Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2012

Ταξίδια φιλιά





















01. Ταξίδια φιλιά Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Στου κεριού τη φλόγα σε κοιτώ | στης ψυχής το βάθος σ’ ακουμπώ | κι όλα γίνεσαι έτσι απλά σ’ ένα λεπτό | κι όλα τα ζω όλα τα ζω | Απόψε σε θέλω κοντά | ο χρόνος εδώ σταματά | στα μάτια γεννιέσαι | στο σώμα μου δίνεις φτερά | Απόψε σε θέλω κοντά μου | ο κόσμος πια δε με χωρά | μαζί σου στ’ αστέρια | με στέλνεις ταξίδια φιλιά | Μη χαθείς να μείνεις πάντα εδώ | τα σκαλιά σου δωσ’ μου ν’ ανεβώ | κι αν γλιστρήσω θ’ αφεθώ μεσ’ το κενό | να σ’ αγαπώ, να σ’ αγαπώ | Απόψε σε θέλω κοντά | ο χρόνος εδώ σταματά | στα μάτια γεννιέσαι | στο σώμα μου δίνεις φτερά | Απόψε σε θέλω κοντά μου | ο κόσμος πια δε με χωρά | μαζί σου στ’ αστέρια | με στέλνεις ταξίδια φιλιά

02. Έλα και κόψε με στα δυο Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Γιάννης Κότσιρας
Φυσάει αέρας, αέρας λυσσασμένος | βαθιά τα χέρια μου στις τσέπες του καημού | χωρίς εσένα πια γυρίζω παγωμένος | με τα σημάδια του αποχωρισμού | Έλα και κόψε με στα δυο | με μια ματιά μαχαίρι ματωμένο | δύο φορές να σ’ αγαπώ | και δυο ζωές για να σε περιμένω | Μεσ’ τη βροχή χαρτί τσαλακωμένο | λόγια που γράφαμε και τώρα έχουν σβηστεί | για δυο ζωές εγώ θα περιμένω | να ξαναγράψουμε σ’ ένα λευκό χαρτί | Έλα και κόψε με στα δυο | με μια ματιά μαχαίρι ματωμένο | δύο φορές να σ’ αγαπώ | και δυο ζωές για να σε περιμένω

03. Κάπου θα βρεθούμε Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Βαγγέλης Μαχαίρας | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Πες μου πες μου τι σε φέρνει | και με παρασέρνει άλλη λογική | πες μου πες μου ποια αλήθεια | μεσ’ τα παραμύθια γίνεται σιωπή | Αν μ’ αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας | μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς | Αν μ’ αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς | τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς | Δωσ’ μου δωσ’ μου μια στιγμή σου | το κρυφό φιλί σου σώμα και ψυχή | δωσ’ μου δωσ’ μου μια αγάπη | έστω κι αυταπάτη για να ζω εκεί | Αν μ’ αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας | μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς | Αν μ’ αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς | τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς | και κάπου θα βρεθούμε αν μ’ αγαπάς

04. Μυστικό μου Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Μυστικό μου κρυμμένο καλά φυλαγμένο στο σώμα μου | κάθε βράδυ γυρίζεις κι αλμύρα μυρίζεις ξανά | μυστικό μου κρυμμένο καράβι έχει γίνει το σώμα μου | κάθε βράδυ με παίρνεις και με παρασέρνεις μακριά | Κάθε μέρα κάθε ώρα κάθε ένα λεπτό | η σκέψη μου ζητάει το πρόσωπό σου | κάθε βράδυ κάθε νύχτα κάθε δειλινό | το σώμα μου γυρεύει το δικό σου | Μυστικό μου κρυμμένο καλά φυλαγμένο στο σώμα μου | σαν φεγγάρι σβησμένο στης θάλασσας την αγκαλιά | μυστικό μου κρυμμένο σαν αίμα κυλάς μεσ’ τη φλέβα μου | ποιός αγάπησε τόσο και δεν του ’χει μείνει καρδιά | Κάθε μέρα κάθε ώρα κάθε ένα λεπτό | η σκέψη μου ζητάει το πρόσωπό σου | κάθε βράδυ κάθε νύχτα κάθε δειλινό | το σώμα μου γυρεύει το δικό σου

05. Σ΄ αγαπάω Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Θα περάσει το ξέρω θα περάσει | κι αυτή η νύχτα που διαβόλια μ’ έχουν πιάσει | μα φοβάμαι πως κι απόψε αν δε σε δω | κάποια τρέλα θα κάνω και θα ’ρθω | Δε με πίστεψες ποτέ | δε με άφησες καημέ | να σου δείξω το πόσο σ’ αγαπάω. | Δε σε χόρτασα κι εγώ | και σε έχω σαν θεό | κι όπου πάω μαζί σε κουβαλάω, | σ’ αγαπάω... | Θα γελάσει το ξέρω θα γελάσει, | η ψυχή μου κάποια μέρα θα γελάσει | και θα είναι εκείνη η μέρα που θα ’ρθεις | σαν τραγούδι ξεχασμένο να με βρεις... | Δε με πίστεψες ποτέ | δε με άφησες καημέ | να σου δείξω το πόσο σ’ αγαπάω. | Δε σε χόρτασα κι εγώ | και σε έχω σαν θεό | κι όπου πάω μαζί σε κουβαλάω, | σ’ αγαπάω..

06. Σε θυμάμαι Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Απόψε βγήκε η σελήνη | στους δρόμους σαν τρελή κι εκείνη | και με δυο μάτια δακρυσμένα | μου είπε πως δεν τη ρωτάς ποτέ για μένα | Θα ’θελα να ’ξερα πού να ’σαι | κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι | και ψιθυρίζω μεσ’ το κρύο | τόση αγάπη δεν τελειώνει μ’ ένα αντίο | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | πλάι σου δε θα ’μια | όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | Θεέ μου πώς φοβάμαι | μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς | Δε λέει η νύχτα να χαράξει | μα η καρδιά μου θα σε ψάξει | μεσ’ του μυαλού μου τις κρυψώνες | εκεί που ζούνε οι αγάπες στους αιώνες | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | πλάι σου δε θα ’μια | όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς | Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι | Θεέ μου πώς φοβάμαι | μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς | Θα ’θελα να ’ξερα πού να ’σαι | κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι | και ψιθυρίζω μεσ’ το κρύο | τόση αγάπη δεν τελειώνει μ’ ένα αντίο

07. Μια καληνύχτα Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Δωσ’ μου τα δυο γλυκά σου χείλη | να πιω να ζαλιστώ | τώρα που ήρθε πια η ώρα | να σ’ αποχωριστώ | Μια καληνύχτα πες μου αγάπη μου | και φύγε μεσ’ τη νύχτα | μια καληνύχτα πες μου και πρόσεχε | στο δρόμο που θα βγεις | Μια καληνύχτα πες μου αγάπη μου | και φύγε μεσ’ τη νύχτα | και να θυμάσαι όσο εγώ | δεν σε αγάπησε κανείς | Δωσ’ μου το τελευταίο χάδι | το πιο στερνό φιλί | τώρα που φεύγεις η καρδιά μου | βαριά μελαγχολεί | Μια καληνύχτα πες μου αγάπη μου | και φύγε μεσ’ τη νύχτα | μια καληνύχτα πες μου και πρόσεχε | στο δρόμο που θα βγεις | Μια καληνύχτα πες μου αγάπη μου | και φύγε μεσ’ τη νύχτα | και να θυμάσαι όσο εγώ | δεν σε αγάπησε κανείς

08. Δύναμη Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Λίλιαν Δημητρακοπούλου
Στάχτη μεσ’ στο ποτήρι μου | τα λόγια σου και πίνω | πίνω και ασταμάτητα | σ’ ακούω να μιλάς | καίγομαι και ζαλίζομαι | μα ακόμα σε αφήνω | λόγια σαν κάρβουνα καυτά | πάνω μου να πετάς | Ποιος θα μου δώσει δύναμη | μακριά σου να πετάξω | ποιός θα μου δώσει δύναμη | μακριά σου να κρυφτώ | Μα είναι η καρδιά μου αδύναμη | και πώς να τη διατάξω | να πάψει να σε αγαπά | έστω για ένα λεπτό | ποιός θα μου δώσει δύναμη... | Σαν αναμμένο σίδερο | το βλέμμα σου με καίει | οι σκέψεις μου μπερδεύτηκαν | και δε σ’ ακούω πια | ακούω μόνο το πιοτό | που σιωπηλά μου λέει | πως μόνο η στάχτη έμεινε | απ’ την παλιά φωτιά | Ποιος θα μου δώσει δύναμη | μακριά σου να πετάξω | ποιός θα μου δώσει δύναμη | μακριά σου να κρυφτώ | Μα είναι η καρδιά μου αδύναμη | και πώς να τη διατάξω | να πάψει να σε αγαπά | έστω για ένα λεπτό | πού να βρω Θεέ μου δύναμη...

09. Σώμα μου καταδικασμένο Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Τα δακρυσμένα μάτια δεν τα κοιτάζουνε | τα ματωμένα χείλια λόγια δε βγάζουνε | Σώμα μου καταδικασμένο | από φιλί αθάνατο | όνειρο απαγορευμένο | εσύ με πας στο θάνατο | Σώμα μου καταδικασμένο | από φιλί αθάνατο | Κορμιά που γίναν ξένα και κομματιάζονται | κορμιά στα δυο σπασμένα δεν αγκαλιάζονται | Σώμα μου καταδικασμένο | από φιλί αθάνατο | όνειρο απαγορευμένο | εσύ με πας στο θάνατο | Σώμα μου καταδικασμένο | από φιλί αθάνατο

10. Όπου μας πάει Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Όσες φορές κι αν σ’ αρνηθώ | τόσες γυρίζω πάλι εδώ | έξω από σένα πια δε ζω | και μάταια προσπάθησα | σ’ άλλη τροχιά να μπω | μένω μαζί σου κι ας χαθώ | Όπου μας πάει φτάνει να `σαι μαζί | ψυχή μου εσύ και όπου βγει | όπου μας πάει έλα δώσ’ μου ζωή | η αγάπη αυτή κλειστή στροφή | Δεν το μπορώ να μη σε δω | μέσ’ στο σκοτάδι θα σε βρω | κι αν κάποια μέρα πληγωθώ | τη μοίρα μου τη διάλεξα | όπου με πας θα `ρθώ | χνάρια ψυχής θ’ ακολουθώ | Όπου μας πάει φτάνει να `σαι μαζί | ψυχή μου εσύ και όπου βγει | όπου μας πάει έλα δωσ’ μου ζωή | η αγάπη αυτή κλειστή στροφή

11. Ποιος σου είπε Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος | Στίχοι: Γιάννης Κότσιρας & Λίλιαν Δημητρακοπούλου
Ποιος σου είπε πως τα βράδια που κοιμάσαι | τα όνειρά σου κάποιοι παρακολουθούν | και ξυπνάς αλαφιασμένος και φοβάσαι | για τις μέρες και τις νύχτες που θα `ρθούν. | Ποιος σου είπε πως τη σκέψη σου διαβάζουν | πως δεν έχεις από εκείνους μυστικά | κι όπως θέλουν τη ζωή σου διασκευάζουν. | Μα τι λέτε ρε, δε γίνονται αυτά. | Πάλι σου κλέβουν τη ζωή | κάνουν τον πόνο σου γιορτή στην εγκατάλειψη | το έργο το `χω ξαναδεί | είσαι δημόσια προβολή σε επανάληψη. | Ποιος σου είπε πως συνέχεια σε κοιτάζουν | κάποια μάτια πλάνα ηλεκτρονικά | και στις ύποπτες γκριμάτσες σου εστιάζουν. | Μα τι λέτε ρε, δε γίνονται αυτά. | Ποιος σου είπε πως τους ύποπτους τους ήχους | τους ακούνε ηλεκτρονικά αυτιά | που τρυπάνε ακόμα κι ατσαλένιους τοίχους. | Μα τι λέτε ρε, δε γίνονται αυτά.

12. Αν δε μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέργιος Γαργάλας | Στίχοι: Ζωή Παναγιωτοπούλου
Λέξη δε λες μόνο ο βοριάς ουρλιάζει | ώρες περνούν και σκοτεινιάζει | μίλα λοιπόν μη με κρατάς απ’ έξω | όλα μπορώ να τα αντέξω | Αν δε μ’ αγαπάς αν από καιρό θες να μ’ αφήσεις | δε θα βρεις κατάλληλη στιγμή να τ’ ομολογήσεις | αν δε μ’ αγαπάς πες το σαν σε άλλον να μιλάς | πες το μου σαν να `τανε ένα αστείο | σαν να ήταν λέξεις σε βιβλίο | όλα θα τελειώσουν μ’ ένα αντίο | αν δε μ’ αγαπάς | Λέξη δε λες κοιτάς από το τζάμι | έξω η βροχή κυλάει ποτάμι | μίλα λοιπόν με τρώει η αμφιβολία | βάλε μια παύλα μια τελεία | Αν δε μ’ αγαπάς αν από καιρό θες να μ’ αφήσεις | δε θα βρεις κατάλληλη στιγμή να τ’ ομολογήσεις | αν δε μ’ αγαπάς πες το σαν σε άλλον να μιλάς | πες το μου σαν να `τανε ένα αστείο | σαν να ήταν λέξεις σε βιβλίο | όλα θα τελειώσουν μ’ ένα αντίο | αν δε μ’ αγαπάς

13. Λες και δεν ήσουνα κανείς Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Πάνω στον καθαρό αφρό | θα πέσω πάλι και θα βρω | τη διαδρομή για το ταξίδι της καρδιάς σου | σα μελτεμάκι ξαφνικό | στης θάλασσας τον πανικό | θα ημερέψω εγώ ξανά τον έρωτά σου | Πάνω στον καθαρό αφρό | θα πέσω μόνος για να βρω | μία κρυψώνα στο βυθό να ξαποστάσεις | σαν μωβ γλυκιά ανατολή | της μοναξιάς σου το κελί | θα το γεμίσω με χαρές να το γιορτάσεις | Μα όταν στα πόδια σου πατήσεις | και αφήσεις τα παλιά | πάλι να φύγεις δίχως δάκρυ και μιλιά | να με κοιτάξεις μ’ ένα βλέμμα φευγαλέο της στιγμής | και να χαθείς λες και δεν ήσουνα κανείς | Πάνω στον καθαρό αφρό | θα πέσω πάλι και θα βρω | το χάδι αυτό που δεν μπορούσες να μου δώσεις | μέσα στον ύπνο σου θα ’ρθώ | και μ’ ένα κόλπο μαγικό | θα ξαναρχίσω όσα θέλεις να τελειώσεις | Πάνω στον καθαρό αφρό | θα πέσω μόνος για να βρω | μία κρυψώνα στο βυθό να ξαποστάσεις | σαν μωβ γλυκιά ανατολή | της μοναξιάς σου το κελί | θα το γεμίσω με χαρές να το γιορτάσεις | Μα όταν στα πόδια σου πατήσεις | και αφήσεις τα παλιά | πάλι να φύγεις δίχως δάκρυ και μιλιά | να με κοιτάξεις μ’ ένα βλέμμα φευγαλέο της στιγμής | και να χαθείς λες και δεν ήσουνα κανείς

14. Κιθάρα στη βροχή Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Στέργιος Γαργάλας | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μην κοροϊδεύεις ξένα πάθη | και τις ανάγκες κανενός | γιατί δεν ξέρεις ποιος νομίζει | πως είναι η λάσπη, ουρανός. | Και τα τραγούδια της δεκάρας | έχουν κι εκείνα μια ψυχή | όπως ο ήχος μιας κιθάρας | που τη χτυπάει η βροχή. | Κιθάρα στη βροχή που ξέρει πάθη, | που είναι πληγή και φάρμακο κι αγκάθι. | Ποτέ μην αρνηθείς βοήθεια | σ’ αυτούς που πέσαν χαμηλά | γιατί μπορεί κι ένα μυρμήγκι | να σε γλιτώσει απ’ τη θηλιά | να σε γλιτώσει απ’ τη θηλιά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης