κάτω, κάτω και πιο κάτω | ξέπεσες πιο παρακάτω | κρίμα βρε σε σένανε

03. Άκου Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρη
Μπορεί να πέφτουνε τα φύλλα μου στο χώμα | μπορεί να έφτασε η ψυχή μου μες στο στόμα | όμως εγώ δεν έχω πει αντίο ακόμα | άκου, ακόμα ζω | Μπορεί να κάνει παγωνιά να νιώθω κρύο | να 'ναι για μένα στο λιμάνι αυτό το πλοίο | όμως δεν έχω πει ακόμα το αντίο | άκου, ακόμα ζω | Είμαι φωτιά κεραυνός και αστραπή | η καταιγίδα που φέρνει βροχή | είμαι ένας ήχος που ζει στη σιωπή | άκου, έχω φωνή | Μπορεί να έφυγες κι εσύ απ' τη ζωή μου | και να μου πήρες την ανάσα απ' την πνοή μου | όμως εγώ σε νιώθω ακόμα στην αφή μου | άκου ακόμα ζω | Μπορεί η νύχτα να 'αι απ' έξω απ'την καρδιά μου | να με γυρεύει, να φωνάζει το όνομά μου | όμως εγώ θα τα τελειώσω τα όνειρά μου | άκου, ακόμα ζω | Είμαι φωτιά κεραυνός και αστραπή | η καταιγίδα που φέρνει βροχή | είμαι ένας ήχος που ζει στη σιωπή | άκου, έχω φωνή | Είμαι φωτιά κεραυνός και αστραπή | η καταιγίδα που φέρνει βροχή | είμαι ένας ήχος που ζει στη σιωπή | άκου, έχω φωνή | άκου, άκου, έχω φωνή

04. Χρόνια σαν τριαντάφυλλα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Χρόνια σαν τριαντάφυλλα ξερά μες στα βιβλία, | τα δένδρα που ήταν άνθρωποι έχουν μαρμαρωθεί… | Χιόνι παλιό και μάλαμα, σαν ακριβή φιλία | κορίτσια που γεννήθηκαν κρατώντας το σπαθί | Άρχισες πάλι ανέκδοτα, τα επαρχιακά σου, | Φόρεσες όλα τα βουνά και τα μεταξωτά | Τη νύχτα που ’χεις μέσα σου, τη λες με το όνομά σου | Πίνεις το τσάι σου καυτό με δυο ζαχαρωτά | Χρόνια πολλά, απ’ το 20, είν’ η λιθογραφία | σερβίρονται τα παγωτά, καφέδες αχνιστοί | Παραθαλάσσιος καφενές σε κάποια επαρχία | εκεί που ζούνε οι άνθρωποι μόνο γονατιστοί. | Άρχισες πάλι ανέκδοτα, τα επαρχιακά σου, | Φόρεσες όλα τα βουνά και τα μεταξωτά | Τη νύχτα που ’χεις μέσα σου, τη λες με το όνομά σου | Πίνεις το τσάι σου καυτό με δυο ζαχαρωτά

05. Πάει η ζωή μου άδικα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Είμαι φτωχός και ντρέπομαι | να 'ρθω να σου μιλήσω | αν ήξερα να τραγουδώ | θα 'χα έναν τρόπο να σου πω | "θέλω να σε φιλήσω" | Πάει η ζωή μου άδικα | και απ' τ' άδικο στο κρίμα | βουλιάζω στα ουζάδικα | σα ναυαγός στο κύμα | Τον έρωτά μου σου 'γραψα | κι απάντηση καμία | είσαι αγέρας που περνά | και τις ημέρες μου σκορπά | στα τέσσερα σημεία

06. Το χατίρι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος & Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ψυχές μαραγκιασμένες σα σφουγγάρια | ρουφάνε λίγον ήλιο απ' το κρασί | κι αζήτητες σ' απόμερα πατάρια | διψάνε για μια στάλα θαλασσί. | Στους τοίχους της ταβέρνας τα καράβια | που χάραξε ένα χέρι απλοϊκό. | Γιατί να καταντήσουμε ρημάδια; | Δεν μάθαμε ποτέ το μυστικό. | Τα δάχτυλα να σφίγγουν το ποτήρι | παινέματα και λόγια λιγοστά. | Χριστέ μου, κάνε απόψε ένα χατίρι | κι οι τελευταίοι νά 'ρθουν πιο μπροστά.

07. Ξεκινήσαμε πρωί Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ξεκινήσαμε πρωί μ' έναν πόθο στη ψυχή | μ' έναν πόθο πώς ν' ανέβουμε ψηλά | ν' αντικρίσουμε τον ήλιο από κοντά | Μα στου δρόμου τη στροφή άρχισε ψιλή βροχή | και να πέσει κεραυνός δεν άργησε | κομματιάσαν τα όνειρά μας και διπλώσαν τα φτερά μας | και στα μάτια μαύρο σύννεφο καπνός | πώς να δεις τι χρώμα έχει ο ουρανός | Ξεκινήσαμε πρωί με κουράγιο στην ψυχή | με κουράγιο και στο αίμα μας φωτιά | στης ζωής το δρόμο την ανηφοριά | μα στου δρόμου τη γωνιά ανταμώσαμε χιονιά | και μας έδειρε τα πόδια ο βοριάς | Παγωνιά στα γόνατά μας καταχνιά στα όνειρά μας | και στα μάτια μαύρο σύννεφο καπνός | πώς να δεις τι χρώμα έχει ο ουρανός

08. Η εθνική μας μοναξιά Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Εδώ που μάθανε τα μάτια μας να κλαίνε | που συνηθίσαμε σε κάλπικους καιρούς | εδώ θα μείνουμε γιατί έχουμε και λέμε | ένα φιλότιμο και λόγους σοβαρούς | Γιατί εδώ | εδώ ειν' ο έρωτας που ξέρουμε | εδώ κι οι πίκρες που μας θέλουν και τις θέλουμε | εδώ κι εμείς για να 'χει πάντα συντροφιά | η εθνική μας μοναξιά | εδώ κι εμείς για να 'χει πάντα συντροφιά | η εθνική μας μοναξιά | Εδώ που μάθανε τα χρόνια μας να φταίνε | κι όλοι οι γειτόνοι μας ζητάνε μερτικό | παίξε το τζόγο σου και βρίσε τους καημένε | με λεξιλόγιο πολύ ελληνικό | Γιατί εδώ | εδώ ειν' ο έρωτας που ξέρουμε | εδώ κι οι πίκρες που μας θέλουν και τις θέλουμε | εδώ κι εμείς για να 'χει πάντα συντροφιά | η εθνική μας μοναξιά | εδώ κι εμείς για να 'χει πάντα συντροφιά | η εθνική μας μοναξιά

09. Το φιλότιμο τ' αντρίκιο Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Το φιλότιμο τ’ αντρίκιο τον ετρέλανε | οι δικοί της για δικό της δεν τον θέλανε. | Κι όταν είπε σ’ έναν άλλον η κοπέλα ναι | το φιλότιμο τ’ αντρίκιο τον ετρέλανε. | Θέλανε να την εδώσουν σε καλύτερο | σε πεντάρες και σε χρόνια μεγαλύτερο. | Κι όταν είπε σ’ έναν άλλον η κοπέλα ναι | το φιλότιμο τ’ αντρίκιο τον ετρέλανε. | Της ετοίμαζε παλάτι στην καρδούλα του | και την έλεγε στους φίλους γυναικούλα του. | Κι όταν είπε σ’ έναν άλλον η κοπέλα ναι | το φιλότιμο τ’ αντρίκιο τον ετρέλανε.

10. Σ' αγαπώ σου λέω Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τα λόγια σου φωτιές | Που πάν να κάψουν | Απόψε το δικό μου το κορμί | Τα χείλια σου κεριά | που πάν να στάξουν | Απόψε στην δικά μου την πληγή | Μην κοιτάς, μην κοιτάς | Που κλαίω | Σ’ αγαπώ, σ' αγαπώ | Σου λέω | Κάτι δικά μου θυμάμαι | Και κλαίω | Τα μάτια σου σπαθιά | Που παν ν' αγγίξουν | Απόψε την δικιά μου την ψυχή | Τα χείλια σου κλειδιά | που παν ν' ανοίξουν | Την πόρτα απ' την παλιά μου την ζωή

11. Πες μου τ’ αληθινά σου Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος & Μελίνα Κανά
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Δε θέλω άλλα στιχάκια ερωτικά, | αυτά που λένε εύκολα το σ’ αγαπώ τους. | Απόψε βάλε δυο τραγούδια λαϊκά | που ρίζωσαν μετρώντας τον καημό τους. | Δε θέλω άλλα χάδια τρυφερά, | μην πεις "είμαι η αγάπη σου ακόμα". | Απόψε φόρεσε σαν ρούχο την καρδιά | και μίλησέ μου, σώμα, με το σώμα. | Πες μου τ’ αληθινά σου | κι ας με λυγίσουν | και ας με σπάσουν. | Πες μου τ’ αληθινά σου | και ας με κόψουνε στα δυο. | Έτσι κι αλλιώς αυτό που μ’ έφερε κοντά σου | δεν ήταν ψέμα, | ήτανε βλέμμα αληθινό. | Μη μου μιλάς με λόγια τρυφερά, | αυτά αρέσουν στο μυαλό κι όχι στο σώμα. | Απόψε βάλε μες στο στόμα σου σπαθιά | και μίλα μου όπως η φωτιά στο χώμα.

12. Συγγνώμη Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Συγνώμη, όσο δυνατά μπορώ σου ζητάω | θέλω να σ’ αγαπάω. | Συγνώμη, είναι μαύρες οι στιγμές και πονάω. | Πόσο σ’ αγαπάω, πόσο σ’ αγαπάω. | Μια ολόκληρη ζωή συγνώμη | και να σου ζητώ, | μια ολόκληρη ζωή συγνώμη | τι είναι για, τι είναι για να σ’ αγαπώ; | Μια ολόκληρη ζωή συγνώμη | τι είναι για, τι είναι για να σ’ αγαπώ; | Συγνώμη, μπρος στα χείλη τα κλειστά σού ζητάω, | θέλω να σ’ αγαπάω. | Συγνώμη, δίχως σένα π’ αγαπώ πού να πάω; | Πόσο σ’ αγαπάω, πόσο σ’ αγαπάω. | Μια ολόκληρη ζωή συγνώμη | και να σου ζητώ, | μια ολόκληρη ζωή συγνώμη | τι είναι για, τι είναι για να σ’ αγαπώ; | Μια ολόκληρη ζωή συγνώμη | τι είναι για, τι είναι για να σ’ αγαπώ;

13. Είμαι μάγκας Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Είμαι μάγκας στην Αθήνα, μόρτης στην Καλαμαριά | ξύπνιος ναυτικός στην Κίνα κι αετός στη Μπαρμπαριά | ξύπνιος ναυτικός στην Κίνα κι αετός στη Μπαρμπαριά | Είμαι μάρκα στο λιμάνι και στα Τρίκαλα ανθός | μες τον Πειραιά αλάνι και στο Πέραμα Θεός | μες τον Πειραιά αλάνι και στο Πέραμα Θεός | Είμαι μόρτης και ασίκης στο χαρτί και στη ζαριά | μάγκας στη Θεσσαλονίκη, δάσκαλος στη ζεϊμπεκιά | μάγκας στη Θεσσαλονίκη, δάσκαλος στη ζεϊμπεκιά

14. Τα ναύλα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κόβω δυο άστρα, τα ρίχνω ζάρια | και όπως πάντα κακή ζαριά | άσε τα λόγια και το παζάρια | η αγάπη θέλει παλικαριά | Κόβω δυο άστρα και το φεγγάρι | να 'χω στα χέρια τον ουρανό | Αχ, η αγάπη, πάρτο χαμπάρι | θέλει κουράγιο και τσαγανό | Κόβω δυο άστρα να τα 'χω ναύλα | για να γυρίσω στην Κοκκινιά | Κι όσο για σένα, τελεία και παύλα | καρδιά σου έχεις την παγωνιά

15. Τι σου φταίει Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Τι σου φταίει που χαράζει | και θα φύγω το πρωί | αν εγώ δεν είμ' εντάξει | τι σου φταίει η ζωή | Τι σου φταίνε οι ανθρώποι | κι όλο επάνω τους ξεσπάς | φταίνε οι δικοί μου τρόποι | φταις κι εσύ που μ' αγαπάς | φταις κι εσύ που μ' αγαπάς | Τι σου φταίνε κάτι βράδια | που η μοναξιά πονά | φταίν' του χρόνου τα σημάδια | φταίει κι η αγάπη που περνά | Τι σου φταίνε οι ανθρώποι | κι όλο επάνω τους ξεσπάς | φταίνε οι δικοί μου τρόποι | φταις κι εσύ που μ' αγαπάς | φταις κι εσύ που μ' αγαπάς

Ο τρίτος δίσκος

01. Πάντα γελαστοί Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος | Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Της νύχτας οι αμαρτωλοί και της αυγής οι μόνοι | θέλουν βαρύ ζεϊμπέκικο και νευρικό τιμόνι | σε τόπους τριγυρίζουνε σβησμένους απ' το χάρτη | για μια σταγόνα ουρανό για μιαν αγάπη σκάρτη | Όσοι με το Χάρο γίναν φίλοι | με τσιγάρο φεύγουνε στα χείλη | στα τρελά τους όνειρα δοσμένοι | πάντα γελαστοί, πάντα γελαστοί | πάντα γελαστοί και γελασμένοι | Τα νιάτα μας διαδρομή Αθήνα, Σαλονίκη | μια πόλη χτίσαμε μαζί κι ακόμα ζω στο νοίκι | έπεσα να σ' ονειρευτώ σε ψάθα από φιλύρα | κι είδα πως βγάζει η νύχτα φως και τ' όστρακο πορφύρα | Όσοι με το Χάρο γίναν φίλοι | με τσιγάρο φεύγουνε στα χείλη | στα τρελά τους όνειρα δοσμένοι | πάντα γελαστοί, πάντα γελαστοί | πάντα γελαστοί και γελασμένοι | Όσοι με το Χάρο γίναν φίλοι | με τσιγάρο φεύγουνε στα χείλη | στα τρελά τους όνειρα δοσμένοι | πάντα γελαστοί, πάντα γελαστοί | πάντα γελαστοί και γελασμένοι

02. Τι τραγούδι να μου γράψεις Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Χειμωνιάτικο λουλούδι | η καρδιά μου στη ζωή | δε χωράν σ' ένα τραγούδι | τόσοι αναστεναγμοί | δε χωράν σ' ένα τραγούδι | τόσοι αναστεναγμοί | Τι τραγούδι να μου γράψεις | στης ζωής τη χειμωνιά | που όλα γύρω μου αν ψάξεις | είναι φθινοπωρινά | Τι τραγούδι να μου γράψεις | στης ζωής τη χειμωνιά | που όλα γύρω μου αν ψάξεις | είναι φθινοπωρινά | Χειμωνιάτικο λουλούδι | η ψυχή μου στον καιρό | δε χωράει σ' ένα τραγούδι | ούτε σ' ένα χωρατό | δε χωράει σ' ένα τραγούδι | ούτε σ' ένα χωρατό | Τι τραγούδι να μου γράψεις | στης ζωής τη χειμωνιά | που όλα γύρω μου αν ψάξεις | είναι φθινοπωρινά | Τι τραγούδι να μου γράψεις | στης ζωής τη χειμωνιά | που όλα γύρω μου αν ψάξεις | είναι φθινοπωρινά | Τι τραγούδι να μου γράψεις | στης ζωής τη χειμωνιά | που όλα γύρω μου αν ψάξεις | είναι φθινοπωρινά

03. Είσαι ωραία σαν αμαρτία Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Στη γειτονιά σου το απόβραδο τη στήνω | και τις κινήσεις σου κοιτώ προσεκτικά | μ' ένα τσιγάρο που με πίνει και το πίνω | ώσπου να δω για που το βάζεις βιαστικά | μ' ένα τσιγάρο που με πίνει και το πίνω | ώσπου να δω για που το βάζεις βιαστικά | Είσαι ωραία σαν αμαρτία | και γω παιδάκι της γειτονιάς | μη με κοιτάζεις μ' αδιαφορία | από κοντά μου όταν περνάς | Δεν έχω θάρρος για να ρθω να σου μιλήσω | όταν σε βλέπω νιώθω τρακ και ταραχή | τ' αγγελικό σου το κορμί να ξεφυλλίσω | μες στις σελίδες του να μάθω τη ζωή | τ' αγγελικό σου το κορμί να ξεφυλλίσω | μες στις σελίδες του να μάθω τη ζωή | Είσαι ωραία σαν αμαρτία | και γω παιδάκι της γειτονιάς | μη με κοιτάζεις μ' αδιαφορία | από κοντά μου όταν περνάς

04. Για μια γυναίκα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Για μια γυναίκα πήγες στράφι κι ας ήσουν μάγκας και νταής | όλοι σ' αφήσανε στο ράφι και δε σε θέλει πια κανείς | Γιατί για μια γυναίκα ξελογιάστηκες | δεν αξίζει η καρδιά της, τζάμπα θυσιάστηκες | Για μια γυναίκα έχεις πέσει στην κοινωνία χαμηλά | σε κάνει ότι της αρέσει και την πληρώνεις ακριβά

05. Οι ξενύχτες Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος & Βάσω Κυριαζή
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Η νύχτα είναι μια ζωή, ζωή που σε χαλάει | σε κάνει άλλο άνθρωπο, απάνθρωπο | χωρίς να σε ρωτάει | Μα υπάρχουν κάτι ξενύχτες που δε χαλάσανε ποτέ | υπάρχουν κάτι ξενύχτες, αιώνιοι εραστές | Ξενύχτες που σε κοιτάζουν με μάτια καθαρά | υπάρχουν κάτι ξενύχτες που μείνανε παιδιά | Η νύχτα είναι μια ζωή με τους δικούς της νόμους | δουλεύει μόνο δηλαδή πορτοκαλί | στους σκοτεινούς τους δρόμους | Μα υπάρχουν κάτι ξενύχτες που δε χαλάσανε ποτέ | υπάρχουν κάτι ξενύχτες, αιώνιοι εραστές | Ξενύχτες που σε κοιτάζουν με μάτια καθαρά | υπάρχουν κάτι ξενύχτες που μείνανε παιδιά

06. Όπου πάει να ξημερώσει Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Όπου πάει να ξημερώσει μ’ αρχινάει ο παιδεμός | κι όσο βλέπω τους ανθρώπους μ’ αγκαλιάζει ο καημός | αφού έγινες καημός. | Αχ και ν’ άκουγα στην πόρτα τα δικά σου κλάματα, | αχ και ν’ άρχιζα σαν πρώτα να σου τάζω τάματα | σαν σε πιάνουν κλάματα. | Όπου πάει να ξημερώσει πέφτω μέσα στη φωτιά | κι όσο βλέπω δε γυρίζεις λιώνω μες στην ερημιά | αφού είσαι μακριά. | Αχ και ν’ άκουγα στην πόρτα τα δικά σου κλάματα, | αχ και ν’ άρχιζα σαν πρώτα να σου τάζω τάματα | σαν σε πιάνουν κλάματα.

07. Περιμένω Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Περιμένω | Με παραθύρια κλειστά περιμένω | Να μη φύγει τ' άρωμά σου | Να μη φύγουν τα σκοτάδια | Να ΄χω κάτι από σένα | Να περνάω εγώ τα βράδια | Μα αν αργήσεις να χτυπήσεις την πόρτα | Και δεν σ' ανοίξει κανείς | Σπάσ' την να μπεις | Θα 'μαι νεκρός μην φοβηθείς | Θα 'μαι νεκρός μη λυπηθείς | Περιμένω | Με παραθύρια κλειστά περιμένω | Να μη φύγει η σκιά σου | Να μην φύγουν οι αναμνήσεις | Να 'χω κάτι να μου λέει | Πως μια μέρα θα γυρίσεις

08. Δε με θέλεις Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Έκλαψα μια νύχτα κρύα για την μαύρη σου καρδιά | όπως κλαίνε κάτι πλοία που τα τρώει η σκουριά | Δε με θέλεις μου το είπες, μια ζωή το ίδιο λες | και γυρνώ σαν τους αλήτες που δεν ξέρουνε γιορτές | Δε με θέλεις μου το είπες, μια ζωή το ίδιο λες | και γυρνώ σαν τους αλήτες που δεν ξέρουνε γιορτές | Έκλαψα πολλούς χειμώνες για τη μαύρη σου καρδιά | όπως κλαίνε στους στρατώνες κάτι αμούστακα παιδιά | Δε με θέλεις μου το είπες, μια ζωή το ίδιο λες | και γυρνώ σαν τους αλήτες που δεν ξέρουνε γιορτές | Δε με θέλεις μου το είπες, μια ζωή το ίδιο λες | και γυρνώ σαν τους αλήτες που δεν ξέρουνε γιορτές

09. Σαν κουρέλι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Θέλει άλλαγμα η βελόνα | το τραγούδι είναι βραχνό | το παλιό γραμμόφωνό σου | παίζει άπονο σκοπό | Σαν κουρέλι πάνω στ' άλλο | μπαλωμένοι μια ζωή | πες μου ποιο σκοπό να βάλω | να μην κλαις τόσο πολύ | Το παλτό σου έχει λιώσει | κι έχουν σπάσει τα κουμπιά | όλα τα 'χεις πια σκοτώσει | κι ούτε που σε νοιάζει πια

10. Μεγάλος που 'ν' ο άνθρωπος Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Τι να σου κάνει κι ο Μιχαλιός | τα φέρνει έτσι τα φέρνει αλλιώς | έχει γυναίκα και παιδιά και πεθερά | το μεροκάματο για όλους δε φτουρά | κοιτάζει με παράπονο στον Πειραιά τα πλοία | μάζευτα γυναίκα για την Αυστραλία | Μεγάλος που ‘ν’ ο άνθρωπος μικρός που είν' ο κόσμος | φαί δεν έχουν τα παιδιά νερό δεν έχει ο δυόσμος | μικρός που είν' ο άνθρωπος μεγάλος που ‘ν’ ο κόσμος | Τι να σου κάνει κι ο Μιχαλιός | τα φέρνει έτσι τα φέρνει αλλιώς | στη βιοπάλη από οχτώ χρονών παιδί | κι είναι και τίμιος ο βλάκας δηλαδή | τεμπέλη κι αχαΐρευτο τον λέει η Ουρανία | μάζευτα γυναίκα για τη Γερμανία

11. Θα πάρω το ίδιο το τρένο Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αγάπη μου ατέλειωτες οι μέρες μακριά σου | μου λείπουνε τα χέρια σου | μου λείπει η ζεστασιά σου | Μπορεί να γνώρισα αγκαλιές | να ‘ζησα όμορφες στιγμές | όμως αγάπη μου εσύ με καις | Θα πάρω το ίδιο το τρένο | που πήρα και στο χωρισμό | αυτή τη στιγμή περιμένω | ξανά να σου πω σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | Αγάπη μου αβάσταχτες οι νύχτες μακριά σου | μου λείπουνε τα μάτια σου | μου λείπει η αγκαλιά σου | Μπορεί να γνώρισα αγκαλιές | να ‘ζησα όμορφες στιγμές | όμως αγάπη μου εσύ με καις | Θα πάρω το ίδιο το τρένο | που πήρα και στο χωρισμό | αυτή τη στιγμή περιμένω | ξανά να σου πω σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ

12. Απόψε σε θέλω πολύ Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Πάλι μες την αγκαλιά σου πάλι | μες στα όνειρά σου πάλι | μέσα στην καρδιά σου πάλι | μες στα σωθικά σου πάλι | πάλι, πάλι, πόσο πάλι σε ξαναζώ | Έλα απόψε σε θέλω που σβήνω | απόψε σε θέλω πολύ | έλα απόψε για λίγο θα μείνω | σε θέλω, σε θέλω, σε θέλω απόψε | απόψε σε θέλω πολύ | Πάλι μες την αγκαλιά σου πάλι | μες στα δάκρυά σου πάλι | μέσα στη φωτιά σου πάλι | μες στα σωθικά σου πάλι | πάλι, πάλι, πόσο πάλι σε ξαναζώ | Έλα απόψε σε θέλω που σβήνω | απόψε σε θέλω πολύ | έλα απόψε για λίγο θα μείνω | σε θέλω, σε θέλω, σε θέλω απόψε | απόψε σε θέλω πολύ | Έλα απόψε σε θέλω που σβήνω | απόψε σε θέλω πολύ | έλα απόψε για λίγο θα μείνω | σε θέλω, σε θέλω, σε θέλω απόψε | απόψε σε θέλω πολύ

13. Σ' αγαπώ ακόμα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Θες δεν θες, απόψε | θα έρθω μέσα στη ζωή σου | Θες δεν θες απόψε | θα τη φτιάξω την μορφή σου. | Από γράμματα φθαρμένα, | από λόγια ξεχασμένα | και από κάποιο μολυβένιο ουρανό. | Σ' αγαπώ ακόμα, | ακόμα για σένα ζω. | Και αν θα με κόψουν στη μέση, | διπλά θα σ' αγαπώ. | Θες δεν θες απόψε | θα 'ρθω μέσα στη ζωή σου. | Θες δεν θες απόψε | θα την φτιάξω την μορφή σου. | Από πικραμένες ώρες, | από περασμένες μπόρες | και από νύκτες που δεν τέλειωναν ποτέ. | Σ' αγαπώ ακόμα, | ακόμα για σένα ζω. | Και αν θα με κόψουν στη μέση, | διπλά θα σ' αγαπώ.

14. Τρελή κι αδέσποτη Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Νίκος Ξυδάκης | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Νοιώθω ποια είσαι όταν λες το σ' αγαπώ | σαν μια βασίλισσα τσιγγάνα που περνάει | και μπαίνει στις καρδιές σαν να 'τανε μετρό | που φωτισμένο βάζει μπρος και ξεκινάει | Τρελή κι αδέσποτη παρ’ όλη την αγάπη | έτσι σε θέλω κι έτσι είσαι αληθινά | έλα σαν όνειρο στο άδειο μου κρεβάτι | έλα εδώ κάτω στη θλιμμένη μου καρδιά | Κι είσαι εκείνη που αν μαζί της κοιμηθώ | θα 'χω ξεχάσει ποιος να είμαι και πού πάω | κι αν αφορμή 'σαι συ ν' αλλάξω εαυτό | το παρελθόν μου μπρος τα πόδια σου πετάω | Τρελή κι αδέσποτη παρόλη την αγάπη | έτσι σε θέλω κι έτσι είσαι αληθινά | έλα σαν όνειρο στο άδειο μου κρεβάτι | έλα εδώ κάτω στη θλιμμένη μου καρδιά

15. Πέρασε το καλοκαίρι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Απόψε θα σας πω | για τα δυο μάτια π' αγαπώ | απόψε θα σας πω | για τα δυο μάτια π' αγαπώ | που λαχταρώ | Πέρασε το καλοκαίρι | και στο κλάμα της βροχής | σε προσμένω περιστέρι | στην αυλή, στην αυλή μου να φανείς | Δε μπορώ να σε μισήσω | και για σε κακό να πω | κι αν ποτέ γυρίσεις πίσω | πιο πολύ, πιο πολύ θα σ' αγαπώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης