Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Απόψε αυτοσχεδιάζουμε





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Πρόλογος Απαγγελία: Δημήτρης Μυράτ
Κείμενο: Μάνος Χατζιδάκις
Η παράσταση δεν είναι φώτα, δεν είναι σκηνικό | είναι οι άνθρωποι, εσείς κι εγώ | Είναι οι γυναίκες που μας ρωτούν | είναι τα παιδιά που μας κοιτούν | έτσι που εσείς, καθώς κι εγώ | αφήνουμε την ώρα | να πηγαίνει μόνη της | Η παράσταση δεν είναι φώτα, δεν είναι σκηνικό | είναι οι άνθρωποι, εσείς κι εγώ | είναι η αδιακρισία σας στη μοναξιά μας | είναι η αναπνοή σας στη σιωπή μας | τέλος, είναι η αγάπη σας | Για μας...

02. Ο χορός των τριών κοριτσιών Οργανικό
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

03. Ο ταχυδρόμος πέθανε Τραγούδι: Ζωή Φυτούση
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Ήταν παιδί στα δεκαεφτά | που τώρα έχει πετάξει | ποιος θα σου φέρει αγάπη μου | το γράμμα που 'χα τάξει | και σαν πουλί που πέταξε | η πικραμένη του ζωή, | πέταξε πάει και τού 'φυγε | η δροσερή πνοή | Ποιος θα σου δώσει αγάπη μου | το τελευταίο φιλί μου | Ο ταχυδρόμος πέθανε στα δεκαεφτά του χρόνια | κι ήταν αυτός η αγάπη μου, | η κουρασμένη του σκιά τώρα πετά στα κλώνια, | φέρνει δροσιά στ' αηδόνια | Ποιος θα σου δείξει αγάπη μου | πού 'ναι του ονείρου ο δρόμος | αφού πεθάναμε μαζί εγώ κι ο ταχυδρόμος

04. Το μαντολίνο Τραγούδι: Ζωή Φυτούση
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Φέρτε μ' ένα μαντολίνο | για να δείτε πως πονώ | κι ύστερα θα γίνω κρίνο | κι ύστερα πια θα χαθώ | Τι με νοιάζει κι αν χαθώ | αφού θα 'χω γίνει κρίνο | φέρτε μ' ένα μαντολίνο | Το παιδί που μ΄ αγαπάει | όλο θέλει να ρωτά | τι σημαίνει Κυριακή | Σκέφτομαι γιατί ρωτάει | και φοβάμαι ότι ξεχνά | πως τον είδα Κυριακή | Φέρτε μ' ένα μαντολίνο | για να δείτε πως πονώ | κι ύστερα θα γίνω κρίνο | κι ύστερα πια θα χαθώ | Τι με νοιάζει κι αν χαθώ | αφού θα 'χω γίνει κρίνο | φέρτε μ' ένα μαντολίνο | Το παιδί που μ΄ αγαπάει | όλο θέλει να ρωτά | που πηγαίνουν τα πουλιά | Μα το δάκρυ μου κυλάει | και καθώς αυτός κοιτά | τον σκεπάζω με φιλιά

05. Χορός σε 11/8 Οργανικό
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

06. Η πέτρα Τραγούδι: Βούλα Ζουμπουλάκη
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Η πέτρα είν' ο θάνατος | η πέτρα είν' η ζωή μου, | φυτρώσαν άσπρα γιασεμιά | μεσ' την αναπνοή μου. | Είν' ένα δέντρο έρημο | στην πέτρα σπάει η φωνή μου, | δεν μπαίνει αγέρας μήτε φως | πετρώνει το κορμί μου. | Είναι η κραυγή της μάνας | είναι η πληγή του κόσμου, | φέρτε κρασί φέρτε φωτιά | να κάψω τον καημό μου.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης