Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011

Σε χιλιάδες σταθμούς





















01. Σε χιλιάδες σταθμούς Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σε χιλιάδες σταθμούς | το τραγούδι θ' ακούς που θα γράψω. | Σαν βαλσάκι παλιό | θα κυλάει στην ψυχή, στο μυαλό. | Κι έτσι ούτε στιγμή | στη φτωχή μου ζωή δεν θα πάψω | να σου λέω "σ' αγαπώ" | και τα χείλη σου να τα φιλώ. | Λέξη-λέξη το σκαλίζω, | νότα, νότα το κεντώ. | Τ' όνομά σου συλλαβίζω, | Θε μου, πόσο σ' αγαπώ! | Κρατικοί, τοπικοί | και ελεύθερη ραδιοφωνία | το τραγούδι μου αυτό | θα το παίζουν για σε συνεχώς. | Θα το λεν τα παιδιά | στις αυλές, στις γιορτές, στα θρανία | και δεν θα 'μαι ποτέ | στη φτωχή μου ζωή μοναχός.

02. Γέλα αγάπη μου Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έτσι που σε βλέπω να γελάς | Παράδεισος μου φαίνεται ακόμα | Κι η Ελλάς | Που είναι ένας απέραντος μπερντές | Παράγκες, καραγκιόζηδες, μαγκιές | Και Μερσεντές | Γέλα αγάπη μου ακόμα | Και με πικραμένο στόμα | Μες στο γέλιο σου να γείρω | Να ξεχάσω όλα τα γύρω | Έτσι που σε βλέπω να γελάς | Παράδεισος μου φαίνεται ακόμα | Κι η Ελλάς | Που ‘χει ψηλά ιδανικά | Μα της αρέσει πάντοτε να ζει | Με δανεικά | Γέλα αγάπη μου ακόμα…

03. Έκανα λάθος Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα ‘ρθω μια νύχτα από έρωτα πιωμένος | Στην πόρτα σου πικρά μετανοιωμένος | Κι αν δεν ανοίξεις για να δεις τα δάκρυά μου | Διπλό θα βάλεις το μαχαίρι στην καρδιά μου | Έκανα λάθος και σου ζήτησα συγγνώμη | Έκανα λάθος και μετάνιωσα πολύ | Γιατί μ’ αφήνεις να με φαν οι πέντε δρόμοι | Μη με κρατάς μακριά απ’ το φιλί | Θα ΄ρθω μια νύχτα κι ας με δούνε οι γειτόνοι | Κι ας πούνε πως με τσάκισαν οι πόνοι | Κι αν δεν ανοίξεις μια στιγμή να με ζεστάνεις | Μπροστά στον κόσμο δυο φορές θα με πεθάνεις | Έκανα λάθος και σου ζήτησα συγγνώμη | Έκανα λάθος και μετάνιωσα πολύ | Γιατί μ’ αφήνεις να με φαν οι πέντε δρόμοι | Μη με κρατάς μακριά απ’ το φιλί

04. Δεν ακούς τη φωνή μου Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κλαίω και γελώ, και παραμιλώ | Με το θολωμένο μου μυαλό | Σ’ αγαπάω τόσο, που θα σε σκοτώσω | Και θα με δικάσουν για τρελό | Δεν ακούς τη φωνή μου, δεν μ’ ακούς | Φλόγες βγάζει η ψυχή μου απ’ τους στεναγμούς | Κλαίω και γελώ και μελαγχολώ | Και τον ίσκιο μου πετροβολώ | Μου ματώνει η σκέψη, που την έχεις κλέψει | Στα πικρά μου δάκρυα κυλώ | Δεν ακούς τη φωνή μου, δεν μ’ ακούς | Φλόγες βγάζει η ψυχή μου απ’ τους στεναγμούς

05. Ξένα μάτια Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Όπου να γυρίσω ξένα μάτια | δάχτυλα που στάζουν παγωνιά. | Έγιν' η καρδιά χίλια κομμάτια | απ' τη βραδιά που άνοιξες πανιά. | Όπου να γυρίσω ξένα μάτια, | πέτρινες οι πόρτες που χτυπώ. | Έκλεισες της γης τα μονοπάτια. | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Σαν τρελός σε ζητώ | κάθε βήμα κι αναφιλητό. | Δεν μπορώ, δεν μπορώ | είμ' η δίψα κι είσαι το νερό. | Όνειρα στην άμμο σωριασμένα | κι όλα τα παράθυρα κλειστά. | Τίποτα δεν άφησες για μένα | απ' τη βραδιά που ζούμε χωριστά. | Όνειρα στην άμμο ρημαγμένα | κι όλη μου η ζωή χωρίς σκοπό. | Λέω με τα χείλη ματωμένα: | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

06. Να σταματούσα τον καιρό Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Να σταματούσα τον καιρό | όπως ο φράχτης το νερό, | να σταματούσα τον καιρό | στο πρόσωπό σου, | να μείνεις έτσι διάφανη | σαν το μεταξωτό πανί | που στεφανώνει σα γιορτή | το μέτωπό σου. | Τίποτ' άλλο δεν υπάρχει στη ζωή | πέρ' από σένα, | απ' τα μάτια που μου δίνουνε πνοή | τα λατρεμένα. | Και να 'μαι και να σε κοιτώ | και σαν παιδί να ομολογώ | και σαν παιδί να ομολογώ | στα δυο σου μάτια | πως αν δεν ήσουνα εσύ, | σταλαγματιά χρυσό κρασί, | θα 'χε η ζωή μου σκορπιστεί | χίλια κομμάτια.

07. Όμορφη τρελή και σκάρτη Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Όλα σου τα χάρισα | κι όταν πια ρεστάρησα | που με ξέρεις, που σε ξέρω | μ' άφησες να υποφέρω. | Όμορφη , τρελή και σκάρτη | μόνο τη δική σου πάρτη | κοίταζες μια ολόκληρη ζωή | κι όμως αν ξαναγυρίσεις | μια ματιά σου αν μου χαρίσεις | θα σε συγχωρήσω στη στιγμή | Ξαφνικά κι απότομα | μ' έστειλες για σκότωμα | με τα ίδια σου τα χέρια | που γινήκανε μαχαίρια | Όμορφη , τρελή και σκάρτη | μόνο τη δική σου πάρτη | κοίταζες μια ολόκληρη ζωή | κι όμως αν ξαναγυρίσεις | μια ματιά σου αν μου χαρίσεις | θα σε συγχωρήσω στη στιγμή

08. Κι όλα για σένα Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Είχα ο μάγκας τη σειρά μου | ένα σπίτι, πέντε φίλους, τη δουλειά μου | κι έχω γίνει ένα κουρέλι | που ο άνεμος το σέρνει όπου θέλει | Κι όλα για σένα, όλα για σένα | για τα φιλιά σου τα γλυκά τα κολασμένα | κι όλα για σένα, όλα για σένα | που όπου περνάς τα αφήνεις όλα ρημαγμένα | Είχα ο μάγκας μπεσαλίκι | και φιλότιμο σωστό και αντριλίκι | κι έχω γίνει να με κλαίνε | και κουβέντες από πίσω μου να λένε | Κι όλα για σένα, όλα για σένα | για τα φιλιά σου τα γλυκά τα κολασμένα | κι όλα για σένα, όλα αυτά για σένα | που όπου περνάς τα αφήνεις όλα ρημαγμένα

09. Αν δε σ’ αγαπούσα Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αν δε σ’ αγαπούσα βρε ξανθομαλλούσα | Αν δε σ’ αγαπούσα θα’ χα στην καρδιά | Ένα χελιδόνι για να με μαλώνει | Όταν σε θυμάμαι, κι αρρωστώ βαριά | Άδικα θα πάω, σβήνω και σκορπάω | Κοίτα τι τραβάω για την πάρτη σου | Άδικα θα πάω, σαν κλαράκι σπάω | Κι όμως δε χωράω στην αγάπη σου | Αν δε σ’ αγαπούσα, βρε ξανθομαλλούσα | Αν δε σ’ αγαπούσα, θα’ μουνα πουλί | Θα ψηλοπετούσα, δε θα ξαγρυπνούσα | Για ένα σου βλέμμα, για ένα σου φιλί | Άδικα θα πάω, σβήνω και σκορπάω | Κοίτα τι τραβάω για την πάρτη σου | Άδικα θα πάω, σαν κλαράκι σπάω | Κι όμως δε χωράω στην αγάπη σου

10. Και μοναχός θα ‘σαι Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σήκω να χορέψεις το ζεϊμπέκικό σου | Τίποτα δεν έχεις στη ζωή δικό σου | Ρίξε τις στροφές σου πάνω στο πατάρι | Όπως σε πονάει, όπως σε γουστάρει | Κι όπως θα χορεύεις, μην την εθυμάσαι | Ήσουνα μονάχος και μονάχος θα’ σαι | Άντρας που την μαύρη ανοιχτή πληγή του | Κλείνει με τα δόντια να μη βγει η ψυχή του | Όλοι σε προδώσαν, όλοι σε μισήσαν | Και βαριές οι πόρτες μία, μία κλείσαν | Σήκω να χορέψεις να περάσει η νύχτα | Και τα βογγητά σου στο σκοτάδι πνίχτα | Κι όπως θα χορεύεις, μην την εθυμάσαι | Ήσουνα μονάχος και μονάχος θα’ σαι | Άντρας που την μαύρη ανοιχτή πληγή του | Κλείνει με τα δόντια να μη βγει η ψυχή του

11. Κρίμα Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κρίμα, δεν είναι κρίμα | Μία ζωή να είσαι θεατρίνα | Κρίμα, δεν είναι κρίμα | Να σ’ αγαπώ κι εσύ να μ’ έχεις χύμα | Να με πουλάς σε κάθε βήμα | Δε μετανιώνω που σ’ αγαπάω | Μέσα στου πόνου τα σοκάκια ξαγρυπνάω | Μα εσύ για πες μου τι θ’ απογίνεις | Αφού ένα δάκρυ για μένανε δε δίνεις | Κρίμα, δεν είναι κρίμα | Να ξεπουλάς τ’ όνειρο στο χρήμα | Κρίμα, δεν είναι κρίμα | Σαν ναυαγός να χάνομαι στο κύμα | Να με πουλάς σε κάθε βήμα | Δε μετανιώνω που σ’ αγαπάω | Μέσα στου πόνου τα σοκάκια ξαγρυπνάω | Μα εσύ για πες μου τι θ’ απογίνεις | Αφού ένα δάκρυ για μένανε δε δίνεις

12. Αγέρα Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άξαφν’ η άνοιξη μες στο χειμώνα μου | Κοίτα τα μάτια μου πως τραγουδούν | Άπλωσε, μέλωσε κάθε σταγόνα μου | Κι οι στεναγμοί μου γελούν | Αγέρα, παρ’ τη φωνή μου αγέρα | Πάρ’ τη στα πέλαγα πέρα | Θέλω παντού να το πω | Αγέρα, παρ’ τη φωνή μου αγέρα | Να μάθει η νύχτα κι η μέρα | Πρώτη φορά αγαπώ | Όλες τις τσέπες μου άστρα τις γέμισα | Να μοιάζω μάτια με ουρανό | Και την αγάπη μας στον κόσμο ανέμισα | Να λάμψει το δειλινό | Αγέρα, παρ’ τη φωνή μου αγέρα | Πάρ’ τη στα πέλαγα πέρα | Θέλω παντού να το πω | Αγέρα, παρ’ τη φωνή μου αγέρα | Να μάθει η νύχτα κι η μέρα | Πρώτη φορά αγαπώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης