Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Σκουριασμένα χείλη





















Η Βίκυ Μοσχολιού σε τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Κόκκινο κουμπί Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ανάσα μεθυσμένη, φωνή αλκοολική | Απόψε μας την έχουνε στημένη | Οθόνες και θολοί τηλεφακοί. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Κι όλο το δάκρυ κι ο ιδρώτας | Απ' τα σώματα | Ανατινάζεται αυτόματα. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Και γίνεται η κάμαρα | Γίνεται η κάμαρα | Παράσταση θαμπή. | Αγάπη παθιασμένη και νευρασθενική | Απόψε μας την έχουνε στημένη | Οθόνες και καημοί ηλεκτρονικοί. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Κι όλο το δάκρυ κι ο ιδρώτας | Απ' τα σώματα | Ανατινάζεται αυτόματα. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Και γίνεται η κάμαρα | Γίνεται η κάμαρα | Παράσταση θαμπή.

02. Ηλεκτρισμένα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ηλεκτρισμένα τα μάτια αρμενίζουνε | Κι όλα γυαλίζουνε | Γυρίζουνε | Γύρω από μένα κι από σένα | Ηλεκτρισμένα | Τα χέρια που αγγίζουνε | Ποιος μιλάει | Η καρδιά σου την καρδιά μου ακουμπάει | Και μας πάει | Ηλεκτρισμένα κορμιά που ταξιδεύουνε | Κι όλο παλεύουνε | Γυρεύουνε | Κάτι από μένα κι από σένα | Ηλεκτρισμένα | Σκοτάδια που χορεύουνε

03. Έτσι κι αλλιώς Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Η ζωή σου έτσι κι αλλιώς | Κούφιο κόκκαλο και φαγωμένος σκελετός | Η ζωή σου εδώ κι εκεί | Μαύροι έρωτες και καταδίκη μυστική | Η ζωή σου όπου κι αν πας | Κρύες κάμαρες κι αποκλεισμένος μαχαλάς | Έτσι κι αλλιώς | Σε ξέρουνε δυο τρία άτομα | Έτσι κι αλλιώς | Πεσμένος μια ζωή στο πάτωμα | Η ζωή σου έτσι κι αλλιώς | Τρύπιο γόνατο κι ανάπηρος βηματισμός | Η ζωή σου εδώ κι εκεί | Απομόνωση στην ίδια σου τη φυλακή | Η ζωή σου όπου κι αν πας | Άδειο τρίκυκλο και φαγωμένος μουσαμάς

04. Σε θέλω Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Σε θέλω κι έχω κουραστεί | Τους ίδιους τοίχους να κοιτάω | Εγώ που σ' είχα εμπιστευτεί | Πάνω σε κρίσιμη στιγμή | Τώρα κλεφτά σε συναντάω. | Αλλιώς το είχα φανταστεί | Κι αλλιώς το πράγμα μου προκύπτει | Το σχέδιο δεν με καλύπτει | Μα εγώ σε θέλω κι έχω τόσο κουραστεί | Αλλιώς το είχα φανταστεί. | Ένας καφές την Κυριακή | Ό,τι απαιτώ απ' τη ζωή σου | Περνάω φάση τραγική | Να μπαίνει βάση η λογική | Στις συναντήσεις μου μαζί σου. | Αλλιώς το είχα φανταστεί | Κι αλλιώς το πράγμα μου προκύπτει | Το σχέδιο δεν με καλύπτει | Μα εγώ σε θέλω κι έχω τόσο κουραστεί | Αλλιώς το είχα φανταστεί.

05. Σε γύρεψα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Σε γύρεψα | Στην βραδινή μου αγωνία | Μέσα στην κάμαρα την κρύα | Μέσα σε τραίνα φορτηγά | Σε γύρεψα κι ήταν αργά  | Σε γύρεψα | Σ’ ένα καθρέφτη σπασμένο | Σ’ ένα κομμένο γυαλί | Σε γύρεψα πολύ | Σε γύρεψα | Στο σκουριασμένο το ατσάλι | Μες στου πιοτού μου το μπουκάλι | Στις λαϊκές τις αγορές | Σε γύρεψα πολλές φορές

06. Επεμβαίνεις Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Επεμβαίνεις, | Επεμβαίνεις στη ζωή μου ασυγχώρητα | Σε θέματα προσωπικά κι απόρρητα | Με ντέτεκτιβ κι υποκλοπές | Μ' εντάλματα κι επιτροπές | Επεμβαίνεις, επεμβαίνεις, επεμβαίνεις | Μ' έκανες μπαλάκι τένις. | Είσαι σκέτο παρακράτος | Είσαι σκέτο παρακράτος | Και προβοκατόρισσα | Γι' αυτό σε χώρισα. | Επεμβαίνεις, | Επεμβαίνεις με πυρά κατευθυνόμενα | Στο σπίτι μου, στους φίλους και το γκόμενο | Μ' εντάλματα και σπαστικά | Με κόλπα τρομοκρατικά | Επεμβαίνεις, επεμβαίνεις, επεμβαίνεις | Μ' έκανες μπαλάκι τένις.

07. Συχνότητα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Αλλάζεις κάθε βράδυ | Το βράδυ ρούχα κι ονόματα | Χαμένος μες στης νύχτας τα κυκλώματα | Χαμένος μες στη νύχτα | Χαμένος στα κυκλώματα | Αλλάζεις το βράδυ ονόματα | Δεν είμαστε στην ίδια την συχνότητα | Δεν είμαστε στον ίδιο τον σταθμό | Τα όνειρά μου έχουνε ταυτότητα | Τα όνειρά σου έχουν αριθμό | Ο κόσμος σου γεμάτος | Ο κόσμος πληρωμένους έρωτες | Οι νύχτες σου μεγάλες και ατέλειωτες | Οι νύχτες σου μεγάλες | Οι νύχτες και αξημέρωτες | Οι νύχτες του κόσμου ατέλειωτες

08. Έξω οι φωνές Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Μπουκάλια μπύρας αδειανά | Η νύχτα απ' έξω σεργιανά | Στα σκοτεινά | Με την κουβέρτα κουκουλώσου | Το ξέρεις είμαι ο άνθρωπός σου | Έξω οι φωνές κι οι μουσικές κι οι καταδίκες | Την ζωή μου άνοιξες και μπήκες | Στο πάτωμα περιοδικά | Τραγούδια ακούω λαϊκά | Από μακριά | Απ’ το ξενύχτι των φαντάρων | Το ξέρεις πως σε κουμαντάρω

09. Τζετ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται. | Σπάζοντας το φράγμα | Του έρωτά σου και του ήχου | Επάνω μου συντρίβεσαι | Και στα μπετά του τοίχου. | Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται. | Τα μέλη μου σχεδιάγραμμα | Στο πορτατίφ και μάθε τα | Γίνεται η πτώση η τελική σου | Κάθετα. | Σπάζοντας το φράγμα | Του έρωτά σου και του ήχου | Επάνω μου συντρίβεσαι | Και στα μπετά του τοίχου. | Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται.

10. Όργανο εκτελεστικό Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Θα πέσεις στα μωσαϊκά | Και θα παρακαλάς | Τα χείλια ετούτα που φιλάς | Θα τα παρακαλάς | Θα 'σαι για λύπηση | Θα κλαις και θα γελάς | Όργανο εκτελεστικό | Και λόγια παθιασμένα | Έτσι είμαι εγώ για σένα | Τα βλέπω τα συμπτώματα | Βαριά εκδηλωμένα | Όργανο εκτελεστικό | Έτσι είμαι εγώ για σένα | Θα πέσεις στα μωσαϊκά | Και θα παρακαλάς | Τα χέρια ετούτα που κρατάς | Θα τα παρακαλάς | Θα ψάχνεις άλλοθι να βρεις | Και θα ρωτάς

11. Πώς έφυγες Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Πως έφυγες, απ' τη ζωή μου έτσι | Και ούτε κλαίω ούτε καν σε συζητώ | Σ' έχω απορρίψει και απ' την μνήμη μου σε έχω σβήσει για πάντα | Και ότι αγάπησα από σένα τώρα το πετώ | Μόνο που τα βράδια, σαν τον τρελό | Μες στα μπαρ κυκλοφορώ και απορώ | Το πρόσωπο σου δεν μπορώ να θυμηθώ και θέλω | Όλα αυτά τα βράδια, να σ' αγαπήσω πάλι απ' την αρχή μωρό μου | Μα, δεν έχω άλλη αντοχή | Πως έγινε και δεν μ' ενδιαφέρει | Σε ποιες αγάπες την αγάπη σου ξοφλάς | Σ' έχω διαγράψει κι άλλη πορεία έχω χαράξει καρδιά μου | Και ότι τράβηξα από σένα τώρα το τραβάς

12. Να σου λερώνω το φιλί Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Εσύ κλεισμένος στο σκοτάδι | Για να σωθείς απ΄ τους γνωστούς | Κι εγώ ξημέρωμα στον Άδη | Να ξεφορτώνω τους πιστούς | Εσύ σε πόρτα σιδερένια | Να ζωγραφίζεις αστραπές | Κι εγώ με δάχτυλα κερένια | Να σβήνω νύχτα τις φωτιές | Εσύ με βρώμικο μαντήλι | Να καθαρίζεις το γυαλί | Κι εγώ με σκουριασμένα χείλη | Να σου λερώνω το φιλί

13. Του Αγίου Βαλεντίνου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Αν είμαστε στο τραίνο Θησείο-Πειραιά | Θα σου 'βαζα στο χέρι δυο λόγια τυχερά | Κι αν έπεφτε και χιόνι, εγώ στην Άνω Δάφνη | Θα 'μπαίναμε στο πόνι ο κόσμος να μας ψάχνει. | Κι όπως θα 'πεφτε η βροχή, για φαντάσου, φορτωμένους | Όλους τους ερωτευμένους, σε μια τσίγκινη σκεπή, | Κι από πάνω ο Θεός, με τον Άγιο Βαλεντίνο, | Σ' αγαπώ και δε σε δίνω κανενός. | Αν είχαμε για σπίτι ετούτα τα φιλιά | Ποιός θα 'γραφε τραγούδι πως είμαστε αγκαλιά | Κι αν έβγαινε φεγγάρι ψηλά στη Μεσογείων | Ποιός θ' άντεχε να πάρει το δρόμο των αγίων. | Κι όπως θα 'πεφτε η βροχή, για φαντάσου, φορτωμένους | Όλους τους ερωτευμένους, σε μια τσίγκινη σκεπή, | Κι από πάνω ο Θεός, με τον Άγιο Βαλεντίνο, | Σ' αγαπώ και δε σε δίνω κανενός, | Κι από πάνω ο Θεός, με τον Άγιο Βαλεντίνο, | Σ' αγαπώ και δε σε δίνω κανενός.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης