Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2012

Συλλογή τραγουδιών με τον Στέλιο Ρόκκο





















Ο Στέλιος Ρόκκος σε τραγούδια του Στέλιου Ρόκκου

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Πονάει η αγάπη Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Πάλι ρωτάς τι έφταιξε | κι ένα σου δάκρυ έτρεξε | πάλι ρωτάς τι φταίει. | Δίνεις μια να σπάσεις το ποτήρι σου | μια κραυγή βγαίνει απ’ τα χείλη σου | σαν τρελή χορεύεις και αφήνεσαι | στο τραγούδι μου κομμάτια γίνεσαι! | Πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει | εγώ το ξέρω απ’ όλους πιο καλά | πονάει όταν σ’ αφήνει σαν τη θηλιά σε πνίγει | πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει! | Πάλι γυρνάς απ’ τα γνωστά | να ξεχαστείς με δυο πιοτά | με μπαγλαμά που κλαίει. | Δίνεις μια να σπάσεις το ποτήρι σου | μια κραυγή βγαίνει απ’ τα χείλη σου | σαν τρελή χορεύεις και αφήνεσαι | στο τραγούδι μου κομμάτια γίνεσαι! | Πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει | εγώ το ξέρω απ’ όλους πιο καλά | πονάει όταν σ’ αφήνει σαν τη θηλιά σε πνίγει | πονάει η αγάπη μάτια μου πονάει. | Πάλι γυρεύεις αφορμή | μια αιτία να βρεθεί | να σηκωθείς να φύγεις. | Όμως δεν ξέρεις που να πας | και στα χαμένα θα γυρνάς. | Σ’ ένα ρεμπέτικο τρελό | παραπατάς απ’ το πιοτό | και τον καημό σου πνίγεις. | Σ’ ένα χορό της μοναξιάς | παραπατάς παραμιλάς | και λίγο, λίγο σβήνεις.

02. Σμαράγδια και ρουμπίνια Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω | απ’ της Ινδίας της μακρινές ακτές | Σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια | σώπασε μωρό μου και μην κλαις | Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια | μου καραμελένια μου | έννοια μου | Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια | μου καραμελένια μου | αχ, έννοια μου | Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω | από σεντούκι που `χουν κρύψει πειρατές | σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια | σώπασε μωρό μου και μην κλαις | Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια...

03. Μαρία, Μαράκι, Μαριώ Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Πόσο σε θέλω κάθε που αλλάζει η μέρα μου | Πόσο σε θέλω όταν βρίσκεσαι παντού | Κι όσο σε θέλω πάθος γίνεσαι φοβέρα μου | Πόσο σε θέλω όταν μπάζει από παντού | Και σου γράφω τραγούδια σου στέλνω λουλούδια | Με σπρέι στους τοίχους καρδιές ζωγραφίζω | Για ‘σένα τους φίλους συνέχεια ζαλίζω | Για ‘σένα υπάρχω και ζω | Αχ Μαρία, Μαρία, Μαρία, Μαράκι, Μαριώ | Πόσο σε θέλω κάθε που γίνεσαι ένα μου | Πόσο σε θέλω μες στο φως του φεγγαριού | Κι όσο σε θέλω η αλήθεια μοιάζει ψέμα μου | Πόσο σε θέλω όταν μπάζει από παντού | Και σου...

04. Στο `χα πει Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Κάνε τώρα ότι μπορείς, | Κάνε, κάνε κάτι να ξεχάσεις | Βρες κουράγιο, κουράγιο και ψυχή, | μήπως και το ξεπεράσεις | Στο `χα πει, στο `χα πει, | πως όλα κάποτε τελειώνουν | πως οι έρωτες πληγώνουν | Στο `χα πει, στο `χα πει, | πως γεννιέσαι και πεθαίνεις μοναχή | Κάνε τώρα ότι μπορείς | Κάνε, κάνε κάτι να ξεφύγεις | Δε χάθηκαν οι αγάπες θα το δεις. | Θα’ ρθούν άλλες να σε πάρουν | και θα φύγεις | Στο `χα πει...

05. Να μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Να μ’ αγαπάς και μη σε νοιάζει | όλα θ’ αλλάξουνε θα δεις | στείλε μου σήμα και θα τρέξω | από τα πέρατα της γης. | Να μ’ αγαπάς κι εγώ θα κάνω | κι εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ | όσα δε βάζει το μυαλό σου | στο πιο τρελό σου όνειρο. | Όλα δικά σου θα γίνουνε με μιας | αν μ’ αγαπάς, αν μ’ αγαπάς | όλα δικά σου θα γίνουν στο λεπτό | μ’ ένα σ’ αγαπώ, μ’ ένα σ’ αγαπώ. | Να μ’ αγαπάς κι εγώ θα φέρω | τα πάνω κάτω σου λεπτό | έτσι με μιας θα σου κρεμάσω | όλα τ’ αστέρια στο λαιμό. | Να μ’ αγαπάς κι εγώ θα κάνω | κι εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ | όσα δε βάζει το μυαλό σου | στο πιο τρελό σου όνειρο.

06. Χάρτινα τα καράβια Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Χάρτινα τα, χάρτινα τα καράβια σου | και τα `φαγε η και τα `φαγε η αρμύρα, | γεμάτα τα, γεμάτα τα αμπάρια σου | μ’ όνειρα κα μ’ όνειρα, κακομοίρα. | Μη σε νοιάζει, μη σε νοιάζει, | όλα είναι μοιρασμένα, | όλα είναι εδώ γραμμένα | κι όλα εδώ πληρώνονται. | Χάρτινα τα, χάρτινα τα παλάτια σου | και τα `συραν και τα `συραν βοριάδες, | έρχονται δύ, έρχονται δύσκολοι καιροί | για τους παλι, για τους παλικαράδες. | Μη σε νοιάζει, μη σε νοιάζει, | όλα είναι μοιρασμένα, | όλα είναι εδώ γραμμένα | κι όλα εδώ πληρώνονται.

07. Απόψε θα γίνεις δική μου Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Μου λες πως φταίνε οι στιγμές | μου λες πως φταίνε οι Κυριακές | και δεν μπορέσαμε ποτέ | άκρη να βρούμε | Μα εγώ σου λέω πως μπορώ | να γίνω φως και γιατρικό | να σε γιατρέψω απ’ τους καημούς | που σε χτυπούνε | Απόψε θα γίνεις δικιά μου | απόψε μην φύγεις σαν χθες | απόψε θα γίνεις δικιά μου | απόψε μην ψάχνεις αφορμές | απόψε θα φέρω πίσω το χθες | Μου λες πως φταίνε οι καιροί | που αλλάζουνε κάθε πρωί | κι όλο πως δεν φταις | αν ξεχαστούμε | Μα εγώ σου λέω πως μπορώ | μπορώ αγάπη μου μπορώ | να μείνω εδώ να σε κρατώ | να μη χαθούμε

08. Στεναχώρια Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Εδώ τελειώνει η ζωή μου | Κι όλα όσα είχα ονειρευτεί | Ήσουν το τέλος κι η αρχή μου | Κι έγινες τραύμα μου πληγή | Θα με φάει η στεναχώρια | Κι η λαχτάρα που ’χω να σε δω | Δεν αντέχω άλλο χώρια | Χώρια σου θα σβήσω θα χαθώ | Θα με φάει η στεναχώρια | Κι η λαχτάρα που ’χω να σε δω | Θα μπαρκάρω στα βαπόρια | Μ’ ένα παλιοσαπιοκάραβο | Εδώ τελειώνει η ζωή μου | Τελειώνει η ιστορία μου | Ήσουν το τέλος κι η αρχή μου | Κι έγινες αμαρτία μου | Θα με φάει η στεναχώρια | Κι η λαχτάρα που ’χω να σε δω | Δεν αντέχω άλλο χώρια | Χώρια σου θα σβήσω θα χαθώ

09. Ξημερώματα Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης & Στέλιος Ρόκκος
Τι να σου πω τι να μου πεις | λες κι όλα τέλειωσαν νωρίς | λες κι όλα πήγανε χαμένα | Τι να σου πω και τι να πεις | το ξέρω πως αδιαφορείς | αυτός ο έρωτας δεν ήτανε για μένα | Ξημερώματα πάλι με σκυμμένο κεφάλι | ξημερώματα πάλι εδώ | Ξημερώματα πάλι μ’ ένα άδειο μπουκάλι | μες τους δρόμους σε ζητώ | Ξημερώματα πάλι με σκυμμένο κεφάλι | ξημερώματα πάλι εδώ | Ξημερώματα πάλι μ’ ένα άδειο μπουκάλι | μες τους δρόμους σε ζητώ | Τι να σου πω τι να μου πεις | μες τα τραγούδια θα με βρεις | αυτά που έγραψα για σένα | Τι να σου πω και τι να πεις | τι με κοιτάς και απορείς | αυτός ο έρωτας δεν ήτανε για μένα | Ξημερώματα πάλι με σκυμμένο κεφάλι | ξημερώματα πάλι εδώ | Ξημερώματα πάλι μ’ ένα άδειο μπουκάλι | μες τους δρόμους σε ζητώ | Ξημερώματα πάλι με σκυμμένο κεφάλι | ξημερώματα πάλι εδώ | Ξημερώματα πάλι μ’ ένα άδειο μπουκάλι | μες τους δρόμους σε ζητώ

10. Είμαι από εκείνα τα παιδιά Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Κώστας Μοσχούδης | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Είμαι από εκείνα κείνα τα παιδιά | που ξέρουνε και κρύβουνε καλά | τον πόνο τους, την πίκρα τους, το δάκρυ μέσα τους | και δείχνουν όλα μια χαρά | τον πόνο τους, την πίκρα τους, το δάκρυ μέσα τους | και δείχνουν όλα μια χαρά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | δε θα σού `βγαινε μιλιά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | όλου του κόσμου την ερημιά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | δε θα σού `βγαινε μιλιά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | όλου του κόσμου την ερημιά | Είμαι από εκείνα κείνα τα παιδιά | που πέρασαν που πέρασαν πολλά | όμως δε λύγισαν πίσω δε γύρισαν | κι ας πέσαν τόσο, τόσο χαμηλά | όμως δε λύγισαν πίσω δε γύρισαν | κι ας πέσαν τόσο, τόσο χαμηλά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | δε θα σού `βγαινε μιλιά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | όλου του κόσμου την ερημιά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | δε θα σού `βγαινε μιλιά | Αχ και νά `ξερες τι κρύβω μέσα μου | όλου του κόσμου την ερημιά

11. Έλα μου Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος & Χρήστος Λαγός | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Θέλω να πω τόσα πολλά μα δε μου βγαίνει λέξη | Ν’ αγγίξω την καρδούλα σου να δούμε αν θα παίξει. | Ν’ αντέξει στην αγάπη μου ν’ αντέξει στο φιλί μου | ν’ αντέξει και στα λάθη μου να γίνει η ζωή μου. | Έλα, έλα, έλα, έλα μου | παραμύθι μου και τρέλα μου | Έλα, έλα, έλα, πάρε με | και στα όνειρά σου βάλε με. | Θέλω να γίνω ό,τι πεις να γίνω βασιλιάς σου | να γίνω πριγκιπόπουλο μέσα στα όνειρα σου. | Θέλω να γίνω ότι θες χαδάκι στο κορμί σου | να γίνω αγέρας τις νυχτιές να χάνομαι μαζί σου.

12. Δεν είμ’ αϊτός Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης & Στέλιος Ρόκκος
Ένα ζεϊμπέκικο βαρύ | με τη καρδιά μου καθαρή | θα βγω στους δρόμους να χορέψω. | Σε ένα ζεϊμπέκικο αργό | ψάχνω τη δύναμη να βρω | τον χωρισμό μας για να αντέξω. | Δεν είμ’ αϊτός, είμαι ένα χελιδόνι | που του γκρέμισαν κάποιο βράδυ τη φωλιά | όσοι αγαπάμε μένουμε πάντα μόνοι | σαν τα χελιδόνια στη μπόρα, στο βοριά. | Όσοι αγαπάμε, μένουμε πάντα μόνοι | σαν τα χελιδόνια στη μπόρα, στο βοριά. | Με ένα ζεϊμπέκικο βαρύ | και τη ψυχή μου καθαρή | θα βγω στους δρόμους να σε γυρέψω. | Σε ένα ζεϊμπέκικο αργό | ναυαγισμένο το μυαλό | ψάχνω τη δύναμη να αντέξω. | Δεν είμ’ αϊτός, είμαι ένα χελιδόνι | που του γκρέμισαν κάποιο βράδυ τη φωλιά | όσοι αγαπάμε μένουμε πάντα μόνοι | σαν τα χελιδόνια στη μπόρα, στο βοριά. | Όσοι αγαπάμε μένουμε πάντα μόνοι | σαν τα χελιδόνια στη μπόρα, στο βοριά.

13. Πες μου μάνα Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Πες μου μάνα πες μου, | αν μ’ έχεις πεθυμήσει. | Φλόγα μάνα φλόγα, | που κάποτε θα σβήσει. | Και θα χαθείς... | Και θα χαθείς... | Σ’ αυτόν τον κόσμο τον καλό, | που `ταζες παιδί. | Σ’ αυτόν τον κόσμο τον καλό, | που μου `χες πει. | Μέσα στα ψέματα σου μάνα, | θα χαθώ. | Μέσα στα ψέματα, | που μ’ έμαθες να ζω... | Ένας πικρός καφές, | έγινε η ζωή μου. | Ένα δυάρι, | είναι η φυλακή μου. | Πόσο ξένη μου είν’ αυτή η πόλη. | Άνθρωποι χιλιάδες μα τόσο μόνοι... | Τόσο μόνοι... | Λιώνω μάνα λιώνω, | μα δε θέλω να σου γράψω. | τον δικό μου πόνο, | μέσα μου θα θάψω. | Και θα χαθώ... | Και θα χαθώ... | Σ’ αυτόν τον κόσμο τον καλό, | που `ταζες παιδί. | Σ’ αυτόν τον κόσμο τον καλό, | που μου `χες πει. | Μέσα στα ψέματα σου μάνα, | θα χαθώ. | Μέσα στα ψέματα, | που μ’ έμαθες να ζω... | Ένας πικρός καφές, | έγινε η ζωή μου. | Ένα δυάρι, | είναι η φυλακή μου. | Πόσο ξένη μου είν’ αυτή η πόλη. | Άνθρωποι χιλιάδες μα τόσο μόνοι... | Τόσο μόνοι...

14. Δεύτερη φορά Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Θα βρω τον τρόπο για να σ’ αρνηθώ, θα φύγω… | θα βρω τον τρόπο για να μην σε ξαναδώ | θα βρω αγάπη άλλη, ζεστή και πιο μεγάλη | θα βρω τον τρόπο για να μην καταστραφώ | Θα ‘χω τα μάτια μου ανοιχτά | θα κάνω πέτρα την καρδιά | και της ψυχής μου τα παράθυρα κλεισμένα | ίσως τη δεύτερη φορά | να μην πονέσει η καρδιά | να μην περάσει όσα πέρασα με σένα | Θα βρω τον τρόπο για να ξεχαστώ, μακριά σου… | θα βρω τον τρόπο, πίστεψε με, θα τον βρω | θα βρω δυο άλλα χέρια που θα με παν στ’ αστέρια | θα βρω τον τρόπο, πίστεψε με, θα τον βρω | Θα ‘χω τα μάτια μου ανοιχτά | θα κάνω πέτρα την καρδιά | και της ψυχής μου τα παράθυρα κλεισμένα | ίσως τη δεύτερη φορά | να μην πονέσει η καρδιά | να μην περάσει όσα πέρασα με σένα

15. Μεγάλα ταξίδια Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Κάτι μου λέει πως μ’ αγαπάς | το βλέπω μεσ’ τα μάτια σου | στο τρόπο που μ’ ακουμπάς | κάτι μου λέει πως μ’ αγαπάς | γι’ αυτό κι εγώ σ’ αγάπησα με μιας | κάτι μου λέει πως μ’ αγαπάς | κάτι μου λέει πως θα με πας | στα πιο μεγάλα τα ταξίδια | μακριά απ’ τα ίδια και τα ίδια | στα πιο μεγάλα τα ταξίδια θα με πας | κάτι μου λέει πως μ’ αγαπάς | Κάτι μου λέει πως με ζητάς | τις νύχτες τις ατέλειωτες | που μοιάζουν αξημέρωτες | Κάτι μου λέει πως με ζητάς | γι’ αυτό κι εγώ σ’ αγάπησα με μιας | κάτι μου λέει πως μ’ αγαπάς | κάτι μου λέει πως θα με πας | στα πιο μεγάλα τα ταξίδια | μακριά απ’ τα ίδια και τα ίδια | στα πιο μεγάλα τα ταξίδια θα με πας | κάτι μου λέει πως μ’ αγαπάς

Ο δεύτερος δίσκος

01. Χάντρα-χάντρα Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Χάντρα, χάντρα νύκτες μετράω | Και βελούδο μαύρο φοράω | Όσο στη καρδιά σου δε χωράω | Άσπρη μέρα δε θα δω | Χάντρα, Χάντρα λόγια χτυπάνε | Στο θυμό σου πέφτουν και σπάνε | Όσα κάνεις βλέπω πως με πάνε | Λίγο, λίγο στον γκρεμό | Σαν το φτερό, σαν το φτερό  | Όπου φυσάει εκεί πετάς  | Πως να σε βρω στον ουρανό  | Στη γη και λίγο να πατάς  | Χάντρα, Χάντρα νύκτες μετράω | Και βελούδο μαύρο φοράω | Χάντρα, Χάντρα νύκτες μετράω | Και βελούδο μαύρο φοράω | Αχ και γω για ‘σένα δε μετράω | στο λυγμό μου θα πνιγώ | Χάντρα, χάντρα λάθη ενώνω | μια σε θέλω μία σου θυμώνω | πότε φεύγω πότε μετανιώνω | και συγγνώμη σου ζητώ

02. Μπουρλότο Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Γίνομαι φωτιά τις νύχτες και γυρνώ | γυρίζω στα παλιά και σαν φωτιά τα καίω | μες στο σκοτάδι σαν τον τρελό γυρνώ | και το παρελθόν μου με καίει και το καίω | γίνομαι φωτιά | Θα τα βάλω όλα μπουρλότο | να γλιτώσω ρε γαμώτο | να γλιτώσω απ’ τα παλιά | θα τα βάλω όλα φωτιά | Είναι δύσκολο πολύ και μη μου λες | για να ξαναρχίσω καινούριους έρωτες | ό,τι αγαπάω είναι παρελθόν | γι’ αυτό και `γω καίω, καίω το παρόν | είναι δύσκολο | Θα τα βάλω όλα μπουρλότο | να γλιτώσω ρε γαμώτο | να γλιτώσω απ’ τα παλιά | θα τα βάλω όλα φωτιά

03. Εδώ Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Έφυγες αλλού να βρεις αγάπη κι αγκαλιά | άφησες ξωπίσω σου συντρίμμια, ερημιά. | Έφυγες χωρίς κουβέντα λέξη τσιμουδιά | κι έμειναν τα προδομένα χάδια και φιλιά. | Πάρε τα μάτια μου να δεις | της μοναξιάς το χρώμα | πως ειν’ το χρώμα της ντροπής | πως είναι νά `μαι ακόμα | Εδώ, εδώ, εδώ να περιμένω | Εδώ, εδώ, εδώ να επιμένω | Εδώ, εδώ, εδώ να σ’ αγαπάω | Εδώ

04. Μόνο τη μάνα μου Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Δε θέλω απόψε να δω, δε θέλω κανέναν, | βαρέθηκα, σιχάθηκα, κουράστηκα απ’ όλους κι από μένα, | βαριά η νύχτα, δεν περνά γι’ αυτούς που ξαγρυπνούνε, | και δεν μπορούν να κοιμηθούν, να ονειρευτούν, να λυτρωθούνε. | Μόνο τη μάνα μου θυμάμαι, | μόνο τη μάνα μου ζητώ, | όταν οι νύχτες δεν περνάνε, | την αγκαλιά της νοσταλγώ, | την αγκαλιά της νοσταλγώ. | Δε θέλω απόψε να ζω, θέλω να φύγω, | βαρέθηκα, σιχάθηκα, κουράστηκα, φτερά ανοίγω, | βαριά απόψε η ψυχή μου, θέλει ν’ ανασάνει, | βούλιαξε τ’ όνειρο ξανά μες στου μυαλού μου το λιμάνι. | Μόνο τη μάνα μου θυμάμαι, | μόνο τη μάνα μου ζητώ, | όταν οι νύχτες δεν περνάνε, | την αγκαλιά της νοσταλγώ, | την αγκαλιά της νοσταλγώ. | Μόνο τη μάνα μου θυμάμαι, | μόνο τη μάνα μου ζητώ, | μόνο τη μάνα μου ζητώ.

05. Τσιγάρα μπουκάλια Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Δε με χωράει το σπίτι μου, | δε με χωράει και ο κόσμος όλος | Ποιος θα νοιαστεί την λύπη μου | ατέλειωτος μου μοιάζει ο δρόμος | Και όλο τραβώ παραπατώ | σε έχω συνέχεια στο μυαλό | Τσιγάρα μπουκάλια, και γίνομαι χάλια | για σένα το ξέρω θα καταστραφώ | Δε με χωράει όλη η γη, | δεν με χωράει και το φεγγάρι | Αυτή την νύκτα δεν μπορεί | κανένας να με κουμαντάρει | Και όλο τραβώ παραπατώ, | σε έχω συνέχεια στο μυαλό | Τσιγάρα μπουκάλια, και γίνομαι χάλια | για σένα το ξέρω θα καταστραφώ

06. Παράμ, παράμ, παράμ Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Είναι στιγμές που δεν μπορώ | να σε βρω να σου πω | πόσο σ’ αγαπώ | κι έτσι μόνος μου μιλάω | Είναι νύχτες που γυρνώ | στον χαμό να σε βρω | να σε πάρω από δω | πάλι μόνος μου μιλάω | Παράμ, παράμ, παράμ | παραμιλάω πάλι | στης αγάπης μου την ζάλη | Παρά, παράμ, παράμ | παραμιλάω μόνος | και μακραίνει κι άλλο ο δρόμος | Είναι στιγμές που το μυαλό | το θολό σαν τρελό | φτερουγίζει από δω | κι έτσι μόνος μου γυρνάω | Είναι νύχτες που γυρνώ | στον χαμό και ρωτώ | το φεγγάρι το χλωμό | πάλι μόνος μου κοιτάω

07. Άσ’ τους άλλους Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Γίνε δικιά μου απόψε ζωγραφιά μου | κι άσε τη νύχτα να μας πάρει μακριά | κι όλα τ’ αστέρια ν’ ανάψουν σαν κεριά | Κι ασ’ τους άλλους να μιλάνε για αγάπες που πονάνε | Κι ασ’ τους άλλους να μιλάνε παραμύθια να πουλάνε | Έχω εσένα και μου φτάνει κι η αγάπη σου με κάνει | βασιλιά, φτωχό κι αλήτη και πετάω σαν σπουργίτι | Γίνε δικιά μου απόψε Παναγιά μου | κι άσε το κύμα να παίξει μουσική | κι αν είναι λάθος θα φταίξουμε μαζί | Κι ασ’ τους άλλους να μιλάνε για αγάπες που πονάνε | Κι ασ’ τους άλλους να μιλάνε παραμύθια να πουλάνε | Έχω εσένα και μου φτάνει κι η αγάπη σου με κάνει | βασιλιά, φτωχό κι αλήτη και πετάω σαν σπουργίτι

08. Φταίνε οι αγάπες Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Κάνε καρδιά μου υπομονή | άιντε φτου κι από την αρχή | κάνε καρδιά μου υπομονή | μη μου δακρύζεις | ποιος σου πε πως σαν χαθεί | μι’ αγάπη τόσο δυνατή | θα μείνεις μόνη στη ζωή | και θα ραγίζεις | Φταίνε οι αγάπες που σου τάξανε | φταίνε οι αγάπες που σε ρημάξανε | φταίνε οι αγάπες και οι έρωτες | φταίνε οι αγάπες οι ξενέρωτες | Ό,τι κι αν κάνω δεν μπορώ | όπου κι αν πάω ξαναγυρνώ | τα ίδια λάθη κάνω | κι όλο τυραννιέμαι | κάνε καρδιά μου υπομονή | φταίω κι εγώ μα φταις κι εσύ | μα είναι οι αγάπες πονηρές | και ξεγελιέμαι | Φταίνε οι αγάπες που σου τάξανε | φταίνε οι αγάπες που σε ρημάξανε | φταίνε οι αγάπες και οι έρωτες | φταίνε οι αγάπες οι ξενέρωτες

09. Καραβάνι Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Στο δικό μου το καραβάνι | είναι λίγοι και καλοί | κι όταν πιάνω την κιθάρα | πιάνει ο άλλος το βιολί | Στο δικό μου το καραβάνι | δεν υπάρχουνε πολλοί | κι όταν μ’ έχει πιάσει κλάμα | κλαίει όλη η φυλή | Έλα έρωτα τσιγγάνε, | να με πάρεις όπου βρεις. | και συ θάνατε ρουφιάνε | να πεθάνεις να καείς. | Στο δικό μου το καραβάνι | δεν υπάρχουν αρχηγοί | δεν υπάρχουν βασιλιάδες | σκλάβοι δούλοι παραγιοί | Στο δικό μου το καραβάνι | είναι λίγοι και καλοί | κι όταν πιάνω την κιθάρα | πιάνει ο άλλος το βιολί

10. Λόγια Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Λόγια που αρχίζουν και τελειώνουν σαν βροχή | λόγια, μεγάλα λόγια πες μου απ’ την αρχή | χέρια που τρέμουν όταν μ’ ακουμπούν | χέρια μαχαίρια που πισώπλατα χτυπούν. | Κι εγώ που δεν πιστεύω πια στα παραμύθια | παραμυθιάζομαι μαζί σου κι ας πονώ | και προτιμώ το ψέμα από την αλήθεια | και σ’ αγαπώ, και σ’ αγαπώ… | Λόγια ξέρω πολλά πως θα μου πεις | λόγια, κρυμμένα ψέματα πάλι θα βρεις | μάτια που με κοιτούν και κλαίνε στο λεπτό | όμως το δάκρυ τους δεν είναι αληθινό. | Κι εγώ που δεν πιστεύω πια στα παραμύθια | παραμυθιάζομαι μαζί σου κι ας πονώ | και προτιμώ το ψέμα από την αλήθεια | και σ’ αγαπώ, και σ’ αγαπώ…

11. Κι όλο σαλπάρω Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Παίρνω δρόμους και στενά | δε με βγάζει πουθενά | ψάχνω κάτι να πιαστώ | ψάχνω κάτι να σωθώ από σένα. | Σε μια άγονη γραμμή | να ‘μαι πάλι, έχω χαθεί | μ’ ένα ατέλειωτο γιατί | κι όλα, Θεέ μου, όλα αυτά για σένα. | Κουράστηκα, κουράστηκα με σένα… | Κι όλο σαλπάρω να μη σαλτάρω | κι όλο σαλπάρω για μακριά. | Κι όλο σαλπάρω να μη σαλτάρω | να μη σαλτάρω για τα καλά. | Δεν υπάρχω, δεν μπορώ | πότε εκεί και πότε εδώ | σαν χαμένος να γυρνώ | και να φεύγω πιο μακριά από σένα. | Θα γυρίσεις δεν μπορεί | μη μ’ αφήσεις εδώ, μη | σαν αδέσποτο σκυλί | δεν υπάρχει τίποτα για μένα. | Κουράστηκα, κουράστηκα με σένα… | Κι όλο σαλπάρω να μη σαλτάρω | κι όλο σαλπάρω για μακριά. | Κι όλο σαλπάρω να μη σαλτάρω | να μη σαλτάρω για τα καλά.

12. Λήμνος Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Πώς με μεθάει η θάλασσα | σαν γίνομαι δικός της | μες στο βυθό της χάνομαι | μες στο παράπονό της. | Παραπονιάρα θάλασσα μου | γίναν αφρός τα όνειρά μου | παραπονιάρα κι η καρδιά μου | θάλασσά μου. | Πώς με μεθάει η θάλασσα | σαν βλέπω τα δελφίνια | μοιάζουν πουλιά ανέμελα | και μένα τρώει η ζήλια. | Παραπονιάρα θάλασσα μου | γίναν αφρός τα όνειρά μου | παραπονιάρα κι η καρδιά μου | θάλασσά μου.

13. Στεναχώρια Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Εδώ τελειώνει η ζωή μου | Κι όλα όσα είχα ονειρευτεί | Ήσουν το τέλος κι η αρχή μου | Κι έγινες τραύμα μου πληγή | Θα με φάει η στεναχώρια | Κι η λαχτάρα που ’χω να σε δω | Δεν αντέχω άλλο χώρια | Χώρια σου θα σβήσω θα χαθώ | Θα με φάει η στεναχώρια | Κι η λαχτάρα που ’χω να σε δω | Θα μπαρκάρω στα βαπόρια | Μ’ ένα παλιοσαπιοκάραβο | Εδώ τελειώνει η ζωή μου | Τελειώνει η ιστορία μου | Ήσουν το τέλος κι η αρχή μου | Κι έγινες αμαρτία μου | Θα με φάει η στεναχώρια | Κι η λαχτάρα που ’χω να σε δω | Δεν αντέχω άλλο χώρια | Χώρια σου θα σβήσω θα χαθώ

14. Ξελογιάστρα μάγισσα Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Τώρα δε θέλεις να με βρεις | Τώρα δε θέλεις να με δεις | Τώρα δε θέλεις να με ξέρεις | Δε θυμάσαι | Μα τη ψυχή να παραδόσεις δε φοβάσαι | Ξελογιάστρα μάγισσα | ράγισα, ράγισα | Τη ψυχή μου σου `δωσα | Και μια ζωή χαράμισα | Τώρα δε θέλεις να μου πεις | αν μ αγαπάς αν με μισείς | τώρα δε θέλεις ούτε καν να μου μιλήσεις | και την αγάπη μας ζητάς να διαλύσεις

15. Το λεωφορείο Τραγούδι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Θα κάνει στάση το γνωστό λεωφορείο | Ο κόσμος όλος θα βιαστεί να το προλάβει | Κι εγώ θα στέκομαι χαμένος μες το κρύο | Πες μου τι έγινε, δεν έχω καταλάβει | Εδώ τελειώνει και αρχίζει άλλος δρόμος | Μα με πειράζει που ‘χω μείνει πάλι μόνος | Εδώ χωράει μια κουβέντα, το αντίο | Και τουρτουρίζει η αγάπη μου έξω στο κρύο | Πες μου εάν τελειώσαμε λοιπόν εμείς οι δύο | Είναι το τέρμα ή απλά μόνο μια στάση | Πες μου ν’ ανέβω τελικά στο λεωφορείο | Ή να τα’ αφήσω να χαθεί, να προσπεράσει | Εδώ τελειώνει και αρχίζει άλλος δρόμος | Μα με πειράζει που ‘χω μείνει πάλι μόνος | Εδώ χωράει μια κουβέντα, το αντίο | Και τουρτουρίζει η αγάπη μου έξω στο κρύο

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης