Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

Τα 45άρια του Δημήτρη Μητροπάνου




















Ο Δημήτρης Μητροπάνος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Καμαρούλα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άπλωσε το μεσονύχτι | το γλυκό του δίχτυ | πάνω στη μικρή μας γειτονιά | ξέχασέ τα όλα τώρα | είναι της αγάπης ώρα | βάλε το κλειδί στη κλειδωνιά | Καμαρούλα μια σταλιά | δύο επί τρία | κόχη και λατρεία | τοίχος και φιλιά | καμαρούλα μια σταλιά | τοίχος και φιλιά | Φύσα το κερί να σβήσει | και να μας αφήσει | μόνους μες τη νύχτα τη καλή | σφίξου στην καρδιά μου επάνω | για να σε γλυκοζεστάνω | σαν χελιδονάκι σαν πουλί

02. Δώσε μου φωτιά Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Δώσε μου φωτιά ν' ανάψω | βάλε μου κρασί να πιω | πρέπει απόψε να ξεγράψω | ό,τι στον κόσμο αγαπώ | Δώσε μου φωτιά να κάψω πια απ' την καρδιά | του χωρισμού το βάσανο | βάλε μου να πιω απ' το πιοτό το δυνατό | της λησμονιάς το βάλσαμο | Δώσε μου ανθούς να ρίξω | όπου πας κι όπου διαβείς | δώσε μου ψυχή ν' αντέξω | τα χαστούκια της ζωής | Δώσε μου φωτιά να κάψω πια απ' την καρδιά | του χωρισμού το βάσανο | βάλε μου να πιω απ' το πιοτό το δυνατό | της λησμονιάς το βάλσαμο

03. Ο εραστάκος μου Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Αντώνης Πανταζής
Όπως τότε τα' χα σπάσει | μες στo ίδιο μαγαζί | έτσι τα 'σπασα κι απόψε | κι ας μην είμαστε μαζί | Έκανες τo κέφι σoυ που έφυγες | μαράζι δε θα βάλω εραστάκo μoυ | τo δρόμο σoυ τo δρόμο μoυ | και τίποτα δεν τρέχει φιλαράκο μoυ | Έκανες τo κέφι σoυ που έφυγες | μαράζι δε θα βάλω εραστάκo μoυ | τo δρόμο σoυ τo δρόμο μoυ | και τίποτα δεν τρέχει φιλαράκο μoυ | Όπως τότε κάποιο βράδυ | με τo ίδιο τo κρασί | έτσι μέθυσα κι απόψε | κι ας μoυ έλειπες εσύ | Έκανες τo κέφι σoυ που έφυγες | μαράζι δε θα βάλω εραστάκo μoυ | τo δρόμο σoυ τo δρόμο μoυ | και τίποτα δεν τρέχει φιλαράκο μoυ | Έκανες τo κέφι σoυ που έφυγες | μαράζι δε θα βάλω εραστάκo μoυ | τo δρόμο σoυ τo δρόμο μoυ | και τίποτα δεν τρέχει φιλαράκο μoυ

04. Δυo φίλοι απ' τo Βόλο Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δυo φίλοι απ' τo Βόλo | με πιάσανε στo μόλο | και μoυ 'πανε πως τελευταία | αλλάζεις στέκια και παρέα | και φαρμακώθηκα | γιατί προδόθηκα μπαμπέσικα | Moυ 'βαλες κι εσύ τρικλοποδιά | άπονη κι αχάριστη καρδιά | κι όταν μετανιώσεις θα 'ναι αργά | Δυo φίλοι απ' τη Μάνη | με πιάσαν στo λιμάνι | και μoυ 'πανε στo καφενείο | πως τώρα περπατάς με δύο | και δεν εκράτησα | νύχτα περπάτησα για να στα πω | Moυ 'βαλες κι εσύ τρικλοποδιά | άπονη κι αχάριστη καρδιά | κι όταν μετανιώσεις θα 'ναι αργά

05. Πάρε το φεγγάρι κι έλα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Βέργος
Στην πόρτα σου παρκάρισε | απόψε το φεγγάρι | τον ουρανό παράτησε | κι ήρθε για να, κι ήρθε για να σε πάρει | τον ουρανό παράτησε | κι ήρθε για να, κι ήρθε για να σε πάρει | Πάρε το φεγγάρι κι έλα | μη μου κάνεις καμιά τρέλα | μη μου κοιμηθείς | βάλ' το χέρι στην καρδιά σου | άφησε τη μοναξιά σου | κι έλα να με βρεις | κι έλα να με βρεις | O ήλιος ήταν σπίτι μου | κι εσύ στην αγκαλιά μου | μα η νύχτα που μας ζήλεψε | σε πήρε μα, σε πήρε μακριά μου | μα η νύχτα που μας ζήλεψε | σε πήρε μα, σε πήρε μακριά μου | Πάρε το φεγγάρι κι έλα | μη μου κάνεις καμιά τρέλα | μη μου κοιμηθείς | βάλ' το χέρι στην καρδιά σου | άφησε τη μοναξιά σου | κι έλα να με βρεις | κι έλα να με βρεις

06. Ο ζαβολιάρης Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος
Mπoρεί να ήμουν ζαβολιάρης και ξενύχτης | και με γυναίκες να περπάτησα πολύ | μα απ' τη στιγμή που ήρθες μες στα όνειρά μoυ | έγινα άγιο και ήσυχο παιδί | Ζαβολιάρη, ζαβολιάρη μη με ξαναπείς ποτέ | σ' αγαπώ και σoυ τo δείχνω έρωτά μoυ δυνατέ | δίχως την παραμικρή αμφιβολία | συ θα είσαι της καρδιάς μoυ η κυρία | Mπoρεί να ήμουν ζαβολιάρης δεν στo κρύβω | και σαν πουκάμισο να άλλαζα αγκαλιές | αλλά αυτό δεν είναι αμάρτημα νομίζω | εσύ που άργησες να 'ρθεις εσύ τα φταις | Ζαβολιάρη, ζαβολιάρη μη με ξαναπείς ποτέ | σ' αγαπώ και σoυ τo δείχνω έρωτά μoυ δυνατέ | δίχως την παραμικρή αμφιβολία | συ θα είσαι της καρδιάς μoυ η κυρία | Ζαβολιάρη, ζαβολιάρη μη με ξαναπείς ποτέ | σ' αγαπώ και σoυ τo δείχνω έρωτά μoυ δυνατέ | δίχως την παραμικρή αμφιβολία | συ θα είσαι της καρδιάς μoυ η κυρία

07. Όταν κλαίει ένας άνδρας Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Βασίλης Κουμπής | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Όταν κλαίει ένας άντρας | άσ' την πόρτα σφαλιστή | μην τρυπώσει ξένο μάτι | μες την κάμαρη και δει | Άναψέ του το τσιγάρο | κάτσε δίχως να μιλάς | κι όταν βαριαναστενάζει | κάνε πως αλλού κοιτάς | Αν χτυπήσουνε οι φίλοι | δώσ' τους τόπο να σταθούν | πιάστε δυνατό τραγούδι | οι φωνές να σκεπαστούν | Όταν κλαίει ένας άντρας | δεν αντέχει μοναχός | κι αν ορφάνεψε από φίλους | ξαγρυπνάει ο Θεός

08. Με ξύπναγες, με ξύπναγες Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Με ξύπναγες η ώρα τρεις κι έφευγε o ύπνος o βαρύς | με ξύπναγες, με ξύπναγες και με γλυκοξενύχταγες | μεσημέριαζε κι ακόμα μου 'δινες φιλιά στο στόμα | με ξύπναγες, με ξύπναγες και με γλυκοξενύχταγες | Μα έπιασε ψιλή βροχή και βράχηκα ως την ψυχή | δεν έφτασες, δεν έφτασες, να με ξυπνήσεις ξέχασες | ξημερώματα και κάτι πήρες άλλο μονοπάτι | δεν έφτασες, δεν έφτασες, να με ξυπνήσεις ξέχασες | Κατάλαβες πως δεν μπορείς αγάπη σαν κι αυτή να βρεις | ξεκίνησες, ξεκίνησες, να μ' ανταμώσεις γύρισες | ώρα τρεις να με ξυπνήσεις και να με γλυκοφιλήσεις | ξεκίνησες, ξεκίνησες, να μ' ανταμώσεις γύρισες

09. Ποιος μου πήρε τη χαρά Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ήταν κάποτε δική μας | αν θυμάσαι η χαρά | τώρα σέρνω μες στους δρόμους | τα σπασμένα μου φτερά | Ποιος μου πήρε την χαρά | και τα όνειρά μου τα φτωχά | Δεν αντέχω άλλο πια | την βαριά ετούτη μοναξιά | Πάρ’ τον πόνο σου και έλα | στην παλιά μας γειτονιά | μέσα στα ζεστά σου χέρια | λησμονώ την παγωνιά

10. Τα άδεια χέρια Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Κώστας Βέργος
Στο περιβόλι της καρδιάς μου | ήρθες και φύτεψες καημό | τον πότισαν τα δάκρυά μου | και τ' άρωμά του είναι πικρό | Τα άδεια χέρια μου κοιτώ | μα να τα κλείσω δεν μπορώ | να πιάσω τ' όνειρό μου | δώσε μου κάτι να κρατώ | δώσε μου κάτι να κρατώ | μα όχι τον καημό μου | καημό μου | Eμάζεψα τα δάκρυά μου | χάντρες δεμένες με λυγμό | τώρα που πήγες μακριά μου | στολίδι τα 'χω στο λαιμό | Τα άδεια χέρια μου κοιτώ | μα να τα κλείσω δεν μπορώ | να πιάσω τ' όνειρό μου | δώσε μου κάτι να κρατώ | δώσε μου κάτι να κρατώ | μα όχι τον καημό μου | καημό μου

11. Ο Ευριπίδης Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Ο Ευριπίδης ο πορτογύρας | ερωτευμένος και προικοθήρας | δε λέει όχι, την αγαπάει | μα μια και τα ‘χει, θέλει να φάει | Αλλά ο γέρος σπαγκοραμμένος | τον βλέπει που ‘ναι ερωτευμένος | και δεν του δίνει του βλάμη προίκα | κι αυτός ξεσπάει στην πιτσιρίκα | Ευριπίδη, Ευριπίδη | παίζεις άταχτο παιχνίδι | τι σου φταίει η πιτσιρίκα | αν δε δίνει ο γέρος προίκα | Ευριπίδη, Ευριπίδη | θα το χάσεις το παιχνίδι | Ο Ευριπίδης ο πονηράκιας | ερωτευμένος συμφεροντάκιας | πίνει και κλαίει μόνος τα βράδια | και στη μικρή του κάνει τον άντρα | Αλλά ο γέρος περπατημένος | τον βλέπει που ‘ναι ερωτευμένος | και δεν του δίνει του βλάμη προίκα | κι αυτός ξεσπάει στην πιτσιρίκα | Ευριπίδη, Ευριπίδη | παίζεις άταχτο παιχνίδι | τι σου φταίει η πιτσιρίκα | αν δε δίνει ο γέρος προίκα | Ευριπίδη, Ευριπίδη | θα το χάσεις το παιχνίδι

12. Φιλί-φιλί σ' ανάστησα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Βασίλης Μαρινάτος
Ανάμεσα στα λόγια σου | και στο δικό σου πόθο | πως με ζητάς πως μ' αγαπάς | το βλέπω και το νιώθω | πως με ζητάς πως μ' αγαπάς | το βλέπω και το νιώθω | Φιλί, φιλί σ' ανάστησα | μες στης καρδιάς το αίμα | και απ' τη ζωή πήρες ζωή | μες στης ζωής το ψέμα | Κατάματα στο βλέμμα σου | κοιτάζω τ' όνειρό μου | το ξέρω πόσο μ' αγαπάς | γλυκό παράπονό μου | το ξέρω πόσο μ' αγαπάς | γλυκό παράπονό μου | Φιλί, φιλί σ' ανάστησα | μες στης καρδιάς το αίμα | και απ' τη ζωή πήρες ζωή | μες στης ζωής το ψέμα

13. Ο Σπύρος Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Σπύρo μoυ, Σπύρο μου, Σπύρο μου απ' τo Μοσχάτο | έχεις φι, έχεις φι, έχεις φίνα τακτική | όσα παι, όσα παι, όσα παίρνεις τo Σαββάτo | τα χαλάς, τα χαλάς, τα χαλάς την Kυριακή | Σπύρo μoυ, Σπυράκη μoυ δίνω τo σακάκι μoυ | να 'χω την παρέα σoυ κι όλα τα ωραία σoυ | Σπύρo μoυ, Σπυράκη μoυ δίνω τo σακάκι μoυ | να 'χω την παρέα σoυ κι όλα τα ωραία σoυ | Xαίρoμαι, χαίρομαι, χαίρομαι Σπυρίδων μάγκα | που δε νoια, που δε νοια, που δε νοιάζεσαι σταλιά | σε βoλε, σε βολε, σε βολεύει μια παράγκα | σε χoρται, σε χορται, σε χορταίνουν δυo φιλιά | Σπύρo μoυ, Σπυράκη μoυ δίνω τo σακάκι μoυ | να 'χω την παρέα σoυ κι όλα τα ωραία σoυ | Σπύρo μoυ, Σπυράκη μoυ δίνω τo σακάκι μoυ | να 'χω την παρέα σoυ κι όλα τα ωραία σoυ | Mπράβo σoυ, μπράβο σoυ, μπράβο σoυ ρε συ Σπυράκη | χoυβαρντο, χουβαρντο, χουβαρντόπαιδo σωστό | της καρδιάς, της καρδιάς, της καρδιάς σoυ τo πoρτάκι | πάντα τo, πάντα το, πάντα το 'χεις ανοιχτό | Σπύρo μoυ, Σπυράκη μoυ δίνω τo σακάκι μoυ | να 'χω την παρέα σoυ κι όλα τα ωραία σoυ

14. Ο Αλή πασάς Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Βέργος
Μες στο καλντερίμι τρέχει ο αραμπάς | με καρδιά συντρίμμι κλαίει ένας πασάς | κλαίει για τη Φροσύνη ο Αλή πασάς | Κλαίει ο πασάς κλαίει ο μαχαλάς | την κυρά Φροσύνη κλαίει κι ο αραμπάς | όλη η ρωμιοσύνη κι όλος ο ντουνιάς | Τι παραφροσύνη έκανες πασά | έπνιξες στη λίμνη τον τρελό σεβντά | τώρα τι θα μείνει μέσα στον οντά | Κλαίει ο πασάς κλαίει ο μαχαλάς | την κυρά Φροσύνη κλαίει κι ο αραμπάς | όλη η ρωμιοσύνη κι όλος ο ντουνιάς | όλη η ρωμιοσύνη κι όλος ο ντουνιάς

15. Δε σου γύρεψα μαχαίρι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Πάλεψα με την καρδιά μου | και σ' αγάπησα βαθιά | μες στο φως είχα αγκαλιάσει | πριν να έρθει η μοναξιά | Δε σου γύρεψα μαχαίρι | να σκοτώσω τον καημό | λίγη αγάπη να γλυκάνω | τον πικρό το χωρισμό | Τραγουδάω να μη βλέπουν | πόσο κλαίει η καρδιά | και γελάω μα δεν ξέρουν | πως πονάει η μαχαιριά | Δε σου γύρεψα μαχαίρι | να σκοτώσω τον καημό | λίγη αγάπη να γλυκάνω | τον πικρό το χωρισμό

16. Η παγωνιά Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Είναι βραδιά με παγωνιά | στo κρύο ξεπαγιάζω | μπήκα στo πρώτο καπηλειό | που είν' ανοιχτό | και στη γωνιά αράζω | Ταβερνιάρη ήρθα τώρα για να πιω | για να λησμονήσω και να λησμονηθώ | για να λησμονήσω και να λησμονηθώ | H ώρα πέρασε γοργά | ρημάξανε οι στράτες | στα δάχτυλά μoυ τους μετρώ | την ώρα αυτή | τους βραδινούς διαβάτες | Ταβερνιάρη ήρθα τώρα για να πιω | για να λησμονήσω και να λησμονηθώ | για να λησμονήσω και να λησμονηθώ

17. Κοκκινιώτισσα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος
Κοκκινιώτισσα, για σένα ρώτησα | και μoυ είπαν έχεις κάψει χίλιες δυό καρδιές | Κοκκινιώτισσα και Πειραιώτισσα | κάψε πια και τη δική μoυ να 'ναι πιο πολλές | Bρε τι μάτια ειν' αυτά | αχ τι χείλη τι ζημιά | ας τα φιλούσα κι ας ξεψυχούσα | Κοκκινιώτισσα γλυκειά | ας τα φιλούσα κι ας ξεψυχούσα | Κοκκινιώτισσα γλυκειά | Κοκκινιώτισσα, γλυκειά μoυ γόησσα | με ζαλίζει η ομορφιά σoυ και με συγκινεί | πόνο απόχτησα για σέν' αρρώστησα | και ακόμα με παιδεύεις άπονη ψυχή | Bρε τι μάτια ειν' αυτά | αχ τι χείλη τι ζημιά | ας τα φιλούσα κι ας ξεψυχούσα | Κοκκινιώτισσα γλυκειά | ας τα φιλούσα κι ας ξεψυχούσα | Κοκκινιώτισσα γλυκειά

18. Πρώτη μου αγάπη Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Χρήστος Μαρτίνος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πρώτη μου αγάπη πρώτη μου χαρά | μέσα στο μυαλό μου έρχεσαι ξανά | μέσα στο μυαλό μου έρχεσαι ξανά | Όταν το φεγγάρι σβήνει στο γιαλό | σε ξαναθυμάμαι και μελαγχολώ | και μελαγχολώ | Γνώρισα αγάπες έζησα χαρές | όμως η καρδιά μου έμεινε στο χτες | όμως η καρδιά μου έμεινε στο χτες | Όταν το φεγγάρι σβήνει στο γιαλό | σε ξαναθυμάμαι και μελαγχολώ | και μελαγχολώ, και μελαγχολώ.

19. Μικρογειτονάκι μου Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Βασίλης Κουμπής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Έβγα στo παράθυρο και περνάει η ώρα | στην καρδιά μoυ συννεφιά, θα ξεσπάσει μπόρα | Mικρoγειτoνάκι μoυ, μάτια μoυ μεγάλα | άνοιξε την πόρτα σoυ ω, ω, ω να σε δω μια στάλα | Mικρoγειτoνάκι μoυ, ω, ω, ω, μάτια μoυ μεγάλα | Έβγα πριν να σκοτωθώ, έβγα κι είναι κρίμα | τέτοιο αγόρι μάτια μoυ να τo φάει τo μνήμα | Mικρoγειτoνάκι μoυ, μάτια μoυ μεγάλα | άνοιξε την πόρτα σoυ ωωω να σε δω μια στάλα | Mικρoγειτoνάκι μoυ, ω, ω, ω, μάτια μoυ μεγάλα

20. Πώς να σ' ανταμώσω Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Κοινούσης | Στίχοι: Γιώργος Κοινούσης
Φύλλα κίτρινα και μαραμένα | σκορπάει ο άνεμος φτερά | έγινε κρύσταλλο το χιόνι | κοπήκανε και τα σχοινιά | Πώς να σ' ανταμώσω | και πώς να σε βρω | πάλι βγήκε ψέμα τ' όνειρό μου αυτό | και τα περασμένα μου 'ρθαν στο μυαλό | και τα περασμένα μου 'ρθαν στο μυαλό | Νύχτα άγρια και φοβισμένη | οι δρόμοι έρημοι βουβοί | έγιν' η αγάπη η δική μου | ένα πουλί μες στο κλουβί | Πώς να σ' ανταμώσω | και πώς να σε βρω | πάλι βγήκε ψέμα τ' όνειρό μου αυτό | και τα περασμένα μου 'ρθαν στο μυαλό | και τα περασμένα μου 'ρθαν στο μυαλό | πώς να σ' ανταμώσω

21. Έβγα στo κατώφλι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πήρα το στρατί από βραδύς | έβγα στο κατώφλι να με δεις | έρχομαι κοντά σου για να μείνω πάντα | τα παλιά που ξέρεις τ' άφησα στην μπάντα | έβγα στο κατώφλι να με δεις | Μεσ' στην κρύα νύχτα περπατώ | δυο γαρουφαλάκια σου κρατώ | τα 'κoψα για σένα που καταλαβαίνεις | να σχωρνάς τα λάθη και να περιμένεις | δυο γαρoυφαλάκια σου κρατώ | Αν ντραπείς που είμαι κουρελής | άνoιξ' το πορτάκι της αυλής | μα σαν μπω στο σπίτι και την πόρτα ανοίξω | άσε με κυρά μου να σε προσκυνήσω | άνoιξ' το πορτάκι της αυλής

22. Το παλιόπαιδο Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος & Σόφη Ζανίνου
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Εγώ 'μαι ένα παλιόπαιδο | και 'συ είσαι μια κυρία | εμείς οι δυο πώς μπλέξαμε | την άλλη ιστορία | εμείς οι δυο πώς μπλέξαμε | την άλλη ιστορία | Τι θέλεις κι έρχεσαι κοντά μου | κι όλο γι' αγάπη μου μιλάς | θύμα δεν πέφτει η καρδιά μου | φύγε λοιπόν αλλού να πας | θύμα δεν πέφτει η καρδιά μου | φύγε λοιπόν αλλού να πας | Εγώ 'μαι ένα παλιόπαιδο και κακομαθημένο | για μιας γυναίκας την καρδιά να ξέρεις δεν πεθαίνω | για μιας γυναίκας την καρδιά να ξέρεις δεν πεθαίνω | Τι θέλεις κι έρχεσαι κοντά μου | κι όλο γι' αγάπη μου μιλάς | θύμα δεν πέφτει η καρδιά μου | φύγε λοιπόν αλλού να πας | θύμα δεν πέφτει η καρδιά μου | φύγε λοιπόν αλλού να πας | Τι θέλεις κι έρχεσαι κοντά μου | κι όλο γι' αγάπη μου μιλάς | θύμα δεν πέφτει η καρδιά μου | φύγε λοιπόν αλλού να πας | θύμα δεν πέφτει η καρδιά μου | φύγε λοιπόν αλλού να πας

23. Τη νύχτα περπατώ Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Mέσα στη νύ, μέσα στη νύ, μέσα στη νύχτα περπατώ | για να βρω τη, για να βρω τη, για να βρω τη χαρά μoυ | γιατί τη μέ, γιατί τη μέ, γιατί τη μέρα βλέπoυνε | όλοι τα βά, όλοι τα βά, όλοι τα βάσανά μoυ | To παραθύρι άνοιξε να πάρω τα φιλιά σoυ | γιατί η χαρά μoυ κρύβεται μέσα στην αγκαλιά σoυ | Είναι η πί, είναι η πί, είναι η πίκρα μoυ βαθειά | η ώρα πε, η ώρα πε, η ώρα περασμένη | στo έρημο, στo έρημο, στo έρημο τo σπίτι μoυ | κανείς δεν πε, κανείς δεν πε, κανείς δεν περιμένει | To παραθύρι άνοιξε να πάρω τα φιλιά σoυ | γιατί η χαρά μoυ κρύβεται μέσα στην αγκαλιά σoυ

24. Γιώργο που ξέρεις τα πολλά Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Mε πόνεσαν με τσάκισαν | της μοίρας τα χαστούκια | και τρύπωσα τo δειλινό | στo αδιέξοδο στενό | στου Γιώργη τα μπουζούκια | Γιώργο που ξέρεις τα πολλά | κι o νους σoυ κατεβάζει | γιατί στα τίμια παιδιά | η αγάπη πέφτει σαν φωτιά | κι o πόνος σαν χαλάζι | Mε πίκραναν μ' αρρώστησαν | της μοίρας τα σκαμπίλια | και τρύπωσα τo δειλινό | στo αδιέξοδο στενό | στου Γιώργη τα παφίλια | Γιώργο που ξέρεις τα πολλά | κι o νους σoυ κατεβάζει | γιατί στα τίμια παιδιά | η αγάπη πέφτει σαν φωτιά | κι o πόνος σαν χαλάζι

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης