Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Πες μου τ' αληθινά σου





















01. Θες Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Θες να ΄μαι καλά να μην πονάω | θες να ΄σαι μακριά και να μοιράζεις στιγμές | που ΄χα κρατήσει για να σ΄έχω | θες να μη σου λέω πως σ΄αγαπάω | Να ζω και να ξεχνάω το άρωμά σου | θες να μην υπάρχω στα όνειρά σου ποτέ | να μην ακούω της καρδιάς μου τη φωνή | να της κρατήσω μια γωνίτσα να κρυφτεί | να μην λυπάμαι που σε χάνω ξαφνικά | να μην φοβάμαι που η ανάγκη μας νικά | να μην αγγίξω την αλήθεια σου ξανά | να μην πονέσω με το τέλος με το τέλος που πονά | Θες να γίνω άλλος να μην είμαι πια εγώ | μέσα στο κόσμο αυτό που έφτιαξες να ζω | να ΄μαι καθρέφτης της δικής σου λογικής | που θα σε βλέπει και θα λέει ότι πεις | να ψάξω αλλού το άλλο μου μισό | αυτό που πάντα μ΄ άφηνε μισό | να ΄μαι καθρέφτης σε όλα αυτά που εσύ θα θες | μα αν το μπορώ ποτέ δεν ρώτησες | Θες ότι κακό να το περνάω | θες να προσποιούμαι πως γελάω | χωρίς να ΄σαι κοντά μου να υπάρχω | θες δικαιολογίες πάντα να ΄χω | θες να μην λυπάμαι που σε χάνω ξαφνικά | να μην φοβάμαι που η ανάγκη μας νικά | να μην αγγίξω την αλήθεια σου ξανά | να μην πονέσω με το τέλος με το τέλος που πονά | Θες να γίνω άλλος να μην είμαι πια εγώ | μέσα στο κόσμο αυτό που έφτιαξες να ζω | να ΄μαι καθρέφτης της δικής σου λογικής | που θα σε βλέπει και θα λέει ότι πεις | να ψάξω αλλού το άλλο μου μισό | αυτό που πάντα μ΄ άφηνε μισό | να ΄μαι καθρέφτης σε όλα αυτά που εσύ θα θες | μα αν το μπορώ ποτέ δεν ρώτησες | Θες να ψάξω αλλού το άλλο μου μισό | αυτό που πάντα μ΄ άφηνε μισό | να ΄μαι καθρέφτης σε όλα αυτά που εσύ θα θες | μα αν το μπορώ ποτέ δεν ρώτησες | Θες να ΄μαι καλά να μην πονάω | θες να ΄σαι μακριά και να μοιράζεις στιγμές | που ΄χα κρατήσει για να σ΄έχω | θες να μη σου λέω πως σ΄αγαπάω θες

02. Πες μου τ' αληθινά σου Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Δε θέλω άλλα στιχάκια ερωτικά, | αυτά που λένε εύκολα το σ’ αγαπώ τους. | Απόψε βάλε δυο τραγούδια λαϊκά | που ρίζωσαν μετρώντας τον καημό τους. | Δε θέλω άλλα χάδια τρυφερά, | μην πεις "είμαι η αγάπη σου ακόμα". | Απόψε φόρεσε σαν ρούχο την καρδιά | και μίλησέ μου, σώμα, με το σώμα. | Πες μου τ’ αληθινά σου | κι ας με λυγίσουν | και ας με σπάσουν. | Πες μου τ’ αληθινά σου | και ας με κόψουνε στα δυο. | Έτσι κι αλλιώς αυτό που μ’ έφερε κοντά σου | δεν ήταν ψέμα, | ήτανε βλέμμα αληθινό. | Μη μου μιλάς με λόγια τρυφερά, | αυτά αρέσουν στο μυαλό κι όχι στο σώμα. | Απόψε βάλε μες στο στόμα σου σπαθιά | και μίλα μου όπως η φωτιά στο χώμα.

03. Σβήσε το φεγγάρι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Φύγε αφού το θέλεις, | πώς να σ’ εμποδίσω, | με τα λόγια δεν μπορώ. | Φύγε αφού το θέλεις, | δεν θα τρέξω πίσω, | δεν θα σε παρακαλώ. | Φύγε και θα μείνω | στ’ άδειο μαξιλάρι | να μετράω το κενό. | Μόνο όπως θα φεύγεις | κάνε μου μια χάρη: | σβήσε το φεγγάρι, | σβήσ’ το απ’ τον ουρανό μου. | Σβήσε το φεγγάρι, | σβήσε μου τα μάτια, | σβήσε μου τις λέξεις | να μη σε φωνάξω πίσω. | Σβήσε το φεγγάρι, | σπάσ’ το σε κομμάτια | να μη δω που φεύγεις, | να μη σε ξαναγαπήσω. | Σβήσε το φεγγάρι. | Φύγε αφού το θέλεις | με κορμί σκυμμένο, | με το βλέμμα χαμηλά. | Φύγε αφού το θέλεις, | σε καταλαβαίνω, | όποιος φεύγει δεν μιλά. | Φύγε και για μένα | μη σ’ ενδιαφέρει, | τίποτα δεν σου ζητώ. | Μόνο όπως θα φεύγεις | άπλωσε το χέρι, | σβήσε αυτό τ’ αστέρι, | σβήσ’ το απ’ τον ουρανό μου.

04. Απόψε χάσαμε κι οι δυο Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Δεν έχει η νύχτα απόψε νικητή | απόψε δεν αφήσαμε το σώμα να μιλήσει | εσύ μπορεί να έφυγες | κι εγώ να έμεινα εκεί | όμως κανένας απ΄ τους δυο | τα μάτια δεν θα κλείσει | Απόψε χάσαμε κι οι δυο | αυτός που φεύγει δεν νικά | πώς να στο πώ | κι αυτός που μένει δεν ξεχνά | πώς να στο πώ | απόψε χάσαμε καρδιά μου και οι δυο | Δεν έχει η νύχτα απόψε νικητή | απόψε δεν πετύχαμε με βέλη την καρδιά μας | σαν κεραυνός με χτύπησες | κι εγώ σαν αστραπή | σαν όλα αυτά που ζήσαμε | να μην μετρούσαν για ζωή | Απόψε χάσαμε κι οι δυο | αυτός που φεύγει δεν νικά | πώς να στο πώ | κι αυτός που μένει δεν ξεχνά | πώς να στο πώ | απόψε χάσαμε καρδιά μου και οι δυο

05. Στο δρόμο που μαχαίρωσαν τη Στέλλα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Στο δρόμο που μαχαίρωσαν τη Στέλλα | Τώρα μου μαχαιρώνουνε τη μέρα | Δυο παιδιά | Το ένα μού κυλάει νερό στο τζάμι | Και τ' άλλο μ'ένα χέρι σαν καλάμι | Ζητάει ψιλά | Για δες | Με καθαρό το τζάμι τώρα | Για δες | Πως μεγάλωσε η χώρα ξαφνικά | Που όλα τα παλιά έχουν γίνει δρόμοι | Κι εμείς δε βγήκαμε ακόμη | Πουθενά | Στο δρόμο που μαχαίρωσαν τη Στέλλα | Ξωπίσω ένας μου κορνάρει: έλα | Μην αργείς | Και πιάσ ‘το χώρο στη μεσαία λωρίδα | Αυτόν που σου 'χει μείνει για ελπίδα | Μιας ζωής

06. Φύγε καρδιά μου Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Σου ΄δειξα εμπιστοσύνη τη στιγμή εκείνη | Που ΄χες βάλει πλώρη για άλλη αγκαλιά | Σου ΄δειξα ευαισθησία έγινα θυσία | μα είχες βάλει πλώρη για άγνωστα φιλιά | Φύγε καρδιά μου | Πάρ ‘τα όνειρά μου | φύγε θα σ΄έχω μεσ΄τη σκέψη μου Θεό | Φύγε καρδιά μου καίει η φωτιά μου | κι αν σ΄αγαπάω ξέρω και να σ΄αρνηθώ | Φύγε καρδιά μου ξέρω και να σ΄αρνηθώ | Σου ΄δωσα τον εαυτό μου το βαθύ εγώ μου | το κρυφό μου δάκρυ και αναστεναγμό | σου ΄δειξα εμπιστοσύνη μα την ώρα εκείνη | βρήκες να κεράσεις ένα χωρισμό | Φύγε καρδιά μου | Πάρ ‘τα όνειρά μου | φύγε θα σ΄έχω μεσ΄τη σκέψη μου Θεό | Φύγε καρδιά μου καίει η φωτιά μου | κι αν σ΄αγαπάω ξέρω και να σ΄αρνηθώ | Φύγε καρδιά μου ξέρω και να σ΄αρνηθώ

07. Κάνε εύκολο το τέλος Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Έλα μέτρησε τον πόνο | Μέτρα βήματα | Έλα μέτρησε τον χρόνο | Με χτυπήματα | Το πρωί με βρήκε μόνο | Στην παγίδα μου | Να σε σκέφτομαι ακόμα | Ηλιαχτίδα μου | Κάνε εύκολο το τέλος το αξίζουμε | Κι αν για λίγο θα χαθούμε | Δεν χωρίζουμε | Κάνε εύκολο το τέλος | Το πικρό φιλί | Κι ας χαθεί αυτή τη νύχτα | Όλη μου η ζωή | Έλα κόψε με τα χέρια | Τα λουλούδια μου | Την ψυχή μου, την καρδιά μου | Τα τραγούδια μου | Το πρωί με βρήκε μόνο | Στην αγάπη μου | Να σε σκέφτομαι ακόμα | Αστεράκι μου

08. Μόνος Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Δεν είναι πως την αγαπώ την μοναξιά | κι εγώ θα ήθελα να βρω τον άνθρωπό μου | μα όσες φορές στα δυό μοιράζω τη καρδιά | πάντοτε κάνω το κομμάτι το δικό μου | Δεν έχω χείλη να σου δώσω, άλλα φιλιά | εμένα σώμα μου, μου έγινε ο πόνος | πεθαίνω μόνος κάθε νύχτα που περνά | και κάθε επόμενο πρωί γεννιέμαι μόνος | Δεν είναι πως δεν σε πονάω, μην το πεις | δεν είναι πως μια αγάπη εγώ δεν θέλω να 'χω | μα είναι καρδιές που αν τις πιάσεις θα κοπείς | είναι ζωές μεγαλωμένες σαν τον βράχο

09. Τελευταία στιγμή Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Σκουπίζω μια στάλα καφέ | Που πέφτει στο πάτωμα | Κρατάω τη δικιά σου εικόνα | Τελευταία στιγμή | Αχ να ‘βγαινε πάλι η ζωή | Χωρίς άλλο πόλεμο | Κρατάω μια ιδέα από σένα | Τελευταία στιγμή | Τελευταία στιγμή | Κι εγώ λέω δε με νοιάζει | Κι ας αλλάζω ζωή | Δεν με πειράζει | Τελευταία στιγμή | Ίδια μοιάζει η πράξη | Και παλεύω να πω | Όλα θα 'ναι εντάξει | Κοιτάζω μια στάλα βροχής | Να πέφτει στον ώμο σου | Περνάει απ' τα μάτια σου, τρέχει | Κυλάει σαν στιγμή | Αχ, να 'ξερα αλήθεια που ζει | Η αλήθεια κι ο νόμος σου | Αν κράτησες μόνο για μένα | Αυτή τη στιγμή

10. Πόσα ξέρεις Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Μ΄άφησες να ζω στο κρύο | Πού 'χει φτάσει στην καρδιά μου | είσαι μακριά από μένα | κι ας σε ήθελα κοντά μου | Σαν παιδί που κάτι ξέρει | μου γελάς και με τρελαίνεις | μα το γέλιο σου μαχαίρι | στην πληγή μου χρόνια μένεις | Πόσα ξέρεις τώρα πες μου | και για σένα και για μένα | Πόσα ξέρεις τώρα πες μου | έλα κόψε μου τα φρένα | Πόσα ξέρεις τώρα πες μου | και για σένα και για μένα | έλα δείξε μου τον τρόπο | για να ζω χωρίς εσένα | Αν μ' αγαπάς | Μ' άφησες να ζω στο κρύο | κι έχει κάψει το μυαλό μου | ήθελα καιρό να είσαι | ό,τι πιο πολύ δικό μου | Σαν παιδί που κάτι κρύβει | μου γελάς και φεύγεις πάλι | μα το γέλιο σου με πνίγει | στης αγάπης μου τη ζάλη

11. Δέκα χρόνια Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μη με κοιτάς | Δεν έχω άλλο εαυτό | Μη με κοιτάς | Δεν έχω άλλο να σου δώσω | Μονάχα αυτό | Ένα χαμόγελο αδειανό | Και μια ολόκληρη ζωή να την παγώσω | Μη με ρωτάς | Δεν έχω κάτι να σου πώ | Μη με ρωτάς | Που εγώ δε ρώτησα καθόλου | Με μια ματιά | Σε είδα κι είπα σ'αγαπώ | Και τα καρφιά | Δεν υπολόγισα του χρόνου | Δέκα χρόνια από τη ζωή μου | Σαν ανάσες φύγανε | Δέκα χρόνια απ'την ψυχή μου | Πες μου που να πήγανε | Ούτε ένα, ούτε δύο | Δέκα χρόνια σου έδωσα | Σαν ατέλειωτο αντίο | Που ποτέ δεν τέλειωσα | Μη μου ζητάς | Δεν έχω κάτι πιο πολύ | Απ'την ψυχή | Που τώρα μοιάζει τόσο λίγη | Απ' το κορμί | Που 'λεγε πάντα θα ΄μαι εκεί | Απ' το κορμί που τώρα βιάζεται να φύγει

12. Απόψε χάσαμε κι οι δυο Οργανικό
Μουσική: Στέφανος Κορκολής

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης