Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Ακρογιαλιές δειλινά





















Ο πρώτος δίσκος

01. Ακρογιαλιές δειλινά Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Βραδιάζει γύρω κι η νύχτα | απλώνει σκοτάδι βαθύ | κορίτσι ξένο σαν ίσκιος | πλανιέται μονάχο στην γη | Χωρίς ντροπή, αναζητεί | τον ήλιο που έχει χαθεί, | στα σκοτάδια να βρει | Μπορεί να το ‘χουν πλανέψει | ακρογιαλιές δειλινά | και σκλαβωμένη για πάντα | κρατούνε την δόλια καρδιά | Μπορεί ακόμα μπορεί, | να έχει πια τρελαθεί | και τότε ποιος θα ρωτήσει | να μάθει ποτέ το γιατί

02. Το σκαλοπάτι σου Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Γεράσιμος Τσάκαλος
Το σκαλοπάτι σου θα κάνω για κρεβάτι | αφού την πόρτα σου την άφησες κλειστή | θα μείνω έξω μια και το ‘βαλες γινάτι | κι από το κρύο η καρδιά μου θα σκιστεί | Το σκαλοπάτι σου απόψε θα ρωτήσω | γιατί εκείνο μου κρατάει συντροφιά | αν πρέπει να ‘ρθω ή να μην ξαναπατήσω | να δω τα μάτια σου γλυκιά μου ζωγραφιά

03. Η μάγισσα της Αραπιάς Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Θα πάω εκεί στην Αραπιά | που μ' έχουνε μιλήσει | για μια μεγάλη μάγισσα | τα μάγια να μου λύσει | Και θα της πω τα βάσανα | αυτά που 'χω τραβήξει | και τα σημάδια της τρελής | σε μια φωτιά να ρίξει | Ν' ανάψουνε και να καούν | πώς έκαψαν και μένα | τα μάγια να την πιάσουνε | να σέρνεται στα ξένα

04. Αντιλαλούνε τα βουνά Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Αντιλαλούνε τα βουνά, | σαν κλαίω εγώ τα δειλινά | περνούν οι ώρες θλιβερές | σ' ένα παλιό ρολόι | κι εγώ τους αναστεναγμούς | τους παίζω κομπολόι | Αντιλαλούνε τα βουνά, | σαν κλαίω εγώ τα δειλινά | Εμπάφιασ' απ' τα ντέρτια μου | κι απ' τα πολλά σεκλέτια μου | κουράγιο είχα στη ζωή, | μα τώρα που σε χάνω | θα είναι προτιμότερο για μένα να | πεθάνω | Αντιλαλούνε τα βουνά, | σαν κλαίω εγώ τα δειλινά | Στενάζω απ' τις λαβωματιές | κι απ' τις δικές σου μαχαιριές | λαβωματιές με γέμισες | και μ' έφαγαν οι πόνοι | και στη φωτιά που μ' έριξες, | τίποτα δε με σώνει

05. Κορίτσι μου, όλα για σένα Τραγούδι: Λ. Πανταζής & Χ. Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πάμε βόλτα απόψε με τ' αμάξι | έλα και θα σου φερθώ εντάξει | στοίχημα να βάλεις και το χάνω | την καρδιά κομμάτια θα την κάνω | Όλα σπάστα όλα κάφτα | κορίτσι μου όλα για σένα | Πω, πω, πω, πω, πω τρέλες και κέφια | παίχτε μου βιολιά βαράτε ντέφια | Σήκω χόρεψε τρελά | να μ' ανάψεις το σεβντά | κορίτσι μου όλα για σένα | Πάμε γόησσα μου για σεργιάνι | στα μπουζούκια βουρ για τον Τσιτσάνη | κι όταν η καρδούλα σου το θέλει | χόρεψε για μένα τσιφτετέλι

06. Χωρίσαμε ένα δειλινό Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Χωρίσαμε ένα δειλινό | με δάκρυα στα μάτια | η αγάπη μας ήταν γραφτό | να γίνει δυο κομμάτια | Πονώ σαν συλλογίζομαι | τα όμορφα τα βράδια | που μου ‘δινες γλυκά, γλυκά | όρκους φιλιά και χάδια | Με μια λαχτάρα καρτερώ | και πόνο στην καρδιά μου | ίσως γυρίσεις γρήγορα | ξανά στην αγκαλιά μου

07. Όταν συμβεί στα πέριξ Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί ρωτάτε να σας πω | αφού σας είναι πια γνωστό | όταν συμβεί στα πέριξ φωτιές να καίνε | πίνουν οι μάγκες αργιλέ | Φωτιές ανάβει στο μυαλό | ένα ζεϊμπέκικο γλυκό | αυτοί χορεύουνε κι εγώ σφυρίζω | της μαστούρας το σκοπό | Η νύχτα φέρνει την αυγή | κι ο μπαγλαμάς μου κελαηδεί | ένα κελάηδισμα το ίδιο πάντα | στης μαστούρας το σκοπό

08. Μπαξέ τσιφλίκι Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πάμε τσάρκα πέρα στο Μπαξέ Τσιφλίκι | κούκλα μου γλυκιά απ' τη Θεσσαλονίκη | Στου Νικάκη τη βαρκούλα, γλυκιά μου Μαριγούλα | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα πέρα στο Καραμπουρνάκι | να τα πιούμε μια βραδιά στο Καλαμάκι | κι από 'κει στο Μπεχτσινάρι, σε φίνο ακρογιάλι | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα στην Ακρόπολη, στη Βάρνα | κι από 'κει στα κούτσουρα του Δαλαμάγκα | Μαριγώ θα σε τρελάνει, ν' ακούσεις τον Τσιτσάνη | να σου παίξει φίνο μπαγλαμά

09. Αχάριστη Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δε ρώτησες τόσον καιρό για μένα | πώς πέρασα, τρελή, στην ξενιτιά | σ' αγάπησα, δυστύχησα για σένα | και σέρνομαι, κακούργα, μακριά | Τα βάσανά μου μ' έριξαν στα ξένα | και μ' έχουν της ζωής κατάδικο | αχάριστη, δεν πόνεσες για μένα | κι αυτό το βρίσκω να 'ναι άδικο | Μου είπανε πως ζεις ευτυχισμένη | θεότρελη, στα πλούτη κολυμπάς | μα μια κατάρα πάντα θα σε δέρνει | του προδομένου ο πόνος της καρδιάς

10. Γιατί με ξύπνησες πρωί Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί με ξύπνησες πρωί | μέσα στον ύπνο τον βαρύ | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | τι θέλεις τώρα, τι ζητάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς | Να με γελάς κουράστηκα | βαριά σε καταράστηκα | απ' τη ζωή μου πέρασες | με τσάκισες με γέρασες ω, ω, ω | με τσάκισες με γέρασες | Στον ύπνο είχα βυθιστεί | και όλα είχαν ξεχαστεί | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | Πρωί, πρωί και με ξυπνάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς

11. Στην Καλαμπάκα μια βραδιά Τραγούδι: Λ. Πανταζής & Χ. Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Στην Καλαμπάκα μια βραδιά | θα πάω να μεθύσω | γιατί με κάποια τρελή ξανθιά έχω σεβντά | θέλω να της μιλήσω | Στους βράχους τα Μετέωρα | τα δροσερά βραδάκια | το ραντεβού θα δίνουμε, τρελή ξανθιά, | θ' αλλάζουμε φιλάκια | Πολλά τραγούδια θα σου πω | γιατί πολύ μ' αρέσεις | Καλαμπακιώτισσα μικρή, τρελή ξανθιά | θέλω να με προσέξεις

12. Αρχόντισσα Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κουράστηκα για να σε αποκτήσω | αρχόντισσά μου μάγισσα τρελή | σαν θαλασσοδαρμένος μες στο κύμα | παρηγοριά ζητούσα ο δόλιος στη ζωή | Πόσες καρδούλες έχουν μαραζώσει | και ξέχασαν για πάντα τη ζωή | μπροστά στ' αρχοντικά σου τα στολίδια | σκλαβώθηκαν για σένα ξένοι και ρωμιοί | Αρχόντισσα τα μαγικά σου μάτια | τα ζήλεψα τα έκλαψα πολύ | φαντάστηκα, σκεφτόμουνα παλάτια | μα συ με γέμισες μαρτύριο στη ζωή

13. Με παράσυρε το ρέμα Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Βαριά σεκλέτια έχω απόψε | και η καρδιά μου είναι κλειστή | Βλέπω να φεύγει απ' τη ζωή μου | εκείνη που 'χω ερωτευθεί | Με παράσυρε το ρέμα | μάνα μου, δεν είναι ψέμα | καίγομαι γι αυτή και λιώνω | την αγαπώ | Με τραβούν τα βήματά της | η κακούργα η ομορφιά της | κι αν μου φύγει κάποια μέρα | θα τρελαθώ | Στον ύπνο μέσα φεύγει η καρδιά μου | Τη βλέπω μ' άλλον να μ' απατά | και με τρομάζουν τα όνειρά μου | αν βγουν στο τέλος αληθινά

14. Αραμπάς περνά Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Αραμπάς περνά | κι η σατράπισσα | που αγάπησα είναι μέσα | αγκαλιάζεται | κι ούτε νοιάζεται η μπαμπέσα | Αραμπάς περνά | με την βλάμισσα | που χαράμισα την ζωή μου | με ρεστάρισε, | στραπατσάρισε το τσαρδί μου | Αραμπάς περνά | ωχ μανούλα μου | η καρδούλα μου πώς χτυπάει | κι η σατράπισσα | που αγάπησα μ' άλλον πάει

15. Αλάνια Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Είμαστε αλάνια, διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα | και δεν την τρομάζουν οι φουρτούνες τη δική μας ράτσα | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί | Κάθε μας μεράκι γίνεται τραγούδι και το λέμε | και μες στα στραπάτσα μάθαμε ποτέ μας να μην κλαίμε | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί

16. Ζαϊρα Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

17. Αχάριστη Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

18. Γιατί με ξύπνησες πρωί Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

19. Δε ρωτώ ποια είσαι Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

20. Μπαξέ τσιφλίκι Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

21. Με παράσυρε το ρέμα Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

Ο δεύτερος δίσκος

01. Απόψε στις ακρογιαλιές Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απόψε στις ακρογιαλιές | αντιλαλούν διπλοπενιές, | έλα κοντά μας φίλε να τα πιείς | κι απ' τα ωραία μας θα τρελαθείς. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί. | Κάτσε και γλέντησε με μας, | σεκλέτια διώχνει ο μπαγλαμάς, | κι αν έχεις πόνο μέσα στην καρδιά | θα τον ξεχάσεις με μια διπλοπενιά. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί. | Κι εσένανε βρε γόησσα | εγώ σε παρηγόρησα, | κι αν είμαι τώρα ρέστος και ταπί | μ' ένα φιλί παρηγόρα με και συ. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί.

02. Ντερμπεντέρισσα Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τρέξε, μάγκα, να ρωτήσεις | να σου πουν ποια είμαι γω | είμαι γω γυναίκα φίνα, ντερμπεντέρισσα | που τους άντρες σαν τα ζάρια τους μπεγλέρησα. | Πως θα γίνω εγώ δική σου, | πάψε να το συζητάς | δε γουστάρω τις παρόλες, σου 'ξηγήθηκα | στις ταβέρνες και στα καμπαρέ γεννήθηκα. | Δεν με συγκινούν αγάπες | φτάνει να καλοπερνώ | κάθε βράδυ να τραβάω το ποτήρι μου | και να σφάζονται λεβέντες για χατίρι μου.

03. Γιατί με ξύπνησες πρωί Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί με ξύπνησες πρωί | μέσα στον ύπνο τον βαρύ | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | τι θέλεις τώρα, τι ζητάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς | Να με γελάς κουράστηκα | βαριά σε καταράστηκα | απ' τη ζωή μου πέρασες | με τσάκισες με γέρασες ω, ω, ω | με τσάκισες με γέρασες | Στον ύπνο είχα βυθιστεί | και όλα είχαν ξεχαστεί | γιατί την πόρτα μου χτυπάς | Πρωί, πρωί και με ξυπνάς ω, ω, ω | δε θέλω πια να μ' αγαπάς

04. Μποέμισσα Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μποέμισσα ξανθιά, γαλανομάτα, | γόησσα αφράτη, ζηλευτή, | μ' άναψες καημούς πολύ μεγάλους | είναι μαρτύριο για μένα η ζωή. | Ένας μαγνήτης είναι η ματιά σου, | ζαλίζει, ξεμυαλίζει σαν κοιτάς. | Μα εμένα χρόνια τώρα βασανίζεις, | με κοροϊδεύεις κι όλο λες πως μ'αγαπάς. | Μες στη καρδιά χρυσό παλάτι σ' έχω, | σκλάβο μ' έκανες, τί θα γίνω; | Μποέμισσα στο λέγω δεν αντέχω | τα γαλανά σου μάτια πάντα λαχταρώ.

05. Ο μάγκας κάνει δυο δουλειές Τραγούδι: Λ. Πανταζής & Χ. Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ο μάγκας κάνει δυο δουλειές, για να οικονομήσει | και τη γυναίκα π’ αγαπά, όμορφα να την περπατά, | σ’ ανατολή και δύση | και τη γυναίκα π’ αγαπά, όμορφα να την περπατά, | σ’ ανατολή και δύση | Γελάει κι ας πικραίνεται με τα καμώματά της, | έτυχε να ‘ναι θύμα της κι ακολουθεί το βήμα της. | Ο μάγκας κάνει δυο δουλειές, για να ‘ναι ματσωμένος, | μα κατά βάθος βρε παιδιά, η τύχη του τον κυνηγά | κι είναι ρεσταρισμένος, | μα κατά βάθος βρε παιδιά, η τύχη του τον κυνηγά | κι είναι ρεσταρισμένος. | Γελάει κι ας πικραίνεται με τα καμώματα της, | έτυχε να ‘ναι θύμα της κι ακολουθεί το βήμα της. | Γελάει κι ας πικραίνεται με τα καμώματα της, | έτυχε να ‘ναι θύμα της κι ακολουθεί το βήμα της.

06. Τι τα θες Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Είμαστε αλάνια, διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα | και δεν την τρομάζουν οι φουρτούνες τη δική μας ράτσα | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί | Κάθε μας μεράκι γίνεται τραγούδι και το λέμε | και μες στα στραπάτσα μάθαμε ποτέ μας να μην κλαίμε | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί

07. Το ‘ξερα πως θα μου φύγεις Τραγούδι: Λ. Πανταζής & Χ. Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το 'ξερα, το 'ξερα πως θα μου φύγεις | και βαριά θα πληγωθώ | το δικό μου πάθος κι η μεγάλη ζήλια | σ' έκαναν να φύγεις | να βρεις ξένα χείλια | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγετ' η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Πίστευα, πίστευα πως όταν φύγεις | γρήγορα θα γιατρευτώ | τώρα ένα θαύμα μόνο θα με σώσει | να γυρίσεις πίσω και να με γλιτώσεις | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγεται η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Αν πονάς, αν πονάς για μένα λίγο | μη μ' αφήνεις να χαθώ | σε έχω αδικήσει και πολύ πληγώσει | το έχω καταλάβει το έχω μετανιώσει

08. Ξημερώνει και βραδιάζει Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ξημερώνει και βραδιάζει | Πάντα στον ίδιο τον σκοπό | φέρτε μου να πιω | το ακριβότερο πιοτό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Κι όταν βλέπεις ταβερνιάρη | Να σπάω να παραμιλώ | μη με κατακρίνεις | μη με παίρνεις για τρελό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Η καρδιά μου συννεφιάζει | Τρέχουν τα δάκρυα βροχή | σίγουρα θα πάμε | μια και φτάσαμε ως εκεί | Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

09. Δε ρωτώ ποια είσαι Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δε ρωτώ ποια είσαι κι από πού κρατάς | ούτ' εσύ για μένα θέλω να ρωτάς· | κάθισε κοντά μου, πιες γλυκό κρασί | κάνε μου παρέα, γλέντησε κι εσύ. | Μες στης καρδιάς μου το σκοτάδι | το πιο γλυκό σου δως μου χάδι, | σαν ξημερώσει αν θέλεις με ξεχνάς, | όμως απόψε αγκάλιασέ με | και την καρδιά μου στους καημούς μην την πετάς. | Απ' τα φυλλοκάρδια βγαίνει μια φωτιά | καίγετ' η καρδιά μου τούτη τη βραδιά | κάθισε κοντά μου, πιες γλυκό κρασί | κάνε μου παρέα, γλέντησε κι εσύ. | Έλα, κορίτσι μου, κοντά μου | να κάψεις όλα τα βάσανά μου | και τα σημάδια μιας άπιστης καρδιάς· | κι όταν θα φέξει αν θέλεις φύγε | κι όποιο σοκάκι σού αρέσει το τραβάς.

10. Όμορφη Θεσσαλονίκη Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ώ! όμορφη Θεσσαλονίκη | ώ! τα μαγικά σου βράδια νοσταλγώ | Είσαι το καμάρι της καρδιάς μου | Θεσσαλονίκη όμορφη γλυκειά | κι' αν ζω στην ξελογιάστρα την Αθήνα | για σένα τραγουδώ κάθε βραδιά | Μέσα στα στενά σου τα σοκάκια | έζησα τις πιο γλυκές στιγμές | καντάδες χίλιες νύχτες έχω κάνει | για όλες τις μποέμικες καρδιές | Πάντα με κρατάς στην αγκαλιά σου | πάντα σε θυμάμαι και πονώ | κι αν είμαι τώρα λίγο μακριά σου | με τον καιρό κοντά σου θα βρεθώ

11. Πάλιωσε το σακάκι μου Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πάλιωσε το σακάκι μου | θα σβήσω απ' το μεράκι μου | και καημό έχω μεγάλο | δεν μπορώ να πάρω άλλο | Τόσα κοστούμια χάρισα | μα τώρα που ρεστάρισα | φίλος δε με πλησιάζει | τα παλιόρουχα κοιτάζει | Ντυμένο σε προσέχουνε | κι από κοντά σου τρέχουνε | σαν παλιώσουν πέρα ως πέρα | δε σου λένε καλημέρα

12. Αχάριστη Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δε ρώτησες τόσον καιρό για μένα | πώς πέρασα, τρελή, στην ξενιτιά | σ' αγάπησα, δυστύχησα για σένα | και σέρνομαι, κακούργα, μακριά | Τα βάσανά μου μ' έριξαν στα ξένα | και μ' έχουν της ζωής κατάδικο | αχάριστη, δεν πόνεσες για μένα | κι αυτό το βρίσκω να 'ναι άδικο | Μου είπανε πως ζεις ευτυχισμένη | θεότρελη, στα πλούτη κολυμπάς | μα μια κατάρα πάντα θα σε δέρνει | του προδομένου ο πόνος της καρδιάς

13. Χωρίσαμε ένα δειλινό Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Χωρίσαμε ένα δειλινό | με δάκρυα στα μάτια | η αγάπη μας ήταν γραφτό | να γίνει δυο κομμάτια | Πονώ σαν συλλογίζομαι | τα όμορφα τα βράδια | που μου ‘δινες γλυκά, γλυκά | όρκους φιλιά και χάδια | Με μια λαχτάρα καρτερώ | και πόνο στην καρδιά μου | ίσως γυρίσεις γρήγορα | ξανά στην αγκαλιά μου

14. Μπαξέ τσιφλίκι Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής & Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πάμε τσάρκα πέρα στο Μπαξέ Τσιφλίκι | κούκλα μου γλυκιά απ' τη Θεσσαλονίκη | Στου Νικάκη τη βαρκούλα, γλυκιά μου Μαριγούλα | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα πέρα στο Καραμπουρνάκι | να τα πιούμε μια βραδιά στο Καλαμάκι | κι από 'κει στο Μπεχτσινάρι, σε φίνο ακρογιάλι | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα στην Ακρόπολη, στη Βάρνα | κι από 'κει στα κούτσουρα του Δαλαμάγκα | Μαριγώ θα σε τρελάνει, ν' ακούσεις τον Τσιτσάνη | να σου παίξει φίνο μπαγλαμά

15. Αθηναίισα Τραγούδι: Περικλής Περάκης & Γεωργία Λόγγου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Είσαι φίνα και μ’ αρέσεις Αθηναίισσα, | στη ματιά σου κάτι έχεις, καλέ μποέμισα, | στη ματιά σου κάτι έχεις, καλέ μποέμισα. | Δυο κρυστάλλινα παλάτια, χρυσοστόλιστα, | θα σου κτίσω για τα μάτια τα Σπανιόλικα, | θα σου κτίσω για τα μάτια τα Σπανιόλικα. | Είσαι πρώτη στην Αθήνα στ’ ομολόγησα, | όμορφη, γλυκιά, τσαχπίνα, πλάνα γόησσα, | όμορφη, γλυκιά, τσαχπίνα, πλάνα γόησσα.

16. Απόψε στις ακρογιαλιές Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

17. Όταν συμβεί στα πέριξ Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

18. Κορίτσι μου, όλα για σένα Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

19. Αλάνια Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

20. Ακρογιαλιές δειλινά Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

21. Η μάγισσα της Αραπιάς Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης