Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011

Συνοικία τ' όνειρο





















Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης σε τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Συνοικία τ’ όνειρο-Τίτλοι Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

02. Βρέχει στη φτωχογειτονιά Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μικρά κι ανήλιαγα στενά | και σπίτια χαμηλά μου | βρέχει στη φτωχογειτονιά | βρέχει και στην καρδιά μου | Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά | άναψες τον καημό μου | είσαι μικρός και δε χωράς | τον αναστεναγμό μου | Οι συμφορές αμέτρητες | δεν έχει ο κόσμος άλλες | φεύγουν οι μέρες μου βαριά | σαν της βροχής τις στάλες

03. Ανήλιαγα στενά Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

04. Περίπατος Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

05. Νυχτερινό Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

06. Μάνα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Χρηστάκης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Είναι της μάνας τ' όνομα | αγάπη και λατρεία | ο ίσιος δρόμος στη ζωή | η ζεστασιά στα κρύα. | Κι όποιο σπιτάκι δεν έχει μάνα | μοιάζει εκκλησία χωρίς καμπάνα. | Είναι της μάνας τ' όνομα | στον άρρωστο κουράγιο | μέσα στον κίνδυνο ευχή | στο ναυαγό μουράγιο. | Κι όποιο σπιτάκι δεν έχει μάνα | μοιάζει εκκλησία χωρίς καμπάνα

07. Ο χορός του Ρίκο Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

08. Τ’ όνειρο του Ασημάκη Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

09. Δραματικό Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

10. Χαρταετός-Φινάλε Οργανικό
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης