Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Όλα είναι δανεικά





















01. Και λέγε-λέγε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | για κοίτα ένας νταλκάς σε πειρασμό με βάζει. | Με κοροϊδεύεις, με κάνεις ό,τι θες, | εγώ που έδιωχνα γυναίκες μέχρι χθες. | Και λέγε, λέγε, λέγε, λέγε, | ο χριστιανός μπερδεύτηκα. | Απ’ τα πολλά σου λέγε, λέγε | χωρίς να θέλω μπλέχτηκα. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | το ξύλο της χρονιάς, μου φαίνεται πως θέλεις. | Κοίτα μαζέψου πριν γίνει το κακό. | Πολύ σου πέφτει που σ’ αγάπησα εγώ. | Και λέγε, λέγε... | Και λέγε, λέγε... | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς

02. Τα πήρες όλα κι έφυγες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Δε θέλω να γυρίσεις | και ας με καίει τόσο. | Παράτα με να ζήσεις, | δεν έχω να σου δώσω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες. | Δε θέλω να γυρίσεις, | αλήθεια σου μιλάω. | Τι χώρια, τι κοντά σου, | το ίδιο θα πονάω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες.

03. Γυναίκα της καταστροφής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Ποιος σ' έστειλε στο δρόμο μου | Να 'ρθείς να με παιδέψεις | Για να με ρίξεις χαμηλά | Και να με καταστρέψεις. | Γυναίκα της καταστροφής | Που ψάχνεις θύματα να βρεις | Και θες αλήτη στο δρόμο να με δεις | Γυναίκα της καταστροφής. | Ποιος σ' έστειλε στο δρόμο μου | Να παίξεις, να γελάσεις | Να με φορτώσεις βάσανα | Και να με κομματιάσεις. | Γυναίκα της καταστροφής | Που ψάχνεις θύματα να βρεις | Και θες αλήτη στο δρόμο να με δεις | Γυναίκα της καταστροφής.

04. Να 'σουνα εκείνη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θεόδωρος Καμπουρίδης | Στίχοι: Τάκης Λιβανός
Εσύ μου λες πως μ' αγαπάς | μα εγώ θυμάμαι εκείνη, | τα μάτια σου, τα μάτια της, | εικόνα που δε σβήνει. | Μόνο ένα θαύμα την πληγή μου κλείνει | να 'σουνα εκείνη που φιλάω τούτη τη στιγμή, | να 'σουνα εκείνη μόνο μια στιγμή, | μέσα στην καρδιά μου υπάρχει μόνο αυτή. | Υπάρχει μόνο αυτή. | Να 'σουνα εκείνη.

05. Συγκρατήσου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Έχεις δίκιο, παραδέχομαι, έχεις δίκιο, | σου το λέω με το δάκρυ μου τ' αντρίκειο, | δεν περίμενα ένα σφάλμα να με φέρει | να χτυπήσω τη γροθιά μου στο μαχαίρι. | Συγκρατήσου, συγκρατήσου | στις πιο δύσκολες στιγμές μας | κι αν περάσει αυτή η νύχτα | δεν χωρίζουμε ποτέ μας, | συγκρατήσου, συγκρατήσου | κι όσα ζήσαμε θυμήσου. | Ήταν λάθος, παραδέχομαι, ήταν λάθος | και το βλέπω τώρα που έμεινα μονάχος, | δεν αξίζει αυτό να γίνει η αιτία | να χαθεί ό,τι για μας έχει αξία. | Συγκρατήσου, συγκρατήσου | στις πιο δύσκολες στιγμές μας | κι αν περάσει αυτή η νύχτα | δεν χωρίζουμε ποτέ μας, | συγκρατήσου, συγκρατήσου | κι όσα ζήσαμε θυμήσου.

06. Αγάπη σου ζητώ Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Χαρούλα Δρίγκου
Ποια είναι η δική σου η θρησκεία | ποιος είναι ο δικός σου ο Θεός | και μ' έχεις μια ζωή στην αγωνία | χωρίς να με λυπάσαι δυστυχώς | Αγάπη σου ζητώ, μόνο αγάπη | μα συ μου δίνεις για να πιω φαρμάκι | εσύ με κάνεις και αργοπεθαίνω | και εγώ με τα' όνομά σου ανασαίνω | Αγάπη σου ζητώ, μόνο αγάπη | μα συ μου δίνεις για να πιω φαρμάκι | Ποια είναι η δική σου η θρησκεία | ποιος είναι ο δικός σου ο Θεός | να γίνομαι για σένα 'νε θυσία | και να 'σε συ για μένα ο καημός

07. Όλα είναι δανεικά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μπροστά σου δρόμοι υπάρχουνε πολλοί, | διάλεξε ένα και να φύγεις από μένα. | Κι αν σου 'χω δώσει τη ζωή μου τη μισή, | άσ' τα να πάνε, περασμένα ξεχασμένα. | Κι αν γελάς τώρα που φεύγεις | και μιλάς ειρωνικά, | δεν πειράζει, στη ζωή μας | είναι όλα δανεικά. | Θυμήσου, όμως, ζήσαμε μαζί | όμορφες ώρες, μα η χαρά μας τώρα κλείνει. | Κι αν θες να μείνεις, άλλο πια δεν ωφελεί, | είσαι για μένα μια ανάμνηση που σβήνει.

08. Του φιλιού τ' αλφαβητάρι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Στης αγάπης το σχολειό | ήμουνα ο δάσκαλός σου, | ήμουν το βιβλίο σου | και το φροντιστήριό σου. | Του φιλιού τ' αλφαβητάρι | με χαρτί και καλαμάρι | από μένα έμαθες. | Τώρα που 'γινες ξεφτέρι | στο παλιό σου το τεφτέρι | τ' όνομά μου έγραψες. | Στης αγάπης το σχολειό | ήμουνα το λεξικό σου, | ήμουν το θρανίο σου | και το φροντιστήριό σου. | Του φιλιού τ' αλφαβητάρι | με χαρτί και καλαμάρι | από μένα έμαθες. | Τώρα που 'γινες ξεφτέρι | στο παλιό σου το τεφτέρι | τ' όνομά μου έγραψες.

09. Σημάδια μου αφήνεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σημάδια μου αφήνεις σαν με φιλάς | και την καρδιά μου λιώνεις σαν με κοιτάς, | εσύ μόνο, καρδιά μου, με κυβερνάς | μα έλα που δεν ξέρω αν μ' αγαπάς. | Όλα τα παράπονά μου πού να πάω να τα πω, | πού να βρω ένα βοτάνι, να σωθώ, να γιατρευτώ, | κάθε μέρα που περνάει πιο πολύ σε αγαπώ | κι αμφιβάλλω, στην ζωή σου, αν υπάρχω μόνο εγώ. | Σημάδια μου αφήνεις σαν με φιλάς | και την καρδιά μου λιώνεις σαν με κοιτάς. | Σημάδια μου αφήνεις σαν με φιλάς | και ύστερα μονάχο με παρατάς, | εσύ μαζί μου παίζεις κι εγώ πονώ | κι αλίμονο σ' εμένα που σ' αγαπώ. | Όλα τα παράπονά μου πού να πάω να τα πω, | πού να βρω ένα βοτάνι, να σωθώ, να γιατρευτώ, | κάθε μέρα που περνάει πιο πολύ σε αγαπώ | κι αμφιβάλλω, στην ζωή σου, αν υπάρχω μόνο εγώ. | Σημάδια μου αφήνεις σαν με φιλάς | και την καρδιά μου λιώνεις σαν με κοιτάς.

10. Με ξεγέλασες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Το κατάλαβα από το φέρσιμό σου | πως δε μ' ένιωθες σαν άνθρωπο δικό σου | και σ' αγάπησα πιο πάνω απ' τη ζωή μου | μα δεν ήσουνα, δεν ήσουνα δική μου, | Με ξεγέλασες με ψεύτικα αισθήματα | κι είμαι ένα από τα τόσα σου τα θύματα, | απ' το φέρσιμό σου το άπονο | μ' έχει λιώσει το παράπονο, | απ' το φέρσιμό σου το άπονο | μ' έχει λιώσει το παράπονο. | Το κατάλαβα από το φέρσιμό σου | πως επέρναγες μαζί μου τον καιρό σου | και σ' αγάπησα πιο πάνω απ' τη ζωή μου | μα δεν ήσουνα, δεν ήσουνα δική μου, | Με ξεγέλασες με ψεύτικα αισθήματα | κι είμαι ένα από τα τόσα σου τα θύματα, | απ' το φέρσιμό σου το άπονο | μ' έχει λιώσει το παράπονο, | απ' το φέρσιμό σου το άπονο | μ' έχει λιώσει το παράπονο.

11. Μόνος έμαθα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Πάει κι αυτή η σελίδα, θα κλείσει | και με χαμόγελο σου λέω "έχε γεια", | μην κλαις για μένα, κλάψε για σένα, | εμένα αντέχει η καρδιά, | μην κλαις για μένα, κλάψε για σένα, | εμένα αντέχει η καρδιά. | Μόνος έμαθα την πίκρα να πίνω | και τις χαρές μου να μοιράζω εδώ κι εκεί, | μόνος έμαθα τον πόνο να κρύβω | και δε θα μάθεις αν πόνεσα πολύ. | Πάει κι αυτή η σελίδα, θα κλείσει, | πόσες, ακόμα, θα μ' ανοίξεις βρε ζωή | και από πέτρα να 'ναι η καρδιά μου | δε θα αντέξει πιο πολύ, | και από πέτρα να 'ναι η καρδιά μου | δε θα αντέξει πιο πολύ. | Μόνος έμαθα την πίκρα να πίνω | και τις χαρές μου να μοιράζω εδώ κι εκεί, | μόνος έμαθα τον πόνο να κρύβω | και δε θα μάθεις αν πόνεσα πολύ, | μόνος έμαθα τον πόνο να κρύβω | και δε θα μάθεις αν πόνεσα πολύ.

12. Μη διστάζεις καρδιά μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιάννης Παλαιολόγου | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Μη διστάζεις καρδιά μου, μη διστάζεις, προχώρα | μια που έφτασ' η ώρα του χωρισμού, | είναι άδεια η καρδιά της κι αν θα μείνω κοντά της | θα 'μαι πάντοτε στην άκρη του γκρεμού, | στην αγκαλιά του καημού. | Εσύ καρδιά μου να μην κάνεις πίσω | αν θα με δεις εμένα και δακρύσω, | μη μετανιώσεις γι' αυτό, | εσύ καρδιά μου να μην κάνεις πίσω | κι αν δεν μ' αφήσεις και υποχωρήσω | θα είναι λάθος σου πικρό. | Αν διστάσεις καρδιά μου | θα μου κάνεις κακό. | Μην πιστέψεις καρδιά μου αν θα δεις κάποιο δάκρυ | στων ματιών της την άκρη, μη λυπηθείς, | έχω κάνει το λάθος γιατί είχα το πάθος, | γιατί είχα μες στα στήθια μου φωτιά, | όλα της σκέτη ψευτιά. | Εσύ καρδιά μου να μην κάνεις πίσω | αν θα με δεις εμένα και δακρύσω, | μη μετανιώσεις γι' αυτό, | εσύ καρδιά μου να μην κάνεις πίσω | κι αν δεν μ' αφήσεις και υποχωρήσω | θα είναι λάθος σου πικρό. | Αν διστάσεις καρδιά μου | θα μου κάνεις κακό.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης