Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες





















Ο πρώτος δίσκος

01. Φεύγοντας Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Αν θες να φύγεις, άνεμος γίνε | τον έρωτά μας να σκορπίσεις | άσε να φταίω, σκοπός σου είναι | τις εντυπώσεις να κερδίσεις | Φεύγοντας να πάρεις ό,τι θες | πράγματα αναμνήσεις ενοχές | Φεύγοντας στη πόρτα μη σταθείς | βρες τον τρόπο να δικαιωθείς | Να σε κρατήσω δεν έχει αξία | ν' αλλάξω την απόφασή σου | μα στη ουσία λεηλασία | κάνεις στην ίδια την ζωή σου

02. Άστατος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Στο ’χω πει και θα σ’ το πω και άλλες δέκα: | δεν υπήρξα εγώ πιστός σε μια γυναίκα. | Δίχως παρεξήγηση | σου ’χω κάνει εξήγηση, | έτσι συνεχίζουμε | ή αλλιώς χωρίζουμε. | Είμαι άστατος πολύ | κι όπου θέλω θα πηγαίνω. | Μην κολλάς σ’ ένα φιλί, | σε μια αγάπη εγώ δεν μένω. | Είμαι άστατος πολύ, | από δω κι εκεί γυρνάω. | Μην κολλάς σ’ ένα φιλί | γιατί εύκολα ξεχνάω. | Η καρδιά μου μόνο μια δεν αγαπάει, | άμα θέλεις μείνε εδώ και όσο πάει. | Μ’ άρεσες και σ’ άρεσα | μα στο ξεκαθάρισα, | ζεις με ό,τι νοιώσαμε | ή αλλιώς τελειώσαμε.

03. Τι να σου κάνω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Έτσι σου 'λεγαν μερικοί πως είναι ωραία η ζωή | από τη μια την αγκαλιά να πας στην άλλη | Κι εσύ τους πίστεψες τρελή, κυκλοφορούσες σαν τυφλή | Χωρίς να ξέρεις η ζωή που θα σε βγάλει | Τι να σου κάνω, τι να σου κάνω | τώρα που ήρθες και την πόρτα μου χτυπάς | Τι να σου κάνω, τι να σου κάνω | μου είναι δύσκολο αυτό που μου ζητάς | Θα το σκεφτώ και την καρδιά μου θα ρωτήσω | αν θα μπορέσω απ' την αρχή να σ' αγαπήσω | Τώρα τι θέλεις να σου πω, αν είναι λάθος ή σωστό | πρέπει μονάχη σου εξήγηση να δώσεις | Βρήκες κορμιά όλο φωτιά, όμως δεν είχανε καρδιά | και ήρθες δίπλα μου ξανά για να γλιτώσεις

04. Θα 'θελα να σουν εδώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κορίνα Καπτάνη
Παρέα με φίλους στο μπαρ της γωνίας | Κουβέντες και ώρες κρυφής αγωνιάς | Καθένας για όλους κανείς για κανέναν | Με όλους μιλάω μα σκέφτομαι εσένα | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Θα θελα τώρα να σε δω και να σ' αγγίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Να γίνω ολόκληρος φωτιά να σε τυλίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Διέξοδο βρίσκω στο μπαρ της γωνίας | Εσένα δεν βρίσκω στα μάτια καμίας | Παρέα οι φίλοι κανένας για μένα | Ουίσκι και ζάλη μα θέλω εσένα | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Θα θελα τώρα να σε δω και να σ' αγγίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να σουν εδώ | Να γίνω ολόκληρος φωτιά να σε τυλίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ

05. Τυπική διαδικασία Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Η καθημερινότητα φταίει γλυκιά μου αγάπη | που εχθές το βράδυ ξαφνικά μου γύρισες την πλάτη | η καθημερινότητα τον έρωτα σκοτώνει | σε κάνει αδιάφορη, κι εμένα με πληγώνει. | Ο έρωτας, σου το 'χω πει, θέλει ψυχή και φαντασία | εσύ όμως τον κατάντησες, μια τυπική διαδικασία | ο έρωτας σου το 'χω πει, θέλει ψυχή και φαντασία | εσύ όμως τον κατάντησες, μια τυπική διαδικασία | μια τυπική διαδικασία. | Η καθημερινότητα φταίει που δε σε νοιάζω | που μένεις αδιάφορη, όταν σε αγκαλιάζω | η καθημερινότητα φταίει που σε κουράζω | που εσύ απομακρύνεσαι, όταν σε πλησιάζω. | Ο έρωτας, σου το 'χω πει, θέλει ψυχή και φαντασία | εσύ όμως τον κατάντησες, μια τυπική διαδικασία | ο έρωτας, σου το 'χω πει, θέλει ψυχή και φαντασία | εσύ όμως τον κατάντησες, μια τυπική διαδικασία | μια τυπική διαδικασία, μια τυπική διαδικασία. | Συμβαίνει πια μηχανικά, χωρίς καμιά ουσία | απαρατήρητος περνά, και δίχως σημασία. | Ο έρωτας, σου το 'χω πει, θέλει ψυχή και φαντασία | εσύ όμως τον κατάντησες, μια τυπική διαδικασία | ο έρωτας, σου το 'χω πει, θέλει ψυχή και φαντασία | εσύ όμως τον κατάντησες, μια τυπική διαδικασία | μια τυπική διαδικασία, μια τυπική διαδικασία.

06. Είναι σκάρτη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Άρης Σαμολαδάς | Στίχοι: Άρης Σαμολαδάς
Είναι σκάρτη, πάρτη φίλε, στη χαρίζω | πριν να φύγω όμως σου υπενθυμίζω | εγώ σίγουρα να δεις θα βρω μιαν άλλη | μα το άχτι της απάνω σου θα βγάλει | εγώ σίγουρα να δεις θα βρω μιαν άλλη | μα το άχτι της απάνω σου θα βγάλει. | Σου πουλάει θησαυρό, σου καίει τον χάρτη | πίστεψέ με η γυναίκα είναι σκάρτη | για Χριστούγεννα θα φύγει, θα ΄ρθει Μάρτη | είναι σκάρτη, άκουσέ με, είναι σκάρτη. | Είναι σκάρτη, πάρτη, δεν το συζητάω | το συναγερμό σου πάλι εγώ χτυπάω | να θυμάσαι πως θα ζεις στην αγωνία | πως στους άντρες της αρέσει η ποικιλία | να θυμάσαι πως θα ζεις στην αγωνία | πως στους άντρες της αρέσει η ποικιλία. | Σου πουλάει θησαυρό, σου καίει τον χάρτη | πίστεψέ με η γυναίκα είναι σκάρτη | για Χριστούγεννα θα φύγει, θα ΄ρθει Μάρτη | είναι σκάρτη, άκουσέ με, είναι σκάρτη. | Σου πουλάει θησαυρό, σου καίει τον χάρτη | πίστεψέ με η γυναίκα είναι σκάρτη | για Χριστούγεννα θα φύγει, θα ΄ρθει Μάρτη | είναι σκάρτη, πίστεψέ με, είναι σκάρτη | είναι σκάρτη, άκουσέ με, είναι σκάρτη | είναι σκάρτη, πίστεψέ με, είναι σκάρτη.

07. Τι σου φταίει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης | Στίχοι: Κωνσταντίνος Μανδάνης
Θα με σκοτώσει το τσιγάρο | θα με τελειώσει το πιοτό | Γουλιά, γουλιά πίνω τον Χάρο | να σε ξεχάσω δεν μπορώ | Τι σου φταίει τι σου φταίει | η καρδιά μου η χρυσή | και την έκανες να κλαίει | και την άφησες μισή | Τι σου φταίει τι σου φταίει | η καρδιά μου η χρυσή | και την έκανες να κλαίει | και την άφησες μισή | Πίνω παρέα με τον πόνο | έκανα φίλο τον καημό | Νύχτα και μέρα σιγολιώνω | να σε ξεχάσω δεν μπορώ

08. Ό,τι θες με κάνεις Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης | Στίχοι: Κωνσταντίνος Μανδάνης
Πότε με θυμάσαι, πότε με ξεχνάς | πότε με λυπάσαι και πότε με πονάς | μ' αγγίζεις και πεθαίνω, με διώχνεις και πονώ | μ' αφήνεις κι αρρωσταίνω, γυρίζεις, ξεψυχώ | Ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | στην καρδιά μου φτάνεις, και την σταματάς | ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | θες να με πεθάνεις και με τυραννάς. | Σκόνη που την παίρνει, ο τρελός Βοριάς | χιόνι που το λιώνει ο ήλιος μονομιάς | παράξενο φεγγάρι, απ' άλλο ουρανό | αστέρι που φουντάρει και πέφτει στο κενό. | Ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | στην καρδιά μου φτάνεις, και την σταματάς | ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | θες να με πεθάνεις και με τυραννάς. | Ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | στην καρδιά μου φτάνεις, και την σταματάς | ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | θες να με πεθάνεις και με τυραννάς. | Ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | στην καρδιά μου φτάνεις, και την σταματάς | ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις | θες να με πεθάνεις και με τυραννάς. | Ό,τι θες με κάνεις, ό,τι θες με κάνεις....

09. Άσε με να βρω τον εαυτό μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Τί σου έκανα για πες μου | και σκοτώνεις τις χαρές μου | άδικα, άδικα | Αν δε βγεις απ' την ψυχή μου | απ' τη σκέψη, απ' τη ζωή μου | χάθηκα, χάθηκα | Άσε με να βρω τον εαυτό μου | στο παραμύθι, στο όνειρό μου | άσε με στον κόσμο τον δικό μου | μη με γυρίζεις στο θάνατό μου | Τί σου έκανα για πες μου | και σκοτώνεις τις χαρές μου | άδικα, άδικα | Αν δε βγεις απ' τη ζωή μου | απ' τη σκέψη, απ' την ψυχή μου | χάθηκα, χάθηκα | Άλλο άνθρωπο με βρήκες | άλλο άνθρωπο με βλέπεις | μ' έκανες κι άλλαξα | Πέτυχες, είχες δεν είχες | σταθερά να με πεθαίνεις | τη ζωή μου χάλασα | Άσε με να βρω τον εαυτό μου | στο παραμύθι, στο όνειρό μου | άσε με στον κόσμο τον δικό μου | μη με γυρίζεις στο θάνατό μου | Τί σου έκανα για πες μου | και σκοτώνεις τις χαρές μου | άδικα, άδικα | Αν δε βγεις απ' την ψυχή μου | απ' τη σκέψη, απ' τη ζωή μου | χάθηκα, χάθηκα.

10. Μεσόγειος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σοφία Βόσσου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Καταμεσήμερο στις τρεις ήρθε ο έρωτας | μ’ ένα κόκκινο γαρίφαλο στα χείλη. | Και την καρδιά μου πού την πέταξε, μη με ρωτάς: | πάνω απ’ τα σύννεφα, στο δέκατο το μίλι. | Για σένα τη Μεσόγειο θα κάψω, | φωτιά να πέσω μέσα της θ’ ανάψω. | Μικρό μου, τη ζωή σου θα αλλάξω, | για σένα τη Μεσόγειο θα κάψω. | Το βουλιαγμένο θαλασσί έχουν τα μάτια σου | και με τσακίζεις, ποιος μπορεί να με βοηθήσει. | Τα χάνω, πάντα υποκύπτω στα γινάτια σου, | σαν αμαρτία στάζεις, λιώνω, έχω σβήσει.

11. Τσιγγάνα περιπέτεια Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σοφία Βόσσου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Πού περπατάνε οι αγγέλοι απόψε θα σου δείξω | χαρμάνι ο παράδεισος κι η κόλαση για μας. | Γυμνή στην πυροκόκκινη λαχτάρα θα σε ρίξω | νιογέννητα τα μάγια σου τσιγγάνα της βραδιάς. | Δως μου μια τσιγγάνα περιπέτεια | στο κλεμμένο το τσιγάρο μου φωτιά | πανηγύρια στους θεούς και άλλα τέτοια | μαχαιριά να δώσω, να δώσω στη βραδιά. | Τυλίγω το μαντήλι μου στο μέτωπό σου απάνω | ηλιόφωτη τη μοίρα μου απόψε θα μετράς. | Στη μήτρα του παράδεισου θα πέσω να πεθάνω | σπασμένα τζάμια ο έρωτας κι απάνω τους πατάς. | Δως μου μια τσιγγάνα περιπέτεια | στο κλεμμένο το τσιγάρο μου φωτιά | πανηγύρια στους θεούς και άλλα τέτοια | μαχαιριά να δώσω, να δώσω στη βραδιά.

12. Ένα τσιγάρο σκέτο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Μια νύχτα δίχως νόημα ακόμα | θολά τα μάτια κι η ψυχή στο στόμα | Με μια φωτογραφία σου μιλάω | γιατί να σ' αγαπήσω τη ρωτάω | Να, να, να... | Είσαι ένα τσιγάρο σκέτο | στης καρδιάς μου το πακέτο | Ένα λάθος που γουστάρω | και συνέχεια το φουμάρω | Είσαι ένα τσιγάρο σκέτο | στης καρδιάς μου το πακέτο | ένα λάθος που πληρώνω | και ποτέ δεν ξεχρεώνω | Ποια μοίρα αποφάσισε για μένα | αν ψάχνω την αλήθεια μες στο ψέμα | με μια καρδιά χαμένη πολιτεία | απ' τη δική σου την αχαριστία

13. Μπρος γκρεμός και πίσω εσύ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Μπρος γκρεμός και πίσω εσύ | κι η ζωή μου πού θα πάει | Με μυαλό που σε μισεί | και καρδιά που σ' αγαπάει | Και ανάβω ένα τσιγάρο | άλλο δρόμο για να πάρω | Μα προτού να το καπνίσω | θέλω να γυρίσω πίσω | Μπρος γκρεμός και πίσω εσύ | κι η ζωή μου πού θα πάει | Με μυαλό που σε μισεί | και καρδιά που σ' αγαπάει | Και πετάω στη βαλίτσα | δύο ρούχα ίσα, ίσα | Μα προτού να σε αφήσω | θέλω να γυρίσω πίσω | Μπρος γκρεμός και πίσω εσύ | κι η ζωή μου πού θα πάει | Με μυαλό που σε μισεί | και καρδιά που σ' αγαπάει | Κι όλο γράφω και ξεγράφω | Μία ζω μια δεν υπάρχω | Και την πόρτα πριν να κλείσω | θέλω να γυρίσω πίσω

14. Τι θα λες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Φώντας Θεοδώρου
Θέλω να ξέρω τι θα λες | χωρίς εμένα τι θα κάνεις, | στης μοναξιάς σου τις στιγμές | στο άδειο σπίτι θα με ψάχνεις. | Τι θα λες, τι θα λες, | τι θα λες και τι θα κάνεις, | μια θα σου 'ρχεται να κλαις | μια θα θέλεις να πεθάνεις. | Θέλω να ξέρω τι θα λες | τι σκέψεις μόνη σου θα κάνεις, | όταν θα νιώσεις ξαφνικά | τη γη απ' τα πόδια σου να χάνεις. | Τι θα λες, τι θα λες, | τι θα λες και τι θα κάνεις, | μια θα σου 'ρχεται να κλαις | μια θα θέλεις να πεθάνεις.

15. Δικαίωμά σου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Κωνσταντίνος Μανδάνης
Δικαίωμά σου είν' αυτό, δικαίωμά σου, | να τη χαρίζεις όπου θες την αγκαλιά σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα, | από μέσα απ' την ψυχή σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα, απ' την ψυχή σου. | Κι αν έχεις πάει μακριά κι αν έχεις φύγει | κι αν σ' έναν άλλον τώρα δίνεις τα φιλιά σου, | κι αν μου 'χεις βάλει μια θηλιά που όλο με πνίγει | κι αυτό αγάπη μου είναι δικαίωμά σου, | κι αυτό αγάπη μου είναι δικαίωμά σου. | Δικαίωμά σου είν' αυτό, δικαίωμά σου, | να τη χαρίζεις όπου θες την αγκαλιά σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου. | Μα όταν φτάσεις στο Θεό για να σε κρίνει | τότε θα χάσεις απ' το στόμα τη μιλιά σου | ίδια θα είναι η θηλιά που θα σε πνίγει | μα δυστυχώς δε θα 'ναι πια δικαίωμά σου, | μα δυστυχώς δε θα 'ναι πια δικαίωμά σου. | Δικαίωμά σου είν' αυτό, δικαίωμά σου, | να τη χαρίζεις όπου θες την αγκαλιά σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου.

16. Τι να σου κάνω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Έτσι σου 'λεγαν μερικοί πως είναι ωραία η ζωή | από τη μια την αγκαλιά να πας στην άλλη | Κι εσύ τους πίστεψες τρελή, κυκλοφορούσες σαν τυφλή | Χωρίς να ξέρεις η ζωή που θα σε βγάλει | Τι να σου κάνω, τι να σου κάνω | τώρα που ήρθες και την πόρτα μου χτυπάς | Τι να σου κάνω, τι να σου κάνω | μου είναι δύσκολο αυτό που μου ζητάς | Θα το σκεφτώ και την καρδιά μου θα ρωτήσω | αν θα μπορέσω απ' την αρχή να σ' αγαπήσω | Τώρα τι θέλεις να σου πω, αν είναι λάθος ή σωστό | πρέπει μονάχη σου εξήγηση να δώσεις | Βρήκες κορμιά όλο φωτιά, όμως δεν είχανε καρδιά | και ήρθες δίπλα μου ξανά για να γλιτώσεις

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ζήτω τα παράλογα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Μία πάνω μία κάτω μες στον κόσμο το φευγάτο, | μία πάνω μία κάτω, δε βαριέσαι κι άσπρο πάτο. | Θ’ αμαρτήσω και θ’ αγιάσω, ο παπάς κάνει το ράσο. | Όσα έρθουν κι όσα πάνε, τη ζωή δεν τη φοβάμαι. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας. | Μία μέσα μία έξω, σε ποιον ψεύτη να πιστέψω; | Τι κι αν ξέμεινα στον άσσο, τη θηλιά θα κάνω λάσο. | Θα σαλτάρω κι ό,τι γίνει, θα πατήσω στη Σελήνη. | Το χρυσάφι ήταν μπακίρι, δε θα κάνω το φακίρη. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας. | Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς | ζήτω τα παλιόπαιδα, ζήτω ο μας και μας.

02. Άφησέ με μόνο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Ψέματα ήταν τελικά | οι άντρες πως αντέχουν | και για τη δύσκολη στιγμή | τη δύναμη την έχουν. | Ψέματα ήταν τελικά | οι άντρες πως δεν κλαίνε. | Κατέρριψες σε δυο λεπτά | αυτά που χρόνια λένε. | Γι' αυτό και | άφησε με, άφησε με | άφησε με μόνο | πέντε λεπτά θα κλάψω και τελειώνω. | άφησε με, άφησε με | άσε με σου λέω | δε θέλω να με δει κανείς να κλαίω. | Ψέματα ήταν τελικά | οι άντρες πως μπορούνε | σε κάθε μάχη με τον πόνο | εκείνοι νικητές να βγούνε. | Ψέματα ήταν τελικά | οι άντρες πως δεν κλαίνε. | Κατέρριψες σε δυο λεπτά | αυτά που χρόνια λένε. | Γι' αυτό και | άφησε με, άφησε με | άφησε με μόνο | πέντε λεπτά θα κλάψω και τελειώνω. | άφησε με, άφησε με | άσε με σου λέω | δε θέλω να με δει κανείς να κλαίω.

03. Δε με κατάλαβες ποτέ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Με ποια δικαιολογία | θα κλέψεις εντυπώσεις | αφού οι τελευταίες | εξαντλήθηκαν | Μια αγάπη που πεθαίνει | μην προσπαθείς να σώσεις | στου χωρισμού τη μάχη | όλα κρίθηκαν | Τα πάντα τέλειωσαν | το ξέρεις έφταιξες | κι όταν χανόμαστε | θέατρο έπαιξες | Δε με κατάλαβες ποτέ | από συνήθεια έλεγες ναι | κι οι όρκοι αγάπης που 'χες πει | από συνήθεια κι αυτοί | Δε με κατάλαβες ποτέ | από συνήθεια έλεγες ναι | κι οι όρκοι αγάπης που 'χες πει | από συνήθεια κι αυτοί | Μέσα απ' τα ψέματά σου | γνώρισα την καρδιά σου | και μια μεγάλη αγάπη | που την γκρέμισες | Σαν μαγική εικόνα | ήταν ο έρωτάς σου | και την ζωή μου πίκρα | μόνο γέμισες | Δε με κατάλαβες ποτέ | από συνήθεια έλεγες ναι | κι οι όρκοι αγάπης που 'χες πει | από συνήθεια κι αυτοί | Δε με κατάλαβες ποτέ | από συνήθεια έλεγες ναι | κι οι όρκοι αγάπης που 'χες πει | από συνήθεια κι αυτοί

04. Του Βοριά ο γιος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης
Στα τόσα βάσανα κι εσύ | γίνε ακόμα μια πληγή | γίνε μαχαίρι κι αφορμή | να φύγω να πετάξω, | μόνος μου ήρθε η στιγμή | για να το ξεπεράσω. | Είμαι του Βοριά ο γιος | κι όπου αγαπώ κρυώνω | κι έχω μάθει μοναχός | για αγάπες να πληρώνω. | Μες στις σελίδες μου κι εσύ | γίνε ακόμα μια αδειανή | γίνε σελίδα άγραφη | ίσως και σε ξεχάσω | να μη θυμάμαι τη στιγμή | που μ' έκανε να κλάψω.

05. Είμαι μόνος μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Κατερίνα Κόρου
Με ρώτησες γιατί, γυρίζω μες στις νύχτες | και σου 'πα έτσι κάνουν οι αλήτες | με ρώτησες γιατί, τις νύχτες δεν κοιμάμαι | και σου 'πα ότι χώρια σου φοβάμαι. | Γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος μου και μόνος μου κοιμάμαι | και χώρια σου φοβάμαι. | Τις νύχτες μοναχός, έβλεπα τη μορφή σου | με χάιδευες και μου 'λεγες κοιμήσου | με ρώταγες γιατί, τρελαίνομαι τα βράδια | και σου 'πα πως φοβάμαι τα σκοτάδια. | Γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος μου και μόνος μου κοιμάμαι | και χώρια σου φοβάμαι. | Γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος μου και μόνος μου κοιμάμαι | και μόνος μου φοβάμαι.

06. Μόνιμος κάτοικος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Δυο αγάπες έχω δύο | και στα δυο μοιράζομαι | Απ΄τη μια στην άλλη πάω | και τις δυο χρειάζομαι | Δυο αγάπες έχω δύο | και στα δυο μοιράζομαι | Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης | μόνιμος κάτοικος, και στο κορμί της | Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης | μόνιμος κάτοικος, και στο φιλί της | Δυο αγάπες έχω δύο | και κομμάτια γίνομαι | Με ψυχή καρδία και σώμα | και στις δύο δίνομαι | Δυο αγάπες έχω δύο | και κομμάτια γίνομαι | Μόνιμος κάτοικος...

07. Όποιος τολμήσει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Τασούλα Παπαβασιλείου
Να το ξέρεις ότι δεν θα επιτρέψω | Να μπει κάποιος άλλος μέσα στη καρδιά σου | Γιατί είμαι ικανός να καταστρέψω | Τη δική του τη ζωή και την δικιά σου | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Πρέπει καλά να το σκεφτεί | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Θα μετανιώσει που έχει γεννηθεί | Μη νομίζεις πως θ' αφήσω έναν τρίτο | Να με διώξει μέσα από την αγκαλιά σου | Σαν θεριό θα πολεμήσω δίχως οίκτο | Και θα φύγει νικημένος μακριά σου | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Πρέπει καλά να το σκεφτεί | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Θα μετανιώσει που έχει γεννηθεί

08. Το έτερόν σου ήμισυ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Τα πάντα στη ζωή αρνήθηκα | ζούσα για 'σένα και στερήθηκα | μα εσύ ποτέ δεν θυσιάστηκες | ούτε λεπτό για 'μένα νοιάστηκες, | στοργή ποτέ σου δε μου έδειξες | στο τέλος φανερά απέδειξες. | Το έτερόν σου ήμισυ δεν το 'χεις σε εκτίμηση | και το παραμελείς και το στενοχωρείς, | το έτερόν σου ήμισυ δεν το 'χεις σε εκτίμηση | κι όλο το παρατάς και δεν το αγαπάς. | Κινούσες πάντα όλα τα νήματα | κι εγώ ήμουν ένα από τα θύματα | κάθε μεγάλη μου προσπάθεια | αντιμετώπιζες μ' απάθεια, | εγώ τα έβλεπα όλα τέλεια | μα εσύ είχες φέρει τη συντέλεια. | Το έτερόν σου ήμισυ δεν το 'χεις σε εκτίμηση | και το παραμελείς και το στενοχωρείς, | το έτερόν σου ήμισυ δεν το 'χεις σε εκτίμηση | κι όλο το παρατάς και δεν το αγαπάς.

09. Πληρώνω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Πληρώνω, γι’ αυτά που έζησα και ζω μέσα στο χρόνο | πληρώνω, για κάποια σχέδια που τώρα ματαιώνω | πληρώνω, με την ψυχή μου που με τύψεις εξοντώνω | πληρώνω, για κάποιους άλλους που δεν θέλω να πληγώνω. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω | για τόσα δάκρυα που δε στεγνώσαν με το χρόνο. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω, | τον εαυτό μου κάθε μέρα νιώθω και πιο μόνο. | Πληρώνω, γι’ αυτά π’ αγάπησα στη γη με τόσο πόνο | πληρώνω, για ό,τι έκανα χωρίς να μετανιώνω | πληρώνω, για των ελπίδων μου τον άγριο το φόνο | πληρώνω, για τόσα όνειρα που μέσα μου σκοτώνω. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω | για τόσα δάκρυα που δε στεγνώσαν με το χρόνο. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω, | τον εαυτό μου κάθε μέρα νιώθω και πιο μόνο.

10. Χαρτονόμισμα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σοφία Βόσσου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Τα φιλιά σου σκορπισμένα και ζεστά | Κι άλλο θαύμα μες στα θαύματα τα εφτά | Τέτοιο πάθος πού να βρω σαν το δικό σου | Θα ’μαι εγώ για πάντα ο άλλος εαυτός σου | Θα κόψω χαρτονόμισμα να βάλω τη μορφή σου | Να γίνει ο κόσμος πλούσιος και ήσυχα κοιμήσου | Θα κόψω χαρτονόμισμα να βάλω την ψυχή σου | Να γίνει ο κόσμος όμορφος μαζί σου | Είσαι Αύγουστος, Φλεβάρης κι ό,τι θες | Το κουράγιο στης ζωής μου τις πληγές | Θεέ μου, πώς ο κόσμος ζει χωρίς εσένα | Μόνοι θα ’ναι, θα ’χουν χίλιους και κανένα | Θα κόψω χαρτονόμισμα να βάλω τη μορφή σου | Να γίνει ο κόσμος πλούσιος και ήσυχα κοιμήσου | Θα κόψω χαρτονόμισμα να βάλω την ψυχή σου | Να γίνει ο κόσμος όμορφος μαζί σου

11. Γκρίζα πόλη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Βρέχει, πάλι βρέχει, πάλι κόντρα μου πάει ο καιρός | μα θα περιμένω κι ό,τι γίνει | Γράφω "σ’ αγαπώ" στις στάλες της βροχής | κι ελπίζω να βραχείς κι απάνω σου να μείνει | Γκρίζα πόλη, γκρίζα φώτα, μάτια φθινοπωρινά | ας ερχόσουνα για λίγο κι ας χανόσουνα μετά | Γκρίζα πόλη, γκρίζα φώτα, μοναξιά και παγωνιά | Η βροχή όλο δυναμώνει μες στην άδεια μου ματιά | Βρέχει, πάλι βρέχει, κλαίει για μένα απόψε ο ουρανός | Κλαίει γιατί δεν είσαι, αγάπη μου, μαζί μου | Κάνω μιαν ευχή και παρακαλώ | ποτέ να μη βρεθείς στη θέση τη δική μου

12. Εννέα όγδοα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μαντώ | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Συννεφιασμένη Κυριακή, σχεδόν πενήντα χρόνια, | αποσκευές και φυλακή, σε πλοία και βαγόνια. | Της μετανάστευσης σκιά, Σικάγο, Βερολίνο, | με δυο τσιγάρα δανεικά και κλάμα από κλαρίνο. | Ό,τι έχω πάρει από της μάνας μου τα μάτια, | σκόνη και στάχτη και ζωή σε δυο κομμάτια. | Ό,τι θυμάμαι απ του πατέρα μου τον ήχο, | εννέα όγδοα στης Καισαριανής τον τοίχο.. | Συννεφιασμένη Κυριακή, σχεδόν πενήντα χρόνια, | εγώ εδώ κι η Ελλάδα εκεί, να πέφτει από μπαλκόνια. | Φωτογραφία μιας ζωής, στη μέση στο σαλόνι, | σαν τους φυγάδες που κανείς ποτέ τους δε γλιτώνει.. | Ό,τι έχω πάρει από της μάνας μου τα μάτια, | σκόνη και στάχτη και ζωή σε δυο κομμάτια. | Ό,τι θυμάμαι απ του πατέρα μου τον ήχο, | εννέα όγδοα στης Καισαριανής τον τοίχο

13. Θα το σβήσω το φεγγάρι Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης | Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης
Μεθυσμένο το φεγγάρι βγήκε απόψε στα στενά | είχε πιει και είχε πάρει απ’ τα χείλη σου φιλιά | και το βλέπω και πεθαίνω μες στης νύχτας τα σκαλιά | σ’ αγαπάω και ζηλεύω ότι σ’ έχει αγκαλιά. | Θα το σβήσω το φεγγάρι, θα σε πάρω από δω | θέλω μέσα στην καρδιά σου να υπάρχω μόνο εγώ | θα το σβήσω το φεγγάρι, θα σε πάρω από δω | θέλω μέσα στην καρδιά σου να υπάρχω μόνο εγώ. | Ένα κόκκινο φεγγάρι σού γελάει στη νυχτιά | θέλει λέει να σε πάρει για ταξίδι μακριά | και τα λόγια του ζηλεύω, που δεν ξέρω να τα πω | αργοσβήνω και κοντεύω σε μια νύχτα να χαθώ. | Θα το σβήσω το φεγγάρι, θα σε πάρω από δω | θέλω μέσα στην καρδιά σου να υπάρχω μόνο εγώ | θα το σβήσω το φεγγάρι, θα σε πάρω από δω | θέλω μέσα στην καρδιά σου να υπάρχω μόνο εγώ.

14. Αυτοί που δεν μιλάνε Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάκης Γιαπράκας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Μια ματιά αξίζει όσο χίλιες λέξεις | για να το πιστέψεις δες τα μάτια μου, | που 'ναι δακρυσμένα και κρατούν κρυμμένα | μέσα στην καρδιά μου τα κομμάτια μου. | Αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | γιατί κρυφά η καρδιά τους αιμορραγεί, | αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | και κάθε μια ματιά τους είναι κραυγή. | Αν ποτέ κοιτάξεις δακρυσμένο βλέμμα | και να θέλει, ψέμα δεν μπορεί να πει, | μέσ' από τα στήθια βγαίνει η αλήθεια | δάκρυ που κυλάει μέσ' απ' την ψυχή. | Αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | γιατί κρυφά η καρδιά τους αιμορραγεί, | αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | και κάθε μια ματιά τους είναι κραυγή.

15. Ρώτησα τα μάτια μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Ρώτησα τα μάτια μου, τι έχουν και πονάνε | και μου 'παν ότι πέρασα, πολλά, μα σ' αγαπάνε | ρώτησα τα μάτια μου, γιατί είναι δακρυσμένα | και μου παν πως δακρύσανε, γιατί είδανε εσένα | Ήρθες, ήρθες, ήρθες για να φύγεις πάλι | ήρθες, ήρθες, ήρθες για να με σκοτώσεις | ήρθες, ήρθες, ήρθες για να φύγεις πάλι | ήρθες, ήρθες, ήρθες να με αποτελειώσεις | Ρώτησα τα μάτια μου, γιατί 'ναι γελασμένα | και μου 'παν πως αγάπησαν, και πίστεψαν στο ψέμα | ρώτησα τα μάτια μου, τι έχουν και πονάνε | και μου 'παν ότι πέρασα, πολλά, μα σ' αγαπάνε

16. Αυτά είναι τα τραγούδια μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Αυτά είναι τα τραγούδια μου | που σου 'χω αφιερώσει | αυτά είναι τα τραγούδια μου | που μ' έχουνε ματώσει | αυτά είναι τα τραγούδια μου | που έχω πει για 'σένα | αυτά είναι τα τραγούδια μου | τα παραπονεμένα | Αυτά είναι τα τραγούδια μου | που λέω όταν λείπεις | αυτά είναι τα τραγούδια μου | όταν μ' εγκαταλείπεις | αυτά είναι τα τραγούδια μου | που τα 'χεις πεταμένα | αυτά είναι τα τραγούδια μου | τα αδικογραμμένα | Αυτά είναι τα τραγούδια μας | που γράψαμε παρέα | αυτά είναι τα τραγούδια μας | που στάθηκαν μοιραία | αυτά είναι τα τραγούδια μας | που ακούω και δακρύζω | γιατί θυμάμαι εσένανε | και σαν γυαλί ραγίζω | Αυτά είναι τα τραγούδια μας | τα παραπονεμένα | αυτά είναι τα τραγούδια μας | τα αδικογραμμένα | Αυτά είναι τα τραγούδια μας | τα παραπονεμένα | αυτά είναι τα τραγούδια μας | τα αδικογραμμένα | αυτά είναι τα τραγούδια μας | αυτά είναι τα τραγούδια μας | αυτά είναι τα τραγούδια μας | αυτά είναι τα τραγούδια μας | αυτά είναι τα τραγούδια μας

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης