Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Χρυσό πακέτο 1990-2010





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Τι να κάνω πες μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Τάσος Χαμουρτιάδης | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μες στου πόνου την ξαγρύπνια εγώ περπάτησα, | στ’ αδιέξοδο που βρήκες πάνω πάτησα. | Την αγάπη σου πικρά εξαργυρώνω | και το λάθος να σε θέλω το πληρώνω. | Τι να κάνω πες μου, | σβήνω απ’ τον καημό μου, | μόνο η νύχτα ακούει | το παράπονό μου. | Ένα ανθρώπινο κουρέλι εγώ κατάντησα, | χτες σε φώναξα μα πάλι εγώ απάντησα. | Μες στο σπίτι μας μονάχος πώς να μείνω, | στο λαβύρινθο που ζω την πόρτα κλείνω.

02. Ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Εντελώς τυχαία συναντηθήκαμε | Μέσα στη νύχτα ξαφνικά | Εντελώς τυχαία καρδιοχτυπήσαμε | Μετά απο χρόνια ξανά | Και σε κοιτάζω, και με κοιτάζεις | Και σ' αγκαλιάζω και μ' αγκαλιάζεις | Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη | Λέξη απο τα χείλη μας δεν βγαίνει | Η σιωπή τα λέει απόψε όλα | Τι να πεις και τι να πώ | Αμηχανία, αμηχανία | Να μ' αγαπάς, να σ' αγαπώ | Εντελώς τυχαία ξανά ανταμώσαμε | Στου φθινοπώρου τη βροχή | Εντελώς τυχαία ξανά ματώσαμε | Κάποια παλιά μας πληγή | Και σε κοιτάζω, και με κοιτάζεις | Και σ' αγκαλιάζω και μ' αγκαλιάζεις | Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη | Λέξη απο τα χείλη μας δεν βγαίνει | Η σιωπή τα λέει απόψε όλα | Τι να πεις και τι να πώ | Αμηχανία, αμηχανία | Να μ' αγαπάς, να σ' αγαπώ

03. Δε σ' αδικώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Δε σ' αδικώ | που έχεις βρει αγάπη άλλη | Φταίω εγώ, που έχω αδύνατη ψυχή | Δε σ' αδικώ | που το ποτέ δε θα' ναι πάλι | και μια ζωή θα με παιδεύει το γιατί | Να μην το πιω, Θεέ μου, | ετούτο το ποτήρι | πριν ξημερώσει, | αφού πια δεν μ' αγαπάς | Ποτέ δεν μου' κανες | κανένα μου χατίρι | Δεν ήσουν έρωτας, | δεν ήσουν έρωτας | Δεν ήσουν έρωτας | εσύ ήσουν Γολγοθάς | Δε σ' αδικώ | που στο μηδέν με έχεις στείλει | που δεν χωράς, μες το δικό μου το πολύ | Δε σ' αδικώ | που θες να μείνουμε δυο φίλοι | και το ζητάς με του Ιούδα το φιλί | Να μην το πιω, Θεέ μου...

04. Βιάστηκα Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Νίκος Τερζής | Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Είχα πει δεν θα κλάψω, | είχα πει θα ξεγράψω | τα φιλιά που μου έδινες | και πορεία θ' αλλάξω. | Μα άλλους νόμους έχει η καρδιά, | δεν είναι για κείνη ποτέ αργά, | δεν λογαριάζει τι λέμε εμείς | κι εγώ είπα τόσα πολύ νωρίς. | Μα άλλη γνώμη έχει η ζωή | και τώρα μου λείπεις κάθε στιγμή, | και σε θέλω και σε θέλω, | και σε θέλω πιο πολύ.. | Βιάστηκα να πω ότι σε ξέχασα, | βιάστηκα να πω πως σε ξεπέρασα, | δάκρυα με πρόδωσαν στα μάτια μου, | μάτια μου.. | Βιάστηκα να σβήσω αυτά που ζήσαμε, | πίσω οι αναμνήσεις με γυρίσανε, | άμυνα κρατούσα μα κουράστηκα, | Θεέ μου, πώς βιάστηκα.. | Είχα πει θα τ' αντέξω, | να σε βρω δεν θα τρέξω, | στον καιρό που 'μουν πλάι σου | αλλά έπεσα έξω, γιατί.. | Άλλους νόμους έχει η καρδιά, | δεν είναι για κείνη ποτέ αργά, | δεν λογαριάζει τι λέμε εμείς | κι εγώ είπα τόσα πολύ νωρίς. | Μα άλλη γνώμη έχει η ζωή | και τώρα μου λείπεις κάθε στιγμή, | και σε θέλω και σε θέλω, | και σε θέλω πιο πολύ..

05. Δεν μπορώ να φιλήσω κανέναν Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Τέρης Σιγανός
Μπήκες στη ζωή μου σαν ξένος | όμως νιώθω σαν να σ’ ήξερα από χθες | μού `δωσες πολλά, μα λίγα πήρες | πολλά ακούς μα λίγα λες | Με φιλάς, τρελαίνομαι | με κοιτάς και καίγομαι... | καίγομαι | Δεν μπορώ να φιλήσω κανέναν | όπως φιλώ εσένα | όπως φιλώ εσένα | Μου `δειξες τι είναι αγάπη | το να δίνεις χωρίς να πάρεις | Άλλος σαν εσένα δεν υπάρχει | ό,τι θέλεις μπορείς να με κάνεις | Δεν μπορώ να αντισταθώ | με φιλάς κι εγώ ριγώ | και γι’ αυτό | Δεν μπορώ να φιλήσω κανέναν | όπως φιλώ εσένα | όπως φιλώ εσένα

06. Τόσα δειλινά Τραγούδι: Νίκος Κουρκούλης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μια εικόνα ξεχασμένη στο μυαλό μου πάντα μένει | αγκαλιά και μεθυσμένοι μέσα στη βροχή | Τώρα ο καθένας μόνος γύρισα σελίδα κι όμως | σαν να πάγωσε ο χρόνος με γυρνάει εκεί | Τόσα δειλινά, τόσα ξενύχτια, όνειρα κοινά και καρδιοχτύπια | πίκρα και χαρά μαζί σου ήπια, τώρα μοναξιά | Βράδια μαγικά και εμείς τ’ αστέρια στα ψηλαφιστά στόματα χέρια | μες στην παγωνιά τα καλοκαίρια τώρα μοναξιά | Μέρα νύχτα ασωτίες στα μπαράκια στις πλατείες | τώρα πια φωτογραφίες έχω συντροφιά | Όλα μοιάζουν περασμένα κι όμως τόσο αγαπημένα | ό,τι μου θυμίζει εσένα σαν μια ζωγραφιά | Τόσα δειλινά, τόσα ξενύχτια, όνειρα κοινά και καρδιοχτύπια | πίκρα και χαρά μαζί σου ήπια, τώρα μοναξιά | Βράδια μαγικά και εμείς τ’ αστέρια στα ψηλαφιστά στόματα χέρια | μες στην παγωνιά τα καλοκαίρια τώρα μοναξιά

07. Γιατί κλαις Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κλείνεις την πόρτα έτσι απλά μ' ένα αντίο. | μ' αφήνεις μόνο μου να ζω για δύο | κλείνεις τα μάτια να μη δω ότι κλαις. | Γιατί κλαις | Που χωρίσαμε εσύ για όλα φταις | Φταις | Που οι πληγές μου είν' ακόμα ανοιχτές | φταις | Που όσα ζήσαμε σε μια στιγμή τα καις | Γιατί κλαις | Κλείνεις την πόρτα και το νιώθω σε χάνω | μ' αφήνεις μόνο μου και τι να κάνω | Κλείνεις τα μάτια να μη δω ότι κλαις | Γιατί κλαις...

08. Κέρνα φαρμάκι Τραγούδι: Λίτσα Γιαγκούση
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Ψέματα λένε τα χείλι που φιλάω | και δε βαστάω άλλο θα στο πω | δίχως να θες εγώ δε σε κρατάω | πρέπει να μάθω να μη σ' αγαπώ | Κέρνα | φαρμάκι κέρνα | δυο χείλη ξένα αφού φιλάς | κέρνα | φαρμάκι κέρνα | μα τώρα φύγε | δε μ' αγαπάς | Με μας τους δυο, δεν πάει παραπέρα | ψέμα το ψέμα άλλο δε μπορώ | ένα λοιπόν να ξέρεις, μόνο ένα | πως για κανένα δε θα τρελαθώ

09. Χαλαρά Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Σε παράτησε εκείνη που αγαπάς | και δεν ξέρεις φιλαράκο που να πας | σε παράτησε εκείνη που αγαπάς | και δεν ξέρεις φιλαράκο που να πας | Άνοιξε το ράδιο | Σε παράτησε εκείνη που αγαπάς | και δεν ξέρεις φιλαράκο που να πας | σε προδώσαν κι οι καλύτεροι σου φίλοι | κι είναι η πίκρα δηλητήριο στα χείλη | Άνοιξε το ράδιο | έρχεται άλλο αύριο | τι κι αν έφτασες στον πάτο | μη σε παίρνει από κάτω | Άνοιξε το ράδιο | έρχεται άλλο αύριο | κλείσε στον καημό το μάτι | κοίτα τη δική σου πάρτη | Χαλαρά η ζωή είναι ωραία | χαλαρά κι ας μην έχεις και παρέα | χαλαρά θα 'ρθουν άλλα πιο ωραία | χαλαρά μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά | Χαλαρά η ζωή είναι ωραία | χαλαρά κι ας μην έχεις και παρέα | χαλαρά θα 'ρθουν άλλα πιο ωραία | χαλαρά να θυμάσαι όλα είναι δανεικά | Η καρδιά σου δακρυσμένος ουρανός | σαν μαχαίρι σε τρυπάει ο χωρισμός | και καπάκι σε χτυπούν αναποδιές | μοιάζει η ζωή σου σαν πικρός καφές | Έχω κολλήσει | γιατί σ' έχω αγαπήσει | δεν το πιστεύω | ότι έχουμε χωρίσει

10. Κρύψε με  Τραγούδι: Στάθης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Όλα γυρίζουν γύρω μου τυφλά | όλοι ζητάνε και μου πέρνουνε πολλά | τόσα προβλήματα γεννιούνται ξαφνικά | κι εγώ παλεύω να ξεφύγω απ' όλα αυτά | Σε σένα έρχομαι για να με σώσεις | μόνο σε σένα που δεν θα με προδώσεις | Κρύψε με στην αγκαλιά σου | κρύψε με μεσ' στα φιλιά σου | κρύψε μεσ' στη ζωή σου | κρύψε με μεσ' στο κορμί σου | να μην με βρει κανείς | Όλοι φωνάζουν πάλι δυνατά | άγχος και κούραση να γίνονται θηλιά | κι εκεί που τίποτα δεν πάει πια καλά | τότε θυμάμαι τη δική σου αγκαλιά | Σε σένα έρχομαι για να με σώσεις | μόνο σε σένα που δεν θα με προδώσεις | Κρύψε με στην αγκαλιά σου | κρύψε με μεσ' στα φιλιά σου | κρύψε μεσ' στη ζωή σου | κρύψε με μεσ' στο κορμί σου | να μην με βρει κανείς | Κρύψε με στην αγκαλιά σου | κρύψε με μεσ' στα φιλιά σου | κρύψε μεσ' στη ζωή σου | κρύψε με μεσ' στο κορμί σου | να μην με βρει κανείς

11. Όλα ή τίποτα Τραγούδι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σ' αγαπάω στο 'χω πει | μα πόσο πια να κάνω υπομονή | Μου τη δίνει πώς να στο πω; | θα τρελαθώ | Μου λες πως είσαι ακόμα μωρό | μα εγώ είμαι άντρας πώς να κρατηθώ; | Δε μπορώ μαζί σου μια ζωή να παίζω κρυφτό | Μη φοβάσαι, μην τρομάζεις | και κουβέντα μην αλλάζεις | Τη νύχτα αυτή | Τα θέλω όλα, όλα, όλα ή τίποτα | Όλα, όλα, όλα ή τίποτα | Όλα, όλα, όλα ή τίποτα | Όλα, όλα, όλα ή τίποτα | Τα θέλω όλα, όλα, όλα ή τίποτα | Με φουντώνεις πρώτα για τα καλά | κι ύστερα με κόβεις ξαφνικά | Μου τραβάς τα χέρια και μου λες | ως εδώ αρκετά | Τι φοβάσαι πες μου τι | αφού το ξέρω πως γουστάρεις κι εσύ | και ή γρήγορα ή αργά στο τέλος θα συμβεί | Σ' αγαπάω πίστεψέ το | Σ' αγαπάω κατάλαβέ το

12. Τι, Τι Τραγούδι: Γιώργος Αλκαίος
Μουσική: Cheb Khaled | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Ότι θέλεις για σένα θα κάνω | ένα όχι αν μου πεις θα πεθάνω | ότι θέλεις μωρό μου, πες μου | τι, τι, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, τι | α τι, τι, εχ, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, εχ, τι, τι | ουχ... | σε βλέπω και πεθαίνω δεν αντέχω πια | με στέλνεις με έχεις κάψει, είσαι μια φωτιά | τι θέλεις να σου κάνω, έλα πες τι | τι, τι, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, τι | α τι, τι, εχ, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, εχ, τι, τι | σταμάτησε η καρδιά τώρα στο μηδέν | παγώνω τελειώνω αν εσύ δεν, δεν | πες μου τι θα γίνει, έλα πες τι | τι, τι, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, τι | α τι, τι, εχ, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, εχ, τι, τι | Ο διάβολος σε έβαλε θα τρελαθώ | αρρώστησα το κόσμο, θέλω να χαθώ | τι θέλεις με έχεις λιώσει, έλα πες τι | τι, τι, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, τι | α τι, τι, εχ, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, εχ, τι, τι | φίλα με μάτια μου, και θα δεις | όλα δικά σου ναι αν πεις | τι άλλο θέλεις πάρτα, όλα πες τι | τι, τι, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, τι | α τι, τι, εχ, τι, τι, τι, τι, τι, εχ, τι, εχ, τι, τι | πες τι | α, τι, τι | τι, τι | πες τι | α, τι, τι | τι, τι | α, τι, τι | πες | α, τι, τι | τι, τι

13. Πάω, πάω Τραγούδι: Έλλη Κοκκίνου
Μουσική: Ramon Monchito | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Πάω, πάω, Πάω, πάω | Πρέπει μόνη μου να μείνω | δεν μ’ αρέσει να σε θέλω πια | θέλω να φύγω για να ξεφύγω, να ζω για μένα | να `χω ελεύθερη την καρδιά | Πάω, πάω | πάω στο δρόμο που ζητάω | πάω, πάω | τώρα ελεύθερη θα ζω | Νύχτες κάτω απ’ το φεγγάρι | και να χορεύω μέχρι το πρωί | θέλω να ζήσω, να μην αφήσω ξανά κανέναν | να μου κλέψει καμιά στιγμή | Πάω, πάω | πάω στο δρόμο που ζητάω | πάω, πάω | τώρα ελεύθερη θα ζω | Πρέπει μόνη μου να μείνω | δεν μ’ αρέσει να σε θέλω πια | θέλω τώρα να ξεφύγω | Πρέπει μόνη μου να μείνω | να χορεύω μέχρι το πρωί | θέλω να ζήσω, ναι θα ζήσω

14. Και βγάλε το κραγιόν σου Τραγούδι: Στέφανος Κορκολής
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Κάνεις τ' ασήμαντα σημαντικά | και τα μικρά κάνεις μεγάλα | παίρνεις τ' αστεία σοβαρά | μα η ζωή είναι μια στάλα | Ντύσου πρόχειρα και βγάλε το κραγιόν σου | Πες ο έρωτας πως είμ' ο παιδικός σου | κι έλα πάρε με αγκαλιά μια ανέμελη βραδιά | Ντύσου πρόχειρα... | Κάνεις τη φλόγα δυνατή φωτιά | και τη βροχή κάνεις πλημμύρα | λες και δεν ξέρω εγώ καλά | πως η ζωή είναι αλμύρα | Ντύσου πρόχειρα...

Ο δεύτερος δίσκος

01. Με μια συγνώμη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σόφη Παππά | Στίχοι: Σόφη Παππά
Με χαράμισες, με τυράννησες | με `κανες κουρέλι | σ’ απαρνήθηκα κι ας διαλύθηκα | μπόρεσα εν τέλει | Τώρα σαν μωρό πέφτω μα μπορώ | πια να προχωρήσω | μέσα μου κενό | τι να αισθανθώ να σε συγχωρήσω | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δε γίνονται και θαύματα | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δεν κλείνουν οι πληγές | Πονάνε ακόμη τα σωθικά μου απ’ τα δικά σου τραύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη δε γιατρεύονται οι καρδιές | Με χαράμισες, με τυράννησες | με `κοψες στα δύο | σ’ απαρνήθηκα κι ας διαλύθηκα | είπα το αντίο | τώρα σαν μωρό πέφτω μα μπορώ | μόνη περπατάω | Μέσα μου κενό | τι να αισθανθώ | που πληγές μετράω | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δε γίνονται και θαύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δεν κλείνουν οι πληγές | πονάνε ακόμη τα σωθικά μου απ τα δικά σου τραύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη δε γιατρεύονται οι καρδιές

02. Μα το Θεό Τραγούδι: Κέλλυ Κελεκίδου
Μουσική: Ιορδάνης Παύλου | Στίχοι: Γιάννης Μαλλιάς
Προσευχή στο Θεό μου θα στείλω, | με δυο λόγια καρδιάς θα του πω | Να σου πει πως πονώ, | πως μακρυά σου δεν ζω | να σου πει να γυρίσεις εδώ. | Μα το Θεό σ’ αγαπάω, συγχώρα με | με τι άλλα λόγια μπορώ τώρα πια να στο πω. | Μα το Θεό σ’ αγαπάω, λυπήσουμε | μακρυά σου δεν αντέχω να ζω. | Προσευχή στα ουράνια θα στείλω | και αν υπάρχει Θεός θα το δει. | Πως πεθαίνω εγώ | κάθε ένα λεπτό | θα σου πει να γυρίσεις εδώ. | Μα το Θεό σ’ αγαπάω, συγχώρα με | με τι άλλα λόγια μπορώ τώρα πια να στο πω. | Μα το Θεό σ’ αγαπάω, λυπήσουμε | μακρυά σου δεν αντέχω να ζω.

03. Γύρισα σελίδα Τραγούδι: Νίκος Κουρκούλης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Βρήκες παράξενη στιγμή να επιστρέψεις | σε περιπέτειες καινούργιες να με μπλέξεις | μα τώρα έχω αλλάξει στα λόγια και στην πράξη | και σ’ έχω πια ξεχάσει | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | κάθε σου ανάμνηση πονά | κι η ζωή μου πίσω δε γυρνά | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | άλλαξα συνήθειες και ζωή | ήμουν αϊτός μες το κλουβί | Δεν έχω λόγο να σε φέρω πια κοντά μου | έγινε πέτρα εξαιτίας σου η καρδιά μου | γι αυτό και έχω αλλάξει στα λόγια και στην πράξη | και σ έχω πια ξεχάσει | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | κάθε σου ανάμνηση πονά | κι η ζωή μου πίσω δε γυρνά | γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | άλλαξα συνήθειες και ζωή | ήμουν αϊτός μες το κλουβί | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | άλλαξα συνήθειες και ζωή | ήμουν αϊτός μες το κλουβί

04. Ζήτω τα παράλογα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Μία πάνω μία κάτω μες στον κόσμο το φευγάτο, | μία πάνω μία κάτω, δε βαριέσαι κι άσπρο πάτο. | Θ’ αμαρτήσω και θ’ αγιάσω, ο παπάς κάνει το ράσο. | Όσα έρθουν κι όσα πάνε, τη ζωή δεν τη φοβάμαι. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας. | Μία μέσα μία έξω, σε ποιον ψεύτη να πιστέψω; | Τι κι αν ξέμεινα στον άσσο, τη θηλιά θα κάνω λάσο. | Θα σαλτάρω κι ό,τι γίνει, θα πατήσω στη Σελήνη. | Το χρυσάφι ήταν μπακίρι, δε θα κάνω το φακίρη. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας.

05. Φωτιά στα Σαββατόβραδα Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Ελένη Γεωργοπούλου | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Ήτανε Σαββατόβραδο | που μου ’πες το αντίο | κι έμεινα μες στ’ απόβραδο σαν βουλιαγμένο πλοίο. | Σαββάτο με παράτησες | κι ούτε ρωτάς τι κάνω. | Σάββατο όταν έρχεται νιώθω πως θα πεθάνω. | Φωτιά στα Σαββατόβραδα να μην ξαναγυρίσουν, | αυτοί που μείναν μοναχοί να μην ξαναδακρύσουν. | Ήτανε Σαββατόβραδο που σ’ έχασα για πάντα | μέσα στο μισοσκόταδο κι έχασα τα πάντα. | Σύννεφα με τυλίξανε και μαύρισε η ψυχή μου, | δάκρυα με πλημμύρισαν και κόπηκε η φωνή μου. | Φωτιά στα Σαββατόβραδα να μην ξαναγυρίσουν, | αυτοί που μείναν μοναχοί να μην ξαναδακρύσουν.

06. Αν υπάρχει Θεός Τραγούδι: Φανή Δρακοπούλου
Μουσική: Τάσος Λυμπέρης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Πού να σε βρω ο θυμός σου σε παίρνει | σε πηγαίνει αντίθετα στο ρεύμα της καρδιάς | Πόσο καιρό η ζωή δε σε φέρνει | κι όσο ψάχνω τα σύνθετα βλέπω πως τέλειωσε δε μ’ αγαπάς | Αν υπάρχει Θεός να σε φέρει σε μένα ξανά | γιατί χάνομαι στο πουθενά | και παλεύω σε δίχτυα μπλεγμένα | Αν υπάρχει Θεός να σου ρίξει τα φώτα να ’ρθείς | απ’ τα λάθη σου να συντριβείς | και να πεις πως πεθαίνεις για μένα | Πού να σε βρω δεν υπάρχουν στοιχεία | και αν γίνονται θαύματα ελπίζω να συμβούν | λέω να βγω μα κι εδώ ατυχία | στα συρτάρια τα ρούχα σου κι άλλα σου πράγματα με κυνηγούν

07. Μωρό μου Τραγούδι: Τριαντάφυλλος
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Σιγά, σιγά δε θα μπορώ να ησυχάσω | Λες κι είσαι δίπλα μου γυρνάω να σε δω | Στην αϋπνία μου μπορώ να σ’ αγκαλιάσω | Τυραννικά μαζί μου θες να ζεις στο μυαλό | Μωρό μου δεν κοιμάμαι | Συνέχεια σε θυμάμαι | Μου λείπουνε τα χάδια σου | Γι αυτό και σε θυμάμαι | Σιγά, σιγά δε θα μπορώ να σ’ αποφύγω | Ότι αφήσαμε στη μέση είσαι εσύ | Κάνω προσπάθειες πολλές μήπως ξεφύγω | Μα καταλήγω πάντα εδώ μ’ εσένα μαζί

08. Είδα, είδα  Τραγούδι: Πέτρος Ίμβριος
Μουσική: Αργύρης Αράπης | Στίχοι: Αργύρης Αράπης
Ζήτα μου να κατεβάσω απ' τον ουρανό τ' αστέρια, | στο κορμί μου να καρφώσω χίλια κοφτερά μαχαίρια, | άσε να 'μαι η σκιά σου και το χώμα που πατάς, | χάρισέ μου μία νύχτα και θα κάνω ό,τι ζητάς. | Είδα, είδα, τόσα είδα, μεταξένια, είδα, στολίδια, | Είδα, είδα, πόσα είδα, κι όμως τίποτα δεν είδα, | μέχρι που σ' αντίκρυσα κι όλα τ' άλλα μίσησα.  | Ζήτα μου τον κόσμο όλο μπρος στα πόδια σου να φέρω, | την καρδιά μου να σου δώσω κι όλα να τα υποφέρω, | άσε να 'μαι στη ζωή σου όσα έχεις φανταστεί, | κράτα με στην αγκαλιά σου μια μοναδική στιγμή. | Είδα, είδα, τόσα είδα, μεταξένια, είδα, στολίδια, | Είδα, είδα, πόσα είδα, κι όμως τίποτα δεν είδα, | μέχρι που σ' αντίκρυσα κι όλα τ' άλλα μίσησα.  | Κι όλα τ' άλλα μίσησα.

09. Κάψτε τα όλα Τραγούδι: Εύα Μίλλη
Μουσική: Πήγασος | Στίχοι: Πήγασος
Ήρθανε να πάρουν τα δικά σου πράγματα | έπιπλα και ρούχα κι όλα τα ηλεκτρικά | κι όλοι με ρωτάνε αν θέλω κάτι απ’ όλα αυτά | για να σε θυμάμαι να τ’ αφήσουν στα κρυφά | και τους λέω πως όλα δυστυχώς | με πονάνε χωρίς εσένα | κι άλλο δεν μπορώ μακρυά σου να ζω | Κάψτε τα όλα | μη μείνει τίποτα | πέτρα στη πέτρα | όλα διαλύστε τα | α, που έχει φύγει | δε θέλω τίποτα | κάψτε τα όλα | κι όλα γκρεμίστε τα | Κάψτε τα όλα | μη μείνει τίποτα | πέτρα στη πέτρα | όλα διαλύστε τα | α, που έχει φύγει | δε θέλω τίποτα | κάψτε τα όλα | κι όλα γκρεμίστε τα | Ήρθανε να πάρουν τα δικά σου πράγματα | τις φωτογραφίες κι όλα τ’ αναμνηστικά | κι όλοι με ρωτάνε αν θέλω κάτι απ’ όλα αυτά | για να σε θυμάμαι να τ’ αφήσουν στα κρυφά, στα κρυφά | Και τους λέω πως όλα δυστυχώς | με πονάνε χωρίς εσένα | κι άλλο δεν μπορώ μακρυά σου να ζω | Κάψτε τα όλα | μη μείνει τίποτα | πέτρα στη πέτρα | όλα διαλύστε τα | α, που έχει φύγει | δε θέλω τίποτα | κάψτε τα όλα | κι όλα γκρεμίστε τα | Κάψτε τα όλα | μη μείνει τίποτα | πέτρα στη πέτρα | όλα διαλύστε τα | α, που έχει φύγει | δε θέλω τίποτα | κάψτε τα όλα | κι όλα γκρεμίστε τα | Α, και να πέσω στη φωτιά | για να μη πονάω πια | κι άλλο δεν μπορώ μακρυά σου να ζω | Κάψτε τα όλα | μη μείνει τίποτα | πέτρα στη πέτρα | όλα διαλύστε τα | α, που έχει φύγει | δε θέλω τίποτα | κάψτε τα όλα | κι όλα γκρεμίστε τα

10. Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου Τραγούδι: Ειρήνη Μερκούρη
Μουσική: Νίκος Τερζής | Στίχοι: Νεκτάριος Τυράκης
Μια στιγμή σε είδα | κι όμως σε ξεχώρισα | πως σε λένε ρώτησα | την αγάπη γνώρισα | πάνω στην καρδιά μου | τ' όνομά σου έγραψα | να φοβάμαι έπαψα | κι όλα τ' άλλα ξέχασα | Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου | θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου | βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου | απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου | Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου | θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου | βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου | απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου | Ξέρω πως δεν πρέπει μα σ' ερωτεύτηκα | γιατί εσύ μου χάρισες ότι ονειρεύτηκα | μου πες μ' ένα βλέμμα | λόγια που δεν λέγονται | οι ζωές μας δέθηκαν | κι απ’ τον πόθο καίγονται | Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου | θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου | βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου | απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου | Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου | θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου | βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου | απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου

11. Συρματόπλεγμα Τραγούδι: Γιώργος Αλκαίος
Μουσική: Γιώργος Αλκαίος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μ’ αγκαλιάζεις και μ’ αφήνεις το σημάδι της σκουριάς | Μ’ αγκαλιάζεις και με κλείνεις μες τον πόνο της βραδιάς | Μ’ αγκαλιάζεις μ’ ένα αντίο που φοβάσαι να το πεις | Μ’ αγκαλιάζεις και ανοίγεις μονοπάτια να χαθείς | Συρματόπλεγμα θα ρίξω μήπως έτσι σε κρατήσω | Μήπως έτσι καταλάβεις πόσο σ’ αγαπώ | Συρματόπλεγμα θα ρίξω και την πόρτα θα σου κλείσω | Μήπως έτσι καταλάβεις πόσο σ’ αγαπώ | Σ’ αγκαλιάζω και στο σύρμα θέλω μέσα να δεθώ | Σ’ αγκαλιάζω και δε θέλω μακριά σου να χαθώ | Σ’ αγκαλιάζω και αγκάθια μου ματώνουν το κορμί | Σ’ αγκαλιάζω κι ένα αντίο μου τρυπάει την ψυχή

12. Εμείς Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Έφτασε η ώρα να χωρίσουμε | την αγάπη που 'χαμε να σβήσουμε εγώ κι εσύ | Έφτασε η ώρα να γκρεμίσουμε | όλα αυτά που χρόνια τώρα χτίζαμε εγώ κι εσύ. | Έφτασε η ώρα να ξεχάσουμε | μαζί που λέγαμε πως θα γεράσουμε | μα πες μου ότι είναι ψέματα όλα | πες μου ότι είναι ψέματα | Εμείς, δεν μπορεί να χωρίσουμε | εμείς μια ζωή θ' αγαπιόμαστε | εμείς δεν μπορεί να τελειώσουμε έτσι | κάπως, κάπου, κάποιο λάθος κάνουμε εμείς | Έφτασε η ώρα να χωρίσουμε, | πίσω μας ότι είχαμε να αφήσουμε εγώ κι εσύ.. | Έφτασε η ώρα που φοβόμαστε, | σαν δυό ξένοι πια θα συναντιόμαστε εγώ κι εσύ | Έφτασε η ώρα μας να κλάψουμε, | τέλος στο βιβλίο μας να γράψουμε. | Μα πες μου ότι είναι ψέματα όλα, | πες μου ότι είναι ψέματα..

13. Μπαμ και κάτω Τραγούδι: Λάμπης Λιβιεράτος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μπρος στον καθρέφτη ξυριζόμουνα και βαριόμουνα. | Σ’ αυτό το πάρτι εγώ δεν ήθελα να πάω, | άσε που δεν είχα και τίποτα να βάλω. | Μες στ’ αυτοκίνητο βαριόμουνα και σκεφτόμουνα: | "Τι θέλω εγώ στις κοσμικές τις συγκεντρώσεις, | που μόλις μπεις θέλεις να βγεις για να γλιτώσεις;" | Κι εκεί που όλο το βράδυ | φαινότανε για σκάρτο, | περνάς από μπροστά μου ξαφνικά. | Και: | Μπαμ και κάτω! | Έτσι απλά, μωράκι μου φευγάτο, | ήρθες και έφερες τα πάνω κάτω. | Μπαμ και κάτω! | Μπαμ και κάτω! | Με μια ματιά μ’ έκανες άνω, κάτω. | Αυτό που έψαχνα, μπροστά μου να το! | Μπαμ και κάτω! | Κοίτα να δεις που το σκεφτόμουνα και βαριόμουνα. | Σ’ αυτό το πάρτι εγώ δεν ήθελα να πάω, | άσε που δεν είχα και τίποτα να βάλω. | Κι εκεί που όλο το βράδυ | φαινότανε για σκάρτο, | περνάς από μπροστά μου ξαφνικά. | Και: | Μπαμ και κάτω! | Έτσι απλά, μωράκι μου φευγάτο, | ήρθες και έφερες τα πάνω κάτω. | Μπαμ και κάτω! | Μπαμ και κάτω! | Με μια ματιά μ’ έκανες άνω, κάτω. | Αυτό που έψαχνα, μπροστά μου να το! | Μπαμ και κάτω!

14. Ταινία φαντασίας Τραγούδι: Φίλοι για πάντα
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Μοιάζουν τα όνειρά μας | Με ταινία φαντασίας | Σινεμά είναι ο κόσμος | Πειραιώς και Κηφισίας | Κι όταν φτάνει η σειρά μας | Άλλοι μπαίνουν πάντα πρώτοι | Και για μας | Μένει μια θέση | Πίσω, πίσω στον εξώστη | Στριμωχτά | Κάποιος ακόμα περπατά | Σε ξεχασμένους δρόμους | Πάντα πιστεύαμε σ’ αυτά | Που μας αφήνουν μόνους | Όσο εμείς γυρεύουμε | Αλήθεια και αγάπη | Πάντα χαμένοι βγαίνουμε | Κι όλο χρωστάμε κάτι

Ο τρίτος δίσκος

01. Πρώτη φορά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Πρώτη, πρώτη φορά που αγαπώ | που τραγουδώ στου έρωτα τους δρόμους | τώρα ξενυχτώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου. | Πρώτη, πρώτη φορά που τραγουδώ | το σ' αγαπώ στου πρωταγωνιστή το ρόλο είμαι εγώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου.

02. Μη ρωτάς το γιατί Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Σε λυπάμαι | Δε νιώθω τίποτα για σένα περισσότερο | κι ας ήσουν κάτι στη ζωή μου πιο ανώτερο | σε λυπάμαι | Μη ρωτάς το γιατί, η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει | η αγάπη η τόση | μια φωτιά δυνατή είναι τώρα σβηστή | και ας είχε φουντώσει | γιατί με έχεις πληγώσει | Σε λυπάμαι | Δε είσαι εσύ αυτή που κάποτε καμάρωνα | δεν είχα δίκιο που για σένα μ' όλους μάλωνα | σε λυπάμαι | Μη ρωτάς το γιατί, η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει | η αγάπη η τόση | μια φωτιά δυνατή είναι τώρα σβηστή | και ας είχε φουντώσει | γιατί με έχεις πληγώσει

03. Μέρα με τη μέρα Τραγούδι: Νίκος Κουρκούλης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Τώρα πια δε με πειράζει αν μου πεις δε μ’ αγαπάς | και στ’ αλήθεια δε με νοιάζει που θα βγεις και που θα πας | φταις για όλα και ευθύνες μη ζητάς | να σε θέλω όπως πρώτα μη ζητάς | Μέρα με τη μέρα φεύγω από σένα πιο πολύ | μέρα με τη μέρα σπάει του έρωτά μας το γυαλί | συνηθίζω στην ιδέα πως δεν κάνουμε μαζί | μέρα με τη μέρα φεύγω από σένα πιο πολύ | Πράγματα που μ’ ενοχλούσαν τώρα δε τα συζητώ | τα φιλιά που με μεθούσαν σ’ άλλα χείλη τα ζητώ | να γυρίσω όμως πίσω δεν μπορώ | όπως πριν να σ’ αγαπήσω δεν μπορώ

04. Όποιος τολμήσει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Τασούλα Παπαβασιλείου
Να το ξέρεις ότι δε θα επιτρέψω | Να μπει κάποιος άλλος μέσα στη καρδιά σου | Γιατί είμαι ικανός να καταστρέψω | Τη δική του τη ζωή και την δικιά σου | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Πρέπει καλά να το σκεφτεί | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Θα μετανιώσει που έχει γεννηθεί | Μη νομίζεις πως θ’ αφήσω έναν τρίτο | Να με διώξει μέσα από την αγκαλιά σου | Σαν θεριό θα πολεμήσω δίχως οίκτο | Και θα φύγει νικημένος μακριά σου | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Πρέπει καλά να το σκεφτεί | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Θα μετανιώσει που έχει γεννηθεί

05. Τι φταίω εγώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Παραπονιέσαι δε σ’ αγαπάω | και πιάνεις φίλους μας κοινούς να τους το πεις | Και δε μιλιέσαι που σου μιλάω | στη μοναξιά ψάχνεις διέξοδο να βρεις; | Τι φταίω εγώ που δεν μπορείς τα αυτονόητα να δεις | τι φταίω εγώ που σ’ αγαπώ και δεν το βλέπεις | κάνω για σένα ότι μπορώ μα έρχονται ώρες που απορώ | μήπως δεν ξέρεις ν’ αγαπάς ή δεν αντέχεις | Παραπονιέσαι ότι σου λείπω | κι ότι αυτό καθόλου δε μ’ απασχολεί | Ότι κι αν κάνω δε σου το κρύβω | τι άλλο θέλεις από μένα πιο πολύ; | Τι φταίω εγώ...

06. Μη με συγκρίνεις Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Είδωλα εικόνες και βιτρίνες η ζωή | όμως σε αγάπησα πολύ | όταν σε ξεχώρισα | απ’ τον κόσμο χώρισα | είδωλα κι εικόνες η ζωή | Τι ζητάς αν ήξερες αν ήξερες τι λες | γύρω πάντα υπάρχουνε πολλές | μα ούτε που θα κοίταζες | ούτε και θ’ αλήτευες | τι ζητάς αν ήξερες τι θες | Μη με συγκρίνεις μάτια μου | δεν γίνομαι δε μοιάζω | μη με συγκρίνεις μάτια μου | κι ό,τι αγαπάς σου τάζω | Πάρε όλη τη νύχτα ψάξε ό,τι αναζητάς | πήγαινε και πίσω μην κοιτάς | ζήσε ό,τι δεν έζησες | κάνε ό,τι δεν έκανες | πήγαινε και πίσω μην κοιτάς | Μόνο μη γυρίσεις μη μου πεις πως μ’ αγαπάς | και μη συγκρίνεις με πονάς | όλα σου τα άντεξα | όμως δεν το βάσταξα | να `μαι το σημείο αναφοράς

07. Γλύκα, γλύκα Τραγούδι: Κέλλυ Κελεκίδου
Μουσική: Μάκης Βασιλειάδης | Στίχοι: Γιώτα Χαλκιά
Γλύκα, γλύκα, χαρά μου | γλύκα, γλύκα, χαρά μου | έλα στα όνειρά μου | έλα στα όνειρά μου | δεν μπορώ να ξεχάσω | δεν μπορώ να ξεχάσω | τα γλυκά τα φιλιά σου | τα γλυκά τα φιλιά σου | Είσαι, είσαι μια γλύκα | είσαι, είσαι μια γλύκα | σ’ αγαπάω, στο είπα | σ’ αγαπάω, στο είπα | μη μ’ αφήσεις, ψυχή μου | μη μ’ αφήσεις, ψυχή μου | μείνε μες στη ζωή μου | μείνε μες στη ζωή μου | Πού θα βρω τέτοια γλύκα | πού θα βρω τέτοια γλύκα | σαν κι εσένα που βρήκα | σαν κι εσένα που βρήκα | σ’ αγαπάω, Θεέ μου | σ’ αγαπάω, Θεέ μου | γλύκα και άγγελέ μου | γλύκα και άγγελέ μου | Γλύκα, γλύκα, χαρά μου | γλύκα, γλύκα, χαρά μου | έλα στα όνειρά μου | έλα στα όνειρά μου | δεν μπορώ να ξεχάσω | δεν μπορώ να ξεχάσω | τα γλυκά τα φιλιά σου | τα γλυκά τα φιλιά σου

08. Καμάρωσε Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Κώστας Μακρυνιώτης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Φταίω εγώ που πίστευα | τους ψεύτικους σου όρκους | το θέατρο που μου `παιζες | με χίλιους δύο τρόπους. | Καμάρωσε, καμάρωσε | μία γυναίκα δυνατή | για σένα πώς κατάντησε | καμάρωσε, καμάρωσε. | Για σένα όλους τους φίλους μου | τους είχα κάνει πέρα | δεν έχω τώρα άνθρωπο | να πω μια καλημέρα. | Καμάρωσε, καμάρωσε | μία γυναίκα δυνατή | για σένα πώς κατάντησε | καμάρωσε, καμάρωσε.

09. Κάποιος σ' αγαπάει Τραγούδι: Χρήστος Δάντης
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Αν αισθανθείς πως ο χρόνος τελειώνει | και μένουμε πάντοτε μόνοι | Αν καταλάβεις τι είναι για σένα | να ζεις ένα γυάλινο ψέμα | Σκέψου πως κάποιος σε νοιάζεται | είναι καιρός να στο πω | Κάποιος σ' αγαπάει, είμαι εγώ | Κάποιος σε ζητάει, είμαι εγώ | Κάποιος ξενυχτάει | και σε περιμένει λεπτό προς λεπτό | Αν η αγάπη σε έχει διαλύσει | και ψάχνεις μια μάταιη λύση | Κι αν κάποιο βράδυ μετέωρη | μείνεις και κλάψεις για ό,τι αφήνεις | Σκέψου πως κάποιος σε νοιάζεται | είναι καιρός να στο πω | Κάποιος σ' αγαπάει, είμαι εγώ | Κάποιος σε ζητάει, είμαι εγώ | Κάποιος ξενυχτάει και σε περιμένει | λεπτό προς λεπτό

10. Μη μου μιλάς για καλοκαίρια Τραγούδι: Σοφία Αρβανίτη
Μουσική: Μιχάλης Ρακιντζής | Στίχοι: Μιχάλης Ρακιντζής
Δε φταίω εγώ, δε φταις εσύ | μπορεί να φταίει το νησί | μας μάγεψε, μας πήρε τα μυαλά | Το μπλε της θάλασσας μεθάει | το άσπρο των νησιών μας πάει | μας έδεσε για πάντα μας κρατάει | Σ’ αυτή την πόλη την τρελή | πού να το είχα φανταστεί | δεν είσαι αυτός που γνώρισα εκεί | Θυμάμαι εκείνο το νησί | που ο έρωτας για πάντα ζει | κι εμείς οι δυο τον ζήσαμε μαζί | Μη μου μιλάς για καλοκαίρια | για ακρογιαλιές και αστέρια | πες μου μονάχα πως κι εδώ το ίδιο μ’ αγαπάς | Αλλού εσύ, αλλού εγώ | δεν έχω χρόνο να σε δω | βρισκόμαστε μονάχα Κυριακές | Και είναι τόσο ειρωνικό | πως μ’ αγαπάς και σ’ αγαπώ | μας το θυμίζουν κάποιες διακοπές | Μη μου μιλάς για καλοκαίρια | για ακρογιαλιές και αστέρια | πες μου μονάχα πως κι εδώ το ίδιο μ’ αγαπάς | Αγάπες καλοκαιρινές | που είστε τόσο δυνατές | χαθήκατε στης πόλης τα στενά | Η θύμησή σου δυνατή | η παρουσία σου στεγνή | στη σκόνη αυτού του δρόμου θα χαθεί | Μη μου μιλάς για καλοκαίρια | για ακρογιαλιές και αστέρια | πες μου μονάχα πως κι εδώ το ίδιο μ’ αγαπάς

11. Θέλω τρέλα Τραγούδι: Λένα Παπαδοπούλου
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Σμαρούλα Σμαραγουδάκη
Πως μ’ αρέσει το φεγγάρι | βγήκε πάλι να με πάρει | και της νύχτας ο αέρας | σε αλητεύει στο μυαλό | και θα τρελαθώ | Θέλω τρέλα | Θέλω πράγματα ανεβασμένα | αλλά όλα αυτά μαζί με εσένα | θέλω να τα μοιραστώ. | Σε αγαπώ | Θέλω τρέλα | να πηγαίνω με σπασμένα φρένα | αλλά όλα αυτά χωρίς εσένα | δε θα έχουν σκοπό | σε αγαπώ | πως μα αρέσει κάτω από τα άστρα | να με λένε ξελογιάστρα | να χτυπάει μεσονύχτι | και η καρδιά μου να χτυπά | από τη αγκαλιά. | Θέλω τρέλα | Θέλω πράγματα ανεβασμένα | αλλά όλα αυτά μαζί με εσένα | θέλω να τα μοιραστώ. | Σε αγαπώ | Θέλω τρέλα | να πηγαίνω με σπασμένα φρένα | αλλά όλα αυτά χωρίς εσένα | δε θα έχουν σκοπό | σε αγαπώ | Θέλω τρέλα | Θέλω πράγματα ανεβασμένα | αλλά όλα αυτά μαζί με εσένα | θέλω να τα μοιραστώ. | Σε αγαπώ | Θέλω τρέλα | να πηγαίνω με σπασμένα φρένα | αλλά όλα αυτά χωρίς εσένα | δε θα έχουν σκοπό | σε αγαπώ

12. Γι΄ αυτά τα μάτια Τραγούδι: Άντζυ Σαμίου
Μουσική: Αντρέας Μπονάτσος | Στίχοι: Αντρέας Μπονάτσος
Ένα δρομάκι γύρευα να βρω την άκρη | ένα κορμί, ένα φιλί, κι αγάπη | μα εσύ δεν είσαι ούτε το ένα ούτε τ΄ άλλο | είσαι ένας δρόμος μακρινός και κάτι πιο μεγάλο | Σε γύρευα στον ουρανό μα ήσουν κοντά μου | ο ομορφότερος θεός στην αγκαλιά μου | και ερωτεύτηκα την ώρα που με είδες | αυτά τα μάτια που μου στήσανε παγίδες | Γι΄ αυτά τα μάτια τραγουδάω και μεθάω | γι΄ αυτά τα μάτια που με `μαθαν ν΄ αγαπάω | εγώ να λιώνω και να μη στο μαρτυράω | λύτρωσέ με, κοίταξέ με... | Τα μάτια σου στο φως του δειλινού αλλάζουν | με μαγνητίζουν, μονομιάς με εξουσιάζουν | και σου προσφέρομαι, θυσία στο βωμό σου | άσε μου μια γωνιά μεσ΄ στον παράδεισό σου | Γι΄ αυτά τα μάτια τραγουδάω και μεθάω | γι΄ αυτά τα μάτια που με `μαθαν ν΄ αγαπάω | εγώ να λιώνω και να μη στο μαρτυράω | λύτρωσέ με, κοίταξέ με...

13. Τα θαλασσόξυλα Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Αστροκέντητα τα μάτια σου φωτίζανε | των ονείρων μου τους δρόμους κάθε νύχτα | Ναυαγούσε η ζωή μου μες στα χέρια σου | σαν ψαράκι μες στου έρωτα τα δίχτυα | Κάποτε άναβες φωτιές με θαλασσόξυλα | και την αλμύρα απ' τα χείλη μου φιλούσες | και με το αίμα της αυγής πάνω μου υπέγραφες | πως για μια ολόκληρη ζωή θα μ' αγαπούσες | Τώρα κρυώνω σ' ένα στρώμα από χιόνι όταν ξαπλώνω | και πονάω πια για σένανε και λιώνω | Γιατί μ' αρνήθηκες γιατί; | Πες μου γιατί μ' αφήνεις μόνο | Εγώ σ' αγάπησα και δεν το μετανιώνω | Με της άνοιξης το γέλιο με ταξίδευες | σε απάτητα του πόθου μονοπάτια | Με κοχύλια "σ' αγαπώ" στην άμμο έγραφες | κι είχες του έρωτα το φως μέσα στα μάτια | Τώρα κρυώνω σ' ένα στρώμα από χιόνι όταν ξαπλώνω | και πονάω πια για σένανε και λιώνω | Γιατί μ' αρνήθηκες γιατί; | Πες μου γιατί μ' αφήνεις μόνο | Εγώ σ' αγάπησα και δεν το μετανιώνω

14. Επικίνδυνα παιχνίδια Τραγούδι: Έλλη Κοκκίνου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Χάθηκε με μια ματιά σου | απ’ τα πόδια μου η γη | κι ένιωσα στο άγγιγμα σου | πυρετό μεσ’ στο κορμί | και αφού με καις | ύστερα μου λες | πως για τίποτα δε φταις | Κάνεις επικίνδυνα παιχνίδια | τις φωτιές ανάβεις, δε κοιτάς | Κάνεις επικίνδυνα παιχνίδια | και ούτε ξέρεις τι ζητάς | Δε σε σταματούν εμπόδια | βάζεις στόχο τη καρδιά | μ’ ένα βλέμμα, χίλια λόγια | και `να χάδι μαχαιριά | και αφού με καις | ύστερα μου λες | πως για τίποτα δε φταις | Κάνεις επικίνδυνα παιχνίδια | τις φωτιές ανάβεις, δε κοιτάς | Κάνεις επικίνδυνα παιχνίδια | και ούτε ξέρεις τι ζητάς

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης