Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2013

Του αετού ο γιός Vol. 2

















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Του Βοτανικού ο μάγκας Τραγούδι: Γ. Μπιθικώτσης & Μ. Χιώτης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Του Βοτανικού ο μάγκας πέθανε την Κυριακή | και τον κλάψαν οι κοπέλες κι όλοι οι φίλοι οι καρδιακοί. | Του Βοτανικού το μάγκα, το καλύτερο παιδί, | στα μπουζούκια, στις ταβέρνες πια κανείς δε θα τον δει. | Πάντα όμορφα γλεντούσε και δεν έκανε κακό | και τον αγαπούσαν όλοι μέσα στο Βοτανικό. | Του Βοτανικού το μάγκα, το καλύτερο παιδί, | στα μπουζούκια, στις ταβέρνες πια κανείς δε θα τον δει. | Του Βοτανικού ο μάγκας είχε ωραίο παρελθόν | απ’ τα γλέντια και απ’ τους μάγκες θα ’ναι τώρα πια απών. | Του Βοτανικού το μάγκα, το καλύτερο παιδί, | στα μπουζούκια στις ταβέρνες πια κανείς δε θα τον δει.

02. Το θολωμένο μου μυαλό Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στο θολωμένο μου μυαλό | ο κόσμος είναι μια σταλιά, | κάτι σκιές απ' τα παλιά | και κάποιο πάθος μου τρελό. | Και κάποιο πάθος μου τρελό, | στο θολωμένο μου μυαλό. | Το θολωμένο μου μυαλό | μ' έχει προδώσει προ πολλού, | του λέω αλλού και τρέχει αλλού, | με κάνει και παραμιλώ. | Με κάνει και παραμιλώ, | το θολωμένο μου μυαλό. | Του θολωμένου μου μυαλού | τους εφιάλτες τραγουδώ, | κι αν σας επίκρανα ως εδώ, | φταίει το πάθος του τρελού. | Φταίει το πάθος του τρελού, | του θολωμένου μου μυαλού.

03. Ποιος το είπε για τους μάγκες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Ποιος το είπε για τους μάγκες πως χαθήκανε; | Ποιος το είπε πως τα τρένα τους πατήσανε; | Ποιος το είπε για τους μάγκες πως τη βάψανε, | πως ταξίδεψαν με βάρκα και βουλιάξανε ; | Όσο υπάρχει τράπουλα | θα βγαίνουνε ρηγάδες, | κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι | θα βγαίνουν μαθητάδες. | Ποιος το είπε για τους μάγκες πως χαθήκανε; | Ποιος το είπε πως τα τρένα τους πατήσανε; | Ποιος το είπε πως οι μάγκες χρεοκόπησαν | και οι ψευτοκυριλέδες τους εκτόπισαν; | Όσο υπάρχει τράπουλα | θα βγαίνουνε ρηγάδες, | κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι | θα βγαίνουν μαθητάδες.

04. Πριν χαθεί το όνειρό μας Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Χόρεψε μαζί μου απόψε | κάτω απ' το φεγγάρι. | Δες, τα μάτια μου γεμίσαν | από σένανε. | Χόρεψε για την αγάπη | που 'ρθε να σε πάρει. | Χόρεψε για σένα μόνο | και για μένανε. | Πριν χαθεί το όνειρό μας | και ξαναβραδιάσουμε, | άσε με να σ' αγαπάω | κι όπου φτάσουμε. | Χόρεψε μαζί μου τώρα | στου καημού την άκρη. | Πιες απόψε τη ζωή μου | και αγάπα με. | Χόρεψε για δυο αγάπες | και μια χούφτα δάκρυ. | Έχουμε πολλά να πούμε | που δεν τα 'παμε. | Πριν χαθεί...

05. Το φτωχομπούζουκο Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Με το φτωχομπούζουκό μου | τραγουδάω τον καημό μου | να ξεχάσω μια γυναίκα δεν μπορώ | Από τότε που 'χει φύγει | το μεράκι μου με πνίγει | και το δάκρυ μου κυλάει σαν νερό | Με άφησε μονάχο μου σ' αυτή τη ζήση | δε θα ξαναγυρίσει | Το φτωχό μου μπουζουκάκι | το χτυπάω με μεράκι | και του λέω πως κατάντησα για δες | Με κοιτάει λυπημένο | μα τι φταίει το καημένο | που του σπάω κάθε τόσο τις χορδές | Με άφησε μονάχο μου σ' αυτή τη ζήση | δε θα ξαναγυρίσει | Το μπουζούκι μου κρατάω | και με πόνο το ρωτάω: | "μπουζουκάκι τι να κάνω πες και συ" | Και μου λέει πως θα ζήσεις | θα βρεις άλλη ν' αγαπήσεις | και τον πόνο σου να ρίξεις στο κρασί | Με άφησε μονάχο μου σ' αυτή τη ζήση | δε θα ξαναγυρίσει

06. Βαδίζω και παραμιλώ Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Βαδίζω και παραμιλώ | Γι αυτή τη σύμφορα μου | χωρίσαμε και έχω βρει | Ο δόλιος την χαρά μου | Για έρωτες θα πάψω πια | τώρα να τυραννιέμαι | μια φορά γελάστηκα | Και δεν ξαναγελιέμαι | Σε ξέχασα στο νου μου πια | Το λέω δε σε βάζω | μην κλαις και μην οδύρεσαι | Και γνώμη δεν αλλάζω

07. Εκείνα που δεν λέγονται Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Αυτά που σου μαρτύρησα | Τα ξέχασα και πάνε | Και ούτε ξαναγύρισα | Σ’ αυτά που σου μαρτύρησα | Εκείνα που δεν λέγονται | Αυτά τι να τα κάνω | Που δεν αντέχω να τα πω | Ούτε να τα πεθάνω | Αυτά που σου μολόγησα | Δεν ήταν τα μεγάλα | Στιγμή δεν υπολόγισα | Αυτά που σου μολόγησα | Εκείνα που δεν λέγονται | Αυτά τι να τα κάνω | Που δεν αντέχω 
να τα πω | Ούτε να τα πεθάνω

08. Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο | για να σου τραγουδήσω | κορίτσι μου, αστέρι μου | αγέρι πελαγίσιο, | πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο; | Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο | για να σου το χορέψω | και την καρδιά σου μάτια μου | να σου την ξανακλέψω | πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο; | Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο | γι' ανάρριχτα σακάκια | εγώ νταής στις βόλτες μου | κι εσύ στα παλαμάκια | πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο;

09. Μόλις σε είδα Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Μόλις σε είδα, είπα φέρτε σεισμογράφο | κεραυνοβόλα σ' αγαπώ, το υπογράφω | Αν είσαι Άβυσσος, ας χάσω τη ζωή μου | Αν είσαι Έρωτας, ας χάσω το κορμί μου | Κι αν είσαι ότι είσαι σ’ αγαπώ | τη φόρα μου εγώ δεν σταματώ | Κι αν είμαι ότι είμαι μ' αγαπάς | προχώρα και κανέναν μη ρωτάς | Μόλις σε είδα, είχα κιόλας αρρωστήσει | κι είπα θα πιω απ’ το φιλί σου όλη τη ζήση | Αν είσαι φάρμακο, θα πιω μήπως και γειάνω | Αν είσαι άδικο, θα πιω για να πεθάνω | Κι αν είσαι ότι είσαι...

10. Εγώ λέω να πηγαίνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Το μήνυμα το έχω πάρει, αυτός ο κύκλος έχει κλείσει | Τίποτα πια δεν μας ενώνει μόνο η ερημιά | Μη μου δίνεις εξηγήσεις μη παλεύεις να με πείσεις | Πως υπάρχει ελπίδα ακόμη δεν υπάρχει πια καμιά | Εγώ λέω να πηγαίνω όσο γίνεται μακριά σου | Κάποιον που το νιώθεις ξένο τι τον θέλεις πια κοντά σου | Εγώ λέω να πηγαίνω είμαι ναυαγός στο κύμα | Όσο μένω θα πεθάνω κι είναι άδικο και κρίμα | Το μήνυμα το έχω πάρει εσύ γι άλλους φτερά ανοίγεις | Κι όσο και να μου το κρύβεις είναι φανερό | Μην μου δίνεις εξηγήσεις μη μου λες πώς έχεις λύσεις | Όσα θες να μου προτείνεις να τ' ακούσω δεν μπορώ | Εγώ λέω να πηγαίνω όσο γίνεται μακριά σου | Κάποιον που το νιώθεις ξένο τι τον θέλεις πια κοντά σου | Εγώ λέω να πηγαίνω είμαι ναυαγός στο κύμα | Όσο μένω θα πεθάνω κι είναι άδικο και κρίμα

11. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι | το σκοτάδι είναι βαθύ | κι όμως ένα παλικάρι | δεν μπορεί να κοιμηθεί | Άραγε τι περιμένει | απ' το βράδυ ως το πρωί | στο στενό το παραθύρι | που φωτίζει με κερί | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | με βαρύ αναστεναγμό | ας μπορούσα να μαντέψω | της καρδιάς του τον καημό

12. Το φανταράκι Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Το φανταράκι απόψε πάλι | έχει μεράκι και τα 'χει πιει | γιατί έχει μέρες να πάρει γράμμα | απ' το κορίτσι του και ανησυχεί | Θέλει να πάει στο λοχαγό του | και συλλογιέται τι να του πει | Αν του γυρέψει και καμιά χάρη, | φοβάται μη τυχόν και του αρνηθεί | Ο λοχαγός του είναι λεβέντης | έχει και κείνος χρυσή καρδιά | τον εγνωρίζει απ' την Αθήνα | που κατοικούσανε σε μια γειτονιά | Γι αυτό όταν πήγε του λέει με γέλιο | καταλαβαίνω τι θες να πεις | μια κι είσαι εντάξει βρε φανταράκι | πάρε μια άδεια κι άντε να τη βρεις

13. Να ξαναρθείς Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Τα μάτια σoυ με ρίξαv στo σκοτάδι | τα χέρια σoυ μoυ πήραν τη χαρά. | Παλεύω με τις σκέψεις κάθε βράδυ | πως έγινε η αγάπη συμφορά. | Τα μάτια σoυ μoυ κρύψανε τov ήλιο | τα χέρια σoυ μoυ βάλανε φωτιά. | Και ψάχνω τov καλύτερό μoυ φίλο | στα λόγια του vα βρω παρηγοριά. | Να ξαναρθείς vα μη χαθώ | κovτά σoυ για vα ζεσταθώ | vα ξαναρθείς vα μηv πεθάνω. | Να ξαναρθείς ένα λεπτό | vα δεις που ακόμα σ' αγαπώ | κι απ' τη ζωή μoυ παραπάνω. | Μoυ λέγαv πως θα φύγεις κάποια μέρα | μoυ λέγαv είχες πέτρινη καρδιά. | Μα εγώ τους είχα κάνει όλους πέρα | και πίστευα στην πρώτη μας βραδιά. | Ξημέρωσε κι ακόμα περιμένω | και δεν αντέχω πια τo χωρισμό. | Ακόμα σ' αγαπώ και επιμένω | vα ζω για τo δικό σoυ γυρισμό.

14. Φεύγω, χωρίζω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Άνοιξα τη καρδιά μου να περάσεις | Σ' άγγιξα τρυφερά να μη μου σπάσεις | Μα εσύ με γέμισες με πικρά και καημό | Γι αυτό θα φύγω να σωθώ | Φεύγω δε πάει άλλο πια | Χωρίζω στα αφήνω όλα στα χαρίζω | Και μη σε νοιάζει πια για μένα | Φεύγω και δε ξαναγυρίζω πίσω | Απ’ το μυαλό μου θα σε σβήσω | Να μην πονάω για κανένα | Σου έδωσα τη ψυχή μου και το σώμα | Σε έντυσα με του ερωτά το χρώμα | Και εσύ μου έφερες μονάχα συμφορά | Γι αυτό σου λέω για χαρά | Φεύγω δε πάει άλλο πια | Χωρίζω στα αφήνω όλα στα χαρίζω | Και μη σε νοιάζει πια για μένα | Φεύγω και δε ξαναγυρίζω πίσω | Απ’ το μυαλό μου θα σε σβήσω | Να μην πονάω για κανένα | Φεύγω δε πάει άλλο πια | Χωρίζω στα αφήνω όλα στα χαρίζω | Και μη σε νοιάζει πια για μένα | Φεύγω και δε ξαναγυρίζω πίσω | Απ’ το μυαλό μου θα σε σβήσω | Να μην πονάω για κανένα

15. Ζητιάνος Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Καθημερνώς στην πόρτα σου | θα σου χτυπώ ν' ανοίξεις | είμαι ζητιάνος και γι’ αυτό | μη με παραξηγήσεις | Και μη μου δώσεις πρόσεξε | ό,τι κι αν σου γυρεύω | κλείσε την πόρτα σου καλά | κι εγώ ας ζητιανεύω | Κι ένα πρωί στην πόρτα σου | θα μ' εύρει ο σκουπιδιάρης | δε θα σου ζητιανεύω πια | στο κάρο θα με βάλεις | Το ξέρω, αφιλότιμη | θα χύσεις μαύρο δάκρυ | να είσαι πάντα σ' εύχομαι | ζητιάνα στην αγάπη

Ο δεύτερος δίσκος

01. Γυρίζω απ' τη νύχτα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γυρίζω απ' τη νύχτα, έρχομαι απόψε απ’ του καημού τη φυλακή | η απονιά του κόσμου και η αγάπη σου με στείλανε εκεί | εκεί που όποιος πάει τα βάσανα ξεχνάει | Τόσες μέρες, τόσες νύχτες, απ' τον κόσμο απουσίασα | το τραγούδι και τους φίλους για να γιατρευτώ θυσίασα | το ψέμα τ' αηδίασα | Γυρίζω απ' τη νύχτα, από τον κόσμο έλειψα πολύ καιρό | με ξέχασαν οι φίλοι και συ δε μου 'φερες τσιγάρο και νερό | γυρίζω και γελάω κι όλους τους συγχωρνάω | Τόσες μέρες, τόσα χρόνια, απ' τον κόσμο απουσίασα | το τραγούδι και τους φίλους για να γιατρευτώ θυσίασα | το ψέμα τ' αηδίασα

02. Σιγανοψιχάλισμα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σιγανοψιχάλισμα, Σιγανοψιχάλισμα | δάκρυ, δάκρυ πέφτουνε της βροχής οι στάλες | Πού να είσαι χάθηκες, να με σκάσεις βάλθηκες | έχω λίγες συμφορές, θα μου φέρεις κι άλλες | με χτυπούν στο πρόσωπο σιγανοψιχάλες | Η βροχή δυνάμωσε, η βροχή δυνάμωσε | για ποιο λόγο άργησες δεν καταλαβαίνω | μήπως ξελογιάστηκες μ' άλλη αγάπη πιάστηκες | έχω σου τ' ομολογώ το μυαλό χαμένο | άρχισα ν' ανησυχώ και σε περιμένω | Ειν' η ώρα εννιάμισι, ειν' η ώρα εννιάμισι | αν και πέφτει η βροχή, περιμένω ακόμα | πού να λησμονήθηκες και δε με λυπήθηκες | η αγωνία μου 'φερε την ψυχή στο στόμα | ειν' η ώρα εννιάμισι μα περιμένω ακόμα

03. Της γερακίνας γιος Τραγούδι: Βασίλης Τσιτσάνης & Λιζέτα Νικολάου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ούτε στρώμα να πλαγιάσω, | ούτε φως για να διαβάσω | το γλυκό σου γράμμα, ωχ, μανούλα μου | Καλοκαίρι κι είναι κρύο | ένα μέτρο επί δύο | είναι το κελί μου, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός , | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις | Ένα ρούχο ματωμένο | στρώνω για να ξαποσταίνω | στο υγρό τσιμέντο, ωχ, μανούλα μου | Στο κελί το διπλανό μου | φέραν κάποιον αδελφό μου | πόσο θα τραβήξει, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός, | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις

04. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε | σαν τα λούλουδα του κάμπου | σαν τα λούλουδα του κάμπου βρε | τα ματόκλαδά σου λάμπουν | Τα ματάκια σου αδερφούλα βρε | μου ραγίζουν την καρδούλα | μου ραγίζουν την καρδούλα βρε | τα ματάκια σου αδερφούλα | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | νου και λογισμό μου παίρνεις | νου και λογισμό μου παίρνεις βρε | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | Τα ματάκια σου να βγούνε βρε | σαν και μένα δε θα βρούνε | σαν και μένα δε θα βρούνε βρε | τα ματάκια σου να βγούνε

05. Εγώ καλά σου τα 'λεγα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εγώ καλά σου τα 'λεγα | και τ' άκουγες παράλογα | Περπάτησε ανάλογα | Θυμάσαι που σου τα 'λεγα; | Εγώ καλά σου τα 'λεγα | Γιατί δε συμβιβάζεσαι; | Που τρέχεις και τι βιάζεσαι; | Αμάρτησες; Κολάζεσαι! | Αδίκως θυσιάζεσαι | Γιατί δε συμβιβάζεσαι; | Αφού το κρίμα κρίνεται | κι ο αίτιος ευθύνεται | το πίνεις και δεν πίνεται | Εξαίρεση δε γίνεται | αφού το κρίμα κρίνεται

06. Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

07. Στρώσε μου να κοιμηθώ Τραγούδι: Κ. Γκρέυ & Α. Ρεπάνης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πήρα τη στράτα κι έρχομαι | μες στη βροχή και βρέχομαι | στα σκαλοπάτια σου εγώ σφυρίζω | άνοιξε μέσα για να μπω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Να με στεγνώσεις με φιλιά | μες στη θερμή σου αγκαλιά | και μη μ' αφήσεις πια να ξαναφύγω | κοντά σου βάλε με να ζω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Κανένα μάτι μη μας δει | πέτα σαν πρώτα το κλειδί | και έχεις το λόγο μου | γλυκιά μου αγάπη | στιγμή δεν θα σ' απαρνηθώ | και στρώσε μου να κοιμηθώ

08. Σου 'χω έτοιμη συγνώμη Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Τα παράθυρα κλεισμένα όπως τα κελιά | έρημη η καρδιά μου λιώνει δίχως αγκαλιά | ερημώσανε οι δρόμοι, άδεια τα στενά, | σου 'χω έτοιμη συγνώμη, γύρισε ξανά. | Παίρνω και αφήνω στράτες, ψάχνω να σε βρω | απορούνε οι διαβάτες που παραμιλώ | μου λυγίσανε οι ώμοι βάσανα, βουνά, | σου 'χω έτοιμη συγνώμη, γύρισε ξανά. | Νύχτωσε στης μοναξιάς μου το στενό κελί | μόνος μου κι αυτό το βράδυ κλαίω σαν παιδί | κλαίει κι ένα νυχτοπούλι και σου τραγουδά, | σου 'χω έτοιμη συγνώμη, γύρισε ξανά.

09. Γιατί με ξύπνησες πρωί Τραγούδι: Γ. Μπιθικώτσης & Π. Πάνου & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί με ξύπνησες πρωί | μέσα στον ύπνο τον βαρύ | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | τι θέλεις τώρα, τι ζητάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς | Να με γελάς κουράστηκα | βαριά σε καταράστηκα | απ' τη ζωή μου πέρασες | με τσάκισες με γέρασες ω, ω, ω | με τσάκισες με γέρασες | Στον ύπνο είχα βυθιστεί | και όλα είχαν ξεχαστεί | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | Πρωί, πρωί και με ξυπνάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς

10. Σιγανές ψιχάλες Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Εγώ μιλώ με τη βροχή | μες στις τρελές μoυ σκέψεις | και με κρυμμένα όνειρα | που ’ρθες εσύ να κλέψεις | Κι όταν κτυπούν οι κεραυνοί | τo άτυχο κορμί μoυ | εσύ στα χέρια αλλουνού | σκοτώνεις την ψυχή μoυ | Σιγανές ψιχάλες και μεγάλη λάθη | πόσα μού ’χεις κάνει και δεν τα ’χω μάθει | σιγανές ψιχάλες κόβουν σαν λεπίδες | κι είναι ματωμένα όνειρα κι ελπίδες | Εγώ στα δίχτυα του χαμού | και στην ανυπαρξία | κι εσύ στου Ιούδα τα φιλιά | τώρα δίνεις αξία | Κι όταν τα μάτια γίνονται | κόκκινα και πovάvε | οι τύψεις που σε κυνηγούν | πρώτα από ’δω περνάvε | Σιγανές ψιχάλες και μεγάλη λάθη | πόσα μού ’χεις κάνει και δεν τα ’χω μάθει | σιγανές ψιχάλες κόβουν σαν λεπίδες | κι είναι ματωμένα όνειρα κι ελπίδες

11. Πωλούνται όνειρα Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Θεόδωρος Άγγελος
Αν είχες μια επιγραφή στο μέρος της καρδιάς | Κι αν έγραφες πωλούνται όνειρα μιάς βραδιάς | Δε θα 'μουνα η στάχτη της δικής σου της φωτιάς. | Πωλούνται όνειρα | Πωλούνται όνειρα | Πωλούνται όνειρα | Κι ελπίδες μιάς βραδιάς | Αυτό θα ήτανε πολύ πιό τίμιο | Αν θα το έγραφες στο μέρος της καρδιάς. | Αν είχες μια επιγραφή στο μέρος της καρδιάς | Κι αν έγραφες δεν ξέρεις για πάντα ν' αγαπάς | Δε θα 'μουνα το θύμα της δικής σου της ψευτιάς. | Πωλούνται όνειρα | Πωλούνται όνειρα | Πωλούνται όνειρα | Κι ελπίδες μιάς βραδιάς | Αυτό θα ήτανε πολύ πιό τίμιο | Αν θα το έγραφες στο μέρος της καρδιάς.

12. Ούτε αχ δε θα πω Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Όταν είδα πως θα φύγεις | κόντεψα να τρελαθώ, | μα δεν μπόρεσα να κλάψω | και να παραπονεθώ. | Ούτε "αχ" δε θα πω | αφού έδωσα μπέσα | σε μια μαύρη καρδιά | που δε μ’ έβαλε μέσα. | Ρίξε με κι εσύ πιο κάτω | να με πάρει ο ποταμός, | να με φάει το σκοτάδι, | να με λιώσει ο καημός. | Ρώτα τη συνείδησή σου | κι άφησέ με αν σ’ το πει, | θα ’ναι ο καημός δικός μου | μα δική σου η ντροπή.

13. Ρίξε λάδι στη φωτιά Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Δημήτρης Τσάφας
Πάνω στο θυμό σου είπες πράγματα πολύ βαριά | μέθυσες αλλά δεν ήπιες, και με κέρασες φωτιά | ο εγωισμός να ξέρεις, φέρνει την καταστροφή | και ο δρόμος που διαλέγεις, δε θα έχει επιστροφή. | Ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πες μου ότι πια δε με χρειάζεσαι | κι αν σου περισσεύει μια καρδιά | δωσ' τη μου να ζήσω κι ας μη νοιάζεσαι | ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πες μου πως ποτέ δε σε αγάπησα | κι αν σου περισσεύει μια ματιά | κοίτα με πριν φύγω γιατί άργησα. | Πάνω στο θυμό σου είπες, λόγια που δε λέγονται | μου 'δειξες αλλά δεν είδες, οι καρδιές πως καίγονται | ο εγωισμός να ξέρεις, θα μας βγάλει σε γκρεμό | κι αν μου λες πως υποφέρεις, τότε τι να πω εγώ. | Ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πες μου ότι πια δε με χρειάζεσαι | κι αν σου περισσεύει μια καρδιά | δωσ' τη μου να ζήσω κι ας μη νοιάζεσαι | ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πες μου πως ποτέ δε σε αγάπησα | κι αν σου περισσεύει μια ματιά | κοίτα με πριν φύγω γιατί άργησα. | Ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πες μου ότι πια δε με χρειάζεσαι | κι αν σου περισσεύει μια καρδιά | δωσ' τη μου να ζήσω κι ας μη νοιάζεσαι | ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πες μου πως ποτέ δε σε αγάπησα | κι αν σου περισσεύει μια ματιά | κοίτα με πριν φύγω γιατί άργησα.

14. Γιατί θεέ μου η ζωή Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τα βάσανά μου ένα φορτίο | που τα πηγαίνω εδώ κι εκεί | άνθρωπο ψάχνω αλλά δε βρίσκω | το βάρος που ‘χω στη ψυχή να μοιραστεί | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός | Και οι αγάπες ένα βιβλίο | κάθε σελίδα μια συμφορά | προτού να ‘ρθουνε μου λεν αντίο | λες και δεν έχω μέσα μου εγώ καρδιά | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός

15. Εγώ το πλουσιόπαιδο Τραγούδι: Σταύρος Τζουανάκος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Εγώ το πλουσιόπαιδο που ζούσα σε σαλόνια | για δέστε πως κατάντησα με άπλυτα πουκάμισα | και τρύπια παντελόνια | ω! κι ας ζούσα σε σαλόνια | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Εγώ που ζούσα μέχρι χτες στην αριστοκρατία | απ' της γυναίκας την οργή ξημέρωσα μια χαραυγή | να ζω στην αλητεία | ω! και μες τη δυστυχία | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Για δες ο άσωτος υιός ο κόσμος με φωνάζει | κι εγώ το δρόμο μου τραβώ μ' ένα χαμόγελο πικρό | και λέω δεν πειράζει | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω κι ο κόσμος ας φωνάζει | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει

Ο τρίτος δίσκος

01. Το παιδί με τα γυαλιά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Το παιδί με τα γυαλιά έδωσε παραγγελιά | και άναψε τσιγάρο | τράβηξε δύο ρουφηξιές κι εκεί που έπαιρνε στροφές | γονάτισε στο χάρο | ατέλειωτο τσιγάρο | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά | Το παιδί με τα γυαλιά πάνω στην παραγγελιά | αντάμωσε το χάρο | σταυραϊτέ της προσμονής κι αγέρα της Καισαριανής | δεν θα τον δεις φαντάρο | έσβησε σαν τσιγάρο | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά

02. Υπάρχουν και καλά παιδιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Υπάρχουν και καλά παιδιά | στην κοινωνία μέσα | που έχουνε φιλότιμο | αισθήματα και μπέσα | Υπάρχουν και καλά παιδιά αχ | που έχουνε χρυσή καρδιά | Υπάρχουν και καλές καρδιές | και η τύχη τις δικάζει | τις στέλνει για την ξενιτιά | και ζούνε με μαράζι | Υπάρχουν και καλά παιδιά αχ | που έχουνε χρυσή καρδιά | Υπάρχουν μέσα στον ντουνιά | καρδιές που αγαπάνε | κι' όμως για μια σκληρή καρδιά | δακρύζουν και πονάνε | Υπάρχουν και καλά παιδιά αχ | που έχουνε χρυσή καρδιά

03. Ένας αλήτης πέθανε Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Ένας αλήτης πέθανε στου πάρκου την πλατεία | μα ούτε μάτια εδάκρυσαν ούτε καρδιές εράγισαν | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Για κάποιο παραστράτημα, για μια συκοφαντία | οι φίλοι τον μισήσανε κι οι πόρτες όλες κλείσανε | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία, | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Ένας αλήτης πέθανε εχτές αργά το δείλι | ο Χάρος τον αγκάλιασε εκεί που τον αντάμωσε | Μέσα στου πάρκου στου πάρκου την πλατεία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία)

04. Πανάθεμά σε Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Τόλης Βοσκόπουλος
Πανάθεμά σε, τι με θες, τι θέλεις από ’μένα, | πώς θες ν’ αρχίσεις μια ζωή, μέσα απ’ τα πεθαμένα, | πανάθεμά σε, τι με θες, τι θέλεις από ’μένα. | Άμα δεις τι κουβαλάω μέσα στο δισάκι μου | τότε νά ’ρθεις να χτυπήσεις το παραθυράκι μου. | Πανάθεμά σε, άσε με, δεν είμ’ εγώ για ’σένα, | εσύ αρχίζεις τη ζωή που τέλειωσε για ’μένα, | πανάθεμά σε, τι με θες, τι θέλεις από ’μένα. | Άμα δεις τι κουβαλάω μέσα στο δισάκι μου | τότε νά ’ρθεις να χτυπήσεις το παραθυράκι μου.

05. Ο Στράτος Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Σδούκος | Στίχοι: Γιώργος Θανόπουλος
Ήταν φίλε μoυ λεβέντης | ήταvε καλό παιδί | και τov αγαπούσαν όλοι | και τov λάτρεψαv πολλοί | ποιός δεν έχει τραγουδήσει | "Ταξιτζή" και "Παλιατζή". | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Έφυγε δίχως αντίο | ξαφνικά ένα πρωί | γιατί άρεσαν στo Χάρο | τα τραγούδια που ’χε πει | και τov πήρε τροβαδούρο | στo δικό του μαγαζί. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έγινε άχαρη πολύ.

06. Σιγά, σιγά Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Βράδιασε πέρασε ο καιρός | απ’ το πρωί πάει ένας χρόνος | ήταν ο πόλεμος σκληρός | νίκησε ο καθένας μόνος | τώρα μπορώ να σε κρατώ | σαν ένα πρόσωπο που σβήνει | ό,τι περάσαμε μαζί | ένα φθινόπωρο αφήνει | Είναι η ώρα περασμένη μη γυρίσεις | πως μ’ εγκατέλειψες ξανά μη μου θυμίσεις | Σιγά, σιγά εγώ σε ξεπερνάω | Σιγά, σιγά βάζω στο χθες μηδενικά | τέτοια αγάπη βλέπεις δε χωρούσε | μέσα σε λίγα μόνο τετραγωνικά | Σιγά, σιγά εγώ σε ξεπερνάω | Σιγά, σιγά κι ας μου θολώνεις το μυαλό | και φεύγω βόρεια ψάχνω την ψυχή μου | ψυχή που είχα χάσει τώρα από καιρό | Ήσουνα πόνος στην καρδιά | που από πριν είχε πεθάνει | οίκτο δεν είχες στην ψυχή | σε μια ψυχή που δε σου φτάνει | τώρα μπορώ να σε κρατώ | που η ενοχή σε σκοτεινιάζει | έφυγε πέρασε ο καιρός | είναι πρωί κι όμως βραδιάζει

07. Εσύ δεν είσαι άνθρωπος Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Χίλιες φορές καλύτερα | αγάπη μου να φύγω | είναι μαρτύριο η ζωή | στα χέρια σου βράδυ πρωί | πεθαίνω λίγο, λίγο | Εσύ δεν είσαι άνθρωπος | τον πόνο μου να νιώσεις | μια μέρα δε ξημέρωσε | χωρίς να με πληγώσεις | Όταν με χάσεις τότε πια | θα δεις το τι αξίζω | και τότε θα σ΄ εκδικηθώ | θα μου ζητάς να ξαναρθώ | μα εγώ δε θα γυρίσω | Εσύ δεν είσαι άνθρωπος | τον πόνο μου να νιώσεις | μια μέρα δε ξημέρωσε | χωρίς να με πληγώσεις | Χίλιες φορές καλύτερα | να μη σε αγαπούσα | να ήμουν λεύτερο πουλί | κι από το ένα το κλαδί | στο άλλο να πετούσα | Εσύ δεν είσαι άνθρωπος | τον πόνο μου να νιώσεις | μια μέρα δε ξημέρωσε | χωρίς να με πληγώσεις

08. Σάπιο σανίδι πάτησα Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Δεν κράτησα, δεν κράτησα | στη ζάλη επαραστράτησα | Σανίδι σάπιο πάτησα | γι' αυτό και παραστράτησα | Ζαλίστηκα, ζαλίστηκα | μια νύκτα παρασύρθηκα | πως δεν το συλλογίστηκα | και σε γκρεμό γκρεμίστηκα | Θαμπώθηκα, θαμπώθηκα | και μόνος παραδόθηκα | σε μιαν αγάπη δόθηκα | αγάπησα προδόθηκα

09. Σαν πεθάνω στο καράβι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Άιντε σαν πεθάνω τι θα πούνε, | πέθανε ένας χασικλής (κάποιο παιδί) | πέθανε ένας δερβίσης (λεβέντης) | ένας καραμπουζουκλής. (που γλεντούσε τη ζωή) | Άιντε της κανναβουριάς τα φύλλα | θα τα κάνω φορεσιά | να τα βάλω κυρά μου να περάσω | να σου κάψω την καρδιά. | Άιντε σαν πεθάνω στο βαπόρι | φουντάρετέ με στο γιαλό | ρίξετε με στο γιαλό | να με φάνε τα μαύρα ψάρια | και τ' αλμυρό νερό.

10. Δυο γυναίκες, δυο αγάπες Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Κοσμάς Κατσίπης
Φίλε που τα πίνεις μόνος | έλα κάτσε να τα πιούμε | μας ενώνει ο ίδιος πόνος | κι έχουμε πολλά να πούμε | Δυο γυναίκες, δυο αγάπες | ήτανε το πάθος μας | δυο γυναίκες τόσο σκάρτες | ήτανε το λάθος μας | Φίλε το στερνό ποτήρι | ας το πιούμε στην υγειά τους | άλλο δάκρυ δεν αξίζει | για την άπονη καρδιά τους | Δυο γυναίκες, δυο αγάπες | ήτανε το πάθος μας | δυο γυναίκες τόσο σκάρτες | ήτανε το λάθος μας

11. Το βουνό Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Λουκάς Νταράλας | Στίχοι: Ευάγγελος Πρέκας
Θ' ανέβω και θα τραγουδήσω | στο πιο ψηλότερο βουνό | ν' ακούγεται στην ερημιά | ο πόνος μου με την πενιά | Με το βουνό θα γίνω φίλος | και με τα πεύκα συντροφιά | κι όταν θα κλαίω και πονώ | θ' αναστενάζει το βουνό | Απάνω στο βουνό θα μείνω | κι από τον κόσμο μακριά | θα κλαίω μόνος θα πονώ | και θα μ' ακούει το βουνό

12. Χάρε σαν έρθεις Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Χάρε σαν έρθεις να με βρεις την ώρα που κοιμάμαι | και θα με δεις στο ύπνο μου, μ’ εκείνη να μιλώ | κι αν θα με δεις στο πλάι της, ευτυχισμένος να’ μια | τα διψασμένα χείλη της αν τύχει και φιλώ | Άσε με χάρε ξαναπέρνα το πρωί | αυτή την ώρα, την προσμένω μια ζωή. | Αν όμως δεις το χέρι της, να σφίγγει κάποιο άλλο | και μέσα σε μια κάμαρη γι' αγάπη να μιλούν | κι αν δεις μες στην καρδούλα μου, παράπονο μεγάλο | κι απ' τα θολά τα μάτια μου, τα δάκρυα να κυλούν | Πάρε με χάρε, μη προσμένεις το πρωί | δεν είν' ωραία, ούτε στ’ όνειρο η ζωή.

13. Πάρε το δαχτυλίδι μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Πάρε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | και πίστεψε πως σ' αγαπώ | με όλη την καρδιά μου. | Βάλε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | για να μη με ξεχνάς ποτέ | μακριά μου όταν θα 'σαι, | να το φοράς στο χέρι σου | κι εμένα να θυμάσαι. | Μοίρα καλή μας ένωσε | μες στη ζωή για πάντα, | τον έρωτά μας δεν μπορεί | κανείς να εμποδίσει, | εμάς μονάχα ο θάνατος | μπορεί να μας χωρίσει.

14. Πέφτουν της βροχής οι στάλες Τραγούδι: Π. Πάνου & Γ. Μπιθικώτσης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πέφτουν της βροχής οι στάλες | και εγώ κάθομαι στις σκάλες | Θα θελα να μπω, σαν πρώτα | μα κρατάς κλειστή την πόρτα | Τι την θέλεις και την κλείνεις; | να μπω μέσα δε μ' αφήνεις | είναι συννεφιά και μπόρα | και τι θ' απογίνω τώρα | Απορώ τι σου χω φταίξει | άνοιξε, άνοιξε θα βρέξει | πέφτουν της βροχής οι στάλες | και 'γω κάθομαι στις σκάλες

15. Ο γυναικάς Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Ο γυναικάς είν’ ένας άντρας τόσο μόνος | Όσο κι αν θέλει απ’ τους άλλους να κρυφτεί | Κυκλοφορεί με τρεις γυναίκες ταυτοχρόνως | Γιατί δε μπόρεσε καμιά να ερωτευτεί. | Ο γυναικάς αν αγαπήσει | Θ’ αγαπήσει για πολύ | Γιατί έχει κι όλας απ’ το ψέμα κουραστεί | Ο γυναικάς αν αγαπήσει | Θ’ αγαπήσει για καλά | Θέλει γυναίκα να τ’ αγγίξει την καρδιά | Αχ το γυναικά | Ο γυναικάς είναι περίπτωση ανθρώπου | Που έχει πάθει από γυναίκα τη ζημιά | Και τιμωρεί κάθε στιγμή τον εαυτό του | Να νιώθει μόνος του κι ας έχει συντροφιά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης