Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

60 χρυσές επιτυχίες





















Ο πρώτος δίσκος

01. Στου Όθωνα τα χρόνια  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Ένα μεσημέρι | στης Ακρόπολης τα μέρη | άπονοι ληστές | κάναν τις πέτρες τις ζεστές | λημέρι | Στο Μοναστηράκι | Βαυαροί χωροφυλάκοι | μες στην αντηλιά, χορεύουν μπρος στον βασιλιά | συρτάκι | Στην Κρήτη και στη Μάνη | θα στείλουμε φιρμάνι | σε πολιτείες και χωριά | θα στείλουμε φιρμάνι | να 'ρθούν οι πολιτσμάνοι | να κυνηγήσουν τα θεριά. | Κάτω στο λιμάνι | τραγουδούν οι πολιτσμάνοι | ήρθαν τα παιδιά | μα έχουν ακόμα την καρδιά | στην Μάνη | Ήρθανε την Τρίτη | τα παιδιά του Ψηλορείτη | πίνουν τσικουδιά, μα έχουν ακόμα την καρδιά | στην Κρήτη | Στην Κρήτη και στη Μάνη | εστείλαμε φιρμάνι | σε πολιτείες και χωριά | εστείλαμε φιρμάνι | κι ήρθαν οι πολιτσμάνοι | και διώξαν όλα τα θεριά.

02. Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά

03. Βρέχει ο Θεός Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Σιγά, σιγά κι αυτό το βράδυ | Θα ‘ρθω στην πόρτα σου για λίγο να σταθώ | Σιγά, σιγά μες στο σκοτάδι | ένα παράπονο της νύχτας να σου πω | Μη μου κρατάς κλειστή την πόρτα | Βρέχει ο Θεός και θα βραχώ | Άνοιξε αγάπη μου σαν πρώτα | Να μπω κι εγώ να ζεσταθώ | Σιγά, σιγά κι αυτό το βράδυ | στα σκαλοπάτια σου και πάλι θα βρεθώ, | σιγά, σιγά μες στο σκοτάδι | ένα παράπονο της νύχτας να σου πω | Μη μου κρατάς κλειστή την πόρτα | Βρέχει ο Θεός και θα βραχώ | Άνοιξε αγάπη μου σαν πρώτα | Να μπω κι εγώ να ζεσταθώ

04. Έξω φυσάει και βρέχει  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αφού μιλάς για χωρισμό | ας χωριστούμε απόψε | άπλωσε το χεράκι σου | και τη ζωή μου κόψε | Φύγε λοιπόν και μη κοιτάς | το δάκρυ μου που τρέχει | μα πάρε την ανάσα μου | Έξω φυσάει και βρέχει

05. Όταν θυμάμαι εκείνη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Όταν στον ουρανό τ' άστρο το πρωινό | βλέπω να τρεμοσβήνει, θυμάμαι εκείνη π' αγαπώ | όταν βλέπω μακριά, καράβια στο Νοτιά | πάλι θυμάμαι εσένα, που 'πες θλιμμένα έχε γεια | Μέσ' στη ζωή με στάθηκες για μια στιγμή και χάθηκες | κι απλώθηκε στο νου μου η συννεφιά | γεράκι ο πόνος π' άραξε, το στήθος μου και χάραξε | καημούς στην πονεμένη μου καρδιά | Όταν στον ουρανό τ' άστρο το πρωινό | βλέπω να τρεμοσβήνει, θυμάμαι εκείνη π' αγαπώ | Μέσ' στη ζωή με στάθηκες για μια στιγμή και χάθηκες | κι απλώθηκε στο νου μου η συννεφιά | γεράκι ο πόνος π' άραξε, το στήθος μου και χάραξε | καημούς στην πονεμένη μου καρδιά | Όταν στον ουρανό τ' άστρο το πρωινό | βλέπω να τρεμοσβήνει, θυμάμαι εκείνη π' αγαπώ

06. Εγώ ξηλώθηκα εσύ μπαλώθηκες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Ρουβινέτης
Δεν το κατάλαβα τι έχω φταίξει | και πώς η μοίρα μου σ’ έχει διαλέξει, | καλά καθούμενα για να με μπλέξει. | Νύχτα με τύλιξες, γερά γαντζώθηκες, | εγώ ξηλώθηκα κι εσύ μπαλώθηκες.  | Δεν το κατάλαβα, μα την αλήθεια, | πώς δεν εφώναξα "κόσμε, βοήθεια", | πώς δεν εφώναξα "κόσμε, βοήθεια". | Νύχτα με τύλιξες, γερά γαντζώθηκες, | εγώ ξηλώθηκα κι εσύ μπαλώθηκες.  | Δεν το κατάλαβα πώς τα `χεις φέρει, | βρέθηκα μπόσικος, ήσουν ξεφτέρι, | βρέθηκα μπόσικος, ήσουν ξεφτέρι. | Νύχτα με τύλιξες, γερά γαντζώθηκες, | εγώ ξηλώθηκα κι εσύ μπαλώθηκες.

07. Στην Ελευσίνα μια φορά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Βασίλης Ανδρεόπουλος
Πήρα τους δρόμους μια βραδιά | και τους γνωστούς ρωτούσα | για το κορίτσι μου που αγαπούσα | στην Ελευσίνα μια φορά. | Έριξα πέτρα στο γιαλό | στο πέλαγο λιθάρι | για το 
κορίτσι μου που ήταν καμάρι | στην Ελευσίνα μια φορά.

08. Οι αγγέλοι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Την Κυριακή καθίσαν δυο αγγέλοι | στου Βαγγέλη για κρασί | και απο κει περνούσες για σεργιάνι | με φουστάνι θαλασσί | Και τ' αγγελόπουλα | γίναν παιδόπουλα όπως κι εγώ | και σε κοιτάζανε κι αναστενάζανε | μα το Θεό | Και τ ' αγγελόπουλα | γίναν παιδόπουλα στο δειλινό | κι αναστενάζανε | κι όλον σου τάζανε | τον ουρανό | Και η καρδιά μου π' άφησες μονάχη | σαν το στάχυ να κοπεί | παρηγοριά και χάρη στο ζητούσε | πως πονούσε | να σου πει | Μα εσύ προσπέρασες | δάκρυ με κέρασες | στο δειλινό | κι οι αγγέλοι φύγανε | να 
κλάψουν πήγανε | στον ουρανό | Μα εσύ προσπέρασες ...

09. Ο τρελός Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με κυνηγούν, με κυνηγούν κάθε βραδυά | της γειτονιάς, της γειτονιάς σου τα παιδιά | με κοροϊδεύουν τα παιδιά | σαν τρέχω στην ανηφοριά | να σου χαρίσω μια φτωχή καρδιά | κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | εσύ φωνάζεις "διώξτε τον τρελό" | Θα την αντέξω του τρελού τη ρετσινιά | μα πώς ν' αντέξω την δική σου απονιά | πες μου δυο λόγια να σωθώ | προτού στ' αλήθεια τρελαθώ | δωσ' μου το χέρι για να κρατηθώ | Κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | μη μου φωνάζεις "διώξτε τον τρελό"!

10. Τα θερινά σινεμά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Φεύγουν τα καλύτερα μας χρόνια | ώρα με την ώρα βιαστικά | νιάτα που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | κι εκείνο που βλέπω | να μένει τελικά | Είναι κάτι νύχτες με φεγγάρι | μες τα θερινά τα σινεμά | νύχτες που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | μ' αγιόκλημα και γιασεμιά | Φεύγουν τα καλύτερα μας χρόνια | κάποιος μας τα κλέβει μυστικά | χρόνια που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | κι εκείνο που βλέπω να μένει τελικά | Είναι κάτι νύχτες με φεγγάρι | μες τα θερινά τα σινεμά | νύχτες που περνούν | που δεν θα ξαναρθούν | μ' αγιόκλημα και 
γιασεμιά

11. Μια βραδιά του Μαγιού Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μια βραδυά του Μαγιού που θα γεννηθώ | Μια βραδυά του Μαγιού πλάι σου θα 'ρθώ | Μια καινούρια ζωή, για να σου χαρίσω | κι ούτε μία στιγμή, να σ' απαρνηθώ | Μέσ' αυτή τη ζωή σμίξαμε αργά | ό,τι ζήσαμε πριν θα μας κυνηγά | σου χρωστώ τα φιλιά πού 'δωσα και πήρα | μου χρωστάς τα φιλιά πού 'δωσες αλλού | Μια βραδυά του Μαγιού που θα γεννηθώ | Μια βραδυά του Μαγιού πλάι σου θα 'ρθώ | για να σου ξαναπώ πόσο σ' αγαπούσα | για να μου πρωτοπείς "πόσο σ’ αγαπώ"

12. Δε λες κουβέντα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Δε λες κουβέντα, | κρατάς κρυμμένα μυστικά | και ντοκουμέντα | κι ακούω μόνο | συνθήματα μεταλλικά | των μικροφώνων | Ξέρω τ' όνομά σου | την εικόνα σου και πάλι από την αρχή | ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας | μια αλλιώτικη ζωή | Περνούν οι νύχτες, | τα δευτερόλεπτα βαριά | στους λεπτοδείκτες | ζητώντας κάτι | που να μη γίνεται ουρλιαχτό | κι οφθαλμαπάτη | Ξέρω τ' όνομά σου | την εικόνα σου και πάλι από την αρχή | ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας | μια αλλιώτικη ζωή | Στων χιλιομέτρων | την ερημιά και στη σιωπή των χρονομέτρων | ακούγονται τώρα | σειρήνες μεταγωγικά κι ασθενοφόρα | Ξέρω τ' όνομά σου | την εικόνα σου και πάλι από την αρχή | ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας | μια αλλιώτικη ζωή

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πειραιώτισσα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Βρήκα στο δρόμο κάτι παιδιά και τα ρώτησα | αν με θυμάσαι καμιά βραδιά Πειραιώτισσα | Αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει | Μακρυά στα ξένα στη ξενιτειά | βαρυαρρώστησα | κι ήλθα κοντά σου να βρω γιατριά | Πειραιώτισσα | Αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει

02. Στου Προφήτη Ηλία Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια, τα σοκάκια | γέμιζα φιλιά τα μαλλιά σου | μ' άστρα την ποδιά σου. | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια τα βραδάκια | περπατούσαμε, μου γελούσες | πόσο μ' αγαπούσες. | Τώρα στην καρδιά μου το μαράζι | κι ο καημός φωλιάζει. | Πότε θα φανείς σαν και πρώτα | στην παλιά τη γειτονιά; | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια, τα σοκάκια | γέμιζα φιλιά τα μαλλιά σου | μ' άστρα την ποδιά σου. | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια τα βραδάκια | περπατούσαμε, μου γελούσες | πόσο μ' αγαπούσες. | Τώρα στην καρδιά μου το μαράζι | κι ο καημός φωλιάζει. | Πότε θα φανείς σαν και πρώτα | στην παλιά τη γειτονιά; | Είμαι μόνος μου δίχως ταίρι | και ζητώ παρηγοριά.

03. Γιε μου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Γιε μου, είν’ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου | που σε βλέπω σαν ξερόφυλλο του ανέμου | στη ζωή κυνηγημένος να γυρνάς | Γιε μου, δεν τον άκουσες τον δόλιο σου πατέρα | παρασύρθηκες και μέρα με τη μέρα | είσαι είκοσι χρονών κι όμως γερνάς | Γιε μου, τι περιμένεις, πε μου | σ’ έναν δρόμο λασπωμένο | θα ’σαι πάντα σα δεντρί ξεριζωμένο | δίχως μοίρα, δίχως ήλιο κι ουρανό | Γιε μου, τον καημό μου συλλογίσου | γύρνα σπίτι να γλυκάνω την πληγή σου | γιε μου, γιε μου, πώς πονώ | Γιε μου, είν’ οι άνθρωποι απάνθρωποι καλέ μου | οι αρχόντοι είν’ εμπόροι του πολέμου | και γελούν όταν το δάκρυ μας κυλά | Γιε μου, μην πιστεύεις σε κανέναν ακριβέ μου | ως κι οι φίλοι σου χαρήκανε, Θεέ μου | που ’χεις πέσει τώρα τόσο χαμηλά

04. Ξημερώματα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα | Και πριν να βγει ο ήλιος | Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε | Ένας χαμένος φίλος | Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες | Τα χρόνια έχουν φύγει | Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα | Χίλιες πληγές μ' ανοίγει | Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός | Κάθε ματιά σου πόνος | Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά | Του χωρισμού ο χρόνος

05. Ρωμιός αγάπησε Ρωμιά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
Τα δυο αστέρια του βορρά | λουλούδια α, | λουλούδια ανθισμένα | ένας Ρωμιός και μια Ρωμιά | από μπαξέ | από μπαξέ κομμένα | Δύο πλατάνια αψηλά | ρίχνουν τα φύ, | ρίχνουν τα φύλλα στρώμα | κι ο Δίας απ' τον Όλυμπο | φυλάει τον Πλα, | φυλάει τον Πλαταμώνα | Ρωμιός αγάπησε ρωμιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιός αγάπησε ρωμιά | Πάρε Θεέ του έρωτα | το δυνατό | το δυνατό σου άστρο | και ρίχτο ξημερώματα | στο μαγεμέ, | στο μαγεμένο κάστρο | Ρωμιός αγάπησε ρωμιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιός αγάπησε ρωμιά

06. Μη χτυπάς σ’ ένα σπίτι κλειστό Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μη χτυπάς | να σ’ ανοίξουνε μη χτυπάς | σ’ ένα σπίτι κλειστό | που κανείς δεν σ’ ακούει | τώρα μιαν αγάπη ζητάς | και γι’ αυτή ξενυχτάς | κι επιμένεις ακόμη | δρόμοι δεν υπάρχουν φορές | που γυρίζουν ξανά | για τις ίδιες χαρές | Ποτέ μη χτυπάς μια πόρτα κλειστή | μια πόρτα για σένα χαμένη | ο δρόμος αυτός κι αν είναι στενός | δεν είναι για σένα στερνός | Μη χτυπάς | να σ’ ανοίξουνε μη χτυπάς | σ’ ένα σπίτι κλειστό | που κανείς δεν σ’ ακούει | δρόμοι δεν υπάρχουν φορές | που γυρίζουν ξανά | για τις ίδιες χαρές

07. Η ιστορία του μπεκρή Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Είχα ακούσει ενός μπεκρή την ιστορία | σ' ένα λιμάνι, σε μια χώρα μακρινή | όμως την ξέχασα στην πρώτη ευκαιρία | γιατί δεν πίστεψα πως είναι αληθινή | Μου είχε πει γιατί οι άντρες κλαίνε | γιατί μεθάνε κάθε βράδυ μοναχοί | γιατί με θάνατο τα σωθικά τους καίνε | γιατί τα δάκρυα κυλάνε σαν βροχή | Πόσο μεγάλη ήταν για μένα η τιμωρία | όταν αγάπησα και εγώ κάποια μικρή | τότε θυμήθηκα αυτή την ιστορία | τότε κατάλαβα τα λόγια του μπεκρή | Μου είχε πει γιατί οι άντρες κλαίνε | γιατί μεθάνε κάθε βράδυ μοναχοί | γιατί με θάνατο τα σωθικά τους καίνε | γιατί τα δάκρυα κυλάνε σαν βροχή

08. Έρχομαι, έρχομαι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έχασα το δρόμο μου αγάπη | κι άλλαξα συνήθειες,συνήθειες στη ζωή | κράτα στα ματάκια σου το δάκρυ | για να το μοιράσου, μοιράσουμε μαζί | Έρχομαι, έρχομαι μην κοιμηθείς ακόμα | κι αγκαλιά θα γείρουμε σαν καλαμιές στο χώμα | σαν καλαμιές στο χώμα,σαν καλαμιές στο χώμα | Έδωσα σε άλλες το φιλί μου | και μη με ρωτάς, ρωτάς γιατί και πως | άπλωσε το χέρι σου καλή μου | έρχεται ένας φίλος, φίλος σου παλιός | Έρχομαι, έρχομαι μην κοιμηθείς ακόμα | κι αγκαλιά θα γείρουμε σαν καλαμιές στο χώμα | σαν καλαμιές στο χώμα, σαν καλαμιές στο χώμα

09. Μη λυπηθείς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Μη λυπηθείς όταν θα δεις να σβήνει κάποιο αστέρι | και παγωμένο αγέρι να δέρνει τα πουλιά. | Ούτε να κλάψεις όταν βρεις λουλούδια μαραμένα | στο χώμα πεταμένα σαν όνειρα παλιά. | Πες μου ποιος ζει χωρίς καημό | να πάω να τον ρωτήσω | πού έχει ο πόνος τελειωμό | για να σε σεργιανίσω. | Σαν δεις να κλαίει ο ουρανός, θα ’ν’ το παράπονό του | γι’ αυτόν που τ’ όνειρό του πέταξε στη φωτιά. | Και όταν πέσει κεραυνός, να ξέρεις πως θα κάψει | αυτόν που έχει πάψει να ψάχνει για χαρά. | Πες μου ποιος ζει χωρίς καημό | να πάω να τον ρωτήσω | πού έχει ο πόνος τελειωμό | για να σε σεργιανίσω.

10. Μέτρα τα λάθη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μέτρα τα λάθη που' χεις κάνει μέτρα | και κάνε άλλο ένα έλα σε μένα | κάνε μια δεύτερη αρχή | πέτρα στα πρωτινά σου ρίξε πέτρα | κι εγώ τη Γη θα σκίσω ώσπου να λύσω | τον πόνο που' χεις στην ψυχή | Κοντά μου δε θα βρεις κάστρα του Μοριά | θα βρεις μονάχα μια καρδιά | απλή σαν τα μικρά παιδιά | κοντά μου θα' ναι φτωχή η Πρωτομαγιά | μα θα' χεις μέσα στην καρδιά | τη θέση που' χει η Παναγιά | Μέτρα τα λάθη που' χεις κάνει μέτρα | και καν' το τελευταίο το πιο ωραίο | έλα σε μένανε κοντά | Ξέρω πολύ σε πίκρανα το ξέρω | κι είπες να μείνεις μόνη σαν το αηδόνι | που του' χουν κλέψει τη φωνή | κι όμως υπάρχει πάντα ένας δρόμος | που τόνε λένε αγάπη γλυκιά μου αγάπη | που τον διαβαίνουν ταπεινοί | Κοντά μου δε θα βρεις κάστρα του Μοριά | θα βρεις μονάχα μια καρδιά | απλή σαν τα μικρά παιδιά | κοντά μου θα' ναι φτωχή η Πρωτομαγιά | μα θα' χεις μέσα στην καρδιά | τη θέση που' χει η Παναγιά | Μέτρα τα λάθη που' χεις κάνει μέτρα | και καν' το τελευταίο το πιο ωραίο | έλα σε μένανε κοντά

11. Μην κλαις Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Ηλίας Ανδριόπουλος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μην κλαις και μη λυπάσαι που βραδιάζει | εμείς που ζήσαμε φτωχοί | του κόσμου η βροχή δε μας πειράζει | εμείς που ζούμε μοναχοί | Τα σπίτια είναι χαμηλά | σαν έρημοι στρατώνες | τα καλοκαίρια μας μικρά | κι ατέλειωτοι οι χειμώνες | Μην κλαις και μη φοβάσαι το σκοτάδι | εμείς που ζήσαμε φτωχοί | του κόσμου η απονιά δε μας τρομάζει | θα έρθει και για μας μια Κυριακή | Τα σπίτια είναι χαμηλά | σαν έρημοι στρατώνες | τα καλοκαίρια μας μικρά | κι ατέλειωτοι οι χειμώνες

12. Μια περιπέτεια Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Ο τρίτος δίσκος

01. Δεν το μπορείς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άρχιζε για μένα ο κόσμος μπρος στα σκαλοπάτια σου | μέσα στα μάτια σου | η ζωή μου ξαγρυπνούσε μπρος στο παραθύρι σου το σκοτεινό | Ώσπου άρπαξε μια νύχτα η φωτιά το στόμα σου | και τ' άγιο σώμα σου | κάποιος άλλος το φιλούσε και σεργιάνι το 'βγαζε | στον ουρανό | Δεν το μπορείς όσο κι αν θες να με | ξεχάσεις | Δεν το μπορώ ό,τι κι αν πω να σ' αρνηθώ | Δεν το μπορείς να γίνεις χτες και να περάσεις | Δεν το μπορώ με τον καημό να μετρηθώ | Είχα το μικρό σου χέρι άστρο και φεγγάρι μου | προσκυνητάρι μου | μάζευα τα δάκρυά σου και φιλιά σου τα 'στελνα το δειλινό | Ώσπου ήρθε κάποια νύχτα κι όλα αυτά τελειώσανε | κεριά που λιώσανε | κάποιος άλλος σε φιλούσε και σεργιάνι σ' έβγαζε στον ουρανό

02. Μη μου χτυπάς τα μεσάνυχτα την πόρτα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μη μου χτυπάς | τα μεσάνυχτα τη πόρτα | μη μου μιλάς | να σ' ακούσω δεν μπορώ | Αν μ' αγαπάς | μην γυρίζεις πίσω | άσε να κρατήσω | τον πόνο συντροφιά | Όπου κι αν πας | την αγάπη παίρνεις | το σκοτάδι φέρνεις | και τη συννεφιά

03. Όνειρο απατηλό Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' ένα όνειρο τρελό | όνειρο απατηλό | ξεκινήσαμε κι οι δυο μας | και στου δρόμου τα μισά | σβήσαν τ' άστρα τα χρυσά | ξαφνικά από τον ουρανό μας | Ποια μοίρα με ζηλεύει | ποιο μάτι φθονερό | και χάθηκε μια αγάπη | προτού να τη χαρώ | σαν πλοίο που ναυάγησε | σαν νούφαρο που μάδησε | στης λίμνης μέσα το θολό νερό | Με ελπίδες λιγοστές | έστω και απατηλές | να γυρίσεις περιμένω | ίσως βγει αληθινό | τ' όνειρό μου το τρελό | τ' όνειρό μου το ναυαγισμένο

04. Πάρ' το τρένο, πάρ' το πλοίο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Εγώ εδώ, εσύ εκεί, | πώς θες λοιπόν να ξημερώσει Κυριακή; | Εσύ εκεί, εγώ εδώ, | το στόμα πέτρωσε και πια δεν τραγουδώ. | Πάρ’ το τρένο, πάρ’ το πλοίο, | πάρε τ’ άστρο του νοτιά. | Κάνει απόψε τόσο κρύο | κι είν’ η αγάπη σου φωτιά. | Πάρ’ το πλοίο, πάρ’ το τρένο, | πάρε την κυρά βροχή. | Είναι χώμα διψασμένο | η θλιμμένη μου ψυχή. | Εγώ εδώ, εσύ αλλού, | κι όλο και χάνομαι σαν κύμα του γιαλού. | Εσύ αλλού, εγώ εδώ, | δίνω τα μάτια μου για να σε ξαναδώ. | Πάρ’ το τρένο, πάρ’ το πλοίο, | πάρε τ’ άστρο του νοτιά. | Κάνει απόψε τόσο κρύο | κι είν’ η αγάπη σου φωτιά. | Πάρ’ το πλοίο, πάρ’ το τρένο, | πάρε την κυρά βροχή. | Είναι χώμα διψασμένο | η θλιμμένη μου ψυχή.

05. Αλήτη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Στέκει στου δρόμου κάποια άκρη μοναχός | θαρρείς και κρύβει τη ντροπή του στο σκοτάδι | Όμως τι φταίει αν γεννήθηκε φτωχός | Τι φταίει αυτός, αν της ζωής | αν της ζωής είναι ρημάδι | Αλήτη δίχως αγάπη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι | Αλήτη μες στη μανία του βορρά μικρό σπουργίτι | Αλήτη | Κι όμως κι αυτός ίσως μπορέσει μια φορά | να βρει ένα όνειρο μια αγκάλη έν’ απάγκιο | να βρει δυο χέρια να του δώσουνε φτερά | και τα δυο χείλη για να του δώσουνε κουράγιο | Αλήτη δίχως αγάπη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι | Αλήτη μες στη μανία του βορρά μικρό σπουργίτι | Αλήτη

06. Πήρες το μεγάλο δρόμο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Πήρες τον μεγάλο δρόμο | για να πας στα ξένα | άφησες σε μένα | τη λαβωματιά | Πήρες τον μεγάλο δρόμο | δρόμο δίχως άκρη | έγινε το δάκρυ | θάλασσα πλατιά | Τώρα την πόρτα μου χτυπάν | βοριάδες και χειμώνες | μα οι καρδιές που αγαπάν | μένουνε πάντα μόνες | Πήρες τον μεγάλο δρόμο | και το μονοπάτι | Πώς να κλείσω μάτι | πώς να κοιμηθώ | Πήρες τον μεγάλο δρόμο | και μονάχος μένω | τι να περιμένω | τι να καρτερώ

07. Μια Δευτέρα, μια Τρίτη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μια Δευτέρα, μια Τρίτη που `σαι μόνη στο σπίτι | σαν αγέρας θα `ρθώ, | στη γωνιά θα καθίσω κι αν διατάξεις θα ζήσω | κι άμα θες θα χαθώ, | στη γωνιά θα καθίσω κι αν διατάξεις θα ζήσω | κι άμα θες θα χαθώ, | μια Δευτέρα, μια Τρίτη που `σαι μόνη στο σπίτι | σαν αγέρας θα `ρθώ. | Κι αν μου πεις σ΄ αγαπάω, θα κινήσω να πάω | στην παλιά Βενετιά, | θα φορτώσω καΐκια με χρυσά σκουλαρίκια, | με χιλιάδες προικιά, | θα φορτώσω καΐκια με χρυσά σκουλαρίκια, | με χιλιάδες προικιά, | αν μου πεις σ΄ αγαπάω, θα κινήσω να πάω | στην παλιά Βενετιά. | Κι αν απλώσεις το χέρι και μου μπήξεις μαχαίρι | δεν με νοιάζει σταλιά, | τη στιγμή που θα σβήνω, το χεράκι το κρίνο, | θα γεμίζω φιλιά, | το χεράκι το κρίνο, τη στιγμή που θα σβήνω, | θα γεμίζω φιλιά, | αν απλώσεις το χέρι και μου μπήξεις μαχαίρι | δεν με νοιάζει σταλιά, δε με νοιάζει σταλιά.

08. Ένα φύλλο μαραμένο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ένα φύλλο μαραμένο στην αυλή μου έπεσε, | κάτι μισοξεχασμένο στην καρδιά μου ξύπνησε, | ένα φύλλο μαραμένο μ' έκανε και δάκρυσα | για μι' αγάπη που δεν κράτησε καιρό | κι όμως την αναπολώ. | Κι όπου δω στενό δρομάκι | καταπίνω το φαρμάκι | που μου δίνει η ανάμνηση να πιω. | Ένα φύλλο μαραμένο τι δεν μου 'πε σήμερα, | οι μεγάλες οι αγάπες πόσο φεύγουν γρήγορα, | ένα φύλλο μαραμένο δάκρυα μού 'φερε πολλά | για μι' αγάπη που δεν κράτησε καιρό | κι όμως την αναπολώ.

09. Ήσουνα παιδί Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Οι κεραυνοί την πόρτα μας χτυπούν | κι εσύ μου ταξιδεύεις | Φεύγεις για κει που οι άνθρωποι ξεχνούν | στιγμή, στιγμή αλαργεύεις | Ήσουνα παιδί, ουρανός, | κι όμως πας στη λησμονιά | Κι είμαι ένα κλαρί που θρηνεί στον αγέρα | Έρημο πουλί στην παγωνιά | Τα γελαστά τα μάτια σου κλειστά | κι εγώ σε νανουρίζω | Σκύβω στα χείλια σου τα σφαλιστά | με δάκρυα τα ποτίζω

10. Το ξέρω καρδιά μου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Το ξέρω καρδιά μου, μου το 'πε τ' αστέρι | πως κάποιο αγέρι σε πήρε μακριά, | το ξέρω καρδιά μου, μου το 'πε η μοίρα, | το δάκρυ πλημμύρα στα μάτια κυλά. | Σαν χελιδόνι μέσα στη μπόρα | έφυγες τώρα και σε ζητώ, | το ξέρω καρδιά μου πως πριν γνωριστούμε, | να χωριστούμε ήταν γραφτό. | Το ξέρω καρδιά μου, μου το 'πε ο χρόνος | στα χείλη ο πόνος φαρμάκι πικρό, | το ξέρω καρδιά μου πως μ' έχεις αφήσει | με τις αναμνήσεις για πάντα να ζω. | Σαν χελιδόνι μέσα στη μπόρα | έφυγες τώρα και σε ζητώ, | το ξέρω καρδιά μου πως πριν γνωριστούμε, | να χωριστούμε ήταν γραφτό.

11. Πλάι μου στάσου στη ζωή Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Βοήθεια στην φτώχεια μου | ποτέ δεν θα γυρέψω | μου φτάνει η αγάπη σου | κι όλα θα τα παλέψω. | Πλάι μου στάσου στη ζωή | να νοιώθω τη σκιά σου | να παίρνω θάρρος και καρδιά | από τον έρωτά σου. | Ο ίδρωτας κι ο κόπος μου | χαλάλι σου δικά σου | μου φτάνει η ξεκούραση | μέσα στην αγκαλιά σου. | Πλάι μου στάσου στη ζωή | να νοιώθω τη σκιά σου | να παίρνω θάρρος και καρδιά | από τον έρωτά σου.

12. Αν μ' αγαπάς φίλα σταυρό Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Δυο πουλιά, δυο πετροπούλια | δώρο κάνανε στην πούλια | την αγάπη μας. | Ήρθαν και δυο χελιδόνια | ήρθαν κι έστρωσαν σεντόνια | στο κρεβάτι μας. | Αν μ' αγαπάς φίλα σταυρό | κι εγώ θα ψάξω και θα βρω | κι εγώ θα ψάξω και θα βρω | αν λες αλήθεια. | Κάθε νύχτα που περνάει | η καρδούλα σου πονάει | κι απελπίζεσαι. | Στα ψηλά τα κυπαρίσσια | που 'χουν το κορμί τους ίσια | μην ορκίζεσαι.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Άπονη καρδιά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Θά ’ρθω μια βραδιά | παλιούς καημούς να σου θυμίσω | Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Θά ’ρθω μια βραδιά | και θα σου τραγουδήσω | Έβγα τα μεσάνυχτα ψηλά στο παραθύρι | Έβγα τα μεσάνυχτα με την αστροφεγγιά | Άπονη καρδιά θάρθω μια βραδιά | θά ’ρθω στην αγάπη σου να βρω παρηγοριά | Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Πότε θα σε δω | στα χέρια μου να σε κρατήσω | Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Θά ’ρθω μια βραδιά | κρυφά να σου μιλήσω

02. Με τι καρδιά να σ' αποχαιρετήσω Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Με τι καρδιά να σ' αποχαιρετήσω | Με τι καρδιά τραγούδι να σου πω | στον ουρανό με τ' όνειρο θα ζήσω | στον ουρανό σαν άστρο θα χαθώ | Βάλε φωνή κοντά σου να γυρίσω | βάλε φωνή τη γη να θυμηθώ | Με τι καρδιά τα μάτια σου ν' αφήσω | Με τι καρδιά τον κόσμο ν' αρνηθώ | σε σκοτεινό γεφύρι θα καθίσω | σε σκοτεινό ποτάμι θα σταθώ | Δως μου φωτιά τη νύχτα μου να σβήσω | Δως μου φωτιά στον ήλιο να βρεθώ

03. Πόσο μικρός είναι ο άνθρωπος  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Πόσο μικρός είναι ο άνθρωπος | κι ο πόνος τι μεγάλος | πόσο είναι ο κόσμος έρημος | σαν δεν σε νοιώθει ο άλλος. | Πόρτα κλειστή με σιδεριά | διπλά μανταλωμένη | Βρύση χωρίς σταλιά νερό | βρύση μαρμαρωμένη | Έλα πάλι, και δώσε μου το χέρι | μια γωνιά, να μπω να ζεσταθώ | Στάλα βροχής ο άνθρωπος | στέρνα γεμάτη ο πόνος | δρόμος ο κόσμος έρημος | κάθε διαβάτης μόνος. | Φύλακες με νεκρή ματιά | παράδεισος χαμένος | κήπος που γίνηκε όνειρο | κήπος παραμυθένιος.

04. Με γνώρισες φτωχόπαιδο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Γεννήθηκα φτωχόπαιδο | γεννήθηκες κυρά | Εγώ με το παράπονο | κι εσύ με την χαρά | Σε γλίτωσα μια μέρα απ' τον γκρεμό | και μού ’βαλες μαχαίρι στο λαιμό | Σε γλίτωσα μια μέρα απ' τον γκρεμό | και ζω με τον δικό σου τον καημό. | Μεγάλωσα φτωχόπαιδο | μεγάλωσες κυρά | Εσύ στο παραθύρι σου | κι εγώ στην αγορά | Διψούσα και δε μου 'δωσες νερό | τη δίψα μου να σβήσω δεν μπορώ | Διψούσα και δε μου 'δωσες να πιω | τον πόνο μου δεν έχω πού να πω. | Με γνώρισες φτωχόπαιδο | σε γνώρισα κυρά | Θα θυμηθείς το δάκρυ μου | κι εσύ καμιά φορά | Καράβι περιμένει στον γιαλό | τα βάσανα δεν έχουν τελειωμό | Καράβι 
περιμένει στον γιαλό | αρχόντισσα, μου πήρες το μυαλό.

05. Σ' ευχαριστώ Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Εσύ που ζεις μ' εκείνη που αγάπησα | εσύ που ζεις μ' εκείνη που αγαπώ | να μη της πεις πως σαν κλαράκι τσάκισα | κι αυτή τη νύχτα θα κοπώ | Να την κρατάς σαν άγιο δισκοπότηρο | να την κοιτάς στα μάτια σαν Χριστό | Σ' ευχαριστώ, σ ' ευχαριστώ | Εσύ που ζεις μ' εκείνη που με κέρασε | πικρό κρασί μαζί σου για να 'ρθει | να μην της πεις πως ο καημός με γέρασε | Μην της το πεις και πικραθεί | Να την πονάς σαν άγγελο που αμάρτησε | και βρήκε τον παράδεισο κλειστό | Να προσκυνάς το χέρι που με κράτησε | Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ

06. Γειτονάκι μου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | σαν ήλιος έμπα στο κονάκι μου | για να σε δει μέσα απ' το κάδρο η μανούλα μου | να σου ταΐζω ψίχα, ψίχα την καρδούλα μου | Φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | ανεμισμένο φουστανάκι μου | αμυγδαλίτσας κλωναράκι μου | φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | Όλα τ' αστέρια πού' χω σκέπη μου | τα κουβαλάω μεσ' την τσέπη μου | να τα κρεμάσω στο μπαλκόνι σου | ο ουρανός να είσαι μόνη σου

07. Δεκαοχτώ χρονώ  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βάλε τα χρυσά σου τζοβαΐρια | και βγες σεργιάνι στις απάνω γειτονιές, | να ζωντανέψουν τα κλειστά τα παραθύρια | και να χορέψουν οι πικρές οι λεμονιές. | Δεκαοχτώ χρονώ κι είσαι πικραμένο, | δεκαοχτώ χρονώ κι έχεις και σεβντά. | Δες τον ουρανό τον ερωτευμένο, | μόλις μου μιλάς αστράφτει και βροντά. | Βάλε και γαρίφαλο στ’ αυτί σου | αυτό τ’ αστέρι που ’χω κόψει από βραδύς. | Κι ύστερα χτύπα το πορτί του παραδείσου | να προσκυνήσουν οι αγγέλοι για να μπεις. | Δεκαοχτώ χρονώ κι είσαι πικραμένο, | δεκαοχτώ χρονώ κι έχεις και σεβντά. | Δες τον ουρανό τον ερωτευμένο, | μόλις μου μιλάς αστράφτει και βροντά.

08. Φύτεψε δυο φιλιά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Φύτεψε δυο φιλιά στο στόμα | του ξεχασμένου απ’ την αγάπη. | Θα ανθίσουν στο καμένο χώμα | δυο στάλες δάκρυ, δυο στάλες δάκρυ. | Φύτεψε το γλυκό σου χάδι | σ’ ένα παιδί ορφανεμένο. | Θα ανθίσει ο ήλιος στο σκοτάδι | το παγωμένο, το παγωμένο. | Φύτεψε μια καρδιά στο χιόνι | σ’ όλους στους ρημαγμένους τόπους. | Θα ανθίσει κάποιο χελιδόνι | για τους ανθρώπους, για τους ανθρώπους

09. Απόψε μην αργείς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Απόψε μην αργείς | στον ουρανό να βγεις | στον ουρανό να βγεις | λουλούδι μου | αγγελούδι μου χρυσό. | Πάρε το παλιό δρομάκι | πάρε την ανηφοριά | να γλυκάνεις το φαρμάκι | άντε, που 'χω μέσα στην καρδιά. | Απόψε μην αργείς | στην πόρτα σου να βγεις | στην πόρτα σου να βγεις | καρδούλα μου | αγαπούλα μου χρυσή.

10. Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου | να τραγουδήσω στερνή φορά | αύριο φεύγω όλα τελειώνουνε | σβήνει για μένα κάθε χαρά | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά | Σαν τον αλήτη στα σκαλοπάτια σου | στέκω μονάχος και τραγουδώ | για μένα ο κόσμος είναι τα μάτια σου | κι ο έρωτας σου με φέρνει εδώ | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά

11. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω

12. Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Θυμήσου μ' ορκιζόσουνα | πως θα με περιμένεις | Μα γρήγορα με ξέχασες | και μ’ άλλονε πηγαίνεις | Μα γρήγορα με ξέχασες | και μ' άλλονε πηγαίνεις | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Τα ξέχασες πως όμορφα | περνούσαμε τα βράδια | Με γλέντια με γλυκόλογα | και με φιλιά και χάδια | Με γλέντια με γλυκόλογα | και με φιλιά και χάδια | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Για κοίτα πως με ζώσανε | σαν φίδια τα μεράκια | Λυπήσου τη καρδούλα μου | που πότισες φαρμάκια | Λυπήσου τη καρδούλα μου | που γέμισες φαρμάκια | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει

Ο πέμπτος δίσκος

01. Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ | μέτρο δεν έχει η αγάπη | είναι απ' τον ήλιο πιο ψηλά | και δεν τη φτάνει μάτι | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα | Η αγάπη που μας έδεσε | πόνο δε θα γνωρίσει | είμαστε δυο σταλαγματιές | από την ίδια βρύση | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα

02. Να 'χα τα χρόνια σου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Είκοσι χρονών και κλαις | για μια αγάπη σου χαμένη | είκοσι χρονών τι θες | ποιος σου είπε ότι φταις | η ζωή σε περιμένει | Νά 'χα τα χρόνια σου | αχ και να τά 'χα | Νά 'χα τα χρόνια σου | αυτά μονάχα | Τα σγουρά σου τα μαλλιά | άσε με να τα χτενίσω | κι αν σου πήραν την καρδιά | θα κινήσω μια βραδιά | να σου τηνε φέρω πίσω

03. Το θέμα είναι να την βρω Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
Το θέμα είναι να την βρω | το θέμα είναι να την βρω | το θέμα είναι να την βρω | κι από τα δύ, κι από τα δύσκολα να βγω | Στην τσέπη μου δεν έχω μια | και ούτε με νοιάζει που θα βρω | και στο δωμάτιο γωνία | στρώνω κουβέρτα να την βρω | Το θέμα είναι να την βρω | το θέμα είναι να την βρω | και από τα δύ, κι από τα δύσκολα να βγω | Ρίχνει χαλάζι με μανία | κι είναι το παράθυρο κλειστό | στα τζάμια δυνατές ψιχάλες | και τα σκεπάσματα τραβώ | Κι αφού την βρίσκω στη γωνία | την περιμένω να της πω | μες τα φιλιά της όλη τη νύχτα | μαζί με εκείνη θα την βρω

04. Βάλε κι άλλο πιάτο  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι | βγάλε από την πόρτα το κλειδί | το παιδί ξανάρχισε να παίζει | το κανάρι πάλι κελαηδεί | βάλε κι άλλη αγάπη στο τραπέζι | Κάποιος πονεμένος θα βρεθεί | το παιδί ξανάρχισε να παίζει | το κανάρι πάλι κελαηδεί | Άνοιξε στο φως το παραθύρι | δέσε μια κορδέλα στα μαλλιά | βάλε το λουλούδι στο ποτήρι | να γεμίσει η κάμαρη ευωδιά | Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι | βγάλε από την πόρτα το κλειδί | το παιδί ξανάρχισε να παίζει | το κανάρι πάλι κελαηδεί

05. Μια παρένθεση και μόνο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Ένας ενθουσιασμός, έρωτας προσωρινός | ήμουν στην καρδιά σου. | Τώρα μονοκοντυλιά σβήνεις όρκους και φιλιά | στο προσπέρασμά σου. | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που δεν αξίζει θυσιάστηκα. | Η καρδιά μου τώρα πια πληγωμένη απ’ την ψευτιά | κόπηκε στη μέση. | Τι σου έφταιξε, γιατί έτσι να σημαδευτεί, | τόσο να πονέσει; | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που 
δεν αξίζει θυσιάστηκα.

06. Καλογεράκι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Για τα σε καλογεράκι θα γενώ | σε μοναστήρι θα κλειστώ, | για τα σε που δε σε μέλει που πονώ | και σαν κεράκι θα σβηστώ. | Μαύρη καρδιά, από το φέρσιμό σου | η μάνα μου δε θα με ξαναδεί | κι όλοι θα πουν πως πήρες στο λαιμό σου | το πιο καλό παιδί. | Για τα σε καλογεράκι θα γενώ | σε μοναστήρι θα κλειστώ. | Μπρός λοιπόν, την προσταγή σου καρτερώ | για να σηκώσω το σταυρό, | μπρος λοιπόν, αφού η καρδιά σου δεν πονά | πες μου να πάρω τα βουνά. | Για τα σε καλογεράκι θα γενώ | σε μοναστήρι θα κλειστώ, | για τα σε που δε σε μέλει που πονώ | και σαν κεράκι θα σβηστώ.

07. Το στοιχειωμένο σπίτι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Βάζω το κλειδί στην πόρτα | κι όλα γύρω μου κλειστά | ποιος το στοίχειωσε το σπίτι | και κανείς δεν μ' απαντά. | Μήτε δάκρυα μήτε γέλια | μήτε μάτια να θρηνούν | μοναχά στις κάμαρές του | νυχτερίδες τριγυρνούν. | Μόνο νυχτοπούλια κλαίνε | και μου λένε θλιβερά | εδώ πέθανε μια αγάπη | που προδόθηκε σκληρά.

08. Από Αύγουστο σε Μάη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Πάει λοιπόν κι αυτό το καλοκαίρι | τ' αφήσαμε κι αυτό στην αμμουδιά, | τ' αφήσαμε κι αυτό να πάρει | το δρόμο που τραβάνε τα πουλιά. | Από Αύγουστο σε Μάη | θα γεράσουμε, | σαν το κύμα στ' ακρογιάλι | θα περάσουμε. | Πάνε λοιπόν και φέτος οι αγάπες | που βρήκαν μια ζωή στην αμμουδιά, | τις πήρε στα βαθιά όλες το κύμα | κι αφήσαν το τραγούδι στην καρδιά.

09. Άσ' τους να λένε Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Λένε για μένα πως γυρνάω τις βραδιές | ακόμα λένε πως δεν είμαι καθωσπρέπει | πως έχω κάψει όσες γνώρισα καρδιές | και άσπρη μέρα δίπλα μου καμιά δεν βλέπει | Ασ' τους να λένε άσ' τους να πουν | αυτοί δεν ξέρουν ν' αγαπούν | τρέχουν να φτάσουν μα δεν μπορούν | άσ' τους να λένε ασ' τους να πουν | Λένε για μένα πως ποτέ δεν αγαπώ | ακόμα λένε η καρδιά μου είναι από πέτρα | όμως το ξέρω κι αν στο τέλος θα χαθώ | εγώ δεν κλείνω την ζωή σε λίγα μέτρα

10. Το κουκλί της Κοκκινιάς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Κλαίγω μυστικά κουκλάκι μου, | μην το μάθει ο ντουνιάς | ότι για σένα λιώνω και πονώ μικράκι μου, | όμορφο κουκλί της Κοκκινιάς. | Μ' άναψαν φωτιά μες στην καρδιά τα κάλλη σου | πάρε με μικρό μου μέσα στην αγκάλη σου | και μες στα φιλιά να σβήσω, πόθος της καρδιάς, | όμορφο κουκλί της Κοκκινιάς. | Μ' άνοιξες πληγή κουκλάκι μου | μες στα φύλλα της καρδιάς | και η ζωή μου σβήνει πια για σε μικράκι μου, | όμορφο κουκλί της Κοκκινιάς. | Μ' άναψαν φωτιά μες στην καρδιά τα κάλλη σου | πάρε με μικρό μου μέσα στην αγκάλη σου | και μες στα φιλιά να σβήσω, πόθος της καρδιάς, | όμορφο κουκλί της Κοκκινιάς.

11. Μια χαμένη θυσία Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Μονοπάτι απάτητο | η ζωή που σου έδωσα | κι η καρδιά που φανέρωσα | ένα αδιάβαστο γράμμα. | Τις χαρές μου τις φύλαγα | κι όταν ήρθες στις χάρισα | και τις πίκρες τις κράτησα | σαν το άπαιχτο δράμα. | Μια χαμένη θυσία | που δεν είχε για σένα | δυστυχώς σημασία, | μα σ' αγαπώ. | Ένα ρούχο αφόρετο | η αγάπη που σ' έντυσα | και απάνω του κέντησα | φυλαχτό την καρδιά μου. | Γιασεμάκι αμύριστο | το φιλί που σε φίλησα | και τα λόγια που μίλησα | τα είπα πρώτη φορά μου. | Μια χαμένη θυσία | που δεν είχε για σένα | δυστυχώς σημασία, | μα σ' αγαπώ.

12. Μη καλέ μου, μη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το μαλώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το σκοτώνεις. | Μ' αγαπάει, σου το λέει | σου το λέει και κλαίει | και αν τις νύχτες ξαγρυπνάει | η αγάπη φταίει. | Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το κλειδώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη με βαλαντώνεις. | Τ' αγαπάω, σου το λέω | μητριά μοβόρα | και άμα θέλεις θα το κάνω | ταίρι μου και τώρα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης