Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

Σ’ ένα κόσμο σαν κι αυτό





















Η Βίκυ Μοσχολιού σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Πες πως είναι ένα σπίτι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Δεν είσαι η πρώτη μου αγάπη | Μα είσαι η τελευταία | Νοιώθω τα χρόνια μου που φύγαν | Πως χάθηκαν λαθραία | Δεν είσαι εσύ ένας σταθμός μου | Μα είσαι εσύ το τέρμα | Δεν είσαι ο ήλιος που προβάλλει | Μες στην ζωής το γέρμα | Πες πως είναι ένα σπίτι | που ζητάει ιδιοκτήτη | Η δική μου η καρδιά | Με παράθυρα κλεισμένα | Μα το άνοιξα για σένα | Και σου δίνω τα κλειδιά | Δεν είσαι ο πρώτος έρωτάς μου | Μα είσαι ο πιο μεγάλος | Όσα εσύ μού 'χεις χαρίσει | Δεν μου 'χει δώσει άλλος | Δεν είσαι εσύ κάτι τυχαίο | Μια κάποια γνωριμία | Είσαι το μόνο μου πιστεύω | Η μόνη μου θρησκεία

02. Σ' έναν κόσμο σαν κι αυτόν Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Υποψήφιοι ληστές | Και Πιλάτοι διορισμένοι | Θεατρίνοι υποκριτές | Και αθώοι διχασμένοι | Σ΄ έναν κόσμο σαν κι αυτόν | Μεγαλώσαμε αγάπη | Μολυσμένο στο κακό | Και πνιγμένο μες στο δάκρυ | Δόκιμοι υπαρξιστές | Κι ανθρωπάκια μπερδεμένοι | Μάγκες ψευτομαρξιστές | Με κρετίνους νοθευμένοι

03. Εκεί ανάμεσα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Εκεί ανάμεσα στα χρόνια τα χαμένα | Σε κάτι όνειρα παλιά ξεθωριασμένα | Σε κάτι ελπίδες μου που σβήσανε και πάνε | Εκεί ανάμεσα να φεύγεις σε θυμάμαι | Και η καρδιά μου να χωρίζεται στα δύο | Και να νομίζω η ζωή μου πως τελειώνει | Και να φωνάζω γύρνα πίσω σ'αγαπώ | Τα χρόνια φεύγουν μα δεν γύρισες ακόμη | Εκεί ανάμεσα στα έρημα τα σπίτια | Που τα θυμούνται όταν βρέχει τα σπουργίτια | Σε καλοκαίρια που ποτέ δεν γυρνάνε | Εκεί ανάμεσα να φεύγεις σε θυμάμαι

04. Πεχλιβάνη μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μού 'πες για τα μάτια μου | Πως μοιάζουνε χρυσάνθεμα | Και στα σκαλοπάτια σου | Η καρδιά μου ξαγρυπνά | Κι όμως μού 'πες ψέματα | άπιστε πανάθεμα | Μ' άναψες τα αίματα | Και χάθηκες ξανά | Άκου πεχλιβάνη μου | Όμορφα που τά 'λεγες | Σμύρνα και λιβάνι μου | Κάθε σου φιλί | άκου πεχλιβάνη μου | όμορφα που τά 'λεγες | Κάλλιο στο ντιβάνι μου | Μόνη μια ζωή | Μού 'πες κι ήταν όνειρο | Οι δυο μας ένα θα 'μαστε | Κι είπα το κακόμοιρο | Μια αγάπη πώς θα βρω | Έλειωνες και μού 'λεγες | Δικός μου πως χάνεσαι | Παραμύθια μού χτιζες | Και πίστεψα κι εγώ

05. Εγώ σε ξέγραψα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Άδειος ο δρόμος, λάσπες και κρύο, | μέσα μου φόβος για μας τους δύο, | άσπρη αυλαία πέφτει το χιόνι | για μια αγάπη που τελειώνει. | Εγώ σε ξέγραψα, | δεν είσαι το αίσθημά μου, | πικρά κι αν έκλαψα. | δικαίωμά μου. | Αύριο ίσως, δε θα φοβάμαι, | δε θα χω μίσος, δε θα λυπάμαι, | μπορεί να γίνω σύννεφο γκρίζο.... | μπορεί να κλαίω μα δε λυγίζω.

06. Στη Φρεατίδα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Προχτές ο Χρήστος έπεσε απ' το γιαπί | Και οι εργάτες κατεβάσαν τα κασκέτα | Χρόνια την παίζουν την ζωή τους στην ρουλέτα | Θεό να δούνε και να κάνουν προκοπή | Η μάνα του ξενόπλενε χωρίς να ξέρει | Πως πάει ο γιος της μακρινό ταξίδι | Στην Φρεατίδα πάλι μαύρο το τσεμπέρι | Και η ζωή της μαύρο έγινε σανίδι | Προχτές ο Χρήστος έγινε κι αυτός Χριστός | Σαν τους Χριστούς που κάθε μέρα ανηφορίζουν | Στον Γολγοθά τους μια μπουκιά για να κερδίζουν | Να μην τους λειώνουν η μιζέρια κι ο καημός

07. Αν θες να 'ρθεις Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος | Στίχοι: Εύα Περικλάκη
Αν θες να 'ρθεις | Βάρκα θα σου στείλω τους καημούς χαρά μου | Κύμα θα γινώ | Αν θες να 'ρθεις | Πόρτα θα σ' ανοίξω αγκαλιά, χαρά μου | άλλο τι να πω | Μαύρος ουρανός | Ατέλειωτη νυχτιά | Ρίζωσε ο καημός | Και δεν αντέχω πια | Φέρε μου δροσιά | Στα χείλη σου να πίνω | Γίνε ανατολή | Στα μάτια σου να δω | Αν θες να 'ρθεις | Στρώμα θα σου στρώνω μια καρδιά, τα βράδια | Έλα μην αργείς | Αν θες να 'ρθείς | Στ' άστρα θα μετράμε τα φιλιά, τα χάδια | Στ' άστρα της αυγής

08. Δεν κάνει να ξαναγαπήσω Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Νύχτα που βλέπεις τα πολλά και ξέρεις τι συμβαίνει | Πες μου σ' αυτήν την αγκαλιά τι να με περιμένει | Πες μου λοιπόν τι θα συμβεί σαν με πρωτοφιλήσει | Θα με σηκώσει από την γη ή θα με τυραννήσει | Δεν κάνει να ξαναγαπήσω | Και να ξαναπροδωθώ | Στα ίδια πάλι αν θα γυρίσω | Μια για πάντα θα χαθώ | Νύχτα μια νύχτα σαν κι αυτήν που τους καημούς μοιράζεις | Σε τέτοια αγάπη δυνατή μη με καταδικάζεις | Νοιώθω ξανά πως θα χαθώ στο πέλαγο του κόσμου | Στην αγκαλιά του πριν ριχτώ την συμβουλή σου δως μου

09. Κι όλο λέει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Χτες το βράδυ στο μεϊντάνι | Μέσα στον συνοικισμό | Μού 'πε λόγια ένα αλάνι | Που μου πήραν το μυαλό | Κι όλο λέει κι όλο λέει | Αχ το χειλάκι του με καίει | Και παθαίνω πανικό | Κι όλο λέει κι όλο λέει | Αχ στο κορμάκι του που καίει | Σβήνω και καρδιοχτυπώ | Χτες το βράδυ το φεγγάρι | Έσκασε απ' την ζήλια του | Σαν με είδε να ρουφάω | Μούστο απ' τα χείλια του

10. Έχω εσένα ν' αγαπώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Το πρόσωπό σου αυγουστιάτικο φεγγάρι | κι είναι τα μάτια σου γεμάτα ουρανό. | Δίπλα σου ο ήλιος δείχνει ασήμαντο λυχνάρι, | δίπλα σου ξέχασα να κλαίω και να πονώ. | Έχω εσένα ν' αγαπώ | κι όλου του κόσμου τις χαρές τις έχω. | Έχω εσένα ν' αγαπώ | γι' αυτό ξεχνάω τους καημούς κι αντέχω. | Έχω εσένα ν' αγαπώ | κι όλου του κόσμου τις χαρές τις έχω. | Είν' η καρδιά σου του παράδεισου κομμάτι | κι είν' η φωνή σου μελωδία αγγελική. | Δίπλα σου φέγγει η καλύβα σαν παλάτι, | δίπλα σου νιώθω κάθε μέρα Κυριακή.

11. Στη Δραπετσώνα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Στη Δραπετσώνα μια βραδυά | με κοίταξες στα μάτια | Κι ύστερα σ' άρπαξε η ζωή | Και σ' έκανε κομμάτια | Με τι χαρά κινήσαμε | Να μπούμε στον αγώνα | Παλιοζωή μας πρόδωσες | Κάτω στη Δραπετσώνα | Στη Δραπετσώνα μια βραδυά | Πνίξαμε τ'όνειρό μας | κι ο σπαραγμός θρονιάστηκε | Στο άδειο σπιτικό μας

12. Αχ τα μάτια τα μεγάλα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Σπαθιά κι αν βρέξεις ουρανέ | Μαχαίρια κι αν χιονίσεις | Από τα μάτια π' αγαπώ | Δεν πρόκειται να με χωρίσεις | Αχ τα μάτια τα μεγάλα | Τι τα θέλω όλα τ' άλλα | Μες στην καρδιά μου ένα πουλί | Και μ' ανεβάζει το φιλί | Ως τ' ουρανού τη σκάλα | Φωτιά κι αν πιάσει ο ντουνιάς | Κι αν πέσει το χαλάζι | Σαν γέρνω μες στα χέρια του | Τίποτα Θεέ μου δε με νοιάζει

13. Οδός Κηφισίας Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Λάκης Παπαδόπουλος
Πόσα κατεστραμμένα βράδια | Μετράς πεζοδρόμια στην Κηφισίας | Δυο, δυο τα βήματά σου αλφάδια | Στενά ταξίδια φαντασίας | Στις ερημιές και στα σκοτάδια | Η νύχτα εσύ κι η πολιτεία | Πρόσωπα δυστυχισμένα άδεια | Που περιφέρουν την ανία | Όλα είναι ψεύτικα τα βράδια | Στην πεθαμένη Κηφισίας | Γεύση από φτηνή σαμπάνια | Γέλιο από άνοστα αστεία | Κι εσύ αποκομμένη μόνη | Χαμένη μες στην αηδία | Ψάχνεις μια γεύση σαν αφιόνι | Ηθοποιός από βουβή ταινία

14. Κάποτε μοιάζαμε τραγούδι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Σβήνουν τα χρόνια μας κεράκια | Οι μέρες μας φωτολαβές | Τελέψανε κι οι προσμονές | Κι όλο τα ίδια κι όλο τα ίδια | Κάποτε μοιάζαμε τραγούδι | Κάποτε μοιάζαμε πουλιά | Ήσουν δροσιά ήσουν πηγή | Κι ήμουν μια διψασμένη γη | Μια γη που γύρευε ποτάμια | Μια γη που γύρευε ζωή | Τώρα δεν τρέχουμε στ' αστέρια | Τώρα δεν παίζουμε χαρές | Τελέψανε κι οι προσμονές | Κι όλο τα ίδια κι όλο τα ίδια

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης