Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Μαρινέλλα: Η φωνή και ο μύθος



















Μαρινέλλα: Η φωνή και ο μύθος
Αριθμός Δίσκων: (4)
Εταιρεία: UNIVERSAL
Κυκλοφορία: 2009

Ο πρώτος δίσκος

Άνοιξε πέτρα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άνοιξε πέτρα να κλειστώ | ήλιος να μη, ήλιος να μη με βλέπει | αντί για νύφη πρέπει | πρέπει στα μαύρα να ντυθώ | Άνοιξε πέτρα για να μπω | χάνω τον άντρα που αγαπώ | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | νύχτα μαυροφορούσα | ο άντρας που αγαπούσα | τώρα για άλληνε πονά | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | μέρα να μη με δει ξανά | Μπάτε κορίτσια στο χορό | κι αφήστε με μονάχη | κόπηκα σαν το στάχυ | και τώρα τρέμω σαν φτερό | Μπάτε κορίτσια στο χορό | έχασα αυτόν που καρτερώ

Άμα δείτε το φεγγάρι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κι άλλη μέρα πέρασε να σε περιμένω | κι άλλο Σαββατόβραδο έφυγε χαμένο | κι ο καημός με άρπαξε πάλι απ' τον ώμο | θάμπωσαν τα μάτια μου να κοιτώ στο δρόμο | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη | Το σκοτάδι χίμηξε απ' το παραθύρι | το κρασί σου πάγωσε μέσα στο ποτήρι | φάνηκαν στο πέλαγο κάτι πυροφάνια | πέλαγος ατέλειωτο κι η δική μου ορφάνια | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη

Τ' αθάνατο νερό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ξέχασε απόψε ο Θεός | να ανάψει το φεγγάρι | και εγώ φιλώ τα μάτια σου | γλυκό μου παλικάρι | Δως μου τ'αθάνατο νερό | δροσιά απ'την καρδιά σου | χίλιες φορές να αναστηθώ | χίλιες να 'μαι δικιά σου | να 'μαι δικιά σου | να 'μαι δικιά σου | Θάλασσα είναι η κάμαρα | καράβι είναι η νύχτα | καν' τα φιλιά σου γιασεμιά | και στο κορμί μου ρίχτα

Απόψε σε θέλω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Απόψε σε θέλω, σε θέλω ξανά | μα εσύ πουθενά εδώ γύρω | απόψε σε θέλω, σε θέλω πολύ | να γίνεις χαλί και να γείρω | Πικρό είναι το στόμα, τσιγάρα σωρό | και δεν το μπορώ να ησυχάσω | νεκρό είναι το σώμα κι εσύ πουθενά | να κάνω έτσι να, να σε πιάσω | Σε πρόσμενα πάλι, μα τι ωφελεί | πετάς σαν πουλί μακριά μου | σε ήθελα πάλι μα αντί για φιλί | κομμένο γυαλί στην καρδιά μου

Πάλι θα κλάψω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Μη χαμηλώνεις τα μάτια σου στο χώμα | γλυκιά μου αγάπη συγγνώμη μη ζητάς | κι αν η δική μου καρδιά πονά | θα τη γιατρέψω ξανά | Πάλι θα κλάψω πάλι θα γελάσω | τι κι αν εσύ χαθείς | νύχτες πικρές το ξέρω θα περάσω | ώσπου να ξεχαστείς | Μη με κοιτάζεις με μάτια βουρκωμένα | με μια αγάπη δεν τελειώνει μια ζωή | από το κλάμα θα βγει μια χαρά | σαν το καινούργιο πρωί | Πάλι θα κλάψω πάλι θα γελάσω | τι κι αν εσύ χαθείς | νύχτες πικρές το ξέρω θα περάσω | ώσπου να ξεχαστείς

Οι άντρες δεν κλαίνε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Να μ' αγαπήσεις είν' αργά | και γνώμη να σου αλλάξω | τρέξε να βρεις τη μοίρα σου | κι εγώ καιρό να κλάψω | Στο καλό καημέ μου πικρέ | κι αγαπημένε | και μην κλάψεις για μένα ποτέ | οι άντρες δεν κλαίνε δεν κλαίνε | Κόψε τη σάπια την κλωστή | που χρόνια μας ενώνει | και πλάι σου και μοναχή | ήμουνα πάντα μόνη | Στο καλό καημέ μου πικρέ | κι αγαπημένε | και μην κλάψεις για μένα ποτέ | οι άντρες δεν κλαίνε δεν κλαίνε

Όταν σημάνει εσπερινός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Νίκος Πετρίδης
Όταν σημάνει εσπερινός | Σαββατοβραδινός | Κορδέλα δένω στα μαλλιά | για να σε καρτερώ | Πάει καιρός | Πόσος πια δεν θυμάμαι | που σε κρατάει η πικρή ξενιτειά | Πάει καιρός | που τις νύχτες κοιμάμαι | Μονάχη μου δίχως ζεστή αγκαλιά | Και στ' αψηλό καμπαναριό | Σαββατοβραδινό | Σκαλώνει ο πόνος σαν πουλί | Δεν έχεις γυρισμό

Πυρετός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια καινούργια τρικυμία, | ένας άλλος πυρετός. | Κάθε νέα γνωριμία | όνειρα με συντομία, | μια ελπίδα καθεμία | κι ένας πόνος δυνατός. | Κι αν εσύ δεν είσαι απ' αυτές | κι αν εσύ δε φταις, | τι πρέπει να γίνει; | Όταν πάρουν όλα φωτιά | τα κάψει η ψευτιά, | τι θέλεις να μείνει; | Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια καινούργια τρικυμία, | ένας άλλος πυρετός. | Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια γλυκιά λιποθυμία, | μια παγίδα του καημού. | Κάθε νέα γνωριμία | όνειρα με συντομία | κι ένα βήμα καθεμία | προς τα χείλη του γκρεμού.

Κοίτα με στα μάτια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Όταν σε κοιτώ στα μάτια | δεν μπορείς να μου κρυφτείς | Κάτι σ' έκανε να κλάψεις | και να πικραθείς | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | Όταν σε κοιτώ στα μάτια | μη τα ρίχνεις χαμηλά | Βάζω μέσα στο μυαλό μου | πράγματα τρελά | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν

Σταλιά, σταλιά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Αγόρι μου, στολίδι μου, | σαν γέρνεις και μ' αγγίζεις | πιο πέρα κι απ' τα πέρατα | του κόσμου μ' αρμενίζεις. | Σταλιά, σταλιά κι αχόρταγα | τα πίνω τα φιλιά σου, | κουρνιάζω σαν αδύνατο | πουλί στην αγκαλιά σου. | Ματιά, ματιά, τα μάτια σου | αγάπη με χορταίνουν, | τη μέρα με πεθαίνουνε, | τη νύχτα μ' ανασταίνουν. | Άσε να μπω στα χείλη σου | τη δίψα μου να σβήσω | και την καρδιά σου, αγόρι μου, | δροσιά να την ποτίσω.

Πίσω από τις καλαμιές Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πίσω από τις καλαμιές | ήρθες στον ύπνο μου εχτές | και με φιλούσες στα μαλλιά | και ξαναζούσα τα παλιά. | Να ΄ταν ο πόνος μια ματιά | το δάκρυ μια σταλαματιά | να ΄ταν φτερό ο χωρισμός | να τονε πάρει ο ποταμός. | Θα ΄ταν αλήθεια κι οι στιγμές | πίσω από τις καλαμιές. | Πίσω από τις καλαμιές | σ' άνοιξα χέρια κι αγκαλιές, | κι ήσουν δικός μου ως το πρωί | αλλά με ξύπνησ’ η ζωή.

Ποιος είν' αυτός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ποιος είν' αυτός ο αψηλός | ποιος είν' αυτός ο τύπος | φίλος σου είναι ή γνωστός | η το παιδί σου μήπως | Είναι τ' αγόρι μου είναι ο τύπος μου | είναι ο άνθρωπος που αγαπώ | είναι το δάκρυ μου είναι η αγάπη μου | είναι ένα όνειρο μελαχρινό | Ποιος είναι αυτός που σου μιλά | με τη ριγέ γραβάτα | άσε τα λόγια τα πολλά | και μίλα μου σταράτα | Άλλαξες χρώμα στο μαλλί | και στα μπουζούκια τρέχεις | κι ο άνθρωπος με το γυαλί | ποιος είναι τι τον έχεις

Τι να φταίει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είμαστε σαν δυο καράβια | που ξεκίνησαν | και στο πρώτο τους ταξίδι | τα νερά τα τύλιξαν. | Τι να φταίει, τι να φταίει | που δεν πήγαμε μπροστά, | δεν μετρήσαμε το κύμα | και τον άνεμο σωστά. | Στα ρηχά, μικρή μου αγάπη | ναυαγήσαμε, | μακριά ήταν να πάμε | μα δεν ξεκινήσαμε.

Ζωγραφισμένα στο χαρτί Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ζωγραφισμένα στο χαρτί | τα λόγια σου κρατάω, | ζωγραφισμένα στην καρδιά | τα μάτια π' αγαπάω. | Στην καρδιά μου έχει ανθίσει | το λουλούδι μου, | έλα, νύχτα, για ν' ακούσεις | το τραγούδι μου, | Ζωγραφισμένα στο χαρτί | παράπονα θα στείλω | και της αγάπης τον καημό | σε κεντημένο φύλλο.

Κρίμα το μπόι σου Τραγούδι: Μαρινέλλα & Μάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Κρίμα τα νιάτα κι η τσαχπινιά | κρίμα το μπόι σου καλέ | άντρας δυο μέτρα, σαν το κουκλί | να ζητιανεύεις το φιλί | Μια γυναίκα σε φέρνει βόλτα | και σ' έχει κάνει να κλαις | Κάνε πέρα, γυναίκες θα βρεις | να σ' αγαπήσουν πολλές | Μια γυναίκα σε φέρνει βόλτα | και δε σου ρίχνει ματιά | και γελάνε μαζί σου όλοι | οι άντρες στη γειτονιά | Κράτα μια στάλα εγωισμό | Μυαλό δε σου 'μεινε καλέ | Κι αν δε σε θέλει, κάνε στροφή | κι ο κόσμος πια δε θα χαθεί

Συμβιβαζόμαστε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Παρασυρός
Συμβιβαζόμαστε, | δεν χωριζόμαστε | κι αυτό είναι λάθος. | Υποκρινόμαστε | πως αγαπιόμαστε | τάχα με πάθος. | Πρέπει να σπάσουμε τις αλυσίδες | δε έχουμε καιρό γι' άλλες ελπίδες | πρέπει να φύγουμε χωρίς αντίο | είναι αργά πολύ αργά και για τους δύο. | Σαν συναντιόμαστε | δεν κοιταζόμαστε | ούτε σαν φίλοι. | Κι όταν φιλιόμαστε | κι οι δυο αισθανόμαστε | κρύα τα χείλη. | Πρέπει να σπάσουμε τις αλυσίδες | δε έχουμε καιρό γι' άλλες ελπίδες | πρέπει να φύγουμε χωρίς αντίο | είναι αργά πολύ αργά και για τους δύο.

23 Απρίληδες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Ήρθες στην γειτονιά μας | κι ήτανε μεσημέρι | Κι ήσουνα μαυρισμένος | από το καλοκαίρι | Σγουρό μαλλί | στο μέτωπο ριγμένο | στα χείλη | το τσιγάρο αναμμένο | Κι 23 Απρίληδες | τη νιότη σου βαραίνουν | των κοριτσιών τα όνειρα | στα μάτια σου πεθαίνουν | Να γίνω φως του ήλιου | να πέσω στα μαλλιά σου | μ' ένα φιλί ν΄αγγίξω | τα χείλη τα ζεστά σου | Μες στο πλατύ | τ' αντρίκειο σου το χέρι | σαν της Λαμπρής | να λιώσω τ' αγιοκέρι

Κρασί, θάλασσα και τ' αγόρι μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Λα, λα, λα, λα... | Μες στα στενά τα παιδιά τραγουδούν στο μπαλκόνι να βγω | Φεγγάρια ρίχνουν χρυσάφι στο δρόμο να βγω να πνιγώ | όμως μου φτάνει, μου φτάνει, μου φτάνει που έχω εγώ | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Πόρτα έχω στο φως κι ο καημός αδερφός | και μου δίνει ο Θεός | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Ο κόσμος τρέχει ζητώντας αγάπες, τιμές και λεφτά | και το μπουζούκι τη νύχτα το κλάμα του δε σταματά | Όμως εμένα, εμένα, εμένα μου είν' αρκετά | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Πόρτα έχω στο φως κι ο καημός αδερφός | και μου δίνει ο Θεός | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λα, λα, λα, λα... | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου

Τα λόγια είναι περιττά (Εγώ κι εσύ) Τραγούδι: Μαρινέλλα & Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Εγώ κι εσύ, πόσο η ζωή να μας μισεί | Φεύγεις και φεύγω και που πάμε | Εγώ και συ, θεέ μου μας έμαθες εσύ | Τόσο πολύ ν' αγαπάμε | Τα λόγια είναι περιττά | Την ώρα που χωρίζουμε | Μοιάζουν τριαντάφυλλα σκυφτά | Που δε ξαναμυρίζουνε | Τα λόγια είναι περιττά | Την ώρα που χωρίζουμε | Σκυφτοί κι δυο, γύρω η αγάπη ρημαδιό | Κρύο σκοτάδι κι αγωνία | Σκυφτοί ξανά, λίγη ελπίδα πουθενά | Κρύο σκοτάδι κι αγωνία

Ο τελευταίος μου σταθμός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ο τελευταίος μου σταθμός η αγκαλιά σου | Η τελευταία μου ελπίδα τα φιλιά σου | Να τριγυρίζει η καρδιά μου δεν αντέχει | Είναι ένα τραίνο που κουράστηκε να τρέχει | Μ’ ένα φιλί σου όλα θα σβηστούν | όλοι οι παλιοί σταθμοί θα ξεχαστούν | Θέλουν και τα τραίνα να ξεκουραστούν | Ο τελευταίος μου σταθμός η συντροφιά σου | Το τελευταίο καρδιοχτύπι η ματιά σου | Δεν θέλω τραίνα και σταθμούς να ξαναλλάξω | Εδώ μ’ αρέσει και θα μείνω και θ’ αράξω

Θα 'θελα να ήσουν (Αγάπη μου) Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Θα 'θελα να ήσουν σαν εικόνα άγια | σαν γλυκιά ανταύγεια να σε προσκυνώ | να μη σ' έχει αγγίξει χέρι άλλο ξένο | και να σε πηγαίνω ως τον ουρανό | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό | Θα 'θελα να ήσουν άπιαστο λουλούδι | να 'σουνα τραγούδι που δεν το 'χουν πει | πρώτη να διαλέξω να σε τραγουδήσω | και να σε στολίσω με το καθετί | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό

Αντίο Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Για μένα ακόμα η φλόγα καίει | Ό,τι κι αν γίνει θα σ' αγαπώ | Μη με ρωτήσεις λοιπόν ποιος φταίει | Όποιος κι αν φταίει θα πω εγώ | Αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | Ό,τι κι αν γίνει θα 'μαι κοντά σου | Θα ικετεύω τον ουρανό | Να μην πληρώσεις τα σφάλματα σου | Να τα πληρώσω όλα εγώ | Αντίο...

Ο δεύτερος δίσκος

Να παίζει το τρανζίστορ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Να παίζει το τρανζίστορ τ' αμερικάνικα | κι εσύ περνάς στους δρόμους | με το μπουφάν στους ώμους | και τα πουκαμισάκια τα κοντομάνικα. | Έρημος η αγάπη δίχως όαση | στην άδεια κάμαρά μου να βλέπω τα όνειρά μου | σαν σήριαλ κομμένο στην τηλεόραση. | Να παίζει το τρανζίστορ τ' αμερικάνικα | Άμμος είν' η αγάπη μέσα στα χέρια μου | τ' ανοίγω και τη χάνω, τα κλείνω δεν τη πιάνω | κι έτσι περνούν οι ώρες τα μεσημέρια μου. | Να παίζει το τρανζίστορ τ' αμερικάνικα

Σήμερα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Σήμερα, άσε με να σ' αγαπάω σήμερα | κράτα με στην αγκαλιά σου σήμερα | κι άσε με να 'μαι δική σου σήμερα. | Ποιος ξέρει αύριο | ίσως και να μην υπάρχει αύριο | και όσα ζήσουμε | αύριο μπορεί να ξεψυχήσουνε. | Μα όμως σήμερα, κράτα με στην αγκαλιά σου σήμερα | κι άσε με να 'μαι δική σου σήμερα | σήμερα που τόσο σ' αγαπώ. | Σήμερα, έλα τις στιγμές μας να τις ζήσουμε | φεύγουν οι αγάπες και θ' αργήσουμε | στ' όνειρο μια θέση να κρατήσουμε. | Ποιος ξέρει αύριο | ίσως και να μην υπάρχει αύριο | και όσα ζήσουμε | αύριο μπορεί να ξεψυχήσουνε. | Μα όμως σήμερα, κράτα με στην αγκαλιά σου σήμερα | κι άσε με να 'μαι δική σου σήμερα | σήμερα που τόσο σ' αγαπώ.

Καληνύχτα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Αλλιώς σε φανταζόμουν, | αλλιώς σε φανταζόμουν, | σαν ήλιο σε χαρούμενες αυλές. | Πολύ σε χρειαζόμουν, | πολύ σε χρειαζόμουν, | μα ήσουν μια αγάπη απ’ τις πολλές. | Ήσουν μόνο για μια νύχτα. | Καληνύχτα, | καληνύχτα. | Αλλιώς σε είχα πλάσει, | αλλιώς σε είχα πλάσει, | αλλιώς σε είχα δει απ’ την αρχή. | Δεν ήθελα να χάσει, | δεν ήθελα να χάσει | την άγια σου εικόνα η ψυχή. | Ήσουν μόνο για μια νύχτα. | Καληνύχτα, | καληνύχτα.

Καλύτερα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Τώρα, είναι η ώρα | να δούμε πού, μας βγάζει αυτή η ζωή | Τώρα, είναι η ώρα | και για τους δυο, να κάνουμε νέα αρχή. | Και καλύτερα | θα λέμε αύριο καλύτερα | που δεν αφήσαμε τον χρόνο | να πληγώσει την αγάπη αυτή | Και καλύτερα | και για τους δυο μια ώρα αρχύτερα | που τελειώνουμε σαν φίλοι | που αγαπηθήκαν πολύ | Τώρα είναι η ώρα | που πρέπει εμείς, την λύση να βρούμε σωστά | τώρα είναι η ώρα | να πούμε γεια, κι οι δυο με τα χέρια σφιχτά

Καρδούλα μου δε σε μαλώνω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Αν σου το λέω σου το λέω | για να περάσει η βραδιά. | Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, | νιώθω μονάχα στην καρδιά | κάτι που μοιάζει με μεράκι, | ένα παράπονο μικρό | που δε μ’ αγάπησες λιγάκι | και σ’ αγαπώ τόσο εγώ. | Καρδούλα μου, δε σε μαλώνω | μήτε κακία σου κρατώ, | ένα παράπονο έχω μόνο | και κάθισα να σου το πω, | ένα παράπονο μικρό. | Δεν είναι έρωτας μαχαίρι | αγκάθι είναι τρυφερό, | απλώς μου τρύπησε το χέρι | και λίγο μάτωσε θαρρώ. | Σε συλλογιέμαι, δεν το κρύβω | ήσυχα όπως σου μιλώ | κι από παράπονο πιο λίγο | είν’ το παράπονο αυτό.

Ποτέ να μη χαθείς απ' τη ζωή μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Περνούν τα καλοκαίρια κι οι γιορτές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν τα πρωινά κι οι Κυριακές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ.. | Περνούν, χάνονται οι όμορφες στιγμές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν, οι μέρες τρέχουν κι οι βραδιές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ...

Σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Νάσος Νανόπουλος
Σ' αγαπώ, | κι ούτε που ξέρω τι θα πει εγωισμός | στον έρωτά μου, | είμ' ένας άνθρωπος απλός | γιατί αγαπάω και πιστεύω στην καρδιά μου. | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, | τι άλλο θέλω, είσ' απλός κι αληθινός | είσ' ένας άλλος | είσαι στη σκέψη μου το φως | είσαι ο πιο γλυκός καημός | είσ' ο μεγάλος. | Σ' αγαπώ, | ο ερχομός σου είν' η καινούργια μας ζωή | σ' αγαπώ, | ο ερχομός σου είν' η μεγάλη μας στιγμή | είν' η μεγάλη, η πιο μεγάλη ... | Σ' αγαπώ, | θα 'σαι για πάντα ο τελευταίος μου σταθμός | κι ούτε μπορεί να γίνει τώρα πια αλλιώς | αν μ' αγαπάς θα σ' αγαπώ.

Να 'μαι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Να 'μια | κλαίω πάλι και θυμάμαι | είμαι μόνη και φοβάμαι | το σκοτάδι της νυχτιάς | Να 'μια | δεν γυρίζεις και λυπάμαι | και την πόρτα μου χτυπάνε | οι καημοί της μοναξιάς | Λείπεις και δεν ξέρω πού να κρατηθώ | και σε κρύο στρώμα πώς να κοιμηθώ | είσαι μακρυά μου | κι όμως είσαι εδώ | Να 'μια | πάλι μόνη μου κοιμάμαι | χώρια δρόμους περπατάμε | σαν δυο ξένοι της ζωής | Να 'μια | τα παλιά ξαναθυμάμαι | και στα μάτια μου κυλάνε | δάκρυα της προσμονής

Δεν είναι που φεύγεις Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Δεν είναι που φεύγεις κι όλα τελειώνουν | δεν είναι που τώρα τα μάτια βουρκώνουν | δεν είναι που μένει σε μένα ο πόνος | και χάνονται οι μέρες οι ώρες ο χρόνος | Μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που φεύγεις και τώρα σε χάνω | δεν είναι που πρέπει να δω τι θα κάνω | δεν είναι η πίκρα που έχω στο στόμα | δεν είναι που θέλω τα χείλη σου ακόμα | Μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που μένει σε μένα ο πόνος | και χάνονται οι μέρες οι ώρες ο χρόνος | μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που φεύγεις

Αγέρας ήσουν Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Και να που φεύγεις | Κι έκανα όνειρα πως θα 'μενες μαζί μου. | Πλάι σου πίστευα ν' αλλάξει η ζωή μου. | Και να που φεύγεις! | Και να που φεύγεις | Τρέχεις σαν σύννεφο στον άδειο ουρανό μου | κι ύστερα ανάμνηση θα μείνεις στο μυαλό μου. | Και να που φεύγεις! | Αγέρας ήσουν | Κι είναι ανώφελο για σένα να δακρύσω. | Αγέρας ήσουν | Τρέμουν τα χέρια μου, και πώς να σε κρατήσω; | Και να που φεύγεις | Πάλι θα δέρνομαι στην άγρια μοναξιά μου. | άσκοπα πάλι θα περνώ στη γειτονιά μου. | Και να που φεύγεις | Μα να που φεύγεις | Σβήνει η φιγούρα σου στο δρόμο σαν τη σκόνη | κι ένα πικρό γιατί; τα μάτια μου βουρκώνει. | Και να που φεύγεις! | Αγέρας ήσουν | Κι είναι ανώφελο για σένα να δακρύσω. | Αγέρας ήσουν | Τρέμουν τα χέρια μου, και πώς να σε κρατήσω; | Και να που φεύγεις | Σβήνει η φιγούρα σου στο δρόμο σαν τη σκόνη | κι ένα πικρό γιατί; τα μάτια μου βουρκώνει. | Και να που φεύγεις | Και να που φεύγεις | Και να που φεύγεις

Για σένανε μπορώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Για σένανε μπορώ να βγω να ζητιανέψω, | κάθε ντροπή ν' αντέξω για σένανε μπορώ | Για σένανε μπορώ να βγω γυμνός στους δρόμους, | αντίθετα στους νόμους και κάθε ιερό | Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω, | το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σαν νερό | Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδώσω, | Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ | Για σένανε μπορώ φονιά να προσκυνήσω, | λεπρό να τον φιλήσω, για σένανε μπορώ | Για σένανε μπορώ στον άδη να κατέβω | και σέρνοντας ν' ανέβω το πιο ψηλό βουνό | Για σένανε μπορώ στ' απόσπασμα να πάω | και να χαμογελάω σαν να 'τανε γιορτή, | ν' αφήσω σαν νερό το αίμα μου να τρέξει, | χωρίς να πω μια λέξη, ούτε όχι, ούτε γιατί | Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω, | το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σαν νερό | Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδώσω, | Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ

Καμιά φορά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Καμιά φορά | λέω ν΄ αλλάξω ουρανό | μα δεν υπάρχουν δρόμοι | κι άλλη φορά | σκέφτομαι πόσο σ΄ αγαπώ | και σου ζητώ συγγνώμη | Τώρα δεν είμαστε παιδιά | Να ‘χουμε φως μες στην καρδιά | να μας σκεπάζει | μα σ΄αγαπώ σου το ΄χω πει | κι η αγάπη σου σαν Κυριακή | με ξεκουράζει | Καμιά φορά | λέω ν΄ αλλάξω ουρανό | μα δεν υπάρχουν δρόμοι | κι άλλη φορά | σκέφτομαι πόσο σ΄ αγαπώ | και σου ζητώ συγγνώμη | Βλέπεις πως άλλαξε ο καιρός | Και ‘γινε ο κόσμος βροχερός | όλο χαλάζι | μα σ΄αγαπώ σου το ΄χω πει | κι αν όλα μοιάζουν φυλακή | δε με πειράζει

Για σένα τον άγνωστο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Θα πάρω τ' άστρα αγκαλιά | κι όπως τα έρημα πουλιά | θα ταξιδέψω... | Θα πάω όπου φτάνει ο νους | μες στους φτωχούς και ταπεινούς | να σε γυρέψω... | Θα ψάξω για σένα τον άγνωστο. | Για σένα τον άγνωστο | και τον αγαπημένο... | Αφόρητη έγινε η ζωή | από το βράδυ ως το πρωί. | Θέλω ν' αλλάξω... | Θ' ανάψω απόψε μια φωτιά | να κάψω όλα τα παλιά | και θα σε ψάξω... | Θα ψάξω για σένα τον άγνωστο. | Για σένα τον άγνωστο | και τον αγαπημένο...

Είσαι ποτάμι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | παράπονο τ' αγέρα στα νησιά | τη νύχτα σαν ανοίγει η αγκαλιά σου | στην έρημο ανοίγει εκκλησιά. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | παράπονο τ' αγέρα στα νησιά... | Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | ο κόσμος κι αν μου βάζει τα καρφιά | στο κρύο με ζεσταίνεις σαν τη μέρα | μου διώχνεις κάθε μαύρη συννεφιά. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | μου διώχνεις κάθε μαύρη συννεφιά... | Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει.

Σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Σε λίγο ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ | μεθάει η αγάπη, αγάπη μου, σαν το παλιό κρασί, | το πιο ζεστό τραγούδι η ανάσα σου | κι αυτή η τρικυμία μέσα στα μάτια σου. | Σ' αγαπώ | σαν το γέλιο του Μάη, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ | σαν παλιά αμαρτία σε θέλω. | Σε λίγο ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ | μεθάει η αγάπη, αγάπη μου, σαν το παλιό κρασί, | στους δρόμους του κορμιού σου που ξενύχτησα | στους δρόμους του κορμιού σου που ξεψύχησα.

Η αγάπη μας Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Πόσο μικρή μου φαίνεται η θάλασσα | όταν μετράω την αγάπη σου, | κι όταν μέσα στα μάτια σου βυθίζομαι | πόσο ρηχά μου φαίνονται τα πέλαγα. | Η αγάπη μας είναι λίγο πιο μικρή απ' το σύμπαν | γιατί πρέπει να χωράει κάπου, | η αγάπη μας, η αγάπη μας. | Πόσο μικρή μου φαίνεται η έρημος | όταν μετρώ την απουσία σου, | κι όταν με το χαμόγελο ξανάρχεσαι | πόσο μικρά μου φαίνονται τα βάσανα.

Είσαι παντού και πουθενά Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
'Έρημος δρόμος ξεκινά | στου χωρισμού την άκρη | ξέρω πως δεν θα 'ρθεις ξανά | μα δεν κυλά το δάκρυ. | Ξέρω πως δεν θα 'ρθεις ξανά | άλλη φορά δεν θα σε δω | όμως για μένα είσ' εδώ | είσαι παντού και πουθενά. | 'Όσο η καρδιά σου κι' αν ξεχνά | εγώ πεθαίνω ακόμα | εγώ θα ζω στα σκοτεινά | χωρίς ψυχή και σώμα. | Είσ' ένα αγκάθι στην καρδιά | και μια σταγόνα αίμα | μια πίκρα μέσα στη βραδιά | μι' αλήθεια κι' ένα ψέμα. | Τα βήματα σου ζωντανά | στο χώμα το βρεγμένο | ξέρω πως δεν θα ‘ρθείς ξανά | μα εγώ σε περιμένω.

Δεν πεθαίνεις Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Αξιώτης & Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Σε κουβαλώ | μέσα στο σπίτι που η φωνή σου έχει μείνει, | κι όταν η πόρτα μου πίσω απ’ τον κόσμο κλείνει | σε στήνω απέναντι και σε πυροβολώ. | Μα δεν πεθαίνεις, δεν πεθαίνεις, | κι αν σε στήσουνε σε χίλια αποσπάσματα. | Ναι, δεν πεθαίνεις, δεν πεθαίνεις, | είναι αθάνατες οι τύψεις και τα οράματα. | Σε κουβαλώ | και σε πηγαίνω όπου με σέρνουνε οι δρόμοι, | κι όταν τις νύχτες μένουμε οι δυο μας μόνοι | σε στήνω απέναντι και σε γλυκοφιλώ. | Μα δεν μ’ αγγίζεις, δεν μ’ αγγίζεις, | δεν με φιλάς, κι αν σε παρακαλώ με κλάματα. | Ναι, δεν μ’ αγγίζεις, δεν μ’ αγγίζεις, | δεν έχουν δάχτυλα οι μνήμες και τα οράματα. | Σε κουβαλώ, | σε νιώθω δίπλα να ανασαίνεις, έρωτά μου, | πιο ζωντανός απ' όταν ήσουνα κοντά μου. | Σε κουβαλώ, σε κουβαλώ, σε κουβαλώ.

Τίποτα δεν έχει μείνει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Για κοίτα πόσο μόνοι μας θα μείνουμε κι απόψε, | αγάλματα η πόλη μας εγέμισε πολλά. | Μα φίλησε τα χείλη μου κι ένα κουράγιο κόψε, | ποτάμι η αγάπη μας στο πέλαγο κυλά. | Τίποτα, δεν έχει μείνει τίποτα. | Οι δρόμοι κουραστήκανε, γεράσανε τα πάρκα. | Αγάπη μου, όλα είναι ύποπτα, | τίποτα δεν έχει μείνει, τίποτα. | Για κοίτα πόσο ψεύτικα γελάνε μες στους δρόμους, | μικραίνουνε τα σώματα από τις διαδρομές. | Μα κράτησε τα χέρια μου, φτερά βάλ’ τα στους ώμους, | εμείς θα ταξιδεύουμε, αγάπη μου, στο χτες.

Ιθάκη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Το σώμα που αγγίζεις απόψε με πάθος | το πήρανε κι άλλες αγάπες πολλές | σε λάθος ταξίδια σε έρωτες λάθος, | σαν τον Οδυσσέα πλανήθηκε, δες. | Τώρα βρήκε Ιθάκη, βρήκε πάτρια νερά, | τώρα αυτό το σώμα αγαπά πρώτη φορά. | Το σώμα που αγγίζεις σφιχτά κράτησέ το, | καρδιά μου στα χέρια σου μόνο χωρά. | Μου λέγαν για αγάπη και γέλαγα ηλίθια, | σαγήνη κι ιδρώτας η κάθε βραδιά. | Το σώμα είχε λάσπη και δέντρα στα στήθια | και έπλασε μέσα απ' τη λάσπη καρδιά. | Τώρα βρήκε Ιθάκη, βρήκε πάτρια νερά, | τώρα αυτό το σώμα αγαπά πρώτη φορά. | Το σώμα που αγγίζεις σφιχτά κράτησέ το, | καρδιά μου στα χέρια σου μόνο χωρά.

Τώρα ζω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Εσύ που ήρθες ξαφνικά μες στη ζωή μου | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις | Θα σε βαφτίσω εγώ με την αναπνοή μου | Μαζί σου για να ζω όσο θα ζεις. | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις | Θα σε βαφτίσω εγώ με την αναπνοή μου | Μαζί σου για να ζω όσο θα ζεις | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις. | Θα σε πω Ζωή, κάθε στιγμή να σ' ανασαίνω | Θα σε πω Φιλί, ποτέ μου να μη σε χορταίνω | Θα σε πω Πηγή, κάθε στιγμή να ξεδιψάω | Θα σε πω και Γη, να 'σαι παντού όπου κι αν πάω | Θα σε πω Ζωή, θα σε πω Φιλί | Θα σε πω Πηγή, θα σε πω Ζωή. | Εσύ μου πήρες ξαφνικά όλο το είναι | Και έμαθα απόψε ν' αγαπώ | Δεν θα ρωτήσω πώς σε λένε, μόνο μείνε | Δεν έζησα πριν από σένα, τώρα ζω. | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις | Θα σε βαφτίσω εγώ με την αναπνοή μου | Μαζί σου για να ζω όσο θα ζεις | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις. | Θα σε πω Ζωή, κάθε στιγμή να σ' ανασαίνω | Θα σε πω Φιλί, ποτέ μου να μη σε χορταίνω | Θα σε πω Πηγή, κάθε στιγμή να ξεδιψάω | Θα σε πω και Γη, να 'σαι παντού όπου κι αν πάω | Θα σε πω Ζωή, θα σε πω Φιλί | Θα σε πω Πηγή, θα σε πω Ζωή.

Ψεύτικη απάντηση ενός απογεύματος Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Κώστας Άλλος
Στόμα, ποιο στόμα έχεις φιλήσει. | Στόμα, του έρωτα μου γίνε λύση. | Στόμα, που μαύρο σ' έχουν χρωματίσει. | Στόμα, ποιο στόμα έχεις φιλήσει. | Στόμα, του έρωτα μου γίνε λύση. | Στόμα που σ' έχουν χρησιμοποιήσει. | Ψέματα λες, ψέματα λες, | ψέματα λες μ' αυτό το στόμα. | Σώμα, ποιο σώμα έχεις γεννήσει. | Σώμα, στης εμπειρίας το μεθύσι. | Σώμα, ποιες νύχτες έχεις καθρεφτίσει. | Σώμα, ποιο σώμα έχεις γεννήσει. | Σώμα, στης εμπειρίας το μεθύσι. | Σώμα, που σ' έχουν χρησιμοποιήσει. | Ψέματα λες, ψέματα λες, | ψέματα λες μ' αυτό το σώμα. | Χρώμα, ποιο χρώμα έχεις αφήσει. | Χρώμα, τα σύμβολα σου έχουν σβήσει. | Χρώμα, ποιος να συνειδητοποιήσει. | Χρώμα, ποιο χρώμα έχεις αφήσει. | Χρώμα, τα σύμβολα σου έχουν σβήσει. | Χρώμα, που σ' έχουν χρησιμοποιήσει. | Ψέματα λες, ψέματα λες, | ψέματα λες μ' αυτό το χρώμα.

Ο τρίτος δίσκος

Θα σε πάρω να φύγουμε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπάρτακος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.

Θα γυρίσεις ξανά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπάρτακος | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.

Θα καθόμουνα πλάι σου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Νά 'ναι μια νύχτα συννεφιασμένη | μια τέτοια νύχτα που την τρομάζουν | όσοι έχουν μοίρα δυστυχισμένη. | Νά 'ναι μια νύχτα συννεφιασμένη | γιομάτη θλίψη, γιομάτη λύπη | λίγη βροχούλα να μην της λείπει. | Νά 'ναι μια νύχτα σαν εκείνη που φοβόσουνα | και ξαφνικά χλωμή, χλωμή | να ξαναρχόσουνα. | Θα καθόμουνα πλάι σου | πόσο μού 'λειψες πόσο, | θα καθόμουνα πλάι σου | τ' άρωμά σου να νιώσω | Θα καθόμουνα πλάι σου | και για ώρες ατέλειωτες, | θα κοιτούσα τα μάτια σου | που τ' αγάπησα τόσο.

Για σένα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βαγγέλης Λυκιαρδόπουλος | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Ρυτίδες και πίκρες | και φαρμάκια σωρό | Ξενύχτια και δάκρυα | Κι ένα σπίτι νεκρό | Να τι μ' άφησε φεύγοντας, να | Μα ωστόσο στιγμή δεν περνά | Που η ψυχή μου για σένα | Να μην ξαγρυπνά | Για σένα έχει μείνει | η αγκαλιά μου ανοιχτή | Την πόρτα της χτύπα | Πάλι θα σε δεχτεί | Γιατί δεν σε ξεχνώ | Κι αν μαρτύρια περνώ | Αχ να 'ξερες πόσο πονώ | Για σένα για σένα | Για σένα ξύπνησε η καρδιά μου ένα πρωί | Κι άστρα σου γιόμισα και ήλιο τη ζωή | Για σένα έσβησα με μιας τα περασμένα | Μα εσύ που πόνεσα και υπέφερα για σένα; | Ρυτίδες και πίκρες…

Ο άνθρωπός μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος & Δημήτρης Βασιλειάδης
Χρόνια και χρόνια | με τυραννάει | κι ούτε μια στάλα | δεν με πονάει | γιατί; | Και ζω κοντά του | μες την μιζέρια | χειμώνες τώρα | και καλοκαίρια | γιατί; | Και με βαριέται | και μ΄ άλλες πάει | και μου τα παίρνει | και με χτυπάει | γιατί; | Μα τον λατρεύω | κι είναι το φως μου | γιατί είναι βλέπεις | ο άνθρωπός μου | Δεν είναι γόης | δεν είναι ωραίος | και κολυμπάει | μέσα στο χρέος | γιατί; | κι ένα κοστούμι | μονάχα έχει | που το φοράει | χιονίζει βρέχει | γιατί; | κι όλο τα πίνει | κι όλο τα σπάει | κι όλο σε μένα | μετά ξεσπάει | γιατί; | Δε μου μιλάει | για το φεγγάρι | κι ένα λουλούδι | δε μου 'χει πάρει | γιατί; | Μονάχα πίκρες | μού 'χει χαρίσει | ποτέ δεν μού 'χει | γλυκομιλήσει | γιατί; | Ποτέ δεν μού 'χει | χαμογελάσει | κι ο έρωτάς του | μ’ έχει γεράσει | γιατί;

Ομόνοια πλας Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος & Βασίλης Σπυρόπουλος & Πάνος Παπαδούκας
Σαν την Πλας Πιγκάλ από χρόνια | μια πλατεία πολύ κεντρική | στην Αθήνα μας είναι η Ομόνοια | που είναι η φήμη της ιστορική | Σε κάθε γωνία | επτά καφενεία | καρέκλες με κόσμο γεμάτες | και ταξί που ψαρεύουν πελάτες | Κομψοί και ωραίοι | πόλισμαν τροχαίοι | πέντε έξι παλιές πειρατείες | καβγαδάκια στις αφετηρίες | Καμπαρέ και τζαζ μπαν και μπελ φαμ | και ταμπέλες που λεν γουελ καμ | τι ρυθμός τι ζωή | και κοσμοσυρροή | μέρα νύχτα κι ως το πρωί | Και τ’ ανθοπωλεία | σειρά στην πλατεία | τριάντα περίπτερα πλάι | κι από κάτω μετρό που περνάει | κάποιου εκεί κουλουρτζή ο ταβλάς | να η Ομόνοια πλας | Μια πλατεία παλιά όλο χάρη | όλοι οι δρόμοι οδηγούν προς τα εκεί | και μαζεύονται και οι φαντάροι | το απόγευμα την Κυριακή | Πλατεία κοκέτα | φαγιά σε πακέτα | τσατσάρες στυλό και λαχεία | και χαζοί από την επαρχία | Δυο μέτρα πιο κάτω | πολύ ορεξάτο | παρφέ μ΄ένα γύρο σκορπίζει | το ντονέρ το κεμπάπ που γυρίζει | και αρκά από κάποιο στενό | για βολτίτσα προβάλλει ο Ζανό | τι ρυθμός και ζωή | και κοσμοσυρροή | μέρα νύχτα και ως το πρωί | Και πριν ξημερώσει | ξενύχτηδες τόσοι | περνούνε να παν για το σπίτι | ενώ το πρώτο το τραμ σκάει μύτη | κάποιου εκεί κουλουρτζή ο ταβλάς | να η Ομόνοια πλας.

Κάποιος κάπου κάποτε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Κάποιος κάπου κάποτε στην καρδιά μου μίλησε | με στοργή κι αγνότητα και λατρεία τόση | κάποιος κάπου κάποτε φλογερά με φίλησε | θέλοντας τα χείλια μου να μου τα ματώσει | Τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | κάποιος κάπου κάποτε που να τον θυμάμαι | τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | α, α, α, α,  α, α, α, α,  α, α, α | Στην αγνή και άδολη τη καρδιά μου μίλησε | κάποιος κάπου κάποτε πάνε τόσα χρόνια | κι η καρδιά μου γέρασε κι η ζωή μου κύλισε | μέσα στην απόγνωση μέσ' στη καταφρόνια | Τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | κάποιος κάπου κάποτε που να τον θυμάμαι | τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | α, α, α, α,  α, α, α, α,  α, α, α

Η ταμπακιέρα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος & Γιώργος Γιαννακόπουλος
Τι μου τη χάρισες αυτή τη ταμπακιέρα | αφού για μένα πονηρά έχεις σκεφτεί | Κι αφού στο βάθος θέλεις να με κάνεις πέρα | τι μου τη χάρισες την ταμπακιέρα αυτή; | Την ταμπακιέρα σου δεν έπρεπε να πάρω | γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ | Μέχρι που σκέφτομαι να κόψω το τσιγάρο | για να σε διώξω μια στιγμή απ' το μυαλό. | Ποτέ δε μ' άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα | και σου γουστάρει πάντα να με τυραννάς | Κι ίσως μου χάρισες αυτή την ταμπακιέρα | για να μου γίνει και το κάπνισμα βραχνάς.

Χαράμι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Χαράμι να σου γίνουν τα ξενύχτια μου | κι όλα τα δάκρυα μου που έχυσα ποτάμι | κι οι τόσες πίκρες που για χάρη σου ετράβηξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι | Το ξέρω στη καρδιά τη σιδερένια σου | πως δεν υπάρχει πια για μένα αγάπη δράμι | και μετανιώνω γιατί όλες οι θυσίες μου | χαράμι τώρα πήγανε χαράμι | Με πλήγωσε το φέρσιμο σου τ' άτιμο | μου 'κανε μαύρη τη καρδιά μου σαν κατράμι | γι' αυτό η αγάπη και η πίστη που σου έδειξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι

Η πρώτη αγάπη σου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Μαζί στα πρώτα βάσανα | στα πρώτα καρδιοχτύπια | οι δυο μας πρωτοζήσαμε | τα πρώτα μας ξενύχτια | Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Ωραία ήταν η ζωή | και ο καιρός περνούσε | κι ο ένας περισσότερο | τον άλλον επονούσε | Και τ' αποτέλεσμα ήταν αυτό | να καταλήξουμε στο χωρισμό | Να καταλήξουμε στο χωρισμό | το αποτέλεσμα ήταν αυτό | Μα πώς μπορεί ο πόνος μου | να μην είναι μεγάλος | αφού εγώ σ' αγάπησα | σε χαίρεται ένας άλλος | Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | όμως δεν ήτανε το τυχερό | Όμως δεν ήτανε το τυχερό | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ

Μες στην πολλή σκοτούρα μου  Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μες στην πολλή σκοτούρα μου | γιατί να σε γνωρίσω | κλαίω και λέω μυστικά για σένανε | γιατί να σ' αγαπήσω | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως πια δε με γνωρίζεις | αφού η καρδιά μου επόνεσε για σένανε | γιατί με βασανίζεις | Θέλω να ξέρω πού γυρνάς | με ποιον εκουβεντιάζεις | τα μάτια σου τ' αράπικα πόσους γελούν | όταν γλυκοκοιτάζεις

Η Λιλή η σκανταλιάρα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Δε με μέλλει εμένα αν είσαι αλάνι | απ' τον Κοπανά | και τον ντούρο βρε μάγκα μη μου κάνεις | και με φοβερνάς | Γιατί είμαι εγώ η αλανιάρα | η Λιλή η πρώτη σκανταλιάρα | που δε δίνω γρόσι για τους μάγκες | και δεν τρώγω τρίχες ματσαράγκες | Βρε αλάνι να φύγεις από μένα | κοίταξε κι αλλού | μην πλερώσεις βρε μόρτη τα σπασμένα | κι είμαι μπελαλού | Και δε φοβούμαι τα μαχαίρια | τα νταήδικά σου τα μπεγλέρια | και νταμίρα όσο κι αν φουμάρεις | βρε αλάνι δε θα με τουμπάρεις | Μη σε μέλλει αν είμαι απ' τον Περαία | ή απ' την Κοκκινιά | κι αν μεθάω και κάνω εγώ παρέα | με όλο τον ντουνιά | Εγώ είμαι εκείνη η αλανιάρα | η Λιλή η πρώτη σκανταλιάρα | που δε δίνω γρόσι για του μάγκες | και δεν τρώγω τρίχες ματσαράγκες

Εσένα δε σου άξιζε αγάπη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Κρίμα τους κόπους μου και τις θυσίες μου | και όσα τράβηξα τόσο καιρό για σένα | κρίμα τα όνειρα και τις ελπίδες μου | τα πήρε ο άνεμος και πήγανε χαμένα | Εσένα δε σου άξιζε αγάπη | εσένα δε σου άξιζε στοργή | έχεις στο αίμα σου την αμαρτία | είσ' ένα ψέμα χωρίς ψυχή | Πόσο προσπάθησα πόσο κουράστηκα | πόσο υπόφερα για να σε συμμορφώσω | όμως γελάστηκα βαριά πληγώθηκα | εσύ δεν άξιζες καρδιά για να σου δώσω | Εσένα δε σου άξιζε αγάπη | εσένα δε σου άξιζε στοργή | έχεις στο αίμα σου την αμαρτία | είσ' ένα ψέμα χωρίς ψυχή

Σαν μαγεμένο το μυαλό μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει | η κάθε σκέψη μου κοντά σου τριγυρίζει | δεν ησυχάζω και στον ύπνο που κοιμάμαι | εσένα πάντα αρχοντοπούλα μου θυμάμαι | Μες στης ταβέρνας τη γωνιά για σένα πίνω | για την αγάπη σου ποτάμια δάκρυα χύνω | λυπήσου με μικρή και μη μ' αφήνεις μόνο | αφού το ξέρεις πως για σένα μαραζώνω | Αχ παιχνιδιάρα πάψε τώρα τα γινάτια | και μη μου κάνεις την καρδούλα μου κομμάτια | με μια ματιά σου σαν μου ρίχνεις αχ πώς λιώνω | μαζί σου ξέρεις τον ξεχνάω κάθε πόνο

Θεσσαλονίκη μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά | Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | όπου κι αν πάω σ' έχω πάντα στην καρδιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη με τα τόσα σου μεράκια | βγάζεις τα πιο όμορφα κορίτσια στον ντουνιά | βράδια μποέμικα τραγούδια στα σοκάκια | γλέντια ξενύχτια μες στην κάθε γειτονιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη μου κι αν είμαι μακριά σου | πάντα θυμάμαι τ' όνομά σου το γλυκό | αχ πώς νοστάλγησα να ξαναρθώ κοντά σου | κι ας ξεψυχήσω μπρος τον Πύργο το Λευκό | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι

Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω | Γιατί με άφησες το δυστυχή | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Δεν αντέχω να σε βλέπω μ' άλλους να γυρνάς | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Πάψε πλέον να με τυραννάς | Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία | Και τ' όνειρο μου φως μου είσαι εσύ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Στο 'χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δε μπορώ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Γύρισε ξανά σε συγχωρώ

Ντερμπεντέρισσα  Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τρέξε, μάγκα, να ρωτήσεις | να σου πουν ποια είμαι γω | είμαι γω γυναίκα φίνα, ντερμπεντέρισσα | που τους άντρες σαν τα ζάρια τους μπεγλέρησα. | Πως θα γίνω εγώ δική σου, | πάψε να το συζητάς | δε γουστάρω τις παρόλες, σου 'ξηγήθηκα | στις ταβέρνες και στα καμπαρέ γεννήθηκα. | Δεν με συγκινούν αγάπες | φτάνει να καλοπερνώ | κάθε βράδυ να τραβάω το ποτήρι μου | και να σφάζονται λεβέντες για χατίρι μου.

Δε με στεφανώνεις (Τι σε μέλει εσένα κι αν γυρνώ) Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τι σε μέλει εσένα κι αν γυρνώ | το κορμί μου ακόμα κι αν πουλώ | πέντε χρόνια 'συ με τυραννάς | δε με στεφανώνεις με γελάς | Μια γυναίκα πες πως πέρασε | χάδια και φιλιά σε κέρασε | κάποια μέρα θα με θυμηθείς | όταν στη ζωή θα κουραστείς | Κάποιος άλλος σαν με παντρευτεί | η καρδούλα σου θα ματωθεί | τότε πλέον μόνος θα γυρνάς | στο μεθύσι εμένα θα ζητάς

Συννεφιές Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Συννεφιές, συννεφιές  | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | τι πιοτό, τι πιοτό μ' έχεις κεράσει | και το κέφι μου έχω χάσει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Αγκαλιές, αγκαλιές | πού είναι τα ωραία μας στις ακρογιαλιές | στην αυλή μου, στην αυλή μου τώρα βρέχει | και φεγγάρι πια δεν έχει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Οι χαρές, οι χαρές | κι ό,τι άλλο όμορφο να 'ταν δυο φορές | τους καημούς δε θα μετρούσα | δυο φορές θα σ' αγαπούσα | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές

Κάποια μάνα αναστενάζει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης & Βασίλης Τσιτσάνης
Κάποια μάνα αναστενάζει | μέρα νύχτα ανησυχεί | το παιδί της περιμένει | που είχε χρόνια να το δει, | το παιδί της περιμένει | που είχε χρόνια να το δει. | Μέσα στην α, απελπισιά της | κάποιος την πληροφορεί | ότι ζει το παλικάρι | και οπωσδήποτε θα ΄ρθει, | ότι ζει το παλικάρι | και οπωσδήποτε θα ΄ρθει. | Με υπομονή προσμένει | με λαχτάρα στην καρδιά | ο λεβέντης να γυρίσει | απ' τη μαύρη ξενιτιά, | ο λεβέντης να γυρίσει | απ' τη μαύρη ξενιτιά.

Το βουνό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Λουκάς Νταράλας | Στίχοι: Ευάγγελος Πρέκας
Θ' ανέβω και θα τραγουδήσω | στο πιο ψηλότερο βουνό | ν' ακούγεται στην ερημιά | ο πόνος μου με την πενιά | Με το βουνό θα γίνω φίλος | και με τα πεύκα συντροφιά | κι όταν θα κλαίω και πονώ | θ' αναστενάζει το βουνό | Απάνω στο βουνό θα μείνω | κι από τον κόσμο μακριά | θα κλαίω μόνος θα πονώ | και θα μ' ακούει το βουνό

Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω | να με σκεπάσει το νερό | τη δύστυχη ζωή που κάνω | να την αντέξω δεν μπορώ | Θα ξεχαστώ από τους φίλους | θα με ξεχάσουν συγγενείς | και θα χαθώ σ' αυτά τα βάθη | που δε θα τα πάτησε κανείς | Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω | να με σκεπάσει το νερό | τα κύματα να μ' αγκαλιάσουν | το φως να μην το ξαναδώ

Ένα πιάτο άδειο στο τραπέζι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ένα πιάτο άδειο στο τραπέζι, | μια καρέκλα πάντα αδειανή, | σε προσμένουν πότε θα γυρίσεις | απ’ τα ξένα, δόλιο μας παιδί. | Δηλητήριο στο στόμα | είναι η κάθε μας μπουκιά | μέχρι που να ’ρθεις, παιδί μας, | απ’ τη μαύρη ξενιτιά. | Η μανούλα πάντοτε κλαμένη, | ο πατέρας όλο σκεφτικός | και τ’ αδέρφια σου και η καλή σου | σκέπτονται εσένα συνεχώς. | Πότε θά ’ρθεις, πότε θά ’ρθεις | απ’ τη μαύρη ξενιτιά | να χαρεί το σπιτικό μας | και η μαύρη μας καρδιά.

Ο τέταρτος δίσκος

Ένας μύθος Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Θρασύβουλος Σταύρου
Ένα μύθο θα σας πω | που τον μάθαμε παιδιά.  | Ήταν κάποιος μια φορά | που ‘φυγε στην ερημιά.  | Κι από τότε στα βουνά | ζούσε πια με το κυνήγι. | Κι από μίσος στις γυναίκες | δεν κατέβη στο χωριό.  | Για τον μύθο που μας λέτε | άλλον μύθο θα σας πω.  | Ήταν κάποιος μια φορά | δίχως σπίτι και γωνιά.  | Για τους άνδρες είχε φρίκη | κι ένα μίσος φοβερό.  | Όμως όλες τις γυναίκες | τις αγάπαγε θαρρώ.

Οδός ονείρων Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Κάθε κήπος έχει | μια φωλιά για τα πουλιά. | Κάθε δρόμος έχει | μια καρδιά για τα παιδιά. | Μα κυρά μου εσύ, | σαν τι να λες με την αυγή | και κοιτάς τ' αστέρια | που όλο πέφτουν σαν βροχή. | Δως μου τα μαλλιά σου | να τα κάνω προσευχή, | για να ξαναρχίσω | το τραγούδι απ' την αρχή. | Κάθε σπίτι κρύβει | λίγη αγάπη στη σιωπή. | Μα ένα αγόρι έχει | την αγάπη για ντροπή.

Ο ταχυδρόμος πέθανε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Ήταν παιδί στα δεκαεφτά | που τώρα έχει πετάξει | ποιος θα σου φέρει αγάπη μου | το γράμμα που 'χα τάξει | και σαν πουλί που πέταξε | η πικραμένη του ζωή, | πέταξε πάει και τού 'φυγε | η δροσερή πνοή | Ποιος θα σου δώσει αγάπη μου | το τελευταίο φιλί μου | Ο ταχυδρόμος πέθανε στα δεκαεφτά του χρόνια | κι ήταν αυτός η αγάπη μου, | η κουρασμένη του σκιά τώρα πετά στα κλώνια, | φέρνει δροσιά στ' αηδόνια | Ποιος θα σου δείξει αγάπη μου | πού 'ναι του ονείρου ο δρόμος | αφού πεθάναμε μαζί εγώ κι ο ταχυδρόμος

Όμορφη πόλη (Θα γίνεις δικιά μου) Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Όμορφη πόλη φωνές μουσικές | απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές | ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα | βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν | η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν

Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου | δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά | τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου | μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά | Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου | σε περιμένω να 'ρθεις | μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου | το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς

Καλυμνιώτικο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.

Ο κυρ Αντώνης Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Ο κυρ Αντώνης πάει καιρός που ζούσε στην αυλή | με ένα κανάτι κι ένα κρεβάτι και με κρασί πολύ | είχε δυο μάτια γαλανά κι αχτένιστα μαλλιά | κι ένα λουλούδι πάντα φορούσε στα ρούχα τα παλιά | Αχ κυρ Αντώνη πώς σ' αγαπάμε και μαζί σου τ' άστρα μετράμε | τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να ρθει βροχή | και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε | σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή | Ο κυρ Αντώνης βιάζεται να πάει να κοιμηθεί | γιατί το βράδυ στα όνειρά του θέλει να θυμηθεί | ό,τι ποτέ δεν έζησε μες τ' όνειρό του ζει | μα η νύχτα φεύγει και λυπημένο τον βρίσκει η χαραυγή | Αχ κυρ Αντώνη πώς σ' αγαπάμε και μαζί σου τ' άστρα μετράμε | τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να ρθει βροχή | και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε | σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή | Μα ένα βράδυ ο κυρ Αντώνης στρώνει να κοιμηθεί | κι όταν ξυπνάμε τον καρτεράμε στην πόρτα να φανεί | μα ο κυρ Αντώνης δε θα βγει ποτέ του στην αυλή | αφού για πάντα μες τ' όνειρό του θέλησε πια να ζει

Δεν ήταν νησί Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Γεράσιμος Σταύρου & Νίκος Καζαντζάκης
Δεν ήταν νησί | ήταν θεριό που κείτουνταν στη θάλασσα | Ήταν η γοργόνα | η αδερφή του Μεγαλέξανδρου | που θρηνούσε | και φουρτούνιαζε το πέλαγο | Άμα λευτερωθεί η Κρήτη | θα λευτερωθεί κι εμένα η καρδιά μου | Άμα λευτερωθεί η Κρήτη | θα γελάσω

Αστέρι μου φεγγάρι μου (Φαίδρα || Αγάπη μου) Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Αστέρι μου, φεγγάρι μου, της άνοιξης κλωνάρι μου | κοντά σου θά 'ρθω πάλι, κοντά σου θά 'ρθω μιαν αυγή | για να σου πάρω ένα φιλί και να με πάρεις πάλι. | Αγάπη μου, αγάπη μου, η νύχτα θα μας πάρει, | τ' άστρα κι ο ουρανός, το κρύο το φεγγάρι. | Θα σ' αγαπώ, θα ζω μες στο τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα ζεις με τα πουλιά | θα σ' αγαπώ, θα γίνουμε τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα γίνουμε πουλιά. | Ο ποταμός είναι ρηχός | κι ο ωκεανός είναι μικρός | να πάρουν τον καημό μου. | Να διώξουνε τα μάτια σου | να πνίξουνε τους όρκους σου | από το λογισμό μου.

Αγάπη που γινες δίκοπο μαχαίρι  Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μιχάλης Κακογιάννης
Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι | κάποτε μου 'δινες, μόνο τη χαρά | μα τώρα πνίγεις τη χαρά στο δάκρυ | δε βρίσκω άκρη, δε βρίσκω γιατρειά  | Φωτιές ανάβουνε μες στα δυο του μάτια | τ' αστέρια σβήνουνε όταν με θωρεί | σβήστε τα φώτα σβήστε το φεγγάρι | σαν θα με πάρει τον πόνο μου μη δει

Στα περβόλια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης
Στα περβόλια, μες στους ανθισμένους κήπους | σαν άλλοτε θα στήσουμε χορό | και τον Χάρο θα καλέσουμε | να πιούμε αντάμα και να τραγουδήσουμε μαζί | Κράτα το κλαρίνο και το ζουρνά | κι εγώ θα 'ρθω με τον μικρό μου τον μπαγλαμά | Αχ, κι εγώ θα 'ρθω... | μες στης μάχης τη φωτιά με πήρες, Χάρε | πάμε στα περβόλια για χορό | Στα περβόλια, μες στους ανθισμένους κήπους | αν σε πάρω, Χάρε, στο κρασί | αν σε πάρω στον χορό και στο τραγούδι | τότες χάρισέ μου μιας νυχτιάς ζωή | Κράτα την καρδιά σου, μάνα γλυκιά | κι εγώ είμ' ο γιος που γύρισε για μια σου ματιά | Αχ, για μια ματιά.. | Για το μέτωπο σαν έφυγα, μανούλα | εσύ δεν ήρθες να με δεις | Ξενοδούλευες και πήρα μόνος μου το τρένο | που με πήγε πέρ' απ'τη ζωή...

Τα λόγια και τα χρόνια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα | και τους καημούς που σκέπασε καπνός | η ξενιτιά τα βρήκε αδελφωμένα. | Κι οι ξαφνικές χαρές που ήρθαν για μένα | ήταν σε δάσος μαύρο κεραυνός | κι οι λογισμοί που μπόρεσα για σένα. | Και σου μιλώ σ' αυλές και σε μπαλκόνια | και σε χαμένους κήπους του θεού | κι όλο θαρρώ, πως έρχονται τ' αηδόνια | με τα χαμένα λόγια και τα χρόνια, | εκεί που πρώτα ήσουνα παντού | και τώρα μεσ’ στο κρύο και στα χιόνια. | Η μοίρα κι ο καιρός το 'χαν ορίσει | στον κόσμο αυτό να ρίξω πετονιά | κι η νύχτα χίλια χρόνια να γυρίσει. | Στο τέλος της γιορτής να τραγουδήσει | αυτός που δεν εγνώρισε γενιά | και του καημού την πόρτα να χτυπήσει. | Δεν ήτανε ρολόι σταματημένο | σε ρημαγμένο κι άδειο σπιτικό | οι δρόμοι που με πήραν και προσμένω. | Τα λόγια που δεν ξέρω σου τα δένω | με τους ανθρώπους που είδαν το κακό | και το 'χουν στ' όνομά τους κεντημένο. | Αυτός που σπέρνει δάκρυα και πόνο | θερίζει την αυγή ωκεανό. | Μαύρα πουλιά τού δείχνουνε το δρόμο | Κι έχει τη ζωγραφιά κοντά στον ώμο, | σημάδι μυστικό και ριζικό | πως ξέφυγε απ' τον Άδη κι απ' τον κόσμο.

Το παλιό ρολόι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το παλιό ρολόι του μικρού σταθμού | στάθηκε στην ώρα του αποχωρισμού. | Είχε βασιλέψει και με φίλαγες | κοίταζες τα τρένα και δεν μίλαγες. | Χάθηκες μέσα στ' απόβραδο | μέσα στη μπόρα, τον καπνό | και τη νυχτιά. | Κι έγινε το Σαββατόβραδο | ένα λουλούδι πεταμένο στη φωτιά. | Στο παλιό μας σπίτι κάθε δειλινό | βγαίνω στο κατώφλι και σε καρτερώ | Και περνούν τα τρένα και σφυρίζουνε | μα τα χελιδόνια δεν γυρίζουνε. | Χάθηκες μέσα στ' απόβραδο | μέσα στη μπόρα, τον καπνό | και τη νυχτιά. | Κι έγινε το Σαββατόβραδο | ένα λουλούδι πεταμένο στη φωτιά.

Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά

Υπομονή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Γειτονιά, ο δρόμος σου στενός | παγωνιά και γκρίζος ουρανός | μαύρη ζωή, βράδυ πρωί | για συντροφιά μια συννεφιά | υπομονή, υπομονή, υπομονή | Κάντε υπομονή | κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός | Κάντε υπομονή | μια λεμονιά ανθίζει στη γειτονιά | Υπομονή, υπομονή, υπομονή | Κάντε υπομονή... | Κάντε υπομονή...

Μάτια βουρκωμένα  Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Κάτω στον Πειραιά | στα Καμίνια | φτώχεια καλή καρδιά | μα και γκρίνια | μάζεψα μια βραδιά | τα σαΐνια | κι ήρθα κρυφά | τον παλιό μου καημό | να σου πω | Μάτια βουρκωμένα | παραπονεμένα | δίχως αγάπη και πόνο | κανένας δεν ζει | μάτια βουρκωμένα | πάρτε με κι εμένα | πάρτε με τώρα να πάμε | στο κόσμο μαζί  | Κάτω στον Πειραιά | στο μουράγιο | είπα να σκοτωθώ | μα τον άγιο | μα έκανα υπομονή | και κουράγιο | κι ήρθα κρυφά | τον παλιό μου καημό | να σου πω

Αυτά τα χέρια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά | Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ | Και δεν μπορεί η παρηγοριά | Να με βρει στο, να με βρει στο σκοτάδι | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου | Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά | Χριστέ και Παναγιά μου | Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά | Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

Έτσι είν' η ζωή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Μια φορά κι εγώ κοίταξα πίσω | είπα να χαθώ να μη γυρίσω | Έτσι είν' η ζωή και πώς να την αλλάξεις | άλλοι κλαίνε κι άλλοι γελάνε δηλαδή | έτσι είν' η ζωή και πώς να την ξεγράψεις | πώς να την ξεγράψεις με μολύβι και χαρτί | Κράτα μου το χέρι κράτα το παράπονό μου | κράτα την καρδιά σου ώσπου να 'ρθει το πρωί | και να θυμηθείς πριν φύγεις να σου δώσω | κόκκινο γαρίφαλο κι ένα γλυκό φιλί | Μια φορά κι εγώ είπα να φύγω | από τους καημούς για να ξεφύγω | Έτσι είν' η ζωή και πώς να την αλλάξεις | άλλοι κλαίνε κι άλλοι γελάνε δηλαδή | έτσι είν' η ζωή και πώς να την ξεγράψεις | πώς να την ξεγράψεις με μολύβι και χαρτί | Κράτα μου το χέρι κράτα το παράπονό μου | κράτα την καρδιά σου ώσπου να 'ρθει το πρωί | και να θυμηθείς πριν φύγεις να σου δώσω | κόκκινο γαρίφαλο κι ένα γλυκό φιλί

Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε | καραβάκια στο ταξίδι δε με παίρνετε, καλέ; | Δε με παί, δε με παίρνετε, καλέ | ίσαμε το Γαλαξίδι, δε με παίρνετε, καλέ; | Ένα και δύο μετράω τα κύματα | έγια μόλα, έγια λέσα, | ποιος θα με φέρει κοντά σου, καρδούλα μου | και στην αγκαλιά σου μέσα; | Ένα και δύο σου στέλνω μηνύματα | ναι, και το σταυρό μου κάνω, | αν δε με πάρεις κοντά σου, καρδούλα μου | να το ξέρεις, θα πεθάνω. | Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε | καραβάκια στο ταξίδι δε με παίρνετε, καλέ; | Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε | καραβάκια στο Αιγαίο, δε με βλέπετε, καλέ; | Δε με βλέ, δε με βλέπετε, καλέ | όπου μέρα νύχτα κλαίω, δε με βλέπετε, καλέ; | Ένα και δύο μετράω τα κύματα...

Σαν τον καραγκιόζη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος | Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
Κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει | είναι π' ονειρεύομαι σαν τον καραγκιόζη | Φίλους και εχθρούς στις φριχτές μου πλάτες | όμορφα να σήκωνα, σαν να 'ταν επιβάτες | Λευκό μου σεντονάκι, λάμπα μου τρελή | ποιο φορείο θα μας κουβαλήσει | Βάλε στη σκιά σου τούτο το παιδί | που δεν έχει σώμα να ψηφίσει, να ψηφίσει | Σαν κουκιά μετρώ τα λόγια του καμπούρη | πίσω απ' το λευκό πανί, μέσα απ' το κιβούρι | Μα όσο κι αν μετρώ, κάτι περισσεύει | Τρύπια είν' η αγάπη μας και δε μας προστατεύει | Λευκό μου σεντονάκι, λάμπα μου τρελή | κόκκινο αυγό ή καρναβάλια | Μέσα από την κάλπη, τη στατιστική | μας κοιτάει ο Χάρος και τού τρέχουνε τα σάλια | Σαν σκιές γλιστρούν λόγια και εικόνες | κάρα σκουπιδιάρικα φεύγουν οι χειμώνες | Κι αν δεν ντρέπεσαι να γυρίσεις πίσω | έλα στην παράσταση να σε γιουχαΐσω | Λευκό μου σεντονάκι, λάμπα μου τρελή | ποια αγάπη τάχα μας φυσάει | Βάλε στη σκιά σου τούτο το παιδί | που δεν έχει απόψε πού να πάει, πού να πάει