Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011

Τα κομμάτια της ψυχής μου





















01. Τα κομμάτια της ψυχής μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πάλι σκόρπισα σε δρόμους | που συχνάζουν η χαμένη | κάτι ψάχνουν σαν κι' εμένα | όλοι τους ερωτευμένη | Τα κομμάτια της ψυχής μου | Ένα, ένα τα μαζεύω | όμως πάντα λείπει κάτι | που ακόμα το γυρεύω | Της ζωής μου το καλύτερο κομμάτι | η δική σου η μεγάλη η αγάπη

02. Έτσι είναι οι αγάπες Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πάει τέσσερις η ώρα | Χαμηλώσανε τα φώτα | Και ‘γω δεν μιλώ | Πίνω ένα ποτό | Ένας μπάρμαν με κοιτάει | Και τι έχω με ρωτάει | Μα τι να του πω | Βάλε ένα διπλό | Κέρνα και για σένα ένα | Κ’ έλα έξω να τα πιούμε | Βάλε χαμηλά ν’ ακούμε | Κάτι από τα παλιά | Από κείνα που μιλάνε | Για αγάπες που πονάνε | Και στα στήθια σε τρυπάνε | Σαν τη μαχαιριά | Έτσι είναι οι αγάπες | Όσες μας πονούν | Φεύγουνε σαν τους πελάτες | Όταν βαρεθούν | Και σ’ αφήνουνε να λιώνεις | Μια ζωή να τους πληρώνεις | Τους λογαριασμούς | Μέσα στο ποτήρι στάζει | Ένα δάκρυ και αλλάζει | Χρώμα το πιοτό | Γίνεται θολό | Και φωνάζει η καρδιά μου | Τα επόμενα δικά μου | Κέρνα το καημό | Και το χωρισμό | Κέρνα και για σένα ένα | Κ’ έλα έξω να τα πιούμε | Βάλε χαμηλά ν’ ακούμε | Κάτι από τα παλιά | Από κείνα που μιλάνε | Για αγάπες που πονάνε | Και στα στήθια σε τρυπάνε | Σαν τη μαχαιριά | Έτσι είναι οι αγάπες | Όσες μας πονούν | Φεύγουνε σαν τους πελάτες | Όταν βαρεθούν | Και σ’ αφήνουνε να λιώνεις | Μια ζωή να τους πληρώνεις | Τους λογαριασμούς

03. Η ζωή μου ταινία Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Η ζωή μου ταινία | Ασπρόμαυρη και έγχρωμη μαζί | Δράμα ή κωμωδία | Προβάλλεται σε πρώτη προβολή | Και περνάνε οι σκηνές από μπροστά μου | Σαν να βλέπω την ζωή μου ζωντανή | Και ένα δάκρυ που κρατώ στα βλέφαρα μου | Να μην πέσει και λερώσει το πανί | Η ζωή μου ταινία | Ασπρόμαυρη και έγχρωμη μαζί | Πότε γέλιο, πότε δάκρυ | Πότε φως, πότε σκοτάδι | Πότε ζέστη, πότε κρύο | Πότε έλα, πότε αντίο | Κάποιοι άνθρωποι σπουδαίοι | Κάποιοι έρωτες μοιραίοι | Που για πάντα μ’ έχουν δέσει | Και με βάλανε στη μέση | Μα εγώ στην ίδια θέση θεατής | Μα εγώ στην ίδια θέση θεατής | Η ζωή μου ταινία | Ασπρόμαυρη και έγχρωμη μαζί | Δράμα ή κωμωδία | Προβάλλεται σε πρώτη προβολή | Η ζωή μου ταινία | Ασπρόμαυρη και έγχρωμη μαζί

04. Μισώ και μένα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Μισώ τον πόνο μου που κρύβω μες στα στήθια | Μισώ τις ώρες που για σένα λύγισα | Τη κάθε σκέψη σου, τη κάθε σου συνήθεια | Και τον αέρα που ανασαίνεις μίσησα | Μόνο εσένα να μισήσω δεν μπορώ | Ούτε κατάλαβες το πόσο σ’ αγαπούσα | Μα με τα χρόνια ίσως να δικαιωθώ | Πως μόνο αγάπη από σένανε ζητούσα | Μισώ και μένα, χωρίς εσένα | Που καταρρέω, σιγά, σιγά | Κι είμαι ένα τρένο, με δίχως φρένο | Που ταξιδεύει στο πουθενά | Μισώ και κείνον που τις νύχτες σ’ αγκαλιάζει | Και με σημάδια το κορμί σου γέμισε | Και τα σεντόνια τα δικά μας που πλαγιάζει | Και το τασάκι που τσιγάρα έσβησε | Μόνο εσένα να μισήσω δεν μπορώ | Ούτε κατάλαβες το πόσο σ’ αγαπούσα | Μα με τα χρόνια ίσως να δικαιωθώ | Πως μόνο αγάπη από σένανε ζητούσα | Μισώ και μένα, χωρίς εσένα | Που καταρρέω, σιγά, σιγά | Κι είμαι ένα τρένο, με δίχως τρένο | Που ταξιδεύει στο πουθενά | Μισώ και μένα, χωρίς εσένα

05. Οι φίλοι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Για πες μου, τι δεν έκανα | και η ζωή μου άλλαξε | καινούριο δρόμο χάραξε | και πήρε ένα τυχαίο | Πολλά χαστούκια έφαγα | μα όμως δεν γονάτισα | έχω ψυχή αντάρτισσα | μια καρδιά αιγαίο | Έλα χαμογέλα | και θα ανάψει το φως | έλα, και γω θα ΄μαι | φίλος και αδερφός | οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα | και στις κακές στιγμές | οι κολλητοί στα εύκολα | και μόνο στις χαρές | οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα | Άνοιξε τις φτερούγες σου | στον ουρανό σου πέτα | και αν η ζωή σε γέλασε | κανένα μην φοβάσαι | Υπομονή χρειάζεται | θα αλλάξουμε τα πράγματα | κάνει η αγάπη θαύματα | αυτό να το θυμάσαι | Έλα χαμογέλα | και θα ανάψει το φως | έλα, και γω θα ΄μαι | φίλος και αδερφός | οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα | και στις κακές στιγμές | οι κολλητοί στα εύκολα | και μόνο στις χαρές | οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα

06. Ένα σου χάδι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Με μια μονάχα σου ματιά | γέμισε η νύχτα γιασεμιά | και πήρε χρώμα το σκοτάδι | μ' ένα σου χάδι | Κι άναψε μέσα μου βαθιά | ο πόθος μου σαν τη φωτιά | κι έσταζε πάνω μου η αγάπη | μ' ένα σου χάδι | μ' ένα σου χάδι | Και ζωντανέψανε τα κύτταρα μου όλα | με τον απρόσμενο δικό σου ερχομό | απόψε γέμισε η νύχτα πολυβόλα | που σημαδεύουν τον δικό μας χωρισμό | Είδες τι κάνει ένα χάδι | φωτίζει ακόμα και το βράδυ | είδες τι κάνει ένα χάδι | Με μια μονάχα σου ματιά | θάλασσα γίναν όλα πια | και το κρεβάτι μας καράβι | μ' ένα σου χάδι | Και ταξιδεύουμε μαζί | δύο κορμιά σ' ένα κορμί | μ' ένα ολόγιομο φεγγάρι | μ' ένα σου χάδι | μ' ένα σου χάδι | Και ζωντανέψανε τα κύτταρα μου όλα | με τον απρόσμενο δικό σου ερχομό | απόψε γέμισε η νύχτα πολυβόλα | που σημαδεύουν τον δικό μας χωρισμό | Και ζωντανέψανε τα κύτταρα μου όλα | με τον απρόσμενο δικό σου ερχομό | απόψε γέμισε η νύχτα πολυβόλα | που σημαδεύουν τον δικό μας χωρισμό | Είδες τι κάνει ένα χάδι | φωτίζει ακόμα και το βράδυ | είδες τι κάνει ένα χάδι | είδες τι κάνει ένα χάδι

07. Δεν έχει όρια ο έρωτας Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Την πόρτα χτύπησα μεσάνυχτα κι ανοίγεις | μένω για λίγο και σηκώνομαι μετά | κι εσύ μου φώναζες: "κοιμήσου εδώ, μη φύγεις" | τι λόγο έχεις κι όλο φεύγεις ξαφνικά | Κι εγώ σου έλεγα μη με ρωτάς | δεν έχει όρια ο έρωτας | δεν έχει όρια και λογική | είναι παράδεισος και φυλακή | Δεν έχει όνομα δεν έχει επίθετο | είναι αυτοκίνητο σε δρόμο αντίθετο | είναι μονόδρομος, τι ψάχνεις τώρα | είναι παράνομος και ανηφόρα | Κι εγώ σου έλεγα μη με ρωτάς | δεν έχει όρια ο έρωτας | Ζωγραφισμένη η απορία σου στα μάτια | είναι χαράματα και με ρωτάς πού πας | κι εγώ καθόμουνα στα κρύα σκαλοπάτια | κι εσύ με δάκρυα μου λες πως μ' αγαπάς | Κι εγώ σου έλεγα μη με ρωτάς | δεν έχει όρια ο έρωτας | δεν έχει όρια και λογική | είναι παράδεισος και φυλακή | Δεν έχει όνομα, δεν έχει επίθετο | είναι αυτοκίνητο σε δρόμο αντίθετο | είναι μονόδρομος, τι ψάχνεις τώρα | είναι παράνομος και ανηφόρα | Κι εγώ σου έλεγα μη με ρωτάς | δεν έχει όρια ο έρωτας | δεν έχει όρια ο έρωτας

08. Τα γεμάτα μου φεγγάρια Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ξενυχτάω πάλι απόψε | και δεν έχω πού να πάω | με την τύχη μου τα βάζω | που ακόμα σ' αγαπάω | Και δεν έχω ένα φίλο | έναν άνθρωπο δικό μου | φεύγοντας τα πήρες όλα | μέχρι και τον ουρανό μου | Τα γεμάτα μου φεγγάρια άδειασες | να φωτίσεις τα δικά σου τ' αδειανά | στο κρεβάτι της ζωής μου πλάγιασες | να γεμίσεις τη δική σου μοναξιά | να γεμίσεις τη δική σου μοναξιά | Ξενυχτάω πάλι απόψε | και μιλώ με τη σιωπή μου | σε θυμάμαι κι όλο πίνω | μέσα στην απόγνωσή μου | Και δεν ξέρω τι να κάνω | πρώτη μου φορά συμβαίνει | ό,τι μου 'πανε να βγαίνει | φίλοι μου γνωστοί και ξένοι | Τα γεμάτα μου φεγγάρια άδειασες | να φωτίσεις τα δικά σου τ' αδειανά | στο κρεβάτι της ζωής μου πλάγιασες | να γεμίσεις τη δική σου μοναξιά | να γεμίσεις τη δική σου μοναξιά | Τα γεμάτα μου φεγγάρια άδειασες | να φωτίσεις τα δικά σου τ' αδειανά | στο κρεβάτι της ζωής μου πλάγιασες | να γεμίσεις τη δική σου μοναξιά | να γεμίσεις τη δική σου μοναξιά

09. Θα είμαι πάντοτε εδώ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απ' το σπίτι σου περνάω | κι ούτε που κοιτάς | το κουδούνι σου χτυπάω | μα δεν απαντάς | Έχεις πάντα κλειδωμένα | και τα φώτα σου σβησμένα | κι η καρδιά μου σ' αναμμένα | είναι κάρβουνα | Θα είμαι πάντοτε εδώ | να σου γιατρεύω τον καημό | και να σου κλέβω το θυμό | από τα δυο σου μάτια | Θα είμαι πάντοτε εδώ | για να σου γράφω σ' αγαπώ | στ' αυτοκινήτου το καπό | και στα θολά σου τζάμια | Απ' την πίσω πόρτα βγαίνεις | και δεν μου μιλάς | σε ρωτάω πού πηγαίνεις | μα δεν απαντάς | Με κοιτάζεις θυμωμένα | με τα μάτια δακρυσμένα | κι η καρδιά μου σ' αναμμένα | είναι κάρβουνα | Θα είμαι πάντοτε εδώ | να σου γιατρεύω τον καημό | και να σου κλέβω τον θυμό | από τα δυο σου μάτια | Θα είμαι πάντοτε εδώ | για να σου γράφω σ' αγαπώ | στ' αυτοκινήτου το καπό | και στα θολά σου τζάμια | Θα είμαι πάντοτε εδώ | για να σου γράφω σ' αγαπώ | στ' αυτοκινήτου το καπό | και στα θολά σου τζάμια

10. Έρωτά μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Έρωτά μου | θάλασσά μου | στα νερά τα δικά σου ταξιδεύω | πνίγομαι | Και με παίρνεις και βουλιάζω στ' ανοιχτά | και σανίδα σωτηρίας πουθενά | έρωτά μου | παράξενο συναίσθημα, τρελό | που τρως τα μέσα μου μερόνυχτα | σαν άγριο θεριό | κουράστηκα, να σ' αγαπώ | Όσο σ' αγαπώ, τόσο σε μισώ | όσο δεν σε θέλω, τόσο σε ζητώ | θέλω να σωθώ | μα δεν προσπαθώ | κάνω για να φύγω, μα ξαναγυρνώ | να 'ξερα τι θέλω, να 'ξερα τι θέλω | Έρωτά μου | θάλασσά μου | σαν φωτιά σε παλεύω στα στήθια | καίγομαι | ένα βήμα είμαι πριν απ' το γκρεμό | κι ούτε χέρι δε μου δίνεις | να πιαστώ | έρωτά μου | παράξενο συναίσθημα τρελό | που τρως τα μέσα μου μερόνυχτα σαν άγριο θεριό | κουράστηκα | να σ' αγαπώ | Όσο σ' αγαπώ, τόσο σε μισώ | όσο δεν σε θέλω τόσο σε ζητώ | θέλω να σωθώ | μα δεν προσπαθώ | κάνω για να φύγω, μα ξαναγυρνώ | να 'ξερα τι θέλω, να 'ξερα τι θέλω | να 'ξερα τι θέλω, να 'ξερα τι θέλω

11. Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Σ' αγαπώ Σ' αγαπώ Σ' αγαπώ | κοίτα λέξη που βρήκα να πω | τόσες λέξεις μπορούσα να βρω | μα σ' αυτήν σταματά το μυαλό. | Σε γράμμα στο 'γραψα | σε τοίχους στο 'γραψα | μήνυμα το 'στειλα | στο κινητό σου | μα παρανόησες | και με αγνόησες | μ' αντιμετώπισες | σαν τον εχθρό σου | Μα έχουμε μια διαφορά | αυτό είναι το κακό σου | εγώ μιλώ με την καρδιά | και εσύ με το μυαλό σου | εγώ εσένα αγαπώ | κι' εσύ τον εαυτό σου | άλλη η γλώσσα της καρδιάς | κι' άλλη του σώματός σου | Σ' αγαπώ Σ' αγαπώ Σ' αγαπώ | κοίτα λέξη που βρήκα να πω | τόσες λέξεις μπορούσα να βρω | μα σ' αυτήν σταματά το μυαλό. | Σ' αγαπώ Σ' αγαπώ Σ' αγαπώ | στ' όνομά σου κι' απόψε θα πιω | και θα κλάψω αν τύχει γι' αυτό | δεν με νοιάζει κι' ας είμαι μελό | Σε γράμμα στο 'γραψα | σε τοίχους στο 'γραψα | μήνυμα το 'στειλα | στο κινητό σου | μα παρανόησες | και με αγνόησες | μ' αντιμετώπισες | σαν τον εχθρό σου | Μα έχουμε μια διαφορά | αυτό είναι το κακό σου | εγώ μιλώ με την καρδιά | και εσύ με το μυαλό σου
εγώ εσένα αγαπώ | κι' εσύ τον εαυτό σου | άλλη η γλώσσα της καρδιάς | κι' άλλη του σώματός σου | Σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ | κοίτα λέξη που βρήκα να πω | τόσες λέξεις μπορούσα να βρω | μα σ' αυτήν σταματά το μυαλό.

12. Η μοναξιά των γενεθλίων Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Είναι μια γκρίζα μελαγχολική ημέρα | κι έχω τα μάτια κλειδωμένα σκοτεινά | πέφτει ψιλόβροχο και έξω μου και μέσα μου | και νιώθω μόνος κι αδειανός και με πονά | Είναι μια γκρίζα μελαγχολική ημέρα | κι έχει την πίκρα του δικού σου του φιλιού | του τελευταίου σου φιλιού | που ήταν σαν σφαίρα | όταν κατάλαβα πως είσαι πια αλλού | Η μοναξιά των γενεθλίων με τρελαίνει | δεν θέλω άνθρωπο να ακούσω και να δω | είναι σαν γέλιο που το σπρώχνεις μα δε βγαίνει | σαν ένα ψεύτικο κι αστείο σ' αγαπώ | είναι σαν γέλιο που το σπρώχνεις μα δε βγαίνει | σαν ένα ψεύτικο κι αστείο σ' αγαπώ | Όταν θα βλέπεις τις σταγόνες να κυλάνε | ακόμα κι όταν σταματήσει η βροχή | θα 'ναι τα δάκρυα του άνδρα που αγαπάνε | και το ουράνιο το τόξο που θα βγει | Η μοναξιά των γενεθλίων με τρελαίνει | δεν θέλω άνθρωπο να ακούσω και να δω | είναι σαν γέλιο που το σπρώχνεις μα δε βγαίνει | σαν ένα ψεύτικο κι αστείο σ' αγαπώ | είναι σαν γέλιο που το σπρώχνεις μα δε βγαίνει | σαν ένα ψεύτικο κι αστείο σ' αγαπώ | Είναι μια γκρίζα μελαγχολική ημέρα | που θέλω τόσο να σε δω | μα δεν μπορώ.

13. Καλό ταξίδι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Έχω μέρες να σε δω | κι σ' αποθύμησα | τι παράξενο εγώ | απόψε λύγισα | κι άρχισα να αναπολώ | αυτά που ζήσαμε | όλα μας τα σ' αγαπώ | μισά τ' αφήσαμε | Τώρα άλλαξες πορεία, άλλαξες προορισμό | μα δεν σου κρατώ κακία, ούτε και εγωισμό | Καλό ταξίδι στον καινούριο σου τον έρωτα | καλό ταξίδι στην καινούρια σου ζωή | να σου χαρίσει όλα αυτά που εγώ σου στέρησα | καλό ταξίδι και χωρίς επιστροφή | Έχω μέρες να σε δω | και σ' αποθύμησα | κι είχα τόσα να σου πω | αλλά ατύχησα | της καρδιάς σου τα φτερά | γι' αλλού ανοίξανε | είχες πόρτες ανοιχτές | μα τώρα κλείσανε | Τώρα άλλαξες πορεία, άλλαξες προορισμό | μα δεν σου κρατώ κακία, ούτε και εγωισμό | Καλό ταξίδι στον καινούριο σου τον έρωτα | καλό ταξίδι στην καινούρια σου ζωή | να σου χαρίσει όλα αυτά που εγώ σου στέρησα | καλό ταξίδι και χωρίς επιστροφή | Καλό ταξίδι και χωρίς επιστροφή

14. Πάντα ήμουν για τους άλλους Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πώς περάσανε τα χρόνια | πάνω μου σαν το νερό | ένα, ένα σαν λαμπιόνια | σβήνουνε με τον καιρό | Κι η ζωή αλλού τραβάει | και μ' αφήνει μοναχό | και μου σιγοτραγουδάει | φάλτσα και ανησυχώ | Πάντα ήμουν για τους άλλους | και για μένανε ποτέ | και στους δρόμους τους μεγάλους | μόνος ήμουν πάντοτε | πάντα ήμουν για τους άλλους | και για μένανε ποτέ | Πώς περάσαν κι οι αγάπες | και χιλιάδες σ' αγαπώ | κουρασμένοι επιβάτες | τρένα δίχως γυρισμό | ένα γράμμα από σένα | μες στα χέρια μου κρατώ | που μου γράφεις ένα ψέμα | μια ζωή θα σ' αγαπώ | Πάντα ήμουν για τους άλλους | και για μένανε ποτέ | και στους δρόμους τους μεγάλους | μόνος ήμουν πάντοτε | πάντα ήμουν για τους άλλους | και για μένανε ποτέ | πάντα ήμουν για τους άλλους | και για μένανε ποτέ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης