Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

Τώρα πια





















01. Κι αν γελάω είναι ψέμα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κι αν γελάω είναι ψέμα | κλαίει μέσα μου η καρδιά | σαν τ΄ αηδόνι μεσ΄ το αίμα | μια και δεν γυρίζεις πια | Ήσουν όνειρο που χάθηκε | μια βραδιά καλοκαιριού | τριαντάφυλλο που κάηκε | μεσ΄τη φλόγα του φιλιού | Κι αν γελάω είναι ψέμα | κλαίει μέσα μου η καρδιά | σαν τ΄ αηδόνι μεσ΄ το αίμα | μια και δεν γυρίζεις πια | Κι αν γελάω είναι ψέμα | τους ανθρώπους ξεγελώ | ντρέπομαι το κάθε βλέμμα | όποτε μελαγχολώ | Ήσουν όνειρο που χάθηκε | μια βραδιά καλοκαιριού | τριαντάφυλλο που κάηκε | μεσ΄τη φλόγα του φιλιού | Κι αν γελάω είναι ψέμα | κλαίει μέσα μου η καρδιά | σαν τ΄ αηδόνι μεσ΄ το αίμα | μια και δεν γυρίζεις πια

02. Συμβιβασμούς δεν κάνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: G. Chazal | Στίχοι: Πυθαγόρας
Συμβιβασμούς δεν κάνω | γι΄ αυτό αποχωρώ | δυο δρόμους παραπάνω | αγάπη εγώ θα βρω | μ΄ ανοίγουν όπου πάω | οι πόρτες που χτυπάω | χαμένος δεν θα πάω | μονάχα σε ρωτώ | Πώς μπόρεσε η καρδιά σου | τον Γιάννη να πικράνει | που όσα τα μαλλιά σου | κι οι όρκοι που ΄χες κάνει | Συμβιβασμούς δεν κάνω | δεν δέχομαι ντροπές | κι αν κλαίω που σε χάνω | μια μπόρα ήταν πες | μ΄ ανοίγουν όπου πάω | οι πόρτες που χτυπάω | χαμένος δεν θα πάω | μονάχα σε ρωτώ | Πώς μπόρεσε η καρδιά σου | τον Γιάννη να πικράνει | που όσα τα μαλλιά σου | κι οι όρκοι που ΄χες κάνει | Συμβιβασμούς δεν κάνω | γι΄ αυτό αποχωρώ | δυο δρόμους παραπάνω | αγάπη εγώ θα βρω | μ΄ ανοίγουν όπου πάω | οι πόρτες που χτυπάω | χαμένος δεν θα πάω | μονάχα σε ρωτώ

03. Ας είναι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πώς τ' αποφάσισες και μόνο μ' άφησες | και σφυρίζω την αγάπη μου στους δρόμους | Λες πως πικραίνεσαι κι όμως δε φαίνεσαι | για να μου πάρεις τον καημό που 'χω στους ώμους | Ας είναι, ας είναι, ας είναι | πολλά, μα πολλά σου ζητώ | Μ' εκείνον π' αγάπησες μείνε | κι ας γίνω ανάμνηση εγώ | Έρχονται Σάββατα γκρίζα κι αδιάβατα | και σου φωνάζω, μα η φωνή μου δε σε φτάνει | Νύχτες μονότονες που αν με σκότωνες | ίσως λιγότερο κακό να μου 'χες κάνει

04. Κι αν έχω κάποιο παρελθόν Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γιατί στα μάτια με κοιτάς | και μ΄ αγωνία με ρωτάς | αν είμαι εκείνος που αγαπάς | ή κάποιος ξένος | Κι αν έχω κάποιο παρελθόν | το μέλλον βγαίνει απ΄το παρόν | είμαι και θα ΄μαι της καρδιάς σου ο αγαπημένος | Δεν είμαι ο φίλος μιας βραδιάς | που θα με πάρει ο βοριάς | και πίκρα μόνο απ΄τα φιλιά μου | θα σου μείνει | Κι αν έχω κάποιο παρελθόν | το μέλλον βγαίνει απ΄το παρόν | έχω αράξει στης καρδιάς σου τη γαλήνη | Γιατί τα βράδια που αργώ | όταν με μια παρέα βγω | έξω στην πόρτα φοβισμένη με προσμένεις | Κι αν έχω κάποιο παρελθόν | κοιμήσου ήσυχη λοιπόν | είσαι η αγάπη μου δεν το καταλαβαίνεις

05. Άντε στην υγειά της Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πάνω στο γλυκό μεθύσι, πάνω στο πιοτό | η καρδιά μου πίκρες, μίση τα 'χει λησμονήσει. | Στο τραπέζι μου δεν είσαι όμως τί μ' αυτό | την παρέα μου κερνάω και σου τραγουδάω, | την παρέα μου κερνάω και σου τραγουδάω. | Άιντε βρε φίλοι στην υγειά της κι ας μη μου μιλά | κι αν δεν υπάρχω στην καρδιά της να 'ναι αυτή καλά, | κι αν κατάντησα σκιά της κι άλλος παίρνει τα φιλιά της | άιντε στην υγειά της και ας είν' καλά, | κι αν κατάντησα σκιά της κι άλλος παίρνει τα φιλιά της | άιντε στην υγειά της και ας είν' καλά. | Απ' τα μάτια μου σταλάζεις δάκρυ αλμυρό | ποιόν κοιτάζεις και στενάζεις, ποιόνε αγκαλιάζεις. | Έχω μάθει ν' αγαπάω και να συγχωρώ | κι όσο πίνω και μεθάω, τόσο σ' αγαπάω, | κι όσο πίνω και μεθάω, τόσο σ' αγαπάω. | Άιντε βρε φίλοι στην υγειά της κι ας μη μου μιλά | κι αν δεν υπάρχω στην καρδιά της να 'ναι αυτή καλά, | κι αν κατάντησα σκιά της κι άλλος παίρνει τα φιλιά της | άιντε στην υγειά της και ας είν' καλά, | κι αν κατάντησα σκιά της κι άλλος παίρνει τα φιλιά της | άιντε στην υγειά της και ας είν' καλά.

06. Σα δε ντρέπεσαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πού θα πας τρελό κορίτσι πού θα πας | πώς θα πεις σε άλλον πως τον αγαπάς | θα φιλάς και θα στενάζεις | θα γελάς και θα χλομιάζεις | πού θα πας τρελό κορίτσι πού θα πας | Μα όταν στον καθρέφτη σου θα βλέπεσαι | θα λες στον εαυτό σου σαν δε ντρέπεσαι | ακόμα ευτυχισμένη κι όταν φαίνεσαι | θα λες στον εαυτό σου σαν δε ντρέπεσαι | Πού θα πας τρελό κορίτσι πού θα πας | την αγάπη πόρτα, πόρτα θα ζητάς | θα ξυπνάς και θα κοιμάσαι | κι όλο εμένα θα θυμάσαι | πού θα πας τρελό κορίτσι πού θα πας | Μα όταν στον καθρέφτη σου θα βλέπεσαι | θα λες στον εαυτό σου σαν δε ντρέπεσαι | ακόμα ευτυχισμένη κι όταν φαίνεσαι | θα λες στον εαυτό σου σαν δε ντρέπεσαι

07. Παράπονο η αγάπη μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Η πίκρα μου ποτήρι που ξεχείλισε | στο στόμα που τα χείλη σου δε φίλησε | τί να πώ τί να πεις | είμαι θύμα της ζωής | Παράπονο, παράπονο η αγάπη μου | τραγούδι λυπημένο και πικρό | σου λέει αδιάκοπα το δάκρυ μου | σ΄αγαπώ, σ΄ αγαπώ, σ΄αγαπώ | Ευθύνες από σένανε δε ζήτησα | τη τύχη που με ξέχασε τη μίσησα | τί να πώ τί να πεις | είμαι θύμα της ζωής | Παράπονο, παράπονο η αγάπη μου | τραγούδι λυπημένο και πικρό | σου λέει αδιάκοπα το δάκρυ μου | σ΄αγαπώ, σ΄ αγαπώ, σ΄αγαπώ

08. Τώρα πια Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Alain Barriere | Στίχοι: Πυθαγόρας
Τώρα πια, είσαι στο σπίτι μου σκιά, | είσ' ένα ράγισμα στον τοίχο. | Τώρα πια, είσαι το κλάμα του βοριά | και το παράπονο στο στίχο. | Τώρα πια, για σένα είμαι μακριά | και δε με βρίσκουνε οι δρόμοι. | Τώρα πια, δεν μου αλλάζουν την καρδιά | ούτε το δάκρυ, ούτε η συγγνώμη. | Τώρα πια, είσαι ανάμνηση παλιά, | κίτρινο γράμμα στο συρτάρι. | Καινούργια έχτισα φωλιά, | καινούργια αγάπη μ' έχει πάρει. | Τώρα πια, είσαι στο πλήθος μια ματιά, | μια υποψία στη ζωή μου. | Τώρα πια, είσαι στην πόρτα μου σκουριά, | ξερό λουλούδι στην αυλή μου. | Τώρα πια, για σένα είμαι μια φωτιά | που όσα ζήσαμε τα καίει. | Τώρα πια, κάνε το κλάμα σου βρισιά | για την καρδιά σου που τα φταίει.

09. Ούτε και σήμερα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ούτε και σήμερα δε με θυμήθηκες | αν ζω ή πέθανα δεν συλλογίστηκες | σαν πληγωμένο περιστέρι η αγάπη μας | στ΄ άδειο κρεβάτι μας ψυχορραγεί | Ούτε και σήμερα δε με θυμήθηκες | αν ζω ή πέθανα δεν συλλογίστηκες | το πρόσωπό μου από την αγωνία βρέχεται | το τέλος έρχεται ζυγώνει η αυγή | Πού ΄ναι οι βραδιές οι μεγάλες βραδιές | που την αγάπη μου σου ‘λεγα πιες | κι ήμουνα φίλος σου και αδελφός | μα δυστυχώς... | ούτε και σήμερα δε με θυμήθηκες | Ούτε και σήμερα δε με θυμήθηκες | αν ζω ή πέθανα δεν συλλογίστηκες | σαν πληγωμένο περιστέρι η αγάπη μας | στ΄ άδειο κρεβάτι μας ψυχορραγεί | Ούτε και σήμερα δε με θυμήθηκες | κι αν σε περίμενα δεν με λυπήθηκες | και μένα οι σκέψεις μου για σένα ακόμα σήμερα | καμένα σίδερα μου καίνε τη ψυχή | Πού ΄ναι οι βραδιές οι μεγάλες βραδιές | που την αγάπη μου σου’ λεγα πιες | κι ήμουνα φίλος σου και αδελφός | μα δυστυχώς... | ούτε και σήμερα δε με θυμήθηκες

10. Ηλιοβασίλεμα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ηλιοβασίλεμα, συνοικισμός, | βουνό στα στήθια μου ο χωρισμός. | Κι ένα γραμμόφωνο από μακριά, | του Καζαντζίδη το παράπονο γροθιά. | Ηλιοβασίλεμα και παγωνιά, | σκιές οι άνθρωποι στη γειτονιά. | Και από σένανε ούτε φωνή. | Πού να βρω δύναμη, πού να βρω υπομονή! | Ηλιοβασίλεμα και στην καρδιά, | ο ήλιος έσβησε για μένα πια. | Απ' όσα ζήσαμε, στιγμή δε ζει | αφού απόψε δε θα κλάψουμε μαζί. | Η νύχτα έπεσε μαύρο φτερό, | χιλιάδες άνθρωποι, μα ποιον να βρω, | να πω πως χάνομαι μαζί σου εγώ | και στο σκοτάδι, σαν σκοτάδι θα χαθώ

11. Την αγαπούσα παραδέχομαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Εσείς την ιστορία μου που ξέρετε | κι αν τώρα ζει με άλλον ή μονάχη, | δεν θέλω τ' όνομά της ν' αναφέρετε, | δεν θέλω να μαθαίνω κι αν υπάρχει. | Την αγαπούσα παραδέχομαι, | ήταν το δεύτερο εγώ μου, | μα τώρα πια δεν την ανέχομαι | ούτε σαν σκέψη στο μυαλό μου. | Εσείς που αναγνωρίζετε πως έπαιξε | κορώνα γράμματα και τη ζωή μου, | αφού και για τον χωρισμό μας έφταιξε, | ας ζήσει μέσ' στην περιφρόνησή μου. | Την αγαπούσα...

12. Ήρθες εσύ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δεν σ΄ ήξερα αλλά σ'αγαπούσα | δεν σε είδα, μα σε γνώριζα καλά | Σε ξένες αγκαλιές σε καρτερούσα | και σ΄ έψαχνα στα ξένα τα φιλιά | Ήρθες εσύ, τι άλλο θέλω; | Πέρ' από σένα τι ζητώ; | ήρθες εσύ, τι άλλο θέλω; | σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ | Θαμπώσανε αγάπες την ματιά μου | μα, κατά βάθος ήμουν δυστυχής | μου ήπιε η φωτιά τους την φωτιά μου | αλλά εγώ περίμενα να' ρθείς

13. Με ποιον θα πας Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σ΄ένα σταθμό αμίλητοι κι οι δυο | κοιτάμε το ρολόι | και όταν πια ζυγώνει η οκτώ | το δάκρυ μου κρατώ και τέλος σε ρωτώ | Με ποιόν θα πας με ποιόν θα μ΄ αρνηθείς | δεν σκέφτηκες ακόμα | κοντά σ΄ αυτόν με μένανε θα ζεις | και τότε θα με θυμηθείς | Σ΄ένα σταθμό απόμεινα εγώ | και βρέχει μοιρολόι | και μακριά που χάθηκες κοιτώ | και κλαίω και ρωτώ | πώς το ΄κανες αυτό | Με ποιόν θα πας με ποιόν θα μ΄ αρνηθείς | δεν σκέφτηκες ακόμα | κοντά σ΄ αυτόν με μένανε θα ζεις | και τότε θα με θυμηθείς

14. Τι σ' έφερε στο σπίτι μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Τί σ΄ έφερε στο σπίτι μου | μεσάνυχτα η ώρα | κι αν έχω νιάτα και καρδιά | είναι αργά είναι αργά | για σένα δεν υπάρχω τώρα | για σένα δεν υπάρχω τώρα | Υπήρξες, υπήρξες μια παλιά μου αγαπημένη | μα τώρα είσαι άγνωστη και ξένη | Υπήρξες, υπήρξες μια παλιά μου αγαπημένη | μα τώρα είσαι άγνωστη και ξένη | μια ξένη μια ξένη | Τί σ΄ έφερε στο σπίτι μου | απόψε δακρυσμένη | σταμάτα και μη προχωρείς | με συγχωρείς με συγχωρείς | είναι η θέση σου πιασμένη | είναι η θέση σου πιασμένη | Υπήρξες, υπήρξες μια παλιά μου αγαπημένη | μα τώρα είσαι άγνωστη και ξένη | Υπήρξες, υπήρξες μια παλιά μου αγαπημένη | μα τώρα είσαι άγνωστη και ξένη | μια ξένη μια ξένη

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης