Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

Είμαι καλά ευχαριστώ





















Ο Μανώλης Μητσιάς σε τραγούδια του Σταμάτη Σπανουδάκη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Είναι κάτι μέρες Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Είναι κάτι μέρες που με προσπερνάνε | φεύγουνε και πάνε κάπου βιαστικά | Κι είναι κάτι άλλες που δεν λεν να φύγουν | πόση πίκρα κρύβουν πόση μοναξιά | Κι είναι κάτι μέρες που δεν έχει άλλες | ούτε πιο μεγάλες, ούτε πιο μικρές | Είναι κάτι μέρες που όλα είναι δικά σου | είμαι εδώ κοντά σου κι όπου θες με πας | Κι είναι κάτι άλλες που δεν σ' αναγνωρίζω | κι ούτε σου χαρίζω όσα μου χρωστάς | Είναι κάτι μέρες που η ζωή με παίρνει | πλάι σου με φέρνει και δεν είσαι εκεί | Κι είναι κάτι άλλες που μόνος μου γυρίζω | ξάφνου σ' αντικρίζω μόνη σου κι εσύ | Μια σκέψη μου 'ρθε στο μυαλό | μ' αυτήν σ' αφήνω, γεια σου | Μονάχα όσα έδωσες | για πάντα είναι δικά σου

02. Ποιος μπορεί Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Ποιος μπορεί έτσι απλά να μου μιλήσει | Ποιος μπορεί με δυο λόγια να με πείσει | Ποιος μπορεί με το χέρι στην καρδιά του | Να μου πει πως δεν αγάπησε ποτέ | Ποιος μπορεί μέσα σ' όλα που συμβαίνουν | Ποιος μπορεί στους καιρούς που μας τρελαίνουν | Ποιος μπορεί με το χέρι στην καρδιά του | Να μου πει πως δεν αγάπησε ποτέ | Ποιος μπορεί μοναχός του να αντέξει | Ποιος μπορεί να πονάει δίχως λέξη | Ποιος μπορεί με το χέρι στην καρδιά του | Να μου πει πως δεν αγάπησε ποτέ | Εγώ πάντα εδώ | Κι εσύ πάντα εκεί | Μα τη στιγμή που πονάω | Είμαστε μαζί

03. Τι καιρός Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Τι καιρός κι αυτός πόσο μου 'χουν λείψει | πρόσωπα δικά μου που δεν βλέπω πια | Τι καιρός κι αυτός πως θες να ξεχάσω | τόσα καλοκαίρια, τόσα μυστικά | Τι καιρός κι αυτός πώς να αναγνωρίσω | μες σ' αυτό το πλήθος φίλους και εχθρούς | Τι καιρός κι αυτός πόσο να πονέσω | Πόσους να αντέξω κι άλλους χωρισμούς | Κι όμως είμαι εδώ βλέπω τα σινιάλα | Να 'ταν κι άλλα, να 'μουν άλλος, | να 'μασταν μαζί

04. Τρεις φορές Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Αν μ’ αρνηθείς | Τρεις φορές εγώ θα σε γνωρίσω | Κι να μου κρυφτείς | Τρεις φορές θα ψάξω να σε βρω | Μα αν με ρωτήσεις | Τρεις φορές δε θα στο πω | Μια μονάχα | Μόνο μια σ’ αγαπώ | Αν ξεχάσεις | Τρεις φορές εγώ θα σου θυμίσω | Κι αν φοβηθείς | Τρεις φορές στο πλάι σου θα σταθώ

05. Αριθμοί Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Μια η αγάπη μας | Πάντα θα’ ναι μια | Δυο και μπαίνουμε | Σ’ άλλη εποχή | Τρία με γλίτωσες | Κι απ’ την τρικυμία | Αν οι λέξεις έχουν νόημα | θά’ χουν κι οι αριθμοί | Ένα και σ’ έπιασα | Δυο δεν σ’ αφήνω | Τρία μην κρύβεσαι | Μην γίνεσαι παιδί | Τέσσερα κι αν σε βρω | Ό,τι θες θα γίνω | Αν οι λέξεις έχουν νόημα | Θα’ χουν κι οι αριθμοί | Σε χάνω στους αριθμούς | Πίσω απ’ τις λέξεις και τους ρυθμούς | Σε χάνω μέρες οκτώ | Κι όμως σε βρίσκω σ’ ένα λεπτό

06. Μια ματιά Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Δεν είναι ήλιος δεν είναι μέρα | Δεν είναι νύχτα ούτε και πρωί | Πού ξημερώνει ποιος με πληγώνει | Και δεν γνωρίζω τέλος κι αρχή | Δεν είναι ιδέα δεν είναι σκέψη | Δεν είναι ήχος λόγια μουσική | Είναι πιο πάνω κι εγώ δεν φτάνω | Κι εγώ δεν ξέρω πώς ή και γιατί | Είναι φωτιά που με καίει | Πληγή που αιμορραγεί | Αχ μια κρυφή ματιά που μου λέει | Πατρίδα σου η ανατολή | Δεν είναι φόβος δεν είναι ελπίδα | Δεν είναι άσπρο μαύρο δηλαδή | Είναι η ζωή μου που δεν την είδα | Ούτε μεγάλος ούτε και παιδί

07. Είμαι καλά ευχαριστώ Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Δε θέλω τίποτε καινούργιο να πω | Είμαι καλά, πολύ καλά, ευχαριστώ | Φεύγω απ' το σήμερα που μοιάζει με χθες | Μέσα στο αύριο θα είμαι, αν με θες | Αχ, αν πρέπει κάτι να σου πω | δίνω το παρόν, μα θα ‘μαι πάντοτε απών | Αχ δεν παίρνω θέση δηλαδή | ίσως επειδή το έργο το 'χω ξαναδεί | Δεν μπορώ δεν μπορώ τις συζητήσεις | δεν μπορώ, ζωντανεύουν οι ειδήσεις | Δεν μπορώ άλλο πια τις αναλύσεις | και τους ειδικούς | Δεν μπορώ καλλιτέχνες πρωτοπόρους | δεν μπορώ τους πολύ μοντέρνους χώρους | δεν μπορώ, αχ αγάπη μου, να αντέξω δεν μπορώ

08. Γιατί Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Γιατί-να’ ξερα γιατί | Όταν φεύγεις και μ’ αφήνεις | Γιατί να’ ξερα γιατί | Η ζωή μου τελειώνει εκεί | Γιατί να’ ξερα γιατί | Όταν πλάι μου γυρίζεις | Γιατί να’ ξερα γιατί | Όλα αρχίζουν απ’ την αρχή | Ξανά μόνος μου ξανά | Σαν τον τρελό γυρίζω | Κι όταν θα σε δω | Ένα θα σου πω | Καρδιά είμαι και ραγίζω | Γιατί να’ ξερα γιατί | Τόσες μέρες τόσα χρόνια | Γιατί να’ ξερα γιατί | Στα χαρίζω για μια στιγμή

09. Περίπατος Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Περπάταγα μονάχος μου | και σιγοτραγουδούσα | αϊ της αγάπης τον καημό | συνέχεια προσπερνούσα | Περπάταγα και σου 'λεγα | αγάπη μου θυμήσου | και τη ζωή μου θα 'δινα | για μια στιγμή μαζί σου | Πόσο πολύ σ' αγάπησα | δεν το 'νιωσες ακόμη | Για τούτον τον περίπατο | δεν βρέθηκαν οι δρόμοι | Περπάταγα κι ακούγονταν | μόνο τα βήματά μου | πόσα τραγούδια θα 'λεγα | αν ήσουνα κοντά μου

10. Τι να πω Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Τι να πω πες μου τι να πω | Πού θες λόγια εγώ να βρω | Να σου πω για άλλη μια φορά | Όσα νοιώθω αληθινά | Τι να πω πες μου τι να πω | Τι να πω πες μου τι να πω | Λόγια είναι χωρίς σκοπό | Λες και σ’ άλλη Ελλάδα ζω | Σ’ άλλη χώρα σ’ άλλον καιρό | Τι να πω πες μου τι να πω | Πολλά μας συμβαίνουνε χαρά μου | Αλλά εσύ μην κλαις | Κι έλα κάθισε κοντά μου | Πολλά μα εσύ να ξέρεις μόνο | Πόσο σ’ αγαπώ | Τι να πω πες μου τι να πω | Ποια στιγμή και σε ποιο καιρό | Σε ποια γη σε ποιον ουρανό | Όσα χάσαμε εδώ θα βρω | Τι να πω πες μου τι να πω

11. Μαριάννα Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Είναι φωτιά που με καίει | πληγή που αιμορραγεί | αχ! μια κρυφή ματιά που μου λέει | πατρίδα σου η Ανατολή

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης