Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Εξ’ επαφής





















Η Δήμητρα Γαλάνη σε τραγούδια του Νίκου Ιγνατιάδη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Θ’ αλλάξω τακτική Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Θα τηλεφωνήσω | μήνυμα θ' αφήσω | ότι σ' αγαπάω | κι όπου πας θα πάω | Θα τηλεφωνήσω | να σε απειλήσω | θα σε ξυπνήσω | κι ότι θέλεις πες | Θ' αλλάξω τακτική | αν δε σε βρω εκεί | θα ψάξω να σε βρω | όπου και να 'σαι | Θ' αλλάξω τακτική | αν δε σε βρω εκεί | της νύχτας σου | θ' αλλάξω την πλοκή | Θα τηλεφωνήσω | για να σου θυμίσω | χρόνια περασμένα | όνειρα χαμένα | Θα σου εξηγήσω | πως δεν κάνω πίσω | θα σε κερδίσω | πάλι θες δε θες

02. Εξ’ επαφής Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μοιάζεις με τρομοκράτη | που όταν γυρνώ την πλάτη | με βόμβες μου ανατινάζεις τη ζωή | Μου στέλνεις μανιφέστα | και μου ζητάς τα ρέστα | στήνεις παγίδες απ' το βράδυ ως το πρωί | Εξ' επαφής | πυροβολείς και τρέχεις να μου κρυφτείς | αφήνεις ίχνη όμως και θα βρεθείς | καλύτερα λοιπόν να μου παραδοθείς | Εξ' επαφής | μ' αυτά τα μάτια σου στα άκρα με εξωθείς | αφήνεις ίχνη όμως και θα βρεθείς | καλύτερα να μου παραδοθείς | Γλυκέ μου τρομοκράτη | το τρίτο μου το μάτι | είναι στ' αλήθεια λίγο καταστροφικό | Στα δίχτυα σου με φέρνει | για να με αρρωσταίνει | μα σ' αγαπάω μ' ένα τρόπο εκρηκτικό

03. Δεν είμαι εγώ Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Ασ’ το τσιγάρο να καπνίζει | Και τον καφέ για λίγο να χυθεί | Αυτή η αγάπη ξαναρχίζει | Που παρά λίγο να χαθεί | Δεν είμαι εγώ που θα σου βάλω το μαχαίρι | Μες’ την πληγή από το ίδιο σου το χέρι | Ξέχνα λοιπόν ποιος έφταιξε απ’ τους δύο | Και πάρε με στα δυο τα χέρια π’ αγαπώ | Κλεισ’ το τηλέφωνο απόψε | Και στη ζωή μας άλλαξε αριθμό | Μονάχα οι δυό μας σαν και πρώτα | Να μ’ αγαπάς, να σ’ αγαπώ | Δεν είμαι εγώ που θα σου βάλω το μαχαίρι | Μες’ την πληγή από το ίδιο σου το χέρι | Ξέχνα λοιπόν ποιος έφταιξε απ’ τους δύο | Και πάρε με στα δυο τα χέρια π’ αγαπώ

04. Εκπέμπω SOS Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Θέλω μια φορά να καταλάβεις | Χωρίς φωνές, χωρίς εγωισμούς | Όλη μου η ζωή μια πληγή | Ένα παιχνίδι με ποινές κι’ εκβιασμούς | Εκπέμπω SOS, δε βλέπω φως | Και η σιωπή δεν είναι πια χρυσός | Χάνω της ψυχούλας μου το μέτρο | Ακροβατώ σε φως, στο πουθενά | Κι ότι αγαπώ, κι ότι πω | Πάλι στα ίδια το μυαλό μου τριγυρνά | Εκπέμπω SOS, δε βλέπω φως | Και η σιωπή δεν είναι πια χρυσός

05. Χορεύω στη σκιά σου Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Χορεύω στη σκιά σου | Στο φεύγω και στο γεια σου | Και λίγο πριν απ’ την καταστροφή | Σε ψάχνω στα παλιά μας | Τα χρόνια τα δικά μας | Γυρεύω μια χαμένη επαφή | Ξέρω πια δεν υπάρχει καμία ελπίδα | Θα τελειώσει κι αυτό σα χαμένη παρτίδα | Θα χαράξεις και συ στην ψυχή μου ρυτίδα | Κι ούτε σε ξέρω, ούτε σε είδα | Χορεύω στη σκιά σου | Ακούω τα κλειδιά σου | Και λέω «τελευταία μας φορά» | Φοβάμαι τη σιωπή σου | Την ένοχη σιωπή σου | Και βλέπω την αλήθεια καθαρά | Ξέρω πια δεν υπάρχει καμία ελπίδα | Θα τελειώσει κι αυτό σα χαμένη παρτίδα | Θα χαράξεις και συ στην ψυχή μου ρυτίδα | Κι ούτε σε ξέρω, ούτε σε είδα | Χορεύω στη σκιά σου | Ακούω τα κλειδιά σου | Και λέω «τελευταία μας φορά»

06. Μια ευκαιρία Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μια ευκαιρία σου ζητώ μια ευκαιρία | Λίγη αγάπη για να σου παραδοθώ | Να γράψουν άλλοι την δική μου ιστορία | Κι εγώ μαζί σου ας χαθώ | Βαρέθηκα να παίζω στην σκηνή | Τον ρόλο αυτό που με δολοφονεί | Αγάπα με να νοιώθω ζωντανή | Βαρέθηκα να σβήνω στην σκηνή | Μια ευκαιρία είσαι, η μόνη μου ευκαιρία | Να ξεκολλήσω απ’ του χρόνου τη φθορά | Είν’ η ζωή μου μια στημένη φασαρία | Τίποτα πια δεν μ’ αφορά | Βαρέθηκα να παίζω στην σκηνή | Τον ρόλο αυτό που με δολοφονεί | Αγάπα με να νοιώθω ζωντανή | Βαρέθηκα να σβήνω στην σκηνή | Βαρέθηκα να σβήνω στην σκηνή | Αγάπα με να νοιώθω ζωντανή | Βαρέθηκα να παίζω στην σκηνή | Τον ρόλο αυτό που με δολοφονεί

07. Πες μου γιατί Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Παραδόθηκες και προδόθηκες | Τώρα ψάχνεις να κρυφτείς | Παραιτήθηκες και αρνήθηκες | Στη ζωή σου να συμβιβαστείς | Την αγάπη σου και το δάκρυ σου | Δεν τα νοιώθει πια κανείς | Όλοι βιάζονται και κουράζονται | Τώρα πια δεν επικοινωνείς | Μα γιατί, γιατί πες μου γιατί | Όλα φεύγουν πια σαν αστραπή | Και κανείς δεν βρίσκει τι να πει | Μόνο ένα γιατί | Μα γιατί, γιατί πες μου γιατί | Όλα κρέμονται σε μια κλωστή | Και η ζωή ταυτότητα πλαστή | Μα γιατί, γιατί πες μου γιατί | Κάτι ζήτησες και ατύχησες | Τώρα πώς να λυτρωθείς | Παραδόθηκες και προδόθηκες | Και δεν έχεις πια, που να κρυφτείς | Μα γιατί, γιατί πες μου γιατί | Όλα φεύγουν πια σαν αστραπή | Και κανείς δεν βρίσκει τι να πει | Μόνο ένα γιατί | Μα γιατί, γιατί πες μου γιατί | Όλα κρέμονται σε μια κλωστή | Και η ζωή ταυτότητα πλαστή | Μα γιατί, γιατί πες μου γιατί

08. Δεν έχω τίποτα δικό μου Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Σ’ ότι έχω παίξει, έχω χάσει | Και πλήρωσα για όλα ακριβά | Τώρα ταξιδεύω σ’ άλλη φάση | Κανέναν πια δεν παίρνω σοβαρά | Δεν έχω τίποτα δικό μου | Δεν είμ’ αυτό που κυνηγάς | Δεν τα ‘χω βρει και με τον εαυτό μου | Δεν έχω τίποτα δικό μου | Γι’ αυτό αγάπες μη ζητάς | Δεν είμ’ εγώ αυτό που κυνηγάς | Σ’ ότι έχω παίξει, έχω χάσει | Και πλήρωσα για όλα ακριβά | Κάνεις θεωρία, μα η πράξη | Μ’ έμαθε εμένα πιο πολλά | Δεν έχω τίποτα δικό μου | Δεν είμ’ αυτό που κυνηγάς | Δεν τα ‘χω βρει και με τον εαυτό μου | Δεν έχω τίποτα δικό μου | Γι’ αυτό αγάπες μη ζητάς | Δεν είμ’ εγώ αυτό που κυνηγάς

09. Μήνυμα κλεισμένο σε μπουκάλι Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μήνυμα κλεισμένο σε μπουκάλι | Σε στέλνω πάλι με το κύμα του Νοτιά | Πως δεν αντέχω κοντά μου να μην σ’ έχω | Και πάντα να προσέχω, να ζω μεσ’ τη φωτιά | Πως δεν αντέχω κοντά μου να μην σ’ έχω | Και πάντα να προσέχω, να ζω μεσ’ τη φωτιά | Δεν είσ’ εδώ στις αγωνίες τις δικές μου | Δεν είσ’ εδώ στις επικίνδυνες στιγμές | Ποτέ δεν άκουσες τις σκέψεις τις κρυφές μου | Δεν είσ’ εδώ στης μοναξιάς μου τις ρωγμές | Μήνυμα κλεισμένο σε μπουκάλι | Σε στέλνω πάλι περιμένοντας να ‘ρθεις | Την εκπομπή μου να μοιραστείς μαζί μου | Να γίνεις η φωνή μου, κι εγώ ακροατής | Δεν είσ’ εδώ στις αγωνίες τις δικές μου | Δεν είσ’ εδώ στις επικίνδυνες στιγμές | Ποτέ δεν άκουσες τις σκέψεις τις κρυφές μου | Δεν είσ’ εδώ στης μοναξιάς μου τις ρωγμές | Δεν είσ’ εδώ στις αγωνίες τις δικές μου | Δεν είσ’ εδώ στης μοναξιάς μου τις ρωγμές

10. Θα γυρίσεις Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Θα γυρίσεις θα ‘ναι νύχτα | Καλή νύχτα που σ’ αναζητώ | Θα ρωτήσεις πως κρατάω | Σ’ αγαπάω κι είμ’ εδώ | Θα γυρίσεις όπου να ‘ναι | Κι όλα θα’ ναι, πάλι απ’ την αρχή | Θα φωτίσεις την σιωπή μου | Την ψυχή μου σαν προσευχή | Είμ’ εδώ, σ΄αγαπώ | Είμ’ εδώ, για σένα ζω | Θα γυρίσεις, μα πια λέξη | Θα χωρέσει την επιστροφή | Αναμνήσεις θα με πνίγουν | Και θα σμίγουν με την βροχή | Θα γυρίσεις, δεν θα μείνεις | Μη με κρίνεις έχω κουραστεί | Απαντήσεις δεν ζητάω | Σ’ αγαπάω, χωρίς γιατί | Είμ’ εδώ, σ΄αγαπώ | Είμ’ εδώ, για σένα ζω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης