Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Όλα τα σ’ αγαπώ που είπα





















Ο Γιάννης Πάριος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Θα σε θυμάμαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δεν είσαι αγάπη δεν είσαι φίλη | δεν είσαι δάκρυ περαστικό | μες στο σκοτάδι ήσουν καντήλι | στην μπόρα χέρι στοργικό | Θα σε θυμάμαι | ίσκιος σου θα 'μια | αγαπημένος και αδελφός | θα σε θυμάμαι | κι όταν κοιμάμαι | στα όνειρά μου θα 'σαι το φως | θα σε θυμάμαι | Δεν έχει νύχτα να μη δακρύσω | δεν έχει μέρα που να χαρώ | όποιο τραγούδι κι αν ψιθυρίσω | μες στον καημό του θα σε βρω | Θα σε θυμάμαι | ίσκιος σου θα 'μια | αγαπημένος και αδελφός | θα σε θυμάμαι | κι όταν κοιμάμαι | στα όνειρά μου θα 'σαι το φως | θα σε θυμάμαι

02. Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Μαύρη ζωή με τσάκισε | σε βρήκα για λιμάνι | όμως η τόση αγάπη μου | μόνο κακό σου κάνει | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | Σαν το νερό στην έρημο | πάντα θα σε ζητώ | ένα φιλί μου χάρισες | γι' αυτό σ' ευχαριστώ | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ

03. Ράγισε ο καθρέφτης Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Άγγελος Σέμπος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Άδειασε το σπίτι μου | ράγισε ο καθρέφτης | βρήκες πόρτα αγάπη μου | κι έφυγες σαν κλέφτης | Πώς να κλείσω στο κλουβί | του πικρού καημού τ' αηδόνι | πως να πιάσω απ' την αρχή | την αγάπη που τελειώνει | Αδειανή κάμαρα | και καρέκλα μόνη | το όνειρο μαράθηκε | κι η καρδιά παγώνει | Πώς να κλείσω στο κλουβί | του πικρού καημού τ' αηδόνι | πως να πιάσω απ' την αρχή | την αγάπη που τελειώνει

04. Τι θέλεις να κάνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Ρουβηνέτης
Μου λες να κρατήσω ψηλά το κεφάλι | Μου λες να γελάσω σαν πρώτα και πάλι | Να μην σταματάω στη μέση του δρόμου | Να βγάλω τη μάσκα τη μάσκα του πόνου | Τι θέλεις να κάνω τι θέλεις να κάνω | Πιστεύω σε σένα σε σένα που χάνω | Απ' αύριο σκέψου που θα 'σαι που θα 'μια | Τι κι άντρας που είμαι φοβάμαι, φοβάμαι | Αν πίσω μια άδεια καρδιά θα μου φέρεις | Πως θες να σε ξέρω πως θες να με ξέρεις | Κι οι δυο που σαν ένα η αγάπη μας δένει | Θα μείνουμε τότε δυο ξένοι δυο ξένοι

05. Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Lang-Bergman-Bernheim | Στίχοι: Πυθαγόρας
Όλοι με ρωτάνε να τους πω, | άραγε γιατί να σ' αγαπώ; | Κι όλοι απορούν γιατί να είσ' εσύ | σώμα μου μυαλό μου και ψυχή. | Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα | και όσο ζω θα σ' αγαπώ. | Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα, | σ' όλο τον κόσμο θα το πω. | Γιατί 'σαι η αλήθεια μεσ' στην ψευτιά, | στα γκρίζα όνειρά μου η ξαστεριά | και μάνα κι αδερφή μου κι αγάπη εσύ | τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή; | Ούτε που το είχα φανταστεί, | πως υπάρχει αγάπη σαν κι αυτή, | που να δίνει Θεέ μου μεσ' στον κόσμο αυτό, | νόημα, κουράγιο και σκοπό. | Να λοιπόν...

06. Η θάλασσα του Πειραιά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η θάλασσα του Πειραιά | από όλες είναι πιο γλυκιά, | απ' του Τζελέπη την ακτή ως του Καραϊσκάκη | τα βράδια βόλτες έκανα σαν ήμουνα ναυτάκι. | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου, | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου. | Παιδί κι εγώ του Πειραιά στη θάλασσα και στη στεριά, | γεννήθηκα μεγάλωσα κοντά στην Τερψιθέα | και σπούδασα μηχανικός εδώ στον Προμηθέα. | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου, | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.

07. Πετροβολούσα τη ζωή Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Εγώ από μικρό παιδί | πετροβολούσα τη ζωή, | κι όπου αντάμωνα τον πόνο | τον εκέρναγα κρασί. | Μα οι πέτρες όλες που ‘ριξα | απάνω μου όλες πέφτουν, | μετράω τα χτυπήματα | που τελειωμό δεν έχουν. | Για της γυναίκας την καρδιά | έπεφτα μέσα στη φωτιά | και της μοίρας τα χαστούκια | πετροβόλαγα κι αυτά.

08. Τώρα πια Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Alain Barriere | Στίχοι: Alain Barriere & Πυθαγόρας
Τώρα πια, είσαι στο σπίτι μου σκιά, | είσ' ένα ράγισμα στον τοίχο. | Τώρα πια, είσαι το κλάμα του βοριά | και το παράπονο στο στίχο. | Τώρα πια, για σένα είμαι μακριά | και δε με βρίσκουνε οι δρόμοι. | Τώρα πια, δεν μου αλλάζουν την καρδιά | ούτε το δάκρυ, ούτε η συγγνώμη. | Τώρα πια, είσαι ανάμνηση παλιά, | κίτρινο γράμμα στο συρτάρι. | Καινούργια έχτισα φωλιά, | καινούργια αγάπη μ' έχει πάρει. | Τώρα πια, είσαι στο πλήθος μια ματιά, | μια υποψία στη ζωή μου. | Τώρα πια, είσαι στην πόρτα μου σκουριά, | ξερό λουλούδι στην αυλή μου. | Τώρα πια, για σένα είμαι μια φωτιά | που όσα ζήσαμε τα καίει. | Τώρα πια, κάνε το κλάμα σου βρισιά | για την καρδιά σου που τα φταίει.

09. Ένα γέρικο καράβι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ένα γέρικο καράβι απ' το κύμα κόσκινο | απ' τ' αμπάρι του ξεθάβει ένα συρματόσκοινο | κι αρχινάει να βαράει το θεριό τη θάλασσα | που στα μαύρα της σαγόνια τη ζωή μου χάλασα | Και τα νιούτσικα καράβια βλέπουν και δακρύζουνε | κι έχουμε γερτά τα ξάρτια όταν αρμενίζουνε | Ξέρουν θα 'ρθει κι η σειρά τους στα ρηχά να ρεύουνε | να ' χουν χάσει τα φτερά τους και να τα γυρεύουνε

10. Πού θα πάει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Ξέρεις τι 'ναι να μην έχεις ένα φίλο | Ξέρεις τι ΄ναι να κοιμάσαι νηστικός | Ξέρεις τι ΄ναι να μαραίνεσαι σαν φύλλο | Και να είσαι πάντα εσύ ο βολικός | Πού θα πάει πού θα πάει πού θα βγει | Θα γυρίσεις και για μας παλιοζωή | Ξέρεις τι ΄ναι να ΄χεις τρύπιο παντελόνι | Ξέρεις τι ΄ναι να σε δέρνει ο χιονιάς | Ξέρεις τι ΄ναι να κοιμάσαι σε βαγόνι | Κι΄από πάνω να σε δέρνει κι ο ντουνιάς | Πού θα πάει πού θα πάει πού θα βγει | Θα γυρίσεις και για μας παλιοζωή

11. Λυπήσου με Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Λυπήσου με και να ξανάρθεις. | Είναι το βράδυ ατελείωτο απόψε, | σκύψε του πόνου το λουλούδι μου | και κόψε. | Λυπήσου με και να ξανάρθεις. | Είμαι μονάχος με τη θλίψη | και παλεύω, | μέσα στον πόνο λίγο γέλιο σημαδεύω, | λυπήσου με. | Λυπήσου με, λυπήσου με γιατί | το λάθος σου που έφυγες μεγάλο. | Εσένα έχω μόνο στη ζωή | και τίποτ' άλλο. | Λυπήσου με. | Λυπήσου με και να ξανάρθεις. | Είναι ντροπή που σου το λέω | κι όμως πρέπει, | αυτή την ώρα κι ο Θεός | ψηλά μας βλέπει. | Λυπήσου με και να ξανάρθεις. | Έχει παγίδες η ζωή μας | και θα πέσεις. | Είσαι παιδί κι εγώ φοβάμαι | μην πονέσεις. | Λυπήσου με. | Λυπήσου με...

12. Μη φεύγεις μη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Mallory-Renard | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη φεύγεις μη, με πόνο σου φωνάζω, | σαν ναυαγός στο κύμα σ' αγκαλιάζω. | Μη φεύγεις μη, χωρίς εσένα χάνομαι, το αισθάνομαι. | Δεν μπορώ, το τέλος μου είν' εδώ. | Μη φεύγεις μη, με δάκρυα στο λέω, | το λάθος μου θά 'ναι το τελευταίο. | Μη φεύγεις μη, κι αν έχω φταίξει νιώσε με | και σώσε με μια στιγμή απ' την καταστροφή. | Στον κόσμο αυτό τι θά 'χω να λέω πως υπάρχω, | δε θά 'ναι πια δικός μου ούτε κι ο εαυτός μου, | σαν νά 'μαι κυπαρίσσι, βοριάς θα με τσακίσει αν θα σε χάσω. | Μη φεύγεις μη...

13. Ποτέ δε σε ξεχνώ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: C. Morgan | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ποτέ δε σε ξεχνώ | ποτέ μου κι ας χωρίσαμε | στην σκέψη μου γυρίζουνε | οι ώρες μας που ζήσαμε | Ποτέ δεν σε ξεχνώ | ποτέ μου δεν σ' αρνήθηκα | στον πόνο και στο γέλιο μου | εσένανε θυμήθηκα | Με πάει το βήμα μου στο πουθενά | αλλά σε συλλογίζομαι στο ορκίζομαι | και ζητώ να σε δω | και πικρά τραγουδώ, τραγουδώ | Ποτέ δεν σε ξεχνώ | ποτέ μου κι ας χωρίσαμε | στην σκέψη μου γυρίζουνε | οι ώρες μας που ζήσαμε | Ποτέ δεν σε ξεχνώ | ποτέ μου κι ας χωρίσαμε | στην σκέψη μου γυρίζουνε | οι ώρες μας που ζήσαμε | Ποτέ δεν σε ξεχνώ | κι ας έφυγες κι ας έχασα | πολλές αγάπες γνώρισα | μα όμως δεν σε ξέχασα | Με πάει το βήμα μου στο πουθενά | αλλά σε συλλογίζομαι στο ορκίζομαι | και ζητώ να σε δω | και πικρά τραγουδώ, τραγουδώ | Ποτέ δε σε ξεχνώ | ποτέ μου κι ας χωρίσαμε | στην σκέψη μου γυρίζουνε | οι ώρες μας που ζήσαμε

14. Μη μ' αφήνεις μη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Jaques Brel | Στίχοι: Σόφη Παππά
Μη μ' αφήνεις μη, | μόνος θα χαθώ, | όταν πας μακριά | κόβομαι στα δυο. | Είμ' εγώ σκιά | κι είσ' εσύ το φως, | είμ' εγώ καρδιά | κι είσ' εσύ παλμός, | είμαι συννεφιά | κι είσαι ουρανός, | είμαι εκκλησιά | κι είσ' εσύ Θεός. | Μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη. | Μα κι αν δε μ' αγαπάς | κι έχεις κουραστεί, | Θεέ μου μη ξεχνάς | ζήσαμε μαζί. | Κι αν δε με πονάς | που είμαι μια πληγή, | έστω μη χτυπάς | και αιμορραγεί. | Κι αν δε μ' αγαπάς | μη μ' απαρνηθείς, | πάω όπου πας | ζω εφόσον ζεις. | Μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη. | Μη μ' αφήνεις μη, | μόνος θα χαθώ, | όταν πας μακριά | κόβομαι στα δυο. | Είσ' εσύ πηγή | κι είμ' εγώ νερό, | είσ' εσύ κραυγή | κι είμαι η ηχώ, | είσαι η αυγή | κι είμαι δειλινό. | Όλα είσ' εσύ, | τίποτα εγώ. | Μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη, | μη μ' αφήνεις μη. | Μα...

15. Τι κρίμα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Εδώ που βρίσκομαι σε σκέφτομαι και κλαίω | εκεί που είσαι με θυμάσαι με καημό | αφού σκοτώσαμε έναν έρωτα ωραίο | απάνω σε ένανε τρελό εγωισμό | Τι κρίμα που χωρίσαμε τι κρίμα | τι έγκλημα μεγάλο κάναμε | αντί να υποχωρήσουμε ένα βήμα | ολόκληρη ζωή πικράναμε | Αλλάζω δρόμους και συνήθειες κι αποφάσεις | μα απ' την ζωή σου είναι αδύνατον να βγω | κι εσύ δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσεις | θα 'σαι δική μου και δικός σου θα 'μαι εγώ | Τι κρίμα που χωρίσαμε τι κρίμα | τι έγκλημα μεγάλο κάναμε | αντί να υποχωρήσουμε ένα βήμα | ολόκληρη ζωή πικράναμε

16. Έρχονται στιγμές Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έρχονται στιγμές που σε θυμάμαι, | έρχονται στιγμές που σε ζητώ. | Όνειρο τις νύχτες που κοιμάμαι, | δάκρυ μου θολό μέσ' στο πιοτό. | Σ' έδιωξα να βρω τον εαυτό μου | κι είπα το μαρτύριο | πως τέλειωσε εδώ. | Γέλιο άνθισε στο πρόσωπό μου | κι άνοιξε μπροστά μου | ο καινούργιος μου ο δρόμος κι όμως | έρχονται στιγμές που σε θυμάμαι, | έρχονται στιγμές που σε ζητώ. | Έρχονται στιγμές που σε λατρεύω, | έρχονται στιγμές που σ' αγαπώ | κι είσαι ο Θεός μου που πιστεύω, | πίκρα στο τραγούδι που θα πω. | Σ' έδιωξα...

17. Της μοίρας το παιχνίδι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ανδρέας Χατζηνικολάου
Καθισμένος στο απέναντι παγκάκι, | Σαββατόβραδο μπροστά στην εκκλησιά, | βλέπω εκείνη που αγαπούσα | γελαστή κι ασπροφορούσα | ν' ανεβαίνει μ' έναν άλλον τα σκαλιά | Θέλει η μοίρα το φινάλε της να παίξει | και το παίζει μες στα μάτια μου μπροστά. | Και της εκκλησιάς τον κήπο έχει διαλέξει | για να γίνει το παιχνίδι της σωστά | Το χαμόγελο έχει φύγει απ' το στόμα | Το τσιγάρο έχει πέσει καταγής | Ζωντανό έχω γίνει πτώμα | αχ Θεέ μου λίγο ακόμα | κι ένας άνθρωπος θα μείνει δυστυχής | Θέλει η μοίρα το φινάλε της να παίξει | και το παίζει μες στα μάτια μου μπροστά. | Και της εκκλησιάς τον κήπο έχει διαλέξει | για να γίνει το παιχνίδι της σωστά

18. Θα με θυμηθείς Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν φύγω πια κι όταν αισθανθείς παγωνιά και τέλος | Τότε τι να πεις για παρηγοριά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς | Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν θα χαθώ θα με νοσταλγείς και θα με γυρεύεις | Τότε τι να βρεις μες στην ερημιά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς

Ο δεύτερος δίσκος

01. Σαν τρελό φορτηγό Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Το φως θα σβήσω | θα γείρω στο κρεβάτι | δεν θα κλείσω μάτι | θα σε θυμηθώ. | Το φως θα σβήσω | κι απόψε από γινάτι | δεν θα πάρω χάπι | δεν θα κοιμηθώ. | Θα σε θυμηθώ | όπως θέλω εγώ | με τα μάτια κλαμένα, με τα μάτια κλαμένα | μόνο για μένα. | Θα σε θυμηθώ | σαν τρελό φορτηγό | με τα φρένα σπασμένα, με τα φρένα σπασμένα | να πέφτεις σε μένα. | Θα σε θυμηθώ. | Το φως θα σβήσω | και στου μυαλού το χάρτη | σαν τον υπνοβάτη | θα σ' ακολουθώ. | Το φως θα σβήσω | και σ' ένα πλοίο αντάρτη | γλάρο σε κατάρτι | θα σε θυμηθώ.

02. Σ' αγαπώ γιατί είσ' ωραία Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Σ' αγαπώ | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ | Αγαπώ | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | γιατί ζεις κι εσύ μαζί | Το παρα, | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλειστό | Άνοιξε | άνοιξε το ένα φύλλο | άνοιξε το ένα φύλλο | την εικόνα σου να δω

03. Σε χρειάζομαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Όπως γυρεύει λίγο γέλιο | ο πικραμένος | κι όπως το χάδι του πατέρα | ο ορφανός, | όπως ζητάει την ελπίδα | ο αδικημένος | και του Θεού την ευλογία | ο ταπεινός. | Σε χρειάζομαι, σε χρειάζομαι, | θέλω μαζί σου τους καημούς μου | να μοιράζομαι. | Σε χρειάζομαι, | πως είμαι κάτι στο πλευρό σου | να φαντάζομαι. | Σε χρειάζομαι, σε χρειάζομαι, | να είσ' εδώ όταν νυχτώνει | να μη σκιάζομαι, | κακό μη πάθεις να προσέχω | και να νοιάζομαι. | Σε χρειάζομαι, σε χρειάζομαι, | σε χρειάζομαι. | Σαν το νερό που το ζητά | ο διψασμένος, | σαν ταξιδιώτης που δεν έχει γυρισμό, | σαν την αγάπη που έχει ανάγκη | ο προδομένος | και σαν το δρόμο που δεν έχει | τελειωμό. | Σε χρειάζομαι...

04. Για πάντα μαζί Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Να μ' αγαπάς να μη νιώθω μονάχος, | να μ' αγαπάς τρυφερά σαν παιδί. | Να 'μαι το κύμα και να 'σαι ο βράχος, | να 'μαι η φλόγα και να 'σαι κερί. | Για πάντα μαζί, για πάντα μαζί | σ' αυτό τ' ανηφόρι που λέμε ζωή, | για πάντα μαζί κι αν έρθουν καημοί | μαζί θα μας βρούνε, για πάντα μαζί. | Να μ' αγαπάς αν πιστεύεις σε μένα, | να μ' αγαπάς δίχως πώς και γιατί. | Φεύγουν για πάντα της μοίρας τα τρένα | διάλεξε ένα και πάμε μαζί.

05. Ένα γράμμα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Σου γράφω ένα γράμμα, | όχι πως θέλω να σ' το δώσω. | Να έτσι, για να μιλήσω λίγο | μαζί σου. | Η ώρα είναι δώδεκα, | σ' αγαπώ όπως στις έντεκα, | στις δέκα, στις οκτώ. | Δε θέλω άλλο τίποτα, | είναι πια κάθε μου κύτταρο | γεμάτο σ' αγαπώ. | Είμαι γύρω σου, | είμαι πλάι σου, | φώναξέ με, είμαι για σένα. | Μέσ' στα μάτια μου, | μέσ' στα χέρια μου, | μόνο η δικιά σου η μορφή

06. Θάλασσα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Κώστας Μουντάκης | Στίχοι: Κώστας Μουντάκης
Μεσοπέλαγα αρμενίζω κι έχω πλώρα τον καημό | κι έχω την αγάπη πρίμα κι άλμπουρο τον χωρισμό | Θάλασσα, μη με διώχνεις μακριά | Χωρισμέ, μου ματώνεις την καρδιά | Την κορφή του Ψηλορείτη με παράπονο θωρώ | και με δάκρυα απ' την Κρήτη φεύγω κι αποχαιρετώ | Θάλασσα, μ' εξορίζεις μακριά | Χωρισμέ, μου 'χεις κάψει την καρδιά | Μαύρη μοίρα το 'χει γράψει, να μακραίνω, να χαθώ | και να ζω μακριά απ' την Κρήτη κι από κείνη π' αγαπώ | Θάλασσα, μη με διώχνεις μακριά | Χωρισμέ, μου 'χεις κάψει την καρδιά

07. Ντάρι-ντάρι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Περνώ διαβαίνω για να δω | δυο μάτια αγαπημένα | για να με φέρει ο λογισμός | ξανά στα περασμένα | Ντάρι, ντάρι, ντάρι, ντάρι | στο γιαλό πετούν οι γλάροι, | στο γιαλό πετούν οι γλάροι | να τα παίζαμε, μακάρι | Άνοιξε το, άνοιξε το παράθυρο | η γειτονιά, η γειτονιά να φέξει | Η πούλια κι ο, η πούλια κι ο αυγερινός | μαζί σου για, μαζί σου για να φέξει | Ντάρι, ντάρι, ντάρι, ντάρι | στο γιαλό πετούν οι γλάροι, | στο γιαλό πετούν οι γλάροι | να τα παίζαμε, μακάρι | Πλαγιάζω για, πλαγιάζω για να κοιμηθώ | κι ο λογισμός, κι ο λογισμός με δέρνει | Ο ήλιος βγαί, ο ήλιος βγαίνει στα βουνά | κι ο ύπνος δε, κι ο ύπνος δε με παίρνει | Ντάρι, ντάρι, ντάρι, ντάρι | στο γιαλό πετούν οι γλάροι, | στο γιαλό πετούν οι γλάροι | να τα παίζαμε, μακάρι | Ντάρι, ντάρι, ντάρι, ντάρι | στο γιαλό πετούν οι γλάροι, | στο γιαλό πετούν οι γλάροι | μας επήρανε χαμπάρι

08. Ποιος μωρό μου ποιος Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος σε έχει φιλημένη και στα χείλη δαγκωμένη | Και στα χείλη δαγκωμένη, ποιος σε έχει φιλημένη | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος | Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος σε πήγαινε βαρκάδα πίσω στη βαθιά λαγκάδα | Πίσω στη βαθιά λαγκάδα ποιος σε πήγαινε βαρκάδα | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος | Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος σε πήγαινε σεργιάνι μες της Πάρου το λιμάνι | Μες της Πάρου το λιμάνι ποιος σε πήγαινε σεργιάνι | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος | Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος | Ποιος σε πήγαινε το βράδυ μες στο πίσω το λιβάδι | Μες στο πίσω το λιβάδι ποιος σε πήγαινε το βράδυ | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος | Ποιος, ποιος, θέλω να ξέρω ποιος

09. Να 'μουνα Θεός Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: A. Flores | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Πώς να σ' αγγίξω πώς; | Φοβάμαι τόσο φως. | Φοβάμαι τέτοια αγάπη, | Θεέ μου τόσο δάκρυ, | μη μου ζητάς να πιω. | Πώς να σ' αγγίξω πώς; | Εσύ 'σαι ουρανός | κι εγώ πώς να σε φτάσω, | που τρέχω να σε πιάσω | και όμως δε μπορώ. | Νά 'μουνα Θεός για λίγο, | απ' το φόβο να ξεφύγω, | να μπορώ να σου φωνάξω "σ' αγαπώ". | Όμως τι να πω για μένα, | είμαι τίποτα για σένα | και το βλέπω που σε χάνω και πονώ. | Νά 'μουνα Θεός για λίγο, | απ' το φόβο να ξεφύγω, | να μπορώ να σου φωνάξω σ' αγαπώ. | Πώς να σ' αγγίξω πώς; | Φοβάμαι τόσο φως. | Φοβάμαι τέτοια αγάπη, | Θεέ μου τόσο δάκρυ, | μη μου ζητάς να πιω. | Πώς να σ' αγγίξω πώς; | Εγώ τόσο μικρός, | σκιά στο σκαλοπάτι, | το τίποτα απ' το κάτι | και όμως σ' αγαπώ. | Νά 'μουνα Θεός για λίγο...

10. Πιο καλή η μοναξιά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Χάρης Βαρθακούρης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Να ’χε χρώμα η μοναξιά | στο χαρτί να ζωγραφίσω | να την κάνω θαλασσιά | και αγέρα πελαγίσιο | Να της βάλω και πανιά | για ταξίδι τελευταίο | λιμανάκι στο Αιγαίο | η δική σου αγκαλιά | Πιο καλή η μοναξιά | από σένα που δε φτάνω | μια σε βρίσκω μια σε χάνω | πιο καλή η μοναξιά | Να ’ταν πέτρα η μοναξιά | σκαλοπάτι να τ' ανέβεις | να χαθείς στη λησμονιά | για να μη σε δω που φεύγεις | Και να γίνεσαι καπνός | σαν τσιγάρο που τελειώνει | τώρα πια θα είσαι μόνη | και θα είμαι μοναχός

11. Αν δεν είχα και σένανε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Με προδώσαν οι φίλοι μου, μα να είσαι καλά | που σαν βράχος μου στάθηκες στην κάθε συμφορά | Μου κρατούσες το χέρι στα λασπόνερα | Βόηθα Παναγιά μου, και μη χειρότερα | Αν δεν είχα και σένανε, τι θα ήμουν στη γη | Μπορεί αλήτης να 'μουνα, να 'χα καταστραφεί | Όπου ρίξω το βλέμμα μου, μόνο πόνο θα δω | και χιλιάδες παράπονα στον κόσμο αυτό | Και βουλιάζει η ζωή μας στα λασπόνερα | Βοήθα Παναγιά μου, και μη χειρότερα

12. Κόκκινο γαρύφαλλο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Για να με γνωρίσεις μες στο πλήθος | φόρεσα γαρύφαλλο στο στήθος | από μια γιορτή που μόλις τέλειωσε | μια γιορτή που δίστασες να πας | Κόκκινο γαρύφαλλο, κόκκινο γαρύφαλλο | πάνω στο πουκάμισο, στο μέρος της καρδιάς | Κόκκινο γαρύφαλλο, κόκκινο γαρύφαλλο | πάρ' το από το στήθος μου, ελπίδες να κρατάς | Ρώτησα χαμένη μες στο πλήθος | ποιος φοράει γαρύφαλλο στο στήθος | Κι ήρθα να το πάρω με τα χέρια μου | είναι αυτά τα χέρια που αγαπάς

13. Μάτια μπλε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μάτια μπλε καλοκαιρινά | σαν δυο στάλες Αιγαίο | Μάτια μπλε που τα δειλινά | τα θυμάμαι και κλαίω | Ποιος ταξιδεύει στα μάτια σου | Και ποιος ξαγρυπνά στο κορμί σου | Μάτια μπλε στα μεγάλα ταξίδια σου | Θα 'μαι εδώ θα 'μαι πάντα μαζί σου | Μάτια μπλε φθινοπωρινά | τυλιγμένα σε πάχνη | Μάτια μπλε που παντοτινά | η καρδιά θα σας ψάχνει

14. Είν' αρρώστια τα τραγούδια Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Είν' αρρώστια τα τραγούδια που αγαπάς να λέω | αναμμένο καρβουνάκι που κρατώ και κλαίω | Είν’ αρρώστια τα τραγούδια τι θαρρείς | βρες αγάπες άλλες φως μου να χαρείς | τα τραγούδια που έχουν αίμα και καρδιά | είν’ αρρώστια που δε γίνεται καλά | Αφορμές μου δίνεις πάντα και σκοπούς ν' αρχίζω | μα για ξένες υποθέσεις που μιλούν στραγγίζω | Είν’ αρρώστια τα τραγούδια τι θαρρείς | βρες αγάπες άλλες φως μου να χαρείς | τα τραγούδια που έχουν αίμα και καρδιά | είν’ αρρώστια που δε γίνεται καλά | Σαν το σπίρτο που 'χει πέσει στο ξερό χορτάρι | είναι κείνα τα τραγούδια που μας έχουν πάρει | Είν’ αρρώστια τα τραγούδια τι θαρρείς | βρες αγάπες άλλες φως μου να χαρείς | τα τραγούδια που έχουν αίμα και καρδιά | είν’ αρρώστια που δε γίνεται καλά

15. Ποτέ, ποτέ, ποτέ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Ελένη Δήμου
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | δεν θα μπει στην καρδιά μου άλλη | ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | και ας είναι η ζωή μεγάλη. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | δεν θα μπει στην καρδιά μου άλλος | ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | είσαι ο έρωτας ο μεγάλος. | Δεν υπάρχουν νόμοι | και κλεισμένοι δρόμοι | όσο θά 'μαστε μαζί, | είμαστε διαβάτες, | έξω από τους χάρτες, | ίσως κι έξω απ' τη ζωή. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | η αγάπη μας δεν θα σβήσει | ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | ούτε ο χρόνος θα τη νικήσει. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | δεν θ' αφήσω τα δυο σου χέρια. | Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ | που με πάνε μέχρι τ' αστέρια. | Δεν υπάρχουν νόμοι | και κλεισμένοι δρόμοι, | όσο θα 'μαστε μαζί, | είμαστε διαβάτες | έξω από τους χάρτες, | ίσως κι έξω απ' τη ζωή.

16. Απόψε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απόψε | δε μιλώ σε κανένα δεν ακούω κανέναν απόψε | σαν τρελός μες στη νύχτα γυρνώ στα χαμένα απόψε | με σκυμμένο κεφάλι ζαλισμένος το βήμα μου σέρνω | κάπου, κάπου ξεχνιέμαι και νομίζω εσένα πως βλέπω | Απόψε | πού να βρίσκεσαι πες μου | πού πας και τι κάνεις απόψε | μη μ' αφήνεις φοβάμαι | την τρέλα της πλάνης μου διώξε | απόψε | Απόψε | το μυαλό μου πλανιέται σε ατέλειωτους δρόμους απόψε | σαν σκιά τρομαγμένη μ' αναμνήσεις στους ώμους απόψε | μα τι κρίμα να είναι η νύχτα αβάσταχτη τόσο | σαν φορτίο κλεμμένο να πετάξω ζητώ να γλιτώσω | Απόψε | πού να βρίσκεσαι πες μου | πού πας και τι κάνεις απόψε | μη μ' αφήνεις φοβάμαι | την τρέλα της πλάνης μου διώξε | απόψε

17. Να το πάρεις το κορίτσι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Κώστας Νικολαΐδης
Κάποιο βραδάκι στις οκτώ | σας είδα πάνω στον Λυκαβηττό | εσένανε κι εκείνη και είδα να σου δίνει | χίλια φιλάκια στο λεπτό. | Σαν ήρθατε στη γειτονιά | θαρρώ η ώρα ήτανε εννιά | και οι κοπέλες όλες που ήταν κουτσομπόλες | φωνάζανε απ' τη γωνιά: | Να το πάρεις το κορίτσι | να το πάρεις, μην το παιδεύεις | να το πάρεις το κορίτσι είναι κρίμα, | να κοροϊδεύεις. | Είν' κορίτσι από σπίτι | και δεν είναι όπως τα άλλα | κι όταν σου μιλά γιά γάμο μην τρομάζεις | και μη θαρρείς πως είν' κρεμάλα. | Δεν σου λέμε να το πάρεις με τη βία, | να το πάρεις επειδή το αγαπάς | κι αν δεν ξέρεις το χορό του Ησαΐα, | μη φοβάσαι θα στον μάθει ο παπάς. | Έλα πάρτο, το κορίτσι | και μην κάνεις τον πεισματάρη, | όλη η γειτονιά φωνάζει να το πάρεις, | βρε το κορίτσι να το πάρεις.

18. Έλα κοπέλα μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Χρήστος Γιαννακόπουλος
Τι χειμώνας βαρύς έλα απόψε νωρίς | έλα απόψε νωρίς, νωρίς και στο πείσμα το κουτό μην προχωρείς | τρυφερή βιαστική έλα απόψε εκεί | για μια νύχτα ερωτική στην σομπίτσα δίπλα την ηλεκτρική | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Μαζί ως τις 6 κι ως να φέξει θα 'μαστε μαζί | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Τι χειμώνας βαρύς έλα απόψε νωρίς | έλα απόψε νωρίς, νωρίς και στο πείσμα το κουτό μην προχωρείς | τρυφερή βιαστική έλα απόψε εκεί | για μια νύχτα ερωτική στην σομπίτσα δίπλα την ηλεκτρική | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Μαζί ως τις 6 κι ως να φέξει θα 'μαστε μαζί | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά

Ο τρίτος δίσκος

01. Το σημάδι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Θέλω να κρύψω την αλήθεια | πως με είχες όλη νύχτα | τον τρελό στην αγκαλιά σου | και ο ιδρώτας της αγάπης είχε κάτι από φωτιά. | Θέλω να κρύψω πως ξημέρωνε | και ήμουνα ακόμα στα φιλιά σου | και πως σου κάρφωσα τον ήλιο | πριν να φύγω στα μαλλιά. | Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ' τα φιλιά σου | θα μαρτυράει πως με είχες αγκαλιά σου | μα το σημάδι στο λαιμό μου που θα μένει | θα μαρτυράει πως δεν είμαστε δυο ξένοι. | Θέλω να κρύψω στο κορμί μου | τις γραμμές από τα χέρια | που γλυκά με τυραννούσαν | κι αυτή τη φλέβα που χτυπούσε όλη νύχτα στο λαιμό. | Θέλω να κρύψω όσα είπαμε την ώρα | που από πόθο σε ζητούσα |και πως χανόμουνα απόψε | σ' ένα δρόμο αμαρτωλό.

02. Έρωτας είναι θαρρώ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Χάρης Βαρθακούρης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Έρωτας είναι θαρρώ | ό, τι νοιώθω αγγίζω και ζω | ένα αθώο φιλί | ένα βλέμμα που στάζει η ζωή. | Έρωτας είναι θαρρώ | ό, τι ψάχνω σε σένα να βρω | δύο σταγόνες ζωής, | ένας τρόπος να πεις σ' αγαπώ. | Ένα ταξίδι στο φως | ένας δέκατος τρίτος Θεός | μια γλυκιά φυλακή | που δε θέλεις να βγεις από κει. | Ένα ταξίδι στο φως | ένας δέκατος τρίτος Θεός | κι ένας λόγος να πεις | πώς αξίζει στον κόσμο να ζεις. | Έρωτας είναι θαρρώ | που γελά σαν παιδάκι μικρό | με δυο χείλη φωτιά | με δυο χέρια ανοιχτά σαν φτερά. | Τα μάτια της είχε κλειστά | Τα μαλλιά της στον ώμο λυτά | κι ένας ήλιος θαρρείς στο κορμί της να πέφτει νωρίς.

03. Διπλό κρεβάτι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απ' την στιγμή που μ' άφησες | και είπες το αντίο | εγώ στα δυο χωρίστηκα | και έκλαψα για δύο. | Διπλό το βάσανο | και το παράπονο | διπλός είναι κι ο πόνος μου | διπλό κρεβάτι, και γω στην άκρη | κοιμάμαι ακόμα μόνος μου. | Τώρα που είσαι χώρια μου | τα πίνω και πονάω | κι από τη στεναχώρια μου | πιο γρήγορα μεθάω | Διπλό το βάσανο | και το παράπονο | διπλός είναι κι ο πόνος μου | διπλό κρεβάτι, και γω στην άκρη | κοιμάμαι ακόμα μόνος μου.

04. Δώσε μου λιγάκι ουρανό Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τώρα που φεύγεις από εμένα και σε χάνω | ένα σου λέω, μην αλλάξεις ουρανό | σημάδια άφηνε στα σύννεφα επάνω, | γιατί δεν πρέπει να χαθούμε εμείς οι δυο. | Δώσε μου λιγάκι ουρανό, | πάρε με μαζί στο πέταγμά σου, | μάθε με και εμένα να πετώ, | να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου. | Και αν κάτι άλλο την καρδιά σου έχει πάρει, | ένα σου λέω μην αλλάξεις ουρανό | θα 'ρχονται νύχτες που θα ψάχνεις το φεγγάρι, | και το δικό μου τελευταίο σ' αγαπώ. | Δώσε μου λιγάκι ουρανό, | πάρε με μαζί στο πέταγμά σου, | μάθε με και εμένα να πετώ, | να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου.

05. Εγώ λέω να πηγαίνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Το μήνυμα το έχω πάρει, αυτός ο κύκλος έχει κλείσει | Τίποτα πια δεν μας ενώνει μόνο η ερημιά | Μη μου δίνεις εξηγήσεις μη παλεύεις να με πείσεις | Πως υπάρχει ελπίδα ακόμη δεν υπάρχει πια καμιά | Εγώ λέω να πηγαίνω όσο γίνεται μακριά σου | Κάποιον που το νιώθεις ξένο τι τον θέλεις πια κοντά σου | Εγώ λέω να πηγαίνω είμαι ναυαγός στο κύμα | Όσο μένω θα πεθάνω κι είναι άδικο και κρίμα | Το μήνυμα το έχω πάρει εσύ γι άλλους φτερά ανοίγεις | Κι όσο και να μου το κρύβεις είναι φανερό | Μην μου δίνεις εξηγήσεις μη μου λες πώς έχεις λύσεις | Όσα θες να μου προτείνεις να τ' ακούσω δεν μπορώ | Εγώ λέω να πηγαίνω όσο γίνεται μακριά σου | Κάποιον που το νιώθεις ξένο τι τον θέλεις πια κοντά σου | Εγώ λέω να πηγαίνω είμαι ναυαγός στο κύμα | Όσο μένω θα πεθάνω κι είναι άδικο και κρίμα

06. Διπλανό τραπέζι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Διπλανό τραπέζι, κόσμος, μουσική | δυνατά να παίζει, πίσω μου εσύ. | Κάνω πως γελάω, πως δε σ’ έχω δει, | μα παρακαλάω να ανοίξει η γη, | να μ’ εξαφανίσει, να με καταπιεί. | Κι ούτε μια κουβέντα τυπική | ούτε μια ματιά ούτ’ ένα γεια σου. | Χτες ακόμα είμαστε μαζί, | τώρα είμαι τόσο μακριά σου. | Κι άρχισα να πίνω σαν τρελός | κι ό,τι βρίσκω γύρω μου να σπάω | κι έγινα ο άλλος μου εαυτός | που φωνάζει "ακόμα σ’ αγαπάω". | Διπλανό τραπέζι, φώτα, μουσική | δυνατά να παίζει, πίσω μου εσύ. | Μέσα μου έχει γίνει τέτοιος πανικός, | αχ, και να μπορούσα να ρωτήσω πώς | σ’ άφησα να φύγεις κι είμαι σαν τρελός. | Κι ούτε μια κουβέντα τυπική | ούτε μια ματιά ούτ’ ένα γεια σου. | Χτες ακόμα είμαστε μαζί, | τώρα είμαι τόσο μακριά σου. | Κι άρχισα να πίνω σαν τρελός | κι ό,τι βρίσκω γύρω μου να σπάω | κι έγινα ο άλλος μου εαυτός | που φωνάζει "ακόμα σ’ αγαπάω".

07. Το σαράκι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Είσαι βλαβερή ουσία | που το αίμα μου μολύνεις | κι απαραίτητη σε μένα | όλο προσπαθείς να γίνεις | Είσαι το σαράκι που μου τρώει | μέρα με τη μέρα τη ψυχή | και η νικοτίνη απ' το τσιγάρο | που μου καταστρέφει τη ζωή | Είσαι βλαβερή ουσία | κι εγώ τόσο εθισμένος | που σε διώχνω μα στο τέλος | σε ζητώ μετανιωμένος

08. Πουθενά εσύ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Μπαίνω στ΄ αυτοκίνητό μου για να πάω βόλτα | κλείνω και το κινητό μου να μην μ΄ ενοχλεί | βλέπω έγχρωμες αφίσες κι αναμμένα φώτα | γύρω μου χιλιάδες κόσμος πουθενά εσύ | Στο φανάρι σταματάω δίπλα σ΄ έναν άλλον | κάποιος έλεγε σε κάποιαν πόσο σ΄αγαπώ | και μετράω το κενό μου πόσο είναι μεγάλο | σαν το δίπλα κάθισμά μου που ΄ναι αδειανό | Ίδιο αυτοκίνητο ίδια διαδρομή | θα μπορούσε να ‘τανε και μια εκδρομή | Ίδιο αυτοκίνητο ίδια διαδρομή | έλειπε το γέλιο σου έλειπες κι εσύ | Στο γνωστό περίπτερο ζήτησα τσιγάρα | δίπλα στο παλιό μας σπίτι ανοιχτή πληγή | κάνει έτσι και μου δίνει τη δική σου μάρκα | γύρισα να σου τα δώσω πουθενά εσύ | Καλοκαίρι να ΄ναι τάχα έξω ή χειμώνας | έχει σταματήσει ο χρόνος όπως κι η ζωή | τί κι αν η διαδρομή μου φάνηκε αιώνας | τι κι αν είδα όσα είδα πουθενά εσύ | Ίδιο αυτοκίνητο ίδια διαδρομή | θα μπορούσε να ‘τανε και μια εκδρομή | Ίδιο αυτοκίνητο ίδια διαδρομή | έλειπε το γέλιο σου έλειπες κι εσύ

09. Τόσα γράμματα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τόσα γράμματα σου έγραψα χαράματα | μα κανένα δεν σου έστειλα ως τώρα | γιατί θέλω να σε βλέπω πια κατάματα | να σου λέω ό,τι νιώθω αυτήν την ώρα | Καιρός να κάνω κάτι πια σωστό | να στείλω ένα γράμμα και σε μένα | να πω στον εαυτό μου σ' αγαπώ | μα ξέχασα οδό και αριθμό | και μένει στο συρτάρι μου κι αυτό | Τόσα γράμματα σου έγραψα χαράματα | μα το τραύμα της αγάπης μου δεν κλείνει | γιατί δεν πιστεύω τώρα πια σε θαύματα | ό,τι ήτανε να γίνει έχει γίνει

10. Δεν παραδίνομαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κι ας πονάει η καρδιά μου κι ας κλαίω | δεν παραδίνομαι, δεν παραδίνομαι σου λέω | υποτάσσομαι στο άλλο το μισό μου | και πετάω με το ένα το φτερό μου | Δεν παραδίνομαι σου λέω | την λέξη αυτή δεν βάζω εγώ στο στόμα | δεν παραδίνομαι σου λέω | η μάχη δεν τελείωσε ακόμα | Είμαι φλόγα που όλα γύρω μου τα καίω | δεν παραδίνομαι, δεν παραδίνομαι σου λέω | και στρατό να έχω αντίπαλο μπροστά μου | δεν την φτάνουν οι σφαίρες την καρδιά μου | Δεν παραδίνομαι σου λέω | την λέξη αυτή δεν βάζω εγώ στο στόμα | δεν παραδίνομαι σου λέω | η μάχη δεν τελείωσε ακόμα

11. Έχω μια δίψα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Βαγγέλης Κονιτόπουλος | Στίχοι: Ειρήνη Χάλκου
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος | που έφυγες και είμαι μόνος | θαρρώ πως είν' ακόμα χθες | που μου ‘πες πια πως δε με θες. | Κι έχω μια δίψα ν' ακούσω τη φωνή σου | κι έχω μια δίψα ν' αγγίξω το κορμί σου | μέσα στη θάλασσα του πόνου μου βουλιάζω | και σου φωνάζω. | Πέρασε κιόλας ένας χρόνος | μα είναι αγιάτρευτος ο πόνος | νοιώθει η καρδιά μου ορφανή | γιατί είναι η θέση σου αδειανή. | Κι έχω μια δίψα ν' ακούσω τη φωνή σου | έχω μια δίψα ν' αγγίξω το κορμί σου | μέσα στη θάλασσα του πόνου μου βουλιάζω | και σου φωνάζω.

12. Θαλασσάκι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νικόλαος Τάλιας | Στίχοι: Πόπη Παπανικήτα
Θάλασσα, θάλασσα τους | θαλασσινούς θαλασσάκι μου | μη τους θαλασσοδέρνεις, | θαλασσώνουμε για σένα | ξημερώνουμαι. | Ροδόσταμο, ροδόσταμο να γίνεσαι | ωχ κι αμάν, αμάν | τη ρότα τους να ραίνεις | θαλασσάκι μου και φέρε | το πουλάκι μου. | Θάλασσα κι αλμυρό νερό | να σε ξεχάσω δεν μπορώ. | Να σε ξεχάσω δεν μπορώ | θάλασσα κι αλμυρό νερό. | Θάλασσα, θάλασσα που τον | έπνιξες ωχ κι αμάν, αμάν | της κοπελιάς τον άντρα, | θαλασσάκι μου και φέρε | το πουλάκι μου. | Κι η κοπελιά κι η κοπελιά | είναι μικρή θαλασσάκι μου | και δεν της παν τα μαύρα | θαλασσάκι μου και φέρε | το πουλάκι μου. | Θάλασσα κι αλμυρό νερό | να σε ξεχάσω δεν μπορώ. | Να σε ξεχάσω δεν μπορώ | θάλασσα κι αλμυρό νερό.

13. Γι' αυτό σου λέω πάμε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Βαραίνουν το μυαλό μου τόσες σκέψεις | τα έχω μα την πίστη μου χαμένα | ποιόν άνθρωπο στ' αλήθεια να πιστέψεις | βουλιάξαμε, χαθήκαμε στο ψέμα | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Μόνο για σένανε φοβάμαι | μόνο για σένα π' αγαπώ | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | Κι εγώ που δεν κοιμάμαι όταν κοιμάσαι | και τρέμω μοναχά για τη ζωή σου | σου λέω τρυφερά να μη φοβάσαι | αγάπα με κι απάνω μου κρατήσου | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Μόνο για σένανε φοβάμαι | μόνο για σένα π' αγαπώ | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Μόνο για σένανε φοβάμαι | μόνο για σένα π' αγαπώ | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Γι αυτό σου λέω πάμε…

14. Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Πόσο σ' αγαπώ | πόσο σ' αγαπώ | σου το λέω και πονάω | πόσο σ' αγαπώ | Πόσο σ' αγαπώ | πόσο σ' αγαπώ | σε αγγίζω και σκορπάω | πόσο σ' αγαπώ | Μα εσύ μ' εκμεταλλεύτηκες | καθόλου δε με σκέφτηκες | τον λόγο σου δεν κράτησες | κουρέλι με κατάντησες εσύ | Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση | θα σου φύγω και θα φταις για όλα εσύ | μου ‘χεις κάνει τη ζωή μου δύσκολη | κι όμως σ' αγαπάω ακόμα πιο πολύ | Πόσο σ' αγαπώ | πόσο σ' αγαπώ | μου χρωστάς | και σου χρωστάω | πόσο σ' αγαπώ

15. Όμορφη πόλη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Όμορφη πόλη φωνές μουσικές | απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές | ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα | βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν | η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν

16. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου | δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά | τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου | μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά | Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου | σε περιμένω να 'ρθεις | μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου | το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς

17. Μαργαρίτα Μαγιοπούλα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Είχα φυτέψει μια πορτοκαλιά | που την εζήλευε όλη η γειτονιά | Που την εζήλευε όλη η γειτονιά | είχα φυτέψει μια πορτοκαλιά | Αχ, Μαργαρίτα Μαγιοπούλα | Αχ, Μαργαρίτα Μαγιοπούλα | Αχ, Μαργαρίτα μάγισσα | Πρωί, πρωί την πότιζα φιλιά | το δειλινό την πήραν τα πουλιά | Το δειλινό την πήραν τα πουλιά | Πρωί, πρωί την πότιζα φιλιά

18. Ποτέ, ποτέ μαζί Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Νύχτα μαγικιά μια σκιά περνά | σκέψου τώρα τη φωνή | που σου ’λεγε, ποτέ, ποτέ μαζί | Βάδιζα σκυφτός, ήσουν ουρανός | με των άστρων τη μουσική | μου τραγουδάς, ποτέ, ποτέ μαζί | Μάγισσα χλωμή, το στερνό σου φιλί | ξεχασμένη μουσική | μια μαχαιριά, ποτέ, ποτέ μαζί.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Στο κάτω-κάτω της γραφής Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Σαν τσιγάρο σε κρατώ | που γουστάρω να καπνίσω | θα σ' ανάψω θα σε πιώ | και στο τέλος θα σε σβήσω | Να γλιτώσω είναι αργά | μ' έχεις ήδη καταστρέψει | κι άν σε κόψω τώρα πια | φοβάμαι πως η μοναξιά θα επιστρέψει | Στο κάτω, κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς | Δώσ' μου φωτιά το θάνατο ν' ανάψω | δώσ' μου φωτιά το θάνατο να πιώ | Στο κάτω, κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς | Σαν τσιγάρο σε κρατώ | της βραδιάς το τελευταίο | κι ίσως νά 'ναι απ' τον καπνό | που χωρίς αιτία κλαίω | Ίσως πάλι φταις κι εσύ | που σε λίγο θα τελειώσεις | μα σε θέλω μια ζωή | κι ας ξέρω πως θά 'ρθει η στιγμή | να μ' εξοντώσεις | Στο κάτω, κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς | Δώσ' μου φωτιά το θάνατο ν' ανάψω | δώσ' μου φωτιά το θάνατο να πιώ | Στο κάτω, κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς

02. Τι να την κάνω τη συγγνώμη σου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Βήμα, βήμα, δάκρυ, δάκρυ ξεκινήσαμε, | μα δεν είχες το κουράγιο και χωρίσαμε. | Έφυγες από κοντά μου, μα τα βρήκες δύσκολα. | Το ’ξερα πως θα γυρίσεις αναμφίβολα. | Τι να την κάνω τη συγγνώμη σου, | τι να την κάνω τώρα πια; | Έχεις λερώσει το σεντόνι σου | με ξένα χάδια και φιλιά. | Βήμα, βήμα, δάκρυ, δάκρυ ξαναγύρισες, | είπες να σε συγχωρήσω, μα ατύχησες. | Τώρα βλέπω την αλήθεια που το ξανασκέφτηκα, | λάθος άνθρωπο, φοβάμαι, ερωτεύτηκα.

03. Βαμμένος ήλιος Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ηλίας Αχλαδιώτης | Στίχοι: Άννα Ιωαννίδου
Μην σκοτεινιάζεις | Μην ανοίγεις πανιά στο σκοτάδι | Μην κατεβάζεις | Τον διακόπτη στων ματιών σου το φως | Μην χαμηλώνεις | Το κεφάλι σαν πέφτει το βράδυ | Κοίτα τον ήλιο γεννιέται, λάμπει | Σβήνει κι αυτός όπως κι εσύ μοναχός. | Βαμμένος ήλιος | Λάμπει στα χρώματα της δύσης | Ζεστό πορτραίτο | Στον ουρανό μια ξαστεριά | Καθένας μόνος | Μαζί και χώρια πώς να ζήσεις | Βαμμένος ήλιος | Μια πινελιά | Γλυκιά παρηγοριά. | Μην συννεφιάζεις | Μην φοβάσαι πως δεν θα προλάβεις | Μην βασιλεύεις | Τη ζωή βιαστικά ας περνάμε | Μην περιμένεις | Να γεράσεις για να καταλάβεις | Κοίτα τον ήλιο θεριεύει, καίει | Σβήνει κι αυτός όπως κι εσύ σιωπηλά. | Βαμμένος ήλιος | Λάμπει στα χρώματα της δύσης | Ζεστό πορτραίτο | Στον ουρανό μια ξαστεριά | Καθένας μόνος | Μαζί και χώρια πώς να ζήσεις | Βαμμένος ήλιος | Μια πινελιά | Γλυκιά παρηγοριά.

04. Το πουλάω το σπίτι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Όλα όπως τ' άφησες είναι, | Στην κουζίνα ένα ποτήρι | Περιμένει το στόμα σου | Περιμένει το σώμα σου | Όλα όπως τ' άφησες είναι, | Στις κουρτίνες φέγγει ακόμα | Το ίδιο κόκκινο χρώμα σου | Το ίδιο κόκκινο χρώμα σου | Το πουλάω το σπίτι | Κι ότι άγγιξες εσύ | Κι ότι κοίταξες εσύ | Κι ότι ζήσαμε μαζί | Το πουλάω το σπίτι | Η μισή ζωή μου λείπει | Δεν γεμίζει μ' έναν άνθρωπο | ένα σπίτι | Όλα όπως τ' άφησες είναι | Ένα βιβλίο τσακισμένο | Στη σελίδα που τ' άνοιξες | Στη σελίδα που τ' άνοιξες | Όλα όπως τα 'ξερες είναι | Μια ζωή σταματημένη | Στο σημείο που την άφησες | Στο σημείο που την άφησες

05. Το τσιγάρο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Το τσιγάρο το ΄χω φτάσει ως τη μέση | κι είναι έτοιμο να πέσει απ΄τα χέρια μου | δε πιστεύω αυτό που γίνεται μπροστά μου | θα καούν τα δάχτυλά μου απ΄την τρέλα μου | Έβαζα τα χέρια μου στη φωτιά για σένα | πως ποτέ δε θα ‘πιανες άλλα χέρια ξένα | Και σου λένε το τσιγάρο λίγο, λίγο σε σκοτώνει | όμως τέτοια προδοσία με την πρώτη σε τελειώνει | σε τελειώνει... | Τη βαλίτσα ετοιμάζεις με βιασύνη | και παλεύεις μα δε κλείνει αντιστέκεται | σαν να λέει τη ζωή μας πού πηγαίνεις | τέτοιο έγκλημα που κάνεις δεν παλεύεται | Έβαζα τα χέρια μου στη φωτιά για σένα | πως ποτέ δε θα ‘πιανες άλλα χέρια ξένα | Και σου λένε το τσιγάρο λίγο, λίγο σε σκοτώνει | όμως τέτοια προδοσία με την πρώτη σε τελειώνει | σε τελειώνει...

06. Αλλού η θάλασσα κι αλλού το πλοίο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Εισ' ένας έρωτας παράνομος και κλέφτης | που μια ζωή μέσα στα λάθη του θα πέφτεις | είσαι ένας πόνος ένα δίκοπο μαχαίρι | σαν χειμωνιάτικο και γκρίζο καλοκαίρι | Έρωτας ένας, πρόσωπα δύο | αλλού η θάλασσα κι αλλού το πλοίο | Είσαι μια γυναίκα μέσα στην απόγνωση | καταδικασμένη μες την απομόνωση | μια μικρή Ελλάδα που δεν ονειρεύεται | σύνθημα στον τοίχο που απαγορεύεται | Είσαι μια τρέλα που της 'βάλαν χειροπέδες | Είσαι ένας χρόνος που μετράει λίγες μέρες | ένας παράνομος σταθμός ραδιοφώνου | που λέει τραγούδια της αγάπης και του πόνου | Έρωτας ένας, πρόσωπα δύο | αλλού η θάλασσα κι αλλού το πλοίο

07. Σε κερνάω την άνοιξη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Σε κερνάω χαμόγελο απονιά με κερνάς | σε κερνάω το όνειρο μοναξιά με κερνάς | Τι σου φταίω πες τόσες σιωπές τα ΄χω πια χαμένα | ανοιχτές πληγές τα σημάδια δες είναι από σένα | Σε κερνάω χαμόγελο απονιά με κερνάς | Κι όμως μ΄αγαπάς μέσα σου πονάς πριν να κοιμηθείς | με το φως μιλάς και παρακαλάς να μ΄ ονειρευτείς | λίγο πριν πλαγιάσεις πώς να με ξεχάσεις | αφού μ΄αγαπάς... | Σε κερνάω την άνοιξη το χειμώνα κερνάς | σε κερνάω τη θάλασσα τη φουρτούνα κερνάς | Τι σου φταίω πες τόσες σιωπές τα ΄χω πια χαμένα | ανοιχτές πληγές τα σημάδια δες είναι από σένα | Σε κερνάω την άνοιξη το χειμώνα κερνάς | Κι όμως μ΄αγαπάς μέσα σου πονάς πριν να κοιμηθείς | με το φως μιλάς και παρακαλάς να μ΄ ονειρευτείς | λίγο πριν πλαγιάσεις πώς να με ξεχάσεις | αφού μ΄αγαπάς...

08. Δεν έχω άλλο θάνατο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μετά από σήμερα δεν έχει άλλο φόβο | μετά από σήμερα δεν έχει άλλη πληγή | αυτό που λάτρευα στο σώμα το πληρώνω | αυτό που έτρεμα στα μάτια το ΄χω δει | ανοίγει η πόρτα φεύγεις εσύ και με αφήνεις μόνο | Εγώ απόψε τέλειωσα δεν έχω άλλο να ζήσω | απ΄τη στιγμή που προχωράς και με αφήνεις πίσω | Εγώ απόψε τέλειωσα απόψε που σε χάνω | δεν έχω άλλο θάνατο δεν έχω άλλο θάνατο | δεν έχω άλλο θάνατο για να ξαναπεθάνω | Μετά από σήμερα δεν έχει άλλο δάκρυ | μετά από σήμερα δεν έχει άλλο θυμό | ποιόν είδες να ΄ζησε πιο πέρα απ΄την αγάπη | ποιόν είδες να ΄πεσε πιο κάτω απ΄ τον γκρεμό | ανοίγει η πόρτα τρέχει η φωτιά | και μένει πίσω η στάχτη | Εγώ απόψε τέλειωσα δεν έχω άλλο να ζήσω | απ΄τη στιγμή που προχωράς και με αφήνεις πίσω | Εγώ απόψε τέλειωσα απόψε που σε χάνω | δεν έχω άλλο θάνατο δεν έχω άλλο θάνατο | δεν έχω άλλο θάνατο για να ξαναπεθάνω

09. Δε γυρίζω πίσω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Μάνος Τσιλιμίδης
Μπορεί και να χαθώ | μπορεί και να βουλιάξω στον βυθό | σπασμένο το μυαλό | στο δρόμο μόνος να παραμιλώ | Αγάπη ήσουν ακριβή | τώρα κενό και συντριβή | της προδομένης μου καρδιάς ανταμοιβή | Μπορεί να μ' έλιωσες | μπορεί να μ' έλιωσες | μπορεί να μ' έλιωσες | μα τώρα πάει τέλειωσες | Δε γυρίζω πίσω | δε γυρίζω πίσω | ξέρω, θα πονέσω, θα κλάψω, θα βρίσω | μα δε θα γυρίσω | Μπορεί σε μια στιγμή | να γίνει η πληγή βαθιά ρωγμή | μπορεί να με ζητάς | γιατί δεν έχεις πάλι πού να πας | Μπορεί να ψάχνεις να με βρεις | μπορεί να θες να ξαναρθείς | ίσως τις νύχτες πάλι να τηλεφωνείς | Μπορεί να μ' έλιωσες | μπορεί να μ' έλιωσες | μπορεί να μ' έλιωσες | μα τώρα πάει τέλειωσες | Δε γυρίζω πίσω | δε γυρίζω πίσω | ξέρω, θα πονέσω, θα κλάψω, θα βρίσω | μα δε θα γυρίσω

10. Το παλιό κρεβάτι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Τα παλιά σου πράγματα πετώ | τίποτα από σένα δεν κρατώ | γράμματα δικά σου, τα μηνύματά σου | θα τα σβήσω από το κινητό | Και τηλέφωνο θα πάρω | να σού πώ πως δεν σε συγχωρώ | και θ' ανάψω και τσιγάρο | και μαζί μ' εκείνο θα καώ | Το παλιό κρεβάτι | θα το κάνω στάχτη | κι όλα τα σεντόνια | για να λυτρωθώ | όλα θα τα κάψω | κι ύστερα θα κλάψω | έτσι μόνο θα σ' εκδικηθώ | Τα παλιά σου πράγματα πετώ | βρίζω τον παλιό μου εαυτό | κι ό,τι σε θυμίζει | πόσο μ' εκνευρίζει | να σε ξεπεράσω δεν μπορώ

11. Αχ ζωή μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Οι Κυριακές μου λίγες | μα οι Δευτέρες μου πολλές | μήνες κρατούσανε οι πίκρες | και οι χαρές κάποιες στιγμές | αργά κυλούσανε οι νύχτες | κι οι μέρες φεύγαν βιαστικά | και στο ρολόι οι δείκτες | γελούσανε ειρωνικά | Αχ ζωή μου | σε μια κλωστή δεμένη | αχ ζωή μου | τράπουλα σημαδεμένη | Κάποια χαράματα Τετάρτης | παραμονής κάποιας γιορτής | μου είχες πει πως θα ξανάρθει | όμως ακόμα να φανείς | κάποια χαράματα μια Πέμπτη | γνωρίστηκα μ' έναν τρελό | μα μόλις πήγα στον καθρέφτη | είδα πως ήμουνα εγώ | Αχ ζωή μου | σε μια κλωστή δεμένη | αχ ζωή μου | τράπουλα σημαδεμένη

12. Τί να κάνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ποτέ δε θα 'ναι όπως πριν όσο κι αν προσπαθούμε | ποτέ δε θα 'ναι όπως πριν ξανά για 'μας τους δυο | κι εγώ που τώρα σου γελώ, στο βάθος προσποιούμαι | γιατί μετάνιωσες πολύ μετά το χωρισμό. | Τι να κάνω, τι να κάνω, να ξεχάσω προσπαθώ | να γελάσω ή να κλάψω, όλα λένε σ' αγαπώ | τι να κάνω, τι να κάνω. | Ποτέ δε θα 'ναι όπως πριν, παγώσανε τα χάδια | αλλάζει ο πόνος τις καρδιές, αλλάξαμε κι εμείς | μπορεί να κλείσαν οι πληγές μα μείναν τα σημάδια | κι αυτά που ζήσαμε στο χτες ν' αλλάξεις δεν μπορείς. | Τι να κάνω, τι να κάνω, να ξεχάσω προσπαθώ | να γελάσω ή να κλάψω, όλα λένε σ' αγαπώ | τι να κάνω, τι να κάνω, να ξεχάσω προσπαθώ | να γελάσω ή να κλάψω, όλα λένε σ' αγαπώ | τι να κάνω, τι να κάνω.

13. Μη με συγκρίνεις Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μη με συγκρίνεις | μ' αγάπες σου παλιές | μη με συγκρίνεις | με ψεύτικα φιλιά και αγκαλιές | μη με συγκρίνεις | εγώ είμαι εγώ | κι εσύ είσαι αυτή που αγαπώ | Μη με συγκρίνεις | για λάθη μου παλιά δε θέλω πια | να μ' ανακρίνεις | και με το παρελθόν ποτέ ξανά | μη με συγκρίνεις | Εγώ είμαι εγώ | κι εσύ είσαι αυτή που αγαπώ | Η αγάπη η απόλυτη εσύ | της καρδιάς μου το βαθύ το θαλασσί | τίποτ' άλλο τώρα πια δε μ' αφορά | πίστεψέ με επιτέλους μια φορά | πίστεψέ με | Μη με συγκρίνεις | με πράγματα φτηνά στον κόσμο αυτό | μη με συγκρίνεις | παρέα μιας βραδιάς δεν είμ' εγώ | μη με συγκρίνεις | Εγώ είμαι εγώ | κι εσύ είσαι αυτή που αγαπώ | Μη με συγκρίνεις | για λάθη μου παλιά δε θέλω πια | να μ' ανακρίνεις | και με το παρελθόν ποτέ ξανά | μη με συγκρίνεις | Εγώ είμαι εγώ | κι εσύ είσαι αυτή που αγαπώ | Η αγάπη η απόλυτη εσύ | της καρδιάς μου το βαθύ το θαλασσί | τίποτ' άλλο τώρα πια δε μ' αφορά | πίστεψέ με επιτέλους μια φορά | πίστεψέ με

14. Μια συνηθισμένη μέρα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Μια συνηθισμένη μέρα που μου είπες "γεια σου" | με σημάδεψε μια σφαίρα, κι είχε τ’ όνομά σου. | Είχε τα σκληρά σου λόγια που με μάτωσαν, | που μου κόψανε τα πόδια, με γονάτισαν. | Βασανίζομαι για σένα, βασανίζομαι, | κάθε βράδυ είμαι λιώμα και σκορπίζομαι. | Βασανίζομαι για σένα, βασανίζομαι, | όμως θα σε ξεπεράσω, σου τ’ ορκίζομαι. | Μια συνηθισμένη μέρα πάνω στο θυμό μου | εβλαστήμησα εσένα και τον εαυτό μου. | Καταράστηκα την ώρα που σε γνώρισα | κι απ’ το πάθος την καρδιά μου στεναχώρησα. | Βασανίζομαι για σένα, βασανίζομαι, | κάθε βράδυ είμαι λιώμα και σκορπίζομαι. | Βασανίζομαι για σένα, βασανίζομαι, | όμως θα σε ξεπεράσω, σου τ’ ορκίζομαι.

15. Ωχ καημέ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ωχ καημέ | το πιο μεγάλο της ζωής μου είσαι μυστικό | η πιο μεγάλη πίκρα που ανασαίνω | Ωχ καημέ | σαν το πιοτό ξεχείλισες | σαν φαρμάκι μέσα έσταξες κι εγώ αργοπεθαίνω | Τις νύχτες ονειρεύομαι | στον ύπνο μου ιδρώνω | για σένανε παιδεύομαι | μα δε στο φανερώνω | Τις νύχτες ονειρεύομαι | στον ύπνο μου ιδρώνω | για σένανε παιδεύομαι | μα δε στο φανερώνω | Ωχ καημέ | Ωχ καημέ | σαν λαβωμένος και περήφανος είμαι αητός | μα τις πληγές μου κρύβω από σένα | Ωχ καημέ | κι αν στο φτερό με χτύπησες | ακόμα δε με νίκησες | πετάω στον αγέρα | Τις νύχτες ονειρεύομαι | στον ύπνο μου ιδρώνω | για σένανε παιδεύομαι | μα δε στο φανερώνω | Τις νύχτες ονειρεύομαι | στον ύπνο μου ιδρώνω | για σένανε παιδεύομαι | μα δε στο φανερώνω

16. Μια πίστα από φώσφορο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Αν ήτανε το έδαφός σου πρόσφορο | θα σου 'φτιαχνα μια πίστα από φώσφορο | με δώδεκα διαδρόμους | δώδεκα τρόμους | με βύσματα κι εντάσεις φορητές | με πείσματα κι αεροπειρατές | αν ήτανε η αγκαλιά σου όαση | θα σου 'φερνα δισκάκια για ακρόαση | στο λίκνισμα της άμμου | στάλα η καρδιά μου | κι η διψασμένη μου ψυχή στρατός | και πάνω της ζωής ο αετός | Όνειρα, όνειρα | φλόγες μακρινές μου | Του φευγιού μου όνειρα | κι άγνωστες φωνές μου | Κοιμήσου εσύ κι εγώ θα ονειρεύομαι | σαν ήσυχος θεός θα εκπορεύομαι | απ΄ τ΄ άσπρο σου το χιόνι | δίχως σεντόνι | στα νύχια του κακού τη νύχτα αυτή | κι ο θάνατος λυπάται να κρυφτεί

17. Αυτή η νύχτα μένει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Πέλαγο να ζήσω δε θα βρω | σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο | κάθε βράδυ βγαίνω να πνιγώ | πότε άστρα πότε άκρη της αβύσσου | κάτι κυνηγώ σαν τον ναυαγό | τα χρόνια μου σεντόνια μου τσιγάρα να τα σβήσω | Αυτή η νύχτα μένει | αιώνες παγωμένη | που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο | κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι | να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο | Χάθηκα και γω κάποια βραδιά | πέλαγο η φωνή του Καζαντζίδη | πέφταν τ' άστρα μες στην λασπουργιά | μαύρος μάγκας ο καιρός και μαύρο φίδι | μου 'γνεφε η καρδιά πάρε μυρωδιά | το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι | Αυτή η νύχτα μένει | αιώνες παγωμένη | που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο | κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι | να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο

18. Χάρτινο το φεγγαράκι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Θα φέρει η θάλασσα πουλιά | κι άστρα χρυσά τ' αγέρι | να σου χαϊδεύουν τα μαλλιά | να σου φιλούν το χέρι. | Χάρτινο το φεγγαράκι | ψεύτικη ακρογιαλιά | αν με πίστευες λιγάκι | θα 'σαν όλα αληθινά. | Δίχως τη δική σου αγάπη | δύσκολα περνά ο καιρός. | Δίχως τη δική σου αγάπη | είναι ο κόσμος πιο μικρός. | Χάρτινο το φεγγαράκι | ψεύτικη ακρογιαλιά | αν με πίστευες λιγάκι | θα 'σαν όλα αληθινά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης