Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

Παίξε Απόστολε





















01. Σύ μου χάραξες πορεία Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δυο φιλιά σου κι ένα χάδι | ένα πικραμένο βράδυ | μου ταράξαν της ψυχής μου τη γαλήνη. | Παραδόθηκα σε σένα, | δε λογάριασα κανένα | κι είπα τώρα ό,τι θέλει ας γίνει. | Συ μου χάραξες πορεία, | εσύ γλυκιά, εσύ γλυκιά μου αμαρτία. | Πώς την έπαθα δεν ξέρω, | ξέρω μόνο ότι υποφέρω | όλη νύχτα πάνω στο κρεβάτι, | να ζητάω, για φαντάσου, | τα παράνομα φιλιά σου | και να μην μπορώ να κλείσω μάτι. | Όμως σκέπτομαι για λίγο | να καθίσω ή να φύγω, | αφού ξέρω απ' τους δυο μας τι θα μείνει. | Να ποιο θα 'ναι το φινάλε, | πόνοι, δάκρυα και βάλε, | μα θα μείνω κι ό,τι θέλει ας γίνει.

02. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Στάθης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

03. Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου Τραγούδι: Ευδοκία
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Η ματιά σου και τα χείλη σου με φέρανε κοντά σου | αλλά η καρδιά σου με διώχνει μακριά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν' αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν’ αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά.

04. Στο τραπέζι που τα πίνω Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στο τραπέζι που τα πίνω | λείπει το ποτήρι σου, | λείπουν τα γλυκά σου λόγια | που άκουγα απ’ τα χείλη σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί. | Όπου ρίξω την ματιά μου | βλέπω την σφραγίδα σου, | κι αν ματώνει η καρδιά μου, | ζω με την ελπίδα σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί.

05. Ας παν στην ευχή τα παλιά Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Κι αν αλλάξαμε λόγια βαριά | γύρνα πίσω και ξέχνα τα πια | θα σου κλείσω το στόμα με χίλια φιλιά | και ας παν στην ευχή τα παλιά | Είναι αλήθεια μια φορά πως με πίκρανες αλλά, | η καρδιά μου χωράει πολλά | έχει μάθει στη ζωή | όλα να τα συγχωρεί | και το τέλος να κάνει αρχή | Κι αν αλλάξαμε λόγια βαριά | ρίχ' τα όπως και ‘γω στη φωτιά | οι κακές αναμνήσεις να γίνουν φιλιά | και ας παν στην ευχή τα παλιά

06. Καλή τύχη Τραγούδι: Στάθης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

07. Γιατί γλυκιά μου κλαις Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Γιατί γλυκιά μου κλαις, γιατί γλυκιά μου κλαις | γιατί γλυκιά μου κλαις και σήμερα και χτες | και την καρδιά μου σκίζεις, χωρίς να μου το λες | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ, θαρρείς δεν σ' αγαπώ | θαρρείς δεν σ' αγαπώ μα εγώ όμως προτιμώ | τη μαύρη γης να πάρω, παρά να σ' αρνηθώ | Γιατί γλυκιά μου κλαις... | Και να 'χα δυο καρδιές, και να 'χα δυο καρδιές | και να 'χα δυο καρδιές, εσένα δυο φορές | και πάλι θ' αγαπούσα, γλυκιά μου και μην κλαις | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ... | Και να 'χα δυο καρδιές...

08. Γυάλινος κόσμος Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα μου δώσει δύναμη | τον κόσμο αυτό ν’ αλλάξω, | να φτιάξω όμορφες καρδιές | μεγάλες και πονετικές, | τις σκάρτες να πετάξω; | Να σου δώσω μια να σπάσεις, | αχ βρε κόσμε γυάλινε, | και να φτιάξω μια καινούργια | κοινωνία άλληνε. | Να φτιάξω φίλο αληθινό | το φίλο να πονάει. | Τα βάσανα και οι καημοί | να λείψουνε απ’ τη ζωή | κι όμορφη να κυλάει. | Και στης γυναίκας την καρδιά | να βάλω λίγη μπέσα, | να της ανάψω μια φωτιά | να καταστρέψω την ψευτιά | που ’χει στα στήθια μέσα.

09. Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου

10. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | σαν άνθρωπος να κλαίει | να του χτυπώ τα τέλια του | τον πόνο μου να λέει | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Δεν τον χωρά τον πόνο μου | η δόλια η καρδιά μου | ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε | στερνή παρηγοριά μου | Το μαράζι της καρδιάς μου |  Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | φίλο μου να τον κάνω | αφού κανείς δε με πονά | μαζί του θα πεθάνω | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου

11. Πετραδάκι, πετραδάκι Τραγούδι: Αντουανέτα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πετραδάκι, πετραδάκι | για τα σένα το 'χτισα | της αγάπης το τσαρδάκι | κι όμως δε σ' απόχτησα. | Τα ψηλά τα σκαλοπάτια | όσες τ' ανεβήκανε | βρήκαν πλούτη, μεγαλεία | μα καρδιά δε βρήκανε. | Για μια πλούσια αγάπη | τη δική μου πρόδωσες | και το ταπεινό τσαρδί μου | μου το περιφρόνησες. | Φλόγες άναψα ένα βράδυ | το τσαρδάκι το 'καψα | κι ύστερα πάνω στη στάχτη | μοναχός μου έκλαψα.

12. Μην κάνεις όνειρα τρελά Τραγούδι: Ευδοκία
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μην κάνεις όνειρα τρελά, | κάτσε εδώ που 'σαι καλά. | Τέτοια αγάπη μην γκρεμίσεις, | γιατί δεν την ξαναχτίζεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς. | Μέσα στο αίμα σου είμαι εγώ, | στις φλέβες σου κυκλοφορώ. | Μ' άλλη αγάπη 'συ δεν κάνεις, | μακριά μου θα πεθάνεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς.

13. Ποιος θα με πληροφορήσει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης