Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Η Αλίκη δικτάτωρ





















01. Τίτλοι Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

02. Ο μικρός δικτάτωρ Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η εξουσία μου μεγάλη | Κι ας είν' άδειο το κεφάλι | Έχω εγώ τρανό κουτάλι | Και γυρίζω το τσουκάλι | Ο μικρός εγώ δικτάτωρ | Σε παλιάτσους αυτοκράτωρ | Πλέμπα ή μεγαλουσιάνοι | Στο ίδιο βράζετε καζάνι | Μα εγώ έχω τη κουτάλα | Και σας δίνω στην κεφάλα | Ο μικρός εγώ δικτάτωρ | Σε παλιάτσους αυτοκράτωρ

03. Δώρα για τα παιδιά Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

04. Είμαι μια πεταλουδίτσα Τραγούδι: Ευαγγελία Σαμιωτάκη
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Είμαι μια πεταλουδίτσα | με πολύχρωμα φτερά | Κι όπως όλα τα κορίτσια | Είμ' ολίγον ζωηρά | Από άνθος σ΄ άνθος τρέχω | Και κουνάω την ουρά | Και μια σκέψη μόνο έχω | Πώς να δρέψω την χαρά | Πεταλούδα, πεταλούδα | Με τα ολόχρυσα φτερά | Πέτα χόρεψε τραγούδα | Μα στοχάσου μια φορά | Πως φωτιά μου 'χεις ανάψει | Και δεν έχω που χαρά | Που κι εσένα θα σε κάψει | Και τα δυο σου τα φτερά

05. Το κυνηγητό του Σαρλώ Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

06. Ο μικρός δικτάτωρ Τραγούδι: Λαυρέντης Διανέλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η εξουσία μου μεγάλη | Κι ας είν' άδειο το κεφάλι | Έχω εγώ τρανό κουτάλι | Και γυρίζω το τσουκάλι | Ο μικρός εγώ δικτάτωρ | Σε παλιάτσους αυτοκράτωρ | Πλέμπα ή μεγαλουσιάνοι | Στο ίδιο βράζετε καζάνι | Μα εγώ έχω τη κουτάλα | Και σας δίνω στην κεφάλα | Ο μικρός εγώ δικτάτωρ | Σε παλιάτσους αυτοκράτωρ

07. Ο θάνατος του πατέρα Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

08. Πόσο σ’ αγαπώ Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

09. Στους δρόμους της Αθήνας Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

10. Για το καλό σας Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη & Χορωδία
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το Σαββάτο που θα πάω στο παζάρι | Θα σας πάρω μια σφυρίχτρα χρυσαφιά | Και ένα χάρτινο μεγάλο Χατζατζάρη | Και μια πράσινη του κήπου ζωγραφιά | Ένα μόνο θέλω εγώ για το καλό σας | Να με κάνετε αρχηγό κι αφεντικό σας | Θα σας πάρω καραμούζες και ροκάνες | Κι ένα δίχτυ τσικουλάτες και γλυκά | Και ταμπούρλα και κορνέτες και καμπάνες | Για να κάνουμε μεγάλο σαματά | Ένα μόνο θέλω εγώ για το καλό σας | Να με κάνετε αρχηγό κι αφεντικό σας | Θ' αγοράσω κι ένα τραίνο με βαγόνια | Και θα πάρω τα παιδιά της γειτονιάς | Και θα πάμε τσαφ και τσουφ ως την Ομόνοια | Κι απ' την ζήλια του θα σκάσει ο ντουνιάς

11. Αντίο «Αράπη» Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

12. Πόσο σ’ αγαπώ Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έλα να σου δείξω τις τριανταφυλλιές | τα πράσινα, τα κόκκινα, τα σπίτια, τις αυλές. | Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ | Έλα να σου πω αγόρι γλυκό μου | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ. | Έλα να σου μάθω, πως είναι το φιλί, | σαν κόκκινο τριαντάφυλλο και σαν ανατολή | Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ | Έλα να σου πω αγόρι γλυκό μου | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ. | Έλα να σου δείξω το στάχυ το ξανθό | τ' αστέρια που σωπαίνουνε για ν' αποκοιμηθώ | Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ | Έλα να σου πω αγόρι γλυκό μου | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.

13. Ερωτικό Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

14. Χέρι με χέρι Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

15. Νοσταλγικό μοτίβο Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

16. Φινάλε Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης